Wellnessresort Elysium
Alle reviewsWellnessresort Elysium
Alle reviews (35)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Nieuwjaarsdag
Verschrikkelijk Zooooveeeeel mensen!!! Heel slech! Je moet meer dan een half uur in de rij staan voor het restaurant. Triste bedoeling. Slecht managent! Personeel vriendelijk
Elysium sauna
sauna elysium
Al in veel sauna's geweest maar hier gaan we nooit meer terug. Teveel mensen binnengelaten waardoor rijen om binnen re komen, rijen voor restaurant, sauna s overvol......Het leek wel een druk pretpark dus van relaxen en tot rust komen is geen sprake. De prijzen in restaurant zijn hoog en de kwaliteit middelmatig. Bij de receptie gaven ze aan dat er inderdaad teveel mensen zijn binnen gelaten en als advies wordt gegeven niet meer in de kerstvakantie te komen🤣
Ah kaart
Vreselijke tent
dagje sauna Elysium
Slechts 2 balies open dus om 10.15 al 45 min. in de rij voor de receptie. koude dompelbaden zijn buiten gebruik/ krijgen tuinfunctie dus weinig koude dompeling mogelijk.
Asociale bezoekers die soms meer dan een uur hun handdoek op de ligstoel laten liggen om hun plekje gereserveerd te houden. Hier wordt niet op nagekeken.
Douches die niet werken.Dagje Wellness
Oplichters, ze zijn alleen uit op je geld! Onmogelijk om met de oude en vieze faciliteiten. Locatiemanager is arrogant, als je iets zegt over de hygiëne dan wordt je eruit gezet.
rechtstreeks
Afgelopen woensdag sinds corona weer eens een middagje wellness geboekt bij Elysium.
Jammer genoeg sluiten de faciliteiten om 1730u. Daar kan men bij Elysium niets aan doen, maar dat je bij inchecken om 15u nog steeds €37.95 pp moet betalen....
-Je zou verwachten dat vanwege corona de schoonmaak extra zou zijn, helaas. Er lagen letterlijk hopen zand in de bubbelbaden (zowel binnen als buiten)
-de wc's roken naar urine, dat is nooit zo geweest
-alle shampoo's en douchegel bij de douches waren op om 17u
-3 lampenunits bij de infraroodsauna achterin deden het niet. Wij zijn voor corona tijd ook nog geweest en toen deden deze lampen het ook al niet
-diverse lichten in verschillende sauna's deden het niet
-zandloper was leeg in de sauna (heel raar)
-de bediening in het restaurant was sinds jaren supersnel dat mag gezegd worden. De prijzen daarentegen, zijn sky-high. Ik snap dat vanwege de sluiting de prijzen oplopen maar: €3,90- voor 200ml fris, €7,90 voor een glaasje wijn???
-Op de website geven ze aan dat ze maar een beperkt aantal gasten mogen toelaten vanwege corona. Daar hebben wij niks van gemerkt, want het was super druk! Zeker als om 1730u alle faciliteiten sluiten, is het mega druk in de kleedkamers, want iedereen moet zich omkleden. Heel corona proof , maar niet heus.
Elysium is absoluut niet meer wat het geweest is. Heel jammer.Vakantieveilingen
Zeer slechte service! Wij hadden tickets gewonnen via vakantieveilingen en helaas twee keer moeten verzetten door Corona waar wij niets aan konden doen. Voor de derde keer gaven ze mij een nieuwe datum en wij hadden de eerste keer dat we een datum boekte badkleding dag toeslag betaald, dus verwachten als ze ons voor de derde keer een nieuwe datum geven dat dat er ook weer bij is. Dus wij dachten alles is goed tot we gelukkig hun site checkte en zagen dat hun het niet op een badkleding dag hadden gezet waar we wel voor hadden betaald dus weeeer een bericht moeten sturen en 100jaar moeten wachten op een antwoord, en tot eidenlijk gaven ze ons de badkleding dagen in november maar wij konden niet meer op die datums met oog op werk en vroegen of we in het nieuwe jaar konden aangezien we zo lang moesten wachten op antwoord van hun en het zovaak veranderde kunnen wij niet op het laatste minuut vrij vragen van werk maar dat snapte hun dus niet en bleven zeggen wij kunnen niet u tickets verlengen en u krijgt geen geld terug. NOU BELACHELIJK! ik ben niet rijk ik kon dit maar 1 keer doen als een leuk uitstapje met mijn dochter en dan word er zo gehandeld echt ik ga hier nooit meer naar toe en raad het iedereen af!!
