Bebsy
Alle reviewsBebsy
Alle reviews (21)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
stedentrip
Een advertentie in het AD met hele mooie prijzen.
Maar zodra je gaat boeken op welke datum ook, je komt een factor 5 hoger uit.
De grootste klantmisleiding die er is.
Bebsy kom ik ook niet tegen als lid van de ANVRVakantie naar Mallorca
Ik had een vakantie geboekt naar Mallorca, nu is deze niet doorgegaan i.v.m. corona. Ik kon kiezen tussen alleen de kosten van mijn vliegticket terug of een voucher.(eigenlijk geen keuze dus want je kiest niet voor al je geld van je hotel kwijt zijn) Toch wil ik alsnog al mijn geld terug krijgen alleen wordt er niet gereageerd op mijn gestuurde mailtjes. Als je belt wordt er gezegd als je een mail stuurt zullen wij dit behandelen.
Vanwege ernstige astma van mijn mede-reiziger willen wij geen risico lopen door ergens naartoe te gaan tijdens corona en daarom hebben wij dus niks aan een voucher.
Graag zou ik alsnog in contact komen met iemand van Bebsy die je wel verder helpt. Nogsteeds wil ik namelijk graag mijn geld terug, wat ook zou moeten kunnen volgens de site van de consumentenbond.Hotel + vlucht Barcelona
In december hebben wij een leuke aanbieding gevonden naar Barcelona, goede vluchttijden en een goed centraal hotel. We hebben geboekt via Bebsy. Tegen de tijd van vertrek heeft helaas iedereen de gevolgen van Corona moeten overzien, de reis word geannuleerd. We krijgen een aantal opties, een deel van het geld terug (maximaal 6 weken), een voucher. Wij kiezen voor het geld terug. Na veel contact met Bebsy en mailtjes op en neer zou het inderdaad maximaal 6 weken duren tot we dit bedrag terug krijgen. Ondertussen is het nu bijna 9 weken geleden en Bebsy is te beroerd om nog op mijn mailtjes te reageren. Erg triest en zeer slechte service. Ik snap dat iedereen geraakt wordt door Corona, maar als je een belofte doet (vooral over financiën) dan kom je die gewoon na.
Reisje Kroatie
Bebsy weigert elke medewerking wanneer het gaat om problemen oplossen. Dit bedrijf wil alleen geld binnenharken en als het even kan niets uitgeven.
Bebsy verschuilt zich achter elk excuus wat ze ook maar ergens kunnen vinden.
We hebben een reis geboekt, de reis is niet doorgegaan, corona, maar enige coulance ho maar. Het enige dat Bebsy doet is begrip vragen voor haar situatie maar rekening houden met de klant zijn situatie kunnen ze niet.
Waardeloos bedrijf, koop er nooit een reis.Reis naar New York
Het is ronduit schandalig hoe wij te woord gestaan worden door de klantenservice. Wij hadden erg veel begrip voor de hele situatie maar ons geduld is ondertussen echt op! Een vriendin en ik hadden een reis geboekt naar New York die uiteraard afgelast is wegens corona. Hierover kregen wij een mail die meer vragen opriep dan antwoorden gaf. Wij konden onze reis omboeken maar de kosten hiervoor (verschil in prijs) moesten wij zelf betalen. Wij mochten dit echter maar 1 keer doen en dit moest geregeld worden voor de oorspronkelijke datum van onze reis. Toen wij vroegen voor wanneer onze reis dan plaats moest vinden en wat als er dan nog steeds corona was kregen wij 4(!) keer een ander antwoord. Puntje bij paaltje.. ze kunnen geen garantie geven dat we dan weer geholpen worden. Aangezien de nieuwe reis in een vrij kort tijdsbestek weer plaats zou moeten gaan vinden en wij extra geld uit moeten gaan geven om om te kunnen boeken zijn wij hier niet mee akkoord gegaan. Na veel heen en weer gemail kwam er een voucher om de hoek kijken. Echter hebben wij nu al meerdere mails verstuurd met de vraag wat de voorwaarden zijn van deze voucher en hier weigeren ze antwoorden op de geven. We krijgen alleen te horen dat deze 2 jaar geldig is. Of deze voucher SGR gedekt is en op welke naam deze voucher komt te staan is echter volstrekt onduidelijk voor ons. Is het nu echt zo moeilijk om te zeggen of dit de welbekende corona/ sgr voucher is? Blijkbaar wel. Alles smoesjes over dat het aan de vliegmaatschappij ligt en dat het voor jullie allemaal zo moeilijk is hebben we ondertussen al 100 keer gehoord. Wij willen ondertussen een keer duidelijkheid! Wij hebben bij jullie geboekt en ik heb helemaal niks te maken met de vliegmaatschappij. Blijkbaar moet het op deze manier want op al onze mailtjes word gewoon niet geantwoord met inhoud.
