Hotelkamerveiling.nl
Alle reviewsHotelkamerveiling.nl
Alle reviews (63)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
ABSOLUUT niet betrouwbaar!!
inmiddels 6 weken bezig om een bedrag van 43 euro terug te krijgen, een bedrag wat ze ons zelf hebben toegezegd!
na een reis van 1000km was ons hotel bij aankomst niet beschikbaar. nadat eerst het hotel en hotelkamerveiling elkaar de schuld hadden gegeven is er uiteindelijk gebleken dat wij als klant er in iedergeval niets aan konden doen.
het hotel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en excuses aangeboden, zij hebben aan hotelkamerveiling verzocht om het door ons betaalde bedrag terug te storten. nadat ik eerst allerlei flauwekul mailtje kreeg over het ontbreken van de voucher code ( die hebben zij zelf gegeven aan ons!) het ontbreken van een IBAN( was in de allereerste klacht al meegestuurd) en verdere niets zeggende emails kregen wij n 6 weken een berichtje dat zij hadden besloten dat we een nieuwe vouchercode kregen.......ik dacht het niet! wij hebben absoluut geen vertrouwen meer in dit bedrijf en willen ons geld terug, geen nieuwe vouchercode. wie garandeerd ons dat we volgende keer wél een kamer krijgen?
ons advies NOOIT met hotelkamerveiling in zee gaan! vakantieveilingen is prima, nog nooit problemen mee gehad!Hotelovernachting voor 1 euro - hier lukt het nog
Op Vakantieveilingen probeer ik het ook altijd, maar lukt het niet. Denk dat die website inmiddels te populair is geworden en dat ik er daardoor altijd naast grijp.
Maar ik jaag graag op aanbiedingen voor 1 euro. Eerst lukte dat weleens ook bij vakantieveilingen, maar nu niet meer.
Hotelkamerveiling.nl is echter veel minder bekend (minder reclame?) en daar is het mij dus regelmatig gelukt voor 1 euro een overnachting te scoren!
Gewoon heel leuk om heel vaak in allerlei gekke hotels overal te overnachten - voor de prijs hoef je het niet te laten.
Natuurlijk, er komen wel nog extra kosten bij - veilingkosten en reserveringskosten enzo - maar ook als je dat erbij optelt, is het natuurlijk spotgoedkoop.
Maar misschien moet ik dit niet te hard roepen, want dan gaat iedereen het doen en lukt het mij niet meer ;-)Zojuist hebben we een veiling gewonnen (10 december ) ,Nordenau Sauerland.
Onze computer reageerde traag, waardoor we bij vergissing 3 maal dezelfde boeking gemaakt hebben. Zoals u kunt begrijpen willen we maar 1 maal gebruik maken van de accommodatie.
Kunt u a.u.b. 2 van de 3 gewonnen boekingen annuleren.
Dank u.Is dit een fake review?
eigenaar van hotelveilingen.nl? mijn ervaring is toch wel echt anders
Hof van Putten
Al jaren zeer tevreden, goede duidelijke site. Ook telefonisch kontakt gehad en tevreden. Nu echter krijg ik geen reactie meer op mijn mail. Zo kom je ook van de klacht af. Hof van Putten us een fantastisch hotel 10+ aan hun ligt het niet. 2 bonnen zijn verlopen, wij durfde niet en je ontbijt aan de deur is ook niet alles. Nu kan er weer meer maar helaas, bonnen verlopen, € 95.00 euro weg en een mail sturen helpt niet, na 3 mailtjes antwoorden ze niet meer. Ook heen telefoontje gehad. In deze corona tijd vindt ik dit Niet correct, Dus let op de geldigheid van uw bon. Echt jammer hotelkamerveilingen !!
De volhouder wint!!
Soms moet je echt lang volhouden met bieden, want dan is er altijd wel iemand die meer wil bieden dan jij en dan gaat de hotelkamer toch voor meer weg.