Dagje welness
Keurig getest maar we kwamen er niet in ondanks dat we netjes getest waren, ik had een QR-code maar mijn vriendin had testen voor toegang gedaan en had een groen vinkje helaas het groene vinkje telde~niet!Ze moesten onmiddellijk buiten gaan staan ik vraag me af waarom? omdat ze misschien besmettelijk is ondanks dat ze een negatieve test had alles draait om de heilige QR-code.( Gelukkig regende het niet en inderdaad hadden we eerst beter moeten checken dat alleen een QR-code maar geldig is ) Haar test koste ook nog € 18 maar goed het geeft niet gelukkig kwamen we niet uit Groningen of uit Limburg of uit Zeeland en hoefde maar een uurtje terug te rijden Geld terugkrijgen nee dat deden ze niet dan maar uitstellen met het risico dat het toch waarschijnlijk wel gesloten zal zijn in januari. Maar we wachten het maar weer af.. wat het dán weer zijn zal.. waarschijnlijk helemaal geen test meer en gewoon gesloten en verboden voor mensen die niet zijn ingeënt.. helaas..
Duo relax
Mooi resort ruim en vele faciliteiten. Alles brandschoon en niet te druk, hopelijk houden ze het systeem met de bandjes erin werkt ideaal zo. Restaurant voor de lunch erg goed en massages van goede kwaliteit. Complex is redelijk rolstoel toegankelijk (na aanmelding vooraf bv massage beneden) mis alleen wel een invalide of iets ruimer toilet. Ook beneden niet alles toegankelijk ivm opstapjes en je zal her en der wat hulp nodig hebben maar meeste is te doen! Heerlijke dag gehad komen zeker terug
Niks uiteindelijk!
Kritiek: Communicatie, Kwaliteit
Wat ik heb meegemaakt vandaag, ongelofelijk! 1,5 jaar geleden al betaald en geboekt, maar toen sloten ze vanwege corona. Opnieuw geboekt, helaas nog gesloten. Nogmaals geboekt toen ze weer open waren, helaas weer opnieuw gesloten toen mijn reservering was. Niks aan te doen allemaal....
Nu ze weer open zijn heb ik weer een reservering gemaakt en zou ik betalen met de giftcard waar zij het inmiddels in hebben omgezet. Nee hoor sorry meneer de giftcard is verlopen, we kunnen niks voor u betekenen. U moet maar een nieuwe giftcard aanvragen.... 🤦
Dus ik heb bij jullie geboekt en betaald, bij jullie gereserveerd en ik ben vanuit Gouda gekomen en sta aan jullie balie, maar er is niks wat jullie voor me kunnen doen?!
En die vrouw ook doen alsof het heel normaal was en alsof ik gek was... Onbeschoft gewoon! Wat een service, wat een klantvriendelijkheid! Elysium voor mij nooit meer! Ik hoop in ieder geval ooit mijn geld nog terug te krijgen....26-10-2020
Diep teleurgesteld!!! Het water heeft een hele sterke chloor geur. Bij het uitkleden ben ik echt geschrokken, mijn zwarte boxershort was volledig verkleurd door het chloor in het bad. Ik ben in mijn leven naar heel wat zwembaden geweest en dit is me nog nooit overkomen. Dit is superslecht geweest voor mijn gezondheid, hoop niet dat het zich gaat uiten in huidproblemen.
