KPN

Alle reviews

KPN

35% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (130)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanpassing abonnement

    Ongelooflijk maar bij mij vrijwel hetzelfde verhaal. Ik ben al bezig sinds midden april en ga morgen telefonisch nog een allerlaatste poging ondernemen om mijn abonnement in orde te krijgen. Enkel telefonisch te bereiken. Geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Via 'mijn KPN' enkel mogelijkheid om bij te kopen. In de andere richting... enkel telefonisch.
    Ik zit zelf in het management van een bedrijf. Ik ben 60 en heb in mijn leven nog nooit met zo'n klantonvriendelijk bedrijf te maken gehad!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv + internet

    Met de kwaliteit van internet + tv is echt niks mis. Maar de service is echt wanstaltig slecht! Je komt nooit meer van ze af. Opzeggen kan alleen telefonisch en heel toevallig maken de medewerkers dan 'geen aantekeningen' waardoor je nog 4 maanden voor Jan lul mag betalen. Als je met overduidelijk tegenbewijs aankomt weigeren ze alsnog eerlijk te zijn en sturen ze incasso achter je aan. Walgelijke machtsmisbruik!

    Ongelooflijk maar bij mij vrijwel hetzelfde verhaal. Ik ben al bezig sinds midden april en ga morgen telefonisch nog een allerlaatste poging ondernemen om mijn abonnement in orde te krijgen. Enkel telefonisch te bereiken. Geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Via 'mijn KPN' enkel mogelijkheid om bij te kopen. In de andere richting... enkel telefonisch.
    Ik zit zelf in het management van een bedrijf. Ik ben 60 en heb in mijn leven nog nooit met zo'n klantonvriendelijk bedrijf te maken gehad!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kpn internet en mobiel

    Het meest onprofessionele bedrijf wat er bestaat. Na mijn verhuizing, was er niet de goede aansluiting in mijn woning voor het kastje wat ik mee had genomen uit mijn vorige woning. Ongeveer een hele middag met een medewerker aan de telefoon gezeten om het kastje aan de praat te krijgen, niet gelukt. Besloten om een monteur te sturen, waar ik de kosten van terug zou krijgen(dit heb ik duidelijk meerdere keren gevraagd en is bevestigd). Volgende dag ben ik gebeld door een andere medewerker om te checken of ik recht had op die monteur, weer de kosten besproken en kwam met hetzelfde verhaal als zijn collega. Inmiddels is de monteur geweest, kastje is aangesloten. (70!) euro is toch in rekening gebracht. Ik begon met bellen en het verhaal uitgelegd, doorverwezen, terugbel verzoek, niet gebeurd. Weer bellen, zelfde verhaal. Inmiddels ben ik een stuk of 6 medewerkers verder. 3 maanden later een mail dat ik word afgesloten vanwege niet betalen. Weer gebeld, medewerker geeft weer duidelijk aan; u hoeft niks te doen, u hoeft niet te betalen het is in orde. Volgende dag afgesloten. Weer bellen, en hier begint het; als u nu betaalt, sluiten we u weer aan. Ik leg meerdere medewerkers uit dat ik zoveel contact heb gehad, alles wat mij gezegd en beloofd is maar nee geen enige vorm van begrip. Ik moet betalen. Uiteraard gaan de emoties de lucht in wanneer je word weg gezet als wan betaler.
    Klacht ingediend, en mijn contract stop gezet. Medewerker verteld mij uit coulance storten ze alsnog de 70 euro terug. De week erop(vandaag) word ik gebeld door een uiterst onvriendelijk persoon, die mij verteld, jammer voor mij maar ze gaan het geld niet terug storten. Wat de collega’s ook hebben gezegd, mijn verlies. Dat is de TOP service van KPN.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    KPN Glasvezel

    Ga verhuizen dus moet mijn KPN glasvezel opzeggen. Waar je alles online kunt regelen moet je bellen om op te zeggen waarna de medewerker een vraag en antwoord spelletje gaat spelen. En als je een vraag fout hebt mag je niet opzeggen.

    Belachelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling

    Zenderkastje was defect, na telefonisch contact(binnen 1 minuut)uiterst vriendelijk geholpen en binnen 24 uur nieuw zenderkastje kosteloos opgestuurd gekregen.Super service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Helpen met kpn app

    Na verschillende medewerker te hebben gesproken maar die niet konden helpen. Kregen we Viren vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij weet waar over heeft. Helpt je en belt je terug. En zoekt het allemaal voor je uit.
    Vraag naar Viren als je niet uit komt. Super bedankt voor je hulp

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Extremely unprofessional service/Useless Customer Support

    Extremely unprofessional service. Called them to port my subscription from Vodafone to KPN as well as report the cancellation for move. I have never regretted the decision so much as this. The agent forgot to port one of the numbers so i needed to pay two extra bills for vodafone.
    He also forgot to cancel the Internet at my home and here I am still paying the internet costs after 2 months of moving away from my home.
    Please dont use their service because even the customer support is of no use and you will be left helpless and on your own.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Had geen wifi omdat zelf heb tussen 2.3Hz en 5Hz verbinding geklooid. Om 1:30 s nachts gewoon binnen paar mintuten een medewerker kunnen berijken die gaf duidelijke instructies over wat moet ik doen om weer wifi te hebben. Binnen kwartier weer wifi!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    KPN Thuis

    Wat ik meegemaakt heb KPN, is de meest negatieve ervaring die ik in mijn leven ervaren heb.

    Glasvezel laten installeren in mijn huis, bijpassend ook een hussel aanbod genomen. Internet viel constant weg en daar is in totaal 4 keer een monteur langsgeweest. na de 2e monteur gaf ik aan dat het vermoedelijk weleens in de buitenlijn zou kunnen liggen, maar volgens KPN absoluut niet. Dus de kennis van de monteurs is van een bedroevend niveau. Je zit iedere keer met een ander persoon aan de lijn en bij iedereen mag je weer opnieuw je verhaal doen.

    Uiteindelijk kreeg ik als compensatie een aanbod voor 9 maanden korting. Deze ging ik mee akkoord. Iets in het systeem was niet goed doorgelopen. Ik bellen naar KPN, 20 telefoontjes verder en een paar keer de verbinding verbroken met doorverbinden werd mij verteld dat helaas het contract welke ik in mijn mail had, niet meer geldig was. Maar ze konden me wel een "fantastisch" aanbod doen van 3 maanden korting. KPN heeft steekjes laten vallen bij het doorvoeren van mijn order en willen vervolgens niet erkennen dat zij een fout hebben gemaakt.

    Opgesomd:
    - Monteurs hebben weinig tot geen kennis.
    - Klantenservice amateuristisch.
    - Niemand heeft beslissingsbevoegdheid bij KPN.
    - Lange wachttijden (onderbezet of veel klachten?).
    - Ze doen er alles aan om je te houden met allerlei omwegen. Kan me voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van "het is wel prima zo", maar voor mij zijn dit principekwesties.

    Hopelijk lezen mensen dit voordat ze een contract afsluiten bij KPN. Mijn advies: ga NOOIT met deze partij in zee.

    Gr,
    Ronald

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kpn thuis

    ze beloven je korting om je als klant te behouden maar dan blijkt dat je de korting niet krijgt omdat het niet kan en ze doen ook niets en service geven is er niet bij het gaat alleen maar om nieuwe klanten bestaande klanten zijn niet belangrijk echt wat is het slecht kpn kan niet wachten tot ik weg kan met gierende banden

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Modem

    Goedendag ik heb bij kpn glasvezel abonnement van 1000mb maar in de plaatst dat ik een modem xperia v12 hoor te krijgen wifi 6 om die snelheid te kunnen halen op 2.4 ghz hebben ze mij xperia v10 gestuurd en die haalt op kanaal 2.4 ghz max 300 mb in plaats van 1000mb ik had ze gebeld en wat krijg ik voor antwoord we gaan jou die modem niet sturen ik zei ja maar wat heb ik dan aan die abonnement van 1000mb sorry dan ga je maar een klacht indienen andere klanten die hebben gewoon de modem v12 gekregen wifi 6

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Waardeloos al 3 maande zonder internet en tv maar me rekening nummer weten juli wel te vinden elke maand

    Hey oplichters goeie avond Julie zullen wel trots zijn op je zelf weer een vent opgelicht goed bezig maar naar 3 maanden gene internet en tv word nu zelf wat onder neem en heb niks te verliezen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv en internet

