Caiway

Alle reviews

Caiway

27% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (71)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Allesineenabonnement

    abonnement afgesloten bij Caiway wegens een aanbieding. Een allesineenpakket met extra korting. Ik betaal nu 34 euro per maand en dat is minder dan wat ik kwijt was bij KPN voor redelijk hetzelfde aanbod. Overstappen ging best snel, ze doen veel voor je en dat gaat dus automatisch. Tot nu toe werkt alles goed en geen storingen, maar ik zit nog niet zo lang op het nieuwe abonnement, dus ik hoop dat het zo blijft.

    Per telefoon na een uur gooi ik hem erop Heb 600mb maar is net zo langzaam dan een 50 van mijn buurman Maar je betaalt er wel voor hoe kan dat Per e=mail niet te bereiken Omdat ik een principe heb tegen Twitter een Facebook Dus zit dan ook maanden met vragen waar ik bij niemand terecht kan En chatten komen ze met zo allemachtige technische vragen daar heb ie niets aan Daar kunnen ze je niet helpen Dat had ik bij de vorige niet Die namen het van je over hier niet

    wij hebben sedert maart 2020 (verlicht) afscheid moten nemen van KPN. Wij hadden beter analoog kunnen blijven. Wat een FLUT-firma. Wij hebben al in 3 maanden 4 x zonder TV , internet en telefoon gezeten. Zij sturen dan hun 'technische dienst". Zo mogelijk nog beroerder dan Caiway zelf. Het gaat niet om een router, het gaat gewoon over ontvangst. Als iemand nooit problemen heeft gehad is dat , denk ik, gewoon mazzel. Is er een probleem kan kan je, nooit bellen < want er zijn altijd wel 116 wachtenden vor U> Mijn vaste telefoon doet het ook al niet meer dus heb ik maar een mobieltje aangeschaft. Maar 1 of 2 bellen en je zit al buiten je bundel ( 100 min...?) Zie maar dat je kontakt krijgt met hun call- centrum. Dat alleen al is een uitdaging. Zij zijn nog slechter dan KPN in haar slechtste periode. M.a.w. welke provider ook, maar NOOIT Caiway.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima

    Al jaren klant bij Caiway. bijna nooit storing. haal meer dan waar ik voor betaal (800/850) verder lach ik mij altijd een ongeluk om de reacties hier. mensen die klagen over trage wifi en dan Caiway de schuld geven. KOOP GEWOON EEN FATSOENLIJKE ROUTEN! koop een Netgear R7000 en je wifi problemen zijn direct opgelost!

    Over de router ben ik het met je eens.
    Maar sinds een aantal jaar krijg je bij Caiway dus een wifi-modem waar je geen andere router meer op kan aansluiten. Deze wifi-modem levert gewoon slechte wifi en zodra er meerdere apparaten verbinding maken met internet krijgt deze wifi-modem het erg zwaar.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een top bedrijf!

    Wat een top bedrijf! Nog nooit problemen mee gehad. Ik heb mijn internet en telefoon hier al jaren afgesloten. Facturatie gaat goed en het allermooist is dat ze me laatst belde en uit zichzelf vertelde dat het tarief naar beneden is gegaan en dat ik daarom ook minder ga betalen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles-in-1-pakket aanbieding

    Ze hadden een goede deal voor mij, zo'n alles-in-1-pakket. Afsluiten duurde wel lang, maar nu ik het heb werkt het goed genoeg. Nog geen klachten in ieder geval. De prijs is voor mij het belangrijkste.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat niet!

