Roompot

4.3

Bestellen

3.6

Service

4

Prijs

3.7

Levering

28.2%

Zou hier weer kopen

Roompot

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Roompot.nl is een bedrijf wat staat voor vakantie! Ook staat het voor goedkope vakanties en natuurlijk ook voor last-minute vakanties. Daarnaast is het ook een bedrijf wat staat voor vakantiehuis en bungalow. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is bij hun. Het idee van de site NederlandReview is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf als Roompot.nl. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met Roompot.nl te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over Roompot.nl om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt. Al vast bedankt! 

Over roompot.nl

Roompot.nl is een bedrijf wat een aantal vakantieparken heeft en ook actief helpt bij het management en de exploitatie van bungalowparken en andere campings. Het is voor vele mensen de plek om een mooie vakantiebestemming in ons land of in Duitsland te vinden. Het kan aan de kust en ook in de bossen. De vakantieparken van Roompot.nl zijn vooral in Zeeland te vinden. 

Roompot.nl heeft ongeveer 23 campings en meer dan 200 bungalows. Er zijn luxe bungalows, white camp cottages, landhuizen, villa’s, kampeerplaatsen en ook volop chalets en appartementen. De parken zijn voorzien van bowlingbanen, sportfaciliteiten en ook restaurants en zwembaden. 

Het bedrijf is in 1965 opgericht en bestaat meer dan 50 jaar. Het is van een camping uitgegroeid naar een marktleider op internationaal gebied in de langen Nederland, Duitsland, België, Frankrijk en Denemarken. Naast de eigen parken beheren ze ook andere parken en doen ze volop extra zaken. 
In 2009 hebben ze Hogenboom Vakantieparken overgenomen en in 2010 hebben ze Roompot vakanties geïntroduceerd. Ze hebben nu nog meer mogelijkheden om mensen te helpen bij het krijgen van een goede vakantie. 

Diensten van roompot.nl

Het bedrijf Roompot.nl is uitgegroeid van een Zeeuwse camping in Kamperland naar een marktleider van vakantieparken in Nederland en ook Duitsland en Frankrijk. Het is mooi om te zien hoe ze je een mooie vakantie kunnen aanbieden op een van hun 50 eigen vakantieparken of de 150 vakantieparken welke ze beheren.  Nu zijn ze daarnaast ook nog touroperator. 

Enkele van de parken van Roompot.nl zijn:

  • Marinapark Volendam
  • Nautisch Centrum Scheveningen
  • Noordzee Résidence Cadzand-Bad
  • Noordzee Résidence De Banjaard
  • Pannenschuur
  • Parkhotel Bad Arcen
  • Port Scaldis
  • Résidence Wijngaerde
  • Roompot Beach Resort
  • St. Pierre
  • Strandpark Duynhille
  • Vakantiepark Aquadelta
  • Vakantiepark Callassande
  • Vakantiepark Hunzedal
  • Vakantiepark Kijkduin
  • Weerterbergen
  • Zeebad
  • Zeeland Village
  • Zomerdorp Het Zwin
  • Kustpark Egmond aan Zee

 


  • Boomhiemke
  • Bos en Duin
  • Bospark De Bikkels
  • Bospark De Schaapskooi
  • Bospark Lunsbergen
  • Bospark 't Wolfsven
  • Buitenhof Domburg
  • Camping De Zandput
  • Camping Dishoek
  • Cape Helius
  • De Graaf van Egmont
  • De Katjeskelder
  • De Soeten Haert
  • Ferienpark Hambachtal
  • Ferienresort Bad Bentheim
  • Ferienresort Cochem
  • Hof Domburg
  • Klein Vink
  • Kustpark Klein Poelland
  • Kustpark Texel

 

 

Klachten, tips en complimenten over roompot.nl

Er kan natuurlijk altijd een keertje wat mis gaan. Het is dan goed om dit kenbaar te maken aan Roompot.nl. Ze kunnen dan kijken naar een goede oplossing. Hierna kun je natuurlijk een review achterlaten op NederlandReview over hoe het is opgelost!  

