Belvilla
Alle reviewsBelvilla
Alle reviews (93)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Toch nog goed gekomen
Ik had met een paar vrienden een huisje gehuurd in Italie. Hartstikke leuk huisje en we waren er erg blij mee. Top vakantie gehad en veel zon dus niets over te klagen. Wat we wel vreemd vonden was dat er geen voorinspectie was van alle gebreken. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat we niet veel hebben kunnen ontdekken. Een domper op de vakantie was dat bij de eindinspectie deze mevrouw vond dat we krassen hadden gemaakt in de tafel. Daardoor is een deel van onze borg ingehouden. Dat vonden wij uiterst vreemd want hoe kon deze mevrouw nu weten of de (gerbuiks)krassen er wel of niet inzaten? Wij voelden ons echt belazerd. We hebben onder protest betaald (ja, kan het geld niet uit haar handen grissen) en het daar bij gelaten in Italie. Teruggekomen in Nederland hebben we het verhaal uitgelegd aan belvilla en hoe belachelijk we het vonden dat borg zomaar, zonder opgave van rede, ingehouden kon worden. Afgezien het feit dat belvilla niet verantwoordelijk was voor de afhandeling van borg (dit is namelijk tussen de verhuurder en de eigenaar) hebben we toch 50% uit coulance teruggekregen van belvilla zelf. Daar zijn we erg blij om en willen daarom belvilla aanraden bij iedereen!
Wij hebben exact dezelfde ervaring. Belvilla Belvilla zegt gewoon dat je nog naar België mag ook vakantie te vieren. Krijgen niets vergoed. Ze denken op geen enkele manier mee over een passende oplossing.
Stelletje oplichters, geen contact mogelijk, geen reacties op mails, geen telefonisch doorkomen aan, geen aandacht voor coronamaatregelen
Kortom: BOEK NOOIT BIJ BELL VILLAVakantie Oostenrijk binnen gestelde termijn geannuleerd, geen reactie belvilla gewoon niet te bereiken niet telefonisch niet per mail erg jammer dat het een betrouwbare partner was. Dus niet.
Wegens code oranje geannuleerd.
Volgens medewerker was dit in orde met het geldende reisadvies. Niets vermeld over annuleringskosten.
Tot wij gaan bellen {dat is op zich ook al een hele onderneming want helaas is de klantenservice nog steeds niet op orde en wanneer je iemand spreekt wordt je continue in de wacht gezet omdat men het moet navragen}. Code oranje is geen geldige reden voor Belvilla om te annuleren terwijl in hun beleid staat:De gezondheid, veiligheid en het welzijn van onze gasten is onze topproriteit.
Maar nu komt echt de schurkenstreek : wij moeten volledige annuleringskosten betalen {= bijna gehele bedrag} terwijl ze het huis alsnog verhuurd hebben wat wij hebben geannuleerd.
Dat is makkelijk geld verdienen over de rug van klanten.
Advies aan nieuwe klanten : BOEK NIET. Dit bedrijf is niet te vertrouwen .Wegens corona .. telefonisch vakantie geannuleerd ... Wat een onderneming (drie kwartier in de wacht) reactie op mail duurt trouwens langer dan een week :-((
Ruim van tevoren "7 weken" berekenen ze 10% én de reservereningskosten/ adminstratie kosten. Vervolgens krjg je het resterende bedrag niet terug in contanten máár in een voucher... Geen vakantie én toch een klein kapitaal lichter! Tja daar zit ik dan met een voucher ... Voor ons nooit meer Belvilla. Had de boeking gedaan via Natuurhuisje, maar bij betalen wordt je doorgestuurt naar Belvilla jammer genoeg! Owhh corona, tja mevr .. daar kunnen wij ook niets aan veranderen, dit zijn nu eenmaal onze regels! Geen enkele coulance...
