Hotels.nl
Alle reviewsHotels.nl
Alle reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
verkregen vouchercode als compensatie niet meer toepasbaar
In september 2021 vanuit directie voucher (geen einddatum aangegeven op de vouchercode) van 200 euro ontvangen na eenzijdige annulering door Hotels.nl tijdens meerdaagse wandelroute waardoor we deze hebben moeten afbreken en extra reiskosten hebben moeten maken. Wilde nu opnieuw een reservering maken en heb vooraf gecheckt of deze nog op de aangegeven wijze kon worden verzilverd. Hieronder het antwoord, had minstens een beetje klantvriendelijker gekund. Boek in ieder geval niet meer bij hotels.nl
"Helaas moet ik u mededelen dat u te laat bent met het verzilveren van uw voucher. Sinds 1 december is Hotels.nl opgegaan in Bookunited."
Met vriendelijke groet,
Service & SupportHotelreservering
Onbetrouwbaar!
Zeer onbetrouwbaar! Terugbetaling keer op keer uitgesteld! Toen wij langs hun verstigingsadres aan de Osloweg 53FG in Groningen gingen hadden ze de muziek erg hard aan staan tijdens kantooruren! Hoe kun je zo werken of omgaan met geld en reserveringen van mensen! Deur wilden ze niet open doen! Vervolgens zagen we hun via de achteringang de hele tijd OOK TIJDENS KANTOORUREN ALCOHOL drinken! Je kan de hoge stapel lege alcoholflessen naast het zet zelf zien!!! Stonden ze te roken de hele tijd en sigarettenpeuken en drankfleasen op straat de gooien! Zoals ik het zag slapen ze in dat kantoorpand hetgeen dat niet mag vanwege het bestemmingsplan en hetgeen dat enorm ergwaan opwekt! Wij hebben de handhaving en de gmeente Groningen geïnformeerd! Hun buren klagen ook over afval voor de deur, harddrugs gebruik en snuiverij en veel geluidsoverlast! Dit is een groepje oplichters dat geld over de rug van anderen verdient, vaak mensen oplicht en zijn gezien hun gedrag totaal niet betrouwbaar! Doe je zaken elders mensen!15 dagen Bonaire appartement
Wij hadden eind januari voor 2weken een appartement gehuurd in Bonaire voor €2900,- binnen 24 uur waren wij aldaar terplaatse , in de advertentie stond dat het er stil was, daar bleek dat pal naast het complex veel bouw activiteiten was. We zijn ingesprek gegaan met eigenaars van complex en in teeede instantie met vriendelijke medewerkster van Hotel. nl . Ons werd toegezegd dat wij na 30 dagen ons geld terug gestort zouden krijgen. Na 32 gebeld, en wederom vriendelijk te woord gestaan er zou contact met de financiële afdeling opgenomen worden. Daarna werd het sti. We hebben alles zwart op wit! Ondanks dat wachten wij nog steeds op ons geld, schandalig!! Is het woord wat me helaas te binnen schiet! Groet P.koendershotel nabij Disney
Wegens corona onze gezinsuitje naar Disneyland Parijs moeten annuleren. Kosten van hotel werden niet door Hotels.nl vergoed. Deden wel een poging om hotel te vragen of zij dit wilde vergoeden. Kwamen met een onmogelijk voorstel terug of ik dat maar even in 24 uur wilde beslissen. Nadat ik aangaf meer tijd nodig te hebben om te overleggen, hoorde ik niets meer. Eind van het liedje was dat ik niet was komen opdagen in Parijs. Mijn probleem. Dus zoek het maar uit. Op e-mails geen reactie meer. Voor ons nooit meer Hotels.nl
hotelovernachting voor 9 personen
Wij zouden zaterdag 28 maart 2020 een hotelovernachting doen in het Ammonite hotel Amsterdam maar door de uitbraak van het corona virus vonden wij het niet verstandig om te gaan. Overigens was het een vrijgezellenfeest en zijn alle restaurants etc gesloten, zo ook alle faciliteiten die het hotel aanbied ook. Dus zouden we met een groep van 9 alleen kunnen overnachten maar niet met zijn allen op een kamer wat gezelligheid brengen want dat mag ook niet. Verder zouden we geen eten en drinken kunnen bestellen. Wij wilde de overnachting annuleren gezien de omstandigheden maar beide partijen geven geen gehoor en zegt hotels.nl bij het hotel te zijn en het hotel zegt bij hotels.nl te zijn ook zegt het hotel dat we gewoon kunnen komen. Ik weet niet hoe ze dit voor ze zien en waarom zouden wij onze gezondheid p het spel zetten. Wij vragen dan ook niet voor geld terug maar om te boeken naar een andere datum. Ook hier geven ze niet thuis. Zelfs gasten die in het buitenland wonen en hier niet heen mogen komen laten ze in de kou staan en doen ze niks voor,
Misleidend
Hotels.nl heeft een goed aanbod (maar dat halen ze overal vandaan en is gelijk met andere sites). Maar ze zijn misleidend! Er staat kosteloos annuleren, maar dat is niet zo. Er staat "geen verborgen kosten", maar die zijn er wel. Erg raar dat een site als deze nog van dit soort achterbakse truukjes gebruik moet maken. Wees gewoon op en eerlijk. Want als je annuleert, moet je 'servicekosten' betalen: 9,90. Waarom? Ze verdienen aan reserveringen. En daar hoort een enkele annulering ook bij. Dat kost ze niets. Walgelijk. Ga naar booking.com. Wel eerlijk en transparant.
