MediaMarkt

Alle reviews

MediaMarkt

33% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (242)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lenovo IdeaPad S540-15IWL I7 8G+128G MX250 GREY

    Aankoopprijs: €878,27
    Aankoopdatum: 02-12-2019
    Locatie: MediaMarkt Zwolle

    Korte weergave van het probleem:

    Geen eerlijke, fijne en juiste service vanuit de MediaMarkt Zwolle. De reparatie van mijn laptop duurt op dit moment al ruim 6 maanden, waarbij de eerste problemen ontstonden binnen 1 jaar na aankoop van het product.

    In een korte periode is mijn laptop 3 maal opgestuurd ter reparatie, waarbij dit telkens voor hetzelfde probleem werd opgestuurd. Dit probleem is tot op het heden niet opgelost, waarbij ik nu buiten de garantietermijn val.

    De eerste reparatie werd gedaan op 22-10-2020 (binnen 1 jaar na aankoop). Dit werd bij de Smartbar gedaan. Tijdelijk leek het probleem opgelost.

    1 jaar later, op 27-10-2021, viel mijn laptop volledig uit. Dit met dezelfde problemen als 1 jaar eerder. Tevens binnen de 2 jaar garantie. De laptop werd opgestuurd ter reparatie.

    Bij terugkomst van de laptop op 06-02-2022, was deze nog stuk. Dezelfde problemen. Nu buiten de garantietermijn, weer laten opsturen. Met enorme moeite de prijsopgave door Mediamarkt Zwolle akkoord gegeven.

    Bij terugkomst van de laptop op 27-03-2022, was deze wederom nog steeds stuk. Wederom dezelfde problemen, en ook natuurlijk buiten de garantietermijn. Deze weer laten opsturen, met erg veel moeite. Waarbij mij 2 opties worden gegeven:
    - Restwaarde van €240,- ontvangen;
    - De volledige kosten van de reparatie voor mijn rekening (zonder zekerheid van daadwerkelijke reparatie van mijn laptop).

    Op dit moment ben ik in staat juridische stappen te ondernemen, waarbij ik alle gegevens rondom de reparaties heb gedocumenteerd.

    Tevens als reactie op een klacht via de Mediamarkt site, een afwimpelend antwoord.
    Hierin wordt door werknemer "Daisy" het volgende gezegd:

    'Beste Yvette Staring,

    Helaas valt het product buiten de garantie en kan er enkel gekeken worden naar de restwaarden.

    Excuses voor het ongemak!

    Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!
    Met vriendelijke groet,

    Daisy

    Jouw MediaMarkt team"

    Ofwel, een enorm lakse en niet onderbouwde reactie. Terwijl mijn klacht, met onderbouwing, verweer en bijlagen waren opgestuurd.

    Het valt mij enorm tegen, ik ga nooit meer een product aanschaffen bij deze winkel!
    Ze zijn niet redelijk, en lijken alleen maar te geven om hun eigen belang! Niet het belang van hun klanten!

    Groetjes,

    Yvette Staring

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Digitale televisie van Sony

    Echt supergoed geholpen in de Mediamarkt van Utrecht, die ene bij het station. De medewerker die we eerst troffen, leek eerst wat ongeïnteresseerd, maar dat kwam omdat hij eigenlijk van de koelkasten was. De collega die hij vervolgens haalde, was daarentegen meteen al helemaal top!

    Mijn moeder had een digitale televisie nodig. Ze keek nog op zo'n grote beeldbuis en die had het eindelijk begeven. Ze had natuurlijk heeel veel vragen en voorzag allerlei problemen, maar die jongen van de Mediamarkt beantwoordde alles heel uitvoerig en echt met nog heel veel enthousiasme ook. Superveel geduld en heel vriendelijk. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van de Mediamarkt.

    Uiteindelijk hebben we zo uitgebreid alle opties en televisies daar vergeleken en zo zijn we bij de Sony uitgekomen. Gaf hij ook nog wat extra tips over.

