Corendon
Alle reviewsCorendon
Alle reviews (36)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Pakketreis naar hotel Balafon in Gambia
Betaal voor premiumkamer en krijg een voordeelkamer
Wij hadden een premiumkamer van hotel Balafon in Gambia geboekt. Wij kregen een voordeelkamer (zelfs voor Gambiaanse begrippen een slechte kamer). We hebben hierover direct bij de reisleidster gereclameerd
maar helaas waren alle premiumkamers bezet. Bij terugkomst direct een klachtenformulier ingevuld. Resultaat dat Corendon 50% van het TEVEEL BETAALDE uit "coulance" wil vergoeden. Volgens mij is dat diefstal!Complete Vakantie
Hopeloze vakantie Corendon Bedankt!
Wij zullen niet zomaar bij Corendon gaan boeken. Maastricht en een luchthaven zonder problemen was leuke lokker.
Maar vliegtuig viel tegen weinig eten aan boord op heenreis en deze was in de tijd van avondeten. geen Nederlandse crew.
Ellendig hotel lees tekst onder inleiding.
Transferbus terug weg defecte airco 1,5 uur afzien
Weer eenzelfde aftands vliegtuig terug.
Corendon heeft ons geen ultiem vakantie gevoel gegeven!
Vervolgens schepen ze je af met een karige vergoeding.
Reisleiding zegt hotel is zeer onder de maat deze moet uit Corendon assortiment maar je kunt deze gewoon voor 2023 boeken dus die woorden nemen we ook niet meer serieus
Het hotel Ayaz Aqua Beach Hotel Gümbet wat we geboekt hadden voldeed geheel niet aan de verwachting. Op website stond 4 sterren maar sterren waardering blijkt in Turkije op faciliteiten en niet op kwaliteit.
Hygiëne over het gehele complex was slecht.
Algehele schoonmaak de kamer was ver onder de maat, Referentie voor ons was Zonnebrandcreme die we de eerste dag tegen de spiegel geknoeid hadden zat er laatste dag nog.
Wij waren laatste appartement in de rij en bij ons werd in de avond de dweilemmer op de gang achtergelaten met zwart water nou dan weet je hoe schoon je vloer is (konden ook precies de dweilsporen zien). Kort samengevat hebben we ons niet echt schoon gevoeld deze vakantie.
Hygiene buiten hotelkamers net zo slecht. Een gevallen ijsco wordt met een dweil net zo lang uitgesmeerd over de vloer tot dat hij optisch niet meer zichtbaar is! Dit dweil je op, maakt dweil schoon in water met een sopje en dweilt na. Of er werd een dweil gebruikt die rook alsof hij was gespoeld in het riool. Ander voorbeeld bekers frisdrank worden door zwembadknechtje op terras leeggegooid en plastic gooit hij in prullenbak. Dit gaat plakken want terras en ligbedjes werden niet schoongespoten elke avond en lig je in feitelijk elke dag in de viezigheid van een ander.
Kortom we hebben niet heel op ons gemak vakantie gevierd je hebt toch nog steeds Corona in je achterhoofd en dan is Hygiëne het minste wat je verwacht.
Eten was erg ééntonig en ver van de kwaliteit en beleving die ze uitstralen op Instagram. Nul beleving en gezelligheid twee restaurantmanagers keken je niet aan geen vriendelijkheid tafels werden tijdens wisseling niet schoon gemaakt). Elke dag twee keer exact zelfde saladebar elke middag witte soep elke avond tomatensoep (dagen dat we in de avond hebben gegeten op hotel).
Hierdoor was na een week eetlust tijdens de lunch weg en weet je gewoon niet meer wat je moet eten. Daarbij was de bereiding niet altijd goed lees niet gaar. Of vroegtijdig op en werd het niet meer aangevuld. We hebben een paar avonden het diner aangekeken maar het voelde niet goed en zijn we buiten de deur gaan eten.
Kort samen gevat slecht Hygiëne slecht eten heeft onze vakantie en van vele andere niet gemaakt (heb getuige)
Gewenste oplossing
Wij hebben 12,5% (€ 550,-) retour gekregen maar voor ons gevoel hebben we € 1000,- tot € 1500,- teveel betaald (en vele andere gasten) t.o.v. de geboden service kwaliteit. Ook waren de kosten van buiten de deur eten hoger dan de vergoeding en dan hebben we niks geks gedaan buiten de deur.
