Tele2
Alle reviewsTele2
Alle reviews (39)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Mobiel abonnement
Via Tele2 is het niet mogelijk plafonds in te stellen!!!
Wij hadden een abonnement voor onze kinderen van 7gb, 200min voor 12 euro p/m. De kinderen konden echter gerust voor honderden euro’s bellen en GB kopen. In totaal 1500 euro kosten in 7 maanden.
Hiernaast konden onze kinderen ook niet-tele2 zaken kopen tbv games. Naast IDeal was namelijk ook ineens betaalwijze “Tele2” aanwezig bij afrekenen. Het bestelde bedrag wordt dan gewoon afgeschreven bij de maandelijkse incasso.
Helaas is het ons ontgaan dat dit alles werd geïncasseerd. Gratis klantvoordeel van 7>10Gb was overigens ook niet geactiveerd (moet je zelf activeren hoorden we later) en had ook kosten gescheeld.
Bij reclamatie bij tele2 dat dit buitenproportioneel is geeft tele2 gewoon niet thuis.
Kortom, bedenk je twee keer om voor kinderen iets af te sluiten bij Tele2.Sim only abonnement
Slechte ervaringen met de klantenservice en dienstverlening. Dagenlang heb ik de simcard maar kan het niet gebruiken omdat de systemen eruit liggen!
De website helpt niet en verwijst naar klantenservice. De klantenservice heeft wachttijden van 45minuten!
Ik heb na 3dagen besloten op te zeggen (moest via klantenservice) en ze houden je ondanks de slechte service aan de opzegtermijn. Schaamteloos slecht!
Ga niet bij Tele2!Internet
Nadat mijn moeder is overleden, probeer ik al 3 weken lang haar internet abonnement te stoppen. Ik heb ook de klantenservice gebeld, maar hun zeggen dat mijn moeder niet lid is geweest en ze haar niet konden vinden in het systeem ook niet met haar klantnummer. Naar de 4e week bellen krijg ik uiteindelijk een meneer aan de lijn die mij goed en spoedig heeft geholpen, hij had mijn probleem binnen 5minuten verholpen. Zijn naam is Rik Noord. Ik ben zo tevreden over zijn hulp dat ik dit graag even wilde mededelen.
Tr veel
Kkr slechte wifi kan nooit mn netflix serie afkijken zo
Internet
Tele 2 nooit aan beginnen.
Zeer slecht Cheap ha ha.tv en internet
snelle levering..... maar dan....
tv programma's niet terug te kijken , dan krijg je het antwoord de zender geeft geen toestemming DONDER OP WAAROM BIJ KPN DAN WEL ik bedoel het is goedkoop maar maak dan geen reclame over ZENDERS TERUGKIJKEN.. regelmatig loopt tv kastje vast dan alleen te resetten met de stekker. E-mail duurt uit en treuren voor het binnen in, telefonisch niet te bereiken.
ze willen heel graag verkopen, als er stront aan de knikker is ligt het altijd aan de consument.
Ik zou er NOOIT iets meer kopen, en ze heel ver links laten liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HELEMAAL KLAAR MEE, HET KOST NIETS MAAR HET IS OOK NIETS!!!!!!!!!!!!!Zakelijke hosting - ongelofelijke wanprestatie
vrijdagavond bleek mijn zakelijke website opeens niet te werken (was nog bbeyond, dat jaren geleden is overgenomen door tele2) Blijkbaar door een wijziging die vrijdagmiddag was doorgevoerd. In het weekend is er niemand bereikbaar. In allerijl het domein in het weekend verhuist naar een hoster die wel in het weekend bereikbaar is en de site weer in de lucht kreeg. Daarna ook nog vrolijk een factuur met aanmaning ontvangen voor de hosting (we hebben geen opzegging ontvangen, dus gewoon betalen, ja er liep al wel een klacht..) . Wat een onmogelijk stupide en klantonvriendelijk bedrijf.