LIEVE MENSEN DENK GOED NA (beter dan wij hebben gedaan ) VOORDAT JE IETS BIJ BELVILLA BOEKT!!Aantal keer op vakantie met Belvilla
aantal keer weggeweest op vakantie met Belvilla. Telkens weer zijn de huisjes erg mooi gelegen. Soms zijn ze wel wat verouderd, daar moet je wel van houden. Het is wat authentieker dan bijvoorbeeld een vijfsterren vakantiepark, en dat kun je ook interpreteren als minder schoon of afgewerkt. Ik vind het een voordeel. De keuze is groot en wij zijn nog nooit teleurgesteld. Ook moet je van natuur en van rust houden, want alle huisjes die wij hebben geboekt lagen vrij afgelegen van grote steden en drukke gebieden, wel vaak bij of in een dorpje, maar niet tussen veel toeristen. Het is precies waar ik van houd en wat je niet altijd vindt.
Met Belvilla naar Italie geweest
Met Belvilla naar Italie geweest
We wilden weer eens wat anders dan een camping maar een mooi huisje met eigen zwembad
Dat hadden we hier en de omgeving was ook erg mooi, geen andere mensen in de buurt en ook geen strand. Ik vond dat een voordeel voor de rust, maar mijn partner had eigenlijk meer vertier gewild. Dus het is maar wat je wil.
Verder was alles goed geregeld. We hadden er ook een autootje bij gehuurd, ook wel nodig, want we zaten dus afgelegen.
Het is duurder dan we gewend waren maar ook wel mooier en exclusiever.Vakantiehuisje Spanje
Heeerlijke vakantie gehad in een mooi netjes huisje in Spanje. Iets duurder dan ik gewend was maar ook meer rust en natuur en we zijn veel meer uit eten gegaan en dat soort dingen dan normaal. Ik zou dit zeker nog eens overwegen, al is het alleen voor de welkome afwisseling. Volgende keer waarschijnlijk naar Portugal
Belvilla is onbereikbaar, en de mails worfen niet beantwoord.
Toonzetting van de facturatie heeft iets van een deurwaarder.
Nooit meer boeken via BELVILLA!Annulering kosten
De annulering kosten zijn naar mijn mening asociaal. Het huisje koste 702 euro, anulerings kosten waren 637, dus ik kreeg nog 65 euro terug. Niet te geloven. Als belvilla nou 200 annuleringkosten mij in rekening hadden gebracht had ik ermee kunnen leven, maar 637, ongelooflijk. Makkelijk verdienen.
Ook de uitleg hoe het word berekend is naar mijn mening niet duidelijk. Al bij het boeken had ik een annulering verzekering moeten afsluiten. Je wordt eigenlijlk gedwongen om een annulering verzekering te kiezen. een andere keuze is er niet.
Daar komt nog bij dat ik door family omstandigheden mijn reis moest annuleren. dus pure overmacht.
Een dikke 1 voor BELVILLA, een boeking bij BOOKING.com, is in ieder geval duidelijk m.b.t. annuleringskosten.
Dus mensen 2 keer na denken als je en boeking doet bij BELVILLA. Voor mij is het in ieder geval de laatste keer geweest.
Chris BronsBelvilla annuleert enkele weken voor vertrek en meesten volgeboekt
Belvilla annuleert enkele weken voor vertrek
maanden geleden een leuk huisje in Frankrijk bij Belvilla geboekt.
krijgen we enkele weken voor de datum te horen dat eigenaar zich had teruggetrokken,
keuze is zeer beperkt omdat de rest al geboekt is.
dan dat maar huisje....
dit moest ik binnen twee dagen betalen terwijl geld geboekte annulering van Belvilla wel weken kon duren.
Belvilla doet het af met een "excuus", erg kort door de bocht.
komt niet klantvriendelijk over terwijl wij altijd zeer tevreden waren,helaas.....Net als in de reclame
Volgens mij hadden wij dat huisje in de reclame, die met dat zwembad en dat de een dan in het water ligt BELVILLA ligt te roepen naar de ander. SUPERmooi daar in ieder geval, prachtige uitzichten en het huisje was ruim en zeer schoon. En het voelt toch veel unieker dan naar een flathotel in een drukke stad.
Prima aanbieder
2 weken in villa met zwembad in spanje gehuurd in Mei. De bemiddeling verliep prima. De huisbeheerder was zeer aardig, hielp ons met alles en het huis was een zeer goede staat. We hebben genoten. En niet echt duur ofzo. Prima te doen met 6 mensen de huur verdelen. Aanrader!
Ervaringen met Belvilla
- Boeken ging goed, gemakkelijk online.
- Het huisje kon wel beter schoongemaakt worden, we vonden zelfs een schoen van de vorige gast. Niet dat het heel vies was, hoor, maar het kon gewoon beter.
- Prachtige omgeving, echt ideaal om veel te wandelen.Vakantiehuisje Frankrijk
Heerlijke vakantie gehad in een vakantiehuisje van Belvilla.
Mooie website, prettig boekproces.
Huisje lag prachtig in de natuur en luxe ingericht / vormgegevenHuisje huren
Voor juni 2022 een natuurhuisje in Nederland geboekt. Belvilla stuurt daarop een eindfactuur waarbij het totaalbedrag tientallen euro's hoger is dan de oorspronkelijke aanbieding en waarvoor accoord is gegeven. Zelfs na contact opgenomen met Belvilla houdt men hieraan vast en komt niet met een verrekening. Kortom, een poging die, voor mij, grenst aan oplichting.
vakantiehuisje gehuurd
Een huisje geboekt via Belvilla. Prima huis, heel vriendelijke eigenaar. Ons paasweekend is begonnen. Wij mochten tot 20:00 uur blijven op 2e paasdag. We waren er allemaal zo aan toe. Zaterdagmorgen de telefoon gaat een onbekend nummer. Die nemen we nu niet op.... En weer en weer en weer en het werd stalken, dan toch maar een keer aannemen. Met belvilla, heeft u de eigenaar gesproken? Ja of alles naar wens was. Oh en verder heeft hij niets gezegd? Nee? Oh wij hebben een fout gemaakt en het huisje voor komend midweek verhuurd en geen erg gehad in het paasweekend. Dus wij willen weten wanneer jullie maandag gaan vertrekken? 20:00 uur! Nee dat gaat nu niet en we kregen een discussie. Dus Belvilla maakt een fout en wij moeten het oplossen. De andere boeking overlapt dus jullie vraag ik om eerder te vertrekken. Maar wij hebben deze fout niet gemaakt. Jullie hebben deze fout gemaakt. Dus je belt diegene op welke het huisje hebben geboekt en geef aan dat ze dinsdag pas terecht kunnen. Dat kon dus niet want het waren Italianen die hij niet meer te pakken kreeg en onderweg waren. Dus??? Ik wil antwoord van jullie wanneer jullie vertrekken en wel eerder dan 20:00 uur. Ik gaf aan te overleggen met het gezin maar iedereen was de deur uit. Binnen een half uur had ik ze weer of ik had overlegd? Nee meneer ze zijn allemaal op pad. Maar hij wilde binnen 10 minuten antwoord want zijn werkdag zat er op en daarna was belvilla niet meer bereikbaar. We mochten ook 17:00 uur vertrekken dan had de eigenaar nog 1 uur om schoon te maken. Ik zei heeft u een ander nummer. Die kreeg ik....... Nadat iedereen terug was overlegd en Belvilla tegemoet komend zouden wij 17:00 uur vertrekken. En we gaven dit door op dit telefoonnummer maar er werd niet geluisterd. Mevrouw boekingsnummer!! Ik ga me even inlezen. Na een poos kwam hij terug en hij had als enig voorstel. Wij er om 12 uur uit en een tegoedbon van belvilla van 50 euro voor een volgende boeking. Wat denken jullie wel? Dan ga je toch inwendig koken! Geen excuses niets en drammen. Meneer jullie hebben inmiddels ons paasweekend goed verknoeid met al dit gedram rondom jullie fout. Wederom geen excuses dit was hun voorstel. Ik zei mijn voorstel. ik ga er 17:00 uur uit en wens niets meer van jullie te horen. En daarop kwam zijn reactie dat hij dit echt moest overleggen waarop ik zei je overleg maar een eind weg, wij hebben een boeking staan tot 20:00 uur en jullie lossen het maar op. Maandagmiddag brachten wij de sleutel bij de eigenaar en die gaf aan dat hij het zo vervelend vond voor ons dat wij daar mee lastig gevallen werden. Hij zei ik zag de boeking binnen komen en dacht dit is een dubbele boeking dit gaat fout. Hij heeft belvillla gebeld om deze te wijzigen, annuleren zodat wij ons weekend ongestoord konden afmaken. En in plaats van dat gingen ze ons spammen. De eigenaar wist niet eens dat er nog mensen aankwamen en hij de woning in een korte tijd diende klaar te gaan maken. Wat een organisatie en wat een verknoeid weekend door Belvilla.