    Nergens wifi!!! Wat slecht Caiway, echt een drama provider! Wil je hulp, waar je voor betaald, krijg je niks! Alleen een dikke vinger. Stop die maar in je reet Caishit!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet via Caiway

    Inmiddels 12 dagen zonder internet.
    Caiway heeft monteur gestuurd en die heeft kabelbreuk ergens onder de stoep geconstateerd. Dan begint het...
    Delta is als netwerkbeheerder verantwoordelijk voor reparatie. Dat is het eerste dat Caiway zegt. Ik ben klant bij Caiway en niet Delta dus Caiway is voor mij aanspreekpunt. Inmiddels behoorlijk wat keren met Caiway gebeld en gevraagd wanneer men eindelijk eens geconstateerde breuk in kabel gaat repareren. Iedere keer hetzelfde antwoord. Ze hebben melding gemaakt bij Delta en die moet repareren. Caiway kan wel in het systeem zien dat melding is gedaan. Nou dat is heel fijn.. Ik wil weten wanneer die kabel wordt hersteld. Vriendelijk verzocht aan Caiway of zij contact met Delta kunnen opnemen en vervolgens aan mij kunnen terugkoppelen wanneer situatie wordt opgelost omdat Delta al helemaal nagenoeg onbereikbaar is. Medewerker van Caiway zegt steevast dat ze zelf geen contact op kunnen nemen met Delta omdat ze niet over nummers beschikken en dat er door Delta contact met mij opgenomen gaat worden. Dat wist ik al. Dat gebeurt alleen al 12 dagen niet. Ik wil graag weten wanneer dit dan eindelijk gaat gebeuren. Dat kan Caiway niet zeggen en ze kunnen ook niet bellen met Delta want daar heeft de servicemedewerker van Caiway geen nummer van. Op de vraag om dan een andere medewerker te laten bellen naar Delta en die dan weer contact met mij op te laten nemen komt dan het antwoord dat ook die medewerker dan te horen zal krijgen dat Delta met de klant, ik dus, contact op zal nemen.
    Zo houden ze je dagen aan het lijntje maar doen ze uiteindelijk helemaal niets voor je.
    Caiway is overgenomen door Delta. Het kan dan gewoon echt niet zo zijn dat Caiway intern niet aan de bel kan trekken bij Delta dat dit zo echt niet kan of op z'n minst bij Delta zou kunnen informeren wanneer er reparatie plaats gaat vinden.
    Ze houden je als klant gewoon voor de gek en komen met deze enorme slechte service weg door een callcenter er tussen te zetten die alles afvangt.
    Ik heb drie schoolgaande tieners die voor het onderwijs simpelweg internet nodig hebben.
    Nu oorzaak van de internetstoring niet bij mij ligt is Caiway verantwoordelijk. Die laten het gruwelijk afweten.

    Bedankt Caiway!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en TV

    Een melding van een storing gedaan bij Caiway. Geen internetsignaal meer . De volgende dag had Cogas de storing reeds verholpen. Prima service

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top

    Alles ging prima

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nummerbehoud Mobiel

    Aanvraag ging goed, totdat er een e-mail kwam: Huidige provider vraagt om het klantnummer. E-mail van CAIWAY geeft aan dat ik 'contact met hun op moet nemen' op dit nummer door te geven. Dus ik naar de klantenservice: Chat geopend, standaard riedeltjes 'digitale assistent voor dummy's' doorlopen. En toen zou er een medewerker komen. Nog 2 wachtenden voor mij. Half uur verder: NIETS! Geen reactie. Asociaal! Helemaal klaar met die club!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Caiway Mobiel

    Van begin tot eind slecht georganiseerd. Willen contract aanhouden terwijl er geen contract is gesloten, blijf weg bij dit bedrijf!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Digitale tv

    Sinds meer dan een maand zijn er geen programma's meer terug te kijken, hierover is meermaals contact geweest, met de toezegging dat dit 1 maart zou zijn opgelost, Natuurlijk is dat niet het geval, meest schokkend is wel dat er nu gezegd word "wij van caiway weten ook niet wanneer dit weer mogelijk is" wacht maar op een mailtje (belachelijk)

