Hotelkamerveiling.nl
Alle reviewsHotelkamerveiling.nl
Alle reviews (66)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
2 vouchers tezamen €98,- in eens niets meer waard
als je bedenk dat Hotelkamerveiling.nl @BiedopHotels
·
6 sep. 2021
Yes! Wij zijn met ons enthousiaste team genomineerd om website van het jaar 2021 te worden
en dan halverwege het jaar de stekker eruit werd gehaald met de onkosten van vele honderden misschien wel duizenden gedupeerden die WAARDELOZE VOUCHERS nog hebben, ohja je kreeg een korting van enkele euro's om je wonden ermee af te dempen.
ONBESCHOFT om zo om te gaanVouchers
Bizar dat ik nu lees dat Hotelkamerveiling is overgenomen en dat je voor elke voucher een vergoeding krijgt van 9 euro.....té gek voor woorden!
Tientallen mensen zijn veel geld kwijt door het faillissement.
Maanden aan het lijntje gehouden dat we een deel van de vouchers vergoed zouden krijgen.
NIETS DUS!!!!heb nog 8 vouchers van hotelkamerveiling heb dag voor faissement nog voucher ingewisselt voor hotel deden net of ze gek waren lekker nnen en niks zeggen kwam bij hotel kreeg niks moest volledig betalen waren failet stond ik vanuit limburg heb contact opgenomen sta zoveelste bij curator en je hoort niks meer heb nog tewaarde van 300 euro hotelbonnen pff smeerlappenrij
Coupon hotel
Dit bedrijf heeft de failliete hotelkamerveiling overgenomen en veel mensen zijn hun centen kwijt..Als compensatie krijg je wel 9 euro korting als je bij dit bedrijf een kamer boekt..Hou ie 9 euro maar je krijgt van mij 1 ster
3 Coupons eind september 2022
De nieuwe overnamer van hotelkamerveilig. Nl beloofde deel van mijn coupons terug te betalen maar nog niets gekregen.
Hof van Putten
Het is afgebeld door Hof van Putten omdat, op vrijdag 8 oktober 2021 het faillissement is uitgesproken van Hotelkamerveiling.nl
Kortom het ging niet door.Helaas failliet
Jammer dit
Hof van Putten
Al jaren zeer tevreden, goede duidelijke site. Ook telefonisch kontakt gehad en tevreden. Nu echter krijg ik geen reactie meer op mijn mail. Zo kom je ook van de klacht af. Hof van Putten us een fantastisch hotel 10+ aan hun ligt het niet. 2 bonnen zijn verlopen, wij durfde niet en je ontbijt aan de deur is ook niet alles. Nu kan er weer meer maar helaas, bonnen verlopen, € 95.00 euro weg en een mail sturen helpt niet, na 3 mailtjes antwoorden ze niet meer. Ook heen telefoontje gehad. In deze corona tijd vindt ik dit Niet correct, Dus let op de geldigheid van uw bon. Echt jammer hotelkamerveilingen !!
Service hotelkamerveiling.nl
Een tijdje geleden heb ik een voucher voor een hotel in Berg en Dal gekregen. Doordat er tot de geldigheid van de voucher geen beschikbaarheid was zou hotelkamerveiling de voucher omzetten naar een coupon. Daar was ik blij mee zodat ik het betaalde bedrag ergens anders voor kon gebruiken. Hotelkamerveiling.nl heeft de voucher inderdaad overgezet naar een coupon, maar nu komt het. Ze hebben de voucher van mijn account afgehaald en op een ander account een coupon terug gezet. Dit is de persoon die de veiling destijds heeft gekocht. De voucher heb ik gekregen maar weet niet meer van wie omdat het op een jubileum gegeven is. Hotelkamerveiling geeft aan dat ik maar bij die persoon de coupon moet terug halen en hun doen er niks meer mee en voelen zich niet verantwoordelijk ervoor. Volgens hun staat in de voorwaarden dat je de voucher niet mag door verkopen maar wel als cadeau weg geven.
Ik ben er nu al een paar weken mee bezig en ben tot de ontdekking gekomen dat het hotelkamerveiling alleen om het geld gaat, trouwe klanten ( heb meer vouchers van hun gehad) willen ze niet helpen. Een slechte service en zal geen zaken meer met hotelkamerveiling doen.
In het antwoord op de reviews lijkt het dat ze het willen oplossen maar daar is dus niks van waar. Kort om, een slecht bedrijf dat geen service verleend als het niet goed loopt.Jammer.Hotelbon
Ik lees net een review van een klant. Hij is snel en fijn geholpen omdat er geen beschikbaarheid zou zijn bij een hotel. Ik heb al inmiddels 4 mailtjes over hetzelfde probleem geschreven en wordt niet serieus genomen. De laatste mail gekregen van dezelfde medewerkster die Andre heeft geholpen. Hotelbon van De Gouden Leeuw gekocht in februari 2021. Nog steeds niets kunnen boeken. Steeds maar 1 of 2 dagen om de 2 maanden beschikbaar. In augustus gemeld bij Hotelkamerveiling.nl, Krijg vervolgens een mail van ene Dewi dat er idd weinig beschikbaar is,maar dat in september wel geval zal zijn. We zitten in september en opnieuw gemaild dat ik mijn geld teruggestort wil hebben, omdat al 8 bonnen heb die ik nog moet gebruiken, dus een tegoedbon heeft geen zin. Opnieuw mail gekregen dat ik maar moet kijken want er komt beschikbaarheid in september. Dus niet. Klacht ingediend, maar mijn klacht wordt behandeld door dezelfde dame. Want zij hebben geen klachtenafdeling. Krijg weer hetzelfde antwoord. Tot grote frustratie van mij. Gebeld met hun. Krijg diezelfde dame aan de lijn. Niet te geloven. Ik vraag om teruggebeld te worden door een leidinggevende. Maar dat gebeurd niet. Ik krijg een mail van Aarti met de mededeling dat ik maar moet maar blijven opletten want er komt nieuwe beschikbaarheid vanaf eind oktober... Ook mailt zij de kleine lettertjes van de voorwaarden mee. " Reserveren op basis van (actie)beschikbaarheid. Tip: reserveer snel!
Het hotel bepaalt hoeveel kamers er beschikbaar zijn, dit verschilt dagelijks" Ik ben een ontevreden klant en zo gaan ze met mij om. Wat deze dame niet begrijpt is dat ik niet de enige ben met een bon van dit hotel. Als er zo weinig te boeken is dan is het ook snel weg! Ook ik werk en kan niet elke minuut van de dag checken of er iets vrij is! 1 ding is zeker, voor mij nooit meer Hotelkamerveiling.nl! Mijn vrienden zijn ook gewaarschuwd.Hotel I Sicht Oudega,Avenarius Ruurlo en Berg en Dal Slenaken
5 vouchers gekocht die één jaar geldig zouden zijn. Maanden lang vrijwel iedere dag gekeken maar geen mogelijkheid bij de hotels en Hotelkamerveiling maar adverteren met GELDIGHEIDSDUUR VAN ÉÉN JAAR,nou vergeet dat maar er is niets te boeken.
Als je bij Hotelkamerveiling vraagt hoe dit mogelijk is geven ze niet thuis en ook geen compensatie. Inmiddels is er al één voucher verlopen en die hebben ze van de site gehaald.
Ik ben vreselijk teleur gesteld in Hotelkamerveiling en dat nadat ik in het verleden zo tevreden was.
Mensen pas dus op want een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!Hotel 't Trefpunt Made
Plus...relatief goedkoop
Minpunten....boeken is onmogelijk
Geen compensatie , bv via coupontegoed
Contact met hkv en hotel zelf leidt tot niets20 verschillend veilingen
Het lukt niet meer in onze bonnen om te zetten
elk hotel heeft geen plaats meer.of in enkel geval een meer betaling
dan op onze bon staat.wat moeten we .laten we onze bon vervallen.of betalen wij een meerwaarde.(dat vertik ik
Maria SmetsVoucher Hampshirehotel Avenarius in Ruurlo
Drie maanden geleden een voucher gekocht bij hotelkamerveiling.nl voor hotel Avenarius in Ruurlo. Vrijwel elke dag gekeken; er was en is bij het hotel gewoon geen enkele kamer beschikbaar. Nul komma niks!!! Uiteindelijk vandaag rechtstreeks het hotel gebeld. Daar zeggen ze doodleuk aan de telefoon dat helemaal niet zeker is dat er überhaupt kamers beschikbaar zullen komen. Dit voelt echt als oplichting. Wat een ongelooflijke voor-de-gek-houderij en slechte service!!!
Hampshire Avenarius Ruurlo en gastvrij Berg en Dal
acht
Heb in maart vouchers gekocht voor Hampshire hotel in Ruurlo met ontbijt, diner en overnachting en voucher voor twee overnachtingen in hotel gastvrij erg en Dal in Limburg.
Tientallen malen geprobeerd te boeken, maar alleen maar grijs dwz onboekbaar. Na een paar keer contact opgenomen te hebben met de klantenservice met een erg onbevredigend gevoel blijven zitten. Belofte dat het regelmatig bijgewerkt wordt en vanaf eind augustus/ september weer mogelijkheden kwamen zijn tot nu toe niet waargemaaktDe antwoorden op mijn mail zijn bijna bot en quasi correct. “ Dan geeft u ze toch weg”. Nou dat is iemand blij maken met een dode mus.
Steeds staat ook de quote, u kunt gerust vouchers aanschaffen in Corona tijd, want we garanderen zeker een vertrek.
Maak dat aub waar en als dat dan alleen in november of februari kan, voel ik me toch bij de neus genomen. Toen ik de vouchers aanschafte; waren er volop mogelijkheden; maar die zijn allemaal ingetrokken.
Mijn voorstel om de vouchers om te zetten voor tegoed om andere overnachtingen te kunnen aanschaffen; werd afgewezen.
Voel me erg teleurgesteld in hotelkamerveiling en las dat ik niet de enige ben. Heel jammer en hoop dat het nog prettig afgehandeld kan worden. Heb het contact met de klantenservice zeker niet als service en prettig ervarenWij hebben precies dezelfde ervaring met hotelkamerveilinig.nl en Hampshirehotel Avenarius in Ruurlo. Het is ronduit schandalig en oplichterij.
fletcher hotelkamerbon
Had een hotelbon gewonnen en wilde deze annuleren.
Gevraagd of dit kon en dit hebben ze regelrecht geannuleerd.
Heb al verschillende veilingen gebruikt en ben heel tevreden .
Ook de service die hotelkamerveiling biedt.Hotel voucher
Makkelijk een veiling gewonnen, maar helaas is deze niet te verzilveren aangezien bij het hotel maandenlang tot einde geldigheidsdatum niets boekbaar is en dat is al 8 weken het geval.
Klantenservice, ene Aarti, reageert niet op redelijke voorstellen voor een alternatief. Ik ga een klacht indienen.hotelovernachting
makkelijk een veiling gewonnen. Helaas is deze niet te verzilveren aangezien bij het hotel maandenlang tot einde geldigheidsdatum niets boekbaar is. Klantenservice reageert niet op redelijke voorstellen voor een alternatief.
van der Valk in Volendam
Na een chat van in totaal 48 minuten !!!! met ene Aarti kwamen ze er achter dat volgens hun een antwoord van hun bij mij niet goed doorgekomen was. Hiervan gingen ze hun ICT op de hoogte brengen. Dus als je met hun gaat chatten neem screenshots er van want dat is de enige manier om je gelijk te halen. En zorg dat je tijd vrij hebt er voor. VEEEl TIJD.
Voucher Hotelkamerveilingen Antwerpen
23-11-2019 een veiling gewonnen die tot en met 23-11-2020 geldig was. In verband met Corona hebben wij deze niet in kunnen wisselen vanaf maart 2020 tot en met november 2020. Wij hadden in mei willen gaan in verband met onze huwelijksdag maar dat kon dus helaas niet doorgaan. Sinds kort mogen we weer naar België dus contact opgenomen met Hotelkamerveilingen maar geen enkel begrip Men komt niet verder dan staat in onze voorwaarden verlopen is verlopen en Corona hebben we maling aan, het risico is voor u. Hotelkamerveilingen is in maart 2020 notabene begonnen met veilingen met zogenaamde Corona garantie. Deze blijven dus geldig als je overnachting door Corona niet door kan gaan. Ik heb ze hier over gemaild dat wij 4 maanden te vroeg waren en of ze toch nog iets konden betekenen maar nee hoor, ik ontvang alleen antwoord op mijn mails op het onbeschofte af. Ik heb ook nog contact opgenomen met Van der Valk Antwerpen zelf en deze hebben mij netjes terug gebeld en gezegd dat ze het ook aan zouden kaarten bij Hotelkamerveilingen maar ook zij kregen nul op rekest. Dus mijn €100,- is weg gegooid geld. Hotelkamerveilingen staat voor mij voor; geen begrip, keihard en meedogenloos helaas. Vouchernummer:366130 Ik zou ze dan ook niet aanbevelen, heb er al veel tijd en energie ingestoken maar helaas voor niets. Het steekt mij vooral dat je hem 70% van de tijd niet hebt kunnen gebruiken en dat hier geen enkel begrip voor is!
Hotel oranjeoord
Geen data en ook door de week extra kosten stond er niet bij. Altijd zeer tevreden nu is het niet naar onze wens jamner hotelkamerveiling
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
Op 14 oktober 2021 aangekomen in hotel Kasteel Coevorden voor 2 nachten geboekt via Hotelkamer veiling voor een bedrag van € 220,00 inclusief ontbijt en diner. Bij aankomst in hotel werd ons medegedeeld dat de voucher niet geaccepteerd kon worden omdat Hotelkamerveiling faillissement had aangevraagd. Daar sta je dan en dus nogmaals het bedrag van € 220,00 betaalt. Een paar dure nachtjes dus.
De curator mr. T.F. Quaars deelde mede dat er vermoedelijk compensatie zou plaats vinden bij overname. helaas niets meer gehoord en heb wel een claim ingediend via de curator. Ik was een vaste gebruiker van Hotelkamerveiling en ben dus ook erg teleurgesteld dat er wel een doorstart gemaakt kan worden en mij met de teleurstelling laat zitten.