Belvilla

Alle reviews

Belvilla

28% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (95)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Villa Estera in Kroatie

    Heel mooi groot schoon huis in Kroatië met een mooi, schoon privé zwembad. Aardige eigenaren.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geld terug bij annulering

    Bell villa doet er in deze moderne tijd minimaal 3xweken over om aanbetalingen bij annulering terug te storten en dat in deze digitale tijd ????????

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annulering kosten

    De annulering kosten zijn naar mijn mening asociaal. Het huisje koste 702 euro, anulerings kosten waren 637, dus ik kreeg nog 65 euro terug. Niet te geloven. Als belvilla nou 200 annuleringkosten mij in rekening hadden gebracht had ik ermee kunnen leven, maar 637, ongelooflijk. Makkelijk verdienen.
    Ook de uitleg hoe het word berekend is naar mijn mening niet duidelijk. Al bij het boeken had ik een annulering verzekering moeten afsluiten. Je wordt eigenlijlk gedwongen om een annulering verzekering te kiezen. een andere keuze is er niet.


    Daar komt nog bij dat ik door family omstandigheden mijn reis moest annuleren. dus pure overmacht.

    Een dikke 1 voor BELVILLA, een boeking bij BOOKING.com, is in ieder geval duidelijk m.b.t. annuleringskosten.

    Dus mensen 2 keer na denken als je en boeking doet bij BELVILLA. Voor mij is het in ieder geval de laatste keer geweest.

    Chris Brons

    Ook wij hebben een zeer negatieve ervaring over een boeking afgelopen zomer via Belvilla. BOEK IDD NIET VIA BELVILLA. Zij misleiden met foto's en een zeer hoog tarief en reageren daarna nergens op. Ik probeerde een review te plaatsen maar dat wordt telkens niet geplaatst. Eens kijken of het op deze manier lukt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Belvilla annuleert enkele weken voor vertrek en meesten volgeboekt

    Belvilla annuleert enkele weken voor vertrek

    maanden geleden een leuk huisje in Frankrijk bij Belvilla geboekt.
    krijgen we enkele weken voor de datum te horen dat eigenaar zich had teruggetrokken,
    keuze is zeer beperkt omdat de rest al geboekt is.
    dan dat maar huisje....
    dit moest ik binnen twee dagen betalen terwijl geld geboekte annulering van Belvilla wel weken kon duren.

    Belvilla doet het af met een "excuus", erg kort door de bocht.
    komt niet klantvriendelijk over terwijl wij altijd zeer tevreden waren,helaas.....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huisje huren

    Voor juni 2022 een natuurhuisje in Nederland geboekt. Belvilla stuurt daarop een eindfactuur waarbij het totaalbedrag tientallen euro's hoger is dan de oorspronkelijke aanbieding en waarvoor accoord is gegeven. Zelfs na contact opgenomen met Belvilla houdt men hieraan vast en komt niet met een verrekening. Kortom, een poging die, voor mij, grenst aan oplichting.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vakantiehuisje gehuurd

