Ziggo

Alle reviews

Ziggo

42% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (135)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo alles in een

    Ik maak al ongeveer tien jaar gebruik van Ziggo. Op een aantal storingen na heb ik nooit problemen gehad. Tussendoor ben ik drie keer verhuist en ook dit ging allemaal soepel. Paar keer een upgrade gedaan met de Mediabox en modem ook dat ging allemaal soepel. Er moest een monteur aangestuurd worden om een aansluiting te vernieuwen in de muur en dit werd snel opgelost. Het enige nadeel vind ik de prijs, het mag van mij wel wat goedkoper. Ook voor de nieuwste Mediabox moet je extra per maand betalen, die zie hier voor hadden was echt van dusdanige slechte kwaliteit dat ze van mij ter compensatie iedereen wel gratis de nieuwste Mediabox moeten geven. Ik ben nu aan het kijken naar goedkopere opties zoals T-Mobile maar als ik zo de reviews lees op het internet dan blijf ik nog wel even bij Ziggo. Behalve de prijs ben ik eigenlijk een gelukkige klant.

    Slechte service, alles duurt lang, slechte kwaliteit voor bijna €80 per maand! Horizon box loopt wekelijks vast, tientallen keren gemeld de laatste jaren maar er verbetert niets.

    Nou gelukkig nog iemand positief over de service, ik vind het dramatisch.

    ziggo is naar mijn mening de slechtste heb een gaming pc met de beste gear nieuwste videokaart 128gb ram en een 64 core cpu en het duurste paket van ziggomaar zulke dikke spikes dat games niet te spelen zijn

    voor service moet je niet bij Ziggo zijn, zie mijn review! echt een waardeloos bedrijf

    Ruim 10 jaar klant,na verhuizing slecht internet ontvangst,ik moest een wifi versterker kopen wat heel even werkte,hierna stuurde Ziggo een monteur ,deze kon het probleem ook niet verhelpen,als kado kreeg ik wel de rekening,ik ben er helemaal klaar mee en overgetapt naar KPN

    Ongeloofelijk slecht is deze wifi

    Ze negeren bel-me-niet register!!!!
    Recht van Verzet link: /klantenservice/abonnement/klantgegevens/recht-van-verzet

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo internet

    Internet heeft ups en downs maar dat is waarom ik ook blijf bij Ziggo. Ik zie alleen negatieve reacties, maar er kan geen perfectie bestaan als geen problemen verschijnen om het te verbeteren--daar speelt de customer service in! Ik was heeeel lang reluctant om hier provider aan te sluiten, vooral toen ik de hele tijd storing had. Ik zag opeens dat je LIVE chat kon doen!!! Binnen een gesprek alle storingen opgelost. Sindsdien ga ik altijd terug op LIVE als er iets is of vragen heb. Ik ben misschien een irritante klant, maar ik heb veel liefde voor de LIVE support die altijd mijn dagen eindigen met een glimlach, en ik zou geen raad weten hoe ik iets moet oplossen mocht ik bij anderen zijn, dus ik blijf trouw met Ziggo! Prijzen zijn wel duur maar hun zijn waard vind ik.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Wat een K** bedrijf is dat Ziggo. Voor nieuwe klanten doen ze alles, naar bestaande klanten steken ze heel vriendelijk een dikke vinger op. De Ziggo Humax werkte niet meer naar behoren. TV programma’s konden niet meer worden opgenomen, opgenomen programma’ss niet meer worden teruggekeken. Ziggo heeft tot 2 keer toe een nieuwe afstandsbediening gestuurd, wat niet hielp. Vervolgens wederom kontakt met Ziggo opgenomen, die je vriendelijk te woord staan. Als we het abonnement zouden upgraden (kosten EUR 6,50), zouden ze een nieuwe media box, waar we mee OOK tv programma’s konden opnemen, toesturen. Zogezegd , zo gedaan. Tot onze verbazing ontvingen we een humax waar we NIET mee konden opnemen. Direct contact opgenomen met Ziggo. Iedere keer werden te keurig woord gestaan, maar ik iedere keer werd je door verbonden naar een andere afdeling en moetsthet hele verhaal opnieuw worden uitgelegd. Niet alleen dat, maar ook iedere keer (k heb minstens 20 personen gesproken) “Mag ik uw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, maar ook draaien ze allemaal een standaard verhaal af. Niemand die zorg dat de beloofde apparatuur zou worden toegestuurd. Om gek van te worden. Uiteindelijk werd ik geholpen, door iemand van de administratie die ervoor zou zorgen dat de beloofde media box zou worden verstuurd. Allereerst zou zij het nieuwe abonnement terugzetten naar het oude en ik moest na drie dagen contact opnemen met de technische dienst, die mij doodleuk vertelde, dat er apparatuur is toegestuurd, zij verder niets doen en nadat ik mij behoorlijk kwaad maakte, vertelde dat ik gewoon ben voorgelogen, maar dat zij verder niets kunnen doen. Waarom zij een klantenservice hebben is mij een raadsel. Allemaal vriendelijke mensen, maar service wordt niet verleend. Zij proberen alleen meer geld uit je zak te kloppen. Ze doen alles om nieuwe klanten binnen te halen, maar loyaliteit wordt niet beloond.

