Ziggo

Alle reviews

Ziggo

41% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (143)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen na het telefoongesprek

    Ik belde vandaag om te informeren over eventueel een aansluiting. De vrouw die mij te woord stond had er duidelijk geen zin in. Toen ik zei dat het met de gegeven informatie voor ons helaas niet interessant was werd direct de verbinding verbroken, ik kreeg nog geen goedendag meer! Gaan jullie echt zo met (potentiële) klanten om? Echt onbeschoft! Mooi niet dat wij overstappen!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kanker slecht

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alle diensten van Ziggo

    Wij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij Ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij UPC.
    Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.
    Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.
    Ziggo: Dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!
    Wij: Maar waarom dan?
    Ziggo: Elke verandering aan uw pakket verliest u Filmnet gratis.

    Dus nu zeggen wij ‘BYE Ziggo’
    Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.
    Wij betalen bij ziggo €98 per maand.

    Ziggo zei tegen me: Meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!
    Wij: Ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.
    BYE BYE ZIGGO.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet van ziggo

    Ik heb al maanden traag internet terwijl ik voor 100mbps betaal krijg ik hooguit 30 a 35 mbps.
    De monteur zou komen oo maandag tussen 8 en 13.
    Ten eerste had ik gevraagd of ze vanaf 9 konden komen ipv 8 aangezien mijn dochter rond die tijd wakker wordt en ik dan boven ben en misschien de bel niet hoor. Daar konden ze niks mee, ook geen notitie oid. Maar ik dacht, wat is de kans.. Je raadt t al! 8 uur stond hij voor de deur.
    De monteur was zeer onvriendelijk.
    Hij eisde meteen dat ik m'n halve woonkamer aan de kant zou schuiven omdat hij meteen alles wilde vervangen terwijl hij nog niet eens heeft gecheckt wat het probleem is. Ik heb geweigerd omdat er pas nog een monteur is geweest die alle apparatuur gecheckt heeft en alles was in orde. Het probleem was toen buiten. Daarbij werd m'n dochter wakker en moest ik naar boven om haar te verzorgen. Hij heeft wat zitten prutsen met een apparaat en voor hij vertrok was het probleem opgelost, zei hij. Dat bleek niet zo te zijn. Ik had het nog extra bij hem gecheckt maar hij loog keihard in mijn gezicht.
    Vervolgens weer een nieuwe monteur aangevraagd, kwam deze man weer. Nu heb ik m alles laten vervangen op zijn aandringen, wandcontact en nieuw modem. Hij verzekerde mij dat het probleem daarmee absoluut is opgelost. Tijdens zijn werk kreeg ik een email dat ik over het eerste bezoek €50 moest betalen!!?? Voor installatie, materiaal, kabels etc. terwijl er niks vervangen was en hij het probleem niet had opgelost. Ik confronteerde hem hiermee en hij zei dat hij dat niet bepaald maar Ziggo (wat dus ook gelogen is) aangezien ik Ziggo direct heb gebeld en zij zeiden dat de monteur dat heeft ingevoerd, zij weten immers niet wat hij heeft gedaan. Ik heb Ziggo aan de monteur gegeven en hij heeft moeten toegeven dat hij een fout heeft gemaakt. Ik denk eerder dat hij me wilde laten betalen omdat ik de eerste keer niet meewerkte. Einde van het verhaal... Ik ben van 8 uur s'morgens tot 3 uur s'middags met deze ellende in de weer geweest en m'n internet werkt NOG slechter dan ervoor. Van 30 á 35 mbps naar 15 á 17 mbps. Ik kan niet eens meer mijn wifi apparatuur koppelen omdat er te weinig snelheid is en het netwerk onstabiel. Onderanderen mijn babycam die ik ECHT heel erg nodig heb voor het slapen van mijn dochter. Van de wal in de sloot geholpen dus!! Ik ben echt heel erg ontevreden en als ik kon overstappen had ik dat DIRECT gedaan. Helaas zit ik aan ziggo vast die ook nog eens de duurste is. T internet is al maanden traag, en maar betalen. Ik mag hopen dat hier enige compensatie voor komt. En dat het donderdag eindelijk wordt opgelost!
    Ik heb er niet veel verstand van, maar ben erachter gekomen dat er in de nacht en vroege ochtend wel goed internet is. Vanaf een uur of 7 gaat het drastisch omlaag. Lijkt mij dat het netwerk overbelast is/dat er te veel mensen wifi gebruiken waardoor de snelheid minder wordt. Deze reden kwam ik ook tegen op verschillende fora. Als dit zo is moeten zij dat ook weten toch???? Worden we nou keihard in de maling genomen of wat!?!?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ziggo alles in 1

    ziggo staat letterlijk voor: Zijn Ieder Geval Gore Oplichters😌...met hun best gestresste netwerk van Nederland...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Compleet pakket