Ze hebben een mager voorstel gedaan en uitgekeerd. Deze hebben we alvast aanvaard omdat we grote extra uitgaven hadden gedaan en dan hadden we alvast iets terug. Nu verschuilen zich erachter dat je geaccepteerd hebt en klaar voor ons was het meer het idee om alvast iets te hebben om de onvoorziene kosten te dekken. Wij werken er ook het hele jaar hard voor. Weet inmiddels dat de meeste gasten op deze manier zijn afgescheept.reis geboekt bij Corendon
Na 3 jaar niet op vakantie te hebben gekund hadden wij, Mijn broer en zijn vrouw en ik met mijn vrouw, een all-in vakantie geboekt bij Corendon van 24 september t/m 5 oktober.
Bij aankomst op Ibiza was er geen bus voor ons gereserveerd. Dit is alsnog geregeld maar in plaats van het half uur transfertijd bleek dit toch nog 2 uur te duren.
Aangekomen bij het hotel bleek dat er geen kamers voor ons waren geboekt. Later bleek wel waarom. Wat nu? Het contact van Corendon was niet te bereiken en met veel moeite en bellen door de receptionist van het hotel konden we twee kamers krijgen voor één nacht. We moesten deze wel vooraf zelf betalen. Dat kostte voor twee kamers 374,70.
Op onze tweede dag van onze “vakantie” moesten we voor 11.00 uur de kamer verlaten hebben. Aan het hotel gevraagd of we na de uitcheck toch nog mochten lunchen moest eerst worden nagedacht. Uit meelevendheid kregen we een bon om te lunchen. Hierop hebben we weer contact gezocht met het Corendoncontact op Mallorca en hebben onze klacht uiteen gezet. Maar helaas weer geen oplossing.
In de middag van de tweede dag van onze “vakantie” kregen we van het hotelmanagement wederom twee kamers toegewezen die we weer moesten betalen. Dus weer 374,70 lichter. We hadden geen keus. Door het hotelpersoneel werden wij prima en menselijk behandeld. Wel de volgende morgen voor 11.00 uur uitchecken en weer “uit de koffer leven” en lopen zeulen met de koffers.
Op onze derde “vakantiedag” weer uitgeboekt voor 11.00 uur en weer met de koffers lopen zeulen. Mijn vrouw en de vrouw van mijn broer waren inmiddels erg verdrietig en wilden het liefste naar huis. Weer vragen of we toch mochten mee eten en weer werd dat toegestaan door het hotel.
Door bemiddeling van San Remo konden we nog een nacht overnachten in de dependance van San Remo. Blij dat we weer onderdak hadden accepteerden wij dat graag. Deze keer hoefden we niet de ruim 370 euro te betalen. Deze kamer was geen schijn van wat we eerder hadden Hij was klein en we keken uit op een soort vuilnisbelt of verlaten bedrijfsterrein. Maar ja we hadden geen keus.
Op 27 september natuurlijk weer om 11.00 uur uitchecken. Bij de receptie waar we weer met onze koffers heen zeulden werden wij aangesproken door de manager die vroeg of Corendon nog steeds niks had geregeld. Op ons ontkennend antwoord keek deze boos en verbaasd en is toen met Corendon gaan bellen.
Overigens hebben wij de hotelkamers die we moesten betalen van/via het hotel terug gekregen.
Het restant van de tijd hebben we doorgebracht in het hotel maar niet met het vakantiegevoel dat we dachten te hebben. We hebben geen excursies gedaan omdat we daar geen zin meer in hadden.
De manager van hotel San Remo was zeer verbaasd dat Corendon deze boeking gewoon heeft afgerond en ons naar Ibiza heeft laten vertrekken. Toen wij onze vakantie boekten was San Remo al vol geboekt en hadden wij dus nooit kunnen boeken. Corona heeft hierin ernstig te kort geschoten wettelijk gezien eigenlijk een onrechtmatige daad verricht.
Middels een klacht bij Corendon voor de totaal mislukte vakantie leverde ons vieren de schamele tegemoetkoming op van 600 voor 4 personen. De reis kostte ons 3192 euro.
