Youfone
Alle reviewsYoufone
Alle reviews (38)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Internet en TV youfone
Overstap service - wat een puinhoop
Overstap service lukt niet, moest ik zelf regelen. Net voor de eind datum komt Youfone terug dat de start datum vertraagd is. 5 dagen zonder internet of tv. Geen oplossing, geen excuses, bekijk het maar. Pas op met Youfone overstappen!!!Internet en TV
Medewerkers hebben geen kaas gegeten van de producten die zij verkopen en hoe dit werkt, spreken elkaar allemaal tegen en geven de verkeerde informatie of geen informatie waardoor ik nu met de ellende zit.
onbeperkt mobiele data
Normaal erg tevreden. Echter bij onbeperkt mobiele data is dit maar 3 MB per dag en dan wordt je pardoes afgesloten zonder enige waarschuwing en zonder dat je dan nog bij de app kan!! Klachten, verzoeken, wensen lijdt tot niets. Ik ga naar de geschillencommissie.
mobiel bellen
Mijn vader met dementie kan zijn telefoon niet meer gebruiken en Youfone weigert het 2 jarig abonnement op te zeggen
Sim Only
Ik heb al een paar jaar Sim Only van Youfone, verleden jaar had ik mobiel internet ineens meer nodig als Hotspot op mijn telefoon om een kleine periode te overbruggen dat ik geen vast internet meer had, uiteraard hield ik mijn hoeveelheid data nauwlettend in de gaten zodat ik er niet teveel overheen zou gaan, dit werd uiteindelijk 300mb, voor 300mb buiten je bundel betaal je 30 euro, is echt enorm veel, maar goed, dat is wat ze rekenen.
Toen heb ik mijn abo vernieuwd voor 2 jaar met meer data, 6GB in plaats van 1GB, maar inmiddels heb ik weer vast internet, dus ik gebruik mobiele data nauwelijks nog, en ik zet het alleen aan in mijn telefoon als ik het echt nodig heb. Ik heb het in januari/februari 2023 2x kort aangezet en daarna gelijk weer uit, en nu zie ik op mijn rekening dat er in de afgelopen maand zeker 8x precies 58,69MB van mijn data af is gegaan, ergens midden in de nacht terwijl ik lag te slapen.
Dus dacht ik, ik moet toch een controleren of dat in december ook gebeurt is, waar ik 30 euro extra moest betalen omdat ik over mijn bundel was gegaan, en dat was dus idd het geval, ook iets van 8x, dus dat komt overeen met een kleine 500MB data die Youfone gewoon van je abo afhaalt terwijl je niets gebruikt, en ik heb een Android telefoon en ik was gewoon in Nederland, (bij een Iphone in het buitenland schijnt dit normaal te zijn) dus dat betekent dat Youfone me gewoon bestolen heeft, want zonder die automatische data diefstal had ik gewoon voldoende gehad in december.
Dus Youfone doet aan data diefstal, ik heb ze een mail gestuurd waarin ik ze verzoek om mijn abo per direct kosteloos te beëindigen, en als ik een reactie krijg zal ik ze ook aangeven dat ik mijn 30 euro terug wil, want ik laat me niet bestelen, ik zal zelfs een kort geding tegen ze aanspannen als ze me niet tegemoet komen.Simonly
Slecht bedrijf, onterecht internetbundel verkend. Factuur niet gecorrigeerd, 5 keer poging naar klantenservice gemaakt en toch moet ik de enorme kosten betalen en niet eens bewijs heb ontvangen dat daadwerkelijk mijn gebruik was en ze geven de schuld aan kpn netwerk terwijl ben ik al jaren klant met inyernet van kpn en nooit probleem met factuur heb gehad. De prijs vechter zegt niet de goedkoop zijn en uiteindelijk sta ik met die opluchter van een jaar contract. Denk heel goed na voor dat naar deze bedrijf overstap.
aanvraag wijziging
Ik geeft één ster, maar zou eigenlijk nul sterren willen geven.
We hadden één klantnummer met daaronder twee 06-nummers. Omdat we op één nummer teveel spam ontvingen het verzoek gedaan om dat nummer te vervangen voor een ander nummer. Mijn zoon regelde dit en gaf daarbij een foutief klantnummer door.