Had een boeking gedaan
Ik boekte bij hotels.nl er staat bij begin kosteloos annuleren. Dat is complete misleiding. Ze geven na annulering dat je servicekosten ed moet betalen. Dus op moment dat je boekt speelt dat je NIET KOSTELOOS kan annuleren.
onbetrouwbaar !Hotel overnachting kosten paar tientjes extra vanwege info gebrek
Als er juiste informatie was verstuurd mbt het parkeren had ik geen dag kaart van 36 euro hoeven kopen.
Deze informatie zeggen zij niet te hebben gehad van het desbetreffende hotel. Dan zou hier juist achteraan gaan om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd. Maar Hotel.nl niet hoor.. mevrouw: wij hebben de deze informatie niet en zoek het verder maar uit. Hotel.nl trekt zijn handen ervanaf .. "Goede service" jongens !Hotel overnachting
Ik dacht leuk een kamer te hebben geboekt voor een mooie prijs. Een paar dagen na mijn boeking krijg ik bericht of de kamer voor 2 personen was. Op de website en op de bevestiging stond dit ook duidelijk aangegeven. Volgens hotel.nl was de kamer niet beschikbaar voor 2 personen en zonder enig excuses is mijn boeking geannuleerd. De website bevat dus foute informatie en ze bieden ook nog is een super slechte service! Ik zou iedereen afraden om een hotel te boeken via hotel.nl
Goed geholpen
Goed geholpen toen ik op tijd belde en ziek was, ze denken mee en gingen voor mij in overleg met het hotel! I
Let op! Verborgen "servicekosten"
Hotels.nl brengt na het reserveren "servicekosten" in rekening, terwijl ze zogenaamd geen verborgen kosten hebben. Pure misleiding! Uiteindelijk heb ik dezelfde hotelkamer voor net iets mider direct bij het hotel geboekt, maar hotels.nl denkt wel recht te hebben op de zogenaamde servicekosten.
gereserveerd,oh nee,toch niet
na reservering via hotels.nl aangekomen bij het hotel,wij hadden de meest luxe kamer geboekt met sauna en bubbelbad en keken hier erg naar uit,werd ons medegedeeld dat er geen reservering was gedaan door hotels.nl en dat onze geboekte kamer niet meer beschikbaar was.inmiddels hadden wij wel de servicekosten a 7 euro betaald aan hotels.nl,geen hoog bedrag maar makkelijk verdiend voor het niet maken van een reservering.omdat wij al bij het hotel waren hebben wij gekozen voor een mindere kamer omdat we niet naar huis wilde.dit werd overigens door het innhotel met ons gecompenseerd,maar niet dankzij hotels.nl.ik had een email ontvangen met de bevestiging van mijn reservering bij hotels.nl maar daar kan je dus niet van op aan.het had zomaar gekund dat het hotel geen kamer meer beschikbaar had aangezien het erg druk was en er groepen engelsen,overigens geen hooligantypes,waren.dus hotels.nl slechte service,ik bedoel geen service en nooit meer
geen bevestiging
Na boeking en betaling kreeg ik geen bevestiging. Na bellen werd eerst gevraagd of ik wel betaald had. Het hotel had ook geen bevestiging gekregen. Nog een keer gebeld (irritant wachtmuziekje, andere medewerker) was het eindelijk geregeld, duurde alles met elkaar meer dan een half uur. Slechte service!
Onnodig sturen van maningen
Extra kosten worden berekend die separaat van de hotel afrekening moeten worden betaald. Dit is als eerste niet duidelijk wanneer je boekt.
Het sturen van de maningen gebeurt al voordat de hotel overnachting heeft plaats gevonden.
Niet geschikt voor zakelijke reizigers.Blijvend leuke aanbiedingen
Ik heb nu al meerdere malen een hotel geboekt via Hotels.nl en blijf me verbazen over het aanbod. De prijzen liggen namelijk een stuk lager dan op andere website. Ik vraag me af waarom het verschil in prijs zo groot kan zijn eigenlijk. Maar goed, uiteindelijk is het alleen maar in mijn eigen voordeel. De kwaliteit van de hotels waar ik tot nu toe geweest ben is ook uitstekend. Overal een schone kamer gehad met vriendelijk personeel. Ook de medewerkers van de klantenservice bij Hotels.nl zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt snel antwoord en ze willen je oprecht helpen. Het boeken van een overnachting bij Hotels.nl is dan ook zeker de moeite waard.
Tot op heden goedkoper
Ik bestel hier altijd voor mijn zakenreisjes. Heb een account en kan zo de elke dag plannen Dat is handig. Ik ben tot op heden altijd goedkoper uitgeweest dan bij het hotel zelf. Als ik de bordjes check bij de receptie staan daar hogere prijzen dan wat ik ervoor betaald heb. Voor mij een aanrader.
Goed aanbod
Wat goed is dat ze een enorm aanbod hebben van bijna alle hotels in de wereld dus je hebt een goed overzicht van het hele aanbod van een stad. Wat minder is, is dat als je ze 1x gebruikt je dan zo beetje elke dag gestalkt wordt door e-mails van ze. Dat is wel heel irritant.
1x bestellen krijg je daarna veel voordeel
Als je 1x besteld bij ze krijg je daarna mailtjes met goede deals!
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Beste Paul,
via Hotels.nl is het niet mogelijk om een hotel op Bonaire te boeken. Waarschijnlijk bedoelt u bijvoorbeeld Hotels.com. Wij vragen u daarom vriendelijk, om uw beoordeling te verwijderen of aan te passen.