Simplesurance
Alle reviewsSimplesurance
Alle reviews (54)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
tablet geannuleerdtablet gekocht bij otto
we kochten een tablet bij otto maar hebben op tyd geanuleerd maar wel verzekerd en betaald .We hebben de verzekering op tyd geanuleerd maar ons geld terug krijgen ho maar steeds krijgen we te horen dat de iban rekening niet klopt vreemd want het geld id van dezelfde rekening gegaan dat was in 2 min klaar groet P.Schriemer
Telefoon verzekering
Slechte ervaring mee! Niet betrouwbaar.
Ik beveel het niemand aan om een verzekering bij Simplesurance af te sluiten. Het duurt weken voordat je je opgestuurde apparaat weer terug hebt. Ze werken met niet-originele onderdelen (bv Apple) waardoor je problemen krijgt met je opgestuurde apparaat. Ze reageren pas weken later op mailtjes. Als je belt zeggen ze dat ze er op de mail terugkomen. Ik zit met een iPhone met een niet-werkend touchscreen. Mijn ingediende klacht wordt niet serieus genomen. Per mail word ik aan het lijntje gehouden met allemaal zogenoemde oorzaken, een reservekopie, een bepaalde app etc. Elke keer moet ik weer een nieuw filmpje opsturen waarin ik laat zien dat mijn scherm niet werkt. Dit doe ik ook netjes. Weken later krijg ik een mail met weer een ander idee wat het zou kunnen zijn. Uiteindelijk mocht ik mijn mobiel weer opsturen. Toen kreeg ik het weer teruggestuurd (wat dus weken duurt) met de melding dat ze niks konden vinden. Niks? ik zit met een mobiel waarvan het scherm niet werkt. Het probleem doet zich voor sinds dat Simplesurance het heeft gerepareerd, dus ik weet dat het aan de reparatie of gebruikte onderdelen ligt. Goedkoop is duurkoop, doe het niet!Telefoonverzekering
Top service, supersnel!
2 april 2018
Waardeloos! De beloftes komen ze niet na. Het verschil letterlijk maar euro en dan hebben ze gelijk een excuus om 40,- meer te vragen , voordat ze het in behandeling gaan nemen. Dit is echt te belachelijk voor woorden!
verzekering iPhone X
Waardeloos! , De beloofde bedragen worden niet uitgekeerd. Ik had mijn telefoon niet in mijn jaszak mogen dragen :( OMG!! Mijn Advies koop hier niet! Ze beloven gouden bergen maar komen ze niets na als je telefoon werkelijk waar word gestolen. Sterker nog men durft ook nog te zeggen dat ik maar moet bewijzen dat ik mijn telefoon niet ben verloren! Belachelijk
CLAIM INGEDIEND
het is belachelijk hoelang het duurt als je telefoon gestolen is
je krijgt 500 keer dezelfde vragen maar oplossen homaar
nooit meer hier verzekerenSlechte service
Telefoon eind 2018 opgestuurd ter reparatie. 2 weken later (wat al gek is) pas te horen gekregen dat pakketje zou zijn aangekomen. Echter was het pakketje wel aangekomen maar zonder telefoon.... Dus onderzoek met koeriersdienst (DHL) zou 8 weken duren. Inmiddels zijn we 12 weken verder en beloven ze elke keer dat het binnen 2 weken wordt opgelost. Wat nu dus nog steeds niet is gebeurd. Klikzeker/Simplesurance beroept zich telkens op de schuld van de koeriersdienst en neemt totaal geen verantwoordelijkheid naar haar klanten toe. Belachelijk dat je ook voor diefstal verzekerd (+/- €100 extra)en dat ze niet over gaan tot uitkeren van de diefstaldekking terwijl je het nu toch blijkt dat die gestolen is... omdat die niet onder mijn hoede gestolen is...
