Tinker Travel
Alle reviewsTinker Travel
Alle reviews (12)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
taxi luchthaven
Ik ben BELAZERD
nooit meer
wij zijn een paar keer met Tinker naar schiphol gegaan maar naar dit bericht nooit en nooit meer 221 euro kwijt dus iedereen is gewaarschuwd.?????? . als wij dit eerder hadden geweten dan??..
Tinker-ervaring
Beste allemaal,
Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in Luchthaven- en Personenvervoer gevestigd te België.
Ook wij hebben nog €3500 aan onbetaalde facturen bij Tinker.
Gisterenavond (+/- 22.30Hr) stond ik in Zaventem op klanten te wachten toen er een groep senioren (23 pers) aankwam met een A4 van TINKER.....helaas tevergeefs stonden er geen vervoerders om deze mensen naar huis te brengen. Om het plaatje compleet te maken had deze groep ook de heenreis via TINKER geboekt met als resultaat dat ze hun vlucht gemist hadden. TINKER ontvangt gelden maar kan niets meer garanderen.
Dus beste mensen boek uw vervoer bij uw lokale ondernemer die misschien dat net ietsje duurder is maar wel o zo betrouwbaar.
Alvast veel plezier op één van jullie volgende vakanties.
Met vriendelijke groet
Hauwytrans BVBA
Lidostraat 66
B- 3970 Leopoldsburg
+32497635092slechte service
Een dag voor vertrek belde ze doodleuk dat de vlucht niet doorging. Dan op het laatste moment dus een nieuwe taxi regelen. Nooit hier een taxi boeken. Iets meer betalen betekend wel aankomen op schiphol.
reis nooit met tinker
Ik zou 2-4 om 4.45u opgehaald worden. De taxi chauffeur was er echter veel eerder en gaf aan dat de andere passagier zich gehaast had voor mij. Dus ik heb me ook gehaast en was om 4.35u bij de taxi. Mijn vriendin moest iets verderop in de straat opgehaald worden. Dat was onmogelijk volgens de taxichauffeur.
Omdat ik niet zonder mijn vriendin naar Schiphol wilde ben ik blijven staan. De toon waarop ze sprak was zeer onvriendelijk. Ik werd gewoon bang van haar, zo hard en direct was ze.
Wij hebben dus zelf een taxi moeten regelen naar Schiphol. En dus extra kosten gemaakt.
Ik heb een klacht ingediend waar nooit op gereageerd is, ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar.
Kortom: grote oplichters!slecht
Zeer slechte ervaring!
taxi kwam heen en terug niet opdagen
noodnummer is nooit bereikbaar
schadeafdeling duurt lang
was geen hostess op schiphol
stonden op de terugwerg veel meer mensen te wachten op Schiphol
nog nooit z'on slechte service meegemaaktWaardeloze dienstverlener
Op 6 januari zouden wij met de taxi nar Schiphol gaan. Omdat de taxi niet kwam belden wij Tinker en zij zouden ons met 15 min. terugbellen. Uiteindelijk zijn we op de valreep met de eigenauto gegaan en mochten we het parkeergeld declareren. De taxirit was al betaald en die waren we kwijt.(?!) Uiteindelijk hebben we 14 jan de kosten van 200,- euro gedeclareerd en de toezegging ontvangen dat er betaald zou worden maar het is inmiddels 7 april en ik heb nog niets gezien. Tinker hoopt waarschijnlijk dat ik op ga geven maar dat gaat niet gebeuren. Ik blijf hen bellen en mailen en hang inmiddels dus ook deze slechte dienstverlening aan de grote klok. Dit had anders gekund Rob Van Strien!
Betrouwbaarheid brokkelt in rap tempo af
Op 11 maart teruggekomen uit Maleisie op Schiphol. Tinker taxi was al eerder geregeld met 50% korting in verband met een slechte afhandeling van een vorige trip. 6 uur in de morgen geland, krijg SMS dat er geen tinkerbelle aanwezig was. Verzoek naar meetingpoint te gaan waar de chauffeur zou wachten, danwel dat ik maximaal 10 minuten geduld zou moeten hebben.
Indien problemen, dan contact opnemen met het noodnummer. ( men gaf 9 cijfers op ipv 10 in de SMS, dus dat werkte natuurlijk niet.) 6:25 aangekomen bij meeting point en natuurlijk geen chauffeur. Een keer of 15 gebeld met het juiste nummer voor de noodlijn, daar werd niet opgenomen. Ook het 06 nummer van degene die mij een SMS had gestuurd reageerde niet op oproepen en SMS. Uiteindelijk werk ik om 7:20 gebeld met de vraag of ik nog steeds op Schiphol stond. Ja dus. De Taxi zou er vevolgens binnen 7 minuten zijn, hetgeen ook gebeurde.
