Roompot
Alle reviewsRoompot
Alle reviews (71)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Bijna boeking de zandput vrouwenpolder
We wilden een boeking doen voor camping de Zandput in Vrouwenpolder. in Mei de datum was rond maar het is dan erg druk. Er waren nog 3 camping plaatsen over. En voor een voorkeusplaats betaal je 37,50 euro extra. Maar keuze uit 3 is geen echte voorkeur!!
Wij zijn vaste Roompot klanten maar er kon niets aan de 37,50 gedaan worden.
Wij vinden dat niet erg klant vriendelijk. Dus nu maar kijken naar een andere camping.Roompot Domburg
Vreselijke service! Dubbele boeking door een slecht werkend reserveringssysteem, een annulering is niet goed doorgekomen en na 24 uur krijg je niets van je geld te zien terwijl het een fout is. Echt oplichterij en heel vervelende mensen bij de klantenservice, ronduit onbeschoft en vervelend. Door deze ervaring geen eens zin meer om te gaan, dus voor mij geen Roompot meer, nooit niet! Heb andere mensen die nog wilden boeken ook afgeraden om te gaan en lekker ergens anders te boeken.
Roompot Weerterbergen
Ik vond de hele ervaring uitermate teleurstellend. Allereerst viel het nep leer met vlokken van het bankstel in het ongezellig en karig ingerichte huisje. Mij was verteld dat er een koffiepadapparaat in huis was, dus ik heb speciaal pads gekocht. Hadden ze zich vergist, het was een filterapparaat en er kon geen vervangend koffieapparaat geregeld worden want die stonden alleen in de villa's. Dus ik heb voor niets koffiepads gekocht die ik thuis niet kan gebruiken. De regenpijp naast mijn slaapkamer ging 's nachts los zitten waardoor het leek alsof er een rainshower douche aanstond in de slaapkamer en ik niet kon slapen van het geluid. Ik heb de technische dienst moeten laten komen om het te repareren.
Dan het park: overal maar dan ook overal moet je extra voor bij betalen. Dit vind ik ontzettend ongastvrij. Ik betaal liever € 50 extra bij de reservering dat ik de hele tijd mijn portemonnaie moet trekken en 'nee' moet verkopen aan mijn kinderen omdat het wel even mooi geweest is. € 1,- om 6 minuten te kunnen springen op een trampoline, € 2,50 om te mee te mogen doen met knutselen, € 5,- voor een bingo kaart, € 10,- om 20 minuten lang rondjes te mogen rijden in een elektrisch autootje, € 25,- voor een uurtje bowlen, de pool tafels, de dartboards, noem maar op, overal moest geld in. Echt schandalig. En als je dan naar de hal wil lopen waar de activiteiten zijn, dan loop je door een soort fuik met grijpapparaten waar de kinderen hun ouders staan te smeken om geld omdat ze het willen proberen. Heerlijke sfeer wordt er op die manier gecreëerd, maar niet heus.
Ik heb € 650,- betaald voor 3 nachten bij jullie maar dit was het echt niet waard. Wat een aanfluiting. Ik hoor graag van jullie wat jullie filosofie is hierachter want ik was niet de enige ouder die zat te klagen. Om mij heen een heleboel. Hier ga ik dus nooit meer heen.Roompot de Schaapskooi Epe
Helaas een vervelende nasmaak van een weekendje weg. Zo netjes en verzorgt als het park eruit zag, zo smerig was de accommodatie, met name achter de banken en op de plinten. Hierover hebben we nadien en mail gestuurd, tot 3x toe gevraagd om een antwoord, zelf na het invullen van een klachtenformulier totaal geen reactie! We zijn erg teleurgesteld in Roompot! De service op dit punt is werkelijk slecht te noemen.
Roompot Kijkduin
Prachtige filmpjes van woningen, zagen wij op de website van Roompot Kijkduin.