Maar je moet gewoon goed opletten en je slag slaan als er net niemand echt fanatiek zit te bieden.
dat is mij nu een paar keer gelukt, maar ik heb er wel heel veel voor moeten bieden haha.
De volhouder wint!!3 Coupons eind september 2022
De nieuwe overnamer van hotelkamerveilig. Nl beloofde deel van mijn coupons terug te betalen maar nog niets gekregen.
Hof van Putten
Het is afgebeld door Hof van Putten omdat, op vrijdag 8 oktober 2021 het faillissement is uitgesproken van Hotelkamerveiling.nl
Kortom het ging niet door.Eindelijk het laatste bod
Toch wel een relaxte website.
Ik was eerst een beetje sceptisch omdat het me steeds niet lukte met bieden.
Maar nu heb ik eindelijk een keer het laatste bod.
Voor lekker weinig een hotel gevonden. Maar je moet dus wel geluk hebben dat er niemand sneller en hoger biedt dan jij...Talrijke hotels geboekt
Ik lees veel negatieve reacties over hotelkamerveiling. Ik boek al 8 jaar 2 vakanties per jaar. Alleen in Nederland en meestal voor 2 tot 4 nachten. Soms in 1 koop en ook wel eens in 2 koop.Tot heden prima hotels voor gemiddeld 25 euro incl.ontbijt per nacht.
Dus ben ik zeer tevreden tot nu toe!Zeer correct geholpen.
nadat ik een veiling had bemachtigd en betaald kon ik het gekozen hotel niet boeken maar datum was wel vrij. Even later via de chat heel vriendelijk geholpen. Het lukte daarna ook niet en nu heeft hotelkamerveiling voor mij de reservering gemaakt. Heel fijn geregeld allemaal en Lisa dank je wel.
Bij ons juist andersom , wel het hotel maar niet meer de datum ( en dat binnen 10 minuten ) , en wat dat fijn geregelde betreft ….zo veel geduld hadden Anne en Lisa niet , zeer kortaf - brutale - snotneuzen , zo omschrijf ik ze
Ik wil geen mail meer ontvangen
Geweldige ervaringen
Al vaak gebruik van gemaakt. Tot volle tevredenheid. Een enkele keer is er geen beschikbaarheid op het juiste moment. Dan heb ik altijd het betaalde bedrag incl. kosten als tegoed terug gekregen.
Prima, want ik ga wel weer bieden! Hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken!raar , wij moeten juist 25 euro betalen om iets te annuleren , als we de 109 euro al Überhaupt terug krijgen
Kan je vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Mij lukt het .Ze blijven maar hetzelfde antwoord geven..
Helaas failliet
Jammer dit
Service hotelkamerveiling.nl
Een tijdje geleden heb ik een voucher voor een hotel in Berg en Dal gekregen. Doordat er tot de geldigheid van de voucher geen beschikbaarheid was zou hotelkamerveiling de voucher omzetten naar een coupon. Daar was ik blij mee zodat ik het betaalde bedrag ergens anders voor kon gebruiken. Hotelkamerveiling.nl heeft de voucher inderdaad overgezet naar een coupon, maar nu komt het. Ze hebben de voucher van mijn account afgehaald en op een ander account een coupon terug gezet. Dit is de persoon die de veiling destijds heeft gekocht. De voucher heb ik gekregen maar weet niet meer van wie omdat het op een jubileum gegeven is. Hotelkamerveiling geeft aan dat ik maar bij die persoon de coupon moet terug halen en hun doen er niks meer mee en voelen zich niet verantwoordelijk ervoor. Volgens hun staat in de voorwaarden dat je de voucher niet mag door verkopen maar wel als cadeau weg geven.
Ik ben er nu al een paar weken mee bezig en ben tot de ontdekking gekomen dat het hotelkamerveiling alleen om het geld gaat, trouwe klanten ( heb meer vouchers van hun gehad) willen ze niet helpen. Een slechte service en zal geen zaken meer met hotelkamerveiling doen.
