The Body Shop
Alle reviewsThe Body Shop
Alle reviews (48)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
White musk
Sinds hun oude vertrouwde white musk vegan is geworden lijkt het in de verste verte niet meer op hun geur. Ondanks dat ontzettend veel klanten hierover reclameren, reageren zij nergens op. Schandalig
White musk
Ik heb mn hele volwassen leven dit parfum gebruikt. En niets anders. Nu is het veranderd. Ruikt chemisch, hoofdpijnluchtje geworden. Hoe kun je een 40jarig bestaan van een succesnummer voeren door het de nek om te draaien? Ik wil zo graag mijn luchtje terug!
Argan bodylotion flink in prijs gestegen!!
Prachtig product maar ik voel mij genept met de nieuwe verpakking die nu in tube vorm is waar 50 ml minder in zit dan in de vorige verpakking. Bovendien 11 euro ipv 10 euro!!!
Een dubbele prijsverhoging dus. Niet netjes.Cadeauverpakking en verschillende zeepjes en cremetjes
Vanuit het buitenland bestelde ik dit cadeau voor mijn vriendin.
Eerst kwamen alle zeepjes etc binnen en een dag later kreeg ze de cadeauverpakking twv 5 euro. Contact geprobeerd te krijgen met de klantenservice, maar geen enkele reactie ontvangen.Verschillende producten
Slechte service, geen bestelling ontvangen.
Geen reactie op email.
Producten al betaald, nog geen geld terug ontvangen!!!Shampoo
Heerlijke shampoo perfect voor mijn haar
Shampoo
Nette service en goed advies
Niks ontvangen, zelfs bestolen van cadeaubon door de Body Shop
Ik zit al 3 weken te wachten op mijn bestelling, zonder enig bericht over vertraging van mijn bestelling. Nadat ik zelf 2x met de klantenservice heb gemaild, kreeg ik vandaag eindelijk reactie. De bestelling kan niet worden opgestuurd doordat er in het systeem een "stoornis" aanwezig is, het geld wordt teruggestort en ik kan zelf al mijn producten weer opnieuw gaan opzoeken op de website om zo opnieuw een bestelling te doen. Maar ik heb bij mijn bestelling dus een 1) cadeaubon en 2) een aanbieding gebruikt en nu ben ik dus mijn cadeaubon kwijt en kan ik dus meer gaan betalen voor dezelfde bestelling! De service is ver beneden elk peil, er wordt niet klantgericht gehandeld en ze steken daar gewoon mijn cadeaubon in hun eigen zak door eenzijdig de bestelling te annuleren! Ik raad eenieder dan ook af om bij deze webwinkel te kopen.
meerdere producten
online meerdere producten besteld. Na 2 weken wachten, toch de klantenservice gebeld want op mijn email was ook geen respons gekomen. Heel lang gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Het systeem werkte traag dus nog even geduld. Toen bleek mijn bestelling intern geannuleerd te zijn, waar ik geen bericht van had gekregen! Ze kon alleen het geld terugstorten. Als ik verschillende reviews lees, begrijp ik dat ik naar mijn geld kan fluiten want terugstorten lijkt ook heel traag of nooit te gebeuren. En dan gaat het toch om 40 euro...In de winkels ben ik altijd prettig behandeld maar bestellen via de website doe ik echt nooit meer, wat een slechte service!
Adventskalender
De Bodyshop winkel heer Hugowaard is echt fantastisch. Ik was bang om geen advent kalender te kunnen bemachtigen. Maar dankzij Marlies is dit toch gelukt. ??
diverse body butters, douchegel
Fijne produkten, maar dat is een kwestie van smaak. Gewoon uitproberen, zou ik zeggen.
De webshop werkt gewoonlijk goed. Het duurt wel even voordat je de spullen in huis hebt, dus niet pas bestellen als de douchegel helemaal op is.
Eén keer verdween mijn bestelling van de radar. Geen bevestigingsmail en geen produkten. Op mijn mail via het contactformulier kreeg ik alleen een bericht 'bedankt voor je bericht en alvast bedankt voor je geduld'. Daarna twee weken geen antwoord.
Vervolgens via de chat geprobeerd. Dat was handiger. En ook handiger dan via de telefoon, volgens mij. Ik had de betalingsgegevens (banknummer, bedrag, datum) alvast in een tekstbestand gezet en kon ze daarna snel in de chat kopiëren. De medewerker had de betaling binnen tien minuten gevonden en geregeld dat het bedrag zou worden teruggestort. Dat was gisteren. Vandaag is het bedrag bijgeschreven.Nog geen helaas!
Op je verjaardag ontvang je een leuke korting van 5,- euro. Jaar na jaar heb ik de code nog nooit kunnen inwiselen. Het bestelproces is zo onklantvriendelijk en onhandig ingericht, dat het mij als ervaren internetshopper gewoonweg niet lukt. Zonde want ik heb een aantal favoriete producten, die ik graag vaker zou willen gebruiken.
The Body Shop
Bij The Body Shop in de winkel wordt ik altijd netjes geholpen, maar via de webshop helaas een uiterst slechte ervaring. Na de bestelling heb ik geen bevestiging van de bestelling gekregen, maar er is geld afgeschreven. Elke dag een mail gestuurd, maar ze negeren je en willen dus waarschijnlijk geen geld terug geven. Jammer. Mijn geld is gestolen en ik krijg het niet terug.
Dream Big This Christmas Ultimate Advent Calendar
Eind oktober bovenstaande kalender online gekocht en afgerekend a 120 euro. Een week later 2 knulllige mailtjes gehad dat de bestelling is geannuleerd omdat ze “een foutje hebben gemaakt”. Klantenservice is niet bereikbaar en op je mail krijg je gewoon geen antwoord. Na ruim een maand verder nog steeds het geld niet terug. Mensen koop niet bij TBS. Ze claimen diervriendelijk te zijn terwijl klantvriendelijkheid een eerste prioriteit zou moeten zijn. Schande!!
Lang wachten
Hoe duurzaam ben je als bedrijf wanneer elke bestelling los vanuit Engeland moet worden vervoerd? Daarnaast dus ook niet klantvriendelijk, want het duurt veel langer dan bij concurrenten. Winst lijkt hier toch echt de belangrijkste pijler te zijn, anders zou je wel investeren in betere en milieubewuste levering. Als ik wist dat de bestelling uit Engeland zou komen dan had ik nooit besteld, ik vind het milieu namelijk wel belangrijk en wil niet bijdragen aan deze onzinnige extra belasting van het vrachtverkeer. Investeren in een distributiecentrum in NL zal te duur zijn denk ik. Ik shop hier daarom nu niet meer, bodyshop geeft veel minder om duurzaamheid dan ik dacht.
fijne maar wel dure artikelen
ik heb een tijdje geleden online wat spulletjes gekocht bij de bodyshop en die zijn na ongeveer 2 weken aangekomen. Wist dat dit even kon duren en was tevreden. Ik ga meestal naar de fysieke winkel in Rotterdam want dan kun je de meeste produkten uitproberen.
Geweldig dat deze produkten niet op dieren getest worden en ik ben verslaafd aan de produkten van de bodyshop.KLACHT
Bestellen en verkopen gaat snel...maar dan... en je kunt op geen enkele wijze contact krijgen met dit bedrijf....SLECHT!!!!
Het is nog niets een mogelijk om mijn verjaardagsbon te gebruiken!
Ik wou net een bestelling plaatsen en mijn beloningsbon van 5 euro (die ik voor mijn verjaardag ''kreeg'' van Body Shop) inwisselen, maar na minstens 8x te hebben geprobeerd via de knoppen ''inwisselen'' en ''beloningen nu gebruiken'' ik krijg nog niet eens de mogelijkheid om het te gebruiken!! En bellen, voor hulp, nee bedankt!
Fijne cadeau is dat. :/
Ik heb ook gelijk opgegeven toen ik de laatste beoordelingen hier zag dat de bestellingen blijkbaar vaker niet eens aankomen. Niet motiverend…
Prut website, heb je dus niets aan en kun je beter in de winkel zelfs. (Wat ik ook liever doe, maar door tijdgebrek wou ik het een keertje anders proberen)Slechte service en GEEN levering
Online artikelen besteld 22-10-2018 tot op heden nog niets binnen.
Wel een track en trace van UPS (ehh geen DPD!)--> Shipment Progress Label Created 22/10/2018 13:49 er gebeurd verder niets....
Vorige week contact gehad (chat) met de The Body shop ja het kan 7 dagen duren moet uit England komen (lijkt meer de Ali-express)
Tot vandaag nog steeds geen pakketje afgeleverd pick up adres.
Dus weer gekeken op de site geen Chat functie meer aanwezig ! mailtje gestuurd via de contactpagina geen mail van ontvangst gekregen dus of ze mijn mailtje ontvangen heb geen idee zeer slechte service anno 2018 !
Verbeterpunten: Zet duidelijk op de site dat het meer dan 7 dagen gaat duren omdat het uit England moet komen (slechte logistiek dus en incomplete site) andere online sites zie je gewoon vandaag besteld voor 22:00 uur besteld morgen levering en je ziet voorraad status !
Klantenservice moet service leveren aan de klant klant is koning anders kan je wel inpakken met je bedrijf.
Als je contact zoek via de mail dat je een bevestigingsmail ontvangt.
Kortom eerste en laatste keer dat ik hier bestel ben benieuwd of ze nog gaan reageren op korte termijn en dat ik alsnog mijn bestelde artikelen binnen krijg danwel mijn geld terug....Besteld, geen bevestiging ontvangen (wel betaald natuurlijk) en bij navragen via Facebook chat nul reactie. Wat is dit BERESLECHT!! Zo niet van deze tijd!
Hier ook twee producten besteld en betaald. Kreeg ik een wazig mailtje dat een product niet op voorraad was en het niet in rekening gebracht werd.. Ik had al betaald hoezo niet in rekening gebracht? Gemaild geen reactie Facebook geen reactie.. Dus gebeld zouden ze me iets anders opsturen en ik zou de verzendkosten van de nalevering dan niet nogmaals hoeven te betalen.. Maar het mooiste is het pakket wat wel zou komen is tot nu toe er nog altijd niet en zou volgens de mail er dinsdag al moeten zijn.. Afhaalpunt.. Dus zowel mijn eerste als tweede pakket wacht ik nog op. Ga maar weer eens bellen met de klantenservice die overigens slecht verstaanbaar Nederlands sprak!... En ook niet echt vriendelijk was maar snel snel afhandelde.. Hier bestel ik nooit meer. Ik vind hun producten geweldig maar dan maar in de winkel een a twee keer per jaar aangezien deze ver weg is voor mij... Mocht ik mijn bestellingen nooit krijgen of het word niet recht gezet koop ik hier natuurlijk nooit meer! Wat een waardeloze website en service...
Na 13 werkdagen nog steeds niet ontvangen
Op 2 oktober heb ik een bericht gekregen dat mijn bestelling verzonden is, dit is ook het laatste bericht wat ik van ze heb gekregen. Ik heb contact opgenomen via het contactformulier op de webpagina, na een paar dagen wachten nog geen reactie, dus had ik hun een mail gestuurd. Tot op het heden ben ik nog steeds niet verder gekomen. Belachelijk dit.
Anderen bekeken ook

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...


Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...
Hallo, ik ben helaas in dezelfde situatie terecht gekomen. Echter wist de klanten service mij te vertellen dat de enige mogelijkheid was om mijn bestelling opnieuw door hen te laten plaatsen of volledig te annuleren. Ik moest dan 4-7 werkdagen weer wachten op mijn nieuwe bestelling. Ook ik had aangegeven dat ik het via een afhaalpunt wilde halen, maar dit was logistiek niet mogelijk vertelde de medewerker mij. Op eerdere mails die ik had gestuurd is nooit een reactie gekomen. Ook wist de klantenservice mij te melden dat als ik nog langer had gewacht op mijn bestelling de kans groot was dat hij niet zou komen, een redelijk aantal zendingen zouden zoek zijn geraakt. Ik adviseer iedereen om bij een vertraging de klantenservice te bellen om zeker te zijn dat je niet voor niets zit te wachten. Voorheen had ik altijd goede ervaringen met de webshop en levering, helaas is dat nu niet zo.