Center Parcs

Alle reviews

Center Parcs

54% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (46)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Weekend Heijderbos

    Center Parcs is het parc waar de jaarlijks heengaan. De omgeving is prachtig, de huisjes gezellig, personeel hulpzaam en vriendelijk. Genoeg activiteiten, maar we gaan toch vooral ook heen om het subtropisch zwemparadijs. Dat is nu echter niet meer subtropisch. Ik snap dat de temperatuur wat omlaag moet, maar het is er nu gewoon echt koud! Ik betaal liever 25, 00 extra voor een weekend, zodat we toch kunnen genieten van het zwembad. Voor het eerst overweeg ik volgend jaar ergens anders te boeken

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    subtropisch zwemparadijs

    helaas zijn ze er op aan het bezuinigen baby
    badje heel erg koud waardoor wij niet eens met ons kleintje van 4 maanden konden zwemmen voor het eerst. heel jammer en dan nog durfen zeggen dat het 30 graden is

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    VIP bungalow op Meerdal

    Super mooi verbouwde bungalow. Over de grote lijn schoon, maar onder het bed wonen ook mensen. Was echt vies!

    Vriendelijke medewerkers park. Mooie market dome met prachtige planten en vogels. Wat je absoluut moet zien, is de “Beleef boerderij” gerund door een passievolle jongeman die graag hierover vertelt.

    Wij komen elk jaar een midweek bij Center Parcs…..heerlijke restaurantjes….maar wat er deze afgelopen dagen gebeurde….zakte onze broek letterlijk van af!

    Restaurants zijn niet allemaal meer tegelijk open, en als ze open zijn maar tot 19.30 uur.

    Op Fuego en All you can eat na, hebben wij geen ander restaurant ontdekt die een vlees of vis gerecht serveerden. In kleine letters staat wel VEGA. En laten we dat nou niet willen eten!
    Navraag bij een medewerkster liet ons weten, dat dit vanuit de organisatie moet. Center Parcs wil zoveel mogelijk VEGA op het menu.

    De consument wordt dus VEGA opgedrongen!

    Wij merkten dat het bij Fuego heel druk was, niet raar vonden wij. Je moet als bezoeker van Center Parcs keuze houden wat je wilt eten! Niet dat het gedicteerd wordt!

    Ook de prijzen zijn in 1 jaar al fors gestegen. De medewerkster die ons uitleg gaf, vertelde dat de prijzen verder zouden stijgen de komende weken. Zij gaf aan, soms niet meer hardop en met schaamte het bedrag te noemen dat bezoekers moesten betalen.

    Kortom, mooi verzorgd park. Vriendelijke medewerkers. Maar als je uit eten wilt….of gewoon wat te drinken….neem een goed gevulde portemonnee mee of kook lekker zelf . En anders…..ga eten bij Fuego…Ook niet goedkoop, geen grote porties, maar wel verrukkelijk!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cp. Kempervennen

    Met een voucher van de ing een midweek Centerparcs Kempervennen geboekt.
    Vriendelijk en goed geholpen. Het huisje was mooi gerenoveerd en zag er netjes en schoon uit. Helaas is het suptropisch zwembad een stuk kouder dan anders. Ik had het zelfs in het bubbelbad koud.
    Centerparcs is aan het bezuinigen op de stookkosten. Dit was de enige teleurstelling.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Centerparcs de kempervennen

    Aangekomen op Centerparcs alles is prima tot we naar het zwembad gaan dit heet bij Centerparcs een subtropisch zwembad??? maar dit met alleen maar lauw/koud water wat eerder de jaren dus lekker warm was. Nu ga je minder snel met plezier zwemmen en voor baby’s is dit dus veel te koud. Erg jammer Centerparcs!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Le Lac d’Ailette

    De huisjes op Le Lac d’Ailette zijn vergane glorie, wellicht 10-15 jaar geleden mooi, maar nu niet meer.
    De huisjes hebben een gedateerde keuken, mogen wel weer een verfje hebben, sommige vlonders bij het huisje zijn in matige staat.
    In het plaza waren alle urinoirs in de mannen wc defect. De bar bij de bowling met wat zitjes zijn voorzien van verschrikkelijke led verlichting waardoor je je in een ziekenhuis waant.
    Wij zaten in een 6 persoons huisje met 4 personen, maar dat is ook eigenlijk de max. De foto’s op de website zijn gemaakt met een groothoeklens, want de eigenlijke huiskamer is veel kleiner, de keuken is gedateerd en is aan vervanging toe, net zoals de banken en stoelen. Ook mag de schoonmaak van het huisje wel iets beter gedaan worden, er lag bij ons nog veel rommeltjes en spinrag.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie verblijf

