VidaXL
Alle reviewsVidaXL
Alle reviews (297)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Zwarte kast
Wat een rommel. Het komt beschadigd aan door alle hout snippers in de doos. Als je het in elkaar zet is niks waterpas, elke kast deur en schuiflade is scheef
De deurtjes zitten voor de schuiflades. Totaal niet wat op de beschrijving staat.Boekenkast
Slechte boekenkast met scheuren in de planken lelijk afgewerkt.
Bank
Helaas twee keer al verkeerde product gekregen of missende delen opzich mee te leven maar na twee weken gezegd dat ik het gedeelte van het missende deel terug wilde maar geen hulp geen compensatie niks erg jammer ook alleen te emailen.
Ze geven niks om de koperMatrassen
Bestellingen aan de deur geweigerd en nu zeggen ze dat ik maar moet betalen ik wacht al weken op hun de handtekening is niet van mij maar van de koerier die bij mij aan de deur komt en doodleuk zegt dat hij vaker handtekeningen zet dat weten ze maar doen of ik het gekregen heb ben al lang klant bij vidal XL maar dit heb ik nog nooit meegemaakt wat is dit ik had jullie altijd goede reviews gegeven maar nu is 1 ster zelfs te veel
Fauteuil met voetenbankje
Fauteuil met voetenbankje besteld D.D. 21 DECEMBER 2021. In de kleur donkergrijs.
Levering ging prima maar bij aankomst bleek : donkergrijs was lichtgrijs. dus niet de kleur van de website.
De stoel was van inferieure kwaliteit. DWZ de afwerking was belabberd met vouwen in de bekleding. Wij besloten hem volgens hun regels te retourneren. Eerst telefonisch contact aangevraagd. Werd de volgende dag terug gebeld met de mededeling dat de stoel a.s. dinsdag zou worden opgehaald. Niet gebeurt. Retour-Formulier ingevuld en verzonden 28 - 12, Tot nu toe geen reactie. Na de vele emails nog steeds geen reactie. Dus geld terug zal nog wel langer. Inmiddels zit ik met een miskoop en sta in de weg en een oplossing is nog niet in zicht. Tot nu toe geen positieve reactie van Vida XL om het op te lossen.Sta op stoel
Bed
Wat een troep, produkt lijt totaal niet op de foto die op de website staat. Massief grenen blijkt verlijmd spaanplaat en de moeren en schroeven passen niet of zitten kapot in het pakket. Na 10 uur ploeteren een paar planken aan elkaar gekregen maar het gevaarte is te gammel om te gebruiken. Het gevaarte staat op het balkon want is niet meer jit elkaar te schroeven. Vida.XL wil dat ik het door de bievenbus prop en terugstuur. Tenslotte naar het Zweedse warenhuis gegaan en een bed dat wel van massief hout is gekocht, uiteindelijk nog goedkoper dan die troep van Vida.XL. Mensen spaar uw geld, dit is gewoo AliExpress kwaliteit.
Vida XL apothekerskast
Ten eerste misleidende foto's van het product, het is een bouwpakket i.p.v een kast die al klaar is. Heb het toch in elkaar gezet volgens de instructies. Het laatste wat ik de mensen kan melden die uw product zouden willen kopen is, mense doe het niet. Dit product is belazerij en wat door mijn hoofd gaat zijn allemaal woorden met een K. Ik voel me enorm genaaid, het deugt van geen kanten
Elektrische leunstoel
vandaag de elektrische leunstoel met Bpost afgeleverd ,gelukkig op het éérste zicht geen schade ,want de doos was serieus beschadigd ! Enfin ,uitgepakt en aan de montage begonnen ,ik had niet verwacht dat er zoveel moest gemonteerd worden .MAAR dan duiken de éérste problemen op, ...onduidelijk montage schema, wat dan ook nog niet correct is ! de voorgeschreven bouten volgens het schema kloppen niet , wel het aantal maar niet de lengte .De onderdelen die voor de stevigheid moeten gemonteerd worden is een ramp , zonder een ronde vijl ( of boor ) komen de gaten in de metalen platen niet overeen met de draadstukken die in het houten frame gemonteerd zitten.Als de metalen onderdelen gemonteerd zijn,zie je dat het redelijk scheef zit ...goed bijstellen is NIET mogelijk.Je ziet ook als de stoel gemonteerd is, dat niet alles vooraan links en rechts ,toch niet 100% goed zit .Ga toch nog een poging doen om het nog bij te stellen, de beweging van de motor is ook niet vlotjes ,het is niet in één beweging ...jammer ...misschien om dat het kunst en vliegwerk is om het redelijk in elkaar te krijgen ...het past allemaal niet goed en dat is het probleem .Ik ben er als techneut 100% zeker van , dat bij de productie de sjablonen waar gaten moeten worden geboord,en waar dan de draadstukken inkomen ,niet correct zijn geplaatst of geboord. Enfin in feite GEEN aanrader om te kopen en wat de montage betreft ,ben je niet wat technisch aangelegd en heb je geen boor of vijl , dan krijg je dat niet in elkaar .Nog even wil ik vermelden dat ik deze stoel aankocht bij Leenbakker en dat VidaXL een partner is van Leenbakker , de bestelling verliep goed op zondag bestelling geplaatst en woensdag thuis afgeleverd .Of ik nog producten van Vida XL zou kopen ...ik weet het niet ,ik zou twijfelen .Als ik nu het product ( de leunstoel ) bekijk is het te duur .