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    All-in-one abonnement

    Zo lang het goed gaat, gaat het goed, maar bij problemen maakt de klantenservice er een puinhoop van- als ze al te bereiken zijn. Liegen, bedriegen, beloftes niet nakomen, weigeren om door te verbinden naar een ‘supervisor’, ook niet na vier keer bellen zonder zicht op een oplossing, in plaats van compensatie betalen voor weken zonder telefoon de factuur verhogen(!), eerst totaal niet reageren en dan onbegrijpelijke emails sturen, modem terug eisen, zonder dat nieuwe wordt opgestuurd, kortom PUINHOOP, en maar de prijs verhogen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    22-01-2022

    Zou de 22 jan worden aangesloten, (zwart op wit) zit nu nog altijd zonder internet en tv. Echt kut.
    Via budget nooit problemen gehad.
    Wat een fout, om over te stappen naar Caiway

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Wees gewaarschuwd: blijf weg bij deze partij. Zie mijn communicatie hieronder... Je kunt mailen & bellen tot je een ons weegt. Ze helpen je gewoon niet.

    Goedkoop is duurkoop.....stom stom stom van me

    --------------MAIL 13 JANUARI--------------------

    Geachte Caiway,

    Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen op onderstaande. Maae al wel weer een nieuwe factuur.

    Wat is de status van mijn klacht?

    Hoogachtend.

    Klantnummer: 2003791
    --------------MAIL 6 JANUARI--------------------

    Geachte Caiway,

    Wederom, zie ook hieronder, mail ik u met alles wat verkeerd gaat omtrent de facturering.

    Naar aanleiding van onderstaande mail ontving ik in december bijgevoegde factuur. Deze klopt wederom niet. Zoals hieronder voorberekend had ik geld retour moeten hebben ontvangen. Nu heb ik weer € 13,04 betaald.....

    Ik wil mijn geld terug.

    Hoogachtend.

    Klantnummer: 2003791

    --------------MAIL 2 NOVEMBER---------------------

    Geachte Caiway,

    Sinds juli 2021 zijn wij klant. Sinds het begin gaat eigenlijk al van alles fout. Wij zijn uitermate geduldig geweest, maar voelen ons absoluut niet serieus genomen. Ondanks het feit dat jullie klantenservice medewerkers uiterst vriendelijk zijn wij er helemaal klaar mee. Hieronder een opsomming. Wij willen ons contract dan ook per direct opzeggen.

    Klacht 1: Aansluiten abonnement
    Onze start bij Caiway was vreemd. Het internet kon niet aangesloten worden was de conclusie van de monteur. Er was geen signaal. Vervelend want het contract dat wij op dat moment hadden zou over 3 dagen aflopen, dus voor ons belangrijk dat het dan snel opgelost zou worden. Hier vervolgens zelf voor moeten bellen met de klantenservice. Deze kon niet aangegeven wanneer er dan een nieuwe monteur kon komen om het te checken en nog een hele boel ingewikkelde verhalen. Uiteindelijk werd er op afstand iets gedaan en hebben we uit ellende maar zelf de aansluiting geïnstalleerd. Jammer, want een monteur zou dit eigenlijk doen zoals afgesproken. Later zijn we nog gebeld door de klantenservice met excuses en is ons een korting gegeven op de eerstvolgende factuur. Netjes dachten we.

    Klacht 2: Mobiel abonnement overgesloten zonder toestemming
    Eind august ontvangen we een telefoontje. Of we ook willen overstappen naar een mobiel abonnement van Caiway. Verkoper heeft een aardig praatje. We vragen hem ons de aanbieding door te mailen. Dit opdat we er rustig naar kunnen kijken alvorens we besluiten hier wel/niet op in te gaan. Een paar dagen laten ontvangen we ineens een mail waarin we van harte welkom worden geheten bij Caiway Mobiel. Ofwel we zijn ineens overgestapt. Uhm huh? Nooit om gevraagd. Achter alles aan moeten bellen om de boel te cancelen. Zucht....gaat lekker bij die Caiway denken we inmiddels.

