Booking.com

Alle reviews

Booking.com

30% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (80)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Creditcard

    Heb weekendje weg geboekt mer vriendinnen en wel op 7 okt aanstaande
    26 juli al geboekt
    Daarbij lette ik extra op betalen pas bij locatie en niets vooraf !!!
    Niets is minder waar ...boeken straks gewoon het bedrag af op 2 okt creditcard belast
    PURE OPLICHTING DIT
    DIT HAD IK ZO NIET GEBOEKT
    Over en weer gemaild maar lijdt totaal tot niets
    Locatie is Antwerpen smartflats...
    Is geen receptie,
    Zegt zo'n niets wetend persoon ,annuleer hem maar en meteen nieuwe boeken!!!
    Ikke WTF Hoezo dan???
    Kan ze toch ook gewoon in het systeem veranderen!!!
    Waardeloos

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Baelskaai 45 oostende....

    Modern appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers, TV, wifi en alle comfort. 2 nachten. 2 personen voor 264,24 euro. Wij boeken dit en betalen aan boeking.com enkele dagen voor vertrek. Ter plaatse aangekomen, krijgen wij 1 slaapkamer met 1 badkamer te zien. Wij vragen waar de 2e kamer is dan moet er bijbetaald worden....50 euro ....dit stond zo niet vermeld. Wij betalen dit cash aan de eigenaar ter plaatse. Het was ondertussen al bijna 16.00 h en geen zin om uit te kijken naar iets anders. We voelen ons wat bedrogen, zeker omdat ik nog contact heb opgenomen met de eigenaar nadien, zonder enige reactie. De website moet dringend veranderd worden in het volgende...studio (geen appartement,) want het 2 persoonsbed staat in de livingruimte. Prijs moet aangepast worden voor gebruik van de 2e kamer als extra. Voor de rest is de woonst ok, modern en netjes. Alleen denk eraan....geen echte verduistering. Veel licht valt binnen door de straatverlichting.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotels

    Ik heb op deze pagina veel boze reacties gelezen over hotels ....ik trek geen partij voor booking.com maar ik haal wel de volgende les uit het reserveren van hotel's ten eerste heeft booking.com wel pagina's waar iedereen vrij is om hotels erop te plaatsen maar de garantie of het goed loop is een tweede volgens booking.com is het de taak van de toerist het hotel goed te checken en de reviews goed door te lezen zodat je weet welk hotel goed is ...de meeste mensen boeken een vacantie en een hotel zonder de reviews door te lezen om een hotel te beoordelen kijk je naar 6.1 en 8.1 als je dit gemiddelde pak dan heb je een goed hotel maar de reviews zijn het belangrijkste booking.com is een tussenpersoon zij gaan ervan uit wat je bestelt krijg je ....booking.com weet ook niet wat de achtergrond is van het hotel op basis van het geschreven reviews moet het goed of slecht zijn ik hoop dat iedereen eem lesje hebben geleerd...mijn advies lees altijd de reviews eerst en zorg dat je score krijg van 6.1 onder 6.1 heb je een slecht hotel veel succes bij de volgende vacantie....Jim1963@live.nl

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel/auto

    De oprichters van Booking.com hebben een prachtig concept bedacht en dat businessmodel op een geweldige manier in de markt gezet, maar helaas geldt ook hier dat succes leidt tot arrogantie en hebzucht.

    Wij hebben de afgelopen jaren veel gebruik gemaakt van Booking.com en zolang alles naar tevredenheid verloopt is er niets aan de hand. Totdat er zich een keer een probleem voordoet en je dat bij Booking.com aan de orde stelt. Dan sluiten alle luiken, word je niet serieus genomen, van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk genegeerd. Dat gedrag komt overeen met hoe verzekeringsbedrijven dat in het verleden ook wel deden i.e. alles zo lang mogelijk negeren, tien keer afwijzen en dan maar zien wat er aan claims overblijft.