    Toen we na al die tijd in de winkel eindelijk hadden gekozen, kwam een collega die jongen halen, om te zeggen dat hij al lang naar huis had gemogen, want zijn dienst was al lang afgelopen. Hij was dus gewoon in zijn vrije tijd gebleven om netjes alle vragen nog even af te maken. Hij zei dat hij dat helemaal niet erg vond en het zelfs leuk vond! Ik vind dit echt een topservice!

    Helaas weet ik niet hoe deze jongen heet, want anders had ik even een shout out kunnen doen, maar veel lof dus, want mijn moeder was echt superblij met alle hulp en alle informatie en wij dus ook!! Het was op maandag 29 juni, 's avonds om een uur of 19 :)

    Bedankt!!

    Afgelopen maandagmiddag 13 juli heb ik bij mediamarkt een hoesje van 19,98 euro voor de telefoon gekocht. Ik twijfelde of het hoesje passend was, bij de kassa keek een medewerker mee en opende de verpakking! Hij concludeerde dat het hoesje passend was waarna ik het heb gekocht. Thuisgekomen vond ik toch dat het hoesje te groot was en toog woensdag 15 juli naar de klantenservice van mediamarkt om het hoesje te ruilen. Bij de klantenservice zei de verkoper dat het hoesje beschadigd en vies was, ik vroeg hem waar dan? Onderaan, nee antwoordde ik er staat een naam in n.l cellularline dat is geen beschadiging en ook niet smerig !Heb gevraagd naar zijn leidinggevende waarna er een collega kwam. Toen werd het gegooid op de verpakking dit kunnen we niet meer verkopen.Na een oeverloze discussie (vroeg niet eens mijn geld terug wilde alleen ruilen) waarbij je het als klant altijd verliest heb ik moeten constateren dat de verkopers een goede bril nodig hebben en misschien een opleiding in hoe om te gaan met klanten en om een goede service te verlenen.ONACCEPTABEL.

    S"Avonds is mijn echtgenoot naar Mediamarkt in Leidse Rijn gegaan en kreeg zonder enig probleem 20 euro terug. Daar heeft men de verpakking niet eens bekeken en was men zeer verbaasd dat men in Utrecht Hoog Cath. zo klantonvriendelijk gehandeld had. Voor mij geldt dat dit de laatste koop was bij Mediamarkt
    Dit riekt naar vrouwendiscriminatie.Wederom onacceptabel omdat bij 1 concern zo'n verschillend beleid wordt gevoerd.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lg oled 77 inch

    Op woensdag een grote peperdure tv gekocht. 3300 euro.
    Donderdag geleverd dus dat was prachtig. S'avonds aangesloten en na een half uur genieten werd het beeld zwart en de tv schakelde zichzelf uit. Hij was ook niet meer aan te krijgen.
    De volgende ochtend direct de klantenservice gebeld. Zij konden niets voor ons betekenen .wij moesten naar het filaal waar de tv gekocht was.
    Daar bleek dat wij een week moesten wachten voordat het bakbeest opgehaald werd en de nieuwe geleverd. Een week zonder tv. Terwijl bij aankoop de volgende dag de tv in huis staat.
    Ik heb mijn geld terug gevraagd zodat ik ergens anders een andere tv kan kopen. Maar nu bleek dat ik ook nog een week moet wachten op mijn geld. De ene frustratie na de andere.een week lang een grote doos in de gang en voorlopig geen geld voor een andere. 4 telefoontjes naar de klantenservice en 2 extra bezoeken bij de mediamarkt. Benzine kosten, parkeergeld en een hoop frustratie verder. Erg jammer.. zij zijn een klant kwijt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik bestel vaak bij Media Markt zonder problemen!

    Ik bestel best vaak bij Media markt, eigenlijk altijd alles wat ik nodig heb en wat ze hebben.
    Ik weet niet wat iedereen zit te zeuren, maar ik heb nog nooit problemen gehad. Alleen 1 keer dat ze een dag te laat hebben geleverd, maar dat werd toen ook gewoon netjes doorgegeven, dus dan vind ik dat heus wel ok voor een keer.

    Ik vind het vooral handig dat je bij de Media Markt gewoon alles hebt en dat ze winkels hebben overal waar je eens rustig rond kunt kijken. Het is er groot en je kunt gewoon een beetje op je gemakje rond lopen zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Op internet kun je toch dingen minder goed even uitproberen of inschatten en advies vragen.

