Leapp
Alle reviewsLeapp
Alle reviews (79)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Ipad 2019 GOUD
Nooit, maar dan ook NOOIT meer bestellen hier. Ten eerste bestelde ik een ipad, wel zelf schuld, dat niet de goede versie was. Nou ja conclusie, geweigerd aan mijn deur dus. Kreeg ik die ipad nog minstens 3 keer door hen teruggestuurd aan mijn deur? Heb daarna ipad 2019 goud besteld. Nou de apple id van een ander zat er gewoon nog op en touchscreen deed het nauwelijks. Wil ik hem dus terugsturen, mag dat niet omdat find my iphone aanstaat? Terwijl ik hem door dat apple id niet eens kan uitschakelen. Dat was al te belachelijk voor woorden. Krijg ik dan na MINSTENS 2 weken pas een retourformulier. Ik dus de ipad opgestuurd. Na anderhalve week nog altijd geen en-ke-le terugbetaling gezien. Ik ben gewoon mn geld kwijt door dit onprofessionele bedrijf. Dus tip aan iedereen: bestel hier NIET! Ik doe het in ieder geval nooit meer. En ik ga ook zwaarder inschakelen als ik binnen een halve week niks terugzie.
Iphone XS
iPhone SE 2020
KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!!
Ik heb nog geen 3 weken een iPhone SE 2020 in bezit en hij is al twee keer uitgevallen. Gaat niet normaal aan, moet met een reset. Maar Leapp wilt mij niet helpen want er zit een barst op het glasplaatje aan de achterkant. BELACHELIJK!!!! Ik heb nog wel de 'duurste' optie gekozen (zo goed als nieuw). Ik had hiervoor een iPhone echt voor ongeveer 6 jaar en nooit problemen gehad, nu binnen 3 weken al problemen. Nogmaals, niet hier kopen!!! Blijkbaar geen garantie als je bij Leapp iets koopt.iMac
In de specificaties van de iMac stond duidelijk Magic Mouse en Magic Keyboard.
Zaten er bij de levering niet bij. Bij navraag is de reactie doodleuk: “Ja sorry was een foutje, het zit er niet standaard bij.”
En daar kon ik het mee doen. Medewerker was heel duidelijk: we gaan niet meewerken aan een compromis…
Misleiding en oplichting volgens de wet. Maar LEAPP probeert ermee weg te komen door het af te doen als een foutje en ik mag het product terug sturen….Iphone8 met hoesje
Bestelde iphone8 met een door Leapp geadviseerd hoesje. Bij levering bleek dit hoesje niet passend. Kan gebeuren, maar de klantenservice laat weten dat de kosten voor retourzending voor mij zijn, tenzij ik kan bewijzen dat dit hoesje door hen op de site werd geadviseerd. Ik maak daar natuurlijk geen screenshot van, dus kan dat onmogelijk bewijzen. Ik weet wel zeker dat ik op een hoesje heb geklikt wat geadviseerd werd door het bedrijf zelf. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte service gezien
macbook Pro 2015
Kunnen er geen 0 sterren gegeven worden?
Eerder al eens een review geschreven, omdat het toen 6 weken duurde voor ik mijn laptop ongerepareerd terug kreeg.
Daarna nog maar eens een poging gewaagd bij dit 'bedrijf'. Nu wordt er nergens meer op gereageerd, behalve dan een vaag bericht waarin totale onzin staat en waaruit alleen maar blijkt dat de medewerkers geen idee hebben waar een klacht over gaat, hoe een klant benaderd zou willen worden om over het bieden van een adequate oplossing nog maar te zwijgen. Mijn Macbook ligt er nu alweer 2,5 week, geen enkele update over de inhoud van het werk. Als je er naar vraagt verwijzen ze naar 'de externe reparateur', maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor je product en reparatie. Echt mensen, koop hier niets. Misschien heb je geluk en doet het product het, maar als dat niet zo is had je je geld nog beter in een bodemloze put kunnen gooien.