    Bouwput Huttenheugte wat bij boeken niet gemeld is. Horeca beperkt open wat niet gemeld is bij boeken.
    Laatste avond binnen het verblijf overlast van insecten. Komt door een lichtstraat op het dak wat niet goed sloot. Oplossing was een ander verblijf met dezelfde overlast.
    Klacht ingediend en restitutie gevraagd voor de laatste avond omdat we eerder zijn vertrokken.
    Nooit meer Centerparcs. Achterhaald concept met gedateerde parken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cottage

    Echt slecht.
    In één woord, nooit meer center parcs. Ik kan liever buiten slapen dan daar te verblijven. Zeer onhygiënisch. Niet schoongemaakt. Bubbelbad vol met andermans haren. Onder tafels vol met dode beesten. Geen wc papier... wij hadden als extra kinderlinnengoed besteld voor 10 euro, maar die was er ook niet. Geen verzorgingsproducten aanwezig.
    Schoonmaker gekomen, helft schoongemaakt en is weer verdwenen..
    Wanneer we dit gingen aankaarten wilden ze nogmaals een schoonmaker sturen om het "goed" te maken. Letterlijk 2 dagen van de 4 dagen waren kwijt door al deze gedoe. Heb ik 780 euro voor dit moeten betalen? Gingen ze ook nog bedreigen met "als jullie weggaan dan is het jullie keuze". Ze hebben letterlijk schijt aan jou, aan jou kinderen en denken alleen aan geld. Ik wil mijn dochterje die 8 maanden oud is niet ziek maken door hoe onhygiënisch het is.. maarja, dat boeit hun ook niet als je maar geld geeft. Dus alles behalve center parcs. P. S we waren VIP. Ik vraag me nu af hoe de normale boeking zal zijn..
    Klacht ingediend... krijgen we te horen dat wij geen geld terugkrijgen. Als "goedmakertje" willen ze ons 75 euro korting geven op de volgende boeking bij center parcs... is dit een grap of kunnen ze niet zo helder nadenken??

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jungle dome dagje center parcs

    Geen beschikbaarheid voor een huisje dit paasweekend en daarom dagje jungle dome geboekt. Dat kon via de website maar op het park zelf hebben ze er blijkbaar niet veel mee op. Voordat we in jungledome waren vanaf aankomst op t parc duurde maar liefst 50 minuten!! Duur dagje speelparadijs op deze manier.
    Eerst al een lange rij bij de ingang terwijl we dagrecreatie hadden gekozen, 20 minuten later aan de beurt. Ik heb vooraf met ideal betaald dan konden we zo doorrijden en hoefde we ook geen parkeerkaart meer te boeken. Niets van te merken. Jungle dome los geboekt waren ze erg verbaast over, blijkbaar doet niemand dat maar stond wel als advertentie op de site. Vervolgens konden ze onze reservering niet vinden voor jungledome en werden we verwezen naar de receptie. Daar werden we verkeerd gestuurd qua parkeerplaats, ze dachten dat we gingen zwemmen, dus nog mooie sightseeing gehad voor we op de juiste waren. Uiteindelijk bandjes gekregen bij de balie deze werkte niet bij jngang van jungledome. Nog eens 10 min teruglopen naar de receptie met enorme wachtrij. Onze bandjes nogmaals geupload zodat we erin konden met excuses en bellenblaas voor de kids, maar inmiddels al ver na lunchtijd dus vroeg ik lunchadvies en dat kon goed in jungledone. Daar aangekomen een uur na aankomst bij de entree was er een defecte vitrine en koffiemachine. De lunch was een tosti verder geen keus... zonder cappuccino.
    Speeltuin verder wel erg leuk voor de kids maar helaas kort dagje 17u moet je eruit zijn voor de hotelgasten.
    Zelf waren we absoluut niet meer in vakantiestemming na al die tijd gewacht te hebben erg jammer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    geen

    weekend Zandvoort,

    Zeer vies en uitgeleefd Huisje

    en weinig gerenoveerd,

    Prijs kwaliteit zeer slecht


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Januari 2022

    In januari mijn vakantie ivm ziekte moeten annuleren. Nu van het kastje naar de muur gestuurd worden over de terugbetaling. Sterker, men reageert gewoon niet meer. Zeer klantonvriendelijke organisatie!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huisje nummer 109

    We zijn op park Kemper vennen geweest.
    Het was een super weekend en het huisje ( vernieuwd ) was prachtig.
    We zijn op diverse parken geweest maar we vonden dit park het mooiste.

