Zalando Lounge
Alle reviewsZalando Lounge
Alle reviews (34)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Diverse artikelen
Super rude and chaotic customer service.
Unanswered questions. They keep copy pasting the same emails without answering the previous question. I seriously doubt some of them even talk/write dutch. Heard people (unmuted) doing their dishes. Impolite answers. When I was trying to recap some of the said information one lady really said "Yeah I wanna talk now shut it". Called several times due to a bug in the system after a lost package. One nice lady give me information that afterwards was incorrect, that can always happen. But milord, her colleagues are extremely passive agressive and plain rude. Hope that the nice woman is okay there I'm at least shocked and I'm a teacher with an ocean of patience and I was really being nice, polite and cheerful. They should sack most of that department because customer service like that breaks your company and its image. All trust is gone.Schoenen
Ik ben gewoon opgelicht.
3 paar schoenen besteld voor 204 euros. Na 11 dagen , niks ontvangen.Ik heb gebeld, volgens zalando lounge pakket is kwijt, dus bestelling geannuleerd.
Bij Zalando de schoenen zijn gelijk weer op voorraad met de volle prijs.
Nu moet ik weer 15 dagen wachten op mijn geld.
Dus oplichterij!.Bijna al mijn kleren en schoenen
De terugbetalingen duren langer dan vroeger.
Toen werd het bedrag terug gestort binnen de vijf dagen.
Het bedrag van laatste retouren duurt het eens zolang..
Anderzijds een dikke pluim voor Zalando Lounge qua bestellingen en leveringen. Ik hoop dat hun personeelsbeleid mensvriendelijker geworden is na de documentaires over de werktoestanden op de diensten vd verpakkingen en het sorteren van de goederen.
Ik had er mijn bedenkingen bij.
Het zijn zij die Zalando Lounge dragen 👍16 artikelen
Slechte service
Bestelling kwijt en geen nalevering
Fluiten naar de artikelen !!schoenen
Schoenen besteld en natuurlijk betaald, niet ontvangen maar wel een bericht dat ze retour zijn gezonden??? Vraag me af wat hier mis gaat.
Nu nog wachten op mijn geld.
Dit ga ik dus niet meer doen....Asics Tarther sneakers laag - grijs
Geen wonder dat er zoveel Aesics sneakers worden aangeboden. De leest van deze sneakers is gewoon te smal. Ook dit tweede door mij bestelde paar sneakers van Asics gaat retour en dit merk zal ik niet meer bestellen.
Truien
In de app stond groot Profuomo, dus ging er vanuit dat ik hier drie truien van had besteld. Achteraf blijkt er een ander goedkoop merk bij te zitten, waar de truien ook van zijn....
Pannen
Ik koop vaker bij ZL prima ervaringen. Retourneren nooit een probleem. Nu had ik een beschadigd product en dat is ook erg netjes afgehandeld. Dezelfde dag mijn geld terug!
KARE design lamp
Laffe klantenservice
Een aantal maanden geleden heb ik een design lamp besteld van KARE. Bij aankomst van het artikel bleek al snel dat alleen de driepoot geleverd was (en dus de lamp die erboven hoort niet). Helaas kon de lamp zelf niet worden nageleverd door het verkoopmodel. Ik kreeg een kortingsbon van 20% op de volgende bestelling. Een kleine troost voor het product waar ik me zo op verheugd had.
Op 30-01 lanceerde Zalando opnieuw de producten van KARE. Ik zag dezelfde lamp en bestelde deze vervolgens. Ik hoopte dat het deze keer WEL goed zou gaan. Tot mijn grote verbazing bleek het artikel vandaag WEER niet goed geleverd te zijn. Er is enkel de driepoot geleverd, net als de vorige keer.
Na het opsturen van foto's van het artikel dat geleverd was kreeg ik een mail dat ze wederom niks kunnen doen. En uiteraard werd het probleem op een laffe manier opgelost: een schrale 20% kortingsbon die ze beter in hun **** kunnen steken.
Zeer slechte ervaring van een "klantgericht" bedrijf als Zalando.Spullen voor in huis
Nooit meer Zalando Lounge. Na tijd lang trouwe klant is het voor mij klaar met Zalando Lounge. Zij hebben twee artikelen geannuleerd uit mijn bestelling en claimen dat het geld op 25 september is teruggestort op mijn creditcard. Ik heb diverse malen aangegeven dat er op 25 september geen terugstorting heeft plaatsgevonden en kan dit met foto's ook aantonen. Vervolgens krijg ik van Eda van de klantenservice te horen dat ik de bank moet bellen en het zelf moet uitzoeken. Dus een bedrijf stort een bedrag terug maar kan niet aantonen hoe en wanneer?! Wat een slechte klantenservice en wat hebben ze hun zaken niet op orde. Als groot bedrijf weet je toch precies wanneer er betalingen en crediteringen plaatsvinden? Werk dan ook met betaling achteraf dan gebeuren dit soort dingen niet.
Kleding
Wederom delen van bestellingen die vanuit Zalando geannuleerd worden. Echt waardeloos. Zijn ook nog vaak de artikelen die de reden zijn dat je een bestelling plaatst.
