Vodafone
Alle reviewsVodafone
Alle reviews (47)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Vodafone subscription
I would not recommend to subscribe anything with this company. if you have any problem with your subscription they will not help you even if it is their own fault. I am charged with a phone that I do not have and a subscription of 2 years that I rejected. I am waiting for one month now for this to be solved. Please choose another provider for your peace of mind and pocket.
E-Sim - Geen service - wel kosten
Pas op! Als een iPhone/mobiel met eSIM kapotgaat dan is het niet mogelijk de e-Sim zelf over te zetten naar een nieuwe telefoon want de code komt binnen op de kapotte telefoon. Het simkaart nummer en bevestigingscode op het kaartje zijn dan totaal onbruikbaar!
Ik werk voor de overheid in een crisisgebied ver buiten NL (geen directe vluchten) en met de eSIM doe ik o.a. ook mijn NL online bankzaken. Mij is door Vodafone te kennen gegeven dat mijn mobiele nummer (eSIM) pas op de andere telefoon geactiveerd wordt als ik mij in persoon met mijn paspoort in de winkel kom identificeren (paspoort kopie had ik ze al gemaild). Ik moet daarom iemand vragen een vliegticket voor mij te kopen (omdat ik zelf geen bankzaken meer kan doen zonder het telefoonnummer).
‘Voor een individu gaan wij ons beleid niet aanpassen,’ is de reactie van Vodafone. Dus, als een telefoonnummer ook voor internet bankieren wordt gebruikt neem dan vooral geen eSIM en al helemaal niet bij Vodafone. De DigiD app overzetten is een stuk eenvoudiger dan een Vodafone eSIM (met abonnement)!Zakelijke telefonie
Puccode
Hoe dom zijn ze bij vodafone.
Ben mn puccode kwijt.
Ik vraag deze op in my vodafone in nn vriend zn telefoon.
Zegt men bij vodafone er is een sms verstuurd met uw pukcode.
IK KAN NIET IN MIJN TEL DOMOREN.
DAAR IS ECHT NAGEDACHT....JESUSNieuw abbonement
Super slechte service. Telefoon plus nieuw abbonement besteld.
Na bijna 2 uur bellen chatten nog steeds geen steek verder.
Gewoon slecht.PREPAID SIM
UITERMATE ontevreden met VODAFONE en haar klantenservice! Ik kocht voor € 30 een PREPAID SIM kaart. In haar produkt beschrijving op de verpakking en op Internet is VODAFONE heel duidelijk IN GEBREKE omdat het daar NIET VERMELDT wordt dat een SIM kaart TEVOREN IN NL moet worden geactiveerd. Het wordt voorgesteld. dat activeren gebeurd door in gebruik te nemen! . Nergens wordt duidelijk vermeld dat een SIM kaart TEVOREN IN NL moet worden geactiveerd! Ik kocht de SIM voor het geval van nood voor gebruik in de EU......en het werkte niet! VODAFONE MISLEID haar klanten bij de aankoop en aanschaf omdat de productbeschrijving ONVOLLEDIG is.....maar wil daar geen verantwoordelijkheid voor aanvaarden. De aankoopprijs van de SIM werd mij niet vergoed......en de klantenservice hield mij eindeloos aan het lijntje met nodeloze vragen en suggesties om tenslotte te zeggen: u bent te laat......14 dagen na aankoop zijn verstreken.
SLECHTE service....en ronduit onsportieve en klantonvriendelijke houding! WEGBLIJVEN maar!Omzetten abonnement
Een ster is nog teveel;
Vodafone Nederland ongelofelijk!!! Al 3 dagen bezig om iets te regelen! Úren gebeld, doorverbonden naar personen die vervolgens niks kunnen, weer wachten… 3x voor niks naar een winkel gestuurd, gemaakte terugbelbeloftes niet nakomen, zeker min 10 x hetzelfde verhaal moeten vertellen , verbinding verbreken….Waarom bellen jullie niet terug als de verbinding verbroken wordt bij een klant die al dagen iets probeert te regelen en al úren moet wachten???? Dat zou toch heel netjes zijn!!!! Fail!!!!! Vodafone!!! Heel slecht! Schaam jullie hoe jullie met klanten om gaan! Niet normaal!!!! Wat (g)een service. Ik zie dat ik niet de enige ben die zo behandeld wordt!!!!! Ik ga de publiciteit maar eens opzoeken en overal reviews plaatsen. Misschien helpt het om jullie wakker te schudden!!!!! Ongelofelijk dat we steeds hetzelfde verhaal moeten mededelen!!! Leggen jullie niks vast en waarom steeds doorverbinden met mensen die ons niet kunnen helpen????? Verbindt dan door met de juiste persoon! Wie gaat die uren belkosten vergoeden? Uiteindelijk nog steeds NIET geholpen!!!!!!Iphone 13 pro
In de winkel werd gezegd 1 werkdag vervolgens werd ik gebeld dat het 2 weken verlengt was toen daarna moest ik nog 3 weken wachten dus zou in totaal 5 weken moeten wachten en nu hoor ik dat ik minimaal nog 3 weken moet wachten voor een toestel dus wacht al 8 weken👍🏻
Abonnement
İk ben eerder vodafone mobiel klant geweest en terugekeerd naar kpn. Kpn valt ietsje duurder maar toch een duurzaam bedrijf ! Na jaren ben ik toch samen met me man naar vodafone gegaan maar minder blij mee 😔 we hebben een van de duurste mobiele abonementen genomen maar toch niet tevreden over internet ! İnternet valt vaak weg !
mobiel abbonnement
Mijn dochters hebben samen een rekening van € 217,- omdat ze buiten hun bundel internet verbruikt hebben. Ik ben de contracthouder maar nooit een waarschuwing gehad, het blijkt dat ze nu alweer € 200,- buiten de bundel verbruikt hebben.