Vakantiehuis in de Ardennen
Wij wilden een vakantiehuis in de Ardennen boeken. Blijkbaar was er een probleem met deze boeking. Wij zijn er in geslaagd 1 keer via de chat op de website van belvilla.nl contact met een medewerker op te nemen, maar die was slechts franstalig -> machinevertaling. Hij schreef ons dat wij de support telefonisch moesten contacteren en gaaf ons een telefoonnummer. Maar dat bleek onmogelijk, niemand was te bereiken! Wij probeerden 2 dagen lang! Nooit iemand te bereiken, ook op andere telefoonnummers niet, die wij voor belvilla.nl vonden. Ongelooflijk. Nooit meer Belvilla!
Belvilla vakantie
Mensen boek niet bij belvilla..
Boekingsnummer: 1QQ66N3Z... Na 1 week te hebben geboekt en betaald bij bellvilla.nl krijg ik via een vage Duitse Tui dochter website in het Duits een vage mail dat mijn boeking niet gelukt is. Inmiddels is alles vol en moet ik ook betalen voor andere geboekte lokaties onderweg.. Als je hun helpdesk belt krijg je een Engels sprekend iemand uit India aan de lijn.. Die vertelt doodleuk dat ik me voor niks druk maak en dat er nog 5 maanden nog te gaan zijn tot de zomer.. Maar hij en al zijn collega's bieden geen oplossing.. Ze maken reklame met tevredenheidsgarantie.. Ik ben alles behalve tevreden.. Ik ben geld kwijt aan alle andere randzaken voor m'n autoreis en niemand die mij een oplossing kan bieden... Ondertussen is niks meer te boeken in de week en regio waar wij heen willen.. Danku belvilla voor het verpesten van onze vakantie...
Ze vragen steeds via Facebook prive bericht te communiceren met ze steeds.. Ik heb dit al 3x gedaan.. Ik krijg geen antwoord en of een oplossing.. Omboeken naar een miezerig appartementje 300 km verderop met 5 mensen is geen oplossing.. Update.. Het Wordt nog erger na de 4e Facebook contact nu..gezien de annulering via Duitse website is verstuurd blijft de reservering op Nederlandse website gewoon te zien.. Als ik ze mail nu via Facebook dat ik toch wil annuleren willen ze 780 euro annuleringskosten... Hoe erg kan je het treffen... Ik zie nu ook dat ze geen lid zijn van Anvr :(((
Ik eis nu een oplossing .. Ik hoop dat ze ons nu gewoon gaan bellen voor een oplossing en niet via Facebook ... of ik overweeg echt een of ander oplossing via Radar en of ander consumentenprogrammaBoeking
Geboekt bij Belvilla, waarbij we erachter kwamen dat we nog 200 euro tegoed zouden hebben. Dit kon echter niet meer met deze boeking worden verrekend, dat moet vooraf gemeld worden. Geen medewerker overigens die je daar bij de boeking op attent maakt. Dan maar de boeking cancelen die we 20 minuten geleden hebben gedaan en dan opnieuw boeken. Dat kost je dus ruim 50 euro annuleringskosten!! Er is nog niets doorgezet of bevestigd, maar we hebben wel 50 euro aan de broek. Klantenservice heeft weinig besef van het woord service. Voor ons is het duidelijk, nooit meer iets boeken via Belvilla!