Wat een ongelooflijke deceptie is dit bedrijf.iphone SE
Ik ben niet tevreden over mijn aankoop. Ten eerste kocht (en betaalde) ik (voor) een B-grade iphone SE, d.w.z. een toestel met zo goed als geen schade - volgens de beschrijving van Leapp, een klein krasje, niet veel meer. Ik kreeg echter een gsm toegestuurd die zo gekrast was (tientallen krassen, duidelijk een gsm dat lang zonder hoesje gebruikt was), dat ik gevraagd heb om een terugbetaling, een de-klassering naar C-Grade weliswaar. Ze stemden hiermee in (met als gevolg: terugbetaling van 20 euro), maar ik heb tot op heden geen terugbetaling ontvangen. 2: de gsm zelf heeft ook slechts één dag gewerkt. Nadien viel het toestel uit en kreeg ik het niet meer aan. Uiteraard kon ik het binnen leveren voor reparatie binnen garantie. Na heel wat gedoe (inpakken, gaan afleveren, weer ophalen) en enkele tijd later kreeg ik uiteindelijk het toestel terug, de batterij zou vervangen zijn en het toestel werkte inderdaad. Ik installeerde alle apps, deed de overdracht van bestanden enzovoort. Opnieuw viel het toestel uit en sindsdien heb ik het niet meer aangekregen. Nu staat het mij natuurlijk vrij om opnieuw heel dat gedoe van terugsturen (inpakken, inleveren bij een postpunt, afhalen) te doorlopen en opnieuw heel wat tijd kwijt te zijn, er is nog steeds garantie. Ik heb met de klantendienst van Leapp gesproken en gevraagd af te wijken van hun routine, omdat de kosten op deze manier niet opwegen tegen de baten: ik heb gevraagd om een vervangend toestel omdat ik denk dat het toestel niet waardig is/was voor de verkoop. Ze weigeren en houden vast aan wat ze neergeschreven hebben: lever het toestel in voor garantie. Maar dat betekent dat ik met ditzelfde slechte, volgekraste toestel blijf zitten waar ik eigenlijk niet voor gekozen heb. Heel het toestel is intussen bezoedeld met de lastige ervaring met dit bedrijf. Ik ga een nieuwe gsm kopen. Dit is een heel slechte ervaring.
Telefoon
Telefoon geleverd op het verkeerde adres. Oplossing van Leapp....ga even alle buren af en vraag of hij daar is afgeleverd. Zij gaan een onderzoek starten bij de bezorger, ondertussen moet ik gaan zitten wachten tot ze eruit zijn. Schandalig.
iPhone 7
Wat een verschrikkelijke rommel leveren deze mensen. En wat een slechte service. Na een maand heb ik mijn iPhone 7 teruggestuurd omdat de verbinding met de simkaart/het netwerk steeds uitviel. Opgestuurd voor reparatie, bleek ik mijn reservekopie er niet op terug te kunnen. Nog een keer, teruggekregen met hetzelfde probleem. Toen waren ze eindelijk zo 'vriendelijk' om een andere te sturen (maar pas toen ik de kapotte weer had moeten inpakken en opsturen). Die nieuwe (de vierde dus al!) bleek een kapot microfoontje te hebben, waardoor ik alleen kan bellen met oortjes in. Toen heb ik gevraagd of ik misschien direct een nieuwe kon krijgen (zonder deze eerst op te sturen), zodat ik niet nog een keer aan de slag moest met reservekopieën en opnieuw installeren. Maar nee, dat was ze teveel - ze snapten ook niet dat dit op geen enkele manier oké is. Samengevat: door Leapp ben ik uren werk kwijt, heb ik weken zonder smartphone gezeten en heb ik nog steeds een iPhone die niet goed werkt.
Iwatch 3
Mooie I wactch 3 voor mijn dochter gekocht. Blijkt NIET te koppelen te zijn met haar Apple Iphone6.
Staat niet bij de advertentie.
Gebeld of we evt met wat korting ook een andere Iphone konden kopen maar geen enkele beweging om het op te lossen.
Ja, ik mag het retourneren....zo jammer ditIphone 7
Twee keer een defecte iphone geleverd. Ze geven geen geld terug, maar moet hem nu opnieuw als reparatie aanbieden. Nu ben ik een aantal maanden verder, tijd en kosten kwijt voor het opsturen en nog steeds geen werkende mobiel. Koop hier niet.
Laptop
Super slecht bedrijf, slecht bereikbaar, vertraging, liegen etc etc
iPhone Xs
Een aantal weken geleden een iPhone Xs besteld. A-grade (zo goed als nieuw) Apparaat zag er in nieuwe staat uit, maar bleek dat de geluidsmicrofoon niet werkt. Terug kunnen sturen, en kreeg een vervangend toestel. Deze zag er totaal niet “zo goed als nieuw uit” maar gerust goed zichtbaar gebruikt.. na weer contact te hebben gehad met de klantenservice stelden zij dat het niet mogelijk is om een vervangend toestel te krijgen. Omdat zij vonden dat het toestel “wel” als A-grade geclassificeerd is. Nou als een toestel lichte glas schade heeft en duidelijke val schade heeft vind ik niet dat zo’n toestel tot een A-grade “zo goed als nieuw” behoort.... Na aandringen was het nog steeds niet mogelijk een vervanging te krijgen, maar ze konden me wel een voucher aanbieden van €20 die ik bij Leapp mag besteden.. bedankt..
Als ik €20 minder wou betalen dan had ik wel een variant toestel gekozen die zichtbaar gebruikt was. Dus uiteindelijk moet ik het hiermee maar genoegen nemen..?Klantenservice schuift dit wel heel makkelijk af, niet meedenkend en niet oplossingsgericht. SLECHT !Refurbished iPhone
iPhone hield er gewoon mee op. Hij herkent het netwerk niet meer. Bellen lukt niet.
Contact met klantenservice is een drama. Aanmelden voor reparatie kan niet omdat de ICT dat niet aankan. Wachten, wachten, wachten.Macbookpro 13 i5 2.5
In december 2018 een MacBook Pro 13 inch dual core i5 2.5 gekocht voor 650 euro. Vanaf het begin heet de laptop zeer traag gewerkt en daarom besloten deze weg te doen in juli 2020. Bij Amac nog maar 34 euro voor gekregen. Het bleek een laptop uit mid 2012 te zijn met een niet originele adapter en onderdelen die niet bij elkaar hoorde.
iPhone 7
Ik ben tevreden met de telefoon, maar de garantie service is waardeloos. Batterij is kapot binnen de garantie: telefoon moet teruggestuurd en duurt 2 weken voordat je deze terug krijgt.
Ik vind dit veel te lang. Geen vervangende telefoon oid. Dit vind ik slechte service.iPhone 5c
Ter reparatie sinds 28-03 !
Nooit meer van gehoord.
Dieven.iPhone 8
Snelle levering. Snel kapot.
Probleem: iPhone sluit random af, is enkele uren niet te gebruiken waarna het zichzelf plots weer opstart.
Apparaat van 350 Euro binnen een maand defect. Enige optie: Opturen ter reparatie, en dus toestel weken kwijt. M.a.w., ruim 3 weken met enige hickups te gebruiken, dan toestel weken kwijt zijn.
Waardeloze prut.
Een redelijker oplossing zou m.i. zijn, toestel terug sturen en dan per ommegaande een vervangend toestel. Dan kan Leapp.nl het defecte toestel alsnog refurbishen (hopelijk wel goed deze keer).
Reactie Leapp: Wij willen eerst vast stellen of apparaat niet stuk is door stoot, val of vochtschade. Hiervoor sturen ze het naar precies dezelfde reparateur, en termijn voor deze diagnose zou 10 dagen zijn. Dus dat is lood om oud ijzer. Ik vind dat geen redelijke termijn, schade zou m.i. kunnen worden vast gesteld binnen een uur. Het geeft ook aan dat me de klant ten principale wantrouwt. Ik kan naar eer en geweten verklaren dat het toestel niet is gevallen, aan vocht is bloot gesteld etc..
Het heeft er de schijn van dat dit toestel een poets doekje heeft gezien, en dat alle 'refurbishment' is die het toetel heeft gehad en dat Leapp nu alsnog refurbisht in mijn tijd.
Alle algemene voorwaarden en Leapp procedures terzijde, Ik vind dit gewoon hele slechte service.Refurbished Iphone
Ongekend slechte service!
Op 2 april 2020 een Iphone refurbished 7 gekocht met gradatie 'als nieuw'. Bewust ervoor gekozen om dit toestel aan te schaffen in een filiaal, in plaats van online, voor een stukje service mocht het nodig zijn. Toen ik het toestel uit de verpakking haalde bleken er krassen op het scherm te zitten. Meteen het toestel geswapt voor een ander toestel. De nieuwe Iphone volledig geïnstalleerd en na paar dagen bleek dat de microfoon het niet deed tijdens het bellen. Meteen terug naar de winkel, maar deze was helaas gesloten ivm corona. Contact opgenomen met de klantenservice (wat alleen mogelijk is via mail in plaats van ook telefonisch, heel irritant) en die gaven aan dat ik het toestel kon opsturen ter reparatie of dat ik de koop kon ontbinden. Beide opties waren voor mij niet mogelijk omdat ik dan zonder toestel kwam te zitten. Aangegeven dat ik zou wachten totdat het filiaal weer open ging zodat zij er naar konden kijken in de winkel en hier gaf de klantenservice akkoord aan.
Vervolgens bleek dat alle filialen in de buurt dichtgaan. Ik neem opnieuw contact op met Leapp klantenservice en vraag naar de nieuwe mogelijkheden om het toestel alsnog te retourneren omdat ik er wel klaar mee was en krijg doodleuk terug dat omruilen niet meer mogelijk is omdat de termijn van 14 dagen verstreken is... Alsof ik daar wat aan kan doen.
Te bizar voor woorden dit. Twee keer een slecht toestel ontvangen (terwijl Leapp wel pronkt met hun 'Refurbished keurmerk'), en daarnaast ook nog eens een waardeloze service. Schaam je.Iphone x 256 GB silver refurbished
Toen ik mijn aankoop had gedaan op deze site, zag ik vlak na mijn aankoop de reviews op deze site. Hier raakte ik redelijk van in de stress. De volgende dag kwam mijn telefoon aan, super apparaat. Vervolgens ging na een week mijn telefoon ineens niet meer aan. (Kan gebeuren met
Refurbished telefoons) Ik ben naar de leapp winkel in Groningen gegaan en daar ben ik super geholpen. Ze hebben direct een nieuwe iphone x besteld en ik had hem de volgende dag in huis. De klantenservice was super en heb dan ook ondanks dat ik eerst een kapotte telefoon kreeg, een positieve ervaring met leapp!
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...



Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Ik zou zweren dat ik NEE had aangeklikt. NEE ik zou hier nooit meer wat kopen. NOOIT. NEE.