Nabestaande
Half jaar geleden is mijn moeder overleden, netjes direct abonnement opgezegd bij Tele2. Direct bevestiging van beeindiging contract van Tele2. Meerdere keren telefonisch met nabestaandendesk gebeld, omdat de facturen en fantastische aanbiedingen van Tele2 blijven binnenkomen bij de overledene. Honderd maal excuses van klantenservice dat het steeds verkeerd gaat, maar nog steeds niet goed geregeld. Nu dreigt Tele2 met een incasso bureau. Het is schandalig dat Tele2 deze procedure niet op orde heeft!
Beëindiging abonnement en restitutie
Na vele jaren klant te zijn geweest bij Tele2, mijn contract beëindigd. Nu krijg ik een bedrag terug, dat wordt door Tele2 min 2 maanden vastgehouden. Contact gehad met meerdere medewerkers en ieder hun eigen verhaal. Of het terug gestort gaat worden betwijfel ik, het laatste excuus is een storing. Gelukkig heb ik het juiste besluit genomen om weg te gaan. Gewoon schandalig hoe er na beëindiging van je contract met je wordt omgegaan
nieuwe simkaart
super hulpvriendelijke medewerker aan de telefoon gehad heel erg behulpzaam was deze mevrouw heeft mij goed geholpen. er was iets mis gegaan met de bestelling, waar door ik sim kreeg zonder nieuwe nummer. mevrouw heeft mij snel en goed geholpen met paar tellen had ik nieuwe nummer. als ze dit leest ben jarig in februari. en je had iets leuks mee gemaakt. weetje naam niet meer.
Unlimited
Erg slecht bereik in Den Bosch en omgeving
Motorola .nieuw abonnement
Slechte service bij problemen oplossen. # maanden geen 4G buiten wel een nieuwe simkaart gekregen vandaag maar activeren is een moeilijk proces en achterlijk gedoe. Tele2 ligt eruit. Over 2 jaar een andere provider
Mobiel Abonnement
Na jarenlang vol tevredenheid klant te zijn geweest wederom sinds vorige week verlengd met een mobiel abonnement met telefoon. Waar mij gouden bergen werden beloofd met allerlei klantvoordeel doordat ik meerdere abonnementen bij Tele2 had (internet, TV en mobiel), werden deze beloften na het afsluiten van het contract niet nagekomen. Een uur verder aan de lijn met de klantenservice waarin ik meerdere keren zonder aankondiging opeens werd doorverbonden en weer mijn hele verhaal moest doen komt het erop neer dat ik toch niét in aanmerking kom voor het klantvoordeel doordat ik alles bij Tele2 heb en niet bij TMobile. Met andere woorden; ik moet maar opzeggen mits ik het beloofde klantvoordeel alsnog wil ontvangen? Je hebt slechte sales medewerkers Tele2; liever een trouwe klant verliezen dan het door jullie beloofde voordeel toe te kennen. Medewerkers geven daarnaast verkeerde informatie en verbinden je zonder pardon door als ze zelf niet meer geloven in hun raar verhaal.
Dochter buiten bundel
Tele2 Nederland
Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit.
Mijn dochter heeft behoorlijk wat buiten haar bundel gebeld (900 euro).
En wat zegt tele 2 ja we zien geen ander patroon in verbruik waar ze normaal voor 49 euro per maand zit.
Dus een melding is/ was niet nodig.
Dus een officiële klacht van gemaakt.
Waar komt tele 2 mee we kunnen niks voor u betekenen.
Ja het standaard bedrag van 50 euro.
Zo'n slecht bedrijf heb ik nog niet meegemaakt en dat als je al jaren daar een abonnement hebt.
Met vriendelijke groet
Roberto van Diggelemmobiel abbonement
Fijne, overzichtelijke persoonlijke pagina.
Er bleken extra kosten op mijn factuur te zijn! Weet ik nergens van. Vragen ernaar bij Tele2 is een avontuur zonder einde.
Waardeloos contact met klantenservice. Talloze malen gebeld, 20 wachtende voor mij, en dat bij een telecombedrijf !!! Dat ze nog steeds niet begrijpen dat de bereikbaarheid via telefoon of internet hun corebusiness is!! Hoe idioot en absurd? En omdat het contact praktisch onmogelijk is heb je geen invloed op...alles. Behalve contract opzeggen blijkbaar.Abbonoment telefoon
Pas op met TELE2 Lees voordat het te laat is En als je een abbonoment hebt zal je zelf wel heel snel erachter komen wat voor praktijken hier draaien !