    Een huisje geboekt via Belvilla. Prima huis, heel vriendelijke eigenaar. Ons paasweekend is begonnen. Wij mochten tot 20:00 uur blijven op 2e paasdag. We waren er allemaal zo aan toe. Zaterdagmorgen de telefoon gaat een onbekend nummer. Die nemen we nu niet op.... En weer en weer en weer en het werd stalken, dan toch maar een keer aannemen. Met belvilla, heeft u de eigenaar gesproken? Ja of alles naar wens was. Oh en verder heeft hij niets gezegd? Nee? Oh wij hebben een fout gemaakt en het huisje voor komend midweek verhuurd en geen erg gehad in het paasweekend. Dus wij willen weten wanneer jullie maandag gaan vertrekken? 20:00 uur! Nee dat gaat nu niet en we kregen een discussie. Dus Belvilla maakt een fout en wij moeten het oplossen. De andere boeking overlapt dus jullie vraag ik om eerder te vertrekken. Maar wij hebben deze fout niet gemaakt. Jullie hebben deze fout gemaakt. Dus je belt diegene op welke het huisje hebben geboekt en geef aan dat ze dinsdag pas terecht kunnen. Dat kon dus niet want het waren Italianen die hij niet meer te pakken kreeg en onderweg waren. Dus??? Ik wil antwoord van jullie wanneer jullie vertrekken en wel eerder dan 20:00 uur. Ik gaf aan te overleggen met het gezin maar iedereen was de deur uit. Binnen een half uur had ik ze weer of ik had overlegd? Nee meneer ze zijn allemaal op pad. Maar hij wilde binnen 10 minuten antwoord want zijn werkdag zat er op en daarna was belvilla niet meer bereikbaar. We mochten ook 17:00 uur vertrekken dan had de eigenaar nog 1 uur om schoon te maken. Ik zei heeft u een ander nummer. Die kreeg ik....... Nadat iedereen terug was overlegd en Belvilla tegemoet komend zouden wij 17:00 uur vertrekken. En we gaven dit door op dit telefoonnummer maar er werd niet geluisterd. Mevrouw boekingsnummer!! Ik ga me even inlezen. Na een poos kwam hij terug en hij had als enig voorstel. Wij er om 12 uur uit en een tegoedbon van belvilla van 50 euro voor een volgende boeking. Wat denken jullie wel? Dan ga je toch inwendig koken! Geen excuses niets en drammen. Meneer jullie hebben inmiddels ons paasweekend goed verknoeid met al dit gedram rondom jullie fout. Wederom geen excuses dit was hun voorstel. Ik zei mijn voorstel. ik ga er 17:00 uur uit en wens niets meer van jullie te horen. En daarop kwam zijn reactie dat hij dit echt moest overleggen waarop ik zei je overleg maar een eind weg, wij hebben een boeking staan tot 20:00 uur en jullie lossen het maar op. Maandagmiddag brachten wij de sleutel bij de eigenaar en die gaf aan dat hij het zo vervelend vond voor ons dat wij daar mee lastig gevallen werden. Hij zei ik zag de boeking binnen komen en dacht dit is een dubbele boeking dit gaat fout. Hij heeft belvillla gebeld om deze te wijzigen, annuleren zodat wij ons weekend ongestoord konden afmaken. En in plaats van dat gingen ze ons spammen. De eigenaar wist niet eens dat er nog mensen aankwamen en hij de woning in een korte tijd diende klaar te gaan maken. Wat een organisatie en wat een verknoeid weekend door Belvilla.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantiehuis in de Ardennen

    Wij wilden een vakantiehuis in de Ardennen boeken. Blijkbaar was er een probleem met deze boeking. Wij zijn er in geslaagd 1 keer via de chat op de website van belvilla.nl contact met een medewerker op te nemen, maar die was slechts franstalig -> machinevertaling. Hij schreef ons dat wij de support telefonisch moesten contacteren en gaaf ons een telefoonnummer. Maar dat bleek onmogelijk, niemand was te bereiken! Wij probeerden 2 dagen lang! Nooit iemand te bereiken, ook op andere telefoonnummers niet, die wij voor belvilla.nl vonden. Ongelooflijk. Nooit meer Belvilla!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Belvilla vakantie