    Vorig jaar een compleet pakket aangeschaft.
    Loop tijd een jaar.
    Vlak voor dat deze verliep gebeld om me telefoon en mijn televisie op te zeggen.
    Nu hebben ze mijn abbo stil zwijgend verlengd,
    Daar kwam ik vandaag achter omdat ik niet kon over stappen.
    Ze zeggen we hebben u korting gegeven maar ik ben hier nooit van op de hoogte gesteld, en de maand ervoor een heel onduidelijke rekening gekregen dus heb ik dit nooit gezien ik dacht dat het verrekend was.
    Ik kan ook niks terug vinden in me mail alleen een mail met we gaan aan de slag, en dat moeten ze ook om iets om te zetten lijkt mij.
    Wat een naai streek.
    Als ik hier in april van af ben nooit geen ziggo meer.
    Dit is gewoon naaierij.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en tv

    Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo

    Wifi is ontzettend slecht, ook met meerdere wifi versterkers in huis. Ziggo go ligt er ook regelmatig uit. Wij gaan overstappen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet

    ziggo je kankermoeder, altijd is je internet traag , of werkt volledig niet.
    daar krijg je wel mijn geld voor, maar voor het leveren van services wat je toekent zie ik weinig.
    dus steek dat geld in je kont vieze vuile kankerleijers.
    ga je kankermoeder neuken en je kankeroma vieze vuile tering hoer
    ik ben klaar met jullie kanker tyfus homo's.
    ik hoop dat jullie failliet gaan en er een grote rechtszaak tegen jullie komt, zodat jullie in de gevangenis, in jullie grote kanker reet worden geneukt door die homo's daar binnen.
    dan ga je je eigen kontje gratis en voor niets weggeven.
    dood aan ziggo.

    Volgens mij bent U niet tevreden. 😊

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV, radio

    Gewoon wat punten bij elkaar:

    Je MOET voor radio luisteren je TV aanzetten, anders geen zenders te kiezen. Zeer milieuonvriendelijk.

    Erotiekkanaal: is niet op ziggo GO te zien én je moet nu op TV bij iedere zender na zappen heel vaak opnieuw een code invoeren, pfff.
    Ik betaal daar per maand voor, zorg dan ook dat t goed werkt!

    En dit allemaal op basis van onderzoeken bij gebruikers. Bullshit, welke gebruikers en welk onderzoek?

    En dan maar weer €3,50 extra gaan rekenen per maand, omdat de functionaliteit alleen maar slechter wordt. Natuurlijk, da’s logisch 😳🫢🥴🤮

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks meer

    Troep troep en nog is troep

    Zenders storen
    WiFi klapt er om de minuut uit als je belt ligt het aan een kabeltje en andere keer omdat er geen kabel inzit

    Netwerk onderhoud doen ze hier savonds inplaats overdag wanneer mensen aan het werk zijn

    1 woord voor over teringzooitje

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo abonnement

    Ziggo deelt nieuwe modems uit, de zg. connectbox. Wij kregen afgelopen maandag, 11 april de nieuwe connectbox geleverd. In de verpakking ontbrak de ophangbeugel. Via de chat op de ziggo-site werd mij toegezegd dat deze wordt nageleverd. Op de doos staat met grote letters dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. In afwachting van de ophangbeugel en omdat ik niet onmiddellijk echt tijd had echt om mij in de installatie van een modem te verdiepen, heb ik het nieuwe modem even aan de kant gezet. Op vrijdag 15 april start ik mijn computer op en krijg geen verbinding met het internet. Ziggo gebeld. De klantenservice vertelde mij dat de nieuwe connectbox nu mijn actieve modem is en dat het oude modem niet meer werkt.
    Zijn dit 14 dagen??? Na 4 dagen staat mijn oude modem al uit!!!
    Ik zei de klantenservice dat ik wil dat mijn oude modem weer wordt geactiveerd.
    Dat kan meneer, zei de klantenservice, maar dat duurt 3 dagen.
    Is dit een betrouwbaar bedrijf???
    Ik ben weg. Voorgoed. Naar KPN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet+TV