    Raad iedereen TEN ZEERSTE AF om kpn te nemen! Sinds wij kpn hebben is het niks anders dan problemen na problemen.. eerst werdt ons door een kpn Monteur bij aansluiten verteld dat wij geen kabel naar woonkamer zouden kunnen krijgen en werd ons een "super stabiel" wifi punt aangeboden echter het enige waar deze stabiel in is is de hoeveelheid problemen die dit ding geeft zo zitten wij gemiddeld een uur per dag minstens zonder internet omdat alles er uit klapt.. tv is minstens net zo slecht daar er niks anders dan storingen zijn.. en Ohja probeer vooral geen Netflix te kijken op die kpn box want dan loopt de hele bende vast en kun je stekkers gaan trekken! Vervolgens als je de klantenservice belt wordt je behandeld als een kleuter met de vraag of je hem al eens uit en weer in geplugd hebt =.=' verder kunnen/willen ze niks voor je doen. Wel kunnen ze een monteur sturen die dan even een kijkje kan komen nemen wanneer hun producten niet werken ECHTER kost je dat wel even een flinke smak geld extra want tjah.... Kan niet zo zijn dat je elke maand betaalt voor iets dat niet werkt en ze daar de verantwoordelijkheid voor nemen natuurlijk.. blijf ook vooral weg voor het alles in een pakket want dan krijg je er gratis kpn plus bij maar daarbij vergeten ze even te zeggen dat je vervolgens wel een maand moet betalen voor die "gratis" kpn plus daar je voordelen toevallig een maand later ingaan maar die plus kunnen ze wel meteen activeren want dat betekent cash!

    Dit soort bedrijven laten mijn maag omdraaien echt waar en hier zitten we gewoon nog anderhalf jaar aan vast.

    Echt mensen wees aub gewaarschuwd en lees eerst alle review sites dan zie je dat dit niet het verhaal is van een zeikerd maar gewoon het merendeel van de meningen!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bellen, TV, INTERNET

    SLECHT.... BIZAR KLOTE EN ROTTIGE KPN.
    Ik blij, want heb nu: Ziggo!
    Blij bij ZIGGO zitten.
    Ben om OVERIGE REDENEN VÉÉL MEER TEVREDEN.
    Alle sterke punten zoals bereikbaarheid, betrouwbaarheid, en zo zijn vrijwel hetzelfde.
    Ziggo is veel nieuwer en goedkoper.

    Bij KPN:
    €120 betaal ik KPN per maand all in! Dus mijn telefoon, TV en internet bij KPN.
    DAT IS HÉÉL VEEL GELD, VIND IK.

    ZIGGO BETAALD U EERSTE HALFJAAR €30!
    DAARNA €50 PER MAAND VOOR ALLES INCLUSIEF.... DUS KPN is MEGADUUR, STIL EN GEMEEN.
    Ziggo meer tv-zenders en de menu's van TV zijn gelukkig veel beter, duidelijk, en nieuwer.

    Ècht gebeurd:
    IK MAANDJE WEG BIJ KPN, DUS KPN MEDEWERKER ALKMAAR BOOS, ÈN BEGINT MIJ LETTERLIJK UIT TE SCHELDEN.
    ZELFS OVER DE WINKELSTRAAT in Alkmaar.
    Deze is....ERG DRUKKE WINKELSTRAAT....
    KPN-MEDEWERKER ZEI OOK, DAT IK LAATSTE MAANDEN EXTRA GELD KWIJT BEN AAN KPN.... Hé da's vreemd...
    WE ZULLEN ZIEN ...

    KPN MAAKT MIJ HET LEVEN MOEILIJK NU.
    EVEN DOORBIJTEN MOET IK.

    2023 BEN IK VAN KPN AF.
    IK GEHEEL OVER NAAR ZIGGO.
    ALLES WAT NIEUW IS(ZIGGO IN DIT GEVAL), ZAL 'T BETER DOEN...
    DUS OUDE KPN ZAL GELUKKIG WEGVALLEN WANT KPN HEEFT NIETS GOED VOOR MIJ GEDAAN.
    DUS OUDE KPN ZAL GELUKKIG WEGVALLEN....

