Gsmweb.nl
Alle reviewsGsmweb.nl
Alle reviews (57)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Galaxy s20
Ik lees veel slechte recensies over gsmweb.nl
Hier kwam ik pas na mijn bestelling achter. Net een dag voor kerst mijn toestel besteld. En kreeg maandag al bericht van de provider dat ik mijn nummer kon meenemen. Omdat ik de recensies had gelezen dacht ik dinsdag toch er even achterna te bellen. En ze vertelde me dat alles goed was gegaan. En zojuist ook mijn track and trace ontvangen. Het ligt nu bij post nl. Dus bij mij gaat tot op heden alles nog goed.Wel top
Mmmmm...anders dan wat onderstaande doet vermoeden heb ik wel goede ervaringen met gsmweb. Ik ben niet zo van de beoordelingen schrijven maar aangezien ze me juist beter geholpen hadden dan nodig (mijn garantie van mobiel was verlopen maar ben toch geholpen, vet goed van ze!) vind ik dat dat hier ook wel even verteld mag worden.
iPhone 13
Goedkoper dan Tele2 zelf, toestel was bij mijn provider niet op voorraad en hier wel
iPhone 13 Pro Max zou volgens de website pas na 3 tot 4 weken leverbaar zijn. Na 2 dagen kreeg ik al een track en trace code! Ontzettend blij met deze geweldige service, jullie hebben er een nieuwe klant bijApple iPhone 13 Pro Max
Ik heb op 17-9-2021 een pre-order bestelling gedaan bij GSMWEB.nl. Door de slechte retenties was ik een beetje bang geworden dat ik mijn telefoon niet zou krijgen. Echter had ik mijn telefoon direct binnen toen zij mochten uitleveren. Ik ben helemaal tevreden over GSMEWB.nl
Abonnement met telefoon
Wilde mijn abonnement verlengen en ook een deel van de telefoon betalen, toen ik ging bellen waar de link van ideal bleef, werd duidelijk dat het helemaal niet zeker was wanneer ik mijn toestel zou ontvangen.
Het enige wat ik te horen kreeg was dat ik geduld moest hebben.
Na een paar uur raakte mijn geduld op, normaal verleng ik mijn abonnement en betaal ik gelijk via ideal en kan ik alles volgen van mijn bestelling.
Nog een keer gebeld, het kon zomaar zijn dat de telefoon 2 tot 3 dagenevertijd had, huh reclame vandaag besteld morgen in huis, niet dus, maar erg vriendelijk was het ook niet en ik en niet zo gecharmeerd om afgeblaft te worden en dan gooit die vriendelijke miep ook nog gewoon de telefoon erop.
Dat was voor mij de reden om per direct alles te annuleren, maar ook daar zijn ze lui en onbeschoft in, mijn telefoonnummer houden ze nu 2 werkdzgen vsst omdat ze het knopje niet goed kunnen vinden.
Echt nooit meer zal ik deze site aanraden of aanklikken, hier heb je geen service en word je echt in de maling genomen, nooit meer@Mobiel abonnement met galaxy s22
Ik heb 28 maart mijn bestelling goedgekeurd en nogsteeds geen tostel en vandaag heb ik gehoord moet nog 2weken wachten en ok niet garanderen mechien word later
Samsung S21
Scherpe deals en een snelle levering. Abonnement was 3 euro goedkoper dan bij de provider zelf, en ook kon ik gebruik maken van de cashback actie van Samsung. Al met al goed geregeld, en goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.
SimOnly abonnement goedoper
ik vond het wel relax dat ik voor een paar euro minder per maand dan dat ik elders tegenkwam een simonly abonnement kon afsluiten. Dat was ook goedkoper dan een normaal abonnement, daarom heb ik mijn telefoon los gekocht en dan niet zo'n dure.
telefoon i.c.m. zakelijk abonnement
Telefoon besteld i.c.m. zakelijk abonnement. Snel en correct geleverd. Wel hadden ze een administratieve fout gemaakt waardoor ik meerdere contracten had bij de provider van het abonnement. Na wat contact is dit keurig opgelost door GSMweb.
Samsung Fold 3 met T mobile unlimeted
Lage prijs. Goedkoper dan bij T Mobile. Het invullen was duidelijk en overzichtelijk. Levering was de volgende dag. Kreeg mails bij ontvangen bestelling, goedkeuring tmobile, en versturing. Met track en Trace.
Top dus.Mobiel bij GSM WEB
Onbetrouwbare partij! Je wordt geacht te betalen voor iets wat je niet krijgt!
Geachte,
Wij hebben de betaling in goede orde ontvangen. In het systeem is te zien dat het toestel vandaag verstuurd wordt. U zult tussen 18:00 en 20:00 een track en trace code ontvangen.
Vertouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Nathalie
------------------
Uiteraard vandaag wederom weer meerdere malen contact gehad met de klantenservice en zwart op wit toegezegd gekregen dat het toestel gisteren verstuurd zou worden uiteraard GEEN track and trace ontvangen zoals bovenstaand is toegezegd! Dus na alle waarschijnlijkheid is de mobiel weer niet verzonden?! Hoe vaak wil een partij zijn klanten voorliegen?
Wel betaalverzoeken sturen maar NIEMAND van de klantenservice durft met zekerheid te zeggen dat er een mobiel klaar ligt om verzonden te worden. NIEMAND kan je vertellen dat deze daadwerkelijk wordt opgestuurd en dat je deze in een aanzienlijke tijd kunt verwachten. Niemand durft dit toe te zeggen?! Wat klopt hier niet aan? Als niemand je kan vertellen wat die 'korte termijn is?!