    ik vind Ziggo zeer slecht , ik was overstap naar Ziggo , hij heeft mooi praat over Ziggo , 2 maand laat krijgt ik dubbel rekening , een van oude leverancier , ander van Ziggo , Ziggo niet voor mijn oude leverancier opzegging , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen .

    Doe wat aan de wifi bij lebnizstraat 22

    Slechtste wifi ooit, zoveel klachten en be niet de enige. Komen ze langs, wifi nog slechter. Wat is dit in vredesnaam??

    Ik zou zeggen, ald je problemen, slechte internet slechte serverce wil, neem dan ziggo. Wil je goede kwaliteit en internet die goed werk, ga naar kpn

    Twee weken gelede op donderdag was het f*ck met de mediabox. Vorige week donderdag was het 's avonds weer
    helemaal mis met het gebruik van de mediabox horizon, na enkele uren met de helpdesk tevergeefs bezig te zijn geweest
    beloofde men mij een internetkabel op te sturen, is gebeurt maar lost niets op en Ziggo verdomd het om een monteur te sturen. Een technisch aangelegd familielid heeft het inmiddels opgelost, waar dat arrogante gespuis van Ziggo af liet weten.
    En de prijs maar weer eens verhogen terwijl de prestaties ver achter blijven bij het prijsniveau. Ziggo komt me zo langzamerhand mijn strot uit.

    Krijg je voor je zakelijke rekening een jongen man Lars genaamd aan de telefoon
    snap zeg de uit leg niet van de rekening krijg je trhoren Mv u haalt alles door elkaar
    Man man zet me zelf 10 min in de wacht op mijn facturen te bestuderen en omdat zij n tijd erop zit pleurt hij zo de telefoon erop
    KANSLOOS DEZE MEDEWERKER

    Sinds januari wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
    Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

    Waardeloos! Schandalig!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Hoere bedrijf. Achterlijke zooi

    Heb er totaal geen woorden voor, hoe klanten behandeld worden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet

    ziggo je kankermoeder, altijd is je internet traag , of werkt volledig niet.
    daar krijg je wel mijn geld voor, maar voor het leveren van services wat je toekent zie ik weinig.
    dus steek dat geld in je kont vieze vuile kankerleijers.
    ga je kankermoeder neuken en je kankeroma vieze vuile tering hoer
    ik ben klaar met jullie kanker tyfus homo's.
    ik hoop dat jullie failliet gaan en er een grote rechtszaak tegen jullie komt, zodat jullie in de gevangenis, in jullie grote kanker reet worden geneukt door die homo's daar binnen.
    dan ga je je eigen kontje gratis en voor niets weggeven.
    dood aan ziggo.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV, radio

    Gewoon wat punten bij elkaar:

    Je MOET voor radio luisteren je TV aanzetten, anders geen zenders te kiezen. Zeer milieuonvriendelijk.

    Erotiekkanaal: is niet op ziggo GO te zien én je moet nu op TV bij iedere zender na zappen heel vaak opnieuw een code invoeren, pfff.
    Ik betaal daar per maand voor, zorg dan ook dat t goed werkt!

