ANWB Wegenwacht
Alle reviewsANWB Wegenwacht
Alle reviews (89)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
ANWB autoverzekering
Vreselijke verzekeraar! Absoluut nooit hier een auto verzekeren. Ze doen er alles aan om NIET klantvriendelijk te zijn.
Na een aanrijding met een ree heeft mijn auto erge startproblemen, een kapotte uitlaat en kapotte bumper. Eerst via hen naar een ABS bedrijf gegaan. Hier is pas ruimte voor reparatie over 9!! weken. Daar heb ik natuurlijk niets aan. Verder weten ze mij daar al meteen te melden dat de startproblemen niets te maken kunnen hebben met de aanrijding met de ree? Bijzonder. Dan is er overigens nog geen expertise bij geweest. (wat na aanrijding met wild wettelijk verplicht is!!) Pas nadat ik een aantal keer bij hen aan de bel heb getrokken dat mijn auto ’s ochtends niet start en dat ivm werk problemen geeft, schakelen ze ineens expertise in. Of ik mijn auto dan een dagje daarheen wil brengen. Echter het bedrijf zit een halfuur met de auto verderop op een industrieterrein zonder aansluitend ov, dus dat gaat allemaal zeer moeizaam.
Telkens als ik de ANWB verzekeringen bel, kom ik minstens een half uur in de wachtstand. Als ik een email stuur krijg ik een gestandaardiseerd antwoord dat de wachttijd momenteel langer dan de gebruikelijke 5-10 werkdagen (?!) is. Ongehoord.
Dan maar naar mijn eigen, vertrouwde garage, het eigen risico dan maar voor lief nemende, maar dan hoop ik in elk geval sneller geholpen te worden: hier komt dan wel de expert kijken: alleen de bumper willen ze vergoeden. Resterende schade zal wel liggen aan de leeftijd van de auto.
Ik ben dan ook verbijsterd: 2 maanden geleden heeft de auto nog een grote beurt gehad en is de auto APK goedgekeurd. Geen enkel probleem vóórafgaande de aanrijding, ze reed probleemloos en had absoluut nooit startproblemen.
Ik voel me bedonderd en afgeserveerd.
Absoluut onacceptabel en schandalig!Pechhulp buitenland
Afgelopen week in Spanje met autopech gestaan. Contacten met de alarmcentrale zijn dramatisch slecht. 5 x contact gehad over ophalen door pechdienst. Drie keer zou men terugbellen maar helaas. Na 4 uur wachten langs een drukke autoweg zelf een sleepdienst geregeld naar VW dealer in een plaats verder op. Daar nog 2 x contact gehad met de alarmcentrale maar geen enkele ondersteuning. Garage heeft mij super geholpen en ik kon met wat beperkingen ( en zweet op mijn kop) naar huis rijden.
Na zijn 43 jaar lid te zijn kan ik maar 1 advies geven: wegwezen bij de ANWB pechhulp buitenland want je hebt er helemaal niets dan ellende van. Weggegooid geld !Pechhulp (wil je hulp? Pech!)
Beste mensen van de anwb...
De gegevens die hieronder staan ZIJN NIET CORRECT. Het mailadres klopt niet en het woonadres ook niet.
Alles wat bij jullie fout kon gaan is wel zo een beetje fout gegaan.
Mijn auto met ZAKELIJK kenteken stond als particulier bij jullie verzekerd. Het wijzigen van gegevens is keer op keer fout gegaan, dat de ***weg er nog staat als woonadres is gewoon lachwekkend. Maar het zogenaamde 'particuliere' abonnement wel ingeschreven staat op het nieuwe adres op de *************weg terwijl de abonnementswijziging plaatsvond voor de verhuizing is gewoonweg magisch.
Zelfs de wijziging van het kenteken bleek te ingewikkeld, waardoor jullie weigerde te komen toen ik daadwerkelijk hulp nodig had. Ook het opzeggen van abonnement bleek een lastige opgave.
Inmiddels hebben jullie dat wel gedaan (zonder dat ik aangegeven heb!) en in de opgenomen telefoongesprekken blijkt allemaal niets terug te vinden..
Chapeau! wie runt de boel bij jullie? Hans Kazan?
