MediaMarkt
Alle reviewsMediaMarkt
Alle reviews (279)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Poging tot aanschaf product via webwinkel, ophalen in fysieke winkel
Kansloos bedrijf wat totaal niet meedenkt in het gebied van service naar de klant toe.
Bestelling geplaatst met 3 artikelen, 2 zouden binnen 30 minuten leverbaar zijn aldus de website. 1 zou uit een centraal magazijn moeten komen.
Volgende dag mail ontvangen dat de bestelling klaar staat, dus 40 kilometer rijden naar de winkel. Nee, bestelling is niet klaar, dat artikel uit centrale magazijn wel, maar de andere 2 niet. Die liggen in de winkel in voorraad, maar mogen wij niet meegeven want ook die moeten volgens het systeem uit dat magazijn komen en zijn niet geleverd.
Pech voor u klant, wij kunnen/willen/doen niets! rot maar op naar huis zonder spullen, boeit de mediamarkt he-le-maal niets! meedenken? nope! oplossing bieden? nope!
Boos weggelopen, halverwegen de rit naar huis een mailtje: bestelling is geannuleerd. Het absolute TOPPUNT van onwin en onkunde. Wat een PRUTS BEDRIJF.AEG Wasmachine bij Mediamarkt
Koop NOOIT bij de mediamarkt, want ik ben nu al 1 week bezig om mijn wasmachine van AEG te krijgen.
Ze laten Dynalogic het "bezorgen" vrijdag tijdens die rit is er schijnbaar iets gebeurt met deze wasmachine zeiden de bezorgers dus heb ik het geweigerd.
Nu woensdag nog steeds geen wasmachine en niets vernomen van het omruilen van een nieuwe wasmachine.
Bellen heeft geen zin je staat minimaal 20 min. in de wacht tot je iemand aan de lijn krijgt... en uiteindelijk wordt je hufterig behandeld!
Dus jammer dat je geen 0 sterren kunt geven. Meer verdienen ze nietgsm
het is niet mogelijk een rekeningnummer te veranderen waar een garantie vanaf word geschreven voor een product, als je op de site kijkt kom je in een mallemolen van automatische vragen en antwoorden waar dit soort dingen niet eens bij staat, via de app is niet mogelijk, als je netjes een mail schrijft krijg je de mail gelijk weer terug dat je het via het contactformulier moet regelen op de site, en als je gaat bellen krijg je weet ik niet hoeveel keuzes waar het op neer komt dat er geen keuze bij staat voor het wijzigen van het rekeningnummer en als je al iemand aan de lijn krijgt op een anderen manier sta je te eerste heel lang in de wacht en vervolgens kunnen ze je niet helpen maar je krijgt als toetje wel even een telefonische vragenlijst met weet ik niet hoeveel vragen met hoe tevreden je bent met de afhandeling. alleen een rekeningnummer veranderen lijkt me toch geen rocket science mensen, komt er dus op neer dat ik hiervoor naar de plaatselijke winkel moet gaan, om alleen een rekeningnummer te veranderen, lijkt me toch geen rocket science mensen, wat ongelofelijk slecht, slecht slecht, bizar in deze tijd van de electronische wereld
DYSON Airwrap Complete
10 days ago, I ordered a Dyson curling iron as a gift for my wife, and to this day I have not received the package nor can I ask for information about what is going on. It's a nightmare, €550 is not a tip for the waiter. But it's not about the money, it's about the preservation.
Refrigerator & delivery
I have bought a refrigerator, and the price and item is good, but the salesman and their service is terrible. There is not a single person that knows what they are doing and what MediaMarkt is obligated to do! When asked about delivery to my address (I live on 1. floor) one salesman says that there is delivery only to the building, I have to bring it up myself!!! And then the other salesman comes and says: Yes we deliver but I have to buy extra service from them for 25 euro!!! And I did pay for it! But only to find out later on their official page that they have to deliver it for free (with some exceptions)! All up to 4. floor! And I told them a few times that I think delivery is included! So I have paid for something I don't need to pay! It is really terrible service from them! Media Markt don't teach their employees nothing, or they teach them to take more money! Anyway terrible service from people, they don't care and don't know their job. Terrible combination of inexperience and not caring.