    DIT IS MINIMALE DAT IK OVER KPN TE VERTELLEN HEB....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en mobiel

    Klantenservice weet niets en doet ook niet de moeite om uit te zoeken waarom een klant al maanden op internet zit te wachten. Systeem is compleet fout om klanten te vertellen dat er glasvezel is in het gebouw terwijl het nog maanden gaat duren voordat het daadwerkelijk wordt uitgerold. Je kan het niet maken om een start datum te geven, die twee keer te overschrijden zonder aan te geven waarom en geen update te geven aan de klant. Ik heb twee maanden gewacht voor niets, urenlang aan de telefoon geweest met klantenservice, veel geld kwijt aan simkaarten en mobiele data omdat ik thuis werk. Ik ga mijn jarenlange mobiele abonnement ook overzetten na een nieuwe provider. KPN’s communicatie is erbarmelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet

    Verwacht maar niet dat je door de klantenservice geholpen wordt om daadwerkelijk problemen op te lossen. Mijn Oma heeft al maanden last van wifi die meerdere malen per dag niet meer werkt. Ik kan niet op afstand een afspraak maken voor een monteur, want de KPN website denkt dat ik (ook klant van KPN) voor mijn huidig adres een monteur wil laten komen. Technisch best een leuk idee, maar totaal niet praktisch! Hoe kan iemand, zonder internet, een afspraak inplannen om het internet na te laten kijken!? Waarom kan ik met alle inloggegevens geen afspraak op afstand maken voor haar!

    Na bijna een kwartier in de wacht werd ik eindelijk geholpen en probeert men mij af te schepen met een hulp op afstand. Ik weet ook wel hoe de zelf-hulp tool van KPN werkt voor het verbeteren van wifi. Het gaat hier (waarschijnlijk) om hardware problemen. Ik wil gewoon een monteur! "ik heb een ticket aangemaakt, u wordt teruggebeld". Hou toch op.

    My god, volgens mij ben ik nog sneller als ik naar mijn oma toe ga en op haar laptop een afspraak maak. Ik ben altijd tevreden over de monteurs, maar de prijs/kwaliteit verhouding en de klantenservice is echt 3x niks.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement verlengen

    Ik wil net mijn abonnement verlengen via de telefoon. Ik krijg iemand aan de lijn die mij super helpt. Hij zet alles netjes op een rijtje en weet mijn vragen duidelijk te beantwoorden. Omdat ik bij mijn werkgever moest navragen of de bedragen akkoord zijn zou ik na een half uurtje terugbellen.

    Ik bel na een half uurtje terug en word opgenomen door iemand anders met een rare toon. Alsof ik complete onzin vraag. Ik vertel dat ik graag mijn abonnement wil verlengen, de eerste vraag die ik krijg is welk abonnement ik heb. Ik wist daarop niet het antwoord omdat het een telefoon voor de zaak is. Ik word hierom uitgelachen. Ik vraag of het nou een heel raar is dat ik dat niet weet, 'JA HAHAHA' antwoordde de man. Vervolgens durft die nog te zeggen dat ik het verkeerde nummer heb gebeld, terwijl die mij net nog kon helpen. Ik probeer uit te leggen dat ik net al geholpen ben door een collega van de man met het zelfde nummer. Terwijl ik dit vertel hoor ik dat ik ben opgehangen. Ik was woest. Een snotneus die mij ophangt, schandalig.

    Vervolgens bel ik het zelfde nummer terug en krijg ik weer iemand anders aan de lijn. Deze man was binnen 8 minuten helemaal klaar en had alles geregeld.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kpn glasvezel

    Zeer slecht!!!! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.
    Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.
    Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezelinternet

    Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!
    1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung Galaxy S20FE 5G

    Een paar maanden nadat ik een gloed nieuwe Samsung Galaxy S20 FE kocht bij de KPN trok het toestel krom. Natuurlijk ben ik met het toestel naar de KPN winkel gegaan bij mij in de buurt. Het toestel is terecht gekomen bij reparatie bedrijf "Reconext". Volgens KPN de officiele reparatie partner van Samsung (Blijkt na contact met Samsung niet zo te zijn..)
    Reconext heeft mij een prijsopgave gestuurd waarin zij kosten in rekening brengen voor het vervangen van het display. Het display is piekfijn en heeft geen vervanging nodig. Ik heb dit bij Reconext en KPN aangegeven en gezegd dat ik gebruik wil maken van de wettelijke fabrieksgarantie. Hier ben ik door KPN naar Reconext gestuurd v.v. Na een paar maanden heb ik het opgegeven. Er wordt niet naar de klant geluisterd en geen oplossingen aangeboden. Er wordt direct gezegd dat de fout in het toestel komt door val schade. Dit is erg raar omdat het toestel vrijwel nieuw is en geen enkele schade laat zien.