    Mensen boek niet bij belvilla..
    Boekingsnummer: 1QQ66N3Z... Na 1 week te hebben geboekt en betaald bij bellvilla.nl krijg ik via een vage Duitse Tui dochter website in het Duits een vage mail dat mijn boeking niet gelukt is. Inmiddels is alles vol en moet ik ook betalen voor andere geboekte lokaties onderweg.. Als je hun helpdesk belt krijg je een Engels sprekend iemand uit India aan de lijn.. Die vertelt doodleuk dat ik me voor niks druk maak en dat er nog 5 maanden nog te gaan zijn tot de zomer.. Maar hij en al zijn collega's bieden geen oplossing.. Ze maken reklame met tevredenheidsgarantie.. Ik ben alles behalve tevreden.. Ik ben geld kwijt aan alle andere randzaken voor m'n autoreis en niemand die mij een oplossing kan bieden... Ondertussen is niks meer te boeken in de week en regio waar wij heen willen.. Danku belvilla voor het verpesten van onze vakantie...
    Ze vragen steeds via Facebook prive bericht te communiceren met ze steeds.. Ik heb dit al 3x gedaan.. Ik krijg geen antwoord en of een oplossing.. Omboeken naar een miezerig appartementje 300 km verderop met 5 mensen is geen oplossing.. Update.. Het Wordt nog erger na de 4e Facebook contact nu..gezien de annulering via Duitse website is verstuurd blijft de reservering op Nederlandse website gewoon te zien.. Als ik ze mail nu via Facebook dat ik toch wil annuleren willen ze 780 euro annuleringskosten... Hoe erg kan je het treffen... Ik zie nu ook dat ze geen lid zijn van Anvr :(((
    Ik eis nu een oplossing .. Ik hoop dat ze ons nu gewoon gaan bellen voor een oplossing en niet via Facebook ... of ik overweeg echt een of ander oplossing via Radar en of ander consumentenprogramma

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeking

    Geboekt bij Belvilla, waarbij we erachter kwamen dat we nog 200 euro tegoed zouden hebben. Dit kon echter niet meer met deze boeking worden verrekend, dat moet vooraf gemeld worden. Geen medewerker overigens die je daar bij de boeking op attent maakt. Dan maar de boeking cancelen die we 20 minuten geleden hebben gedaan en dan opnieuw boeken. Dat kost je dus ruim 50 euro annuleringskosten!! Er is nog niets doorgezet of bevestigd, maar we hebben wel 50 euro aan de broek. Klantenservice heeft weinig besef van het woord service. Voor ons is het duidelijk, nooit meer iets boeken via Belvilla!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huur huisje in Oostenrijk

    Wij hadden in de 2e week van de kerstvakantie een huisje gehuurd in Oostenrijk via Belvilla. Helaas door de geldende corona maatregelen in Oostenrijk wilden wij niet meer afreizen naar Oostenrijk. We wilde graag omboeken naar Frankrijk. Helaas was Belvilla niet bereikbaar om dit te besproken zowel telefonisch niet als per email geen reactie. Wij hebben besloten om via een andere organsisatie een huisje in Frankrijk te boeken en hebben via een email het huisje bij Belvilla geannuleerd. Ook hier geen reactie op. Wat ons verbaasde na terugkomst van ons vakantie is dat wij allemaal emails kregen van Belvilla met de vraag of we het naar ons zin hadden gehad in Oostenrijk en of we een beoordeling konden achterlaten. Ze hadden dus totaal niet doorgekregen dat wij niet in het huisje waren geweest. Ook na de hand nog allemaal automatisch gegeneerde pusherige mails waarom we geen beroordeling hebben geschreven en of we dit alsnog konden doen. Eerdere ervaringen met Belvilla waren goed, maar toen hadden wij geen vragen of problemen. Zodra je na je boeking vragen hebt zijn ze niet thuis. 1 groot gebrek aan klantenservice.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huur huis in Salzburg

    Oostenrijk accepteerde vanaf 3 jan.2022 geen Jansenvaccins tegen Corona. Ruim een maand vooraf hebben we geprobeerd de huur om te boeken. Zeer slechte bereikbaarheid van de host, slecht vertaalde standaard antwoorden, vertragingstactieken en omzeilen van het gevraagde. Uiteindelijk konden we omboeken voor een schandalig hoge prijs. + 50%. Besloten te annuleren tegen tevens een hoge prijs van 50%. Uiteindelijk niets terug gekregen en onbereikbaar voor respons. Oplichterspraktijken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huisje Oostenrijk

    Helaas reageert belvilla niet op mailtjes en na twee uur in de wacht te hangen, gooien ze de telefoon er gewoon weer op. Zeer ontevreden over jullie manier van communiceren.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    weekend verblijf Ardennen

    schandalige opvolging van onze boeking, verlies van 800€ voorschot tot gevolg.