    Ik kom al lang bij de Media Markt en ga daar gewoon mee door en wilde gewoon even zeggen dat ze echt helemaal niet zo slecht zijn als sommige mensen beweren.

    Ik vind ze trouwens ook altijd erg vriendelijk in de winkel, ook al is het soms druk.

    5 wkn!! geleden (16Jan) gebeld om onze
    defecte DAEWOO wasmachine aan te melden....
    TOT OP DE DAG VANVANDAAG
    "GEEN ENKELE" terugkoppeling, reactie, telefoontje of mailtje terug gehad!!

    ZELF, hang ik VANAF 16Jan om de 3 a 4 dgn met het hfdkantoor aan de telefoon.... buiten de vele en herhaaldelijke excuses gebeurd er TOTALY HELEMAAL NIETS NOPPES NJENTE NADA!!

    U wordt terug gebeld... ik ga net nogmaals doorzetten... ik ga het nu laten escaleren... dit kan inderdaad niet!!..
    En beloftes als: "meneer Jaarsveld, ik ga het NU doorzetten naar onze Backoffice, en zij nemen contact met u op...
    hebben tot op dit moment (Do 20febr 12.50u) nog H E L E M A A L niets opgeleverd!!

    Tenslotte heb ik gistermiddag om 16.50u nogmaals telf contact gehad met het hfdkantoor van MEDIA MARKT
    (volgens mijn werkgever zou dit ALSNOG een (extern) call ENTER wezen), en aangegeven dat ik UITERLIJK VANDAAG (20feb vóór 12u) iets wil hebben vernomen.

    12.30u zojuist, OPNIEUW naar Mediamarkt hfdkantoor gebeld, en wederom NIETS wijzer geworden!!

    ... "Meneer Jaarsveld, ik vind het echt heel vervelend voor u, maar ik kan OOK NU niets MEER doen dan het OPNIEUW vd zoveelste keer doorzetten en "HOPEN" dat ze u nu "wel eens een keer" gaan bellen", was de reactie van de jongeman aan de telefoon.

    Beste lezer...
    Moet ik "gewoon" NOG langer geduld BLIJVEN hebben??????

    ... IK BEN TOCH NIET GEK....???

    SCHAN DA LIG!!
    ZEEER KLANT onvriendelijk!!
    SUUUPER slechte aftersales!!

    ... Ondanks ik voor m'n werk doorgaans voor derde bemiddel (en dit ook liever ZELF had geregeld met Mediamarkt), zal ik a.s. maandag 24febr dan toch maar (voor deze keer) voor mijzelf de media opzoeken.

    Jaarsveld
    Rhoon

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Nu weet ik weer waarom ik vrijwel nooit iets bij jullie bestel!
    Gisteren een koelkast besteld, op de website staat dat ik het oude apparaat mee kan geven aan de bezorger. Jullie versturen met PostNL, dat is niet mijn probleem! De PostNL bezorger geeft aan dat hij het oude apparaat niet mee neemt.
    Jullie klantenservice medewerker zegt vrolijk dat het mijn probleem is en dat ik hem zelf maar weg moet brengen. Na herhaaldelijk te vragen om een leidinggevende hangt hij gewoon de telefoon op omdat hij me niet verder wilt helpen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Television

    AWFUL Experience with Mediamarkt
    I bought a toshiba TV from mediamarkt which i received as defective product so i register a repair on it CE repair took my TV for repair and after a week they mentioned they cannot repair because parts are not available. so i called mediamarkt customer service and they said they will not give refund and they asked me to go to toshiba i do not know the number as toshiba does not have a number in NL i told them i bought from mediamarkt but they hungup on me then i found some contacts on google and called amazing company.eu they asked me proof and they said i need to go back to mediamarkt to ask money back or a new TV i called mediamarkt again and they said they cannot give refund or money back.
    looks like this company does not even follow rules, laws, this is the awful experience ever in europe. this company should be banned and pls do not buy anything from mediamarkt. customer service is horrible they hung up on you without giving resolution