    We dachten dat we hierin alleen stonden, totdat we op Trustpilot eens gingen kijken naar de ervaringen van anderen. Ik raad iedereen aan dat ook eens te doen. Over Booking.com zijn ruim 35.000 reviews geplaatst, waarvan 25% positief (dat snap ik, want dat vonden wij tot eerder dit jaar ook). Er zijn echter ook 63% beoordelingen met een “zeer slecht” kwalificatie. Dat zijn er dus ruim 22.000, hetgeen aangeeft dat wij hier zeker niet alleen in staan. Het is dan ook niet vreemd dat het uiteindelijke cijfer van Trustpilot een magere 1,3 is.

    Ik heb niet de illusie dat wij als particulier in ons eentje in staat zijn om het gedrag van Booking.com te beïnvloeden. Dit soort bedrijven worden alleen maar geraakt via hun portemonnee en daarom kan ik iedereen van harte aanbevelen om zeker gebruik te maken van de fantastische website van Booking.com, maar de uiteindelijke reservering rechtstreeks bij het hotel of bij een concurrent te plaatsen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel Tema Lara Antalya en The holiday in your dreams

    Ik ga niet een heel verhaal schrijven over dit bedrijf. Als je denkt dat je goedkoop iets boekt, denk dan 2 keer na waarom dit zo is. Ik heb met mijn kinderen buiten moeten slapen en booking.com maakt valse beloftes. Ze mailen me met een mooi verhaal dat ik een refund krijg en vervolgens zeggen ze dat dit niet klopt.

    Gelukkig ging het maar om een paar honderd euro's, maar denk goed na voordat je hier wat boekt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotelovernachting

    Al heel lang boek ik via booking.com. voor ons niet meer. Hotel geboekt, maar konden daar niet terecht omdat er geen parkeerplaatsen zijn voor een kleine aanhangwagen. Met veel moeite geannuleerd via booking.com en de receptie. Booking.com heeft ons 2x telefonisch toegezegd dat wij niet hoeven te betalen. Helaas toch de rekening ontvangen. Telefonisch contact niet mogelijk. Per email ontvang ik alleen een robot reactie. Zeer teleurgesteld.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel

    De prijzen kloppen niet, klantenservice geeft pas antwoord als je al in het hotel geweest bent en kan je dus niks meer doen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een huisje

    Wat een waardeloze organisatie!!!! Door een onvolledige omschrijving op hun website werden wij bij aankomst in het via Booking.com gehuurde huisje geweigerd. Direct gebeld met booking.com, die beloofde terug te bellen binnen 3 kwartier, maar nooit meer iets gehoord. Na terugkomst ook weer contact opgenomen en wisten mij te vertellen dat zij nergens verantwoordelijke voor zijn en dat ik het maar met de verhuurder van het huisje moest regelen. Wij waren ons geld van het gehuurde huisje kwijt en moesten een nieuw huisje boeken.

    Ons advies "BOEK NOOIT VIA BOOKING.COM" als er wat aan de hand is laten ze je compleet vallen en verwijzen naar hun voorwaarden, waarin ze voor niks verantwoordelijk zijn. Typische gedrag van een grote arrogante organisatie naar een consument, die zijn recht toch niet kan halen vanwege de kosten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Booking.com laat ons gewoon in de steek.

    Wij hadden een verblijf geboekt bij Maglo Centro in Bologna via Booking.com.
    Tot 3 maal toe annuleert de eigenaar op het laatste moment ons verblijf, terwijl op aangeven van booking.com telkens een andere credit card dienden te gebruiken. Wij hebben onze cards laten checken door de bank er alle kaarten zijn ok. Uiteindelijk krijgen we van het verblijf een melding dat het beter rechtstreeks kan zonder booking.com maar aan een véél duurdere prijs. Dit zijn echt malafide praktijken en jammer dat booking.com er geen enkele verantwoordelijkheid in neemt. Ik ben Genius lever 3 lid, maar dit belet hun niet om mij gewoon wandelen te sturen. Al meer dan 15 jaar boek ik met deze organisatie maar uiteindelijk leer de je de organisatie pas kennen als er iets fout gaat.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huisje op Texel