Als ik jullie mag adviseren zou ik liever 50€ extra voor een verzekering betalen en zorgen dat ook het reparatiecentrum in NL zit i.p.v. in Duitsland. Koop hier nooit weer wat!!Hele snelle en volledige service!
Nadat ik hier vele reviews had gelezen over de service van Simplesurance en het feit dat er veel telefoons 'verdwijnen' tijdens de verzending naar het hoofdkantoor, stond het zweet mij in de nek. Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd om er zeker van te zijn dat zij op de hoogte waren van het feit dat ik mijn telefoon ging opsturen en dat ze ervoor zouden zorgen dat hij aan zou komen.
Na weken twijfelen heb ik mijn telefoon op donderdag-middag dan toch op de post gedaan. De dinsdagavond daarna kreeg ik bericht dat mijn telefoon gerepareerd was en alweer was verstuurd. Afgelopen vrijdag heb ik mijn telefoon weer zo gloed als nieuw mogen ontvangen! De service en levering waren top en het eigen risico was ook ontzettend laag in vergelijking tot de kosten voor de reparatie. Misschien komt het doordat ik ze zo vaak heb gebeld, maar bij mij is alles goed verlopen en ik zou Simplesurance om die reden zeker aanraden.Zou je naar mij kunnen mailen welke stappen je hebt ondernomen om te zorgen dat de telefoon zo goed is afgehandeld. Ik ben ook hier verzekerd en ben ook bang om mijn telefoon op te sturen na de reviews op deze pagina.
Beste Anna, ik heb nu ook een schadegeval en mij is gevraagd om de telefoon naar Litouwen te sturen t.a.v MTTC. Met alle verhalen die ik hier lezen, ga ik zeker geen telefoon versturen naar Litouwen. Is jouw telefoon ook naar Litouwen verstuurd?
Mijn 8plus is ook kapot en sta op het punt ‘m op te sturen. Maar deze comments maken me een beetje bang. Zou het denken jullie helpen als je het pakketje aangetekend op zou sturen? Ik geloof namelijk niet dat onze Nederlandse koeriersdiensten de boeman zijn..
Mijn telefoon is verzonden naar Litouwen en wat een drama is er nu...absoluut niet doen. Begin april is mijn telefoon verzonden. Op een gegeven moment duurde het ons te lang en zijn we er achter aan gegaan. Uiteindelijk na 72 dagen zeggen ze dat Mijn pakket (telefoon) kwijt is. Vervolgens bieden ze aan om een nieuwe Samsung A7 te sturen. Wat vreemd is want ik had een Samsung J7. Op zich is dat niet erg want zat te denken om zelf een A7 aan te schaffen. Nu zijn we inmiddels 3 week verder en de telefoon is er nog steeds niet. Net weer gebeld en de werknemer gaat er weer achteraan. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en of ik überhaupt nog een telefoon toe gestuurd krijg.
Waardeloos
Telefoon opgestuurd voor reparatie, nu zeggen ze dat de telefoon nooit is aangekomen. Wordt er van je verwacht dat je nog 8 weken zonder telefoon kan en dan gaan ze pas over naar diefstal. En dat voor een telefoon van +/- 900€. Ik ga hier nooit meer wat verzekeren!!
Opvallend, ik heb namelijk mijn telefoon op 2 januari opgestuurd en ook mijn telefoon is nooit aangekomen:
Dank u wel voor uw bericht inzake uw claim. Wij zien inderdaad ook dat de zending is aangekomen bij onze reparateur. De reparateur informeerde ons echter dat het telefoondoosje welke in de doos/envelop zat geen telefoon bevatte. Het originele doosje was leeg.