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mac Book Air (16GB RAM 1TB opslag)

    Ik heb recentelijk een nieuwe zilveren Mac Book Air (16GB RAM 1TB opslag) online gekocht bij de Media Markt. Deze was bij Apple, Coolblue en Bol.com uitverkocht. Media Markt gaf aan deze nog wel op voorraad te hebben! Dus in mij enthousiasme snel besteld. Vervolgens erg geschrokken van de reviews over de levering en communicatie vanuit Media Markt en mijn verwachtingen wat bijgesteld... en maakte mij zorgen....maar dat bleek niet nodig. Vrijdag besteld, Zondag bericht met Track&Trace dat het dinsdag geleverd zou worden... Maandag stond PostNL ermee op de stoep :)
    ... dus enige puntje is dat je echt de Track&Trace moet blijven checken op aanpassing van de levertijd (gelukkig was ik thuis) omdat je daar geen melding van krijgt, maar dat ligt bij PostNL en niet Media Markt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    laptop

    Wat ben ik enorm goed en vakkundig geholpen met het installeren van mijn nieuwe laptop . Niets was deze medewerker van Smartbar in mediamarkt Pieter Vredeplein te Tilburg te veel. Aim is zijn naam zoals op zijn naamplaatje stond. Deze jongen/man is kundig, integer, geduldig en brengt kalmte in de storm. Want alle gegevens weer in een nieuwe laptop krijgen is een hele operatie zoals een leek als ik. Er was hem niets teveel, wat je ook vroeg. Het is dan ook zeker niet aan mij voorbij gegaan, in de tijd dat ik doorgebracht heb in de smartbar dat ie iedereen geweldig te woord stond. Aim, ik hoop dat je manager mijn complimenten aan je doorgeeft want ik vind dat mensen die zo hun best doen als jij, dit echt verdienen. Dit mag dan ook niet onopgemerkt blijven!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Laptop

    Ik ben uitstekend tevreden over MediaMarkt maar de service ligt in een aantal gevallen ver beneden de maat en dat komt vooral vanwege het door MediaMarkt ingeschakelde bedrijf Service-Planet in Rotterdam. Klantvriendelijk zijn ze niet en ze hebben ook geen enkel fatsoen,kortom het zijn laaienlichters! Ik kreeg onlangs van een jongedame die een pakketje bij mij kwam bezorgen te horen dat zij precies weet hoe slecht Service-Planet omgaat met de eigendommen van u en mij. En daarnaast zijn heb ik ook een heel verhaal gehoord over de asociale behandeling die Service-Planet loslaat op het daar werkende personeel. MediaMarkt krijgt van mij een voldoende maar dat geldt zeker niet voor de Service-Planet omdat het waardeloze amateuristische prutsers zijn

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    service Smartbar Zwolle

    De service die verleend wordt door Louis van de Smartbar in Zwolle is meer dan uitstekend. Ik ben een zeer veeleisende klant en ik word bij geen enkele winkel zo goed geholpen als door uw medewerker Louis. Hij heeft zo'n enorme kennis van zaken, is zeer klantgericht, weet perfect aan te sluiten bij mij als klant en regelt altijd alle instellingen en reparaties perfect. Door Louis zijn reeds vele familieleden en vrienden klant geworden bij Mediamarkt Zwolle. En het enthousiasme is onverdeeld. Louis is naar mijn mening uw beste verkoopmedewerker (ook al is hij officieel expert bij de Smartbar) omdat hij degene is die vele nieuwe klanten trekt naar Mediamarkt Zwolle, die vervolgens ook trouw blijven a.g.v. zijn uitmuntende service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoon

    Nawid manager in Bergen op zoom lacht zijn klanten uit , laat zn personeel alles oplossen ( door tessa een geweldig meisje bij service Bali is t nu opgelost) nawid loopt weg en scheld klanten uit.
    Ontsla deze man asap.
    Imke en lidia zijn ook fantastische behulpzame meiden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung tv

    Kijk uit wat je bij media markt koopt nieuwe tv gekocht en twee weker later dof beeld en ze helpen niet en ze laten je gewoon stikken! Pas op voor media markt zijn grote oplichters!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    smartphone

