vtwonen
Alle reviewsvtwonen
Alle reviews (46)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Grijze solide kast
Met 2 personen 5 uur dus 10 uur bezig geweest om het in elkaar te zetten er klopte niets van de beschrijving een brief gestuurd naar v 't wonen dat we blij zijn met de kast en advies gegeven hoe de beschrijving zou moeten maar het is jammer maar ze hebben tot op heden niet gereageerd vandaar onze laatste aan koop bij v 't wonen wij noemen het niet reageren,wat zelfs positief is bedoeld onfatsoenlijk
Cadeaukaart (brievenbuspakket)
Hele onvriendelijke en schaamteloze klantenservice. ''Kom je serieus klagen over je bestelling?'' En de verbinding werd gesloten. Abnormaal! Adverteren met volgende dag geleverd waar totaal niet aan voldaan wordt...
Betaald maar geen levering al 3 maanden nu!
Besteld, betaald, geen enkel product ontvangen, meerdere keren gebeld en gemaild.
Besteld en betaald in december 2018 maar tot op heden geen levering! Inmiddels 3 maanden later nog steeds geen oplossing, niet eens mijn volledige betaling terug en ook nog steeds geen enkel product ontvangen.
Zeer slechte onbekwame én bijdehande klantenservice medewerkers.Waarom bestaat VT wonen nog?
Ik snap niet dat VT Wonen zo bekend en een "grote naam" is.
Waarom heeft RADAR of de consumentenbond hier nog niks mee gedaan?
3 december besteld en betaald, zou op voorraad zijn. Leverdatum 14 december gekozen ivm vrij zijn voor levering. Vervolgens 14 dec niks geleverd gekregen (En niks vam VT gehoord over vertraging!), daarna verschillende keren gebeld (lange wachttijd) en gemaild.
ELKE KEER ZELFDE ANTWOORD. Is binnen maar magazijn is vertraagd. Of: is in bestelling en wordt ieder moment verwachten maar magazijn loopt achter dus verzending kan wat vertraging hebben
Uiteindelijk eind januari 2019 bericht; niet leverbaar, geld wordt teruggestort
Ik kan me niet voorstellen dat dit anno 2019 de manier van track en trace en klantenservice is.
Ongeloofwaardig verhaal, zeker als je achteraf hier leest dat 8 van de 10 mensen dezelfd ervaring heeft..lijkt me erg sterk!
Blijkbaar hadden ze het al niet ten tijde van bestellen, waarom dan een consument toch laten betalen en aan t lijntje houden een voorliegen?Slecht bereikbaar!
Ik heb een meubel besteld en wil deze retourneren. Op de site staat dat ik hiervoor telefonisch een afspraak moet maken. Na 15(!) keer gebeld te hebben eindelijk een medewerker aan de lijn. Alle andere keren heb ik maar na 20 minuten zelf de verbinding verbroken omdat ik maar in de wacht bleef zitten. Had in die tussentijd ook nog een mail gestuurd en een terugbel verzoek aangevraagd, ook daar wordt niet op gereageerd. Omdat ik gebruik had gemaakt van AfterPay, ook maar met hen contact opgenomen of de betalingstermijn uitgesteld kon worden. Zij deden daar gelukkig niet moeilijk over.
Uiteindelijk dus retour afspraak gemaakt met VT wonen... Je raad het al, er kwam niemand opdagen op de afgesproken dag. Ik bestel hier nooit meer iets! En ga maar weer 15 keer bellen om een nieuwe afspraak in te plannen... Zucht!Slechtste webshop ooit!