Vervolgens werd niet het gewenste nummer aangepast, maar het andere!
Dagen bezig geweest met pogingen om mijn nummer weer terug te krijgen. Niet gelukt. We kregen het verwijt dat we het verkeerde klantnummer hadden doorgegeven. Interessant, maar hoe bestaat het dan dat de wijziging toch werd doorgezet? Youfone blundert en geeft de klant daarvan de schuld.
Daarnaast is het natuurlijk merkwaardig dat mijn oude nummer meteen weg was. Dat betekent dat iedere keer als Youfone een fout als deze maakt, de klant zijn telefoonnummer kwijt is. Er moet natuurlijk een correctiemogelijkheid zijn!
De manier waarop we werden benaderd door sommige medewerkers (Michiel), daar lusten de honden geen brood van. Onbeschoft gewoon.
Wij zijn er klaar mee. Alle onze Youfone-abonnementen zijn binnen een maand weg. Deze recensie is bedoeld als een waarschuwing voor anderen.Sim only
Rekening kloppen niet er word gewoon maar wat gedaan je word hier iegelijk opgelicht hulp krijg je niet wamd de telfoon word er gewoon opgegroeid zeer slechte communicatie voor af en dit is volgens wet gewoon rechtsgeldig om voor een dergelijke reden u abenement stop te zeten zonder eventueele andere kosten
2 jaar sim only
WAARSCHUWING! Ga alsjeblieft niet met YouFone in zee, ze brengen onverwachts hoge kosten in rekening omdat je zogenaamd over je databundel bent heen gegaan. Wanneer je ze vraagt om het verbruik te onderbouwen dan beroepen ze zich op de AVG wet. Grotendeels van mijn verbruik vindt volgens de facturen plaats terwijl ik slaap. Ze stelen bewust van consumenten en de klantenservice is allesbehalve een service te noemen.
Hoge extra kosten buiten je bundelT
Als je een keer per ongeluk buiten je bundel komt, krijg je geen waarschuwing via sms. In ons geval 700 mb en dat kost je € 70,- buiten je bundel. Je kunt een waarschuwing krijgen, maar daar moet je voor betalen (data of belplafond). In januari kreeg mijn dochter een sms met een waarschuwing, maar nu dus niet. Dat doen ze niet elke keer, aldus de klantenservice.
bestelling internet
Gratis klantenservice schrijven ze op hun site maar dat klopt niet. wil je ze bellen met die 088 nummer dan kost je dit een hoop geld. misleidende info op hun website. Afknapper en wegwezen.
Contactgegevens zijn moeilijk te vinden op hun site en chat staat altijd uit.18 december 2020
Sinds eind vorig jaar klant bij Youfone, maar ik heb veel spijt. Slechte of onjuiste informatie en niet bereikbaar. Op mails geen reactie, telefonisch uren wachten tot de openingstijden verloopt en ook via de chat kom je geen steek verder. Ook levering eigenlijk 0 sterren
Sim Only abonnement
Nooit meer Youfone!
Ik heb 2 simkaarten ontvangen in plaats van 1.
Toen ik de medewerker via de chatfunctie vroeg wat ik moest doen zij hij dat ik de tweede simkaart moest weggooien. Ik had aan het begin van die chat ook veel informatie moeten doorgeven (telefoonnummer en email).
Een maand later is die simkaart van zichzelf geactiveerd. Toen ik contact opnam met Youfone konden ze ondanks al de informatie die ik tijdens de chat had gegeven de chat niet terugvinden. Daarom heb ik screenshots van het gesprek naar hun toegestuurd. Later hebben ze me zonder reden aan te geven verteld dat ze mij verder niet kunnen helpen. Ik wil kosteloos af van die ongewenste abonnement. Ik weet ook zeker dat ik nooit meer met Youfone in zee zal gaan.gratis nieuwe TV-ontvanger en HDMI-kabel
Als abonnee voor internet en tv kreeg ik gratis een nieuwe TV-ontvanger en HDMI-kabel om dat ze op een nieuw systeem overgingen. Aansluiten lukte van geen kant. Klantenservice gebeld, daarna technische dienst. Die luisterde mee bij het installeren, kwam met 10 oplossingen die allemaal niet werkten, en wist het toen: de HDMI-kabel was niet goed. Ze zouden z.s.m. een nieuwe sturen.