Reis Italië
Heb een tijd geleden een reis naar Italië geboekt. Vanwege Corona gaat het niet meer door. En nu weigeren jullie de aanbetaling terug te storten, sterker nog we Moeten de volledige reis betalen, anders dreigen jullie met het uitgeven aan een incassobureau?!! Terwijl er geen vlucht meer die kant op gaat!!! De dame aan de leiding geeft aan deze instructies te moeten opvolgen....mensen kom op zeg!!
Wij hebben zo’n zelfde ervaring!!!!!! Schandalig ?
Mensen laat je horen. Wie heeft er ook zo’n ervaring bij Bebsy????Ook ik heb een vakantie geboekt en heb wel het gehele bedrag betaald. Ik kan alleen de kosten van het vliegtuig terug krijgen of een voucher. Ik ben dus al mijn kosten voor het hotel kwijt of kies een voucher. Niet echt veel keus dus. Nu probeer ik alsnog in contact te komen om mijn geld terug te krijgen maar er wordt niet geantwoord op mijn mail.
Stedentrip Valencia
Al meerdere keren een vakantie geboekt bij Bebsy en altijd top geregeld! Lekker goedkoop en mooie accommodaties. Je krijgt zeker waar voor je geld. Vorig jaar naar Sicilië geweest en dit jaar gaan we naar Valencia. Nu al zin in!
Reis Krakau
Eigenlijk is het niet eens 1 ster waard. Ze hebben een advertentie geplaatst die niet klopt: foute foto’s en omschrijving. Wanneer we hierover bellen kan alleen een andere accommodatie geregeld worden. Ze passen de foto’s vervolgens wel aan, maar zelfs daarna klopt het nog steeds niet. De advertentie wordt niet aangepast en blijft enorm misleidend. Het risico voor een andere accommodatie willen wij niet lopen, wie weet word het namelijk nog slechter! Maar ja Bebsy is van mening dat zij goed handelen. Als we bellen doen ze beloftes die ze vervolgens niet waarmaken. Ze luisteren niet goed, wij hebben ons niet serieus genomen gevoelt. Ik boek nooit, maar dan ook nooit meer. We zijn er overigens ook achtergekomen dat als je via hen boekt het hotel weinig geld overhoudt.. dus het hotel heeft er ook niks aan. Ofwel een en al kut; telefonisch slecht, site half nep (blijkbaar) en via e-mail nog niet beter!
Zelfs een kleine compensatie kan er niet vanaf, maar discussies volop aan gaan via telefoon wel. Niet prettig op zijn zachts gezegd.
Ik ben echt niet snel ontevreden, maar zij spannen wel echt de kroon. Normaal is de klant koning, maar bij hun zijn de rollen juist omgedraaid!Op gebied van customer service kunnen ze nog wat leren. Ik ben nog nooit zo onbeschoft telefonisch behandeld!
geen
kom voor het eerst op de site, maar gezien de ervaringen lijkt het mij niet verstandig hier te boeken!
Goedkope stedenreis Marrakech
Via vrienden getipt over Bebsy. Fijne website en scherpe prijzen. We hebben een 5 daagse stedenreis Marrakech geboekt. Ze zijn een stuk voordeliger dan andere reisorganisaties.
1e keer meteen slecht ervaring
Door een foutje in de datum, zou mij 100% koten, wijzigen is mogelijk als ik 145 pp betaald, wat nog duurder is dan annuleren? belachelijk voor woorden.
Oplichting
Ze vragen extra geld en vragen je reis je verzeten, indien dit voor u niet past, kan je je reis annuleren, maar wanneer je vraagt hoelang het duurt om je geld terug te krijgen weten ze het niet?
Niet op boeken
Amai... alles om geld uit u te kunnen slaan... boek hier niet op mensen, tis een enal misserie
Oplichterij
Aub mensen boek hier niet op!!! Ze zullen je een goedkope reis aanbieden, erna vragen ze extra geld en als je je geld terug wilt weten ze niet wanneer je dit terug krijgt! Je kan beter bij een gekende reisagentschap boeken en iets meer betalen, maar veel minder stress hebben! Tevens is de klantendienst heel klant onvriendelijk, ze kunnen je met niets helpen en weten nooit niets! Slechtste en stressvolste ervaring ooit. Zou ik kunnen kgaf ze 0 sterren!!!
Aub mensen boek hier nooit op !!!
Enkele weken boekte ik een reis, normaal gezien moesten we 2 wekn voor onze reis onze reis gegevens krijgen, maar we kregen maar niets dus besloot ik te bellen... en plots bleek dat de reis niet meer beschikbaar was er was een probleem met de vlieguren, maar mij eens verwittigen vonden ze niet nodig! Ik moest dan zo €100 bij betalen om op reis te gaan? De klantendienst leek mij heel klantonvriendelijk ze wisten nooit iets en het boeiden hen niet om je te helpen! Echt vanaf nu boek ik op bekende siten zoals tui, sunjets,... het is iets duurder maar het bezorgt je niet zoveel stress als deze oplichters
Handbagage zogenaamd inclusief.
Handbagage zogenaamd inclusief
Bepsy biedt de reizen inclusief handbagage aan. Maar in de praktijk is dit niet waar. Pas bij het boekingsproces moet je bij het hoofdstuk inclusief handbagage op een infoknop drukken om er achter te komen dat Bepsy een totaal andere maatvoering gebruikt dan algemeen gebruikelijk bij luchtvaartmaatschappijen. De maatvoering die Bepsy gebruikt is echter dezelfde als de maatvoering die bv. WOW-air gebruikt voor het begrip “persoonlijk voorwerp”, dat notabene standaard gratis is bij een boeking van WOW-air. Zoals reclame maken voor hotel inclusief bedden en ontbijt inclusief beleg.
De extra kosten voor handbagage maakte onze reis een kleine € 100,- duurder.
Bij zowel de consumentbond en kassa is de reactie en ik citeer letterlijk "Het is een zeer klantonvriendelijke, en op het gebied van service verwerpelijke, werkwijze. Maar omdat de afmeting wel via de infoknop vermeld staat is het juridisch inderdaad op de grens van aanvaardbaar.Wat een slechte service!
Beste heer/mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen over jullie service.
Kort geleden heb ik een reis naar Rome geboekt, inclusief hotel transfer!
Het gaat om de boeking met referentie nummer: 2074139521.
Helaas is de transfer niet op komen dagen, terwijl we echt op de juiste plek stonden. Dit weten we zo zeker omdat er wel andere chauffeurs stonden met bordjes in de hand met andere namen!
Na ongeveer 15 minuten wachten hebben we de noodnummers op de transfervoucher gebeld. Namelijk nummers: +393472297500 en +393939046161. Na meerdere malen is er niet opgenomen waarop ik het Nederlands noodnummer drie keer gebeld heb, namelijk nummer: 0202614790. Ondanks dat ik om 18.00uur belde, werd me verteld dat ik binnen kantoortijden bel en ben ik doorgestuurd naar een van de medewerkers. Maar die medewerker zat natuurlijk niet op haar plek, want op jullie site is vermeld dat jullie tot 17.30uur open zijn!
Vervolgens heb ik het noodnummer gebeld die vermeld staat op de transfervoucher, maar ook daar nam niemand op.
Wat een slechte service van jullie! Natuurlijk kunnen jullie er niets aan doen dat de chauffeur niet is op komen dagen, maar jullie hadden in kunnen grijpen als jullie opgenomen hadden!!
Na een uur wachten zitten we nu in de taxi. Dit betekend dat ik én betaald heb voor de transfer voucher, en door jullie slechte service ook nog eens de kosten van de taxi moet betalen.
Aangezien we geen gebruik hebben kunnen maken van de transfer voucher wil ik mijn geld terug en lijkt het me op zijn plaats dat jullie ook de kosten van de taxi betalen. Ik heb het bonnetje gekregen van de taxichauffeur. En een excuus zou ook fijn zijn.
Wij hebben jullie en jullie service vertrouwd dus dit is diep, maar diep teleurstellend.
Heel jammer dit.
Afwachtend op uw reactie,
Hoogachtend,
A. NalbantogluGoede hulp bij boeken vakantie
Bij het boeken van onze vakantie bij Bebsy liepen wij tegen een aantal problemen aan. Zo wisten wij niet precies wat wij moesten selecteren om onze reis compleet te maken. Om te voorkomen dat we iets verkeerds deden, hebben we contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker van Bebsy was echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze keek direct met ons mee en legde het rustig uit, zodat het goed te volgen was. Uiteindelijk is onze vakantie op de juist manier geboekt, precies zoals we voor ogen hadden. Wij zijn dan ook zeer te spreken over de service. De overige punten zijn trouwens ook prima in orde!
Leuke website om te boeken! Goede service, lage prijzen
Hele fijne website om vakantie te boeken.
Ze hebben mooie aanbiedingen, waardoor ik inderdaad vaker op vakantie kan.
De chat met personeel vond ik eerst een beetje opdringerig, maar toen ik niet helemaal uit een keuze kwam, was het wel echt heel handig om dat direct te kunnen vragen. Ik kreeg ook meteen antwoord en ik vond deze persoon heel vriendelijk en klantgericht.
Dus ik ga hier zeker vaker iets boeken, want het is niet duur en leuk om te boeken.goedkoop op vakantie naar Corfu
wij hebben niet veel geld te besteden
genoeg om van rond te komen maar op vakantie gaan schiet er nogal eens bij in
toch wilden we dit jaar heel graag weer eens een reisje maken
veel rondgezocht op internet en zo kwamen wij uiteindelijk bij bebsy terecht. had er nog nooit van gehoord als ik heel eerlijk ben maar hier vonden we echt een hele leuke vakantie.
zo zijn we een week naar Corfu geweest voor net geen 200 euro
nou dat was echt volop genieten!
er kwamen geen enge bijkomende extra kosten bij en alles was goed verzorgd.
tevreden over deze service en misschien gaan we volgend jaar daarom wel weer want het is zo betaalbaar om op vakantie te gaan, zelfs voor ons!
Anderen bekeken ook

Wat is een betere plek voor een vakantiehuis dan aan zee? Vanuit je vakantieverblijf loop je zo de zee in, maak je een strandwandeling en kun je le...

Wie is deze Eliza en waar is ze dan geweest? Je kunt het je afvragen, maar kun je er ook een goede reis boeken? ‘Waar iedereen rechts afslaa...


Altijd al naar Afrika gewild, maar is het er om wat voor reden dan ook nooit van gekomen? Dan is er nu een kans voor u! Het mooie is dat u helemaal...
Wij hadden in februari geboekt voor tenerife dus nog voor de coronavirus. Keurig een aanbetaling gedaan wat zij vroegen. Nu is het niet mogelijk om van onze welverdiende vakantie te gaan genieten en moeten nu toch de volledige reissom betalen omdat dit is afgesproken met elkaar maar het is voor iedereen een uitzonderlijke situatie echter er is geen enkel medeleven vanuit bebsy, nee BETALEN moeten jullie en dan maar afwachten of er nog iets van terugkomt.
Schandalig.
Nooit meer