    En dit allemaal op basis van onderzoeken bij gebruikers. Bullshit, welke gebruikers en welk onderzoek?

    En dan maar weer €3,50 extra gaan rekenen per maand, omdat de functionaliteit alleen maar slechter wordt. Natuurlijk, da’s logisch 😳🫢🥴🤮

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en televisie

    Voordelige prijs en daarom overgestapt. Producten snel in huis.
    Service vind ik erg slecht. Registreren lukte niet maar hadden we nodig voor Viaplay. Na 20min aan de telefoon met Ziggo was het resultaat dat we zouden worden teruggebeld. Is niet gebeurd en kon ik er weer achteraan. Dus Viaplay alsnog los moeten aanschaffen voor één maand, want registreren ging nog steeds niet. Dit heeft ons toch weer 16 euro gekost, gewoon jammer. Meerdere keren gevraagd om compensatie maar hier wordt niets mee gedaan. Ik vind dit teleurstellend. We zijn net nieuwe klant en dit geeft weinig vertrouwen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mediabox

    Ik wilde even nadat ik door 2 medewerkers vrouwen onbeschoft behandeld te zijn, even een 10 geven voor een medewerker Martin die mij en mijn nicht zaterdag super goed en geduldig geholpen heeft en super vriendelijk was . Ik heb gemerkt dat de vrouwelijke medewerkers van ziggo alles van een blaadje aflezen en nergens verstand van hebben en ook volgens mij geen behoefte daar aan hebben, maar Martine echt je bent een aanwinst voor ziggo , zo zouden ze allemaal moeten zijn .

    Martin is waarschijnlijk na dit lieve berichtje meteen ontslagen. Bij Ziggo mogen ze niet van de standaard vragenlijst afwijken, een klacht zo snel mogelijk wegwerken of ze je nu wel of niet hebben geholpen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Kan bij kpn ook

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks meer

    Troep troep en nog is troep

    Zenders storen
    WiFi klapt er om de minuut uit als je belt ligt het aan een kabeltje en andere keer omdat er geen kabel inzit

    Netwerk onderhoud doen ze hier savonds inplaats overdag wanneer mensen aan het werk zijn

    1 woord voor over teringzooitje

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo abonnement

    Ziggo deelt nieuwe modems uit, de zg. connectbox. Wij kregen afgelopen maandag, 11 april de nieuwe connectbox geleverd. In de verpakking ontbrak de ophangbeugel. Via de chat op de ziggo-site werd mij toegezegd dat deze wordt nageleverd. Op de doos staat met grote letters dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. In afwachting van de ophangbeugel en omdat ik niet onmiddellijk echt tijd had echt om mij in de installatie van een modem te verdiepen, heb ik het nieuwe modem even aan de kant gezet. Op vrijdag 15 april start ik mijn computer op en krijg geen verbinding met het internet. Ziggo gebeld. De klantenservice vertelde mij dat de nieuwe connectbox nu mijn actieve modem is en dat het oude modem niet meer werkt.
    Zijn dit 14 dagen??? Na 4 dagen staat mijn oude modem al uit!!!
    Ik zei de klantenservice dat ik wil dat mijn oude modem weer wordt geactiveerd.
    Dat kan meneer, zei de klantenservice, maar dat duurt 3 dagen.
    Is dit een betrouwbaar bedrijf???
    Ik ben weg. Voorgoed. Naar KPN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet+TV

    No internet and TV after 4 days after we moved to another location in the city of Rotterdam. Extremley bad service, of course waiting time is long and we need to pay the call costs to Ziggo. We're calling, they're promising 'will be, will be...', then they say 'It's on', I am chcking-again it's not working. After that we called them again, they said 'Sorry, now we see it's not working. It will be ok!'...I said 'When I can expect it to be ok?', agent replied 'I don't know, I can't tell!' We called several times and only promising. My God, like I am talking to a goat or a dog or three year old kid. Don't go there, please!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen

    Ik belde voor een storing van het internet en werd daarna ongevraagd doorverbonden met een afd. waar ze nog een aanbod wilde doen, na 15 min. In de wacht te hebben gestaan werd ik zo onfatsoenlijk te woord gestaan dat ik uiteindelijk de Hoorn erop gelegd heb.
    Dit deed mij besluiten om over te stappen naar KPN die uiteindelijk nog goedkoper was ook.
    Dus voor mij nooit meer ziggo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles in 1