Enkele dagen later arriveerde... een e-mail. Ze gaven geen garantie en ik moest er zelf aar een kopen.
Ik ben er maar niet op ingegaan. Ik had me genoeg geërgerd.Vast TV Internet
Haperend beeld. Al 6 weken dagelijkse storing. Klachtenservice onbereikbaar en op emails wordt helemaal niet gereageerd.
TV
Waardeloze klantenservice. Komt pas na 10 minuten bij je terug en heeft me net 25 minuten laten wachten! Iedere keer excuses aanbieden voor het te lang wachten. Daar hebben we niks aan.
Ook is de vernieuwde versie van tv niet verbeterd. Je kunt niet vooruit opnemen omdat er geen programma in staat en als je al kan opnemen en doorspoelen dan na gepauzeerd te hebben kun je niet meer doorspoelen maar moet je opnieuw vanaf begin doorspoelen. En nadat je afgesloten hebt en op een later tijdstip weer wilt kijken moet je weer opnieuw vanaf begin doorspoelen.
Dit was niet bij de ouder versie zo.
Ik raad niemand dit aan! Als iets verbeterd is zorg dat er dan meteen verbetering in zit en niet nog allerlei complicaties die nog opgelost moeten worden. Gooi de nieuwe versie er dan nog niet in!Hallo Heijkamp,
Eindelijk iemand die beschrijft wat ik ook ondervonden heb en nog steeds tegen aan loop. Heel herkenbaar dat toen die programma informatie nog niet beschikbaar was en je dus nog niets op kon nemen. Probleem waar ik nu tegen aan loop is dat als je een film kijkt en je bent zo rond de 30 minuten dat het beeld weer naar voren springt. Doorspoelen kan natuurlijk niet dus moet je van voor af aan alles bekijken.
Zelf dat wat je opneemt kun je niet doorspoelen. Alleen op de Npo zenders.
Als ik youfone wil bellen of chatten duurt het heel lang om contact te krijgen.
Ben met u eens dat zelfs de vorige versie beter was!
Kunt u mij laten weten of u bovenstaand ook ervaart? Ik lees niet heel veel berichten over hoe andere mensen dit ervaren.Tv en internet
+makkelijk installeren
-niet stabiel, TV loopt zeer vaak vast
-wifi ook niet stabiel
-zappen zeer traag
-overstap service
-klantenserviceInternet
Sterk af te raden.
Nul flexibiliteit in datum van levering na het bestellen.
Zeer klantonvriendelijk bij de klantenservice.
Vanwege het coronavirus moest ik vroegtijdig verhuizen (partner teruggeroepen naar het buitenland en ik mn baan kwijt).
Mijn huisbaas is zo vriendelijk ons contract vroegtijdig te stoppen. Mijn energiemaatschappij wil een uitzondering maken omdat dit buiten mijn macht is. Van Youfone krijg ik te horen dat ik de resterende maanden moet betalen PLUS 25 euro administratiekosten.
Als ik vraag of er wellicht iets geregeld kan worden omdat ik er vrij weinig aan kan doen dat ik eerder moet verhuizen, krijg ik "Ja maar U had nou eenmaal een contract afgesloten" te horen.
Ik raad ten zeerste aan bij een andere provider je geld uit te gevengoedkoop sim only abonnement
Ik ben zelf heel tevreden met Youfone... had me aangemeld via een vriend voor de korting en ben gebleven omdat ze gewoon echt goedkoper zijn dan andere abonnementen maar wel gewoon hetzelfde netwerk hebben als kpn..
mijn bereik is altijd goed, dus geen klachten hier!abonnement
Oplichters! Verzinnen data die je niet hebt gebruikt. Uiteindelijk met dreigen rechtszaak hebben ze mijn abonnement kosteloos beëindigd.
NOOIT in zee gaan met deze mensen.
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Is een mobiele telefoon kopen bij Simyo.nl een goed idee? Andere consumenten helpen je graag bij het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
schuifje had op nee moeten staan, ik zou hier niet weer kopen!