Tripsta
Alle reviewsTripsta
Alle reviews (46)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Worst service ever!
What a terrible service! After sending 5 e-mails to cancel my flight, I got an answer that I will get €320 back, because I cancelled in time. I even got an e-mail that the money was sent. I never got any money on my account, never heard from Tripsta again. Because of course they are not available anymore. Terrible, I feel robbed. No more Tripsta for me. Never book with them!
Faillissement Tripsta
Ik heb een vlucht geboekt via Tripsta met KLM en ook deze is geannuleerd. Bij navragen bij KLM blijkt Tripsta een faillissement te hebben aangevraagd. Onder andere de licentie met KLM is doorgehaald, waardoor alle vluchten die Tripsta via KLM heeft aangeboden zijn geannuleerd. Ook de licenties met andere luchtvaartmaatschappijen zijn doorgehaald waardoor heel veel vluchten zijn geannuleerd. Welke dat zijn weet ik niet precies. Via Tripsta zou je je geld volgens KLM moeten kunnen terugkrijgen, maar ja als je failliet bent..
Goedkope tickets
Wij hebben via tripsta tickets geboekt naar Johannesburg. En 2 binnenlandse vluchten in zuid-Afrika. Voor vertrek wilde ik graag in checken. Heb contact gezocht met tripsta. Maar geen reactie via telefoon (telefoonnummer op hun site is buiten gebruik) of e-mail. Ik maakte me toch wat zorgen ook door verschillende slechte reviews op verschillende sites. Uiteindelijk kon ik 24 uur voor vertrekrechtstreeks bij Etihad inchecken. We hebben dus goedkoop van en naar en in Zuid Afrika kunnen vliegen.
waardeloze service
Geprobeerd tickets naar Nicaragua om te boeken, wat een drama. Ze houden je eindeloos aan de lijn en sturen je van kastje naar de muur. Vervolgens zeggen ze het in behandeling te nemen en bieden je een waardeloos alternatief. Dus ergens anders geboekt. Kreeg midden in mijn vakantie bericht dat tickets nog geldig waren, terwijl er toegezegd was dat we geheel/gedeeltelijk geld terug kregen. Elk land had al lang negatief reisadvies gegeven. klanten service is slecht bereikbaar. In dit geval voortaan maar iets meer betalen.
Waardeloze service
Had een ticket geboekt voor een binnenlandse vlucht in Guatemala. Tijdens het boekingsproces is er iets mis gegaan waardoor de tickets op de verkeerde datum zijn gezet. Om dit te corrigeren moest ik 50 dollar betalen. Zo gezegd zo gedaan en werd mijn vlucht ingeboekt naar de juiste datum. Vervolgens hoor ik 1 week voor vertrek dat mijn vlucht is verzet naar de datum waarop de fout was gemaakt. Hierover heb ik gemaild maar mij is nooit uitgelegd waarom de vlucht is verzet. Geld terugkrijgen was onmogelijk en op mails reageerden ze ook niet meer. Waardeloze partij dit.
klm ticket maar geen gratis bus?
Volgende bericht gestuurd aan TRipsta (eerst geprobeerd bij de Koninklijke maar die verwijst naar Tripsta>>>):
Hello
I have made a booking thru your site for 13th August Athens – Amsterdam (F89612289 sk19632 on flight NFCIEJ and I would like to use the free bus service AMS – Arnhem as provided by KLM. However KLM tells us to contact you to arrange this (as being the travel agent). Could you arrange this for me ,2 persons (KLM bus leaves at 21.00 ).
Thanking you in advance
Jan Rouffaer
standaard antwoord en telefonisch onbereikbaar:
Dear Customer,
Thank you for your message. To immediately address your question, please note that this is an automated message which contains generic information regarding the changes to our customer service structure.
If you have an existing booking with us your tickets remain valid. If you need to make any changes, cancellations, or if you have any questions regarding your booking, please contact the respective airline directly.
Please note when speaking with the airline that you must provide your reference number provided by the airline (which can be found on your e-ticket) and not the tripsta reference number.
We are sorry for any inconvenience caused and we thank you for your understanding.
Best regards,
The tripsta team
Hopelijk gaat het goed met de in totaal 6 vluchten die wij hebben geboekt via Tripsta maar ik hou mijn hart vast...Drama
Klein foutje in naam gemaakt. Tel. en via mail niet bereikbaar. Volgens vleigtuigmaatschappij kan alleen tripsta fout corrigeren. Mooi klaar mee.....
FRAUDE
Tripsta cancelt vlucht en geeft geen cent terug. Wel een e-mail:
We are sorry to inform you that your booking has been cancelled due to flight issuing conflicts we are currently facing. Unfortunately, due to these technical issues in our system we are unable so assist you regarding this matter. You will need to communicate directly with the airline. tripsta cannot make any request for rebooking or refund.
We strongly recommend that you contact your bank provider in order to receive instructions about any necessary actions you can take to get a refund of your money.
Again, we are extremely sorry and we would like to apologize for any inconvenience this caused. Thank you for your understanding.Betaal 5 euro extra bij een andere maatschappij
Ik ga hier niet meer boeken. De tickets zijn goedkoop maar dat is ook wel het enige wat goed is aan tripsta.