En dan nog wel het meest vervelende... Het is nu uitgegeven aan een incassobureau die aangeeft dat ik contact met de debiteur moet opnemen en wanneer de anwb mij doorverbind met het incassobureau krijg je te horen dat telefonisch contact niet mogelijk is.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd nog wel.ANWB pech hulp
Al jaren klant bij de ANWB. Tijdens een recente reis met pech langs de weg komen te staan in Italië. De ANWB zorgde er nog net voor dat we (na 4 uur wachten!) met een sleepwagen werden opgehaald, maar verder konden we het zelf uitzoeken. We waren op weg naar huis, maar de ANWB weigerde om vervangend vervoer voor ons te regelen. Er werd doodleuk gezegd dat we maar 4 dagen langer moesten blijven zodat we onze auto, waarvoor een nieuw onderdeel nodig was dat niet op voorraad was, zelf naar huis konden rijden. Of we wel wisten wat het kost om een auto terug naar Nederland te laten vervoeren. De oppas voor ons kind en de extra vakantiedagen die daarvoor nodig waren, moesten we dan zelf maar even regelen volgens de “hulp” dienst. Schaamteloos. Het abonnement wordt beëindigd en ik zal de ANWB NOOIT meer bij iemand aanbevelen.
wegenwacht 32 jaar lid (platinum)
32 jaar lid (platinum), nu eindelijk een keer pech in Almere. Auto geparkeerd, zelf taxi genomen naar mijn werk in Amsterdam. Dochter (heeft geen rijbewijs) achtergelaten bij de auto. ANWB gebeld, moet ikzelf terugkomen vanuit Amsterdam, anders komen ze de auto niet ophalen. Ik geef aan dat de kosten dan voor mij zijn, prima, maar regel het. Maar ze komen dus niet!!!! Fantastisch dit na 32 jaar. Zelf garage Van de Roest in Naarden gebeld; binnen no time geregeld. ANWB = trekken aan een dood paard, dying business. Wie trekt daar de stekker eruit?
Autoverzekering + Wegenwacht
De ANWB is net zoiets als MAFIA. Wat een ballentent. Ik geloof al 40 jaar lid en dan heb je iets en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd met onbegrijpelijke argumenten.. Upselling is wat ze de hele tijd proberen. Service is echt ruk. De enige die aardig doet is de digitale assistent die je te pas en te onpas krijgt. Wegwezen daar allemaal en nooit meer terug.
Auto verzekering
Pechhulp
2 jaar geleden een lidmaatschap genomen voor pechhulp.
Afgelopen week had ik een defecte accu.
Bellen naar de centrale of de anwb kon komen.
Nee dus ik bleek geen woonadres service te hebben.
Wilde dit met tegenzin afsluiten maar dit zou dan nog €50 extra kosten.
Heb de dame gezegd met onmiddellijke ingang mijn lidmaatschap op te zeggen
Lijkt op onderwereld praktijken.
Ga zo door ANWB.
En tegelijkertijd bedankt dat jullie mij aan een pechhulp van Bosch Car Service geholpen hebbenanwb pechhulp scootmobiel, wel betalen geen hulp
Wel betalen maar geen service.
Helaas met pech met scootmobiel gestaan om half 12 s avonds vlakbij CS Den Haag in de regen. Anwb gebeld, alleen auto stond in systeem scootmobiel helaas niet. Betaal al 3 jaar premie ervoor, al 15 jaar lid van ANWB auto. Moest maar terugbellen tijdens kantooruren want nu kon ze het systeem niet in.
Ik kon wel opnieuw lid worden, en voor scootmobiel en boete voor gelijk gebruik pechhulp, bijna 300 euro gelijk betalen. Dan zouden ze hulp kunnen sturen. Schandalig om te moeten betalen voor iets dat al betaald is. Wachttijd was aan telefoon 20 minuten en pechhulp kon wel 90 minuten of langer duren. Dat in de kou, als vrouw alleen, met hartprobleem en winkels die gaan sluiten. Daarna is het erg rustig en komt er allerlei gespuis tevoorschijn, echt niet prettig om gestrand te staan en geen kant op te kunnen.
Ben gaan liften (in busje van uitzendbureau vlakbij ) om thuis te komen. No Show service van de anwb en onvriendelijke, kribbige medewerkster aan de telefoon.
Heel erg klantonvriendelijk.