    De service is opdringerig. Ik wil een Xiaomi-telefoon kopen, Maar man van Oppo duwt met geweld een andere telefoon, gefrustreerd raken dat ik het niet wil kopen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Laptop

    Ik bestel via de Mediamarkt site een specifieke laptop, waarbij wordt aangegeven dat de levertijd 1 à 2 dagen is. Ik ontvang geen bevestiging mail. Ook op mijn Media markt account is geen ontwikkeling in de status te zien. Op dag twee geen info of laptop ontvangen. Via de chat contact: waarschijnlijk volgt morgen informatie. Aangegeven dat elke dag vertraging voor mij een probleem is en hoe Mediamarkt mee gaat denken: “Dat doen wij niet”. “Dat is uw probleem”.

    Op dag 4 nog steeds geen info ontvangen en ook niet op mijn account van Mediamarkt. Telefonisch contact met een aardige dame, die aangeeft dat de laptop niet op voorraad is en niet bekend is wanneer deze komt. Op de vraag of ze dit na kan vragen is het antwoord ontkennend. Ze wil graag weten of ik de order wil annuleren of wil wachten. Op de vraag hoe lang, is het antwoord “Geen idee”. Hier heb je niks aan.

    Als ik aangeef dat ze de orde kan annuleren, doet ze dat en geeft vervolgens aan dat het geld over 5 dagen retour geboekt wordt. Onvoorstelbaar. De levertermijn afspraak niet nakomen, geen enkele informatie via mail of site over de vertraging, alles moet vanuit de klant komen en vervolgens bij annuleren klakkeloos melden dat je pas 5 dagen later je geld terug krijgt. Het lijkt bijna een verdienmodel van de Mediamarkt niet beschikbare producten te verkopen, je geld te incasseren en vast te houden.

    Mediamakt? Een grote schande!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miele vaatwasser

    Vaatwasser gekocht. Na eindelijk te worden gebracht blijkt die vol met deuken te zitten en rubbers niet goed. Tweede kans gegeven. Bij aflevering blijkt er nog water in te zitten en vol met vette vingers..... Ik weet niet wat ze proberen te leveren, maar in ieder geval geen nieuwe apparaten. Dynalogic, het bedrijf wat de apparaten leverde meldde dat van de 9 van de 10 geleverde apparaten er van alles mis aan is. Veel plezier daar en weinig WOW-effect.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    electronica

    Doe het niet. DOE HET NIET. Bespaar jezelf deze nachtmerrie. De klantenservice hier zit echt aan de crack ofzo. Hoe bestaat dit bedrijf nog?????

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cart ridges

    Vandaag was ik bij de mediamarkt in roermond.ik liep daar met mijn rugzak.bij het kijken bij de laptops hield de beveiliger mij de hele tijd in de gaten. De jongens op werkvloer zagen me wel staan maar kwamen niet adviseren.toen ik een van hun aansprak kwam hij helpen.de laptop welke ik wou kopen was niet op vooraad maar werd wel tentoongesteld.toen ik vroeg waneer de laptop weer binnen kwam antwoorde hij heel makelijk met ik weet het niet.ik voelde me niet serieus genomen.toen op na de kassa om de cart ridges af te reken.na het afreken vroeg het kassa meisje mij of ik even mijn tas wou laten zien.ik heb dit gedaan en ben boos weg gelopen. Aankomende jaren koop ik niks meer bij de mediamarkt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine

    Ze kunnen nog niet eens een handleiding die door hun bezorgbedrijf dynalogic kwijtgemaakt is nasturen, na een keer of 10 mailen weigeren ze dat gewoon te doen!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine

    Ik had een nieuwe wasmachine bij Mediamarkt Online aangekocht tijdens de BTW-dagen. Bij levering was de verpakking flink beschadigd, piepschuim en plastic ontbrak op verschillende plaatsen. Ik heb de levering geweigerd omdat ik de kans op schade van het product zeer aanwezig achtte (gezien het gewicht van een wasmachine). De bezorgers boden nog niet eens hun excuses aan en regelde verder niets. Ook werd mij niets verteld over de te volgen procedure. De klantenservice was telefonisch zeer slecht bereikbaar i.v.m. de drukte van de BTW-dagen. Ik heb hier begrip voor, echter werd tot twee keer toe de verbinding verbroken tijdens het gesprek ondanks dat ik op een nette manier het gesprek voerde. Ik vond dit zeer ongepast. Er werd mij telefonisch door de klantenservice toegezegd dat ik een nieuw exemplaar kon krijgen voor hetzelfde aankoopbedrag. Deze zou ik dan wel zelf opnieuw moeten bestellen op de webshop tegen een hoger aankoopbedrag (omdat de prijzen inmiddels waren gestegen na de BTW-dagen). Na levering zou ik het prijsverschil in de vorm van een e-voucher kunnen terugkrijgen. Ik volg deze (in mijn beleving wat klant onvriendelijke) procedure, echter kon ik de wasmachine niet bestellen omdat deze niet op voorraad was. Gezien de slechte telefonische bereikbaarheid heb ik schriftelijk contact opgenomen via het contactformulier. Ik vroeg om een schriftelijke bevestiging van deze afspraak en mij terug te bellen. Er ontstond vervolgens een warrige en lange mailwisseling vanwege de vele verschillende medewerkers én het niet goed lezen van mijn antwoorden. Ik werd helaas niet teruggebeld. Ik kreeg de mededeling dat ik geen nieuw exemplaar kon krijgen omdat deze niet op voorraad was. Mijn aankoopbedrag werd teruggestort. Ik heb gevraagd naar een andere oplossing, bijv. de levering van een ander type tegen dezelfde gunstige prijs of een e-voucher voor het ongemak. Helaas werd er geen andere oplossing geboden, omdat de procedure gevolgd moest worden. Inmiddels heb ik nog steeds geen andere wasmachine. Ik moet helaas concluderen dat Mediamarkt Online zijn beloftes niet nakomt of met een andere oplossing komt. Jammer, ik vrees dat dit mijn laatste aankoop bij Mediamarkt Online zal zijn geweest.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung soundbar

    Hier toch nog even een feedback...
    Mediamarkt.NL
    In december een mooie aanbieding .. van mijn spaarcentjes een soundbar besteld en gekocht van Samsung via jullie website.
    Echter werd ik getroffen door corona. Zo erg ziek waardoor ik de soundbar niet op kon halen bij mediamarkt Rijswijk.
    Gemaild en Gebeld en na lang wachten een medewerker gesproken en afgesproken dat de soundbar bewaard zou blijven tot ik weer beter was. Top! (Zie onderstaande mail).
    Beste heer pepermans,


    Hartelijk dank voor uw bericht,

    Ik zal uw bestelling apart leggen zodat u hem later kan komen ophalen

    Voor nu wensen wij u veel beterschap!


    Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd


    Met vriendelijke groet,

    Adriane
    MediaMarkt klantenservice

    Ik genezen van cocvid gelukkig en eindelijk mijn soundbar ophalen in Rijswijk hoera! Netjes een bericht gestuurd dat ik m af kom halen. Echter die zelfde dag ...plots een mail van mediamarkt. De bestelling wordt geannuleerd.
    Zomaar? En eenzijdig ...ik bellen mailen...wachten enz ...eindelijk een medewerker gesproken.. mee gemaild en op FB nog mett een andere medewerker gechat...eindstand ...'nee is niet meer terug te draaien meneer helaas'.
    Nou bedankt voor de fijne service mediamarkt! Mediamarkt laat zijn klanten stikken en bieden geen oplossing.

Anderen bekeken ook

Big Green Smile
10 reviews

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

ProbeerNu.nl
13 reviews

ProbeerNu.nl: Ervaringen Voordat je jarenlang vast zit aan een tijdschrift waar je vervolgens maar zelden in bladert, doe je er goed aan om een pr...

VI - voetbal international
5 reviews

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...

