Roompot
Alle reviewsRoompot
Alle reviews (83)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Huisje gehuurd
Wij kwamen aan op beach resort Kamperland, als bij binnenkomst viel de deurklink er gelijk af van binnenuit zo sloten we onszelf dus op... het was enorm vies, van haren in het doucheputje (lees proppen haar) tot beschimmelde gordijnen druipers op de muur spinnenwebben tot ramen waar je niet eens naar buiten kon kijken...
Bellen naar receptie leverde ons in eerste instantie op dat er iemand kwam maar wel pas in de avond... net 3 uur in de auto gezeten met 4 kleine kinderen dus gaar.. maar gewoon wachten op iemand? Klim t raam maar uit om buiten te komen? Gevraagd naar ander huisje kon alleen tegen meerprijs was 47 euro (goed te doen dus) maar je zou denken dat ze dat gewoon regelen in zon situatie... niet dus... nieuwe huisje ook niet heel schoon meerdere mensen op het veld die gelijk vertrokken omdat het zo enorm vies was... zwembad zwaar verouderd roest overal vieze voegen en vergeelde meuk.. onvriendelijk personeel moet ik nog even
doorgaan? Wij gaan meerdere malen per jaar een lang weekend of midweek naar Roompot maar na deze ervaring zonder fatsoenlijke oplossing of een beetje begrip is dat per direct afgelopen! Hebben we het trouwens nog niet gehad over de snackbar waar je niet een fatsoenlijk te eten krijgt.. succes voor de komende gasten ik zou nog even twee keer nadenken...Overnachting huisje
Helaas na het melden van een klacht geen enkele reactie hierop gekregen.
Ik was wat kleding vergeten in het huisje en wilde dit dezelfde dag nog even ophalen. Dit kon helaas niet en moest via de officiële weg. Steeds erachter aan bellen. Niet terug gebeld worden. Lang verhaal maar uiteindelijk mijn kleding ter waarde van 300 euro weg. Ik vind de prijs kwaliteit erg slecht. 1700 euro betaald voor 4 nachten. En geen enkele nette manier van klantenservice achteraf.Roompot Ossenzijl
Huisje prima maar niet schoongemaakt. Na meerdere klachten bij receptie nog steeds niks opgelost en onbeschoft behandelt. Zelfs hoofdkantoor doet er niks aan en verschuilt zich. nemen zelfs geen contact op. Klachten worden niet in systeem bij park bijgehouden dus hoofdkantoor ziet niet alles. laatste keer Roompot!
Roompot Bad Bentheim
Op zich prima huisje, maar niet schoon. Het personeel deed weinig tot geen moeite dit naar tevredenheid op te lossen. Uiteindelijk hoefde we geen eindschoonmaak te doen, maar dat werd vervolgens niet bevestigd, ook niet na nogmaals vragen. Activiteiten konden wel digitaal bekeken worden, maar niet geboekt, dit was lastig, want dan moesten we vaak in bijzijn van de kids bij de service vragen of er nog plek was, met als gevolg soms teleurstelling voor de kids. Ik vind dit trouwens ook hopeloos ouderwets. Het eten is op zich prima, maar erg vet. De parkwinkel is echt het minimale van het minimale en de indoor speelfaciliteiten zij ook gering. In verhouding tot een centerparcs bijvoorbeeld is dit echt armzalig. Het zwembad is leuk voor een paar keer en het buitenzwemwater is koud, maar heerlijk. Wel een mooi weer zwembad, want ook binnen is het water niet heel warm. Ook was het ondanks het hoogseizoen rustig in het zwembad. Het personeel daar is niet het vrolijkste wat ik heb meegemaakt.
Al met al is het best een leuk parc, maar voor de prijs die we moesten betalen verwacht ik gewoon meer. Niet voor herhaling vatbaar dus.Regels en voorwaarden gaan voor beleving en klantgerichtheid
Een beroep om mee te kijken naar een oplossing ten aanzien van een reservering wordt niet op waarde geschat. Blijft bij verwijzing en houden aan regels en voorwaarden. Het had enorm veel stress bespaart als de reservering met 1 week verschoven kon worden. Teleurstellend dat de cliënt niet voorop staat.