    Huisje geboekt voor 3 nachten op Texel. Bevestiging ontvangen en betaald. Drie uur onderweg geweest aangekomen bleek dat Booking.com niks had gereserveerd. Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Na 1,5 uur eindelijk iemand gesproken via de chat en ze geven hotel de schuld. Bij het hotel geweest zij weten van niks. Sta je dan met 2 kleine kinderen voor het weekend. Boek nooit via booking.com het is schandalig hoe ze met mensen omgaan.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel Novotel Griekenland

    Ik had een reis geboekt , dacht ik . Later bleek dit enkel het hotel te zijn en moest ik de vlucht erbij boeken. Ik heb een uur erna gevanceld. Ik kreeg mijn geld 780 euro biet terug. It was nin refundable. Ik schreef het betreffende de hotel direct aan om uitleg te geven en te zorgen dat ze het edrag alsnog terugstorten. Het hotel gaf aan dat dit ok was maar dat booking.com toestemming moest geven. Die waren na de annulering van de boeking niet per telefoon en/ of per app te bereiken
    E ZIJN AAN MIJ NU EEN KLANT KWIJT.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vliegtickets

    Wees gewaarschuwd: Boek niet via booking.com, maar direct bij hotel of vliegmaatschappij!

    Vliegtickets gekocht, betaald voor extra flexibiliteit via Booking.com. Ook de luchtvaartmaatschappij biedt momenteel onbeperkt kosteloos omboeken aan. Hier kunnen we, juist omdat we via booking hebben geboekt, geen gebruik van maken. Ze rekenen daar 500 euro extra kosten voor.

    De extra flexibiliteit a 100 euro per ticket is een wassen neus en geeft alleen maar beperkingen. Er is niets mogelijk, dat wel mogelijk zou zijn als we direct bij de luchtvaartmaatschappij zelf dezelfde tickets hadden gekocht.

    Nog even daargelaten dat het contact krijgen met de klantenservice een ramp is, uren wachttijd en boekingsnummers die niet herkend worden waardoor je nooit iemand aan de lijn krijgt, het gesprek in onvriendelijk Indiaas- Engels gevoerd wordt en elke medewerker een volstrekt ander verhaal geeft. Letterlijk gekmakend. Als je denkt; ik boek bij Booking, want betrouwbare partij: trap er niet in. Het gaat alleen maar om geld hier, er is geen enkele vorm van klantvriendelijkheid, redelijkheid of service. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier kocht en tickets kunnen de vuilnisbak in.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel

    Wat een vreselijke service van booking.com.
    Eenmaal een hotel geboekt en aangekomen in parijs, Aparthotel Adagio Paris 19eme Cité De La Musique, Boulevard d'Indochine, zijn wij diezelfde dag vertrokken wegens seksueel overschrijdend gedrag. Meteen booking gebeld, helaas 24 uur wachttijd i.v.m. Overleg. Tot op heden kregen mijn vriendin en ik het enige te horen, wij zijn er mee bezig en het is prima als jullie zelf ook met het hotel contact opnemen. Eindconclusie is dat we maar 50 procent van het bedrag terug krijgen. Wij zaten daar met angst als 2 vrouwen en zijn verplicht vertrokken en op zoek gegaan naar een ander hotel. Daar verwacht ik ook de juiste service voor. Helaas booking.com zeer zeer zeer teleurgesteld en zal zeker iedereen afraden hier nog een tripje te boeken!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeking

    Boeking was na een verplaatsing intern geregeld maar op mijn account stond die als gecanceld. Nu met corona gevallen moest ik de boeking weer verplaatsen als dat mogelijk was. Dit kon niet omdat booking.com een gecancelde boeking niet kan omzetten. De host wil niet meewerken aan een interne verplaatsing of geld terug. Booking.com gaat altijd voor geld terug zeggen ze alleen omdat de host niet meewerkt willen ze mij niet helpen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel geboekt

    Hotel geboekt in Januari (direct alles betaald)voor 4 personen maar wegens corona moesten we het het 2 dagen voor tijd annuleren, je kan fluiten na je centen makkelijk verdienen voor hun. En bellen 110 ct p/m kom je na een kwartier wachten nog niet door. Voor ons geen Booking.com meer

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    annulering lijdt tot onterechte kosten

    Wat een slechte service bij Booking.com. Een appartement geboekt, aanbetaling gedaan, tijdig geannuleerd, niet de hele aanbetaling terug gekregen. Heel vaak gebeld met booking.com; het zou niet zo horen, heel vervelend allemaal, maar het verschil kan ik naar fluiten. Nooit meer boeken bij deze boeven.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    accommodatie

    accommodatie niet beschikbaar. Geen compensatie ontvangen, klantenservice niet bereikbaar , doodlopend spoor via chat.

