Zalando

Alle reviews

Zalando

56% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (146)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Badpak

    Heb mijn badpak netjes op tijd binnengekregen. Was er erg blij mee tot ik zag dat ze me de verkeerde maat hadden gestuurd. 1 maat te klein en het artikel is uitverkocht .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Financiële administratie daar kan beter terug de schoolbanken in.

    Krijg aanmaningen voor bestellingen die retour zijn. Stuur je alle bewijzen op krijg je telkens hetzelfde antwoord, nemen niet eens de.moeite. niks meer bestel ik daar.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleren

    Service is echt not done, als je een probleem hebt krijg je telkens dezelfde mail.. , zogezegd hebben ze geld gestort naar mijn rekening die ik moet terugstorten, ik heb nooit iets ontvangen van hen, hoe kan ik het dan terugstorten, verschrikkelijk!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dorina pushUp B H's

    Geen enkel minpunt.
    Fantastische B H's, zelden zo goed geslaagd.
    Maten ruimschoots aanwezig.
    Snelle bezorging.
    Bedrag van een retourzending snel op mijn rekening.
    Top.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Witte All Stars

    Kopen is zo gebeurd en wat kan je gebeuren! je hebt wel 100 dagen recht op retour.

    NOT

    Witte gympen geweigerd, zouden 'gedragen' zijn. dus! gepast en een rondje gelopen inderdaad. Nee echt Zalando, lees maar je moet over tapijt lopen en proberen? wie heeft er nog tapijt en hoezo veel rechten als consument met op afstand kopen. ha ha ha niet bij Zalando

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Bizar slechte klantenservice! Als een bestelling goed gaat, is alles prima, maar als er iets niet gaat zoals het hoort te gaan, is de klant de dupe.

    Ik had ik december een bestelling geplaatst (bestond uit 3 delen), waarvan 1 deel nooit aangekomen is. Dit werd besproken met de klantenservice en het rechtsverklaring moest ingevuld worden. Keer op keer moest het document opnieuw gestuurd worden, en keer op keer was er contact met een andere servicemedewerker die het document niet ontvangen zou hebben.

    Ook werd het totaalbedrag niet aangepast, waardoor betaling nog niet mogelijk was. Terwijl er nog contact was met de klantenservice, wel het bedrag al uitbesteed aan een incassobureau en werd ik geacht ook nog eens +40 euro te betalen hiervoor. Toen het uitbesteed werd aan het incassobureau, was het opeens wel mogelijk om het totaalbedrag aan te passen.

    Al met al, erg slechte klantenservice. Ik raad het iedereen ten sterkste af om hier te bestellen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoenen

    Slechte service, mijn zalando ook slecht niet tevreden

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Asics sportschoenen

    Zalando levert niet. Is telefonisch niet bereikbaar. En levert totaal geen service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ballerina's

    Ik had 2 paar ballerina's besteld bij Zalando 1 paar was van Zalando en het andere paar merk wonders ballerina's was van een partner van hun in Duitsland, helaas vielen die klein uit waarop ik een mail naar Zalando heb gestuurd waarin ik ze vroeg of ik ze kon ruilen voor dezelfde prijs,ik had 20% korting dat weekend 👍 dat was geen probleem ik heb te de kleine gelijk retour gestuurd en heb gelijk een maat groter besteld voor de volle prijs deze passen goed, je moet wel geduld hebben z'n 14 dagen voordat het geld wat je tegoed hebt weer op je rekening is bijgeschreven 😇 maar het is verder keurig geregeld.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    schoenen

    2 maanden loop ik op nieuwe schoenen van zalando, maar de binnenvoering van 1 schoen is aan de achterkant al kapot en is open gegaan, doet pijn aan mijn hiel. kan niet meer dragen, spijtige kwaliteit. zonde! is niet gezond voor het milieu en mijn portemonnee.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beige broek

    Mooie broek.
    Maar de maten zijn werkelijkwaar kut!
    Ik ben zelf 1.85 en het model had maat 40 aan en was 1.85.
    Komt de broek aan is hij veel te klein!
    Daarna bestel ik maat 42 ook te klein!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Ontzettende slechte ervaring mijn dochter heeft een bestelling gemaakt die nooit aangekomen is. Resultaat: geen geld terug, geen bestelling geleverd!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    diversen

    zeer slechte ervaring met teruggestuurde en niet ontvangen artikelen, ze moeten een scan/kopie van je ID of paspoort met alle gegevens maar dit ben je alleen verplicht naar overheidsinstanties.
    zaak loopt al vanaf 22-11-2021 en is nu 19-01-2022 en is nog niet opgelost.
    ben er helemaal klaar mee.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    3 jassen