    No internet and TV after 4 days after we moved to another location in the city of Rotterdam. Extremley bad service, of course waiting time is long and we need to pay the call costs to Ziggo. We're calling, they're promising 'will be, will be...', then they say 'It's on', I am chcking-again it's not working. After that we called them again, they said 'Sorry, now we see it's not working. It will be ok!'...I said 'When I can expect it to be ok?', agent replied 'I don't know, I can't tell!' We called several times and only promising. My God, like I am talking to a goat or a dog or three year old kid. Don't go there, please!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen

    Ik belde voor een storing van het internet en werd daarna ongevraagd doorverbonden met een afd. waar ze nog een aanbod wilde doen, na 15 min. In de wacht te hebben gestaan werd ik zo onfatsoenlijk te woord gestaan dat ik uiteindelijk de Hoorn erop gelegd heb.
    Dit deed mij besluiten om over te stappen naar KPN die uiteindelijk nog goedkoper was ook.
    Dus voor mij nooit meer ziggo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles in 1

    De laatste tijd regelmatig signaalverlies. Vandaag de hele dag storing

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Coax kabel

    Ziggo is te vergelijken met een malafide sleutelbedrijf. Eerst komt er een monteur langs en geeft aan dat er een coax kabel mist. Vervolgens wordt de BAM telecom als betrouwbare installateur aanbevolen. Aan de telefoon zegt de medewerker van de BAM dat de kosten door Ziggo worden vergoed. Tot een maand later blijkt dat Ziggo de kosten van bijna 500euro door factureert aan de klant!! Bedankt Ziggo stelletje oplichters!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en televisie

    Voordelige prijs en daarom overgestapt. Producten snel in huis.
    Service vind ik erg slecht. Registreren lukte niet maar hadden we nodig voor Viaplay. Na 20min aan de telefoon met Ziggo was het resultaat dat we zouden worden teruggebeld. Is niet gebeurd en kon ik er weer achteraan. Dus Viaplay alsnog los moeten aanschaffen voor één maand, want registreren ging nog steeds niet. Dit heeft ons toch weer 16 euro gekost, gewoon jammer. Meerdere keren gevraagd om compensatie maar hier wordt niets mee gedaan. Ik vind dit teleurstellend. We zijn net nieuwe klant en dit geeft weinig vertrouwen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo Max

    Ik gebruik al 2 jaar Ziggo Alles in een max die een snelheid zou hebben van 600/40 deze wordt sinds het begin al niet gehaald. Snelheid wifi naast het witte kastje is 25.4/24.1 (download/upload) en bekabeld 89.5/39.3 (download/upload), deze snelheden zijn voor het goedkoopste abonnement van EUR 55,50 /mnd en niet voor de Max waar je EUR 91 betaald per maand. Dit is afleggerij betaal dus al 2 jaar zo'n EUR 40 teveel voor mijn internet. Heb 3 extra Wifi punten in huis om maar een beetje internet te hebben.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    zicco zakelijk

    vanaf 23 januari bezig en vandaag komt de monteur en weer niet gelukt .mensen van de klanten service zijn zeer onbeleefd. zeer slecht bedrijf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv, internet

    Slecht hoe dit gaat bij ziggo
    Iets meer als 2 weken geleden "kostenloos" overgestapt met mooie aanbiedingen en een overstapservice. Eerst waren de aanbiedingen niet allemaal doorgegeven daarna moest ik een afspraak maken omdat ik de coax aansluiting niet had, vervolgens moest ik producten aanschaffen voor 15 euro want dat was niet inbegrepen. Daarna een mail dat ik monteurskosten zou krijgen overal achteraan moeten bellen en moeten regelen. Vandaag kwam de monteur en die vertelde me doodleuk dat het weken zou duren voor ik aangesloten zou kunnen worden omdat de kabel van buitenaf weer opnieuw gelegd moest worden en ik dan al die tijd zonder tv en internet zou zitten en hij adviseerde mij om de boel te annuleren. Alles geannuleerd blijkt ziggo kpn ook nog afgezegd te hebben dus ik mocht vandaag hals over kop opzoek naar een andere provider en ik zit dus als nog 2 weken zonder tv en internet. En bedankt. Laat die mensen die voor jullie de deuren afgaan om jullie service aan te smeren, gelijk eens kijken of er überhaupt een aansluiting aanwezig is scheelt dit soort ellende

Anderen bekeken ook

EasySwitch.nl
23 reviews

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Vastelastenbond
14 reviews

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten.  Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise
59 reviews

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: -    Energie; -    Autoverzekeringen; ...

Tele2
38 reviews

Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Tele2 is een bedrijf welke al vele jaren in ons land actief is. Ze ...

Ziggo

Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf. 

Over Ziggo
Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland. 

Diensten 
De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen. 

 

Klachten 
Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter! 

Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

}