    Klacht 3: Maandelijks €65 gefactureerd ipv de afgesproken €35
    Er valt ineens iets op aan de facturen: we betalen niet het afgesproken actietarief van €35 per maand voor ons internetabonnement. Nee we betalen €65. Hhmm even alle facturen nakijken:

    IN MIJN MAIL STOND HIER EEN TABEL MET DE CALCULATIE, KREEG IK HIER NIET INGEKOPIEERD WAARUIT BLIJKT DAT WE €78,23 teveel betaald HEBBEN

    Ik heb inmiddels al zo vaak over deze klacht gebeld dat ik het niet eens meer kan tellen. Vandaag ben ik geëxplodeerd (arme klantenservice medewerker, hij kan er niets aan doen dat alles zo ontzettend dom is geregeld) nadat ik dit verhaal voor de zoveelste keer heb moeten uitleggen. Voor de zoveelste keer heb moeten aanhoren dat jullie er mee bezig zijn en dat het goed komt. Aangegeven dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. Gevraagd, voor de zoveelste keer, of ik per mail een bevestiging kan ontvangen van dat dit alles goed komt. Hoeveel ik gecrediteerd krijg en wanneer. Maar dit alles kon niet. Ik moest een mail sturen naar dit adres. Bij deze doe ik dit dan ook met de volgende eisen, ben klaar met vragen:

    - Ik wil het te veel gefactureerde bedrag z.s.m. terugontvangen
    En per direct mijn abonnement opzeggen
    Ik wens nooit, maar dan ook nooit meer zaken met jullie te doen

    Ik vind het schandalig dat ik op dit tijdstip na een dag hard werken nog met jullie bezig moet zijn. Schande.

    Hoogachtend,

    Contractnummer: 102004670

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet tv mobiek

    Wat een vreselijk slecht bedrijf.
    Al 20x gebeld. Denk minimaal 10 uur bijelkaar.
    Niemand weet een antwoord. Van elkaar weten ze niks.
    Volgens mij is er bij de klantenservice een ontmoedigingsbeleid!!
    Na 1 maand krijg ik dus mijn installatie pakket. Monteur, hoewel afgezegd omdat pakket nog niet binnen was, voor niets op de stoep.
    Toegezegd dat 4 januari er weer een monteur komt maar niemand wil dat even op papier zetten voor mij.
    Ik ben overgegaan naar de chat. Dit is nog erger. Chat start om 11.00 uur. De chat gaat even over en weer. Daarna komt een vaag antwoord om 16.14 uur.
    Daarna weer raar antwoord en dan weer radiostilte. Volgende morgen meldt zich weer een medewerker. Weer met raar antwoord. Na antwoord van mij is het nu alweer 4 uur stil op de lijn. Zo gaat dat de afgelopen maand constant.
    Het is dat ik 1 ster moet geven. Maar liever zou ik niks geven.
    Wacht al week op telefoontje van manager. Ook niks gehoord. Wordt vervolgd...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    overname caiway->Delta TV en internet

    Door de overname van Caiway blijken (zeer )veel programma's op NPO2 niet meer terug te zien. Ook op andere NPO's komt dit voor. Wel de abbonementen verhogen, maar beschikbare terugkijk mogelijkheden verminderen. zeer slecht. Het is dat ik niet naar een andere TV/internet provider kan, anders zou ik onmiddelijk overstappen. ik maak momenteel gebruik van de glasvezel.
    Advies: kijk naar betere provider en TV-aanbieder.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezelnetwerk

    20 jaar terug in de tijd

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet giga snel

    Telefonisch contact gehad om nieuw abonnement te nemen i.v.m. kosten acties en dergelijke. Service afdeling heeft goed geholpen, goede prijs afgesproken en aangegeven bridged modus op modem moet kunnen. Echter mijn model kan dat dus niet.

    Bestellen gaat dus makkelijk van je abonnement. Echter, ik werd doorgestuurd naar technische dienst, voor de bridged modem. Echter die zeggen: Ja meneer, wij vinden het niet noodzakelijk om jouw modem/router te vervangen voor 1 die wel bridged modus kan.