Heb jij ervaring met roompot.nl 

Ken jij dit bedrijf? Laat ook een review achter op NederlandReview. Je helpt vele anderen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Ook kun je zelf jouw mening achter laten. Het maakt niet uit of het goed of slecht is, zo lang het maar om een eerlijke review gaat. 

Zijn roompot vakanties leuke vakanties? Lees ervaringen van families die u voorgingen. Zo weet u precies waar u aan begint! Bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (85)

Chalet roompot beach resort Kamperland

Zo een smerig huisje/chalet met etensresten op de kastjes, snot aan de muur in de kinderkamer, vieze vaat in de kast, haren in de badkamer... en dan je borg niet terugwillen storten omdat je hierover klaagt... wij hebben dik een uur geboend met dettol. Denk dat het chalet nog nooit zo schoon is achter gelaten!!!

D

Danielle

02-02-2024

0

Vertrouwen

Een weekend gehad in roompot weerterbergen. Gaan op maandag ochtend weg. Vergeet mijn man de elektrische tandenborstel in te pakken. De dure nog wel. Een roze en zwarte. Bel ze op, nee mevrouw niets gevonden. Huh...hoe kan dat, er is schoongemaakt maar niets gevonden. Best vreemd verhaal. Ze gaan mij sowieso bellen. Na 8 dagen dacht ik laat ik ze maar weer een mail sturen. Binnen 5 dagen nemen ze contact met mij op....ja tuurlijk. Nou binnen een uur een mail. Sorry niets gevonden....nee nee..dat snap ik. Tandenborstel eraf nieuwe erop...en een hele mooie Tandenborstel voor heel weinig. Dus mensen laat maar niets liggen...ze kunnen het gebruiken. Bedankt voor jullie vertrouwen...

I

Ilona

19-10-2023

0

Huisje gehuurd

Wij kwamen aan op beach resort Kamperland, als bij binnenkomst viel de deurklink er gelijk af van binnenuit zo sloten we onszelf dus op... het was enorm vies, van haren in het doucheputje (lees proppen haar) tot beschimmelde gordijnen druipers op de muur spinnenwebben tot ramen waar je niet eens naar buiten kon kijken... Bellen naar receptie leverde ons in eerste instantie op dat er iemand kwam maar wel pas in de avond... net 3 uur in de auto gezeten met 4 kleine kinderen dus gaar.. maar gewoon wachten op iemand? Klim t raam maar uit om buiten te komen? Gevraagd naar ander huisje kon alleen tegen meerprijs was 47 euro (goed te doen dus) maar je zou denken dat ze dat gewoon regelen in zon situatie... niet dus... nieuwe huisje ook niet heel schoon meerdere mensen op het veld die gelijk vertrokken omdat het zo enorm vies was... zwembad zwaar verouderd roest overal vieze voegen en vergeelde meuk.. onvriendelijk personeel moet ik nog even doorgaan? Wij gaan meerdere malen per jaar een lang weekend of midweek naar Roompot maar na deze ervaring zonder fatsoenlijke oplossing of een beetje begrip is dat per direct afgelopen! Hebben we het trouwens nog niet gehad over de snackbar waar je niet een fatsoenlijk te eten krijgt.. succes voor de komende gasten ik zou nog even twee keer nadenken...

J

Jilte

24-09-2023

0

Overnachting huisje

Helaas na het melden van een klacht geen enkele reactie hierop gekregen. Ik was wat kleding vergeten in het huisje en wilde dit dezelfde dag nog even ophalen. Dit kon helaas niet en moest via de officiële weg. Steeds erachter aan bellen. Niet terug gebeld worden. Lang verhaal maar uiteindelijk mijn kleding ter waarde van 300 euro weg. Ik vind de prijs kwaliteit erg slecht. 1700 euro betaald voor 4 nachten. En geen enkele nette manier van klantenservice achteraf.

M

Marli

13-09-2023

0

Roompot Ossenzijl

Huisje prima maar niet schoongemaakt. Na meerdere klachten bij receptie nog steeds niks opgelost en onbeschoft behandelt. Zelfs hoofdkantoor doet er niks aan en verschuilt zich. nemen zelfs geen contact op. Klachten worden niet in systeem bij park bijgehouden dus hoofdkantoor ziet niet alles. laatste keer Roompot!

