Vodafone
Alle reviewsVodafone
Alle reviews (40)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Duur maar goed
Niet de allergoedkoopste, ik betaal 50 euro per maand voor onbeperkt bellen. Maar wel altijd goed. Nooit problemen, altijd bereik. Duurkoop is meestal ook niet goedkoop, maar wel zekerheid. In tegenstelling tot bijvoorbeeld hollandsnieuwe die ik laatst bij radar zag. Daar betaal je wel minder, maar heb je uiteindelijk niks. Dat is dan duurder dan vodafone!
Abonnement
İk ben eerder vodafone mobiel klant geweest en terugekeerd naar kpn. Kpn valt ietsje duurder maar toch een duurzaam bedrijf ! Na jaren ben ik toch samen met me man naar vodafone gegaan maar minder blij mee 😔 we hebben een van de duurste mobiele abonementen genomen maar toch niet tevreden over internet ! İnternet valt vaak weg !
Ziggo?
Al jaren vodafoneklant..
Zeer te spreken over de service..
Alleen erger ik me groen en geel aan de opdringerigheid van een telefonische helpdesk die je probeert Ziggo aan te smeren.
Ik weet dat ze samen gegaan zijn maar ik kan ze er niet van overtuigen dat ik absoluut geen interesse heb in Ziggo.Blij met vodafone
Ik lees wel eens slechte verhalen over vodafone maar ik heb dat nog niet mogen meemaken. Heb ook nog geen problemen gehad of dat vodafone een fout heeft gemaakt waardoor ik de klantenservice ofzo moest bellen maar als "reguliere" klant ben ik prima tevreden.
Iphone 13 pro
In de winkel werd gezegd 1 werkdag vervolgens werd ik gebeld dat het 2 weken verlengt was toen daarna moest ik nog 3 weken wachten dus zou in totaal 5 weken moeten wachten en nu hoor ik dat ik minimaal nog 3 weken moet wachten voor een toestel dus wacht al 8 weken👍🏻
mobiel abbonnement
Mijn dochters hebben samen een rekening van € 217,- omdat ze buiten hun bundel internet verbruikt hebben. Ik ben de contracthouder maar nooit een waarschuwing gehad, het blijkt dat ze nu alweer € 200,- buiten de bundel verbruikt hebben.
Vodafone zojuist gesproken maar kunnen totaal niets voor mij betekenen, vind ik wel echt bizar voor zo een groot bedrijf, waarschijnlijk hebben de kinderen niet eens zoveel buiten hun bundel verbruikt maar wordt schandalig veel geld voor gerekend.
Ik had graag gezien dat vodafone bijvoorbeeld als tegemoetkoming het verbruik tegen een bundel prijs kan aanbieden.Tevreden
Tevreden met Vodafone. De goedkoopste, dat hoeft niet voor mij. Hoor je alleen maar gezeik over toch? Heb nu tenminste altijd bereik en hoef nooit met de klantenservice te bellen (dus weet ook niet hoe die is).
Prima Service
Ik vind Vodafone niet direct de goedkoopste provider, maar alles is wel echt goed geregeld. Goede dekking, prima service. Als je iemand belt krijg je ook echt iemand aan de lijn die het snapt!
Goed
Goed bereik, voor 30 euro (sim-only) onbeperkt bellen en mb's en gratis klantenservice. Eigenlijk best tevreden nadat ik slechte ervaringen met anderen heb gehad (ben, youfone) dus ik blijf hier nog wel even!
Bijzonder behulpzaam
Gratis klantenservice maar wel erg goed. Ik had problemen met een factuur en kan mijn-vodafone niet meer in. Een telefoontje later en een smsje met nieuwe gegevens en ik was weer onderweg. Top!
Samsung s22 Ultra
Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'
Prepaid abonnment
Ik woon op Curacao. Heb mijn NL 06 nummer in mijn telefoon. Kan bellen en gebeld worden, alleen helaas komen SMS berichten tot een dag later aan. Dankzij de criminele IT wereld kan ik dus nergens meer inloggen waar men een verificatie code per SMS stuurt die enkele minuten geldig blijft. Waar moet ik klagen. Bij Vodafone of de gelieerde provider hier.....
Abonnement
Pas op met deze provider,ik ben al jaren klant en ben door een eigen medewerker van Vodafone gewaarschuwd dat ik werd bestolen.bleek dat ze structureel elke rekening ongeveer 20 euro extra in rekening brachten.het werd verrekend.maar was zo stom om weer te verlengen en nu weeer 45.00euro van mijn bankrekening.