Corendon is weer een klant armer. Dus nooit meer met jullie Cor en DonReis
Heel slecht handelt niet in het voordeel van hun klanten , met een klacht merk je dat ze alleen maar bezig zijn met zichzelf indekken.
Vakantie Ideal Panorama mamaris
Vakantie geboekt van 29juli tot 10 augustus via corendon Idail Panorama in mamaris op de site van corendon stond dit hotel mooi op de foto’s en de referenties waren ook goed dus boekte deze vakantie. Daar aan gekomen was dit minder mooi en goed als op de site zelf vragen om handdoeken en wc papier bed verschonen dit werd gedaan om de 3 dagen door het personeel niet normaal vind ik het eten was koud niet te eten zeer slecht contakt gezocht met Ferry van corendon viel niet mee te praten wij moesten niet zeuren te gek vind ik het zwembad vieze rand er in tegels kapot te weinig parasols ranzige wc bij het zwembad animatie was ook slecht we zijn misleid door corendon in het echt niet zo als op de site verwacht van corendon wel een schade vergoeding aha van Eijndhoven uit boxtel
Pakket reis
Het is lastig om ergens te beginnen.
Na jaren zoals zoveel mensen eindelijk weer vakantie plannen gemaakt. De vraag kwam op met wie gaan wordt het weer Tui of Sunweb met beide prima ervaring of toch eens met Corendon die directeur maakte wel een heel betrouwbare indruk. Het werd Corendon na veel zoeken en vergelijken gingen we voor…. Anlaya naar all-inclusive resort….. met een prima beoordeling een 7.9 is toch niet niks en aangeboden door Corendon. Het vertrek was op 13 Juni en we gaan voor 10 dagen nu werden als gewaarschuwd voor de wachttijden op in ons het Eindhoven airport en ja hoor bingo en nog eens de pech dat het vliegtuig één uur vertraging had maar we hebben vakantie.Na een reis van in ons geval 6.15 aankomst 23.15,in een toestel wat niet van Corendon was slecht comfort, kan je spreken van een lange dag. Moet wel zeggen dat de begeleiding van de man van Corendon die ons opving bij de transverbus en meereed Uitstekend was.Maar eenmaal bij hotel aangekomen was ons eerste kennismaking een knetterende ruzie tussen klanten en receptie personeel waarna het receptie personeel met elkaar ruzie kreet. Maar goed gegevens ingevuld en begeleid naar onze kamer 4112. Al bij onze eerste indruk vroegen wij ons al af waarom er 4 bedden inde kamer stonden wat alles wat kleiner leek. Toen de badkamer het toilet zag er niet uit heb ter ondersteuning foto’s gemaakt de badkamer deur was niet bepaald schoon. Gelukkig ook positief nieuws de bedden waren oké. De deseptie bereikt zijn toppunt met iets waarom je all-inclusive boekt het ontbijt de lunch en het avondbuffet. Absoluut onder de maat aanbod niet op temperatuur of nog erger bakken leeg. Tekort bestek geen bediening met betrekking tot drankjes aan tafel geen toetjes zoals kwark,ijs yoghurt echt verbijsterend. Wij hebben op 14 Juni met u contact in Alanya gesproken en om een oplossing gevraagd die wilde graag kijken of hij iets voor ons kon betekenen maar moeten wel eerst €35 administratie kosten betalen voor deze bemiddeling. Er is ons een andere kamer aangeboden in het complex met uitzicht op de afvalcontainers die hebben we afgeslagen. En wat u hostess in Alanya betreft,die kwam met oplossingen waar wij honderden euro’s moesten bijbetalen wat wij niet hebben aanvaard. Uitkomst wel zijn in het hotel blijven zitten maar ergens anders gaan eten en we geprobeerd om er toch nog iets van te maken. Maar beste Corendon verwijder dit hotel van jullie site het is een anti reclame Voor Julie organisatie doe hier iets mee om teleurstellingen voor anderen te voorkomen. Wij willen benadrukken dat wij geen klagers zijn maar deze ervaring gaat ons echt een brug te ver.