J

Jan

24-08-2023

0

Roompot Bad Bentheim

Op zich prima huisje, maar niet schoon. Het personeel deed weinig tot geen moeite dit naar tevredenheid op te lossen. Uiteindelijk hoefde we geen eindschoonmaak te doen, maar dat werd vervolgens niet bevestigd, ook niet na nogmaals vragen. Activiteiten konden wel digitaal bekeken worden, maar niet geboekt, dit was lastig, want dan moesten we vaak in bijzijn van de kids bij de service vragen of er nog plek was, met als gevolg soms teleurstelling voor de kids. Ik vind dit trouwens ook hopeloos ouderwets. Het eten is op zich prima, maar erg vet. De parkwinkel is echt het minimale van het minimale en de indoor speelfaciliteiten zij ook gering. In verhouding tot een centerparcs bijvoorbeeld is dit echt armzalig. Het zwembad is leuk voor een paar keer en het buitenzwemwater is koud, maar heerlijk. Wel een mooi weer zwembad, want ook binnen is het water niet heel warm. Ook was het ondanks het hoogseizoen rustig in het zwembad. Het personeel daar is niet het vrolijkste wat ik heb meegemaakt. Al met al is het best een leuk parc, maar voor de prijs die we moesten betalen verwacht ik gewoon meer. Niet voor herhaling vatbaar dus.

V

Van Leeuwen

17-08-2023

0

Regels en voorwaarden gaan voor beleving en klantgerichtheid

Een beroep om mee te kijken naar een oplossing ten aanzien van een reservering wordt niet op waarde geschat. Blijft bij verwijzing en houden aan regels en voorwaarden. Het had enorm veel stress bespaart als de reservering met 1 week verschoven kon worden. Teleurstellend dat de cliënt niet voorop staat.

L

L.

05-08-2023

0

Klacht Roompot Vakanties: eenzijdig agreement

Ik ben via de website Roompot gevonden, ik klikt op volgende voor totaal prijs te kijken. Opeens zogenaamd een reis geboekt. Ik heb niet aanbetaling betaald, en ik heb de bestelling nooit definitief gemaakt, ik dacht laat gewoon vallen. De praktijk van alle reisorganisaties is dat als de betaling niet binnen een beperkte tijd wordt overgemaakt, de bestelling automatisch wordt geannuleerd. Over 2 week kreeg ik een email van ze dat ik moet annulering kost betalen, dat is volledig de boekingskosten. Wat een oplichters hier bij dat Roompot!!!! Nooit boeken hier, voor je het weet boek je een vakantie en heb je nog niet betaald maar ontvang je wel een factuur die je moet betalen binnen 14 dagen! Zij geven dan aan dat zij herinneringen gestuurd hebben maar dit klopt niet.

J

Joan001

20-07-2023

0

Huisje

Beschamend slecht annuleringsbeleid; wij annuleren het huisje maar wordt geen melding van gemaakt. Nu moeten wij de volle mep betalen, terwijl zij hetzelfde huisje gewoon weer verhuren voor dezelfde volle mep. Lekker dubbel geld verdienen in een week, wat een slechte op geld beluste organisatie. Succes met de business..voor ons nooit meer

H

Heleen

11-07-2023

1

Vakantie in het water

Wij hebben ontzettend veel zin om op onze vakantie te gaan met de geboekte reis van roompot maar weten op dit moment even niet hoe het verder moet en hoe dit door kan gaan.... Wij hebben een vakantie geboekt naar Ameland. Onze bootovertocht al een half jaar geleden geboekt. Deze is nu geannuleerd vanwege problemen met de vaargeul net in het hoogseizoen. Wij hebben geprobeerd om een andere boottocht te boeken maar dat gaat niet aangezien alles vol zit en er problemen zijn. Wij gaan over twee weken op vakantie en willen dus graag omboeken naar Texel. Daar zijn geen problemen met de boot. Er is plek maar roompot zegt keihard nee en wij mogen niet omboeken Onbegrijpelijk .Een andere optie is zonder auto gaan met de sneldienst. Maar wij hebben 2 kleine kinderen waaronder een baby dus dit is geen optie. Het is erg teleurstellend en onbegrijpelijk dat we niet om mogen boeken.