Christine Le Duc
15 reviews

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

MediaMarkt

Media Markt: Ervaringen
Wie niet gek is en (dus) van een koopje houdt als het gaat om elektronica, kan terecht bij de Media Markt. Schreeuwerige reclames met rode flikkerende letters moeten de potentiële klant overtuigen van dit gegeven. Maar je wilt natuurlijk niet alleen dat je producten goedkoop zijn; als ze niet werken, dan heb je er weinig aan. Hoe zijn de ervaringen van anderen met de Media Markt? Is het inderdaad de moeite waard om hier je nieuwe telefoon, koelkast of camera te kopen, of kun je dat beter elders doen? Lees het hier op NederlandReview!

Over Media Markt
De komst van een nieuwe Media Markt werd vroeger aangekondigd met veel bombarie: cancandanseressen, fanfares, orkestjes. Het was ook nogal wat: ineens was er een enórme winkel vol met allerlei soorten elektronica, en dat voor zeer lage prijzen. Veel oudere bedrijven zagen het met lede ogen aan, konden de concurrentie inderdaad niet aan en zijn inmiddels gesloten. Media Markt breidt echter alleen maar uit; nieuwe vestigingen worden nog steeds geopend, concurrenten overgenomen, zelfs de merknaam Saturn is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor Media Markt.

Diensten van Media Markt
Niet alleen de omvang en het aantal winkels van Media Markt is groot, ook het aanbod. Hou je vast: een hele kleine greep uit de categorie Beeld&Geluid toont je onder andere televisies, beamers, home cinema sets, speakers, CD-/DVD-/Blu-ray/MP3- en platenspelers , jukeboxen, koptelefoons, autoradio’s, wekkers, 3D-brillen en opladers. De categorie Computers staat op zichzelf met waslijsten aan Apples, tablets, laptops, kabels, printers, e-readers en software. Bij Foto & Video vind je uiteraard legio fotocamera’s, zoals spiegelreflexcamera’s en compactcamera’s, camcorders, accu’s + laders, geheugenkaarten en talloze statieven, objectieven en cameratasjes. Ook verrekijkers en telescopen zijn hier te kiezen. Op  zoek naar telefoons en álles wat daar bij hoort? In de afdeling telecom en navigatie vind je meer dan de nieuwste Apple iPhone en kun je ook terecht voor huistelefoons, navigatieapparatuur, walkie-talkies (lekker ouderwets) en kantooraccesoires zoals labelmakers, faxmachines (wie doet dat nog?) en lamineermachines. Grotere elektronica nodig? Kijk eens bij de wasmachines, fornuizen en vaatwassers. Natuurlijk is er ook klein huishoudelijk vernuft te vinden, zoals robotstofzuigers (vaak tentoongesteld in de winkel voor het wow-effect), koffiemachines en verlichting. Maar dan zijn we er nog niet. De afdeling Verzorging biedt dingen als scheerapparaten, voetenbaden, elektronische tandenborstel (moet wel elektrisch zijn natuurlijk), zonnebanken, föhns en babyfoons. En dan is er nog de afdeling Gaming, Film en Muziek, voor die nieuwste cd van Beyoncé, de laatste dvd van James Bond of games voor PlayStation, Xbox en Wii. Maar dit is slechts een klein deel van wat er allemaal aan spullen te verkrijgen is bij de Media Markt. En dan zijn ze ook nog vaak de goedkoopste. Sneu voor de kleinere winkelier, die tegen al dit verkoopgeweld vaak geen schijn van kans heeft.

 

Klachten over Media Markt
Media Markt is dan wel vaak de goedkoopste, de kwaliteit van de producten kan te wensen overlaten. Via de website is daar een uitgebreide opvang voor geregeld: hier kun je bestellingen annuleren, producten retourneren en zaken als garantieduur bekijken. Winkels hebben ook vaak een klantenservice, waar je in persoon klachten en problemen kunt melden en laten oplossen. Hier kunnen op bepaalde tijden lange wachtrijen ontstaan, dat wel.

Wat zijn jouw ervaringen met de Media Markt? Laat het weten met een review! 

Gaan ze goed om met uw garantie en reparaties van uw apparaten? Zijn ze betrouwbaar? Lees ervaringen van consumenten die iets kochten bij de media markt, op NederlandReview!

}