Groet Henny en Aat de Vries
Radijsveld 10
5351LG BerghemAl in mamaris
De reisleider verdi maakt ruzie en laat de mensen niet uit praten .
Een klacht is maar een menimg.hoor je dan het eten is koud de kamers worden super slecht schoongemaakt
Ales is kapot te oud voor woorden.
Wc word niet schoongemaakt
Het personeel achter de bar is het enige goede aan ideal panorama mamaris.
N8et met corendon gaan zijn heel slechtVakantie rhodos
Bij aankomst in Rhodos werd ons bij de transfer bus verteld door onze reisleidster, Margarita, dat onze hotelkamer overboekt was en dat we dus 2 van de 7 nachten in een ander hotel moesten verblijven. We hebben direct aangeven dat we het heel apart vinden dat dit zo wordt medegedeeld en dat we graag een klacht wilden indienen. Het hotel had een lagere rating dan het hotel dat we geboekt hadden en het zag er een stuk gedateerder uit. Daarnaast hebben we gevraagd of we hiervoor gecompenseerd zouden worden, haar antwoord was dat we waarschijnlijk 2 nachten gratis airco zouden krijgen. Hiervan hebben we direct aangegeven dat we daar niet mee akkoord zouden gaan, daar we geen behoefte hebben aan airco (anders hadden we dat er wel bij geboekt). Ze ging eerst achterhalen of het een fout was van het hotel of Corendon en zou ons nog op de hoogte brengen. Toen we afgezet werden bij ons “nieuwe” hotel, schrokken we van wat we aantroffen. Het leek wel een motel. De kamer stonk naar riool, het waren 2 losse eenpersoonsbedden, de douche was te klein, de stoelen waren van plastic en ons uitzicht was op een hek en een oude vriezer. Vier dagen kregen we eindelijk een berichtje dat het de fout was van het hotel en dat ze ons zouden compenseren met gratis airco 2 nachten, iets waarvan we al heel duidelijk hadden aangegeven niet mee akkoord te gaan. Margarita gaf aan dat de eigenaar zei dat er waterschade was, waardoor we onze kamer niet eerder in konden en het enige was we konden krijgen was of die airco, of 20 euro compensatie vanuit Corendon of 40 euro reistegoed en dat dat het meest was, omdat het niet de fout van Corendon was. Echter had de eigenaar tegen ons gezegd dat we pas om 1 uur in de kamer konden, omdat de gasten er om 11 uur uit gingen en de kamer daarna schoongemaakt moest worden, waterschade was een leugen dus. Na een aantal keer aan te geven bij de reisleiding dat we vinden dat we slecht geholpen werden en dat een ander stel ook een overboekte kamer had en dat zij een upgrade kregen naar een luxer hotel, met gratis ontbijt en hun studio bij het geboekte hotel geüpgraded werd naar een appartement, kregen wij als reactie “ik zal het doorsturen naar de clientenservice”. Uiteindelijk op eigen houtje naar de eigenaar gegaan en gevraagd om een waardige compensatie. Al vrij snel stelde hij 50 euro voor, terwijl volgens Margarita had zij er alles aan gedaan en ging hij echt niet meer geven dan 2 nachten airco. Vervolgens is Margarita achter onze rug om naar de eigenaar gegaan om op een nieuw klachtenformulier te schrijven dat wij compensatie hebben gekregen en dus niets meer van Corendon zullen krijgen, terwijl wij nogsteeds niets tevreden zijn met hoe Corendon ons heeft behandeld in deze situatie en dat we eerder tegengewerkt werden, dan geholpen.
Familiereis
Corendon wijzigt vluchtijden 4 weken voor vertrek net na de rest betaling te hebben voldaan. Hoogst vervelend omdat we express bepaalde vlucht tijden hadden geboekt i.v.m. onze dochter van 10 maanden. Inmiddels begrijp ik via de vele reviews online dat Corendon dit niet sporadisch doet maar structureel..
En zodra je hier contact over opneemt geeft men brutaal aan dat het zo werkt en dat dit in de kleine lettertjes staat.