L

Lianne

26-06-2023

0

5 dagen chalet Giethoorn

Wij hadden voor 5 dagen een chalet op Roompot Giethoorn gehuurd, waar we enorm veel zin in hadden. Echter 1 dag voor vertrek kregen we het akelige bericht dat mijn broer/ zwager terminaal is. Omdat wij mantelzorgers zijn van hun en buiten dat om , moesten we dus wel annuleren. Direct gebeld met Roompot. Dat de annuleringsregeling dan van kracht is, is tot daar aan toe, maar wij dachten dat die over de huur van de accomodatie zou gaan. Echter, de borg over de accomodatie, de borg over de sloep, en de eindschoonmaak zou toch, redelijkerwijs wel teruggestort kunnen worden. Maar niets van dat alles. Van de betaalde , 658 euro komt 60 euro terug. We zijn zeer teleurgesteld, denken niet dat we ooit een reactie van Roompot zullen krijgen, en op een zakelijk antwoord zitten we niet te wachten. Wou deze gebeurtenis toch , middels, deze mail , onder de aandacht brengen. Deze is dus , op verzoek van Roompot zelf, niet vervelend. Puur de waarheid. Lastig vragen als zou u hier weer boeken te beantwoorden. Met vriendelijke groet Herman en Henriëtte Bosch

H

Hg Bosch

07-06-2023

0

Vakantie roompot

Vakantie door Roompot geannuleerd. Factuur nooit bij mij aangekomen. Per toeval in mijn ongewenste mailbox een annulering ontvangen. Ze hebben de helft van het huisje in rekening gebracht ter annuleren, terwijl ik gewoon wil betalen. Roompot wil niet helpen/meedenken aan een oplossing. Zou graag nog op vakantie gaan met Roompot, maar niet met deze service.

F

Frank

13-05-2023

0

Roompot - camperplaats

incompetente klantenservice \ slechte service Door een misverstand is er een dubbele boeking ontstaan (2 maanden voor boekingsdatum) zelfde personen, zelfde periode, zelfde park,... Annuleren van de 2e boeking alleen mogelijk wanneer er 75% van de totaalsom betaald wordt

E

Erik

06-04-2023

0

Huisje Ferienresort Cochem in Moselhöhe Ediger-Eller

Wij hadden daar een huisje geboekt van: 13 t/m. 17 maart. Klacht: Toen wij aankwamen waren er problemen met de sauna in het huisje, er is toen melding van gemaakt bij het servicepoint en er is dinsdag een monteur langs geweest om hem na te kijken/maken, maar de problemen bleven en er was zelfs kortsluiting ontstaan. Er weer melding van gemaakt, dat de sauna het nog steeds niet doet. De monteur is toen woensdag weer langs geweest, terwijl wij weg waren en toen wij savonds terug kwamen in het huisje, hing er een vreemde rooklucht in het huisje. Wij kijken waar het vandaan kwam en toen bleek de sauna en badkamer vol met rook te staan, die gelijk doortrok door de hele bovenverdieping, waarbij ook het rookalarm afging. Wij hebben toen gelijk alle ramen/deuren open gezet, zodat de rook naar buiten kon. We hebben toen gelijk contact gezocht met het servicepoint, maar die is savonds gesloten en moesten toen het noodnummer bellen en kregen toen contact met het hoofdkantoor in Nederland. Deze man uitgelegd, wat er is/was gebeurd en of er iemand kan komen kijken, wat er aan de hand is met de sauna e/o deze geen brand kan veroorzaken en hij zou zsm een monteur langs sturen. Maar na een uur, was er nog niemand geweest en inmiddels was de rook al minder geworden, de sauna was uitgegaan en het rookalarm was ook uitgegaan, doordat de ramen open stonden, maar we vertrouwden het nog steeds niet en hebben we weer gebeld. We kregen dezelfde man weer aan de telefoon, maar weten helaas z'n naam niet meer, door alle ophef. Hij zei dat hij melding had gemaakt, maar dat de monteurs het druk hadden en hij zei ook nog van, er is toch geen brand...waarop ik boos werd en eiste dat er iemand, moest komen kijken, voordat er misschien wel brand kan ontstaan, waarop hij zei, dat hij wel iemand zou sturen van de beveiliging. Maar wie er ook kwam, geen monteur en geen beveiliging!!! We hebben die avond/nacht alle ramen open laten staan, want er hing nog steeds een nare lucht en voor het geval dat het weer zou gebeuren. We hebben die nacht ook nauwelijks geslapen, bang dat het weer zou gebeuren. De volgende ochtend zijn we naar het servicepoint gegaan en wat bleek, hun wisten niets van een rookmelding af! Dus met andere woorden...we werden gewoon niet serieus genomen, door die man van het hoofdkantoor, waar wij de melding hebben gemaakt!!! Ik vind dit een zeer slechte zaak, dat als je een noodmelding doet en er vervolgens op dat moment helemaal niets aan gedaan wordt. Nu is het goed afgelopen en is er geen brand onstaan, maar het had ook anders kunnen aflopen! Gelukkig namen ze ons de volgende ochtend bij het servicepoint wel serieus en werd er gelijk actie ondernomen. Ze zouden gelijk een monteur sturen, om de sauna na te kijken en het huisje werd gelijk verfrist. Savonds bij terugkomst, stond er netjes een fles wijn met een waardebon, om daar te eten in het restaurant, voor het ongemak met excuses. Wij vonden dat heel netjes, dat het park, het op deze manier oplost...maar zijn totaal niet tevreden over de manier, waarop je wordt behandeld en niet serieus wordt genomen door het hoofdkantoor, als je het noodnummer belt, als het servicepoint niet meer bereikbaar is. Pluspunt voor het park zelf... MINPUNT voor Roompot organisatie. Bij thuiskomst gelijk een klacht gestuurd via de mail en tot op heden niets van hen vernomen.

