Fletcher Hotels
Alle reviewsFletcher Hotels
Alle reviews (183)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Fletcher hotel Dinkeloord, SLECHT!
- overal licht nog stof en is dus geen doekje overheen gehaald. Nachtkastjes, telefoon, badkamer plankjes en ga zo maar door.
- Haar op het kussen wat niet van ons is.
- Douche die niet kouder word en echt heet is en soms nog heter word. Knop van de douche werkt ook niet. Je kan hem heel moeilijk draaien maar kouder word die niet.
- Badkamer uit het jaar kruik tegeltjes stuk, scheuren in de wasbak. Schimmel in de voegen, roest plekken bij de kraan en douchekop.
- Geen handdoekje voor je handen te drogen bij de wasbak. Je krijgt maar 2 handdoeken om je af te drogen.
- Verkeerde informatie gegeven word ivm ontbijt, zo kom je te laat bij het ontbijt en mag je eigenlijk niet meer eten. Gelukkig mochten we de restjes nog opeten…
- Er word geen informatie gedeeld bij het inchecken. Bijv ontbijt uitchecken of andere informatie wat belangrijk is.
- Kamer wat niet schoongemaakt word als je wel de deurhanger de hele dag laat hangen zoals op het papiertje.
- Geen schonen handdoeken krijgen. En als je er om vraagt dan word je aangekeken of ze water zien branden. Er word dus eigenlijk vanuit gegaan dat je gewoon 2 nachten met 1 handdoek doet..
- In de middag niet eens kan lunchen omdat het druk is en je 1,5 uur moet wachten op eten maar vervolgens na 20 min geen eten meer ziet komen uit de keuken. Krijg je als excuus daarna, ja keuken moet voor vanavond voorbereiden.. terwijl op de lunch kaart staat dat de lunch keuken tot 16 uur open is.. Ja je kan broodje buiten halen in de tent (bolletje ham/kaas of bolletje gezond, je zal dit maar net niet lusten of niet mogen eten..).
- Personeel wat onbeschoft over je roddelt.. de laatste avond kwam ik het melden maar was er geen eind verantwoordelijke meer aanwezig, toen is er opgevangen door mijn vriend dat het persoon gezegd heeft dat ze niet andersmans troep gaan opruimen omdat zij vinden dat er troepgemaakt word. En aangekeken worden alsof ik me aanstel.. Daarbij kan je er niet vanuit gaan dat iemand zomaar troep maakt. Je kan gewoon even een doekje over de wc halen en schonen handdoeken plaatsen, prullenbakken en wc papier checken.
Al met al ik raad dit hotel zeker niet aan. En godzijdank ben ik blij dat ik geen eten heb gehad überhaupt het hele weekend. Enige was ontbijt maar dat was ook niet denderend.
Over het avond eten was door de andere al geen aanrader. Net of alles uit de magnetron kwam en uitgedroogd was.
Meld je het bij uitchecken, dan word het overlegd en krijg je reactie op de mail. Nou ik ben benieuwd welke mail ik überhaupt krijg. Maar die 200 euro die er helaas betaald is aan begin van het verblijf is het zeker niet waard!
Ik wacht een oplossing af van het hotel!!!gelogeerd van af woensdag 10 mei tot zon dag 14 mei 2023
Het hotel Valmonte in Berg en dal is een gedateerd hotel . Wij hadden een luxe kamer uitgezocht. De gedateerde kamer zag er als volgt uit: een vloerbedekking vol met vlekken, de vitrage hing zeer slordig voor de ramen met gaten, de zithoek bestond uit drie stoeltjes met een tafeltje waarvan een stoel beschadigde armleuningen had en de stof rafelde. Er stond geen waterkoker of koffieapparaatje en bv geen koelkast (wel te huren voor €5,00 p.d.) . Ik vraag me zeer af waarvoor je voor een dergelijke kamer extra moet betalen.
Gelukkig was het bedienend personeel aardig en het eten was goed. De receptioniste waar ik bij vertrek het kamerkaartje afgaf groette ons niet eens bij het weggaan.
Dit is voor mij werkelijk de laatste keer dat wij hier hebben gelogeerd.Wij zijn met de Pasen in Nunspeet geweest, hotel Veldenbos.
We hadden een kleine straal water, douchen konden we niet, we hebben ontbeten in een muffe lege zaal.
Het leek wel een klaslokaal voor examen te doen.
Het gebouw is oud .