Als jullie zo klantvriendelijk zijn dan licht je je klanten hier op voorhand over in, niet achteraf.Pakketreis curacao
Helaas bestaat de optie 0 sterren niet. Altijd zonder problemen bij corendon kunnen boeken. Afgelopen maand hadden wij een geboekte vakantie inclusief huurauto in curacao. Voor deze locatie waren 2 opties, met huurauto of zonder huurauto. Wij hebben deze 2 opties met elkaar vergeleken. Met huurauto zou ongeveer 400 euro duurder zijn. Leek ons een goede deal. Op curacao aangekomen bleek de huurauto niet gereserveerd. Eenmaal thuis hebben wij een klacht ingediend. Hier beweerde de klachtenservice dat wij betaald hebben voor een reis zonder huurauto, omdat het systeem zou weten dat deze niet beschikbaar was. Ze vinden dat als wij beweren dat de trip op dezelfde datum zonder huurauto goedkoper was, dat wij dat moeten bewijzen. Welke debiel gaat nou elke andere optie vastleggen als eventueel bewijs? Oftewel ze willen onze gemaakte kosten niet volledig dekken, terwijl dit hun fout is. Nooit meer dit shit bedrijf.
Zonvakantie
Erg slechte eerste ervaring.
Vakantie geboekt naar Curaçao, alles via de site van Corendon geregeld met het idee dat we ons dan nergens zorgen over zouden hoeven te maken. Hierbij zat dus ook de huur van een auto. Wanneer we bij het autoverhuur aankomen vragen ze ons om een creditcard. Deze heb ik in bezit echter neem ik hem nooit mee. Dit was volgens de papieren die we vanuit Corendon gehad hadden ook niet nodig. Toch was het niet mogelijk om de auto te huren door alleen het creditcard nummer te geven voor de borg.
Vervolgens hier te horen gekregen dat we het geld voor de huur terug zouden krijgen via Corendon. Met deze gedachten een andere auto gehuurd bij een zaak waar het wel mogelijk was om met contanten de borg te betalen.
Wanneer we met Corendon gebeld hadden bleek dat dit niet terug betaald kon worden. Dit omdat het in de kleine lettertjes vermeld zou hebben staan. Als we dit via de telefoon geboekt hadden zou dit wel vermeld worden werd me verteld. Heb je dus helemaal niks aan. Jammer dat er slecht gecommuniceerd word en dat Corendon nog niet bijna mee wil denken over een juiste oplossing.
Andere vakanties altijd via TUI geboekt, hier worden problemen als dit altijd netjes afgehandeld. Eerste en laatste keer dus dat dit via Corendon gebeurt!Corendon
Nadat mijn vader op 6 juni te horen kreeg dat hij 5 omleidingen moest ondergaan (openhartoperatie), ben ik gelijk begonnen met het annuleren van de reis. Nou enige vorm van coulance kent deze firma Corendon niet!
Na ruim drie maanden van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijg je onderstaand als antwoord!
Beste heer W.
Wanneer een reis geannuleerd wordt, kunt u alle kosten die samenhangen met de geannuleerde reis claimen bij uw verzekering.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
Caroline
Cliëntenservice / Quality Control Team
Corendon International Travel B.V.
En daar moet je het maar mee doen.
Rijk worden over de ruggen van onze zwakke ouderen!
Mensen, wordt nou eens wakker en boek je reis gewoon met een bonefide organisatie.
Boehhh Corendon.Logisch toch! Hier heeft Corendon niets mee te maken. Voor annuleren zijn er annuleringsverzekeringen. Regel gewoon uw zaken beter
2 studenten op reis na hun eindexamen.
Wat een leuke vakantie had moeten worden, is geëindigd in een nachtmerrie. Gevangen genomen in een hotel op Mallorca vanwege een positieve Coronatest-uitslag en de hulp van Corendon is nergens te bekennen. Een grote mond aan de telefoon als je in paniek vraagt om hulp, dat is alles wat onze kinderen kregen. Ronduit waardeloos, schandalig en respectloos wordt er met ze omgesprongen!! In de gevangenis in Nederland heb je waarschijnlijk een beter bestaan dan daar. Niemand die zich erom kommert. Stuur je kind hier nooit heen en zeker niet met Corendon!!!!!!!! Ze zijn geen ster waard.
Als je zo nodig tijdens een pandemie op vakantie moet dan weet je dat je problemen kan krijgen. Schuif dit niet af op een reisorganisatie. Met uw gevangenis.... En dan nu huilen...kom op zeg, je wist wat je deed, moet je ook niet huilen achteraf.