PS5 online besteld betaald en niet geleverd
Online een PS5 besteld 4 weken terug. Deze is niet geleverd. Mediamarkt legt de schuld bij Postnl. Postnl geeft in de track and trace aan dat het pakket niet is aangeboden. Probleem dus tussen MediaMarkt en PostNL. Gelijk aangegeven overgaan tot ontbinding aankoop en terug betalen van het aankoop bedrag. Klant mag hier niet de dupe van zijn. MediaMarkt heeft nog steeds niet overgegaan tot terug betaling van het aankoop bedrag. Krijg nu 3 weken te horen excuses ligt bij de juiste afdeling. Maar die heeft het bedrag tot nu nog steeds niet terug gestoord. MediaMarkt komt hun eigen afspraken niet na. Ik heb al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug?
PS5 controller en spel
Ook vergelijkbare ervaring 30-12-2022 bestelling geplaatst en pas op 23-01-2023 geleverd gekregen. Slecht telefonisch contact met de klantenservice en denken verder niet mee in tussentijdse oplossingen of aanpassingen. Krijgt verschillende verhalen van medewerkers te horen op hetzelfde moment en totaal niet duidelijk.
Dyson Air Wrap
Helaas heb ik mijn bestelling niet ontvangen uiteraard wel betaald. Gemaild, elke dag gebeld, contactformulier ingevuld maar dit alles zonder resultaat. Voorheen vaker besteld en nooit problemen gehad, maar nu. Dit is dus echt oplichterij. Ze antwoorden nergens op en ook de Chat werkt niet.
Fornuis
Ik heb veel geleden om het probleem op te lossen en ze hebben geen oplossing voor mij gevonden. Er wordt aangenomen dat als de kabel vanaf de zijkant van het fornuis verkeerd is aangesloten door het productiebedrijf, deze gratis moet worden gerepareerd omdat het niet onze schuld.
AEG vaatwasser en inbouw service
Prijs was goedkopere dan Andere winkel , bezorging snel geregeld, e-mail bevestiging snel ontvangen na aankoop , contact met klanten service was lang wachten maar eindelijk wordt alles netjes geregeld,
Website was makkelijk te gebruiken en geef duidelijk informatie , betaling mogelijkheid.waardebon
Kadobon (50euro) besteld en betaald. Bevestiging en aktivatie nummer wel gehad. De bon is nooit aangekomen. Een enorm onbeschofte helpdesk doet niks, kan niks doen, is ongeinteresseerd en is uberhaupt weinig in goed nederlands aanspreekbaar. Oftwel geld kwijt, bon kwijt en een teleurstelling rijker.
Samsung TV
Dienst na verkoop of klantenondersteuning is niet goed. Ze weten niet wie het probleem kan oplossen of een oplossing kan bieden. Het reparatie- en garantieteam heeft geen zin. zelfs als de oplossing wordt geleverd door de productfabrikant, heeft het mediamarktteam geen idee hoe te reageren of er een einde aan te maken. het is meer dan 2 weken geleden dat ik op een oplossing heb gewacht en ik heb geen idee wanneer deze zal aankomen.. Geen goede ervaring met mediamarkt.
Dyson airwrap
This is the second time when I ordered something via media markt and the second time when I received the wrong product!
First I ordered sonic care toothbrush and received DVD reader. This time I ordered Dyson airwrap and received cooking plate! Call center employee very rude saying that if I don’t like media markt I can order somewhere else.Tv
Al weken aan het wachten op een al betaalde TV maar er is een foutieve levering gedaan die voor iemand anders was
Vele malen gemaild en vele malen gebeld
Ten einde raad 60km op en neer naar breda gesprek gehad en de belofte we gaan het zsm regelen.