Badkamerkast
Kast werd niet op tijd geleverd en moesten deze uiteindelijk zelf nog gaan ophalen. Geen service om het opnieuw aan te bieden. Kast eindelijk in elkaar. Maar wat een hopeloos ding en ooral die laadjes. Je hebt er niets aan. Kan er net met mijn hand inkomen. Heb je dikkere handen heb je pech. En echt er klopt niets van dat je er zoveel in kwijt kan. Ben benieuwd hoelang hij het volhoudt in een badkamer
Keukenkasten
Spaar u geld!!!
Keukenkasten besteld,rommel rommel!!!
Totaal 13 keukenkasten besteld,allemaal heel mooi netjes verpakt,dozen aangekomen in goede staat, Maaaar als je de dozen opent zijn ze allemaal beschadigd hoeken stuk,gaten komen niet overeen,handgreep gaten moet je zelf boren,deuren beschadigd,
Klantendienst mail met fotos gestuurd, geen reactie!
Vida xl jullie verdiennen nog geen 1ster!
Kortom spaar u geld en tijd!!,Kerstboom
Order placed on 4-Dec, by the 12th I had to take some actions due to a long delivery time. Turns out, my order "was delivered" on the 7th despite the fact that I've been home all day that day and without me being informed.
The customer service could not tell me where it was delivered, demanded a HAND SIGNED form (hello 21st century!) and eventually informed me the refund will take up to 10 business days to receive. I am simply LIVID!
It's a pity I cannot rate my experience any lower than 1 start as I would actually rate it not higher than -5Douchbak
Als ik ze nul sterren kon geven, had ik dat gedaan!
Er zitten incompetente medewerkers bij de klantenservice.
Ik heb bij Vidaxl een douchebak besteld. Omdat ik het wilde retourneren nam ik contact op met het klantenservice. Om tot een retour overeenkomst te komen moesten we eerst een aantal keren heen en weer mailen voordat ik uiteindelijk een retour afspraak kreeg.
Ik heb keurig een mail gekregen dat het pakket door het bedrijf Packs zou worden opgehaald op 2-12-22 tussen 8.00 en 15.00. Na 15.00 en niemand verschenen was belde ik met de klantenservice die mij vertelde dat de tijdsindicatie tussen 8.00 en 17.00 uur is en nog even moest wachten, al gaf mijn mail anders aan. Ze vertelde mij dat ik na 17.00 terug kon bellen indien ze verzuimen op te dagen. Na 17.00 belde ik terug om vervolgens te horen te krijgen dat de klantenservice gesloten is. Omdat het vrijdag was moest ik wachten tot na het weekend om vervolgens contact met ze op te nemen.
Maandag belde ik weer met de klantenservice, alles uitgelegd om vervolgens te horen te krijgen dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Ik gaf aan dat de vrijdagen mijn enige vrije dagen waren en ik normaal gesproken andere afspraken heb staan en die heb moeten annuleren om thuis te zitten. Ik vroeg vervolgens of de mij tegemoet konden komen, voor een kortere tijdsindicatie om niet van 8.00 to 17.00 ( de tijd dat werd aangegeven) thuis te zitten. Zij konden mij niet tegemoet komen. Zij gaven aan dat ik het product ook kon houden en dan zouden ze mij een compensatie geven van 20 euro. Ik gaf aan dat ik het product wilde retourneren omdat ik het niet kan gebruiken.
Uiteindelijk besloot ik een nieuwe afspraak te maken en weer mijn vrije dag op te offeren. Ook deze tweede afspraak verzuimde iemand op te dagen. Ik belde iets voor 17.00 uur op en kreeg dit keer te horen dat ik tot 18.00 uur moest wachten en vervolgens contact op te nemen indien niemand verschijnt. Ik gaf aan dat dit niet de afspraak is, de afspraak was tot 17.00. Ik wilde een oplossing. Ik kreeg te horen dat ik niet mee wilde werken en dat ik indien het niet werd opgehaald maandag terug moest bellen en zij dan maatregelen zouden treffen, op dat moment konden ze niets voor mij betekenen. Ik gaf aan dat ik nu een oplossing wilde omdat dit al de tweede keer is dat er iemand verzuimde op te dagen en ik twee vrije dagen heb moeten opofferen. Maar ik kreeg steeds maar te horen dat zij niets voor mij konden betekenen.
Ik had twee vrije dagen opgeofferd, niemand die wilde helpen of mij tegemoet wilde komen en ik kreeg te horen dat ik niet wilde mee werken!
Als ik iemand zou moeten adviseren, zouden ze van mij het advies krijgen om niets bij Vidaxl te bestellen. Ze laten hun klanten in de kou, ze erkennen hun fouten niet, ze geven aan dat jij een lastige klant bent, nadat zij verzuimen om aan hun verplichtingen en afspraken te voldoen2x "nieuwe" nachtkastjes twv €83,-
Wat een ongelofelijk k*tbedrijf!!! NOOIT NOOIT NOOIT WEER! BLIJF WEG BIJ DIT BEDRIJF, BETER NAAR DE IKEA!!
Een aantal jaar geleden ooit eens wat besteld, ontving toen een beschadigde salontafel. Klacht ingediend, retour gestuurd en sindsdien nooit weer besteld.
Tot vorige week. Ik dacht, laat ik maar eens weer een poging doen, voordeel van de twijfel. Wederom, beschadigde onderdelen! Alsof ik een 2e hands product via Marktplaats heb gekocht. Klacht ingediend en ik kreeg volgende opties:
1) €15 terug
2) €20 tegoedbon
3) zelf de onderdeelnummer uitzoeken en aangeven welke onderdelen ik vervangen zou willen hebben
4) product retour
Ik vond de nachtkastjes op zich mooi, wilde ze ook wel behouden, echter niet tegen €83. Ik heb aangegeven dat ik geen tegoedbon wil, zelf geen artikelnummers ga uitzoeken en ook het product niet per se retour wil sturen, gezien ik de slaapkamer af wil hebben.
Dus een voorstel gedaan om mij een hoger bedrag retour te doen om de klacht af te wikkelen en verder geen moeite meer hoeven in te steken. Het tegenbod wat ik vervolgens kreeg was €16. Mij werd brutaal €1 meer aangeboden om toch het product te behouden. Dit door één of andere klantenservice medewerker in het Verre Oosten.
VidaXL bellen? Uiteraard geen nummer.
Uiteindelijk heb ik het product maar gehouden met een compensatie van €15, gezien ik
echt geen zin had in het weer retour te sturen en iets nieuws moest gaan zoeken.
Maar bij deze, NOOOIT WEER.
2/2 ontving ik beschadigde producten... 100% dus..Dekbedoverterekken
Tweepersoons uitschuifbaar bed
Materialen slecht van kwaliteit, slecht geverfd, maatvoering slecht en meerdere dezelfde onderdelen hebben verschillende lengten. Twee Inbusschroeven waren dicht en hadden gegoten metaal op de plaats waar de inbussleutel zou moeten passen, bij uitpakken veel zaagstof en boorgaten met houtsplinters. Onduidelijke handleiding met te kleine tekeningen. Kortom niet de kwaliteit die ik verwacht.
Tv kast
vidaXL Bed Frame with Drawers and Cabinet Solid Pine Wood White 90x200
The bed that I ordered is of an awful quality. Wood is underpainted, there are spots where it's not covered with paint, the shelves do not work - it's very hard to open them, almost impossible. I paid a lot of money for something that is just horrible. I do not reccomend this company.
Schommelstoel
Vervolg....14 augustus een schommelstoel gekocht, 2x een kapotte, 5 keer zitten wachten op de vervoerder, 98 emails, écht waar, verder, geen bericht van de vervoerder zoals afgesproken, nog steeds geen bericht van VidaXL, €156,- armer, nog steeds geen geld terug gezien....... Nu ook geen stoel meer. Wordt vervolgd..... misschien 😏
Bed van 100x200
Het bed wordt snel geleverd maar verkeerde onderdelen. Na contact met de klantenservice een nieuwe doos gekregen, opnieuw foute onderdelen. Voor de derde keer is de fout gevonden, blijkbaar een verkeerde onderdelen lijst. Toch voor de derde keer nog geprobeerd omdat aangegeven werd dat de fout opgelost was. Ik krijg echter dezelfde foute doos opnieuw terug. Weer terug sturen en na 2 maanden nog steeds geen bed. Nooit weer zal ik hier bestellen.
Anderen bekeken ook

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...