    Mvrg,
    Familie bink

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Het heijderbos

    Begon oktober een week geboekt samen met mijn ouders. Een week voor ons vertrek ging Nederland in lockdown en konden we niet anders dan onze vakantie verplaatsen. Dit gedaan. Verplaats naar de periode van 4 april tem 11 april 2022, hier zat een verschil in prijs op, ik moest 1338 euro minder betalen. Aangezien deze vakantie voor mijn ouders en ons was, expliciet gevraagd op een terug betaling. Ook via mail bevestiging gekregen dat de terug betaling via mail zou gebeuren. Nu zijn we 9 weken verder en ik heb nog niets ontvangen dus opnieuw contact opgenomen, nu krijg ik te horen dat er op 24 januari een voucher is opgestuurd voor dat bedrag. Ten eerste heb ik niets ontvangen en ten tweede, hoe moet ik een voucher regelen met mijn ouders? Zou zouden 500 euro terug krijgen, ik 800 euro. Nu zou dat 1 voucher zijn. Om het bedrag terug te laten betalen moet ik wachten tot de voucher, die 1 jaar lang geldig is, vervalt. Dus mag ik moet nog zeker 1 jaar wachten tot ik de 1338 euro terug krijg! Is dit service?! Nooit zien ze mij nog in center parks!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reservering met korting ING punten niet gelukt

    Op 18 januari jl heb ik een weekend boeking geprobeerd te maken met mijn aangekochte ING voucher. De code kon ik niet gebruiken. Ik heb hiervoor contact opgenomen met Centerpracs. Volgens hen was de code alleen geldig voor midweek. Dit klopte niet: ik kon dat ook bewijzen met de de voorwaarde die bij de ING voucher zat. Het lukte mij niet CP te overtuigen van mijn gelijk. Diverse keren heb ik zelf moeten mailen om een reactie van CP. Ook een klacht hielp niet. Inmiddels 5 weken later heb ik de ING voucher laten blokkeren en mijn reservering geannuleerd. Deze gang van zaken vind ik klantonvriendelijk! In met name de communicatie gaat het m.i. volledig mis. Geen Centerparcs meer voor mij.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeking huisjes

    Wij gaan al tientallen jaren met veel plezier met de hele familie naar Center Parcs. Dit was echter de laatste keer, want de service is absoluut dramatisch geworden.

    Bij boeking word ik onjuist geïnformeerd over de uiteindelijke totale korting met ING rentepunten en worden bijvoorbeeld kosten in rekening gebracht voor 12 in plaats van 9 personen en verzekeringen waar ik niet om gevraagd heb. Daarbij is de factuur totaal onduidelijk en na een zeer lange telefonische wachtrij word ik afgescheept zonder uitleg. In totaal gaat het om een bedrag van 300 euro. Online inchecken werkt niet goed en het bijboeken van kinderstoel en babybedje kost beide 0 euro, maar hiervoor moet je dan online 9 euro betalen, zonder dat duidelijk is waar dit bedrag vandaan komt.

    Een klacht indienen is bij Center Parcs vrijwel niet mogelijk als je er nog niet verblijft. Dit kan alleen per post. Als reactie op mijn brief met voorbeelden en printscreens (van oa. 0+0=9) krijg ik: het is ons niet duidelijk waarover u klacht gaat. Wij zijn telefonisch bereikbaar op het algemene nummer. Hier sta ik echter weer zeer lang in de wacht en krijg ik gezien de eerdere ervaringen geen antwoord.

    De huisjes waren op zich prima en het zwembad was leuk. Bij andere parken vind je dit echter ook, voor een betere prijs en met een klantvriendelijker benadering.