Ik zeg deze hulp op en laat mij elders verzekeren. Wat een slechte zaakANWB wegenwacht compleet
Grootste fout van mijn leven was om lid te worden van de ANWB en de wegenwacht!! Na stranding 3 uur moeten wachten tot ik een huurauto aangeboden heb gekregen. Transport van mijn auto kon niet naar de garage gebracht worden die ik wenste. In het duurste pakket zou de haal en brengservice van de huurauto van toepassing moeten zijn. In de ochtend afgemeld bij zowel Logicx en de ANWB, reactie van de ANWB : Sorry meneer er is geen personeel om de huurauto op te halen en u moet hem zelf terug brengen ondanks dat ik aangaf ik geen tijd had en niet 12 km naar huis kon lopen, was het probleem niet van de ANWB en alle kosten zouden voor mijn rekening zijn! Ik heb ook gevraagd of iemand mij naar huis kon brengen als ik zelf de auto terug bracht, ook dit was niet mogelijk en moest ik het zelf maar uitzoeken en toen was het tuuuuuut tuuuuut de haak opgegooid. Dan heb je een compleet pakket afgenomen wat 268 Euro heeft gekost!! Ook transport van mijn eigen auto heb ik zelf moeten betalen. Bedankt Yvonne en de ANWB voor schandalige service.
Datum van ervaring: 10 februari 2023Bromfietsverzekering
Ongelooflijk en levensgevaarlijk!!!
Dochter 2 jaar lang onverzekerd in de rondte gereden en daar achterkomen na ongeluk.
En dan doen of je neus bloed en wordt van kastje baar de muur gestuurd.
OnbegrijpelijkAnwb lid fiets 2x en bromfietsverzekering
Allereerst ga alles opzeggen!!!
Door fout telefoniste rijdt mijn dochter 2 jaar onverzekerd in de rondte .
Bedankt ANWBPechhulp
Ik ben helemaal niet tevrede over de verzekering bij ANWB want ik was met de auto op vakantie naar Turkije, en de auto ging kapot na het binnenrijden van de Turkse grens, en ik betaalde ruim 100 euro voor het bellen anwb, en na 4 en een half uur wachten kwam er een auto op transport mijn auto. Ik heb het vervoer zelf betaald €150 en ik heb hun om een vervangende auto gevraagd ze zei dat ze geen contract hebben met bedrijven voor vervangen auto in Turkije. Ik heb 5 uur op straat gestaan, ik en drie kinderen, wachtend tot iemand me naar de woonplaats zou brengen. Het was een slechte behandeling. Ik vond niets van wat ze zeiden. Ik raad niemand aan om hun verzekering af te sluiten
Pechhulp
Auto wilde 's ochtends in de vrieskou niet starten, ook na vele pogingen niet. Startmotor draaide wel maar motor sloeg niet aan. Ondanks drukte is wegenwacht Roy toch snel gekomen en uiteindelijk heeft hij met aanslepen de motor weer aan de praat gekregen. Brandstofpomp is waarschijnlijk vastgevroren geweest, daar gaat de garage nu naar kijken. Roy is achter mij aangereden naar de garage voor de zekerheid. Prima geholpen.
Wegenwacht
Hier mijn verhaal en de onthutsende reactie van de ANWB.
Zaterdagmiddag19 november kreeg ik pech met mijn motorscooter. Na lang wachten (ruim 2 uur, kan gebeuren), kon de monteur het defect niet verhelpen. Ik stond nog even te praten met een passant en plotseling reed de ANWB bus weg. Daar stond ik dan ik het donker, met een defecte motor en 1 °C. De passant was zo vriendelijk om de motor bij hem te stallen en mij thuis te brengen. Later heb ik vernomen dat de WW had moeten zorgen voor repatriëring en dat de motor naar een garage had moeten worden gebracht. Dat heb ik later zelf gedaan. Een aanhanger gehuurd, mijn vrouw heeft een dag vrij heeft moeten nemen, en de motor naar een Heinkel (type motor) specialist gebracht in Eindhoven (125 km). Allemaal extra kosten die niet nodig waren geweest. Kortom, er is veel misgegaan. Ik ben niet iemand die meteen een slechte review ga schrijven o.i.d. maar wilde ANWB eerst de gelegenheid geven om het te corrigeren. De ANWB is ernstig in gebreke gebleven. Omdat ik niet ben gerepatrieerd en de motor niet is weggebracht naar een garage, stelde ik voor dat de ANWB als tegenprestatie mijn gerepareerde motor bij de garage zou ophalen en bij mij thuis zou brengen. (Dit is in principe dezelfde rit maar dan andersom). Tot nu toe ben ik dus zeer teleurgesteld in de ANWB, zeker ook omdat mijn 1e email nooit is beantwoord.