    Alleen nulpunten.

    Nooit meer booking.com Inmiddels mijn jarenlange account verwijderd.
    "schijt aan de klant" blijkt mission statement van deze club.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik verhuur via Booking.com ons Spaanse huis

    Ik heb vaak rechtstreeks contact met klanten als zij geboekt hebben via Booking.com dan gaat het goed. Maar als ik hun 'service' afdeling moet hebben. VRESELIJK. Mijn omschrijving van ons huis werdt zomaar heel raar veranderd. Ik krijg vragen van toekomstige klanten maar kan ze via het Booking.com systeem niet beantwoorden. Ik ben voor 1 simpele vraag ongeveer nu 2 dagen bezig en deze vraag is nu nog niet beantwoord. Ik kan de klant ook niet rechtstreeks benaderen omdat deze nog niet heeft geboekt. Ik denk er sterk aan om naar andere booking site over te stappen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vlucht naar manilla

    Ik had via booking.com in over 1 maand een vliegreis aangevraagd van nederland naar manilla, en die is 3x veranderd, via rare en nogal eenzijdige mailtjes waarmee ik bv 48 uur in bangkok gestrand zou zijn zonder hotel, of maar 14 dagen later moest vertrekken. Dus ik terugmailen dat ik dit heel bizarre 'opties' vind voor iets wat al is goedgekeurd. Wordt de vlucht soort van teruggezet, maar nu met 12 uur pauze in bangkok. Nou, echt heel veel moeite doen om booking.com aan de lijn te krijgen (dat nummer is praktisch onvindbaar op google, en als je het nederlandse nummer wilt, dan kom je er nooit doorheen, omdat je een 'confirmation number' moet invullen wat ik nooit hebt ontvangen(?). Naja maar de engelse helpdesk gebeld, 30 minuten in de wacht, komt een indiase meneer aan de lijn. Hij kon alleen doorverwijzen naar de airline waarop ik aangaf dat ik mijn hele vlucht wilde cancellen. Vervolgens gaf hij te kennen dat ik 'tussen 1 en 3 maanden' zou moeten wachten op de refund. Ik geef aan dat ik een klacht hierover wil indienen, hij geeft aan dat ik 'binnen 24 uur' teruggebeld zal worden over de klacht. De medewerker weigerde ook zijn naam te geven zodat ik 'Don't make it personal' geen klacht over hem kon indienen, ondanks dat hij continu door mij heen lulde en probeerde continu het gesprek te trenairen. Het gaat gewoon om 1000 euro die potentieel 1-3 maanden wordt achtergehouden over een vlucht die eenzijdig wordt gewijzigd en nog moet plaats vinden over 1 maand in de toekomst! Daarnaast had ik een 'flexible ticket' waarmee dit blijkbaar heel eenvoudig zou moeten kunnen. Wat een KUT bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    weekendje weg

    Na het boeken van een nachtje weg in den haag heb ik geen bevestiging ontvangen. Na 3 uur eindelijk een engelstalig mailtje waarbij gemeld werd dat de reservering niet gelukt was, en het reeds afgeschreven geld (o euro) terug gestort zou worden. Terwijl ik 160 euro betaald had (dit was ook al afgeschreven).
    Vervolgens op geen enkele manier contact kunnen maken met Booking.com, aangezien ze zowel via mails telefoon om een reserveringsnummer vragen, wat ik dus niet gekregen heb!