Huur huisje in Oostenrijk
Wij hadden in de 2e week van de kerstvakantie een huisje gehuurd in Oostenrijk via Belvilla. Helaas door de geldende corona maatregelen in Oostenrijk wilden wij niet meer afreizen naar Oostenrijk. We wilde graag omboeken naar Frankrijk. Helaas was Belvilla niet bereikbaar om dit te besproken zowel telefonisch niet als per email geen reactie. Wij hebben besloten om via een andere organsisatie een huisje in Frankrijk te boeken en hebben via een email het huisje bij Belvilla geannuleerd. Ook hier geen reactie op. Wat ons verbaasde na terugkomst van ons vakantie is dat wij allemaal emails kregen van Belvilla met de vraag of we het naar ons zin hadden gehad in Oostenrijk en of we een beoordeling konden achterlaten. Ze hadden dus totaal niet doorgekregen dat wij niet in het huisje waren geweest. Ook na de hand nog allemaal automatisch gegeneerde pusherige mails waarom we geen beroordeling hebben geschreven en of we dit alsnog konden doen. Eerdere ervaringen met Belvilla waren goed, maar toen hadden wij geen vragen of problemen. Zodra je na je boeking vragen hebt zijn ze niet thuis. 1 groot gebrek aan klantenservice.
huur huis in Salzburg
Oostenrijk accepteerde vanaf 3 jan.2022 geen Jansenvaccins tegen Corona. Ruim een maand vooraf hebben we geprobeerd de huur om te boeken. Zeer slechte bereikbaarheid van de host, slecht vertaalde standaard antwoorden, vertragingstactieken en omzeilen van het gevraagde. Uiteindelijk konden we omboeken voor een schandalig hoge prijs. + 50%. Besloten te annuleren tegen tevens een hoge prijs van 50%. Uiteindelijk niets terug gekregen en onbereikbaar voor respons. Oplichterspraktijken.
Huisje Oostenrijk
Helaas reageert belvilla niet op mailtjes en na twee uur in de wacht te hangen, gooien ze de telefoon er gewoon weer op. Zeer ontevreden over jullie manier van communiceren.
weekend verblijf Ardennen
schandalige opvolging van onze boeking, verlies van 800€ voorschot tot gevolg.
Blijven me nu reeds 2 jaar mailen om net hetzelfde verblijf te boeken met korting ... terwijl ze niet eens een tussenkomst hebben willen bieden bij annulatie van vorig verblijf, ook niet na urenlang aan de telefoon te hebben besproken / onderhandeld.
Ondermaatse service die ik niemand meer aanbeveel.Ongelooflijk....
heel onvriendelijke instelling. Contactemail wordt in coronatijden afgesloten. Krijg je al ns iemand aan de telefoon, dan gooien ze telefoon toe. En tijdens de corona rekenen ze op 1 boeking 600 € extra kosten door, ook al kon uw boeking niet doorgaan wegens de internationale coronamaatregelen voor groepen van 15pers. De boeking die finaal werd gebruikt was elders dan nog 200 € goedkoper !!!!
Anderen bekeken ook

Altijd al eens willen paragliden of hiken in de Alpen? Of zoekt u gewoon eens een andere vakantiebestemming en houdt u van natuur en bergen? Dan is...


Lees nu! Ervaringen van dit bedrijf? Het is goed om te zien wat anderen van een bedrijf vinden. Op die manier is het mogelijk om snel een goed beel...

Wij zijn (en met ons vele andere) gewoon opgelicht door Belvilla. Belvilla doet alsof het corona virus niet bestaat. Belgie was gesloten voor niet noodzakelijke reizen, de huisje waren op last van de overheid gesloten. Maar volgens Belvilla was er niets aan de hand. Kortom wij zijn onze aanbetaling kwijt. Pas op voor Belvilla het zijn oplichters.