In het antwoord op de reviews lijkt het dat ze het willen oplossen maar daar is dus niks van waar. Kort om, een slecht bedrijf dat geen service verleend als het niet goed loopt.Jammer.Hotelbon
Ik lees net een review van een klant. Hij is snel en fijn geholpen omdat er geen beschikbaarheid zou zijn bij een hotel. Ik heb al inmiddels 4 mailtjes over hetzelfde probleem geschreven en wordt niet serieus genomen. De laatste mail gekregen van dezelfde medewerkster die Andre heeft geholpen. Hotelbon van De Gouden Leeuw gekocht in februari 2021. Nog steeds niets kunnen boeken. Steeds maar 1 of 2 dagen om de 2 maanden beschikbaar. In augustus gemeld bij Hotelkamerveiling.nl, Krijg vervolgens een mail van ene Dewi dat er idd weinig beschikbaar is,maar dat in september wel geval zal zijn. We zitten in september en opnieuw gemaild dat ik mijn geld teruggestort wil hebben, omdat al 8 bonnen heb die ik nog moet gebruiken, dus een tegoedbon heeft geen zin. Opnieuw mail gekregen dat ik maar moet kijken want er komt beschikbaarheid in september. Dus niet. Klacht ingediend, maar mijn klacht wordt behandeld door dezelfde dame. Want zij hebben geen klachtenafdeling. Krijg weer hetzelfde antwoord. Tot grote frustratie van mij. Gebeld met hun. Krijg diezelfde dame aan de lijn. Niet te geloven. Ik vraag om teruggebeld te worden door een leidinggevende. Maar dat gebeurd niet. Ik krijg een mail van Aarti met de mededeling dat ik maar moet maar blijven opletten want er komt nieuwe beschikbaarheid vanaf eind oktober... Ook mailt zij de kleine lettertjes van de voorwaarden mee. " Reserveren op basis van (actie)beschikbaarheid. Tip: reserveer snel!
Het hotel bepaalt hoeveel kamers er beschikbaar zijn, dit verschilt dagelijks" Ik ben een ontevreden klant en zo gaan ze met mij om. Wat deze dame niet begrijpt is dat ik niet de enige ben met een bon van dit hotel. Als er zo weinig te boeken is dan is het ook snel weg! Ook ik werk en kan niet elke minuut van de dag checken of er iets vrij is! 1 ding is zeker, voor mij nooit meer Hotelkamerveiling.nl! Mijn vrienden zijn ook gewaarschuwd.Hotel I Sicht Oudega,Avenarius Ruurlo en Berg en Dal Slenaken
5 vouchers gekocht die één jaar geldig zouden zijn. Maanden lang vrijwel iedere dag gekeken maar geen mogelijkheid bij de hotels en Hotelkamerveiling maar adverteren met GELDIGHEIDSDUUR VAN ÉÉN JAAR,nou vergeet dat maar er is niets te boeken.
Als je bij Hotelkamerveiling vraagt hoe dit mogelijk is geven ze niet thuis en ook geen compensatie. Inmiddels is er al één voucher verlopen en die hebben ze van de site gehaald.
Ik ben vreselijk teleur gesteld in Hotelkamerveiling en dat nadat ik in het verleden zo tevreden was.
Mensen pas dus op want een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!Hotel 't Trefpunt Made
Plus...relatief goedkoop
Minpunten....boeken is onmogelijk
Geen compensatie , bv via coupontegoed
Contact met hkv en hotel zelf leidt tot niets20 verschillend veilingen
Het lukt niet meer in onze bonnen om te zetten
elk hotel heeft geen plaats meer.of in enkel geval een meer betaling
dan op onze bon staat.wat moeten we .laten we onze bon vervallen.of betalen wij een meerwaarde.(dat vertik ik
Maria SmetsVoucher Hampshirehotel Avenarius in Ruurlo
Drie maanden geleden een voucher gekocht bij hotelkamerveiling.nl voor hotel Avenarius in Ruurlo. Vrijwel elke dag gekeken; er was en is bij het hotel gewoon geen enkele kamer beschikbaar. Nul komma niks!!! Uiteindelijk vandaag rechtstreeks het hotel gebeld. Daar zeggen ze doodleuk aan de telefoon dat helemaal niet zeker is dat er überhaupt kamers beschikbaar zullen komen. Dit voelt echt als oplichting. Wat een ongelooflijke voor-de-gek-houderij en slechte service!!!