    Blijven me nu reeds 2 jaar mailen om net hetzelfde verblijf te boeken met korting ... terwijl ze niet eens een tussenkomst hebben willen bieden bij annulatie van vorig verblijf, ook niet na urenlang aan de telefoon te hebben besproken / onderhandeld.

    Ondermaatse service die ik niemand meer aanbeveel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ongelooflijk....

    heel onvriendelijke instelling. Contactemail wordt in coronatijden afgesloten. Krijg je al ns iemand aan de telefoon, dan gooien ze telefoon toe. En tijdens de corona rekenen ze op 1 boeking 600 € extra kosten door, ook al kon uw boeking niet doorgaan wegens de internationale coronamaatregelen voor groepen van 15pers. De boeking die finaal werd gebruikt was elders dan nog 200 € goedkoper !!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Villa met sauna garderen

    Huis gehuurd in Garderen met sauna en whirlpool.
    Prachtig uitzicht, bij aankomst zei de beheerder van het kamp (zeer vriendelijke vrouw overigens) dat er geen sauna in het huis was???
    De deur van de koelkast en van de vriezer waren beide defect maar functioneerde nog wel.
    De afzuigkap daarin tegen die was wel defect dus dan moest het raam maar even open.
    'S avonds rond de klok van 10 uur gezellig op de bank tv aan het kijken loopt er in ene een RAT in de keuken.
    Na van de 1e schrik bekomen beheerder opgebeld die vervolgens de eigenaar opbelde die kwam vrijwel direct en bood 1000 maal zij excuses aan en begreep dat wij direct naar huis gingen.
    Dag later de rest van de spullen opgehaald en ook de beheerder boot nogmaals haar excuses aan en zei vond het ook niet prettig om deze woning nog in te gaan.
    Dan met belvilla contact opgenomen een buitengewoon onaardige medewerker die vond dat we direct de noodlijn hadden moeten bellen en dat we zelf naar huis waren gegaan.
    Uiteindelijk een bod gekregen dat te schofterig voor woorden was.
    Nu de rechtsbijstand ingeschakeld.
    Erg jammer dat vanuit belvilla nul % empathie is geweest.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huisje huren

    Hoi, wij wilden een vakantie huisje boeken op 27 dec t/m 31 dec voor 7 personen in Emmen op parc Sandur via Belvilla. Dit huisje was nog beschikbaar , heb vervolgens alle gegevens ingevuld en wil betalen en op het moment dat je wil betalen is het huisje niet meer beschikbaar. Heb vervolgens opnieuw telefonisch contact opgenomen en dit bespreek baar gemaakt. Deze mevrouw was vriendelijk en vond het erg vervelend, we kregen te horen dat er inderdaad in foutje in het systeem zat en dat er helaas niets anders opzat om iets anders te boeken. Wij hebben dit vervolgens gedaan en we hadden iets leuks gevonden maar dan in de buurt van Rotterdam. Ik heb dit meteen geboekt de prijs was bijna het zelfde, en ik moet veel meer betalen voor de annulerings verzekering. Ik heb direct telefonisch contact gezocht met Belvilla en kreeg een zekere Bas aan de telefoon, en heb Bas vriendelijk verteld wat er gebeurd was. Ik kreeg geen duidelijk antwoord op mijn vraag en kreeg meteen weer te horen dat dit huisje helemaal niet beschikbaar was, ik heb gezegd er kan best eens iets fout gaan maar twee keer achter mekaar en ook nog meer betalen voor de annuleringsverzekering waar ik geen duidelijk antwoord op kreeg vind ik heel slecht . Ik kreeg als antwoord van de heer Bas dat het hier op houd als je zo tegen mij praat, ik heb vervolgens gezegd dit vind ik prima. Hij wenste mij nog een prettige dag en het contact was verbroken. Ik heb toch noch de moeite genomen om terug te bellen en dit te melde en de mevrouw was zeer aardig luisterde naar het verhaar en begreep mij volledig de tip die ik kreeg was om het te melden bij Belvilla klachtenservice. Ik heb de site helaas niet kunnen vinden, je word van het kasje naar de muur gestuurd vandaar dat ik het hier geplaatst heb. Vriendelijke groet Familie Kuepers.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Chalet les sapins stavelot