    Ik heb drie jassen besteld bij jullie. Twee "The North Face
    SANGRO JACKET - Outdoorjas" in maat S en M. Deze twee jassen heb ik ontvangen in mijn pakketje. Ook heb ik de "The North Face
    GOSEI PUFFER - Jas" in maat S besteld, dit product heb ik niet ontvangen. In plaats van dit product heb ik een Bershka Puffer Jacket ontvangen. U kunt zich voorstellen dat dit geen leuke verrassing is. Ik heb uiteraard contact opgenomen met de klantenservice, ik hoop dat u deze gesprekken terug kunt vinden onder mijn telefoonnummer, zo niet, hier een korte samenvatting. Ik heb in totaal 4 keer gebeld, de eerste keer werd aangegeven dat ik in de retourreden aan moest geven dat ik een verkeerd product heb ontvangen. Ik had al een retourreden aangegeven en kon deze niet meer aanpassen. Ik heb toen teruggebeld en persoon die me probeerde te helpen viel weg na aan hebben gegeven iets na te vragen, ik heb vijf minuten gewacht maar hoorde niets meer, ook geen wachtmuziek, dus heb toen opgehangen en opnieuw gebeld. Daarna was er nog een technische moeilijkheid, daarna kreeg ik eindelijk iemand te spreken die mij een antwoord kon geven. Haar naam is Rahsan Dogan. Zij heeft mijn verhaal gehoord en gaf aan niks voor mij te kunnen betekenen, aangezien de huidige verkoopprijs voor de niet geleverde jas, € 107,95 is en ik de jas voor €77,95 heb gekocht in de uitverkoop. Ze kon me geen echte reden geven waarom de jas die ik heb besteld niet kon leveren, bleef praten over dat ze me het 'prijsverschil' niet kon geven en kon alleen de standaard riedel met "ik begrijp uw frustratie" aan me geven. Nu snap ik dat zij er niets aan kan doen, maar ze onderbrak het gesprek twee keer om aan haar manager/leidinggevende te vragen of ze iets voor me kon doen en kwam ook twee keer terug met hetzelfde antwoord. Mijn klacht gaat dan ook zeker niet over Rahsan Dogan maar meer over het beleid van jullie klantenservice. Ik vind het bizar dat ik een verkeerd product heb ontvangen door een fout bij jullie en niet verder geholpen kan worden omdat jullie dan verlies maken op het product. Ik al klant bij jullie sinds april 2018, maar dit heeft mijn mening enorm verandert. Ik ben overigens erg te spreken over ASOS, waar ik nooit problemen heb gehad met de klantenservice. Als ik jullie een tip mag geven, neem een voorbeeld aan Gymshark hun klantenservice. Ik moet met spijt zeggen dat jullie een klant zijn verloren.

    Overige info:
    Gesprekken waren maandag 20 december 2021
    15:38 14 minuten
    15:37 59 seconden
    15:29 7 minuten
    15:22 5 minuten

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Wel fijn om te bestellen maar ze doen er 15 dagen over om mijn pakketje te leveren ik snap met de feestdagen dat het langer duurt maar 15 dagen is een beetje overdreven

    misschien spullen eerder aankopen dan tijdens de feestdagen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Ik heb voor 236 euro besteld maar geen kleding ontvangen en wacht nog steeds op mijn geld. Inmiddels meerdere malen gemaild en gebeld( 90 cent per minuut!) Maar kennelijk is het ontzettend ingewikkeld voor zalando om geld terug te storten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jassen

    Naar een retour waarvan ik bewijs heb wil zalando 1 artikel niet verwerken ik heb de rechtsverklaring ingevuld
    Maar nu willen ze perse mijn id met docu nr foto handtekening
    Je word zo vaak gewaarschuwd dat niet te doe n en het is ook niet verplicht dus ik vind dat prive en is niet nodig bij retour
    Dan wilt zalando me niet verder helpen en verbreekt de verbinding
    Ik bestel nooit meer wat daar en laat dat ook overal weten
    Wat een slechte service met zware ran debielen die gewoon de verbinding verbreken!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nagellak

    Meer dan een week deed mijn nagellak erover om bij mij thuis te komen. Vervolgens heeft Zalando mij een verkeerde kleur gegeven. Deze kun je bij Zalando niet omruilen. Neeee, je moet het verkeerd opgestuurde artikel retourneren en daarna zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Daar heb ik normaal niet zoveel op tegen, maar de nagellak is nu duurder dan op het moment van bestellen. Deze prijs kan niet aangepast worden. Door de fout van Zalando moet ik nu een hogere prijs betalen? Dacht het niet. Nooit meer Zalando voor mij. Wat een onzin dat er geen omruilmogelijkheid is. Het lijkt me niet meer dan normaal dan dat Zalando mij alsnog de juiste kleur toestuurt, maar dit is dus niet mogelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoenen

    Speciaal via Zalando Plus schoenen besteld omdat die na twee dagen geleverd zouden worden. Met Bol.com en Bijenkorf heb ik de goede ervaring dat het inderdaad via express zending binnen een dag kan zelfs op zondag levering dus volste vertrouwen dat bestelling op zaterdag ook maandag geleverd zou worden. Nu krijg ik net het bericht dat het nog 1 of 2 dagen gaat duren! Geen expresszending dus en zelfs geen normale zending! Ik raad dit abonnement echt af. Zalando komt afspraak levering binnen 2 dagen dus niet na!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoenen

    Geen items ontvangen, 2 weken moeten wachten op reactie en niet geholpen

Anderen bekeken ook

Big Green Smile
10 reviews

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

ProbeerNu.nl
13 reviews

ProbeerNu.nl: Ervaringen Voordat je jarenlang vast zit aan een tijdschrift waar je vervolgens maar zelden in bladert, doe je er goed aan om een pr...

VI - voetbal international
5 reviews

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...

Christine Le Duc
15 reviews

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Zalando

Voor wie vies is van lange wachtrijen voor vunzige paskamers zijn er inmiddels tal van uitwegen te vinden in het online aanbod van kledingwinkels. Daarbinnen is Zalando inmiddels uitgegroeid tot de grootste online shop voor fashion, schoenen en accessoires, althans dat zeggen ze zelf. Je vindt hier dan ook van alles: kleding, sportkleding, lingerie, badmode, accessoires, sieraden en vooral niet te vergeten: schoenen. De dames in de reclame worden er in ieder geval hondsdol van, maar hoe zit dat in real life? Hoe zijn de ervaringen met deze online modegigant?

Over
Zalando is van oorsprong Duits, maar verkoopt inmiddels in ruim vijftien landen. Het werd in 2008 opgericht en in 2010 uitgebreid naar Nederland. Aanvankelijk verkocht Zalando alleen schoenen, maar al gauw volgde mode en kleding. Inmiddels kun je er voor zo ongeveer alles terecht als het gaat om modeartikelen, voor zowel dames als heren. Om maar wat te noemen… avondjurken, zwangerschapskleding, sneakers, hardloopschoenen, sportuitrusting, festivaloutfits, zwemkleding, bruidskleding, galajurken, grote maten-mode, horloges, kimono’s, rokken, zonnebrillen, tassen, overalls, jumpsuits, positiekleding, lingerie, sokken, babykleding, jurkjes, trainingspakken, stropdassen, truien, yogakleding: of je nu graag chic gekleed gaat, of meer van de streetwear bent, nieuwe trends als normcore wilt uitproberen of enkel uit bent op aanbiedingen in de outlet: je vindt het allemaal. Zalando vertegenwoordigt bovendien veel bekende merken: van Marc O’Polo, Michael Kors en Topshop tot Gaastra, Nike en adidas, van Hunkemöller en Vero Moda tot Replay, River Island en Desigual.

Zalando is de trotse eigenaar van meerdere Webshop Awards, zowel voor fashion als voor shoes, maar is ook onderscheiden met kritischere prijzen, zoals de Loden Leeuw van het programma Radar voor de meest irritante reclame voor zowel het jaar 2011 als 2012 (door die hondsdolle meisjes…).


Diensten van
Verzending is gratis en ook aan retourneren zijn geen extra kosten verbonden. Dus is de maat toch niet goed, of bevalt dat jurkje gewoon niet? Je stuurt het net zo makkelijk weer terug. Kleding en schoenen kun je dus thuis passen, je zit nog nergens aan vast. Je hebt zelfs 100 dagen bedenktijd. Zo probeert Zalando op alle manieren drempels weg te halen en zo min mogelijk mensen nog een fysieke winkel te laten betreden. Betalen kan zowel met de bekende creditcards als Mastercard, Visa en American Express, als met PayPal, acceptgiro en iDeal. Zalando maakt voor het versturen gebruik van PostNL en DHL Express.

Klachten over Zalando
Met vragen over Zalando, de producten of bestellingen, kun je terecht bij de klantenservice, die bereikbaar is via een gratis 0800-nummer. Ook heeft Zalando speciale apps voor iPhone, Android en Windows en zijn ze bereikbaar via de sociale media Facebook, Twitter, Google +, Pinterest, YouTube en Instagram.

Scoor je regelmatig een nieuwe outfit bij Zalando en hoe is dan het shopplezier, de prijs, de service? Laat nu je mening of review achter en geef anderen een goede indruk van hoe het is om bij Zalando je kledingkast uit te breiden!

Lees recensies over Zalando. Wat is de levertijd en hebben ze kortingcodes? Zijn rokken en schoenen makkelijk te retouneren? Lees hier beoordelingen van Nederlanders.

}