Klacht Roompot Vakanties: eenzijdig agreement
Ik ben via de website Roompot gevonden, ik klikt op volgende voor totaal prijs te kijken. Opeens zogenaamd een reis geboekt. Ik heb niet aanbetaling betaald, en ik heb de bestelling nooit definitief gemaakt, ik dacht laat gewoon vallen. De praktijk van alle reisorganisaties is dat als de betaling niet binnen een beperkte tijd wordt overgemaakt, de bestelling automatisch wordt geannuleerd. Over 2 week kreeg ik een email van ze dat ik moet annulering kost betalen, dat is volledig de boekingskosten. Wat een oplichters hier bij dat Roompot!!!! Nooit boeken hier, voor je het weet boek je een vakantie en heb je nog niet betaald maar ontvang je wel een factuur die je moet betalen binnen 14 dagen! Zij geven dan aan dat zij herinneringen gestuurd hebben maar dit klopt niet.
Huisje
Beschamend slecht annuleringsbeleid; wij annuleren het huisje maar wordt geen melding van gemaakt. Nu moeten wij de volle mep betalen, terwijl zij hetzelfde huisje gewoon weer verhuren voor dezelfde volle mep. Lekker dubbel geld verdienen in een week, wat een slechte op geld beluste organisatie. Succes met de business..voor ons nooit meer
Vakantie in het water
Wij hebben ontzettend veel zin om op onze vakantie te gaan met de geboekte reis van roompot maar weten op dit moment even niet hoe het verder moet en hoe dit door kan gaan.... Wij hebben een vakantie geboekt naar Ameland. Onze bootovertocht al een half jaar geleden geboekt. Deze is nu geannuleerd vanwege problemen met de vaargeul net in het hoogseizoen. Wij hebben geprobeerd om een andere boottocht te boeken maar dat gaat niet aangezien alles vol zit en er problemen zijn. Wij gaan over twee weken op vakantie en willen dus graag omboeken naar Texel. Daar zijn geen problemen met de boot. Er is plek maar roompot zegt keihard nee en wij mogen niet omboeken Onbegrijpelijk .Een andere optie is zonder auto gaan met de sneldienst. Maar wij hebben 2 kleine kinderen waaronder een baby dus dit is geen optie. Het is erg teleurstellend en onbegrijpelijk dat we niet om mogen boeken.
5 dagen chalet Giethoorn
Wij hadden voor 5 dagen een chalet op Roompot Giethoorn gehuurd, waar we enorm veel zin in hadden.
Echter 1 dag voor vertrek kregen we het akelige bericht dat mijn broer/ zwager terminaal is.
Omdat wij mantelzorgers zijn van hun en buiten dat om , moesten we dus wel annuleren.
Direct gebeld met Roompot.
Dat de annuleringsregeling dan van kracht is, is tot daar aan toe, maar wij dachten dat die over de huur van de accomodatie zou gaan.
Echter, de borg over de accomodatie, de borg over de sloep, en de eindschoonmaak zou toch, redelijkerwijs wel teruggestort kunnen worden.
Maar niets van dat alles.
Van de betaalde , 658 euro komt 60 euro terug.
We zijn zeer teleurgesteld, denken niet dat we ooit een reactie van Roompot zullen krijgen, en op een zakelijk antwoord zitten we niet te wachten.
Wou deze gebeurtenis toch , middels, deze mail , onder de aandacht brengen.
Deze is dus , op verzoek van Roompot zelf, niet vervelend.
Puur de waarheid.
Lastig vragen als zou u hier weer boeken te beantwoorden.
Met vriendelijke groet
Herman en Henriëtte BoschVakantie roompot
Vakantie door Roompot geannuleerd. Factuur nooit bij mij aangekomen. Per toeval in mijn ongewenste mailbox een annulering ontvangen. Ze hebben de helft van het huisje in rekening gebracht ter annuleren, terwijl ik gewoon wil betalen.
Roompot wil niet helpen/meedenken aan een oplossing. Zou graag nog op vakantie gaan met Roompot, maar niet met deze service.Roompot - camperplaats
incompetente klantenservice \ slechte service
Door een misverstand is er een dubbele boeking ontstaan (2 maanden voor boekingsdatum)
zelfde personen, zelfde periode, zelfde park,...
Annuleren van de 2e boeking alleen mogelijk wanneer er 75% van de totaalsom betaald wordtHuisje Ferienresort Cochem in Moselhöhe Ediger-Eller
Wij hadden daar een huisje geboekt van: 13 t/m. 17 maart.
