Fletcher Hotels
Alle reviewsFletcher Hotels
Alle reviews (171)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hotelovernachting (2 nachten)
Oude, versleten hotelkamers. Kamer was totaal niet schoon; vingerafdrukken op de spiegel, binnenkant wc pot helemaal bruin, binnenkant waterkoker helemaal aangekoekt, stoffig en kussensloop rook muf. Heel prijzig voor een piepklein eenpersoonskamertje dat ook niet eens schoon was. Ik kom hier niet meer!
actievoucher
Actievoucher is nauwelijks inwisselbaar. Als ik een hotel kies is het nooit op een gewenste datum beschikbaar.
Oud nieuw arrangement in Valkenburg
Het arrangement was totaal niet wat we gekocht hadden. Er waren veel dingen niet die ze wel beloofd hadden en die we duur betaald hebben. Het personeel deed hun stinkende best maar ze waren maar met 2/3.
We krijgen een voucher waarmee je maar 28 dagen van te voren kunt boeken,wat betekent dat je nooit terecht kunt in het hotel van je keuze als je wilt gaan in september. Alles zit nu al bijna vol. Al vanaf 2 januari ben ik met hen in gesprek. Ze willen geen kant op. Ik ben erg teleurgesteld en erg boos omdat ze zich er zo makkelijk vanaf maken. Onze groep neemt hier geen genoegen mee en we gaan verdere stappen ondernemen. Ze hebbentijd genoeg gehad om het netjes af te handelen, maar kiezen er niet voor. Kijk onderstaande reviews waarbij hetzelfde gezegd wordt ook vouchers. Fletcher heeft bij mij en meerderen met mij echt afgedaan. Last je niet misleiden door loze beloften.Vouchez
Ik gebruikte 1voucher van 25,00 € voor 1 overnachting zonder ontbijt.
Betaalde ook nog boekingskosten (€25,--) extra.
Moest annuleren wegens sterfgeval.
Geld weg, want de kosten van de vouche vervalt bij annulering en de betaalde reserveringskosten ook.
Heel slecht want de voorwaarden zijn heel onduidelijk en alleen van voordeel voor de verkoper Fletcher.
NOOIT MEHR FLETCHER VOUCHEZ!!!!!!Verschillende overnachtingen.
In het verleden heb ik een aantal overnachtingen gehad in Wellness Fletchers hotels. Hier ben ik altijd zeer tevreden over geweest. Tijdens de Coronaperiode is dit gevoel volledig omgeslagen. We zijn afgescheept met vouchers waar we echt niets mee konden dan reserveren in hotels waar ik zelf niet voor zou hebben gekozen, vanwege locatie en het ontbreken van wellness faciliteiten. De customerservice dacht totaal niet mee en hebben geen moeite gedaan om ook maar mee te kijken. Gelukkig heb ik uiteindelijk een hotel gevonden waar ik graag wilde logeren. Heb ik de verkeerde datum geboekt. Ipv. 13/14 jan heb ik gekozen voor 21/ 22jan. Helaas kan mijn partner niet mee. Dus wordt het een kado aan iemand anders of moet ik alleen gaan. Ook hier gevraagd om coulance, ben netjes doorverbonden om vervolgens te horen dat het hoofdkantoor al heeft aangegeven dat ik niets kan verzetten of annuleren. Voor Corona was ik superblij met het concept. Tijdens en ma corona…. Ik zal er niet meer logeren
Voucher
Mensen koop geen vouchers want pas na aanschaf komt u er achter dat er zgn geen beschikbaarheid is althans dit hebben wij meegemaakt, let wel zogezegd 110 hotels en NUL kamers beschikbaar. Dit kan dus nooit
En riekt naar oplichting, met name doordat er op andere Reiseportale wel kamers voor de betreffende overnachting beschikbaar waren
Bij navraag bij de zgn klantenservice moet je maar hopen dat je geen Bert aan de telefoon krijgt want dat is zo een hork die zouden ze direkt moeten ontslaan want deze heeft niks met het woord SERVICESuite boeking Middelburg.
Tussen kerst en oud en nieuw een suite geboekt bij Fletcher arneville Middelburg, deze suite op de bovenste etage is zeer gehorig, wat we voor een hotel erg slecht en storend vinden.
Kerstarrangement
Tijdens de kerst leek het mij leuk en ontspannen om naar een hotel te gaan en zag toen het kerstarrangement wat werd aangeboden in Sittard. Voordat ik boekte heb ik opgebeld naar het hotel om te vragen voor het diner en ontbijt of het een probleem zou zijn dat ik vegan ben. Dit was geen enkel probleem, dit kon ik gewoon bij de opmerkingen erbij zetten. Aangezien ik een zorgeloze kerst wilde hebben, leek het mij fijn om dit arrangement te boeken.
Na het boeken werd ik gebeld over hoe laat ik wilde eten, en heb toen nogmaals aangegeven dat ik vegan ben. Vervolgens heeft mijn vriend nog een keer gebeld hierover.
Bij aankomst hebben we ook nog eens aangegeven dat ik vegan ben.
Toen wij aankwamen in het restaurant wisten ze van niks, het was totaal niet doorgegeven en het personeel had ook geen idee wat veganistisch eten inhield. Terwijl er op de menukaart ook nog staat dat veganistisch eten geen probleem is. Uiteindelijk heeft de kok wat in elkaar geflanst maar dit was echt waardeloos. De hoofdgang was zelfs koude pastasalade. Als ik dit van te voren geweten had, had ik ergens anders gegeten want het menu was totaal de 50 euro niet waard. Ook is het gevoel super vervelend wanneer het personeel doet alsof je iets heel raars vraagt.
Vervolgens zijn we naar de receptie gegaan om te vragen of het voor het ontbijt wel goed is doorgegeven, dit was geen enkel probleem.
De volgende dag bij het ontbijt was er niks geregeld en werd mij gevraagd maar wat eet je dan? Dit is een vraag die je ano 2022 toch niet meer mag verwachten van een bedieningsmedewerker van een restaurant. Vervolgens na heel lang uitleggen kreeg ik een pak sojamelk. Dit is wat ik heb gegeten; sojamelk met havermout en wat fruit. Ze gingen niet even wat sojayoghurt voor me halen of broodbeleg wat ik wel kan eten.
Al met al heb ik naast het geld van de overnachting zo'n 150 euro extra betaald voor koude pasta en sojamelk met havermout en ook nog als bonus een rot gevoel gekregen alsof ik een of andere gast was met hele moeilijke wensen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de kamer en de schoonmaak.
Als ik dit had geweten had ik überhaupt niet bij het hotel geboekt. Wat een zorgeloze kerst had moeten worden, was een grote teleurstelling.
Ik leg mijn klacht neer en krijg een 3 gangen diner aangeboden, terwijl ik nooit meer zo'n verschrikkelijke ervaring wil hebben.
Je kunt beter zeggen dat veganistisch eten niet tot de mogelijkheden behoord dat allereerst. Daarnaast als de dingen dan fout lopen kom dan met een passende oplossing want ik voel me echt behoorlijk afgezet en erg beledigd dat ze dit goed willen maken met een 3-gangen menu terwijl ze totaal niet thuis zijn in de veganistische keuken.Kerst arrangement
Goedenavond , middels deze mail wil ik hierbij mijn ongenoegen uiten over ons verblijf tijdens de kerst..
Wij zijn in het verleden vaak in dit hotel geweest tijdens kerst en oud en nieuw en altijd met enorm veel plezier , mede door de inzet van de eigenaars werd het altijd een feestje op niveau. Mede daardoor zijn we na de COVID periode weer naar het Arion gegaan , maar wat hebben we daar een spijt van , op de kamer na ( die overigens ook best wel gerenoveerd mag worden )is het niveau gedaald van 10 naar 2.Bij aankomst werd ons al direct medegedeeld dat het ontbijt een uur vervroegd was omdat de brunch om 11 uur begon , dus we moeten voor 1/2 10 al ontbeten hebben , en dat op 1e kerstdag . Wat een kerst diner moest zijn bleek een aantal hapjes te zijn waarvan de voorgerechtjes nog wel aardig waren ,was soepje echt het smerigste wat wij ooit voorgezet hebben gekregen , een grand dessert waar wij echt onderste boven vielen van het lachen ,2 mini kerst chocolaatjes , 2 dunne plakjes gort droog kerstbrood ,2 droge brownys en wat waterig sorbet ijs.Mijn irisch coffe werd geserveerd met slagroom uit een spuitbus en dat voor € 8,50 . Wat is het jammer dat dit hotel door Fletcher is overgenomen , de eigenaar heeft de keten naar zijn hond vernoemt maar als ik hond had deed ik hem hier een verblijf niet aan.
Met vriendelijk groet
Een zeer ontevreden gast2 kerst arrangementen
Voor 2 families een met kind 2 kamers geboekt voor 2 overnachtingen. Van het gezin met kind, werd het kind ernstig ziek voor de tijd. Ondanks de annuleringsverzekering die erbij geboekt was, sturen ze een rekening van het volledige bedrag. Terwijl ervoor met het betreffende hotel verzekerd wordt dat het zonder problemen de ene kamer geannuleerd kon worden. Na deze annulering online gedaan te hebben toch nog het volle bedrag in rekening brengen. Nooit, nooit weer Fletcher.
Hotelovernachting en diner 2 personen Westkapelle
Gezien door ziekte de voucher ennreservering diner niet kon plaatsvinden heb ik Fletcher verzocht de vouchers opnieuw vrij te geven om op korte termijn een nieuwe boeking te doen op hun gepaste datum .
Tot aan manager toe geen oplossing en was gewoon jammer gafvFletcher aan .
Wat een frache deze vouchers dus en NNNOOIIIT geen Fletcher meer als fervent reizigers .Overnachting voor 2 nachting
Na jaren toch maar weer eens een kamer geboekt maar helaas nog de zelfde bende kamer niet schoon en zeer verouderd bad kamer zelfde vieze geele kalk streepen douchen in bad staan niet geschikt voor mensen op leeftijd of slecht ter been en die reclame van die voucher en aan biedingen zijn bijna niet inwisselbaar list en bedrog voor mij nooit meer een Fletcher hotel oja meubilair uit jaren70
Hotelboeking
Hotel Hoenderloo. Kleine verouderde kamer met een te klein bed voor 2 personen. Bed stond met 1 zijde tegen de muur. Dit leverde een zeer slechte nachtrust op. Jammer.
Hotelovernachting
Oprecht: nooit meer Fletcher. Geen gastvrijheid, geen regionale sfeer of -producten, verouderd management, doen niet aan klimaatbeheersing of iets biologisch, eenheidsworst, alle oude charme van de hotels worden door dezelfde gehaktmolen gedraaid. Bah! Wij hadden bonnen gekocht maar je moest voor alles bijbetalen: parkeren, upgrade van de kamer, upgrade van het hotel, boekingskosten, reserveringskosten en ga zo maar door. Wat een vreselijke keten, we gaan nooit meer naar enige Fletcher horror!
voucher Fletcher : nooit doen!
Met een groep van 8 volwassenen, hadden we per stel 2 vouchers gekocht. Nu maanden later zijn we er achter gekomen, dat ondanks onze inspanningen het onmogelijk is om met z'n allen in 1 hotel terecht te komen. (waar dan ook). Toen gesplitst geprobeerd ( dan maar niet met z'n allen), maar 2 nachten achter elkaar lukt ook niet. Als laatste dan maar 1 nacht weg en apart van elkaar. Kosten voucher € 39, maar alle extra's voor weekend, upgrade kamer (moet vanwege hond) , ontbijt etc nu in totaal € 99,75 kwijt. Haha, als je uitrekent als ik nu gewoon boek, is dat € 107,00
Voor € 7,25 extra hadden we dus gezellig met de groep 2 nachten weg gekund.
Nu is mijn man vannacht ziek geworden, even gebeld of het geheel een weekje opgeschoven kan worden. Maar nee, 40 % van het bedrag wat we voor vannacht kwijt zouden zijn, is met die voucher 'betaald', dus de volle mep zijn we kwijt : het ontbijt voor morgenochtend, de kosten voor de hond etc etc.
Dat ik het bedrag van de voucher kwijt ben, begrijp ik....maar betalen voor alle extra's die we niet gaan nuttigen, gaat echt te ver.
Ik sluit me aan bij de vorige reviews : voor ons nooit meer een Fletcher voucher, maar sowieso zal ik nooit meer een Fletcher boeken. Ons bedrijf huurt ook regelmatig vergaderruimte ... zal ik ook echt nooit meer doen.25 euro per nacht
Het was niet best het hotel. Upgrade gedaan en voor betaald. Gedateerde kamer met vloerbedekking. Je plakt aan het douche gordijn vast. Zo niet meer van deze tijd. Restaurant was gezellig. Redelijke bediening, niet top. Eten Oké, Geen aardappel of frietjes bij je gerecht. Waalwijk willen we graag terug komen, maar niet op deze manier.
Reservering Hotel Valkenburg
Vorige week hebben we voor twee nachten een kamer geboekt bij Fletcher Hotel Valkenburg. Op de site staat dat het een vier sterren hotel is met gratis parkeren. Daarbij nog een Fletcher-feestprijs van 25 euro p.p. per nacht, wat kan er misgaan zou je zeggen…Wel: het “gratis parkeren” is op aangrenzende parkeerplaats voor 6 tot 10 auto’s voor de 37 kamers, en anders is ook in de wijk er omheen gratis parkeren. Wij gaan niet 200 km rijden, om onze auto ergens onbeheerd achter te laten. De betaalde 100 euro kregen we niet terug, omdat het een actie aanbieding is.
Geen coulance, geen weekend en weg 100 euro..
Of we nog een keer met een 25-jarige-feestaanbieding naar een Fletcher Hotel gaan..?? Ik dacht het niet!!!Voucher uit krant
Vocher gekocht voor 59,90 ik dacht heerlijk met man en hond naar zee. Hotel uitgekozen en dacht bel voor zekerheid naar het hotel of een hond is toegestaan, dit was het geval.
Ik bel met fletcher om het vast te leggen, ja er was gelukkig plek. Ze zei me dat ik 15 euro voor de hond extra moest betalen en ik vond dat oké. Toen kreeg ik te horen dat de standaard kamer niet geschikt was voor honden ik ik nog eens 10 euro moest betalen voor andere kamer ik dacht pfff oke dat is dus 25 euro samen en mijn vocher van 59,90. Ja zei de dame dus ik stuur u een reserverings via email. Terwijl ik de dame aan de lijn had kreeg ik mail binnen en zag ik dat ik 46 euro extra moest betalen. Ze zegt ja 10 euro voor andere kamer, 15 euro voor de hond, 10 euro voor de sterren en 12 euro tax. Ik zei u vertelde me 15 euro hond en 10 euro voor kamer dat is 25 euro en geen 46 euro. Dame werd geïrriteerd en zei dit zijn nu eenmaal de kosten. Ik zeg dan betaal ik de voucher 59,90 en 46 euro extra, ja zegt ze dat klopt. Ik zeg dat ga ik dus niet doen, voor dat geld kan ik in hele andere hotels overnachten. En er stond 1 nacht weg voor slechts 59,90. Ze zegt wat wilt u nu ik zeg dit dus niet zegt ze als je nu nee zegt annuleer ik en bent u u voucher kwijt!!! Ik zeg dit is pure oplichting en ik ga niet akkoord. Krijg ik mail annulering. Ik ben zo boos dit is SCHANDALIG. EN ZAL MENSEN WAARSCHUWEN NOOIT GEEN FLETCHER HOTEL TE BOEKEN OF VOUCHER TE KOPEN.Boeking
Opletten bij aanschaf Fletcher Hotels Actie Tickets bij Albert Heijn.
Fletcher Hotels komen hun eigen voorwaarden niet na.
Ik was van plan om een weekendje te boeken bij een willekeurig beschikbaar Fletcher Hotel in het weekend van 18-19-20 november.
Ik kom er echter achter dat het inleveren van 2 bonnen niet mogelijk is.
Wat overigens raar is, het staat niet in de voorwaarden.
Dat is op zich geen probleem dan betaal ik de 2e nacht er zelf bij.
Echter is dit niet mogelijk bij het doorboeken in het systeem.
Ook is het niet mogelijk om de bon in te leveren voor de nacht van zaterdag op zondag, alleen van vrijdag op zaterdag.
De voorwaarden vermeld anders, als voorbeeld:
Als ik vandaag (1-11) als datum 26-11 invul (Verder vooruit kan ik een zaterdag niet boeken) krijg ik geen opties.
Dit is in strijd met de Voorwaarden. (Hieronder bijgevoegd)
Tevens vind ik het aanbod van Hotels die 'meedoen' aan deze actie teleurstellend.
Ik kreeg voor de vrijdag 18 november slecht 3 hotels als aanbod, van de 110.
Als ik vandaag, 1-11, een code invul krijg ik 9 hotels voor vrijdag 25 november.
Terwijl ik verwacht dat elk hotel een aantal kamers voor deze actie beschikbaar zou moeten hebben, zie voorwaarden.
Nu snap ik dat kamers ondertussen geboekt kunnen worden, maar de beschikbaarheid is nu minder dan 9%.
Deze actie verliest hiermee elke waarde om een ‘weekendje weg’ te boeken.
De voorwaarden die ik bij de mail kreeg:
Voorwaarden
- Ga vóór 31 maart 2023 met je code naar actie.fletcher.nl/albertheijn
- Reserveren kan maximaal 4 kalenderweken voor aankomst.
- Dit ticket geeft recht op één hotelovernachting voor twee personen in één van de Fletcher hotels, met uitzondering van Fletcher Hotel Amsterdam.
- Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers beschikbaar gesteld voor deze actie.
- Aankomst op alle dagen van de week.
- Geen verplichting tot afname ontbijt en diner.
- Exclusief tax and handling fee, deze dient in het hotel te worden voldaan.
- Per reservering wordt eenmalig €5 reserveringskosten in rekening gebracht.
- Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van het desbetreffende uitje van toepassing, kijk op de website van het uitje.gebruik gemaakt van hotel kamer
Hotel Epe slecht bevallen. Was bijzonder en de kamers waren erg warm. In de avond het raam opengedaan en snel weer dicht wegens het terras beneden waar flink gerookt werd,. Na 1 nacht weggegaan, zou 3 nachten blijven. Personeel bij de balie had geen interesse waarom ik weg ging. Later klacht ingediend en daar werd ook niets mee gedaan. Ik ben klaar met Fletcher!
Anderen bekeken ook

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Wanneer je er even lekker tussenuit wilt in eigen land, dan kun je natuurlijk kiezen voor de grote bekende ketens die er zijn. Maar je kunt ook een...

Heerlijk zeilen over het IJsselmeer, maar geen ervaring? Denkt u erover om zelf een zeilboot aan te schaffen, maar wilt u het eerst eens uitprobere...