    De laatste tijd regelmatig signaalverlies. Vandaag de hele dag storing

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Coax kabel

    Ziggo is te vergelijken met een malafide sleutelbedrijf. Eerst komt er een monteur langs en geeft aan dat er een coax kabel mist. Vervolgens wordt de BAM telecom als betrouwbare installateur aanbevolen. Aan de telefoon zegt de medewerker van de BAM dat de kosten door Ziggo worden vergoed. Tot een maand later blijkt dat Ziggo de kosten van bijna 500euro door factureert aan de klant!! Bedankt Ziggo stelletje oplichters!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo Max

    Ik gebruik al 2 jaar Ziggo Alles in een max die een snelheid zou hebben van 600/40 deze wordt sinds het begin al niet gehaald. Snelheid wifi naast het witte kastje is 25.4/24.1 (download/upload) en bekabeld 89.5/39.3 (download/upload), deze snelheden zijn voor het goedkoopste abonnement van EUR 55,50 /mnd en niet voor de Max waar je EUR 91 betaald per maand. Dit is afleggerij betaal dus al 2 jaar zo'n EUR 40 teveel voor mijn internet. Heb 3 extra Wifi punten in huis om maar een beetje internet te hebben.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    zicco zakelijk

    vanaf 23 januari bezig en vandaag komt de monteur en weer niet gelukt .mensen van de klanten service zijn zeer onbeleefd. zeer slecht bedrijf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv, internet

    Slecht hoe dit gaat bij ziggo
    Iets meer als 2 weken geleden "kostenloos" overgestapt met mooie aanbiedingen en een overstapservice. Eerst waren de aanbiedingen niet allemaal doorgegeven daarna moest ik een afspraak maken omdat ik de coax aansluiting niet had, vervolgens moest ik producten aanschaffen voor 15 euro want dat was niet inbegrepen. Daarna een mail dat ik monteurskosten zou krijgen overal achteraan moeten bellen en moeten regelen. Vandaag kwam de monteur en die vertelde me doodleuk dat het weken zou duren voor ik aangesloten zou kunnen worden omdat de kabel van buitenaf weer opnieuw gelegd moest worden en ik dan al die tijd zonder tv en internet zou zitten en hij adviseerde mij om de boel te annuleren. Alles geannuleerd blijkt ziggo kpn ook nog afgezegd te hebben dus ik mocht vandaag hals over kop opzoek naar een andere provider en ik zit dus als nog 2 weken zonder tv en internet. En bedankt. Laat die mensen die voor jullie de deuren afgaan om jullie service aan te smeren, gelijk eens kijken of er überhaupt een aansluiting aanwezig is scheelt dit soort ellende

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo walgelijk bedrijf

    Mensen trap er niet in
    bij dit k ^^t bedrijf want wat een eikels nog geen 2 maanden er bij nu al problemen met de facturen en liegen aan de telefoon helemaal mooi doen dit gratis dat gratis ook op de radio dit er bij dat er bij eindstand dikke factuur chat je met ze zeggen ze ja ik was niet bij het gesprek en ja de eerste 8 maanden kost het 29,95 en na de actie tijd duurder dus daarom de facuren ik zeg hallo we zijn er nog geen 2 maanden

    En als hun iets toevoegen aan je abo ben je gewoon de sjaak want je betaald gewoon movies en series xl 2 x extra op de factuur 11,95 en nooit gehad of om gevraagd zegt die ja wij werken niet met terug werkende kracht ik kan hem wel uit zetten maar je krijgt je geld niet terug

    Nou echt mensen let op met deze oplichters

Anderen bekeken ook

EasySwitch.nl
23 reviews

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Vastelastenbond
13 reviews

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten.  Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise
59 reviews

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: -    Energie; -    Autoverzekeringen; ...

Budget Alles-in-1 | Budget Thuis
2 reviews

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...

Ziggo

Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf. 

Over Ziggo
Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland. 

Diensten 
De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen. 

 

Klachten 
Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter! 

Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

}