Klacht: Toen wij aankwamen waren er problemen met de sauna in het huisje, er is toen melding van gemaakt bij het servicepoint en er is dinsdag een monteur langs geweest om hem na te kijken/maken, maar de problemen bleven en er was zelfs kortsluiting ontstaan. Er weer melding van gemaakt, dat de sauna het nog steeds niet doet.
De monteur is toen woensdag weer langs geweest, terwijl wij weg waren en toen wij savonds terug kwamen in het huisje, hing er een vreemde rooklucht in het huisje. Wij kijken waar het vandaan kwam en toen bleek de sauna en badkamer vol met rook te staan, die gelijk doortrok door de hele bovenverdieping, waarbij ook het rookalarm afging. Wij hebben toen gelijk alle ramen/deuren open gezet, zodat de rook naar buiten kon. We hebben toen gelijk contact gezocht met het servicepoint, maar die is savonds gesloten en moesten toen het noodnummer bellen en kregen toen contact met het hoofdkantoor in Nederland. Deze man uitgelegd, wat er is/was gebeurd en of er iemand kan komen kijken, wat er aan de hand is met de sauna e/o deze geen brand kan veroorzaken en hij zou zsm een monteur langs sturen.
Maar na een uur, was er nog niemand geweest en inmiddels was de rook al minder geworden, de sauna was uitgegaan en het rookalarm was ook uitgegaan, doordat de ramen open stonden, maar we vertrouwden het nog steeds niet en hebben we weer gebeld. We kregen dezelfde man weer aan de telefoon, maar weten helaas z'n naam niet meer, door alle ophef. Hij zei dat hij melding had gemaakt, maar dat de monteurs het druk hadden en hij zei ook nog van, er is toch geen brand...waarop ik boos werd en eiste dat er iemand, moest komen kijken, voordat er misschien wel brand kan ontstaan, waarop hij zei, dat hij wel iemand zou sturen van de beveiliging. Maar wie er ook kwam, geen monteur en geen beveiliging!!! We hebben die avond/nacht alle ramen open laten staan, want er hing nog steeds een nare lucht en voor het geval dat het weer zou gebeuren. We hebben die nacht ook nauwelijks geslapen, bang dat het weer zou gebeuren. De volgende ochtend zijn we naar het servicepoint gegaan en wat bleek, hun wisten niets van een rookmelding af! Dus met andere woorden...we werden gewoon niet serieus genomen, door die man van het hoofdkantoor, waar wij de melding hebben gemaakt!!! Ik vind dit een zeer slechte zaak, dat als je een noodmelding doet en er vervolgens op dat moment helemaal niets aan gedaan wordt. Nu is het goed afgelopen en is er geen brand onstaan, maar het had ook anders kunnen aflopen!
Gelukkig namen ze ons de volgende ochtend bij het servicepoint wel serieus en werd er gelijk actie ondernomen. Ze zouden gelijk een monteur sturen, om de sauna na te kijken en het huisje werd gelijk verfrist. Savonds bij terugkomst, stond er netjes een fles wijn met een waardebon, om daar te eten in het restaurant, voor het ongemak met excuses. Wij vonden dat heel netjes, dat het park, het op deze manier oplost...maar zijn totaal niet tevreden over de manier, waarop je wordt behandeld en niet serieus wordt genomen door het hoofdkantoor, als je het noodnummer belt, als het servicepoint niet meer bereikbaar is.
Pluspunt voor het park zelf...
MINPUNT voor Roompot organisatie.
Bij thuiskomst gelijk een klacht gestuurd via de mail en tot op heden niets van hen vernomen.Bijna boeking de zandput vrouwenpolder
We wilden een boeking doen voor camping de Zandput in Vrouwenpolder. in Mei de datum was rond maar het is dan erg druk. Er waren nog 3 camping plaatsen over. En voor een voorkeusplaats betaal je 37,50 euro extra. Maar keuze uit 3 is geen echte voorkeur!!
Wij zijn vaste Roompot klanten maar er kon niets aan de 37,50 gedaan worden.