Hierop hebben wij direct een klacht ingediend bij de koeriersdienst wegens het leeg zijn van de verpakking. Echter, om uit te sluiten dat u niet per ongeluk vergeten bent om de telefoon in het doosje te doen voor het opsturen (dit hebben wij ook al eens meegemaakt namelijk), verzoeken wij u dit te controleren en indien u de telefoon niet meer heeft en dus heeft opgestuurd, dit aan ons te bevestigen.Ik heb precies hetzelfde. 29 dec 2018 verstuurd, nooit aangekomen (nog steeds bij PostNL). 8 weken is idd erg lang. Ik vermoed dat iemand bij PostNL pakketjes naar simplesurance onderschept.
@Ronald, @Tom; ik zit nog steeds in een geschil met simplesurance omdat zij nu niet willen betalen. Zij zeggen dat de koeriersdienst nu aansprakelijk is en dat zij naar hen moeten uitkeren en dat ik dan mijn geld pas krijg. Dit geschil duurt nu alweer 4 weken langer dan de onderzoekstijd. Ik ga er al van uit dat ik mijn telefoon en mijn geld nooit weer terug zie. Is er iets waardoor we dit kunnen aanspannen tegen Simplesurance of de koeriersdienst?
Ik vind het ook lang duren. Heb vorige week mijn eigen risico al betaald. Telefoon heeft waterschade dus onherstelbaar maar ze hebben nog geen antwoord van hun repaircentrum? Heel vreemd. Vraag me af of dit wel te vertrouwen is, aangezien er veel slechte recensies zijn. Ik heb ze net gebeld en krijg vandaag of morgen te horen wat de status is. Ik ga anders gewoon aangifte doen..
Krijgt iemand hier wel iets uitgekeerd?telefoon verzekerd
ik zat eerst bij ze met klikzeker en nu overgestapt naar simplesurance
vind het fijn dat mijn telefoon goed is verzekerd en alles was netjes geregeldpakketje ontvangen zonder telefoon
Onze telefoon ingestuurd naar Kliczeker voor beoordeling inzake schade. Zij zeggen dat ze een lege doos ontvangen, terwijl het verzendbewijs van PostNL duidelijk gewicht met telefoon aangeeft. Ze onderzoeken dit probleem al twee maanden zonder tot een oplossing te komen. Daaaag telefoon van €500 incl. vezekeringskosten. Wat een oplichters
Is het inmiddels wel opgelost?
Exact hetzelfde meegemaakt met mijn telefoon. Verzonden op 2 januari en een week later ontvingen ze naar eigen zeggen een leeg pakketje. Diefstalverzekering vervalt, omdat de telefoon bij een koerierdienst was en dus niet in persoonlijke bewaring was. Lijkt dus op structurele diefstal van SimpleSurance. Tijd om aangifte te gaan doen.
Hallo allemaal, mijn dochter heeft nu het zelfde al u heeft meegemaakt. Telefoon defect in garantie periode en netjes opgestuurd. Pakje netjes aangekomen in Duitsland,maar helaas zonder GSM. Het lijkt op oplichting of Corrupte collega's bij de reperateur. Na 6 maanden wordt ze nog steeds aan het lijntje gehouden met als reden dat Post nl en DHL de vermissing niet claimen en daarom de geleden schade niet kunnen uitkeren.
Wordt vervolgdGoede service
Dat was heel goed service en snel.
Bedankt.!!slechte bedrijf geen sevice
Na heel wat jaren klant te zijn met verschillende apparaten, heb ik ze nu voor het eerst nodig gehad mij telefoon was gevallen alles door lopen kwam ik er achter dat je eigen risico van 50 euro, werd niet vermeld toen ik de verzekering afgesloten heb maar goed dat betaald en op gestuurd na een week weer de telefoon terug gestuurd toen weer in gebruik genomen. heb ik de pech dat me telefoon in me tas doet haal hem er uit en op een of ander manier beeld scherm kapot helaas ik weer 50 euro eigen risico betaald en op gestuurd telefoon weer gemaakt terug gekregen. toen later kreeg ik een mail dat ze mij verzekering opzegt vindt gewoon belachelijke heb meerdere verzekeringen lopen al heel wat jaren klant nooit wat gehad en dan wordt je zo behandeld.En ze zijn zeer slecht bereikbaar als je belt krijg je steeds een Engels sprekende persoon die zegt dat Nederlandse collega er niet is of dat die ziek is enz ik denk wel 10 keer gebeld en elke keer weer een ander smoes
Echt nooit meer dat ik daar een verzekering afsluit.Al 3 weken bij de reparateur maar nog steeds niet terug.