Hampshire Avenarius Ruurlo en gastvrij Berg en Dal
acht
Heb in maart vouchers gekocht voor Hampshire hotel in Ruurlo met ontbijt, diner en overnachting en voucher voor twee overnachtingen in hotel gastvrij erg en Dal in Limburg.
Tientallen malen geprobeerd te boeken, maar alleen maar grijs dwz onboekbaar. Na een paar keer contact opgenomen te hebben met de klantenservice met een erg onbevredigend gevoel blijven zitten. Belofte dat het regelmatig bijgewerkt wordt en vanaf eind augustus/ september weer mogelijkheden kwamen zijn tot nu toe niet waargemaaktDe antwoorden op mijn mail zijn bijna bot en quasi correct. “ Dan geeft u ze toch weg”. Nou dat is iemand blij maken met een dode mus.
Steeds staat ook de quote, u kunt gerust vouchers aanschaffen in Corona tijd, want we garanderen zeker een vertrek.
Maak dat aub waar en als dat dan alleen in november of februari kan, voel ik me toch bij de neus genomen. Toen ik de vouchers aanschafte; waren er volop mogelijkheden; maar die zijn allemaal ingetrokken.
Mijn voorstel om de vouchers om te zetten voor tegoed om andere overnachtingen te kunnen aanschaffen; werd afgewezen.
Voel me erg teleurgesteld in hotelkamerveiling en las dat ik niet de enige ben. Heel jammer en hoop dat het nog prettig afgehandeld kan worden. Heb het contact met de klantenservice zeker niet als service en prettig ervarenWij hebben precies dezelfde ervaring met hotelkamerveilinig.nl en Hampshirehotel Avenarius in Ruurlo. Het is ronduit schandalig en oplichterij.
fletcher hotelkamerbon
Had een hotelbon gewonnen en wilde deze annuleren.
Gevraagd of dit kon en dit hebben ze regelrecht geannuleerd.
Heb al verschillende veilingen gebruikt en ben heel tevreden .
Ook de service die hotelkamerveiling biedt.Hotel voucher
Makkelijk een veiling gewonnen, maar helaas is deze niet te verzilveren aangezien bij het hotel maandenlang tot einde geldigheidsdatum niets boekbaar is en dat is al 8 weken het geval.
Klantenservice, ene Aarti, reageert niet op redelijke voorstellen voor een alternatief. Ik ga een klacht indienen.
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
We zouden naar Hotel Berghotel Tromp gaan. Geboekt ruim voor de Corona tijd. Toen brak Corona aan en zit Duitsland op slot. Contact opgenomen met hotelkamerveilingen. Nee zij konden er niks aan doen en doen er niks mee. Geld kwijt.Gebeld met het hotel of we de data konden veranderen voor later dit jaar. Nee dat kon niet ze waren gewoon open en we konden gewoon komen. Hoe dan als Duitsland op slot zit voor toeristen. Ja dan hebben we dus pech gehad. Conclusie boek nooit iets via hotelkamerveiling.nl want die laten je barsten. en boek nooit iets bij Hotel Berghotel Tromp want geld binnen is geld binnen. Omdat er een weekend bij zat hebben we extra betaald destijds maar dat krijgen we ook niet terug. Vreemde zaak. Dus we zijn helemaal niet geweest en kunnen fluiten naar ons geld. Als het gewoon omgeboekt was geworden hadden we op een later tijdstip dit jaar gegaan als de Corona voorbij is. Heel onbetrouwbaar