Wij vinden dat niet erg klant vriendelijk. Dus nu maar kijken naar een andere camping.Roompot Domburg
Vreselijke service! Dubbele boeking door een slecht werkend reserveringssysteem, een annulering is niet goed doorgekomen en na 24 uur krijg je niets van je geld te zien terwijl het een fout is. Echt oplichterij en heel vervelende mensen bij de klantenservice, ronduit onbeschoft en vervelend. Door deze ervaring geen eens zin meer om te gaan, dus voor mij geen Roompot meer, nooit niet! Heb andere mensen die nog wilden boeken ook afgeraden om te gaan en lekker ergens anders te boeken.
Roompot Weerterbergen
Ik vond de hele ervaring uitermate teleurstellend. Allereerst viel het nep leer met vlokken van het bankstel in het ongezellig en karig ingerichte huisje. Mij was verteld dat er een koffiepadapparaat in huis was, dus ik heb speciaal pads gekocht. Hadden ze zich vergist, het was een filterapparaat en er kon geen vervangend koffieapparaat geregeld worden want die stonden alleen in de villa's. Dus ik heb voor niets koffiepads gekocht die ik thuis niet kan gebruiken. De regenpijp naast mijn slaapkamer ging 's nachts los zitten waardoor het leek alsof er een rainshower douche aanstond in de slaapkamer en ik niet kon slapen van het geluid. Ik heb de technische dienst moeten laten komen om het te repareren.
Dan het park: overal maar dan ook overal moet je extra voor bij betalen. Dit vind ik ontzettend ongastvrij. Ik betaal liever € 50 extra bij de reservering dat ik de hele tijd mijn portemonnaie moet trekken en 'nee' moet verkopen aan mijn kinderen omdat het wel even mooi geweest is. € 1,- om 6 minuten te kunnen springen op een trampoline, € 2,50 om te mee te mogen doen met knutselen, € 5,- voor een bingo kaart, € 10,- om 20 minuten lang rondjes te mogen rijden in een elektrisch autootje, € 25,- voor een uurtje bowlen, de pool tafels, de dartboards, noem maar op, overal moest geld in. Echt schandalig. En als je dan naar de hal wil lopen waar de activiteiten zijn, dan loop je door een soort fuik met grijpapparaten waar de kinderen hun ouders staan te smeken om geld omdat ze het willen proberen. Heerlijke sfeer wordt er op die manier gecreëerd, maar niet heus.
Ik heb € 650,- betaald voor 3 nachten bij jullie maar dit was het echt niet waard. Wat een aanfluiting. Ik hoor graag van jullie wat jullie filosofie is hierachter want ik was niet de enige ouder die zat te klagen. Om mij heen een heleboel. Hier ga ik dus nooit meer heen.Roompot de Schaapskooi Epe
Helaas een vervelende nasmaak van een weekendje weg. Zo netjes en verzorgt als het park eruit zag, zo smerig was de accommodatie, met name achter de banken en op de plinten. Hierover hebben we nadien en mail gestuurd, tot 3x toe gevraagd om een antwoord, zelf na het invullen van een klachtenformulier totaal geen reactie! We zijn erg teleurgesteld in Roompot! De service op dit punt is werkelijk slecht te noemen.
Roompot Kijkduin
Prachtige filmpjes van woningen, zagen wij op de website van Roompot Kijkduin.
Het lijkt allemaal pracht en praal. Ons huisje comfort 6 B als je dit filmpje bekijkt denk je wauw helemaal nieuw. Echter was dit een vreselijk vies aftands hok. Klachten worden net zo snel aan de kant geschoven. Oplossen doen ze niet aan bij de Roompot. We hadden 5 dagen geboekt voor € 1600,- om op de derde dag in de ochtend weer te vertrekken omdat het te goor voor woorden was. We werden totaal genegeerd door de receptie, en na 5 keer gebeld te hebben naar Roompot werd de lijn verbroken na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben. Roompot slechter dan slecht.