Op internet gezocht naar een geschikte telefoonverzekering voor mijn nieuwe Iphone 7. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Klikzeker.. Dit was heel gemakkelijk af te sluiten en ik was voorstander van een eenmalig bedrag. Nu liet ik mijn telefoon thuis flink vallen waardoor ik erg blij ben met de verzekering. Het bestellen is ontzettend makkelijk en de werknemers van Klikzeker zijn ontzettend vriendelijk. Het enige vervelende... mijn telefoon is nu al 3 weken weg en ik heb nog steeds niks gehoord over de stand van zaken.. Ik was ontzettend tevreden over de service en de prijs is ook niet verkeerd alleen het terugkoppelingsproces is waardeloos. Ik weet niet wanneer ik mijn telefoon terug kan verwachten en waarom het zo lang duurt. Het mailcontact duurt lang en de reacties zijn onduidelijk (wel vriendelijk). Ik wil gewoon mijn telefoon terug en had hem voor 100 euro meer liever ergens anders laten maken waar ik hem wel direct terug krijg. Als ze je iets meer op de hoogte houden en uitleggen waarom het wat langer duurt is het prima maar dit gebeurt niet. Ik zou daarom niet meer kopen bij Klikzeker.nl - Het is goedkoop t.o.v. andere telefoonverzekeringen maar dat is het wachten niet waard.
Mooiste is dat ik nog steeds geen reactie heb en dat mijn telefoon nog steeds niet is verzonden. Wat een triest bedrijf!
Geweldig, heel snel en goede service
Toen ik mijn oneplus 5t had gekocht had ik hem meteen verzekerd bij klikzeker. na ongeveer 9 tot 10 maanden liet ik mijn mobiel vallen en had een hele grote barst in mijn scherm. Die avond heb ik dat nog opgegeven bij klikzeker en kon hem de week daarop al opsturen (naar tsjechie).
Voor de zekerheid ging ik hier reviews lezen en tot grote schrik zag ik hoeveel lage cijfers mensen gaven. Na veel twijfelen heb ik hem toch maar opgestuurd.
Ik had een mailtje gestuurd naar klikzeker hoelang het ongeveer zou duren en ze zeiden ongeveer 2 weken. Op donderdag 4-10 stuurde ik hem op en heb hem vandaag (9-10) al in huis! En ja hoor hij zag eruit als nieuw.
Er zat een formulier bij wat ze allemaal hebben vervangen en dat was veel meer dan alleen het scherm, volumeknop, camera, moederbord, etc.
al met al raad ik het zeker aan! Ze waren zeer snel en antwoorden goed op mijn vragen.Geen verzekering hier afsluiten
Ik had voor drie leden van ond gezin een verzekering voor de telefoon. Dit was een verzekering voor 2 jaar. Mijn dochter heeft in die periode twee keer haar glas moeten laten vervangen. De andere twee hebben nooit iets gehad. Na de tweede keer werd mijn dochter zo uit de verzekering gegooid. Dat mag volgens de kleine lettertjes.... dan kun je dus net zo goed geen verzekering aflsuiten en gewoon zelf je glas betalen. Ben je goedkoper uit!!!!
Als klap op de vuurpijl bleek ook nog dat ze geen goed glas erop hadden gezet en niet alle schroefjes terug hadden geplaatst. Heb het alsnog zelf moeten regelen. Boeven zijn het!!!!betalen graag uitkeren ho maar
het afsluiten van de verzekering ging gemakkelijk en snel en als het betalen van de verzekering.
onlangs al 3x mijn S9+ aangemeld voor reparatie omdat deze eenmaal is gevallen. netjes alle papieren opgestuurd maar al 3x afgewezen.