Ik wacht nu meer dan 2 maande op mijn toestel maar ze hebben de Samsung 22 plus nog steeds niet kunnen leveren! Maar wel al twee keer beloven dat je bestelling er tussen zit. En dan weer met een smoes komen dat er niet geleverd is. Vindt je het gek al klanten achterdochtig worden?!
Ze hebben mij nu al twee keer toegezegd dat deze bezorgd zou worden maar nog steeds niks! En het abbonement is al ingegaan.
Prima dat er problemen zijn met leveringen maar wees dan wel eerlijk en lieg geen klanten voor!!!
Geen fijne en betrouwbare partij! Beloven dingen in hun communicatie maar kunnen ze niet waar maken. Nooit weer!!! Alles behalve betrouwbaar en de klantenservice is heeeeel erg moeilijk te bereiken.
Ze kunnen wel optijd de rekeningen versturen terwijl je het product nog niet hebt ontvangen! Schandalig! Vreemde manier van zaken doen!Samsung 22 plus met abbonement
ONBETROUWBARE PARTIJ! JE WORDT GEACHT TE BETALEN VOOR IETS WAT JE NIET KRIJGT! Ik wacht nou al ruim 8 weken op mijn toestel maar ze hebben de Samsung 22 plus nog steeds niet kunnen leveren!
Ze hebben mij nu al twee keer toegezegd dat deze bezorgd zou worden maar nog steeds niks! En ik kan straks wel gaan betalen voor mijn abonnement!!!
Prima dat er problemen zijn met leveringen maar wees dan wel eerlijk en lieg geen klanten voor!!!
Geen fijne en betrouwbare partij! Beloven dingen in hun communicatie maar kunnen ze niet waar maken. Nooit weer! Alles behalve betrouwbaar en de klantenservice is heeeeel erg moeilijk te bereiken.
Ze kunnen wel optijd de rekeningen versturen terwijl je het product nog niet hebt ontvangen! Schandalig! En dan gaat het ook nog om maandelijkse bedragen. Vreemde manier van zaken doen!Samsung galaxy s22 ultra
Ik ben absoluut NIET tevreden over GSMWEB! Ik heb 7 weken geleden een pre-order geplaatst en wacht nog steeds op mijn toestel! Mijn simkaart heb ik allang binnen en moet nu betalen voor een abbonement die ik niet kan gebruiken! Ze reageren niet op mijn mails, op hun website staat dat het toestel inmiddels (de hele week al!!!!!) Leverbaar is. GSMWEB, IK WIL MIJN TELEFOON!!!!!!
I phone 13 pro max
OPLICHTERS, Slechtste service ooit , Nooit meer GSMweb
S22 ultra
Waardeloze webwinkel. Sluiten heel snel je abonnement af maar leveren vervolgens niet. Pas op mensen met deze webwinkel. Komen absoluut hun belofte niet na en reageren ook niet op mails.
Samsung Z Fold 3
Kreeg keurig een mail om mijn abonnement te verlengen, na de verlenging snel bericht van de provider ontvangen en telefoon was er de volgende dag al
Mobiele telefoon
Negen weeken lang wacht voor mijn mobiele telefoon en tot heden nog niet ontvangen , niet betrouwbaar webshop, oplichters, klantonvriendelijk, respectloos medewerksters (met naam yussra) onprofessioneel en niet aanraden, nooit meer bestellen bij deze bedrijf
Iphone13
Jaren en jaren als besteld bij mobiel.nl. niks geen problemen. Ik was 1 euro per maand goedkoper uit bij gsmweb. Erg veel spijt. Zogenaamd op voorraad. Niet dus. Weken wachten klantenservice bellen. Niet dus. Duurt 2 uur. Geld wat ik bespaart heb al kwijt hier dus aan.
En ik ben nog niet eens wat....Iphone 12 max pro plus abonnement telefoon
Ik had in juni mijn overstap geregeld en zou dan in oktober( huidige provider eind contract) mijn telefoon krijgen. Kreeg netjes van tele 2 mijn simkaart maar geen telefoon. Ik achter gsm web aanbellen. Zegt die meid we hebbn u wel tig mailtje sgestuurd. Nou echt heb overla gekeken in mijn mail ,spam ed maar helemaal niks. Ze zou me dan wel nieuwe mail sturen. Volgende dag nog niks dus opnieuw bellen, email klopte wel maar datmeisje zei ook dat ze hem wel hadden gestuurd maar toen heb ik maar met dat meisje een afspraak gemaakt. Heb meteen betaald en ze zeiden dat ik dan zo snel mogelijk mijn mobiel kreeg,nou ben nu al bijna een maand verder en nog steeds niks. Mijn man erachteraan gebeld,zeggen ze nu ja dat model wat U vrouw wil( kleur) is zeer populair dus daarom duurt het wat langer. WTF,ik heb dat ding in juni al besteld. Dus ben benieuwd wanneer ik hem nu krijg. Maar hier bestel ik NOOIT wat weer
iPhone 11
Telefoon na 10 dagen nog niet geleverd. Na meerdere malen mailen een antwoord. Telefoon en abonnement geannuleerd. Nu 2 weken later nog steeds niet het aankoopbedrag van bijna € 300,00 terug gestort op mijn rekening. Ik ga nu verdere stappen ondernemen. Mijn advies ; koop hier niets.
Anderen bekeken ook


Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...