Nooit geen Roompot meer voor onsRoompot Nieuwvliet-Bad
4 of 5 x per jaar gingen wij naar roompot, niks op de huisjes aan te merken. Maar als er wat misgaat, is de service zo slecht!! Onze wasmachine ging kapot. Bij de receptie gemeld, er zou een monteur komen. Meerdere keren die dag en de dag erna gebeld, maar er kwam geen monteur. Op de dag van uitchecken om 10 uur was er nog geen monteur. We gingen zwemmen, gemeld bij de receptie dat er nog niemand was en dat al mijn spullen er dus nog lagen! Was geen probleem. Gevraagd of hij de wasmachine nog wel een x kon aanzetten, aangezien het er al 2 dagen inzat. Na het zwemmen werd er gezegd dat het wel een probleem was, want we moesten er om 10 uur uit. De monteur had mijn was zo nat in een zak gestopt en dicht gemaakt. Er waren al schoonmakers geweest, dus al mijn spullen waren in eerste instantie buiten gezet en nadat ze klaar waren in de gang gezet. Toiletspullen waren gewoon in mijn tas gegooid. Boodschappen in een vuilniszak gegooid. Verschillende producten waren gaan lekken. Nadat we weg waren kwam ik erachter dat mijn sierraden en schoenen weg waren, een aantal kledingstukken en er miste dichte boodschappen. Mijn spullen waren gestolen. Gemeld bij de receptie, ze lieten me eerst heel lang wachten. Daarna was de conclusie dat ze niks hadden gezien en dat het daarmee voor hun ophield. Thuis gekomen zag ik dat er in 1 handdoek (uit de wasmachine) schimmel zat en 1 tshirt was helemaal verpest.. klacht ingediend, kreeg een standaard mail dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou krijgen. Na een week nog niks gehoord, weer gemaild. Toen kreeg ik een mail dat ik binnen 10 werkdagen een reactie kreeg... 2 weken verder en heb nog niks gehoord. Lang verhaal kort: waardeloze service van Roompot!!
Geld betaald, maar niks gekregen
Wij hebben geboekt, kregen 1 dag na onze reservering een bevestiging. Echter stond er in deze bevestiging het bericht dat er tijdens ons verblijf bouwwerkzaamheden op het terrein zouden zijn en dat de gasten hier hinder van zullen ondervinden. Omdat wij graag wilde ontspannen tijden ons verblijf op de veluwe, wilde we ivm de werkzaamheden graag annuleren/omboeken.. Tot mijn grote verbazing was dit op geen enkele manier mogelijk, omdat dit minimaal 28dagen voor het verblijf moet gebeuren. Wij hebben op 09-06 een boeking gedaan voor 24-06 (15dagen) dus hoe is het dan in vredesnaam mogelijk om 28 dagen vtv te annuleren....? Uiteindelijk heb ik 463euro moeten betalen geen vakantie gehad en op geen enkele manier gecompenseerd.. Het menselijk aspect ontbreekt geheel en er wordt alleen gedacht aan geld verdienen. Ik kijk wel uit om hier nog eens te boeken
Park ‘t Wolfsven in Mierlo
Een weekend op een kindvriendelijk park geweest. Er was een gemoedelijk sfeer en we genoten van de mooie omgeving. ‘T was een mooie safaritent, met een degelijke keuken, helaas zat er chocopasta op het bestek toen we op dag 1 een mes en vork uit de lade pakten.
De wasmachines in de wasserette centrifugeren helaas slecht waardoor je kleding zeer nat uit de machine komt. De was daarna in de droger doen mocht niet baten, de was werd slechts verwarmd en was nog steeds drijfnat.
Op de eerste dag een lekkere douche genomen dachten we, maar al heel snel liep het water de rest van de badkamer in door een verstopt doucheputje vol met haren en drap: erg onsmakelijk en vies om schoon te maken 😩Ondanks dit alles ons niet laten beïnvloeden en er alsnog een leuk weekendje weg van gemaakt, maar Roompot zou er goed aan doen in ieder geval de schoonmaak op orde te maken.Mierlo ja wat moet je van zeggen ook een huisje/chalet??? gehuurd vieze pannen en bestek toilet onderin gewoon zwart De vloer plakt aan alle kanten Gun de schoonmakers meer tijd en een controle is toch heel wenselijk of als excuus weinig personeel??? wel geld innen.Wil best eens controle uitoefenen op een van de parken.
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
Wij zijn hetzelfde.
Zogenaamd een reis geboekt
Wat een oplichters hier bij Roompot!!!! Nooit boeken hier, voor je het weet boek je een vakantie huisje en heb je nog niet betaald maar ontvang je wel een factuur die je moet betalen binnen 14 dagen! Zij geven dan aan dat zij herinneringen gestuurd hebben maar dit klopt niet.