Dagje wellness plus extra optie
Enorm slechte communicatie, wat was het lastig om onze tickets die door covid-19 gennauleerd zijn te herboeken naar een andere dag. Via de website kregen wij de melding dat de tickets al gebruikt waren, terwijl dat niet het geval was na annulering. om Elysium via mail te bereiken is niet te doen, daarnaast is er ook geen enkel telefoonnummer waar je even naar kan bellen (we leven in de 21ste eeuw, hoezo heeft een bedrijf GEEN telefoonnummer?). Na weken mailen is het ons eindelijk gelukt om een dagje wellness te boeken, via de mail kregen wij of een verkeerd antwoorde, ander antwoord dan waarover de vraag ging of nog erger geen mailtje terug. Uiteindelijk is de reservering gelukt maar hebben op locatie een andere extra optie toegewezen gekregen dan wij besteld hadden, namelijk hot&cold i.p.v. Hammam Scrub. Ook hadden we voor Covid-19 de tickets betaaald inclusief toeslag. Volgens Elysium heeft iedereen een gift card ontvange. Wij en 100den anderen hebben echt geen gift card ontvangen en NEE ook niet in de spam mail box. Na een dagje wellness te hebben gehad en bij het inleveren van onze bandjes kregen we nog een rekening van de toeslag die volgens hun nog betaald moest worden. Wij vroegen of ze contact kon nemen met het hoofdkantoor (omdat wij daar echt met moeite een mailtje van terug krijgen), maar nee ze kon NIKS voor ons betekenen zei ze. Totaal niet meedenkent en behulpzaam, maar blijven zeggen dat wij een gift card ontvangen hebben, wat dus niet waar is. Wellness relaxen? bij Elysium echt ver van relaxen. Nooit meer zullen wij als groep hierheen gaan, verschrikkelijke service!
Sauna
Gisteren maandag 24 feb naar elysium geweest
Was zeer slecht bom vol ,nergens echt lekker kunnen relaxen allemaal hutje mutje ,gingen naar bet restaurant om wat ts eten ook daar alles bom vol ,je moest acher in een lange rij aansluiten eer je naar binnen kon ,naar het andere gril restaurant gegaan, waren daar om half 1 om half 2 hadden we eindelijk een vies zacht pistoletje,heen bestek geen servet ,voor alles moet je betalen boekings kosten bad kleding dag voor de opgietingen,wat een leuke dag had moeten worden was 1 grote teleurstelling,,was er ook niet schoon ,nee het is er niet op vooruit gegaan ,ik ben wel even klaar met het elysium,8 febr 2020
Update
Maandag 10 febr toch maar eens gaan bellen met elysium en gesproken met Erik. Na eerst mijn verhaal te hebben gedaan werd het eerst afgedaan met “ja spijtig dat u deze ervaring heeft” na aandringen maar wat gaan jullie daar aan doen, ik kom voor mijn rust en het was alles behalve rust.
Hij beloofde mij deze week terug te bellen zou dit gaan overleggen mrt zijn leiding gevende.
Het is nu zaterdag (ik had begrepen dat hij uiterst vrijdag zou terug bellen) maar voordeel van de twijfel we wachten in spanning dit weekend af.
Fijn weekend ieder.Elysium bezoek met diner op 8 febr 2020
We beginnen positief ???? het complex is groot met veel faciliteiten.
En dan nu maar de ervaringen ????
8 febr bezocht om 17.15 volle parkeerplaatsen, lange rijen bij de receptie (zowel mensen die komen en vertrekken.)
Sauna’s, whirlpool, kruidenkast echt over vol, douches scrubzout zo goed als op, bijna nergens plek om je badjas/handdoek op te hangen.
Veel rumoer van kakkelende mensen.
Restaurant gereserveerd om 6 uur we komen daar in een rij met een wachttijd van ongeveer 15 a 20 min met daar mensen die zeer geërgerd in de rij staan (terecht overigens).