Geen kleur te bekennen, alles grauw en muf.
We hebben wel betere hotels gezien. Hier moet iets gedaan worden, anders komen daar geen gasten meer.
Iedereen sprak erover, had wel meer aangekleed kunnen worden met de Pasen, het leek nergens naar, wij gaan daar niet meer naartoe en ms helemaal niet meer naar de Fletchers hotels.
Hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.
Gr M .SchreurVoucher
Ik heb 4 vouchers van de ah actie gekocht.
De eerste 3 gewoon prima kunnen boeken via site van fletcher. Maar bij de laatste voucher ging het fout. Wilde eind maart laatste voucher inwisselen maar deze werd geweigerd. Na overleg met fletcher blijkt dat wij telaat waren met het inleveren van deze voucher, maar dat de einddatum van 31 maart op de site van fletcher stond was een fout van fletchet maar waren helaas niet bereid de voucher alsnog te accepteren. Zwaar teleurgesteld des te meer dat wij frequente gasten zijn van de fletcher hotels.voucher
Hotel voucher besteld en had geprobeerd van tevoren erachter te komen of het op een bepaalde datum in een van de hotels in te wisselen was. Niemand kon dat aangeven. Het betreffende hotel had wel ruimte maar .... Je moest die voucher maar bestellen en dan kijken of er plaats was. Nou, dan raad je het wel: slechts in 5 hotels in Nederland van de 110 was het op die datum in te wisselen en het was een gewone doordeweekse dag. Waardeloos allemaal die vouchers, niet doen dus ...
overnachting Hotel Erica in Berg en Dal
1 nacht gelogeerd in Hotel Erica in Berg en Dal ivm operatie volgende dag. We kregen kamer 212 ( ergens hoog in het hotel achteraf kamertje) De badkamer zat vol met schimmel. De slaapkamer leek op een afwerkplek, Ramen waren kapot of schimmel op kozijnen. echt vies onder het bed. Bij binnenkomst enkele wespen in kamer via raam weggejaagd.. Echt schandalig dat ze daar mensen neerzetten. ik heb voor de zekerheid foto's genomen. Ook heb ik reactie gegeven op Fletcher site maar geen reactie ontvangen. Nooit meer naar Fletcher. Eigenlijk zijn ze nog geen 1 ster waard, eindscore zou 0 moeten zijn.
Voucher actie
Vouchers voor overnachting nauwelijks in te wisselen in de weekend en dan vaak maar 1 nacht en niet 2 voor een weekend. Klantenservice slecht bereikbaar. Emails worden te laat of helemaal niet beantwoord en dan ontvang je een standaard bericht terug. Adcies: dien een klacht in bij Radar, de ACM en de Consumentenbond. Zij zijn hier mee bezig!
Overnachting in Fletcher hotel Valkenburg
Een paar dagen geleden ben ik met mijn vrouw bij Fletcher hotel in Vlakenburg geweest. Deze hotel is zeker geen 3*** of 4**** waard. Ben ik nu 1x geweest en nooit meer. De bedden zijn verschrikkelijk slecht (te laag, te zacht, matrassen schuiven uit elkaar). In de kamer geen minibar, geen verwarmingselement in badkamer, douche cabine die lekt aan alle kanten ed. Tevens, is er geen parkeerplaats en op de straat kunt u parkeren mits er een plek vrij is. Anders, ergens in de buurt zoeken naar een parkeer plaats. De kamer was op de straat niveau, had ik gevoel echt aan de trottoir. Al met al is deze hotel op zijn hoogst een 2** hotel maar zeker niet meer. Een echte telleurstelling.
High Tea
Voortreffelijk High Tea voor vier personen in restaurant Duco Oss !!
Royaal gevulde etagères met hele smaakvolle hapjes !
AanraderOvernachting Fletcher Hotel de Teugel
Even geleden heb ik twee overnachtingen geboekt in Fletcher Hotel de Teugel in Uden.
Dat is goed bevallen. Mooie kamer, alles prima schoon waaronder het sanitair.