    Like, waarom op die onstabiele, slomere shit router klungelen terwijl ik een eigen asus AX-11000 heb staan en gebruik? Veel meer mogelijkheden en efficienter alles. Daarbij, kom ik niet op een andere IP range te zitten en makkelijker om alles mee in te stellen en dan gedoe met DMZ zones en dergelijke te voorkomen. Router op router is niet handig en de locatie van de huidige modem/router is gewoon waardeloos.


    Dus service balie goed! Technische dienst neemt eigen lijn en klant is niet koning of iets. Eigen weg trekken en f*ck de rest.

Anderen bekeken ook

EasySwitch.nl
23 reviews

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Vastelastenbond
13 reviews

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten.  Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise
59 reviews

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: -    Energie; -    Autoverzekeringen; ...

Budget Alles-in-1 | Budget Thuis
2 reviews

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...

Caiway

Het is belangrijk om te weten met welk bedrijf u in zee gaat. Wij van NederlandReview denken dat dit het best kan door ervaringen van anderen. Vaak zegt men "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" dat is in dit geval NIET zo. De resultaten van Caiway die behaald zijn bij vroegere klanten, bieden geen garantie, maar wel een hele goede indicatie over dit bedrijf hoe zij opereren. Vandaar dat de mening van het algemene publiek het allerbelangrijkst is om zeker te zijn dat u geen miskoop begaat en de service ontvangt die u verwacht. 

Over Caiway 
Caiway is een internet en telefonie bedrijf. Dit houdt in: televisie, internet en telefonie. (Een alles aanbieder dus op gebied van telecom.) Caiway is al operationeel sinds 1981, waar we dus uit op kunnen maken dat ze redelijk betrouwbaar zijn. Ze willen graag een pionier zijn en besteden daarom een hoop tijd, geld en energie in innovatieve projecten. Beetje zoals Google doet met project X, proberen ze telkens met de toekomst bezig te zijn en de "next-best-thing" op de markt te zetten. Ze zijn er dan ook trots op dat ze als eerste in Europa waren die internet via de kabel lanceerde. Net als digitale televisie waren zij pionier. Caiway (ook wel CIAW afgekort) levert niet aan heel Nederland, maar grote delen van zuid/noord-holland en Utrecht. Caiway beweert voor kwaliteit en service te staan. Is dat ook zo? Lees onze reviews! 

Diensten
Caiway is een alles in 1 aanbieder. Dat betekent dat ze internet, televisie en bellen in één pakket aanbieden. Wilt u weten welke diensten ze op dit moment aanbieden? Ga dan naar hun website voor de laatste informatie betreffende hun pakketten. Heeft u een ervaring met één van de diensten? (of het gehele pakket) Schrijf dan een review en maak uw beoordeling! 

Klachten 
Met klachten kunt u het allereerst terecht bij "mijn caiway". Dit is internet based en kunt u dus afhandelen via de FAQ (frequently asked questions) of via de e-mail. Komt u er niet uit, dan volstaat bellen volgens Caiway. Ze hebben een privacy verklaring op de website en ook een misbruik policy. Volgens CAIW is er ook een internet gedragscode die zij hanteren. Maar dit gaat voornamelijk over onrechtmatige informatie op websites die via hun servers verstrekt worden en daarom als consument niet zo heel interessant. Kijk vooral ook even bij "tarieven" in de kleine lettertjes waarbij ze aangeven wat de aansluitkosten bedragen bij een verhuizing of het intrekken van een nieuw huis. Als laatst wordt er over een fair-use-policy gesproken waarbij er gekeken wordt naar het gebruik van uw dataverkeer. Blijkt dit te hoog (of hoger dan normaal)
dan nemen ze met u contact op om u te adviseren over een ander abonnement. 

Lees alle reviews over alle (consumenten) bedrijven van Nederland. En schrijf over uw eigen ervaringen!

}