H

H. Kuijt

22-03-2023

0

Bijna boeking de zandput vrouwenpolder

We wilden een boeking doen voor camping de Zandput in Vrouwenpolder. in Mei de datum was rond maar het is dan erg druk. Er waren nog 3 camping plaatsen over. En voor een voorkeusplaats betaal je 37,50 euro extra. Maar keuze uit 3 is geen echte voorkeur!! Wij zijn vaste Roompot klanten maar er kon niets aan de 37,50 gedaan worden. Wij vinden dat niet erg klant vriendelijk. Dus nu maar kijken naar een andere camping.

R

r.a.roessink

08-03-2023

0

Roompot Domburg

Vreselijke service! Dubbele boeking door een slecht werkend reserveringssysteem, een annulering is niet goed doorgekomen en na 24 uur krijg je niets van je geld te zien terwijl het een fout is. Echt oplichterij en heel vervelende mensen bij de klantenservice, ronduit onbeschoft en vervelend. Door deze ervaring geen eens zin meer om te gaan, dus voor mij geen Roompot meer, nooit niet! Heb andere mensen die nog wilden boeken ook afgeraden om te gaan en lekker ergens anders te boeken.

N

Nuria

14-02-2023

0

Roompot Weerterbergen

Ik vond de hele ervaring uitermate teleurstellend. Allereerst viel het nep leer met vlokken van het bankstel in het ongezellig en karig ingerichte huisje. Mij was verteld dat er een koffiepadapparaat in huis was, dus ik heb speciaal pads gekocht. Hadden ze zich vergist, het was een filterapparaat en er kon geen vervangend koffieapparaat geregeld worden want die stonden alleen in de villa's. Dus ik heb voor niets koffiepads gekocht die ik thuis niet kan gebruiken. De regenpijp naast mijn slaapkamer ging 's nachts los zitten waardoor het leek alsof er een rainshower douche aanstond in de slaapkamer en ik niet kon slapen van het geluid. Ik heb de technische dienst moeten laten komen om het te repareren. Dan het park: overal maar dan ook overal moet je extra voor bij betalen. Dit vind ik ontzettend ongastvrij. Ik betaal liever € 50 extra bij de reservering dat ik de hele tijd mijn portemonnaie moet trekken en 'nee' moet verkopen aan mijn kinderen omdat het wel even mooi geweest is. € 1,- om 6 minuten te kunnen springen op een trampoline, € 2,50 om te mee te mogen doen met knutselen, € 5,- voor een bingo kaart, € 10,- om 20 minuten lang rondjes te mogen rijden in een elektrisch autootje, € 25,- voor een uurtje bowlen, de pool tafels, de dartboards, noem maar op, overal moest geld in. Echt schandalig. En als je dan naar de hal wil lopen waar de activiteiten zijn, dan loop je door een soort fuik met grijpapparaten waar de kinderen hun ouders staan te smeken om geld omdat ze het willen proberen. Heerlijke sfeer wordt er op die manier gecreëerd, maar niet heus.  Ik heb € 650,- betaald voor 3 nachten bij jullie maar dit was het echt niet waard. Wat een aanfluiting. Ik hoor graag van jullie wat jullie filosofie is hierachter want ik was niet de enige ouder die zat te klagen. Om mij heen een heleboel. Hier ga ik dus nooit meer heen.