    Waarschijnlijk zijn jullie deze chalet nooit gaan bekijken om ze te keuren.Het is gewoon schandalig dat jullie dit durven verhuren.
    Deze chalet is zo rot als iets dat ruik je meteen bij het binnenkomen.
    Vele plaatsen in de vloer voel je dat hij doorzakt wanneer je erove stapt. Elektrciteitsdraden die los liggen, brandmelders niet aanwezig, vochtige plekken in heel de chalet,schimmel op bepaalde plaatsen.
    Terrasvloerplanken zo rot als iets.
    Eigenlijk veel te veel om op te noemen,deze chalet is rijp voor de sloop. Dan nog een ergerloze arrogante eigenaar die ernaast woont en het plaatje is compleet. Nog nooit meegemaakt zoiets.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie

    Wij hadden een appartement gehuurd in Bergen aan Zee van Belvilla via Booking.com .
    Prima app maar de eerste dag wilde ik gaan douchen en heel de douche stond blank .
    Gelijk gestopt en gekeken wat de oorzaak was en dat was een afvoerputje vol met lange vieze haren .
    Toch maar alles schoon en droog gemaakt .
    Nu komt het ik wilde een gedeelte van de schoonmaakkosten terug die waren € 120 maar daar kan je naar fluiten .
    Ik zou adviseren voortaan het water laten lopen tot in de gang .
    En dan is de schade voor hun zelf .( ben bang van niet ) want ze verzinnen wel weer een kutsmoes zodat ze niet hoeven te compenseren

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    oplichterij

    Eerste keer een huisje geboekt met Belvilla. +- 1000 euro kwijt en geen weekendje weg kunnen gaan of een voucher. Een echte schande. We hadden een huisje geboekt om met 16 vriendinnen op weekend te gaan. Toen kwam Corona en was het verboden met meer dan 4 personen in een huisje te zijn.
    We hadden het volledige bedrag reeds gestort en wilden enkel een voucher om op een later moment (wanneer het wel terug mocht) samen op weekend te kunnen gaan.
    Ze beweerden dat wij het huisje geannuleerd hebben en daardoor geen voucher of terugbetaling kunnen krijgen..
    Uiteraard zijn wij hier niet mee akkoord en schakelde onze rechtsbijstand in. Sinds vele maanden en ettelijke pogingen krijgen we gewoonweg geen reactie op ons schrijven.
    Pure oplichterij, boek hier nooit!
    basketclub GT ladies

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eindelijk restitutie aanbetaling.

    Huisje gehuurd in juli 2019 voor een weekend in mei 2020. Wegens Corona huur huisje geannuleerd. Na heel lang aan het lijntje gehouden te zijn is het geld eindelijk begin september 2021 terug gestort. Dus het is uiteindelijk goedgekomen maar beslist geen goede service en extreem moeilijke communicatie.

Anderen bekeken ook

AlpenReizen
3 reviews

Altijd al eens willen paragliden of hiken in de Alpen? Of zoekt u gewoon eens een andere vakantiebestemming en houdt u van natuur en bergen? Dan is...

Sportiek
7 reviews

Bent u ook benieuwd wat Sportiek voor je kan doen? Sportiek is een bedrijf wat vele verschillende merken dakkoffers en skiboxen te koop aanbiedt. O...

Tsjechoreizen
5 reviews

Lees nu! Ervaringen van dit bedrijf? Het is goed om te zien wat anderen van een bedrijf vinden. Op die manier is het mogelijk om snel een goed beel...

Chalet.nl
4 reviews

Chalet.nl is een zelfstandige aanbieder van chalets en appartementen voor 2 tot wel 50 personen! De chalets zijn te huur in Frankrijk, Oostenrijk, ...