Na 2 maanden wachten op mijn bestelling heb ik besloten mijn bestelling te annuleren. Begin november heb ik een bestelling geplaatst. Deze zou volgens de website de volgende dag geleverd worden. Kan uiteraard gebeuren dat dat iets later wordt, maar na enkele dagen toch gebeld. Wat blijkt, hij is nog niet binnen. Kan gebeuren. Aangegeven dat ik wil wachten op mijn bestelling. Wel vond ik het vreemd dat dit niet naar mij was gecommuniceerd. Eind november weer zelf gebeld omdat ik niet op de hoogte werd gehouden. 31 december zou mijn bestelling worden geleverd. Oke. 1.5 maand verder, maar goed eindelijk duidelijkheid. Ook begin januari hoorde ik niks. Ik heb daarom zelf gebeld. O nou weten van niks was het antwoord. Ik zou diezelfde dag een mail ontvangen met daarin duidelijkheid of en wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Uiteraard weer niks gehoord. Volgende dag werd mij (NA WÉÉÉR 20 MINUTEN IN DE WACHT TE HEBBEN GESTAAN) beloofd dat ik iets zou horen. Week later, weer niets gehoord. Ook vandaag konden ze mij niks vertellen. Ze zou erachteraan gaan. Ik heb haar uitgelegd dat ik daar geen vertrouwen meer in heb, aangezien ik telkens 'door onvoorziene omstandigheden' in de wacht word gezet. Hierop antwoordde de medewerkster: "waarom bel je dan steeds". Ummmh omdat ik iets 2 maanden geleden heb besteld, geen duidelijkheid krijg en ik mijn bestelling graag wil ontvangen, daarom! Dit was de druppel, bestelling geannuleerd. Had van VT-wonen echt een betere service verwacht en aan de reviews te zien, velen met mij!
Nooit meer
Bestelling voor tv kastje geplaatst, er stond bij dat deze direct leverbaar was. Daarna een mail gekregen dat het rond de 24e december geleverd zou worden. Nieuwjaar, niets gehoord. Enkele keren gebeld, heel lang in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de telefoon. Ze gingen me toevallig NET een mail sturen vandaag. De bestelling zou pas 16 januari aankomen bij het magazijn, een week later zou ik het ontvangen. Ik heb de bestelling geannuleerd. Wat een slechte communicatie en service. Levertijden zijn onjuist, en als ik andere reacties lees hadden we nog lang kunnen wachten op dit kastje. Slecht bereikbare klantenservice. Jammer. dit was een eenmalige bestelling, mij zien ze nooit meer terug daar. Kastje elders besteld, zelfde kastje, 50 euro goedkoper.
VT Wonen: bestel hier nooit!
Begin december een wandposter besteld, (kerstkado) zou 12 december geleverd worden. Nooit iets van ze gehoord, zelf gaan bellen op 16 december. Je staat 20 minuten in de wacht. Er werd beloofd dat artikel voor de kerst geleverd zou worden. Niets geleverd, geen enkele communicatie hierover, ronduit onbeschoft. Op 28-12 weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht. Ik blijk bij 180 andere klanten te behoren die dit artikel besteld hebben. Op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd wordt hierover en ik zelf steeds moet bellen wordt er geantwoord dat dit met de afdeling communicatie is opgenomen, dat dit echt beter moet worden. (op 18 december zelfde antwoord gekregen) Ik vraag me af of die afdeling uberhaupt wel bestaat bij VT Wonen? En wat doen ze dan? Vervolgens zegt de telefoniste ook nog: maar U wordt toch nu goed geholpen?? Ik heb product geannuleerd, ben erg benieuwd wanneer ik geld terugzie. Slechtste online ervaring ooit!
leuke webshop
leuke webshop heb al een aantal keer besteld
maar soms doet de verzending er wel lang over dat is echt jammer
vind het tvprogramma ook heel leuk!!Onbetrouwbaar!
Butler m-1200 besteld zou op voorraad zijn, krijg geen bevestigingsmail over levering, zijn per mail of telefonisch niet te bereiken. Wat een aanfluiting maar wel reclame maken in woonprogramma's. Schandalig stoppen met die webshop! Geen of 1 ster geven niet mogelijk!
Levertijden dramatisch
Ik bestel een gieter die op voorraad is. Krijg 4-6 weken later pas bericht dat het product even niet leverbaar is en dat het nog 3-4 weken gaat duren. Wat is dit voor een service?
Leuke producten, maar zo hoeft het niet van mij!Levering 3 keer uitgesteld.