Het lijkt allemaal pracht en praal. Ons huisje comfort 6 B als je dit filmpje bekijkt denk je wauw helemaal nieuw. Echter was dit een vreselijk vies aftands hok. Klachten worden net zo snel aan de kant geschoven. Oplossen doen ze niet aan bij de Roompot. We hadden 5 dagen geboekt voor € 1600,- om op de derde dag in de ochtend weer te vertrekken omdat het te goor voor woorden was. We werden totaal genegeerd door de receptie, en na 5 keer gebeld te hebben naar Roompot werd de lijn verbroken na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben. Roompot slechter dan slecht.
Nooit geen Roompot meer voor onsRoompot Nieuwvliet-Bad
4 of 5 x per jaar gingen wij naar roompot, niks op de huisjes aan te merken. Maar als er wat misgaat, is de service zo slecht!! Onze wasmachine ging kapot. Bij de receptie gemeld, er zou een monteur komen. Meerdere keren die dag en de dag erna gebeld, maar er kwam geen monteur. Op de dag van uitchecken om 10 uur was er nog geen monteur. We gingen zwemmen, gemeld bij de receptie dat er nog niemand was en dat al mijn spullen er dus nog lagen! Was geen probleem. Gevraagd of hij de wasmachine nog wel een x kon aanzetten, aangezien het er al 2 dagen inzat. Na het zwemmen werd er gezegd dat het wel een probleem was, want we moesten er om 10 uur uit. De monteur had mijn was zo nat in een zak gestopt en dicht gemaakt. Er waren al schoonmakers geweest, dus al mijn spullen waren in eerste instantie buiten gezet en nadat ze klaar waren in de gang gezet. Toiletspullen waren gewoon in mijn tas gegooid. Boodschappen in een vuilniszak gegooid. Verschillende producten waren gaan lekken. Nadat we weg waren kwam ik erachter dat mijn sierraden en schoenen weg waren, een aantal kledingstukken en er miste dichte boodschappen. Mijn spullen waren gestolen. Gemeld bij de receptie, ze lieten me eerst heel lang wachten. Daarna was de conclusie dat ze niks hadden gezien en dat het daarmee voor hun ophield. Thuis gekomen zag ik dat er in 1 handdoek (uit de wasmachine) schimmel zat en 1 tshirt was helemaal verpest.. klacht ingediend, kreeg een standaard mail dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou krijgen. Na een week nog niks gehoord, weer gemaild. Toen kreeg ik een mail dat ik binnen 10 werkdagen een reactie kreeg... 2 weken verder en heb nog niks gehoord. Lang verhaal kort: waardeloze service van Roompot!!
Geld betaald, maar niks gekregen
Wij hebben geboekt, kregen 1 dag na onze reservering een bevestiging. Echter stond er in deze bevestiging het bericht dat er tijdens ons verblijf bouwwerkzaamheden op het terrein zouden zijn en dat de gasten hier hinder van zullen ondervinden. Omdat wij graag wilde ontspannen tijden ons verblijf op de veluwe, wilde we ivm de werkzaamheden graag annuleren/omboeken.. Tot mijn grote verbazing was dit op geen enkele manier mogelijk, omdat dit minimaal 28dagen voor het verblijf moet gebeuren. Wij hebben op 09-06 een boeking gedaan voor 24-06 (15dagen) dus hoe is het dan in vredesnaam mogelijk om 28 dagen vtv te annuleren....? Uiteindelijk heb ik 463euro moeten betalen geen vakantie gehad en op geen enkele manier gecompenseerd.. Het menselijk aspect ontbreekt geheel en er wordt alleen gedacht aan geld verdienen. Ik kijk wel uit om hier nog eens te boeken
Park ‘t Wolfsven in Mierlo
Een weekend op een kindvriendelijk park geweest. Er was een gemoedelijk sfeer en we genoten van de mooie omgeving. ‘T was een mooie safaritent, met een degelijke keuken, helaas zat er chocopasta op het bestek toen we op dag 1 een mes en vork uit de lade pakten.
De wasmachines in de wasserette centrifugeren helaas slecht waardoor je kleding zeer nat uit de machine komt. De was daarna in de droger doen mocht niet baten, de was werd slechts verwarmd en was nog steeds drijfnat.
Op de eerste dag een lekkere douche genomen dachten we, maar al heel snel liep het water de rest van de badkamer in door een verstopt doucheputje vol met haren en drap: erg onsmakelijk en vies om schoon te maken 😩Ondanks dit alles ons niet laten beïnvloeden en er alsnog een leuk weekendje weg van gemaakt, maar Roompot zou er goed aan doen in ieder geval de schoonmaak op orde te maken.Buchung
Sehr schlecht Erfahrungen.
Stornorechnung ist 80% der Mietpreis ohne Mahnung.
Mit dem kann der Firma Gewinnen machen.
Nie wider, Dank!Qurios Bloomendaal aan Zee
Is the cancellation policy greedy? yes
I booked a holiday on 21st March 2022 (this was for two separate cabins).
On 31.03.22 (only 10 days later!) I had to cancel the 2nd booking. The cancellation policy is very difficult to find AFTER ordering - also the selection for insurance is easy to miss. The cancellation policy is in Dutch and is untranslatable easily (on a non-edit pdf) unless you navigate to their main website (roompot) - I booked on the Qurios one.
Anyway the main point is that the policy for such a short time between booking and cancelling is draconian and far too severe. They tell me that after 25 hours of booking, you'd lose 90%. A typical booking will be around 1000 Euro.
I approached them in a friendly manner but was simply referred to another website. A second approach was curtly answered in the same way.
The policy is grossly unreasonable. i.e to charge 90% cancellation within 10 days of ordering?? However, they would have done just the same after 2 days.
Think about ordering a car, a shirt, anything in the UK. Would you expect to be liable for such a loss? It stinks. It's disgusting. What this informs is that Roompot only care about your money. I bought this holiday on more or less blind faith and simple belief in business ethics and reasonable trust. Then I get treated like I've met a SPIV or CONFIDENCE TRICKSTER.
Also, there is a main road between you and the beach - this is not clear from their advertising. We used to come over to Belgium frequently until the Zeebrugge ferry ended. We love this part of Holland and will visit every year using the Newcastle to Amsterdam DFDS ferry. Great holiday - just choose another seaside lodge/cabin company.Villaparc Schoonhovenseland
Prachtig ruim huis, superschoon, alles aanwezig. Jacuzzi op het terras. Heerlijk park om te ontspannen, je hoort enkel de vogels fluiten.
Huur vakantiebungalow Roompot Weerterbergen
Weerterbergen. Een niet-gerestylede 6-persoons bungalow. In keuken en badkamer kun je letterlijk je kont niet keren, spartaans en oubollig ingericht, matrassen op 2e slaapkamer heel ver onder de maat, kookgerei vies en vol ingebrand vet. De koekenpan bijv. was aan buitenkant oranjebruin van ingebrande vetresten, na wat boenen met staalsponsjes bleek de oorspronkelijke kleur beige! De eierdopjes zijn
door vorige gasten als asbak gebruikt. Kortom: ik begrijp niet dat Roompot voor deze huisjes nog huur durft te vragen.Hof van Domburg
Zeer onvriendelijke receptie medewerkers. Op het hof van domburg hebben ze nog niet echt van gezelligheid gehoord. Als je een 10 persoons huisje boekt en geen geluid mag maken met 10 personen. Wordt dat als geluidsoverlast gezien met een gele kaart. Advies voor de Roompot verhuur geen 10 pers huisjes maar IPV 2 pers huisjes. Dan heb je geen geluidsoverlast. En nog een tip plaats voor dat geld waarvoor een paar overgordijnen kleed wat aan en zit je niet zo in de kijker. Nooit meer Roompot.
Huisje gehuurd
Onze ervaring met Roompot Weerterbergen was ronduit slecht.
Heel vies huisje, slechte informatie, slecht onderhoud, waardoor ook onveilig.
Zou er nooit weer heengaan. Geen enkel park want klantvriendelijkheid was ver te zoeken.Boek hier geen vakantie!! Geef er ook geen cadeau!!!