1x was het slijtage (WTF)
2x waarom ben je na de eerste keer niet nog een bij ons aan gaan kloppen (afwijzing)
3x papieren kloppen niet dus we kunnen je niet helpen. en dat terwijl het gewoon compleet is aangeleverd zoals gevraagd.
al met al gewoon een grote oplichterij
SCHANDALIG!!!!verzekering dekt schade niet door nieuw bedachte voorwaarde
Sinds november 2017 heb ik mijn nieuwe Iphone verzekerd via Klikzeker. Onlangs heb ik mijn telefoon laten vallen waarbij het scherm beschadigd is en daarom contact opgenomen met Klikzeker. Ik heb het toestel voor 432 euro gekocht (zoals uit aankoopnota blijkt) en daarom voor een waarde tot en met 500 euro verzekerd. Zij beweren nu echter dat mijn telefoon onderverzekerd is en dat ik een verzekering boven de 500 euro moet nemen voordat de valschade vergoed kan worden. Dit omdat (letterlijk geciteerd) 'momenteel deze iPHone 7 bij Coolblue nog €629,- kost '.
Ik vind het oplichting dat het scherm van mijn Iphone nu niet gerepareerd kan worden door klikzeker omdat mijn telefoon volgens hun 'onderverzekerd' is.Miskoop van het jaar
Ik heb een telefoonverzekering afgesloten bij Klikzeker. Snelle afhandeling, eenvoudige procedure. Betalen gaat prima.
Nu is het glas van mijn telefoon defect. Tot mijn grote verrassing moet ik mijn telefoon opsturen naar een adres in Duitsland.
Ik weet dat er leveringsproblemen zijn bij Samsung met schermen, dus waarschijnlijk en ik een maand of langer mijn zakelijke telefoon kwijt.
Even goed om te weten: er is geen adres waar je het in Nederland naartoe kunt brengen en kan wachten op reparatie (zoals dat bij elke willekeurige winkel in Nederland kan). Ik krijg geen vergoeding van de reparatiekosten en kan ook geen vervangend toestel krijgen.
Betalen, betalen, maar uitkeren ho maar.
Toch goed om te weten voordat je deze verzekering afsluit.Voor mij nooit meer verzekeren bij klikzeker
Ik ga nooit meer mijn telefoon laten verzekeren bij deze maatschappij.
Ik was verzekerd alles inclusief diefstal, nu was mijn telefoon gestolen op vakantie dus ik wilde geld claimen bij klikzeker.
Na meerdere berichten te hebben gestuurd, krijg ik te horen dat ik maar 250 euro terug zou krijgen.
Terwijl de telefoon mij 600,00 euro had gekost en hij pas 8 maanden oud was.
Waardeloos dus, voor diefstal of verlies heeft deze verzekering geen nut. En heeft het mij uiteindelijk alleen maar geld gekost.
Anderen bekeken ook


Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Hema verzekeringen? Hema verzekeringen is een organisatie welke er al vele jaren is. Natuurlijk zijn ze bekend ...

Wilt u ook weten wat andere mensen vinden van RouteMobiel? Route Mobiel is een in 2004 opgerichte organisatie met als doel om pechhulp een nieuwe d...

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Ik vind het ook lang duren. Heb vorige week mijn eigen risico al betaald. Telefoon heeft waterschade dus onherstelbaar maar ze hebben nog geen antwoord van hun repaircentrum? Heel vreemd. Vraag me af of dit wel te vertrouwen is, aangezien er veel slechte recensies zijn. Ik heb ze net gebeld en krijg vandaag of morgen te horen wat de status is. Ik ga anders gewoon aangifte doen..