Ik ben zeker al 50 keer met Tinker geweest naar Schiphol, ben een van hun eerste klanten. Tot November 2016 eigenlijk altijd goed verlopen, geen klachten. Laatste drie keer is het echter bar en boos, slechte planning, dingen vergeten en daarboven op ook nog eens keer een forse prijsverhoging per 1 januari waardoor het voor mij nu even duur is geworden in vergelijking tot het zelf boeken van een taxi naar Schiphol. Al met al erg teleurgesteld, kwaliteit en service hollen achteruit de afgelopen 6 maanden en ondertussen wel je prijzen met 35% verhogen. Ik ben er klaar mee, ze zijn een (goede) klant kwijt.Wij zouden in januari opgehaald worden door een taxi via Tinker en deze is nooit op komen dagen. Toen zijn we met de eigen auto gegaan met de afspraak dat wij schadeloos gesteld zouden worden.We hebben de taxirit vooraf betaald en konden dit geld niet terugkrijgen alleen de parkeerkosten. Het is nu april en ik zit er nog op te wachten ik bel en mail maandelijks maar de aftersales is meer dan beroerd te noemen. Het parkeren kostte ons 200 euro nog afgezien van de stress als de taxi niet komt en de tijd begint te dringen. Tinker beloofd steeds te betalen maar doet dat nooit. Waardeloze tent!
Klacht
Bij deze wil ik nogmaals, ik heb het al telefonisch op maandag 20 feb. gedaan, een klacht indienen.
-Aankomst vlucht OR 370 10:15
-Aankomst meeting point 10:50
-Geen hostess op meeting point aanwezig
-Verschillende keren (meer dan 10 keer) naar0202900050 gebeld, alleen maar een bandje en muziek
- Verschillende keren (meer dan 10 keer) naar0202900053 gebeld, werd iedere keer disconected
-12:05 door chauffeur gebeld
-Auto stond bij vertrek, chauffeur kon wagen niet verlaten i.v.m. boetes
- Auto was geen business class en vies
21/2 telefonisch klacht ingediend
22/2 mail van tinker ontvangen met twee links, tevreden of ontevreden, link ontevreden werkt niet
27/2 wederom over de klacht gebeld
17/2 email verstuurd en nog steeds geen contact
Wij waren niet de enige die op Schiphol die geen contact met Tinker konden krijgen en verder was dat niet de eerste keer dat Tinker wat steken hebben laten vallenonbetrouwbaar
Ik had een taxi besteld om ons te brengen naar de luchthaven. Ik heb vooraf nog contact opgenomen om zeker te zijn dat er iemand zou komen. Ik heb het bedrag vooraf wel moeten betalen. De dag van onze reis is de taxi niet komen opdagen. Ik heb dan maar zelf naar het noodnummer gebeld maar dat was onbereikbaar. 10 minuten na mijn boodschap kreeg ik dan toch telefoon terug: dat de taxi er niet zou geraken. Geen reden, geen ongeval gewoon sorry u zal een andere oplossing moeten zoeken. Uiteindelijk zijn wij na veel moeite amper op tijd op de luchthaven geraakt, met veel stress. Heb ik ondertussen al veel mails gestuurd naar Tinker en nu komen ze met een compensatie: ik krijg de parking op de luchthaven terug betaald. Joepie of toch niet? Want de betaalde taxi krijg ik niet terug terwijl die nooit is komen opdagen. Dus niets compensatie eigenlijk: dit heeft mij stress en geld gekost voor een dienst die er nooit kwam. Heel slechte communicatie en de beloofde parkingkosten heb ik een maand na datum nog niet gezien.
Lekker goedkoop met de taxi
Ze zijn lekker goedkoop .
Taxi's zijn altijd zó duur, maar hier vond ik wel echt een goede prijs.
Ik moet zeggen dat de taxi wel te laat was en dat het bedrijf toen echt moeilijk te bereiken was, dat is toch wel een minpunt.
Maar toen kwam gelukkig de taxi alsnog en konden we zo weg.
Voor de prijs zou ik zeker nog een keer met Tinker gaan want het scheelt gewoon geld.Handig reizen met Tinker Travel
Onlangs een zakenreis naar Basel gehad, maar had geen vervoer vanaf de luchthaven. Ik hou niet echt van het openbaar vervoer. Via een kennis kwam ik bij Tinker Travel uit. Dit is voor mij de perfecte oplossing. Voor een schappelijke prijs was ik snel op mijn plek van bestemming. Bovendien was de taxichauffeur bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Anderen bekeken ook

Wanneer je op vakantie gaat vanaf Schiphol en je gaat naar de luchthaven met je eigen auto, dan wil je natuurlijk dat die veilig geparkeerd kan wor...

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Wanneer je gaat vliegen omdat je op vakantie gaat of voor een zakenreis, dan wil je natuurlijk graag je auto veilig in de buurt van het vliegveld p...

Wow, snel je auto verkopen? Wat vinden anderen van zo’n dienst? Bij Ikwilvanmijnautoaf.nl is het mogelijk om zonder een enkele verplichting e...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Tijdens verblijf in het buitenland kreeg ik een simpel mailtje, dat mijn rit van Schiphol naar huis niet door kon gaan.
Geen rede opgegeven.
Tot op heden ook mijn vooruitbetaalde ritprijs niet retour.
Helaas, want eerdere ervaringen waren wel positief