Ik vindt een halve ster zelfs te veel. Heb 2 orders geplaatst (begin augustus) waar van ze zeiden dat alles op voorraad was. Omdat ik geen bevestigings mail heb ontvangen, Ben ik zelf er achteraan
gaan bellen van hoe of wat. Krijg ik te horen dat het product er niet is en dat het over 2 weken weer op voorraad komt.
Ik ben niet de moelijkste dus wacht het netjes af. 2 weken later ontvang ik een mail dat het is uitgesteld en dat het 3 weken later komt. 3 weken later ontvang ik weer een mail dat het weer is uitgesteld en dat het 2 weken later komt. 2 WEKEN LATER KRIJG IK WEER EEN MAIL! Helaas weer vertraagd... bladiebladiebla.
Dus ik bel de hoofdlevernacier van het product en die geven aan dat de levertijd eind november is. IK HEB BEGIN AUGUSTUS BESTELD?
Als je zo iets weet als webshop dan bespreek je dat met je klant en kijk je gezamelijk naar alternatieven. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Zal wel aan mij liggen. BESTEL HIER NOOIT.Komen afspraak niet na
Stoelen besteld met levering naar keuze.
Ideaal zou je denken daar wij elk fulltime werken en levering op zaterdag konden kiezen/aanvinken bij bestelling.
Niets is minder waar: ,geen bericht dat levering grote producten niet mogelijk blijkt in weekend!!!
Ook een tijd afspreken om eventueel toch iets te kunnen regelen om bestelling te ontvangen bleek niet mogelijk.
Wij hebben rechtstreeks contact opgenomen met Flevobirds (logistiek bedrijf ingehuurd door webwinkel) om afspraak te regelen d.m.v. tijdig bericht wanneer chauffeur in buurt zou zijn te ontvangen.
Helaas....ook dit ging mis.
15 minuten voordat chauffeur op adres zou arriveren een bericht.
Bijna onmogelijk hierop te reageren.
Jammer dat er op veelbelovende website afspraken kunnen worden gemaakt die niet worden nagekomen.Levering niet volgende in huis
Minpunt ze zeggen voor 22u besteld volgende dag in huis.. niet dus! Je krijgt er ook geen bericht over, je moet zelf er achter aan bellen.. na een hele dag te hebben gewacht op de spullen kan ik weer een dag vrijnemen om alsnog de spullen in ontvangst te nemen...
Onprofessioneel, Onbekwaam, Onpersoonlijk
Op 21 november 2017 als Kerstcadeau online gekocht, met 5 à 6 dagen levertijd. Na twee weken zelf contactformulier ingevuld, want ik hoorde maar niets. Kreeg een mail dat de levertijd vertraagd was. Daarna een mail dat het product 15 december geleverd zou zijn. 21 december maar zelf gebeld, ik hoorde weer niets: 'Of ik het product voor de Kerst nog kon verwachten?', antwoord: Neen, levertijd is met drie weken verlengd. Kunnen wij u een gratis VT Wonen tijdschrift aanbieden? NEE, ik wil mijn Kerstcadeau. Vier weken later: nog geen magazine rek, en ook geen gratis VT Wonen. Zelf na een maand maar weer contact opgenomen, ik had namelijk nog steeds NIETS van hen gehoord, kreeg ik de volgende dag een mail, u product kan niet worden geleverd.... Een automatisch aangemaakte mail, zonder toenaam, zonder excuus... pffff. En m'n geld? dat heb ik nog niet.
Waar is de service?