    Uiteindelijk met een oud reserveringsnummer kunnen bellen, waarbij Ideal de schuld kreeg. Ideal gemaild: zij geven Booing de schuld. Uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen via Booking, maar de klantenservice is werkelijk waar niet te bereiken op deze manier.

    Hierna hetzelfde hotel rechtstreeks geboekt voor een veel aantrekkelijkere prijs. Dit was mijn laatste Booking...

Anderen bekeken ook

La Casita
23 reviews

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Golfreizen.nu
4 reviews

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...

Fiets-fun
4 reviews

Leer fiets-fun.nl beter kennen door deze review te lezen. Een goedkope vakantie kun je boeken op fiets-fun.nl. Het is hier mogelijk om een camping ...

Vakantieveluwe.com
12 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Booking.com

Wel eens online een vakantie of hotelovernachting geboekt? Dan heb je waarschijnlijk wel eens van Booking.com.com gehoord. Of je nu eens wilt overnachten in Barcelona, Seoul, New York, Boston, Londen, Kuala Lumpur, Mexico City, Lissabon, Berlijn, Katowice, Amsterdam, Las Vegas, Taipei of Stockholm: op Booking.com.com vind je tal van hotels, motels en andere slaaplocaties om uit te kiezen. 

Over Booking.com
Booking.com werd opgericht in 1996. Het is vooral een website voor het boeken van een overnachting in een hotel, appartement, resort, villa, hostel, B&B, guesthouse in welke stad of dorp of regio je maar wilt: er staan locaties in meer dan 226 landen en gebieden op. Het aanbod is enorm. Evenals het aantal bezoekers, zelf zeggen ze dat er iedere dag meer dan 1.200.000 nachten worden gereserveerd via Booking.com. De website is beschikbaar in meer dan veertig talen. Om jouw verblijf nog beter te maken, biedt Booking.com tal van extra functies zoals een App voor iPhone, iPad en Android, Autoverhuur, hulp bij vluchten en restaurantreserveringen

Diensten van Booking.com 
Via de website van Booking.com kun je gemakkelijk een hele reis of alleen een enkele overnachting boeken. Je vult de plaatsnaam in, de datum (check-in en check-out) en wat specifieke wensen en off you go! Meestal is een waslijst met mogelijke overnachtingslocaties het volgende scherm. Deze kun je indelen op prijs, locatie of beoordeling. Beoordelingen genoeg over de verschillende locaties! Heb je eenmaal ergens overnacht, dan vraagt Booking.com of je even wilt laten weten hoe het hier eigenlijk was. Een betrokken bedrijf dus: ze willen graag van de echte gasten horen hoe zij deze producten eigenlijk beoordelen. Want dan kunnen toekomstige gasten een betere keuze maken, gebaseerd op de ervaringen en meningen van de gasten die hun voor gingen. Net zoals NederlandReview, dus! Ook hier verzamelen we reviews, opdat jij een betere keuze kunt maken. Op deze pagina zetten we de schijnwerpers op Booking.com zèlf: hoe gaan zij om met reizigers die hotelovernachtingen boeken op hun site? 

Booking.com laat bezoekers vaak profiteren van allerlei extra kortingen. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een speciale dagaanbieding, een last minute of een zogenaamde Secret Deal. Daarvoor moet je wel eerst een account aanmaken, maar dan kan het zomaar zijn dat je ineens vele malen goedkoper uit bent!

Klachten, complimenten en tips voor Booking.com
Heb jij wel eens geboekt met Booking.com? Waren er problemen met een locatie? Bracht het hotel ineens extra kosten in rekening, was de shampoo op of wisten ze helemaal niet van een reservering? Hoe ging Booking.com om met dergelijke problemen? Zijn ze behulpzaam of doen ze alsof hun neus bloedt? En wat als je klachten over Booking.com zelf hebt? Kunnen ze daar tegen, doen ze er wat aan? Laat het weten op NederlandReview en help de volgende bezoeker een weloverwogen keuze te maken voor of juist niet voor Booking.com!

Op zoek naar een hotelovernachting? Is Booking.com een betrouwbare reisorganisatie om bij te boeken? Hoe kom je aan de speciale kortingen? Lees de reviews!

}