Twee (!() medewerkster van de ANWB, vertelde ons onafhankelijk van elkaar aan de telefoon, tot onze grote verbazing, dat de monteur had vastgelegd dat hij een noodreparatie had verricht. Absoluut niet waar, hij kon de motor niet aan de praat krijgen (de passant is hier getuige van geweest). Ze zeiden ook dat alles netjes opgelost zou worden.
Na 14 dagen! kreeg ik antwoord op mijn 2e mail. Alles werd ontkent, ik, de getuige en de medewerksters, worden dus weggezet als leugenaar en dat was het. Schandalig gewoon. Nog geprobeerd om verhaal te halen, twee x gebeld, zou steeds teruggebeld worden, niet gebeurd.
Uiteindelijk de heer Arjan Hunnego aan de telefoon. Kwam zeer onsympathiek over, verre van empathisch, weigerde alle fouten toe te geven en zei dat de 2 medewerksters het verslag verkeerd hadden gelezen (uitermate onwaarschijnlijk). Fout op fout, loze belofte op loze belofte, leugen op leugen. Je wordt als klant niet serieus genomen.
Met een 1 ster review krijgt de ANWB al teveel. Kortom, een beschamende, leugenachtige vertoning, waar de rechtsbijstandsverzekering zich in vast kan bijten.Pech
Ondanks dat ik geen lid ben van de ANWB en het ging om een probleem bij de auto van mijn vriendin (woonachtig in Belgie) werd ik geweldig geholpen door zowel de medewerker aan de telefoon als door de monteur te plaats.
wegenwacht
Meer 3 uur gewacht nog niets te zien de auto was 30 min van mij vandaan. Moest een die klant helpen dan is hij meer dan 2.5 uren daar bezig geweest. Bleek niet eens dat er een melding was aangemaakt.
Service en bereikbaarheid slecht
Ik probeer de anwb al weken te pakken te krijgen. Na slechte hulp in het buitenland, wil ik mijn pakket opzeggen. Volgens de website kan dat uitsluitend telefonisch, maar ze zijn al wekenlang niet bereikbaar. "Het duurt langer dan u van ons gewend bent". Nou, wat ik ondertussen gewend ben, is dat het uren duurt en je dan nog niemand aan de lijn hebt. Maar klaarblijkelijk duurt het nóg langer... Ik meerdere keren een bericht achter gelaten om terug gebeld te worden. Dat zou binnen 15 (!) dagen gebeuren. U raadt het al, ook dat is niet gebeurd.
Anwb pechhulp
Gisteren pech in Engeland. Lang verhaal kort: in totaal bijna 12 uur moeten wachten. Garages dicht, autoverhuur dicht. En de Anwb had geen enkel plan of idee. De wegenwacht in Engeland wilde ons slepen naar het vakantieadres. Anwb wilde niet meewerken omdat een garage niet kon beamen dat de auto niet binnen 48 uur is te maken (alle garages zijn dicht vanaf 12u op zaterdag en zondag de hele dag). Vervangend vervoer gingen ze niet regelen want we konden niet vaststellen dat de auto niet binnen 48 uur gerepareerd kon worden.
Daar zaten we dan: met 4 kinderen, en een kapotte auto, voor een dichte garage die maandagochtend om 08.30 uur opent. De vrouw van de anwb-centrale zei hierop: ja, onderdak, dat moet u zelf regelen.
Na heel veel geregel uiteindelijk zelf een hotel kunnen regelen (wat heel moeilijk is vanwege het EK vrouwenvoetbal).
Echt een enorm teleurstellende ervaring met de anwb alarmcentrale. Doet niks. Helpt niet. Maar int wel geld.Lidmaatschap
Lid worden gaat heel goed, alleen je komt er nooit meer vanaf, bijna jaar na dato ontvang ik nog betalingsherinneringen ondanks keurig opzegging met bevestiging. Erg duur en heel milieu onvriendelijk met een tijdschrift waar je niet om vraagt maar wel voor betaald!
Anderen bekeken ook


Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Hema verzekeringen? Hema verzekeringen is een organisatie welke er al vele jaren is. Natuurlijk zijn ze bekend ...

Wilt u ook weten wat andere mensen vinden van RouteMobiel? Route Mobiel is een in 2004 opgerichte organisatie met als doel om pechhulp een nieuwe d...

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...