2 weken later staat de TV van een andere klant nog steeds bij mij thuis en mijn TV in het magazijn
Ik begin me opgelicht te voelentv plus ophangbeugel
Wat een stommeling ben ik ondanks alle waarschuwingen om toch bij Mediamarkt te bestellen. Een tv en ophangbeugel besteld die zouden vandaag 8 december komen. Gisteren een mail dat de ophangbeugel geleverd zou worden en niets over de tv. Al de waarschuwingen in acht genomen heb ik gisteren 3 keer mediamarkt gebeld met de vraag hoe zit het. Kreeg te horen dat de tv met de beugel vandaag geleverd zou worden. Vanmorgen een mail dat de tv vrijdag tussen 08.00 en 22.00 geleverd wordt. Heb voor vandaag een vrije dag genomen en nu wordt ik op een arrogante manier verplicht om weer een vrije dag op te nemen. Duidelijk was de afspraak om alles op donderdag 8 december te leveren. Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen wees niet zo stom als mij, die alle waarschuwingen in de wind heeft geslagen om niet bij Mediamarkt te bestellen. Kom er ook nog eens achter dat Coolblue of Amazon.nl ook nog eens 200 euro goedkoper is met de tv. Nader onderzoek blijkt dag Mediamarkt duurder is dan welk online bedrijf dan ook. Ps hoe ironisch de beugel wordt vandaag geleverd zonder tv!!!!!!!!!!!!!! ps Mediamarkt ook geven jullie nog het bedrijf Dynalogic de schuld terwijl zij mij net hebben gebeld dat de tv nog aangeleverd moet worden bij hen voor vervoer. Terwijl mij gisteren is verteld door Mediamarkt( 3 x) dat de tv bij de vervoerder ingepakt ligt en klaar voor vervoer is. Schandalig dat jullie dit bedrijf de schuld geven!!!
Apple macbooks
Zeer slecht frauderend bedrijf. Dure Apple producten zijn niet geleverd en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Dif bedrijf verdient zijn bestaansrecht niet. Nooit met deze malafide bende in zee gaan!
Tv, soundbar en ophangbeugel
Zaterdag 19/11 tv en extra’s gekocht met levering en aansluiten op woensdag 23/11 ( dag vrij voor genomen). De extra’s werden ruim na afgesproken aflevertijd geleverd, maar geen tv. Na meerdere keren contact gehad te hebben medewerkers van Media Markt nog steeds probleem niet opgelost en nog steeds geen tv. Iedere keer werd er weer wat anders gezegd, maar problemen en klachten oplossen kunnen ze niet bij Media Markt. Nooit maar dan ook nooit meer Media Markt voor ons. Verschrikkelijke slechte service.
Lg monitor
I odered a monitor on a discount. When the courier came he had a step insted. I returned the step as i didn't ordered it and i asked immediately to media markt what did i have to do in order to make another delivery appointment. They said i had to wait for them to contact me. After 1 week they didn't say anything so i contacted them again. They said that they had canceled my order (i never asked for them to cancel anything) and that i would receive the money back. I also couldn't get the discount anymore, even tho it was them who made the mistake. I only got the money back after i call paypal to block the transaction.
AEG lavaseries 9000
Vorige week maandag een warmtepomp droger geleverd gekregen.
Gelijk bij gebruik schiet de warmtepompdroger op een storing.
Om dit te melden wordt je van de hoek naar het kastje gestuurd. Afgelopen zaterdag zij. De mensen die de droger afgeleverd weer langs geweest maar die konden niets betekenen en zijn weer rechtsomkeer vertrokken.
Vanochtend maar weer contact gezocht met de MediaMarkt. Kreeg een dame uit België aan de lijn en mijn verhaal aan haar verteld. Kreeg weer de boodschap dat zij niets voor mij kon betekenen.
Maw ik moet maar geduldig afwachten tot de Mediamarkt contact met mij opneemt.
Ik heb nu ruim een week een droger binnen staan die niet werkt en mijn geduld begint nu op te raken.iPhone niet door Mediamarkt geleverd
Op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) heb ik via de webshop van Mediamarkt een IPhone besteld en betaald. Tot op heden heeft Mediamarkt deze niet geleverd. De klantenservice heeft mij niet geholpen. Een klacht via keurmerk Thuiswinkel Waarborg heeft ook niet tot levering geleid. Al die 11 weken viel op dat Mediamarkt traag en vaak nietszeggend op telefoontjes en berichten reageert.
Anderen bekeken ook

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...
RETWEET
Ik heb 3 weken geleden Playstation 5 accessoires gehaald via de webshop van MediaMarkt. Ze hebben via de post opgestuurd maar ik heb het pakketje nooit ontvangen. Postnl heeft een onderzoek gedaan maar hieruit blijft dat het pakketje zogenaamd bezorgd is. Ik heb met Yusuf van de service center gesproken en het treurige is dat Media Markt nog niet eens een tussenoplossing heeft aangeboden. Ze nemen de klant niet serieus en ik heb weken moeten wachten op een reactie. Ik raad iedereen aan om lekker via Bol.com te bestellen. De service is daar echt top vergeleken met MediaMarkt.........