Vodafone zojuist gesproken maar kunnen totaal niets voor mij betekenen, vind ik wel echt bizar voor zo een groot bedrijf, waarschijnlijk hebben de kinderen niet eens zoveel buiten hun bundel verbruikt maar wordt schandalig veel geld voor gerekend.
Ik had graag gezien dat vodafone bijvoorbeeld als tegemoetkoming het verbruik tegen een bundel prijs kan aanbieden.Samsung s22 Ultra
Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'
Prepaid abonnment
Ik woon op Curacao. Heb mijn NL 06 nummer in mijn telefoon. Kan bellen en gebeld worden, alleen helaas komen SMS berichten tot een dag later aan. Dankzij de criminele IT wereld kan ik dus nergens meer inloggen waar men een verificatie code per SMS stuurt die enkele minuten geldig blijft. Waar moet ik klagen. Bij Vodafone of de gelieerde provider hier.....
Abonnement
Pas op met deze provider,ik ben al jaren klant en ben door een eigen medewerker van Vodafone gewaarschuwd dat ik werd bestolen.bleek dat ze structureel elke rekening ongeveer 20 euro extra in rekening brachten.het werd verrekend.maar was zo stom om weer te verlengen en nu weeer 45.00euro van mijn bankrekening.
Chech de afschrijvingen.Facturen
Na 5 jaar trouwe klant te zijn geweest maakte ik een overstap naar KPN. Ik had 6 weken later een factuur nodig voor de belasting.
Ik kon me niet aanmelden via de website en na bellen met de klantenservice kreeg ik de optie facturen terug te kopen voor €3,50. Ik was het er niet mee eens maar had het nodig. Noodgedwongen zei ik, stuur maar op en dan ga ik hierna verhaal halen bij de jurridische afdeling.
Nadat er 4 facturen waren gestuurd vroeg ik me af waarom ze ze elke keer los stuurde. Ik kreeg het antwoord, u betaald per factuur. Ik vroeg haar meteen te stoppen. Dit was niet mijn bedoeling.
Wat een rot bedrijf als je op deze manier over de rug van oude klanten nog even een slaatje wil slaan. Ik ga nooit meer gebruik maken van Vodafone.Red together
Bestellen één drama inmiddels 20 personen in twee weken gesproken.
Abbonnement kind
Na lang bellen en meermaals specifiek gevraagd te hebben of ik niet in de problemen kon komen met een abonnement voor mijn dochtertje van 9 jaar een abbonnement afgesloten. Dit omdat mij werd gegarandeerd tot 3x toe dat het onmogelijk was om buiten bundel kosten te krijgen. Maanden later kreeg ik een bericht dat voor betreffende nummer de kosten waren opgelopen tot over de 292 euro. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een link gekregen om mijn klacht in te dienen. Dit omdat ik wellicht in aanmerking kwam voor kwijtschelding. Deze mail is ruim 1 maand geleden verstuurd. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen. Vandaag kreeg ik een melding dat de 20 ste een bedrag van 350 euro word afgeschreven. Hier ben ik het uiteraard volledig mee oneens. Vodafone heeft mij onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd. Ik wil dat zij hun leugen of fout ook oplossen op een redelijke manier.
Samsung z flip3
Super slecht menu keuze en verbinding bij vodafone klantenservice. Vraagt iets op wordt niet gedaan. Tja wat moet ik nog meer zeggen. Vodafone was ooit goed en nu gewoon te triest voor worden. Doe er iets aan Vodafone!
Verlening abonnement en nieuwe iPhone
Eerst gebeld naar Vodafone met vraag of toestel in winkel op voorraad was, Klantenservice medewerkster bevestigde dit.
In de winkel blijkt dat de telefoons niet op voorraad zijn uit veiligeheidsoverwegingen. Levertijd 2 tot 3 weken.
Krijg een sms dat telefoon in week 51 geleverd word. Gisteren eerst via de chat bevestigd gekregen dat ik kan bellen met een nummer in woerden dat ik een afspraak kan maken, kwartier in de wacht gehangen en blijkt dat ik geen afspraak kan maken want de bestelling hangt ergens. Wederom gebeld en er werd versteld dat ik binnen 24 uur een email kon ontvangen voor bezorgafspraak. Nu 24 uur verder geen mail, weer aan de lijn met een service medewerkster van de klantenservice en hang weer al 15 minuten in de wacht, want de dame kon mij niet informeren.
Wat een bedrijf!!!!!!!!! Ga kijken of ik kan annuleren.Wat een bedrijf!!!!!!!Abonnement
Wat een stel oplichters , 2keer gebeld om op te zeggen , ze zeggen dat ze het zullen regelen maar doen niks , en omdat ik voor de laatste maand 1gb extra nodig had (en dat kreeg ik gratis, hebben ze mijn een nog duurder abonnement aangesmeerd terwijl ze wisten dat het voor een maand was) door een emigratie naar het buitenland heb ik verder geen aandacht meer aan gegeven omdat ze vertelde dat alles geregeld was , maar de telefoniste heeft mij genaaid en zelf een bonus opgestreken , ze nemen alle gesprekken op maar deze was er niet meer , nu pure oplichting bij Vodafone en hun partner Ziggo die hun mij aanbeveelde geeft niet thuis , kortom bij Vodafone en Ziggo moet je niet wezen , kijk uit want als je iets extra's aan kunnen smeren zullen ze dat zeker doen zonder dat je het weet
Sim + mobiel
Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.
Ze zijn zeker niet de goedkoopste en dan verwacht je ook service, maar dat kan je vergeten.
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...