Tele2 slechtse provider van ons klein landje op geen enkele punten is het beter dan bijvoorbeeld: tmobile
Slechte bereik op snelweg bijvoorbeeld ben ik soms niet online !
Facturen zijn altijd onduidelijk !
je kan zomaar extra kosten krijgen !
Klantenservice is om van te huilen !
Ze sluiten ook per direct je abbonoment als de betaling niet op tijd is wat ervoor zorgt dat je heraansluiting moet betalen en paar dagen zonder bereik zit !
10 jaar lang heb ik tmobile gehad nooit problemen gehad je hebt zelfs online wanneer je MB’s op zijn door middel van traag internet
İk kan niet geloven dat tele2 nog bestaat in de 21e eeuw
Tele2 is in mijn ogen de oplichter versie van tmobile
Ze gebruiken het netwerk van tmobile
En door extra centjes eind van de maand te stelen van je bank staan ze overeind en zijn ze nog niet failliet
Ik hoop dat ik paar mensen op deze manier kan redden
Ik verdien hier niets aan om dit allemaal te typen
Maar hoop op zijn minst een paar mensen te redden van contracten van paar jaar aan een onnodig slechte provider
Heb heel mijn famillie overgahaald om naar tmobile te gaan
En het goedkope reclame waarmee ze komen: niet omdat het moet maar omdat het kan ?
Schandalig snel internet ?
Schandalig snel opgelicht bedoelen ze
Met rappertjes in hun reclame
İk weet het, het is mijn fout dat ik ben overgestapt naar tele2
(Werd overgehaald in de kroeg door een maat van me)
Een nuchter mens kan dit fout niet maken !Sim only
Super bij met de service van tele 2.
Belde vandaag naar tele 2 om mijn simkaart te ontgrendelen bij deze wil ik ( Moehisha) excuses als ik u naam verkeerd hèb gespeld ,mevrouw was heel behulpzaam en heel duidelijk want niet altijd het geval .En mevrouw had best wel veel geduld complimenten. Waren er maar vele als u
Mvg,
A.boukheyarunlimited data bundel
ik heb een download snelheid van 0.35 mbps en een upload snelheid van 0.02 mbps, ik heb deze bundel genomen om beter te kunnen gamen omdat de wifi er slecht is thuis. maar met deze 4g wordt dat hem al helemaal niet. ik betaal €29 in de maand en ik zou hiervoor snelheden van rond de 100mbps moeten heb maar dat is absolut niet zo
Iphone 12 pro max
Beste Tele2,
Jammer dat ik het via deze manier moet doen, maar het is niet anders.
26 januari een nieuwe iphone gekocht. Die vrijdag gelijk gebeld dat het product niet goed werkt, liep meerdere malen vast. Ik heb dit met ander toestel en een ander nummer gedaan, omdat mijn mobiel niet goed werkte. Er werd toen gezegd dat ik het toestel maar moest resetten en anders nog een keer moest bellen. Dit bleek echter niet te werken. Daarna weer gebeld. Er werd toen verteld dat ze de klacht nergens meer konden vinden en dat het toestel dus voor reparatie moest. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat ik al binnen 3 dagen dit netjes heb gemeld!!!
Nu weer een paar weken verder word ik als klant van kastje naar het muurtje gestuurd. Klacht is neergelegd bij de klachten commissie en ondertussen hoor je daar weer dagen niks van. Dan maar weer bellen. Daarna word er dood leuk gezegd dat ze klacht niet meer kunnen vinden. Waar zijn jullie mee bezig tele2? Dit is echt een klant aan het lijntje houden en gewoon niet handelen. Zolang je niks hebt is tele2 prima, maar als er wat aan de hand is, kan niemand je helpen. SLECHT!!
Ondertussen zit ik nog steeds met een kapot toestel en is tele2 nergens te bekennen.Internet/modum
Slechtse klantenservice ooit die ik zelf heb meegemaakt. Vorig jaar 2 weken geen internet gehad en nu alweer. Ze doen er niks aan en doen alsof het jou schuld is. Heel erg jammer dit
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...