Chech de afschrijvingen.Facturen
Na 5 jaar trouwe klant te zijn geweest maakte ik een overstap naar KPN. Ik had 6 weken later een factuur nodig voor de belasting.
Ik kon me niet aanmelden via de website en na bellen met de klantenservice kreeg ik de optie facturen terug te kopen voor €3,50. Ik was het er niet mee eens maar had het nodig. Noodgedwongen zei ik, stuur maar op en dan ga ik hierna verhaal halen bij de jurridische afdeling.
Nadat er 4 facturen waren gestuurd vroeg ik me af waarom ze ze elke keer los stuurde. Ik kreeg het antwoord, u betaald per factuur. Ik vroeg haar meteen te stoppen. Dit was niet mijn bedoeling.
Wat een rot bedrijf als je op deze manier over de rug van oude klanten nog even een slaatje wil slaan. Ik ga nooit meer gebruik maken van Vodafone.Red together
Bestellen één drama inmiddels 20 personen in twee weken gesproken.
Abbonnement kind
Na lang bellen en meermaals specifiek gevraagd te hebben of ik niet in de problemen kon komen met een abonnement voor mijn dochtertje van 9 jaar een abbonnement afgesloten. Dit omdat mij werd gegarandeerd tot 3x toe dat het onmogelijk was om buiten bundel kosten te krijgen. Maanden later kreeg ik een bericht dat voor betreffende nummer de kosten waren opgelopen tot over de 292 euro. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een link gekregen om mijn klacht in te dienen. Dit omdat ik wellicht in aanmerking kwam voor kwijtschelding. Deze mail is ruim 1 maand geleden verstuurd. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen. Vandaag kreeg ik een melding dat de 20 ste een bedrag van 350 euro word afgeschreven. Hier ben ik het uiteraard volledig mee oneens. Vodafone heeft mij onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd. Ik wil dat zij hun leugen of fout ook oplossen op een redelijke manier.
Samsung z flip3
Super slecht menu keuze en verbinding bij vodafone klantenservice. Vraagt iets op wordt niet gedaan. Tja wat moet ik nog meer zeggen. Vodafone was ooit goed en nu gewoon te triest voor worden. Doe er iets aan Vodafone!
Verlening abonnement en nieuwe iPhone
Eerst gebeld naar Vodafone met vraag of toestel in winkel op voorraad was, Klantenservice medewerkster bevestigde dit.
In de winkel blijkt dat de telefoons niet op voorraad zijn uit veiligeheidsoverwegingen. Levertijd 2 tot 3 weken.
Krijg een sms dat telefoon in week 51 geleverd word. Gisteren eerst via de chat bevestigd gekregen dat ik kan bellen met een nummer in woerden dat ik een afspraak kan maken, kwartier in de wacht gehangen en blijkt dat ik geen afspraak kan maken want de bestelling hangt ergens. Wederom gebeld en er werd versteld dat ik binnen 24 uur een email kon ontvangen voor bezorgafspraak. Nu 24 uur verder geen mail, weer aan de lijn met een service medewerkster van de klantenservice en hang weer al 15 minuten in de wacht, want de dame kon mij niet informeren.
Wat een bedrijf!!!!!!!!! Ga kijken of ik kan annuleren.Wat een bedrijf!!!!!!!Abonnement
Wat een stel oplichters , 2keer gebeld om op te zeggen , ze zeggen dat ze het zullen regelen maar doen niks , en omdat ik voor de laatste maand 1gb extra nodig had (en dat kreeg ik gratis, hebben ze mijn een nog duurder abonnement aangesmeerd terwijl ze wisten dat het voor een maand was) door een emigratie naar het buitenland heb ik verder geen aandacht meer aan gegeven omdat ze vertelde dat alles geregeld was , maar de telefoniste heeft mij genaaid en zelf een bonus opgestreken , ze nemen alle gesprekken op maar deze was er niet meer , nu pure oplichting bij Vodafone en hun partner Ziggo die hun mij aanbeveelde geeft niet thuis , kortom bij Vodafone en Ziggo moet je niet wezen , kijk uit want als je iets extra's aan kunnen smeren zullen ze dat zeker doen zonder dat je het weet
Sim + mobiel
Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.
Ze zijn zeker niet de goedkoopste en dan verwacht je ook service, maar dat kan je vergeten.
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...
Dit is een scam: als je overgaat naar deze provider vertellen ze u niet de exacte datum op papier (ze zetten het jaartal niet bij).