Ik ga er graag weer een keer naartoe, ook de omgeving is mooi.hotelovernachting bij Fletcher
Ik had als verrassing voor mijn vrouw een boeking gemaakt bij een fletcher hotel met gebuikmaking van een voucher. Als extra had ik ontbijt en diner bijgeboekt. Helaas bleek dat mijn vrouw op die datum niet kon. Daarom vroeg ik of de boeking op een andere datum kon en wat ik dan moest bijbetalen. Dat kon niet vanwege de voucher. Daarom stelde ik voor er een reguliere boeking van te maken, die kon wel naar een andere datum verplaatst worden. Jammer van de voucher maar dat moest dan maar. Nee dat kon niet. Ondanks dat ik bereid was de volle prijs te betalen. Toen wilde ik de extra's cancelen. Nee aan een boeking met een voucher kon niets veranderd worden. Dus er was geen enkele bereidheid om een gast tegemoet te komen. Wat mij betreft is dat van een dienstverlenend bedrijf service ver onder de maat.
Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe Vies , aftans en totaal niet gastvrij
Onvriendelijk niet gemotiveerd personeel, totaal gebrek aan gastvrijheid. Vieze aftanze kamer, met kotsvlekken, zure lucht etc. Koffiedrinken was voor 17 uur niet mogelijk volgens ( de 2e medewerker die wel wou antwoorden, de 1e negeerde ons gewoon ) We zijn na een uur maar uitgechecked en naar huis gegaan. Klacht ingediend ( met foto's maar helaas nog geen reactie , behalve ontvangs bevestiging, ontvangstbevestiging waarin gemeld word dat de mail is verwijderd
Hotelovernachting (2 nachten)
Oude, versleten hotelkamers. Kamer was totaal niet schoon; vingerafdrukken op de spiegel, binnenkant wc pot helemaal bruin, binnenkant waterkoker helemaal aangekoekt, stoffig en kussensloop rook muf. Heel prijzig voor een piepklein eenpersoonskamertje dat ook niet eens schoon was. Ik kom hier niet meer!
actievoucher
Actievoucher is nauwelijks inwisselbaar. Als ik een hotel kies is het nooit op een gewenste datum beschikbaar.
Oud nieuw arrangement in Valkenburg
Het arrangement was totaal niet wat we gekocht hadden. Er waren veel dingen niet die ze wel beloofd hadden en die we duur betaald hebben. Het personeel deed hun stinkende best maar ze waren maar met 2/3.
We krijgen een voucher waarmee je maar 28 dagen van te voren kunt boeken,wat betekent dat je nooit terecht kunt in het hotel van je keuze als je wilt gaan in september. Alles zit nu al bijna vol. Al vanaf 2 januari ben ik met hen in gesprek. Ze willen geen kant op. Ik ben erg teleurgesteld en erg boos omdat ze zich er zo makkelijk vanaf maken. Onze groep neemt hier geen genoegen mee en we gaan verdere stappen ondernemen. Ze hebbentijd genoeg gehad om het netjes af te handelen, maar kiezen er niet voor. Kijk onderstaande reviews waarbij hetzelfde gezegd wordt ook vouchers. Fletcher heeft bij mij en meerderen met mij echt afgedaan. Last je niet misleiden door loze beloften.Vouchez
Ik gebruikte 1voucher van 25,00 € voor 1 overnachting zonder ontbijt.
Betaalde ook nog boekingskosten (€25,--) extra.
Moest annuleren wegens sterfgeval.
Geld weg, want de kosten van de vouche vervalt bij annulering en de betaalde reserveringskosten ook.
Heel slecht want de voorwaarden zijn heel onduidelijk en alleen van voordeel voor de verkoper Fletcher.
NOOIT MEHR FLETCHER VOUCHEZ!!!!!!Verschillende overnachtingen.
In het verleden heb ik een aantal overnachtingen gehad in Wellness Fletchers hotels. Hier ben ik altijd zeer tevreden over geweest. Tijdens de Coronaperiode is dit gevoel volledig omgeslagen. We zijn afgescheept met vouchers waar we echt niets mee konden dan reserveren in hotels waar ik zelf niet voor zou hebben gekozen, vanwege locatie en het ontbreken van wellness faciliteiten. De customerservice dacht totaal niet mee en hebben geen moeite gedaan om ook maar mee te kijken. Gelukkig heb ik uiteindelijk een hotel gevonden waar ik graag wilde logeren. Heb ik de verkeerde datum geboekt. Ipv. 13/14 jan heb ik gekozen voor 21/ 22jan. Helaas kan mijn partner niet mee. Dus wordt het een kado aan iemand anders of moet ik alleen gaan. Ook hier gevraagd om coulance, ben netjes doorverbonden om vervolgens te horen dat het hoofdkantoor al heeft aangegeven dat ik niets kan verzetten of annuleren. Voor Corona was ik superblij met het concept. Tijdens en ma corona…. Ik zal er niet meer logeren
Voucher
Mensen koop geen vouchers want pas na aanschaf komt u er achter dat er zgn geen beschikbaarheid is althans dit hebben wij meegemaakt, let wel zogezegd 110 hotels en NUL kamers beschikbaar. Dit kan dus nooit
En riekt naar oplichting, met name doordat er op andere Reiseportale wel kamers voor de betreffende overnachting beschikbaar waren
Bij navraag bij de zgn klantenservice moet je maar hopen dat je geen Bert aan de telefoon krijgt want dat is zo een hork die zouden ze direkt moeten ontslaan want deze heeft niks met het woord SERVICESuite boeking Middelburg.
Tussen kerst en oud en nieuw een suite geboekt bij Fletcher arneville Middelburg, deze suite op de bovenste etage is zeer gehorig, wat we voor een hotel erg slecht en storend vinden.
Kerstarrangement
Tijdens de kerst leek het mij leuk en ontspannen om naar een hotel te gaan en zag toen het kerstarrangement wat werd aangeboden in Sittard. Voordat ik boekte heb ik opgebeld naar het hotel om te vragen voor het diner en ontbijt of het een probleem zou zijn dat ik vegan ben. Dit was geen enkel probleem, dit kon ik gewoon bij de opmerkingen erbij zetten. Aangezien ik een zorgeloze kerst wilde hebben, leek het mij fijn om dit arrangement te boeken.
Na het boeken werd ik gebeld over hoe laat ik wilde eten, en heb toen nogmaals aangegeven dat ik vegan ben. Vervolgens heeft mijn vriend nog een keer gebeld hierover.
Bij aankomst hebben we ook nog eens aangegeven dat ik vegan ben.
Toen wij aankwamen in het restaurant wisten ze van niks, het was totaal niet doorgegeven en het personeel had ook geen idee wat veganistisch eten inhield. Terwijl er op de menukaart ook nog staat dat veganistisch eten geen probleem is. Uiteindelijk heeft de kok wat in elkaar geflanst maar dit was echt waardeloos. De hoofdgang was zelfs koude pastasalade. Als ik dit van te voren geweten had, had ik ergens anders gegeten want het menu was totaal de 50 euro niet waard. Ook is het gevoel super vervelend wanneer het personeel doet alsof je iets heel raars vraagt.
Vervolgens zijn we naar de receptie gegaan om te vragen of het voor het ontbijt wel goed is doorgegeven, dit was geen enkel probleem.
De volgende dag bij het ontbijt was er niks geregeld en werd mij gevraagd maar wat eet je dan? Dit is een vraag die je ano 2022 toch niet meer mag verwachten van een bedieningsmedewerker van een restaurant. Vervolgens na heel lang uitleggen kreeg ik een pak sojamelk. Dit is wat ik heb gegeten; sojamelk met havermout en wat fruit. Ze gingen niet even wat sojayoghurt voor me halen of broodbeleg wat ik wel kan eten.
Al met al heb ik naast het geld van de overnachting zo'n 150 euro extra betaald voor koude pasta en sojamelk met havermout en ook nog als bonus een rot gevoel gekregen alsof ik een of andere gast was met hele moeilijke wensen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de kamer en de schoonmaak.
Als ik dit had geweten had ik überhaupt niet bij het hotel geboekt. Wat een zorgeloze kerst had moeten worden, was een grote teleurstelling.
Ik leg mijn klacht neer en krijg een 3 gangen diner aangeboden, terwijl ik nooit meer zo'n verschrikkelijke ervaring wil hebben.
Je kunt beter zeggen dat veganistisch eten niet tot de mogelijkheden behoord dat allereerst. Daarnaast als de dingen dan fout lopen kom dan met een passende oplossing want ik voel me echt behoorlijk afgezet en erg beledigd dat ze dit goed willen maken met een 3-gangen menu terwijl ze totaal niet thuis zijn in de veganistische keuken.
Anderen bekeken ook

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Wanneer je er even lekker tussenuit wilt in eigen land, dan kun je natuurlijk kiezen voor de grote bekende ketens die er zijn. Maar je kunt ook een...

Heerlijk zeilen over het IJsselmeer, maar geen ervaring? Denkt u erover om zelf een zeilboot aan te schaffen, maar wilt u het eerst eens uitprobere...