Voor mijn verjaardag had ik een 6 persoonshuisje cadeau gekregen en mocht ik zelf bepalen wie ik mee zou nemen. Nou is het zo dat het allemaal vrienden zijn uit een andere gezinssamenstelling. De persoon van wie ik het cadeau had gekregen heeft 2 volwassenen en 1 kind ingevuld, en heeft aangenomen dat dit mijn reisgezelschap zou zijn. Room ziet hun reserveringssysteem als een heilig systeeem en zegt dat hetgeen wat daarin staat leidend is. Ik heb Roompot uitgelegd dat voor een reservering hoe dan ook gegevens ingevuld dienen te worden, het is enkel een reservering. Je doet namelijk een boeking op het huisje, daar betaal je voor en of je nou met 2 of 6 man komt maakt niet uit. De meerprijs zal enkel toeristen belasting zijn. Roompot doet moeilijk over het omboeken omdat ze naar het systeem kijken en vinden dat ik met 3 man kom terwijl ik ze telefonisch uitleg dat dit niet zo is. Het daadwerkelijke incheck moment is leidend of het geen wat de klant uitlegt en dus niet het geen wat Roompot denkt en vindt. Ze hebben besloten dat het systeem leidend is en dat we niet om mogen boeken. Geloof niet wat er op hun site staat. Het zijn allemaal loze woorden. Kijk maar op hun Roompot Facebook pagina, onder community. Het regent klachten. Ze zijn enkel uit op je geld!!!
Boek hier geen vakantie!! Geef er ook geen cadeau!!weekje weg naar de knoppen
Ik zou nu niet boeken in deze coronatijd. ze geven aan door de telefoon dat mocht je corona positief zijn voordat de vakantie begint, dat je dan je geld terug krijgt. Blijkt achteraf niet waar te zijn. als ik dat had geweten had ik in deze gekke tijd niet geboekt. Aan de telefoon vertelde ze mij dat dit wel kon en nu ineens niet meer.
Weekend weg
Wij hadden een weekendje weg geboekt. 6 personen inclusief 2 honden. Door een sterfgeval in de familie moest dit verplaatst worden. Wat heel onmogelijk was allemaal. Met 170 euro extra bijbetalen uiteindelijk toch gelukt. Na ons weekend weg, krijg ik een mail van het park dat het huisje waarin we zaten niet voor honden bedoeld was en wij onze 100 euro borg niet terug krijgen. Via Roompot zelf valt ook niets te regelen want die verzinnen steeds weer een andere excuus. Voor ons, nooit meer Roompot!!
Weekendje Roompot
Diep teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en flexibiliteit van Roompot. We wilden i.v.m. een begrafenis ons weekend verzetten (niet eens annuleren), maar hierin was niets mogelijk. Kon wel 28 dagen van tevoren, maar dat lijkt me nogal lastig bij een sterfgeval. Dat is pech, geld weg. We hadden dan maar een annuleringsverzekering moeten hebben.... diep triest....
Borg playstation controllers
In juli 2021 in een huisje geweest van Roompot. In het huisje was een playstation aanwezig. Deze controllers kon je tegen borg (€ 150,00) verkrijgen bij de receptie. We leven nu in november 2021. Iedere keer geven ze valse beloftes om het terug te storten. Nog steeds niet de borg van € 150,00 terug gestort gekregen.
Huren huisje roompot
personen met huisdier allergie op gepast .
Het huisdier beleid wordt door Roompot niet zo nauw genomen.
Ik heb al 60 jaar een huisdier allergie dus gereserveerd voor een huisdier vrij huisje.echter na enkel dagen zat ik onder de uitslag arts constateerde huisdier allergie terwijl ik nooit in aanraking ben geweest met een huisdier
Daar later bleek dat naast ons twee huisje werden bewoond met een hond terwijl deze huisjes als huisdier vrij waren bestempeld
Dus bij overboeking met dieren worden ook huisdier vrij huisjes bezet met huisdieren commercieel gaat voor beleid
Na.een klacht moest ik maar bewijzen dat in ons huisje huisdieren waren geweest.
Dus personen met een huisdier allergie let op
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
Mierlo ja wat moet je van zeggen ook een huisje/chalet??? gehuurd vieze pannen en bestek toilet onderin gewoon zwart De vloer plakt aan alle kanten Gun de schoonmakers meer tijd en een controle is toch heel wenselijk of als excuus weinig personeel??? wel geld innen.Wil best eens controle uitoefenen op een van de parken.