    Uiteindelijk is de klacht naar tevredenheid afgehandeld door de klantenservice van Center Parcs.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    omboeken huisje

    Wat een vreselijke organisatie!!!
    Ik heb een klacht ingediend en zonder antwoord sluiten ze mijn dossier.
    Als je een goede service wilt, is mijn advies om elders te boeken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Centerparcs Meerdal

    Wij als familie zijn al jaren friends bij Centerparcs en altijd tevrede over de service en de verschillende parken waar wij door de jaren heen gaan rond 5 december.
    Dit jaar was het het park " Meerdal' bij het online inchecken 1 week voor we gingen zag ik dat er voor 1 huisje geen early check in bij stond(13:00uur), ( Bij het boeken in Mei viel de website er steeds uit en heb ik telefonisch dit met de betreffende medewerkster opgelost althans dat waren haar woorden .) Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice van het Meerdal daar wij niet van dichtbij komen en met 11 personen ( familie) en dus met meerdere auto's komen gevraagd of dit alsnog voor ons opgelost kon worden.
    Helaas waren de woorden van de medewerkster wij vinden het heel vervelend maar wij kunnen niks meer aan de planning doen. U kunt in 1 huisje met zijn alle verblijven en van de andere faciliteiten gebruik maken en het andere huisje is om 16:00 uut voor u gereed.
    Nou ja niet heel erg service gericht de huisjes liggen direct naast elkaar en het lijkt mij qua planning dus niet heel moeilijk voor elkaar te krijgen maar nee het was onmogelijk.
    Wij hadden ons erbij neergelegd en keken uit naar een gezellig sinterklaarweekend met de familie.
    Toen om 16:00 uur het andere huisje ook gereed was wij onze spullen daar naar binnen brachten kwam ons een vreselijke vieze geur van muffe natte hond, Schimmel, rook tegemoet. We werden er misselijk van.
    Bij de receptie konden ze niks voor ons betekenen.
    Na de eerste nacht zijn 2 van onze kinderen zo ziek geworden dat zei in het andere huisje gingen slapen.
    Ik moest dit verhaal echt even kwijt daar Centerparcs niks voor ons wilde betekenen of enige moeite namen voor ons.
    Meerdal nee dat gaat het voor ons niet meer worden!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 weken vakantie

    Nog nooit zo teleurgesteld in Centerparcs!

    Mijn vrouw en ik hebben in augustus 2020 een huisje gehuurd van Centerparcs voor een periode van 2 weken.
    Aangezien de boekingssom voor ons een hoop geld is, hebben wij het afgelopen jaar hard gespaard om dit te kunnen betalen. Helaas werd mijn vrouw ongeveer een maand voor de aankomstdatum met spoed opgenomen in een ziekenhuis.
    Op advies van de specialist hebben wij de vakantie moeten annuleren. Op de datum waarop onze vakantie had moeten beginnen, is zij overleden.
    Dan denk je dat de annuleringsverzekering de kosten wel zal dekken, maar niets is minder waar!
    De verzekering wilde de boekingsnota zien en daar ik die niet meer had( door een onherstelbare crash van mijn pc), heb ik contact gezocht met Centerparcs. Eerst was het antwoord: dat kunt uzelf vinden op de site van mijn centerparcs.nl.
    Daar kon ik alleen zien, dat we die vakantie geannuleerd hadden. Weer contact gezocht met Centerparcs en na blijven aandringen, kreeg ik te horen dat ze geen kopie van de nota hebben.
    Dat lijkt mij zeer ongeloofwaardig voor een zo'n groot bedrijf.
    Immers de eerste de beste zzp-er moet al boekingsgegevens overleggen bij een accountant, laat staan zo'n bedrijf.
    Ik ben nu dus zowel de vakantie als ook mijn vrouw en als klap,op de vuurpijl ook het volledige boekingsbedrag kwijt!
    Het vertrouwen in Centerparcs ben ik dus volledig kwijt! Graag delen aub

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    weekendje weg

    we ziten nu al een half jaar te wachten om geld terug te krijgen van activiteiten die door corona helaas niet door konden gaan dit geld zou binnen 8 weken terug gestord nadat deze ruim verstreken waren maar eens contact opgenomen en het zou zo snel mogelijk geregeld worden nu dus een half jaar later hebben wij de rechtbijstand ingeschakeld wand nog steeds geen geld terug en ook krijgen we geen contact meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Center parcs

    Te triest voor woorden zijn jullie een week voor onze vakantie is in ons gezin de hoodfboeker onverwachts overleden we zijn al 4 maanden bezig om ons geld terug te krijgen hadden annuleer verzekering 40 euro kosten die en de rede van niet terug krijgen is je voldoet niet aan de voorwaarden welke fucking voorwaarden je weet toch niet als iemand onverwachts overlijd hij bij 3 weken na het boeken is overleden anders ga je toch niet boeken en het boze maak me nog dat ze gewoon de telefoon erop gooien terwijl je met ze aan de telefoon zit sorry mij nou ons zien ze nooit meer bij dat klote centerparcs en een annuleer verzekering heeft dus geen zin

Anderen bekeken ook

La Casita
23 reviews

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Golfreizen.nu
4 reviews

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...