Helaas nu een aantal slechte ervaringen met de VTwonen klantenservice gehad. Het begint bij het zoeken naar contact, hetzij via telefoon of via email dat je heel lang moet wachten totdat je aan de berut bent en antwoordt krijgt. Telefonisch iedere dag het bandje gekregen dat er door onvoorziene omstandigheden een enorme drukte is en dat je dus langer moet wachten. Dat is nu al een jaar zo, wat blijkt dat de klantenservice onderbezet is of dat op er gewoon te veel klachten en vragen zijn. Hoe dan ook, geen goede zaak. Via email contact gezocht en ook daar duurt het of minstens 3-5 werkdagen voordat ik antwoord krijg of zoals nu geen eens een antwoord krijg..en wat doe je dan als je bijv. je retourgeld niet terugkrijgt, bellen..krijg je weer dat cirkeltje dat je dus dat vervelende bandje moet aanhoren en zo 40min verder bent met je belminuten. Als je dan een verkeerd product geleverd hebt gekregen en je moest al op die verkeerde levering 6weken wachten (wat niet vermeld stond als zodanig 6weken) dan geven ze aan dat je dan weer 6 weken moet wachten, meer kunnen ze niet doen. En dat laatste dat ze zo gemakzuchtig omgaan met hun klanten frustreert. Het zijn stuk voor stuk dure producten uit het hoge segment waar je absoluut goede service bij hoort te krijgen en daar lopen ze angstvallig op achter. Ik zeg niet dat de mensen aan de telefoon onaardig zijn, zeer zeker niet, maar je merkt dat de grote baas Sanoma totaal geen concessies wil doen om klantenservice te bieden die nodig is bij het aanbieden van dit soort producten. Geen tegemoetkoming of dat extra stapje zetten/telefoontje te plegen met de leverancier om te zorgen dat de gedupeerde klant zo snel mogelijk het goede product ontvangt. Ze zijn daar totaal niet bereidwillig in. Dus koop je iets, zorg dat het niet meer terug hoeft, want de service is echt belabberd en terug in de tijd. Mijn tip is, koop je spullen dan eerder bij bol.com, bijenkorf, flinders of Fonq.nl die wél bereikbaar en bereidwillig zijn.
vt wonen beurs was erg leuk!!
Vorige week zaterdag naar de vt wonen beurs geweest
ik vond het ontzettend leuk. Het was net alsof ik in het vtwonen magazine aan het rondlopen was. Heel veel inspiratie opgedaan en heel veel leuke woontips mee gekregen. Jammer dat veel dingen wel duur zijn, maar soms kun je als je een beetje creatief bent, zelf ook van alles maken met de tips die je daar hebt gezien.
Ook leuk dat je overal je armbandje kunt scannen. Vorig jaar liep ik met tassen vol folders rond en kon op een gegeven moment niks meer meenemen haha, maar nu was dat veel minder.
Het was wel erg druk toen ik binnen was, vooral bij de eettentjes stonden best wel lange rijen en er waren overal veel mensen. Maar wel erg lekker eten en ook mooi ingericht allemaal dus dat maakte het wachten weer goed hoor
Volgend jaar wil ik weer gaan! Maar misschien ga ik dan op een andere dag.Uitstekende ervaring
Uitstekende ervaring bij de woonbeurs en een leuke online shop.
VT Wonen wel leuk
Ik vind VT Wonen wel leuk! Ik heb een tijdje een abonnement op het blad en vind het leuk om in te bladeren en lezen. iK heb nu zelf iets van drie keer iets besteld wat ik in het blad had gezien.Een keer een lampje en een deken en ook een setje met handdoekjes. Het werd gewoon met 1 of 2 dagen geleverd en ik heb nooit hoeven ruilen. Dus het kan ook goed gaan hier. En ik heb nog steeds het VT Wonen blad. Vind het op tv ook leuk.
Stay away!
Naar mijn mening is VT wonen een waardeloos bedrijf. 1,5 week geleden een bestelling geplaatst en via iDEAL betaald. Bestelling kunnen ze niet vinden, niet traceerbaar, maar storten ook niet het geld retour ondanks mijn verzoek. Reageren niet of nauwelijks op mails en telefoontjes. Klacht kan officieel alleen via de post worden gedaan volgens hun eigen website, lijkt mij niets meer dan een ontmoedigingsbeleid. Geeft daarmee mijn inziens gelijk de klantvriendelijkheid en dienstverlening van het bedrijf weer, nl. Kennen ze niet!
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...


Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Hele onvriendelijke en schaamteloze klantenservice. ''Kom je serieus klagen over je bestelling?'' En de verbinding werd gesloten. Abnormaal! Adverteren met volgende dag geleverd waar totaal niet aan voldaan wordt...