Pakketreis
Een paar weken geleden een pakketreis geboekt naar Tenerife met Corendon. De dag daarna werden wij gebeld door corendon dat corendon een foutje had gemaakt op de website en dat we nog €530 bij moesten betalen we konden bij betalen of anders annuleren, annuleren was voor ons geen optie omdat wij ook al een aantal andere dingen op tenerife hadden geboekt zoals een huurauto en dagjes weg wat niet meer geannuleerd kon worden.
We hebben een paar keer gebeld met Corendon over hoe dit fout heeft kunnen gaan, de medewerkers aan de telefoon hadden hier niet een heel duidelijk antwoord op en gaven aan dat we maar even een mailtje moesten sturen naar de klachten afdeling als we het er niet mee eens waren.
Na 1,5 week hadden wij nog steeds geen reactie op onze mail en hebben we geprobeerd te bellen naar het nummer van de klachtenafhandeling, ook hier kwamen we niet heel veel verder want als je het nummer van de klachtenafhandeling belt word er een bandje afgespeeld met de zin: als je een klacht hebt kun je deze indienen op de website.
Eindelijk na 2 weken kregen wij een mail terug van de klachtenafhandeling met hierin schreven ze dat ze dit gewoon mogen doen volgens de ANVR voorwaarde, ook hadden ze hierbij een link meegestuurd waar wij de voorwaarde terug konden lezen. Beetje jammer dat als je de link aanklikt dat de website niet bestaat...
Kortom: dit is hoe corendon met zijn vaste klanten om gaat, wij boekte ieder jaar met corendon maar dit was de laatste keer. Nooit meer boeken bij corendon.Pakketreis
Betalen na 1 jaar voucher niet terug.
Andere reisbureaus betaalden wel uit.
Verzinnen allemaal smoezen.
Houden zich niet aan de wet.
Verleden jaar al met zelf testen, toch vliegen,Corona hotel enz.
Is niet te vertrouwen ook niet als er wat in het buitenland met je zal gebeuren.Reis (4x)
Corendon echt nooit meer, mensen pas toch op. Zoals uit alle media blijkt is dit echt de meest onbetrouwbare organisatie in deze vervelende tijd. Ze communiceren en informeren zo ontzettend slecht. Ze houden zich niet aan de afspraken. Ze filteren de recensies op hun facebooksite (je ziet alleen de goede beoordelingen, een bedrijf dat dat doet is gewoon NIET te vertrouwen). Wees gewaarschuwd en boek hier niet. Wij hebben gelukkig ons geld (of in ieder geval een deel ervan, vorig jaar veel te laat terug gekregen) Het bedrag dat we zouden krijgen uit coulance omdat ze ons al foutief geïnformeerd hadden en onterecht een coronavoucher gegeven hadden terwijl dat in ons geval juridisch helemaal niet mocht hebben we natuurlijk nooit gekregen. (zelf vóór 16 maart 2020 geannuleerd, annuleringskosten betaald en dan nog geld tegoed, dat gewoon binnen 10 werkdagen terug betaald had moeten worden, werden 10 vervelende en vermoeiende maanden) Corendon wijzigt voorwaarden zonder klanten te informeren. Corendon is niet onder de indruk van de wetten die hier gelden, Corendon houdt zich niet aan afspraken niet met de klant, maar nog veel erger ook niet met ANVR/SGR waar ze zo lang naar verwezen hebben. Wat een slecht en naar bedrijf. Ik ben blij dat ik eieren voor mijn geld gekozen heb en dat voor ons de stress lang geleden al is opgehouden, maar ik hoop dat iedereen die dit leest daar wat mee kan, want deze ellende moet ophouden ook voor u! Ga hier niet boeken!
Vakantie naar Samos, waardeloze service Corendon!
Met corendon naar Samos gevlogen. Hier zat het transport ook bij in, vanaf het vliegveld tot aan het hotel was ongeveer 10 minuten. Mede reizigers kregen de verkeerde bus aangewezen waardoor zij 1,5 uur in een bus hebben moeten zitten met hun 2 kleine kinderen.
