Televisiewinkel.nl
Alle reviewsTelevisiewinkel.nl
Alle reviews (8)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Rommeltje
Slechte ervaring met televisiewinkel.nl. Dure Samsung TV online gekocht die volgens website op voorraad zou moeten zijn. Bij uitblijven van levering leerde telefonisch navraag dat het apparaat toch niet op voorraad was. Koop geannuleerd, zou binnen 2 a 3 dagen terugbetaald worden - werd uiteindelijk 3 weken (en vele telefoontjes). Voor mij duidelijk dat Televisiewinkel haar processen niet op orde heeft.
Ondeugdelijke televisie na 2,5 jaar al stuk geen kostenloze reparatie
Na amper 2,5 jaar (4 maanden buiten de normale garantie) is onze Samsung televisie al weer stuk gegaan. Grote zwarte balk in het scherm. Televisiewinkel.nl Create2fit.nl heeft vastgesteld dat het complete LCD scherm vervangen moet worden en stelt dat ik van de ruim 450 euro (nieuwprijs 663 euro) hiervan 200 euro zelf moet betalen. Reparatie staat niet in verhouding tot de nieuwprijs.
Ook als de garantietermijn verlopen is heeft de consument recht op een deugdelijk product. Een dergelijk defect op deze leeftijd had ik niet hoeven verwachten. Televisiewinkel.nl erkent ook dat het niet normaal is dat de televisie nu al defect is maar beroept zich vervolgens ten onrechte op Uneto richtlijnen. Er zijn op de geschillencommissie.nl echter genoeg uitspraken te vinden die mijn standpunt ondersteunen.aankoop Samsung tv
Eigenlijk precies wat je wilt: supersnelle levering, prima informatievoorziening. Tv beslist niet duur maar voldoet ruimschoots aan onze eisen.
LED televisie besteld
Ik had bij Televisiewinkel een nieuwe LED Televsie besteld. Deze was hier iets goedkoper dan ik vond bij de televisiewinkel in onze stad, een mooie Samsung. Levering was een dag later dan beloofd, maar wel goed verpakt en hij doet het goed.
TV kapot in 2 weken
MIJD DEZE BALLENTENT ALSJEBLIEFT!!!
Wat een verschrikkelijk bedrijf en het woord service komt niet in hun begrippen voor. Ik had op 23-10-2016 een tv gekocht op 07-11-2016 precies 2 weken na aankoop deed de tv helemaal niks meer, compleet dood. Direct plasma-discounter hierover ingelicht.
Wij kregen een e-mail terug, dat ze de tv niet kunnen omruilen omdat het niet binnen 7 dagen kapot is gegaan. Wel konden we de tv laten maken, door de reparatie aan te melden op de website die het niet deed. Ik heb toen rechtstreeks contact opgenomen met Philips aangezien plasma- discounter had aangegeven dat zij de tv komen ophalen. Dat was dus foutieve informatie want Philips haalt de tv pas op vanaf 44 inch en wij hebben een 43 inch. Zij hebben aangeraden dat wij de tv bij een BCC vestiging in kunnen leveren om naar de reparateur te brengen omdat dit het dichtstbijzijnde inlever punt is.
Ondertussen zijn wij de tv al 4 week kwijt, wat plasma discounter heel redelijk vind voor een tv van 2 weken oud. Ook werd mij nog even uitgelegd dat er wel meer kapot was aan de tv. Je snapt ik heb er geen vertrouwen meer in en ik wens mijn geld terug, ze weten niet eens wanneer en of de tv wel gemaakt kan worden! Ik ben 3 dagen lang aan het lijntje gehouden door deze firma, hoe lang willen ze een klant laten wachten!!!
Tv ondertussen nog steeds bij de reparateur, krijg alleen een nieuwe tv als ik de doos van dat product achterlaat voor de kapotte tv, want die hebben ze nodig om die weer te kunnen verkopen. Mag ook zelf een doos regelen dan krijg ik wel de originele verpakking mee, maar die moet niet te groot zijn en het karton moet dik genoeg zijn. Maar als ik een tv van 65 inch koop, wat 2 keer zo groot is als de kapotte tv dan willen ze de verpakking van de nieuwe tv wel houden en maakt het niet opeens niet uit hoe groot de verpakking is. Dit is toch gewoon je eigen klant pesten en dan nog het feit dat ze ons dwingen om klant te blijven. Wij krijgen of 10% van het aankoopbedrag, of we mogen een andere tv uitzoeken zodra wij de gerepareerde inleveren. Alleen willen wij geen klant van jullie zijn en gewoon ons aankoopbedrag terug!
ALSJEBLIEFT KOOP HIER NIKS.Opruimkelder vol sale honderden euro's korting
Tip: kijk eens in de opruimkelder.
Daar staan de wat verouderde modellen maar die zijn echt stukken goedkoper dan de nieuwe modellen en niet eens zo oud.
Ik wil best honderden euro's korting als ik daarmee een model koop dat maar een paar maanden ouder is!!500 euro korting tv scherm
Serieus 500 euro korting op een tv sherm!
Echt niet normaal, blij dat ik nog even ben gaan rondkijken op internet voor ik dat ding aanschafte.korting maar duurder
Ze geven korting maar zijn nog steeds duurder dan Media Markt.
Anderen bekeken ook

Televisie kijken in de badkamer, zijn daar goede oplossingen voor te vinden? Want als je een uurtje in bad gaat zou het natuurlijk wel leuk zijn al...

Foto de Vakman is meer dan alleen dé vakman op het gebied van camera’s. Nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die hier hun camera k...

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen