Maxmeubels
Alle reviewsMaxmeubels
Alle reviews (44)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Relaxzetel
Na een jaar was er een repartie nodig, ze hebben de zetel komen halen en in korte tijd terug gebracht, de repartie was vakkundig uitgevoerd door vriendelijke mensen
Kitchen Almira
I made the purchase in November 2021 but still, it is not delivered. They changed the delivery period several times and finally, the company has vanished. No site, no phone no communication, and no return and no refund. Not sure I will get my money back or not. Does anybody have any idea to report this issue?
Boekenkast avelon
Op 14 februari via Beslist.nl een boekenkast besteld en betaald, levertijd bij Maxmeubels zou 3 tot 4 weken zijn. Geen reactie tot op heden, telefonisch niet bereiken, mails worden niet beantwoord komen zelfs retour. Site is uit de lucht en idd In het handelsregister staat dat Maxmeubels is uitgeschreven. En als je het adres controleert is daar geen bedrijf gevestigd wat Maxmeubels heet. Hopelijk neemt Beslist.nl het besluit het forse bedrag van bijna
€ 800,00 aan mij te retourneren.kledingkast
Op 8 februari een kledingkast besteld en betaald, levertijd zou 5 tot 10 werkdagen zijn. Geen reactie tot op heden, niemand is te bereiken, mails worden niet beantwoord. Zie in het handelsregister staan dat Maxmeubels is uitgeschreven.. Klinkt niet goed, zullen we toch even op locatie moeten gaan kijken..
Wandkast
Op 11 februari een wandkast besteld en betaald. Zou 10-15 werkdagen duren. Nog niets ontvangen en/of vernomen. Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar en ook de meeste links naar hun website zijn uit de lucht. Per mail reageren via de bestellink is ook niet meer mogelijk en komt retour. Denk dat zij failliet zijn of het is een oplichterssite.
Ik wacht nog 5 werkdagen en ga dan aangifte doen van oplichting.Keueknblok
Is Max Meubels failliet?
Op 14 jan een keukenblok besteld met een levertijd van 10-15 werkdagen. Aan het einde van die periode ontving ik een mail van Maxmeubels.nl dat ze wat levering problemen opgelost hadden en mijn keukenblokl eind van de maand geleverd zou worden.
Netjes vond ik toen nog. Eind van de maand nog niets gehoord of gezien en ik dacht er weer eens een mail aan te wagen, Daar volgde echter geen gehoor op evenals op een tweede mail. Nu blijkt de website gewoon niet meer te bestaan en de telefoon wordt niet opgenomen. Ben ik nu mijn betaling van 300,- kwijt? en bestaat er nog iets van dit bedrijf?Keukenkast
Ik heb op 9 februari een kast gekocht het zo binnen 15 dagen geleverd worden maar helaas tot heden nog niets ontvangen heb meerdere malen gebeld en meerdere mails gestuurd wederom geen antwoord of een oplossing ik vind het zeer zwak en onprofessioneel voor mij is dit de laatste keer dat ik bij Max meubels iets bestellen ik ga ook verder stappen ondernemen tegen dit bedrijf
Bestelling
Heb op 8 februari een kast besteld levertijd 10/15 dagen.
Op 18 februari heb ik ze gebeld om te vragen of ze wisten hoe lang de levering zou duren. Zou worden teruggebeld, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Gisteren en vandaag gebeld geen gehoor. Heb ze gebeld geen antwoord. Website was vanmorgen in onderhoud.Keukenmeubel Basilic wit
Toegezegde levertijd zou 10-14 dagen zijn. Na 2,5 maand wachten - er was contact tussendoor (de hierna beloofde levertijd werd ook niet nagekomen) - heb ik de bestelling geannuleerd. Bedrag zou binnen 14 dagen teruggestort worden, dat is ook niet gebeurd. Contact moest in elke situatie van mijn kant komen. Slechte zaken. Ik zou aankopen bij deze webshop aan iedereen afraden.
Magnetronmeubel
Op 19 december 2021 een magnetronmeubel besteld. Deze zou binnen 4 weken bezorgd worden. Inmiddels waren de 4 weken verstreken maar geen stand van zaken van Max ontvangen over mijn bestelling. Ik heb zelf maar gebeld, ik zou tot 2x aan toe teruggebeld worden. Is niet gebeurd. k heb een boze mail gestuurd en meteen erachteraan gebeld. Er werd mij toen gezegd uw bestelling is binnen en u wordt vd week gebeld voor een bezorgafspraak. Een week ging voorbij en heb toen weer gebeld. De medewerkster gaf aan dat mijn bestelling helemaal niet binnen was en vond het vreemd dat dit mij toegezegd was. Ze zou een mail sturen naar de desbetreffende afdeling. 3 uur later een mail ontvangen dat de leverancier Waarschijnlijk eind februari de meubel zou leveren. Mocht ik mijn bestelling willen annuleren dan was ik daar vrij in. Op 2 februari 2022 mijn bestelling geannuleerd en het aankoopbedrag zou binnen 14 dagen op mijn rekening teruggestort worden. Helaas weer een teleurstelling. Ben nu de hele week bezig met hun te bellen, maar MAX is telefonisch niet bereikbaar, wel via mail. Vandaag een mail gestuurd en ben in afwachting. Klantvriendelijkheid is hier niet aan de orde. Het is niet de prijs van een brood wat ik terug moet ontvangen. Maar helaas denkt MAX er heel anders over.
Zetel
Zetel achter 4 jaar heel kappot en versleten, waardeloze kwaliteit! Veel geld betaald om achter 1 jaar al slijtage te zien .... en nu is onze zetel goed voor het stort.... echt triestig voor € 3000 nooit meer !!!
ladekast
Ladekast van prima kwaliteit
Bureau
In het kort een prima bureau en prima service
Dressoir
Bestelling had vertraging maar goed op de hoogte gehouden!
Ladekast
Prima product en nette service
Ladekast
Prima product
Tafel
Niets op aan te merken
Stoelen
Stoelen zitten lekker. Levering kon een paar dagen eerder.
Kast
Kwam iets later dan aangegeven, maar wij zijn op de hoogte gehouden. Product is prima
Stoelen
Goede stoelen, zitten prima. Levertijd top
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...


Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Ik zit in exact hetzelfde schuitje..... eind 2021 3 ladekastjes besteld, gebeld en gemaild, 'eind volgende week' was elke keer de reactie. Vervolgens een nette mail ontvangen over oponthoud bij de leverancier dat de bestelling eind februari toch echt geleverd zou worden. Nu al een week contact aan het proberen te zoeken. Maar geen gehoor.