Kaart zeer beperkt dat ik zoiets had van is er een blad tussenuit.
We hadden het snel gezien hier en zijn al snel weer vertrokken.
Bij het uitchecken was het niet druk en balie medewerkster vroeg netjes of wij het naar ons zin hadden gehad en haar eea gemeld, ze gaf aan dat dit haar bekend is en meer mensen deze klacht hebben. Ze melde ook dat er helaas geen stop is ingesteld voor het aantal bezoekers en ze ook niets verder kon betekenen.
Al met al geen rust en relaxed dagje geweest nu echt de laatste x bij deze sauna.Sauna en lunchbuffet
Na het omkleden kwamen we in zo'n overvolle sauna, dit heb ik nog nooit gezien. Nergens plek, alles bomvol. Toen werd er tegen mijn buik aangestoten (5mnd zwanger), direct rechts omkeerd.
Bij de balie de situatie uitgelegd, ondanks dat wij niks hadden gebruikt en 5 min binnen waren geweest kregen wij geen geld terug voor zowel lunch buffet als entree.
Nooit meer.Afschuwelijk
Vandaag met een vriendin naar Elysium Bleiswijk geweest. Vroeger was dit een ontzettend fijne sauna waar je met liefde extra betaalde voor luxe. Vandaag met hoge verwachtingen weer eens terug.
Het was echt een abominatie; standaard in de rij voor het damestoilet, een indian headmassage die echt nergens op leek en een gesloten restaurant wegens gebrek aan personeel. Met als resultaat dat wij gevraagd werden ons diner buiten aan tafel te nuttigen. Denk je in: 29 januari, 19.30, 7 graden. Ze kwamen het diner wel brengen, dat dan weer wel (what were they thinking).
Bij vertrek werd ond gevraagd of we genoten hadden, we hebben eerlijk gezegd wat we ervan vonden. De reactie was; jammer. Fijne avond in elk geval.Zondag 26-1-2020
Nu in
Rijen voor alles binnenkomen. Sauna in rij.voor eten drinken in rij.....zondags niet meer leuk was er mo 11.00 en om 14.00 weer weg en weer in rij..personeel geeft schuld aan Directeur alles mag binnen tot er geen kastjes meer zijn en met 2personen 1kasje.............en daar betaald je veel geld voor mij niet meer zien daarE-Ticket
Afgelopen dinsdag 21/01/20 een geweldige saunadag gehad. We waren met z'n vieren,een lange rij bij binnenkomst maar de wachttijd voel echt mee. De opgietingen waren geweldig zowel de betaalde als de gratis. Saunameester Dennis doet de opgietingen op een hele leuke manier en is zelfs in staat om 3 overhitte mensen die onwel zijn geworden tegelijk te verzorgen zonder paniek. Ik neem hier mijn petje voor af. De bediening is erg vriendelijk en snel ondanks de drukte, en het buffet was heerlijk.
Jammer dat er weinig rustruimtes zijn. De bedden zijn( op siesta-time)altijd bezet .We zijn gebleven tot 22u30 en de prijs viel best mee vooral als je terug kijkt naar wat je er voor gekregen hebt. Jammer dat de waterval en infrarood gesloten was,maar dat is tijdelijk en daar hebben we begrip voor. Dankzij de acties kunnen we vaker komen,dus heb wederom gereserveerd voor volgende week. Bedankt allemaal voor de geweldige ontspanningsdag in elysium.
Anderen bekeken ook

Madame Tussauds: Ervaringen Wil jij oog in oog komen te staan met koning Willem-Alexander en koningin Maxima, Adele, Barack Obama, Beyoncé...

Lees dit en je kent dit bedrijf een stuk beter. Voetbaltravel geeft al duidelijk aan wat het bedrijf doet. Het is een combinatie van voetbal en rei...

Amsterdam Dungeon: Ervaringen Gruwelijke moordenaars, volhardende heksen, zelf-kastijdende monniken, krankzinnige rechters, dames van heel lichte ...

Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen