Petsonline
Alle reviewsPetsonline
Alle reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Halsband
Op de website werd een levertijd van max 6 dagen genoemd bij het product. Uiteindelijk 2 weken later gebeld en aangegeven dat het om een verjaardagscadeautje ging, dus gevraagd wanneer levering verwacht wordt. Beloofde dat dit dezelfde of de volgende dag uiterlijk op de post te doen en dat ik het optijd zou hebben. Nogmaals benadrukt dat het echt enkel zin heeft als het voor deze datum binnen is. Nee zou echt zo zijn behalve als de koerier die het naar mij toebrengt vertraging zou oplopen, maar dat is dan zou het daar al weg zijn. Eindstand 2 dagen later einde van de dag nog steeds geen verzendbevestiging. Gebeld, was nogsteeds niet opgestuurd en zou pas later komen. Excuus was druk. Bij navraag waarom er hier dinsdag dan niet eerlijk over is geweest toen ik nog tijd had gehad om een ander cadeautje te bestellen wordt er bijzonder onsympathiek gereageerd. Niet aan te raden.
Pestigon hond
Niks ontvangen
orthopedische hondenmand
Ik bestelde een kunstleren mand die je kon upgraden met een orthopedische mat. Zoals mij aan de telefoon verteld was het gewoon een mat die je op maat selecteert op basis van de gekozen mand. Zij stoppen deze gewoon in de mand en klaar. Helaas bleek de mand in werkelijkheid veel te groot, waardoor ik hem retour gestuurd, hierbij netjes de instructies van de website opvolgend.
vervolgens krijg ik een e-mail waarin gezegd wordt dat de retour niet geaccepteerd wordt omdat het product op maat gemaakt zou zijn. Blijkbaar heb ik door te bestellen automatisch voor een contract getekend dat ik akkoord zou zijn gegaan dat retourneren niet mogelijk zou zijn! Dit vind ik echt schandalig want het staat nergens op hun website, als ik dit geweten had, had ik echt nooit besteld. Hier heb ik hen ook op gewezen in mijn mail, dit negeren ze. Ze bieden nul coulance of een andere oplossing. Immers ben ik best bereid de mat te betalen, als ik dan maar mijn geld voor de mand retour krijg. De mat kan ik altijd zelf bijsnijden en elders inzetten is mijn gedacht. Hier reageren ze niet op, in plaats daarvan ontvang ik een bericht dat ze de boel naar mij toegestuurd hebben.
Kortom ik kan niemand adviseren hier te kopenautobank deken en halsband
19 jan besteld. Nu, 4 febr nog niets ontvangen.
Volgens verkoper staat het bij postnl, maar die hebben geen gegevens over het pakket.
Volgens de verkoper kan annuleren niet want pakket onderweg??
Verkoper weigert contact met postnl op te nemen ondanks dat postnl op hun site vragen om de verzender contact te laten opnemen.
Kortom, totaal gebrek aan service en inspanning Petsonline.
Voortaan dus geen aankopen meer van Petsonline!!3 hondentuigjes
De laatste keer dat ik hier ooit nog koop. Ik retourneer van de 3 tuigjes 1 tuigje op eigen kosten brievenbuspakje 4,60 . Ik krijg aankoopbedrag tuigje terug minus 4,50 dat gaat er nl altijd af. Dus bijna 10 euro minder terug echt schandalig!
Tuig van hunter
Flink teleurgesteld na contact te hebben gehad met de eigenaar! Eigenaar Dave is niet in staat om mee te denken met zijn klanten of ze uberhaupt aan te horen.
Ik heb een tuig maat M besteld, ik ontvang maat xxl met daar overheen een sticker M. In het tuig is nog steeds maat xxl te zien...
Wanneer er een verkeerde maat gestuurd wordt is het niet aan mij om de retourkosten te betalen maar Pets online vind van wel.Hondentuigje
Super slechte service! Na aankomst hondentuigje toch te groot wil ik ruilen. Ontbreekt een kaartje oke heel vervelend. Maar ondertussen wel het hondentuigje naar hun opgestuurd ( kosten gemaakt) krijg niets te horen ik mail ze met de vraag heeft u mijn hondentuigje aangekregen.. ja hadden ze maar kon niet geruild worden ivm ontbreken van kaartje ... ik vraag dus wat nu dan ?? Krijg ik weer het zelfde mailtje met begin nogmaals mevrouw van zon en dan de tekst dik gedrukt!!! We zijn nu 10 dagen verder!!! Ik heb nog zeker 5 x gevraagd jullie hebben nu mijn tuigje en dus mijn geld wat nu .... en ik heb nog steeds niets vernomen !!!! Ronduit belachelijk !! En nog steeds geen oplossing !!
Tuigje
Na overleg met de eigenaar onze ervaring.
De service, zo flexibel als een loden pijp!
Sinterklaas, wij vierde dit op 8 december. Mijn moeder kocht helaas 16 november al het cadeautje. Wat bleek, een maatje te klein. Gevraagd of dit geruild kon worden maar dat kan niet aangezien de 14 dagen al voorbij waren. Nogmaals via de telefoon proberen te overleggen met de beste mannen. Eerst verbrak de verbinding, of hing hij zonder pardon op? Daarna nogmaals gebeld met de andere eigenaar. Ook hij wilde niet tegemoet komen. Ik vroeg me af wat de reden is, want ik wilde alleen een maat groter, dus inkomsten waren er toch? Wat een teleurstelling is deze service en wat een teleurstelling zijn de eigenaren van dit bedrijf, die in de “mooiste tijd van het jaar” zo verlegen zitten om het geld van een tuigje!Halsband en riem
Snelle levering top bezorging super snel.ik maakte het open zat het super keurig als cadeau verpakt hondensnoepjes erbij echt een groot compliment voor jullie.ik ga hier voortaan bestellen ????????❤️
Zonnebril hond
Goed advies
Supersnelle levering
En...... verpakt als cadeau met strik en zakje hondenkoekjes
Helemaal topDoctor bark
Geen service na verkoop van honden kussen van net geen 300euro. Blijf er weg
Verkeerde letters
Ik had naast andere producten een gepersonaliseerde halsband besteld. Door problemen met bestellen heb ik mijn bestelling meerdere malen moeten ingeven.
Gevolg, verkeerde letters besteld voor mijn hond. Vervolgens stuurde ik een email naar de klantendienst.
Ze zouden me nieuwe letters opsturen maar met een vergoeding van 4,95 euro voor de verzending. De verzending zou dus meer kosten dan 4 stomme letters. Terwijl dit perfect in een enveloppe kon worden gestoken.
Ze vonden mijn opmerking vreemd. Alleen al uit principe heb ik de halsband weggegooid.
Geen commerciële flair en heel duur als ik dit met andere sites vergelijk, dus wees gewaarschuwd mensen. Dit is geen webshop waar ik ooit nog wens aankopen te doen.Nooit meer Petsonline.nl, GEEN GARANTIE op nieuwe halsband!!
Mijn ervaring met deze webshop is uitermate slecht, zowel op communicatief vlak als op levertijd en kwaliteit.
Ik ontving de bestelde halsband pas na vijf dagen, wat ik al erg lang vond, aangezien er niets aangegeven was qua levertijd.
De halsband heeft welgeteld vier keer dienst gedaan, en telkens was er wel een defect. Nadat ik vier stenen verloren was, en de D-ring ook nog eens los kwam, was ik zo teleurgesteld dat ik hem retour heb gezonden voor reparatie.
Een hondenhalsband die € 90,- kost, mag toch zeker wel kwalitatief goed zijn!
Ik kreeg het verwijt dat mijn hond te hard trekt aan de lijn, dus men gaf mijn hond de schuld! Dit had ik nog nooit meegemaakt, aangezien ik al talloze halsbanden heb gehad en nooit problemen heb gehad.
Na drie en eenhalve week kreeg ik dan eindelijk mijn halsband terug,
echter binnen vijf minuten ontstond hetzelfde defect als tevoren!
Nu beweert de eigenaar van Petsonline dat hij GEEN GARANTIE meer geeft, omdat ik dit zelf veroorzaakt zou hebben, wat denkt u daarvan?
Ik ben woedend, al met al heb ik nu zo'n vijf keer mijn hond uitgelaten met deze halsband en hij is nu voor de tweede maal op twee plekken kapot, en nu krijg ik dus ook geen garantie meer, belachelijk!Zeer slechte service
Halsband besteld bleek dat ze de verkeerde hadden opgestuurd in plaats van het netjes op te lossen nee hoor onbeschofd aan de telefoon lag aan mij en of ik maar de retoer kosten wilden betalen nooit meer.
verkeerde maatvoering geleverd, geen nieuwe ontvangen!
31 juli een coolingband besteld maat xl. Maat L ontvangen terwijl op de verpakking xl stond. Telefonisch contact verliep moeizaam vanwege een verhuizing van het bedrijf?? Er werd om begrip gevraagd en de juiste maat zou diezelfde week nog naar mij verzonden worden. Onjuiste maat op eigen kosten retour verzonden. Geen bevestiging van de retourzending ontvangen. Tot op heden ook geen maat XL ontvangen. Vandaag geprobeerd wederom telefonisch contact te krijgen. Telefoonnummer afgesloten of bestaat niet meer?
Goede klantenservice dierenwinkel online
Prettige dierenwinkel en met vragen zijn ze echt goed bereikbaar.
Ik kom hier graag terug en als ik iets online voor mijn honden moet kopen, dan doe ik dat zeker hierEcht leuke accessoires voor allerlei dieren
Petsonline is echt één van mijn favoriete webshops aan het worden. Ze hebben hier zoveel leuke accessoires voor veel verschillende dieren. Zelf heb ik twee honden en een kat en ik bestel hier geregeld wat leuke dingen. De beestjes zijn telkens weer blij wanneer ze een nieuw cadeautje krijgen en dat maakt mij ook blij. De website ziet er goed uit, wat het bestellen makkelijk maakt. Service is goed en vragen worden snel beantwoord. Prijs en levering zijn in mijn ogen ook boven gemiddeld, waardoor ik vrijwel alleen maar lovende woorden heb voor deze geweldige webwinkel.
Echt een leuke webwinkel
Ja echt een leuke webwinkel.
Ze leveren snel en ik vond het een heel leuk pakketje geworden ook!
Wel jammer dat de verzendkosten niet gratis zijn alleen.
Anderen bekeken ook

Je wilt je trouwe viervoeter natuurlijk overal met je meenemen. Jullie gaan samen op avontuur en reizen het liefst samen de hele wereld rond. Het m...

Ben jij als hondeneigenaar op zoek naar reviews van ervaringen met deze webshop? Of heb je hier aankopen gedaan die je graag zou willen beoordelen?...

Heeft u een huisdier en bent u opzoek naar voeding, speelgoed, medicatie en verzorging of accessoires? Zoek dan niet langer en kom langs op www.die...