    Kortom. Er is NUL respect voor de klant en reparaties zijn niets meer dan een verdienstemodel. Voor mij de laatste keer dat ik hier een telefoon aanschaf en dit zal ik iedereen afraden!

Anderen bekeken ook

EasySwitch.nl
23 reviews

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Vastelastenbond
15 reviews

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten.  Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Breedbandwinkel
10 reviews

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise
60 reviews

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: -    Energie; -    Autoverzekeringen; ...

KPN

Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want overstappen naar nieuwe internet/televisie is niet iets waar u zo maar vanaf komt. Dus moet u een weloverwogen keuze maken wat bij u past, welke service er geboden wordt, en natuurlijk; onder welke voorwaarden. Vaak sluit u een abonnement af voor minimaal een jaar, dus dat moet een goede keuze zijn. Een normaal persoon kijkt gemiddeld 2 uur per dag televisie en dan moet u zich niet storen en langzame laad-tijd of storingen. En daarom is NederlandReview er! Wij bepalen niet wat de juiste keuze is, nee, wij blijven onafhankelijk. Maar U bepaalt dat. Samen, met beoordelingen van iedereen, bepalen we of een bedrijf wel of geen goede dienst levert. 

Over KPN 
Wie is er niet opgegroeid met KPN? Moeten wij echt nog uitleggen waar KPN vandaan komt? Nou vooruit dan, want niet iedereen is bekend met de geschiedenis. KPN is meer dan alleen een aanbieder van internet & televisie. Nee het is een telecom aanbieder. Maar daarnaast biedt het een heel scala aan ICT diensten over de hele wereld. Ze zeggen ook niet voor niks "wij geloven in communicatie". Ze bestaan sinds 1852 (begonnen als de PTT) waardoor ze een rijke geschiedenis hebben in de communicatie. In het begin waren ze één van de eersten die aan telegrafiediensten deden en zijn nu uitgegroeid tot een wereldwijde speler op het gebied van telecom en de digitale wereld. 

Diensten 
KPN heeft zowel prive als zakelijke diensten. Aangezien NederlandReview een consumenten site is, zullen wij ons alleen met de diensten voor de consument bezighouden. KPN heeft zowel alles in 1 pakketten voor televisie, internet en telefonie. Maar ze zijn ook grootaanbieder van toestellen, mobiele abonnementen en sim only producten. Ze zijn vooruitstrevend met de producten die ze aanbieden. Zoals nu het overal online tv-kijken er hot is (tv voor onderweg) op tablet, laptop en smartphone. Ook is het één van de aanbieders van het nieuwe 4G netwerk. Het tegenwoordige meest snelle netwerk voor mobiel bellen en internet. 

Klachten 
KPN neemt klachten serieus. Dat kun je zien. Vooral omdat ze toonaangevend zijn voor de telecom industrie willen ze dit ook laten zien. Op de website kun je zelf helpen de website te verbeteren. Het eerste wat we te zien krijgen bij service & contact is een pop-up met de vraag of we willen helpen de site te verbeteren. Dat geeft ons hoop op een goede klantenservice. Ze gaan niet uit de weg om de klant om hulp te vragen. Dat geeft aan dat ze de consument serieus nemen. Of dat ook zo is? Dat kunt u natuurlijk in onze reviews lezen. Net als vele andere telecom aanbieders vraag ook kpn om online uw problemen eerst op te lossen. Dit kan zowel via een handig keuze menu waardoor u na enkele vragen (waarover heb je een vraag) bij uw antwoord (hoopt te) komt(en). Komt u er niet uit? Dan kunt u ook chatten met een medewerker van de klantenservice. Er is ook een heus forum waar vele vragen worden gesteld (en beantwoord!) wat wij van NederlandReview altijd erg prettig vinden. Vaak bent u echt niet de eerste met het probleem en is deze al eens eerder gesteld. Dedesalniettemin laat van u horen en schrijf uw ervaringen over de klachten/klantenservice nu op, zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring! 

500 x 500 iPhone 6

Wilt u weten wat Nederland voor ervaringen heeft gehad bij KPN? Hoe is het internet en het televisie aanbod voor een redelijke prijs? Lees het bij NederlandReview

}