Belvilla

Is het Belvilla, of toch ‘Belviela’? De reclames zijn inmiddels overal in Nederland bekend, maar geldt dat ook voor het bedrijf? Zoals de naam al weergeeft, verhuurt Belvilla prachtige vakantiehuizen en bungalows, maar voordat je zo’n luxe vakantie boekt, wil je natuurlijk weten met welke partij je in zee gaat. Zijn de villa’s echt zo belle? Bieden ze waar voor hun geld? Ga je hier de beste vakantie van je leven beleven? En, is het nu Belvilla, of toch ‘Belviela’?  

Over Belvilla
Een ‘uniek vakantiehuis in een ideale omgeving voor een aantrekkelijke prijs’, wie wil dat nou niet? En dat is precies wat Belvilla aan haar reizigers belooft. Het bedrijf is wellicht ouder dan je denkt: het gaat terug tot 1980 en inmiddels is Belvilla marktleider in de Benelux. Ze bieden dan ook een grote variëteit aan verblijven aan, in totaal ruim 20.000 vakantiehuizen: villa’s op een landgoed, boerenhuizen, chalets voor wintersportvakanties, luxe bungalows, vakantiehuizen met of zonder privézwembad, bungalowparken en lastminutes. Ook de locaties zijn legio en gelegen in maar liefst twintig Europese landen, van nostalgische boerenhuizen in Italië tot vakantiehuizen in Zweden en Groot-Brittannië, of dichter bij huis in Nederland, België of Duitsland.


Diensten van Belvilla
Via telefoon of website zoek en boek je een vakantiehuis of winterchalet, kies nog even of je liever bij zee of in de bergen zit en hoe ver weg van de dichtstbijzijnde golfbaan of piste en away you go! Belvilla is een belangrijke tussenpartij tussen jou en tal van accommodaties, verspreid over heel Europa. Niet alleen aan de Middellandse Zee zoals Griekenland, Italië, Spanje en Turkije, maar ook in skioorden als Oostenrijk en Zwitserland en meer naar het oosten, zoals Hongarije, Tsjechië en Kroatië. Jaarlijks maken ruim 550.000 gasten gebruik van de diensten van Belvilla. Hun lidmaatschap aan verschillende organisaties bieden boekers de nodige zekerheden: de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), Thuiswinkel en de Europese holding @Leisure. Een ervaren team aan medewerkers moet ervoor zorgen dat het gebruiksgemak bij het zoek- en boekproces altijd optimaal is. Daarnaast is er een Customer Contact Center dat zeven dagen per week, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat geopend is. Hier kan je terecht met vragen, voor advies en voor het maken van boekingen of het afsluiten van verzekeringen. Ook als je eenmaal geboekt hebt, word je niet vergeten. Wanneer er een noodgeval is, is Belvilla 24 uur per dag bereikbaar via een speciale SOS-lijn.

Klachten van Belvilla
Belvilla doet er alles aan om eventuele klachten te vermijden. Zo werken ze volgens ‘de Zekerheden van Belvilla’, een lijst met zes punten dat onder andere garandeert dat de huizen regelmatig gecontroleerd worden, er intensief contact is met de huiseigenaren, er eerlijke informatie wordt verstrekt en dat er veel mogelijkheden zijn om Belvilla te bereiken, zowel met simpele vragen of klachten als bij noodgevallen. Contact kan worden opgenomen via een speciaal contactformulier op de website (24/7), via email (binnen 48 uur een reactie) of via verschillende telefoonnummers (met ruime openingstijden op de gewone lijn, of 24 uur per dag op de noodlijn).

Heb je zelf andere, of juist dezelfde ervaringen met Belvilla? Deel nu jouw mening en help zo anderen een goede keuze te maken voor een topvakantie, al dan niet in een Belvilla!

Frankrijk, italia of ibiza of wintersport chalet? Belvilla bied overal vakantiehuizen aan. Maar voordat u een reis boekt, lees eerst de ervaringen over belvilla hier

}