M

Manon

05-01-2023

0

Roompot de Schaapskooi Epe

Helaas een vervelende nasmaak van een weekendje weg. Zo netjes en verzorgt als het park eruit zag, zo smerig was de accommodatie, met name achter de banken en op de plinten. Hierover hebben we nadien en mail gestuurd, tot 3x toe gevraagd om een antwoord, zelf na het invullen van een klachtenformulier totaal geen reactie! We zijn erg teleurgesteld in Roompot! De service op dit punt is werkelijk slecht te noemen.

C

Carola

17-10-2022

0

Roompot Kijkduin

Prachtige filmpjes van woningen, zagen wij op de website van Roompot Kijkduin. Het lijkt allemaal pracht en praal. Ons huisje comfort 6 B als je dit filmpje bekijkt denk je wauw helemaal nieuw. Echter was dit een vreselijk vies aftands hok. Klachten worden net zo snel aan de kant geschoven. Oplossen doen ze niet aan bij de Roompot. We hadden 5 dagen geboekt voor € 1600,- om op de derde dag in de ochtend weer te vertrekken omdat het te goor voor woorden was. We werden totaal genegeerd door de receptie, en na 5 keer gebeld te hebben naar Roompot werd de lijn verbroken na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben. Roompot slechter dan slecht. Nooit geen Roompot meer voor ons

F

familie Lans

06-10-2022

0

Roompot Nieuwvliet-Bad

4 of 5 x per jaar gingen wij naar roompot, niks op de huisjes aan te merken. Maar als er wat misgaat, is de service zo slecht!! Onze wasmachine ging kapot. Bij de receptie gemeld, er zou een monteur komen. Meerdere keren die dag en de dag erna gebeld, maar er kwam geen monteur. Op de dag van uitchecken om 10 uur was er nog geen monteur. We gingen zwemmen, gemeld bij de receptie dat er nog niemand was en dat al mijn spullen er dus nog lagen! Was geen probleem. Gevraagd of hij de wasmachine nog wel een x kon aanzetten, aangezien het er al 2 dagen inzat. Na het zwemmen werd er gezegd dat het wel een probleem was, want we moesten er om 10 uur uit. De monteur had mijn was zo nat in een zak gestopt en dicht gemaakt. Er waren al schoonmakers geweest, dus al mijn spullen waren in eerste instantie buiten gezet en nadat ze klaar waren in de gang gezet. Toiletspullen waren gewoon in mijn tas gegooid. Boodschappen in een vuilniszak gegooid. Verschillende producten waren gaan lekken. Nadat we weg waren kwam ik erachter dat mijn sierraden en schoenen weg waren, een aantal kledingstukken en er miste dichte boodschappen. Mijn spullen waren gestolen. Gemeld bij de receptie, ze lieten me eerst heel lang wachten. Daarna was de conclusie dat ze niks hadden gezien en dat het daarmee voor hun ophield. Thuis gekomen zag ik dat er in 1 handdoek (uit de wasmachine) schimmel zat en 1 tshirt was helemaal verpest.. klacht ingediend, kreeg een standaard mail dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou krijgen. Na een week nog niks gehoord, weer gemaild. Toen kreeg ik een mail dat ik binnen 10 werkdagen een reactie kreeg... 2 weken verder en heb nog niks gehoord. Lang verhaal kort: waardeloze service van Roompot!!

P

Patricia

25-09-2022

0