Ik snap niet dat Zalando geen lever verplichting heeft. Ik vond het eerst echt een leuke manier van shoppen. Nu slaan ze de plank redelijk mis.Schoenen
Meerdere keren besteld. Elke keer komt het product pas 2 weken nadat het zou moeten komen. Bij een levertijd van 3 weken, heb je het dus na 5 weken binnen. Van de 5 bestellingen heb ik er 3 nog niet binnen. De andere 2 heb ik 5 1/2 en 6 weken op gewacht. Dat is me echt te lang. De 3 bestellingen die nog moeten komen zijn nu allemaal al meer dan een week te laat. Als je de mail krijgt dat het verzonden is en je gaat naar track and trace, duurt het nog 4 werkdagen voor TNT daadwerkelijk het pakje krijgt. Het is dus zeer waarschijnlijk dat deze bestellingen meer dan 2 weken te laat zijn. Waardeloos, bestellen in China is sneller
2 versus versace horloges
de enige reden dat ik het 2 sterren heb gegeven is omdat het niet lager kon. Ik heb ruim een maand langer gewacht als de verwachte levertijd. Tich keer contact opgenomen en nooit kreeg ik meer informatie. Ze vroegen altijd om geduld en beloofde dingen die ze niet nakwamen. Nu ruim 3 maanden na mijn bestelling is een artikel geannuleerd (Waar ik niks van heh gehoord) en de andere artikel is van baggere kwaliteit. Aan de klantenservice heb ik 0 gehad. Super slechte organisatie. Ik raad het iedereen af die organisaties met slechte communicatie en productlevering njet waarderen.
Meerdere
Bestellingen die deels geannuleerd worden, ook al had ik reeds betaald. Bestelling die bij de administratie niet bekend was, al was ook die besteld.
Belofte dat er vanwege de corona-crisis slechts een aantal dagen extra zouden zitten tussen het moment van bestellen en de bezorging, niet dus, meer dan twee weken langer dan normaal.
Dit waren mijn laatste drie ervaringen met Zalando Lounge. Ik was vroeger een 'happy customer' bij hen, maar er is sinds een maand of twee iets grondig mis met dit bedrijf. Zeer slecht.Lots
Always fast & great customer service????????
Tas
Via Zalando lounge een bestelling gedaan van 350 euro. Direct betaald via iDeal. Een dag voor levering werd de bestelling geannuleerd door Zalando. Nadat ik hen gemaild heb bleek dat ze de goederen niet konden leveren. En mijn geld zou geretourneerd worden en ben al weken bezig mijn geld terug te krijgen. Er was iets mis bij de boekhouding. Ze zouden er een spoed van maken maar heb er een hard hoofd in. Dit is al de derde keer dat een bestelling zomaar geannuleerd wordt na betaling. Vind dit niet oké.
Waarom kan ik geen 1 ster geven?slechte beschikbaarheid/slechte klantenservice
Veel artikelen die aangeboden worden zijn niet/nauwelijks op voorraad. Dit heeft tot gevolg dat na bestelling en betaling van je order artikelen zonder opgave van reden geannuleerd worden door Zalando Lounge, terwijl deze artikelen WEL gewoon te verkrijgen zijn bij Zalando. De afdeling Customer Service reageert niet op vragen, en het is de vraag wanneer je je geld retour krijgt.
Tognana Nordik servies
Ruim een maand levertijd, komt het servies binnen zit er 1 diep bord bij met een flinke scheur (niet bruikbaar).
Gevraagd of 1 bord nageleverd kon worden, doen ze niet aan. Dus zelf beslissen alles retour of los ergens anders zo'n bord kopen. Kon het maar op eenBestelling geanuleerd geen geld terug gekregen
Hallo ik heb en bestelling gedaan alleen zalandolounge heeft het geanuleerd en ik heb me geld niet gekregen ze zijn ook onvriendelijk over de telefoon de ene smoes na de ander smoes ik weet niet wat ik nu moet doen
Nooit ontvangen
Ik heb een maand geleden drie artikelen besteld van Fossil bij Zalando lounge, waaronder een ketting. Ik heb deze ketting ooit cadeau gehad en was er erg aan gehecht, maar ben hem kwijtgeraakt in de trein. Ik keek dus heel erg uit naar deze bestelling. Ongeveer een week geleden kreeg ik een verzendbevestiging, maar de bestelling kwam maar niet, en ik kon hem ook niet traceren via de post.
Gisteren een raar mailtje gekregen dat mijn Fossil retourzending(??) was ontvangen. Ik heb hier achteraan gebeld, en het bleek dat Zalando alledrie de artikelen helemaal niet kon leveren. Ik heb hier nooit informatie over gehad, en dus voor niets lang zitten wachten en behoorlijk wat geld betaald. Er kon nog geen excuses vanaf.
Dit was mijn eerste ervaring met Zalando Lounge, en zeker ook de laatste.
Anderen bekeken ook

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...
Er staat dat ik hier weer zou kopen, invulfoutje, ik denk het niet. Als het nu eens een uitzondering was, maar het is altijd veel te laat. Dan denk ik dat je dat ook vooraf beter in de levertijd kan communiceren