Daarop volgend een excursie geboekt, een dag op een mooie boot. Reisleiding was hier ook aanwezig, bij navraag over de prijs en hoe de daginvulling eruit zag, kregen we als reactie 'je hoeft niet mee'. Overigens de afspraak gemaakt dat ze hier om 17.00 uur weer zou staan zodat we onze ervaring konden delen. De boot leek wel een vissersbootje, waar we overigens wel op zijn gegaan, omdat we dit hadden geboekt met mede reizigers. De tocht ging nergens over en was het geld absoluut niet waard dus wij keken uit naar 17.00 uur, zodat we de reisleiding konden aangeven dat de tocht het geld niet waard was. Geen reisleiding te bekennen.
Vlucht terug, daar staat de reisleiding, ze gaf aan dat we alsnog een formulier konden krijgen maar we moesten eerst even inchecken, je voelt hem al aankomen, ze was plotseling verdwenen.
Mail gedaan naar Corendon over de manier van omgaan met klanten, ook dan wordt van het kastje naar de muur gestuurd, er wordt mij benoemd dat er emoties meespelen en de reisleiding het beste met ons voor had. Met zichzelf, is mijn mening. Losstaand van de emoties en de frustraties en irritaties, is deze service gewoon waardeloos. Nooit meer Corendon voor mij.Reis Zakynthos
Alleen maar minpunten voor Corendon. Zeer klantonvriendelijk, slechte service, oplichting etc.
pakketreis
Wat een stelletje dieven zijn ze daar bij die Corendon!!!! We hadden een vakantie geboekt naar Turkije, 8 dagen, voor een totale reissom van € 929.50, van 5 t/m 12 mei. Vanwege de dreigende coronacrisis hebben wij op 16 maart jl geannuleerd, dit omdat wij niet het risico konden nemen om daar om wat voor reden dan ook in quarantaine komen te zitten. Want op 22 mei zou de zoon van mijn reispartner trouwen. Keurig gebeld, dame aan de lijn zei dat we konden annuleren, en dat dat ons 15% van de totale reissom zou kosten, in dit geval € 140.00. Netjes een bevestigingsmail van gehad, maar geld krijgen ho maar!! Bel ik vandaag maar eens op, en blijkt dat ze ´ in deze moeilijke omstandigheden helemaal geen geld meer terugstorten" !!!!!!!! Ik ben me toch pissig!!!! Ja ik kan wel een voucher krijgen voor dat geld, nou echt niet! Je denkt toch niet dat ik nog een keer zaken ga doen met die dieven?!! Het was me toegezegd! Hebben ze gewoon lak aan!! Nu ben ik dus € 326.00 kwijt voor een vakantie die in totaal nog geen 1000 euro zou kosten, maar die we niet gaan maken! De ratten! Dus, als er iemand overweegt om ooit eens met Corendon op vakantie te gaan, DOE HET NIET!!!! Het zijn eerste klas oplichters!!!!
Veel betaald voor niets
Zo boos en teleurgesteld!
Ivm met het coronavirus 3x contact gehad met vragen. Ze konden nergens antwoordt op geven. Tenzij het kort, bot en onbeschoft was. Kreeg alleen maar te horen, dat is nog niet van toepassing dus dat weten we nog niet. Laatste dag voordat ik het laatste deel moest betalen weer contact gehad. Een reis met 8 personen kost toch flink wat spaargeld. Mijn vraag ging over annuleren of omboeken naar een later moment. Omboeken ging bijna net zo duur kosten als annuleren werd mij medegedeeld. Ja, dan maar annuleren. Mijn schoonzus zat met hetzelfde, zij zouden met 3 personen 3 dagen later vertrekken. Zij ook contact opgenomen, en wtf ze konden gratis omboeken! Wat een klootzakken. Puur omdat er aan ons (8 personen) natuurlijk lekker geld aan te verdienen was, werd ons deze optie niet geboden. Geen woorden voor, wat zijn wij teleurgesteld in Corendon
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Dat weet iedereen rich dat de vluchttijd kan veranderen! Dat kan zelfs nog 24 uur voor vertrek. U bent overduidelijk niet op de hoogte. Lees u in zou ik zeggen inplaats van dit soort rare reacties te plaatsen