Ik had extra bagage bij geboekt maar later had ik deze toch niet meer nodig. Ik heb gemaild dat ik mijn bagage wil annuleren maar ik kreeg niks terug. Wat blijkt als je op Schiphol dat je geen bagage meer heb. De site van de vliegtuigmaatschappij zei zelfs dat ik extra bagage had maar in het systeem niet meer. Ben ik 60 euro kwijt aan spullen die weg moest gooien en de ticket. Die ik ook niet terug krijg van tripsta.mega super slecht
de tickets hebben een goede prijs en als je niks hoeft om te boeken is het prima. Maar super slechte service, je wordt niet geholpen. Ik ga hier nooit meer mijn ticket boeken. Nog nooit zo slecht meegemaakt.
Super slecht
Niet te bereiken, van kastje naar de muur en houden zich niet aan afspraken. Slechtste ervaring ever!!
The baddest customers service ever
Cant reach in call even after waiting for so long on hold , plenty of requests in website and no any reply , it was emergency to change the flight ticket omg so unresponsible never again .....
Achteraf alsnog een dure ticket!!!
Mijn partner en ik gaan voor het eerst een rondreis maken op Bali. Voor het eerst via Skyscanner geboekt. Hele week bezig geweest om een goedkope ticket te krijgen. Ja hoor, uiteindelijk gevonden via de aanbieder 'Tripsta'. Omdat wij samen heen vliegen maar apart terug hebben we 2 boekingen moeten maken.
15-05-2018 om 21:30 uur - De totale vliegduur heb ik op max 21 uur ingesteld. De vluchtgegevens heen waren gelijk dus enthiousiast dat we waren dat we samen heen vliegen. Na afronding per abuis in de mailbevestiging achter gekomen dat de terugvlucht van mijn partner 42 uur is! Met stres in mijn hoofd en hartkloppingen meteen het contactformulier (in het Engels) verstuurd naar Tripsta. De volgende dag meteen gebeld met de klantenservice, een Alex gesproken. Wat over en weer gebeld en gemaild. Uiteindelijk om 13:30 uur gelukt om de terugvlucht te wijzigen naar een mindere vluchtduur máár er komt nog wel € 198,- kosten bij! Ja, annuleren is ook mogelijk maar dan zijn de kosten € 150,- Wat een drama en teleurstelling.
Nou boek dan maar. Helaas alsnog ruim € 900,- voor 1 ticket.
Jammer, maar ik raad het écht niemand aan om via Tripsta te boeken. Ik zelf zal ook nooit meer zo snel via Skyscanner of Tripsta boeken. Denk goed na wat je doet.super snele service
Ik heb goede ervaring met Tripsta. Ticket snel geboekt en met goede prijs. Ik heb nog gebeld voor ruimbagage bij te boeken, en super snel geholpen.
Mag ik vragen welk nummer je gebeld hebt? Ik heb namelijk het probleem dat ik ook bagage bij moet boeken, echter krijg ik niemand van tripsta te pakken...
NO TRIPSTA!!!
Niet telefonisch bereikbaar.
Alleen contactformulier waar geen of een te late reactie op volgt.
Uren in de wacht .NOOIT MEER TRIPSTA!!!!!
Geen service.
Geen fatsoenlijke /uncorre te communicatie en veel te laat .Bijna mijn vlucht gemist door deze maatschappij.
Niet telefonisch bereikbaar.
Amerikaans telefoonnummer.
Ronduit waardeloos. Ongelooflijk dat hier geen controlle op is.Onbereikbaar
Ik probeer al een week om hen te bereiken, zowel telefonisch als per mail. Telefoon is of afgesloten, of je staat meer dan 20 minuten in de wacht. Via de mail krijg je per omgaande bericht dat je melding is ontvangen en dat ze contact zullen opnemen. Tot op heden is dat nog niet gebeurd.
Wat een slechte service
Ticket geboekt van Delhi - AMS. Wil ik een wijziging doen, kan alleen via een contactformulier op de website. Inmiddels ruim 48u geleden, nog niks gehoord. Nu al 20 minuten aan de lijn geweest, nog steeds in de wacht.
Super slecht!
Vreselijke service, moet 20 min wachten totdat er iemand opneemt en daarna word je totaal niet geholpen. Verschrikkelijk, nooit meer!
Bagage
Goedkope tickets geboekt, 180 naar Miami, bij het afrekenen kwam daar ineens 25 euro per ticket bovenop, omdat de vorige tickets niet meer beschikbaar waren. Maar goed, nog goedkoop. Er was geen optie om bagage aan te vinken. Nu geboekt en moeten we ineens 115 euro per ticket betalen om bagage bij te boeken!
Anderen bekeken ook


Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...

Het doel van een vliegreis is natuurlijk om je zo snel mogelijk naar jouw bestemming te vliegen. Dit moet dan alleen wel een beetje comfortabel geb...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Beste Cornelis,
Wij hebben een soortgelijke situatie, we proberen onze tickets naar Nicaragua om te boeken. Via welke weg heb jij überhaupt contact gehad met Tripsta? Ik kan ze namelijk met geen mogelijkheid bereiken. Telefoonnummers werken niet en het contactformulier geeft een auto-reply waarin staat dat we wijzigingen rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij moeten regelen. De luchtvaartmaatschappij die het ticket beheert (Copa Airlines) zegt op hun beurt dat ze niks voor ons kunnen betekenen zonder toestemming van Tripsta...