Fiets-fun
4 reviews

Leer fiets-fun.nl beter kennen door deze review te lezen. Een goedkope vakantie kun je boeken op fiets-fun.nl. Het is hier mogelijk om een camping ...

Vakantieveluwe.com
12 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Center Parcs

Center Parcs: Ervaringen
Keurig aangeharkte parken met overal huisjes met dezelfde gordijnen en dezelfde tuinen, vol met spelende kinderen en gelukkige ouders. Is dit jouw paradijs, dan ben je vast bekend met Center Parcs. Het is niet voor niets een van de bekendste ketens voor vakantieparken in Nederland. Maar wat zijn de redenen om te kiezen voor Center Parcs, waarom zijn ze zo bekend? Wat heeft een park van Center Parcs te bieden? Bieden ze alle faciliteiten aan voor een geslaagd weekje of weekendje weg? Ga je hier je droomvakantie beleven? Of word je hier gillend gek? Lees het hier op NederlandReview.

Over
Center Parcs is van oorsprong een Nederlands bedrijf; het werd opgericht in 1968. Tegenwoordig bestaat het uit twee aparte ondernemingen, een Europese tak en een Engelse variant. De Europese tak is de in Nederland opererende onderneming en met 21 vakantieparken kun je er op tal van plaatsen terecht. In Nederland vind je de meeste locaties: Het Heijderbos, De Eemhof, Port Zélande, Park Zandvoort, Het Meedrla, De Huttenheugde, De Kempervennen, Limburgse Peel, Parc Sandur. In België kun je terecht in De Vossemeren en Erperheide; In Duitsland in Bispinger Heide, Park Bostalsee, Park Hochsauerland, Park Eifel en Park Nordseeküste; In Frankrijk in Le Bois aux Daims, Les Trois Forêts, Le Lac d’Ailette, Les Bois-Francs en Les Hauts de Bruyères.

 

Diensten van
De cottages bevinden zich doorgaans midden in de natuur (of nou ja, midden in een vakantiepark in de natuur). Elk huisje heeft onbeperkt toegang tot een tropisch zwemparadijs (Aqua Mundo) en er zijn in alle parken altijd veel activiteiten voor kinderen te vinden, zoals (overdekte) speelparadijzen en speeltuinen. De Market Dome herbergt restaurants, (live) entertainment en winkels, opdat je het park eigenlijk niet meer hoeft te verlaten. En voor wie vies is van opruimen: de eindschoonmaak van de cottages is inbegrepen.

De bungalows van Center Parcs zijn telefonisch te boeken, maar dat kan ook via de website centerparcs.nl. Daar vind je vaak ook allerlei aanbiedingen zoals vroegboekvoordeel, last minutes, aanbiedingen voor 55+-ers of families (20% korting). De betalingen online kunnen veilig via credit card (VISA, MasterCard, American Express), PayPal en iDeal. Voor trouwe gasten zijn er extra voordelen en aanbiedingen in het speciale Friends programma. Zo genieten deze ‘vrienden’ een voorkeursbehandeling en is bijvoorbeeld de reserveringslijn gratis, het inchecken vroeger mogelijk dan voor de gewone klanten, deelname aan twee activiteiten (zoals midgetgolf, bowling, sauna, tennis, badminton, squash) gratis en worden ze bij aankomst verrast met een welkomstgeschenk. Minimaal drie keer in 36 maanden een verblijf bij Center Parcs en je wordt een Friend.

Klachten over
Met vragen, problemen, klachten of opmerkingen kun je terecht bij het Contact Center, dat voor 1 euro per gesprek zeven dagen per week telefonisch bereikbaar is.

Verblijf jij weleens in een Center Parcs of ben je zelfs friend? Laat dan hier je review achter over dit vakantiehuisjespark! 

Heeft u een lekker weekendje weg gehad bij Center Parcs? Of juist een slechte? Schrijf en lees ervaringen op NederlandReview over Center Parcs zodat anderen weten wat ze kunnen verwachten!

}