Leen Bakker

Alle reviews

Leen Bakker

35% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (197)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Divers meubel stukken

    Verkeerde plank bij dressoir geleverd! Na telefonisch contact afgesproken dat hij vandaag in het filiaal werd geleverd aangezien deze op voorraad was in het magazijn. Helaas vandaag niet binnen gekomen wat was afgesproken. Aanstaande maandag word ik geopereerd aan nek en geen kans dan om het dressoir op te bouwen. Plank van showmodel afhalen was geen optie. Nooit geen leenbakker meer met deze klote service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Teddy armchair

    Ordered online a teddy armchair. Upon arrival to collect it from the shop, it was missing. Had to wait another 5 days for it to be delivered (at least that). Just to find out that one of the legs is poorly made and cannot be assembled. Such a disappointment and a waste of time/money! I usually never write reviews, but this time really made me mad. Especially when I want my office to be finished by now.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bankstel

    Bank na drie maanden doorgezakt. Schrok toen ik onder de bank keek. Met stukjes hout aan elkaar gelijmd. Ja dan is hij zo stuk. Klantenservice waardeloos. Zit nog te wachten tot er iets aan gedaan wordt. Duurt te lang

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank Aberdeen

    De service van Leen Bakker is uitermate slecht! Bij levering was onze bank beschadigd en de klantenservice van Leen Bakker is dan slecht te bereiken. Ze beloven te reageren, maar doen dit niet. De kwaliteit van de bank is daarnaast ook zeer matig.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hoeslaken

    Ontzettend slecht

    Op order 1473094 1 hoes geretourneerd. Verzendkosten moet je zelf betalen. Dag erna geeft T&T aan dat retour is bezorgd. Hierna hoor je 2 weken niets.

    Hierna maar 10 minuten in de wacht bij de klanten”service”, de dame vermoedt vertraging bij de retour-afdeling en belt mij hier graag dezelfde dag of de dag erna over terug.

    Alleen, dat gebeurt niet. Dus zelf na 3 dagen maar weer bellen ( inmiddeld al weer 19 minuten in de wacht )

    De enige klantenservicemedewerker die hard werkt is de vriendelijke dame die meldt dat “ alle medewerkers in gesprek zijn “

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matrassen

    Op 21 april 2023 schreef ik de volgende mail aan de klantenservice van Leenbakken:

    Goedemorgen,
    Op 25 november 2022 heb ik in de vestiging Veenendaal 2 matrassen, type Royal 9, art. 12800871, afm. 80 x 200 cm, gekocht. Ik kocht deze op basis van het lovende advies van de medewerker en op basis van de ogenschijnlijk zeer aantrekkelijke aanbieding, namelijk van de oorspronkelijke prijs van € 849,-- voor de aanbiedingsprijs van € 459,-- per stuk, Ik ging ervan uit dat een artikel met een oorspronkelijk hoge prijs ook aan hoge kwaliteitseisen zou voldoen en dacht dus een goede koop te heb ben gesloten.
    Wat schetst mijn verbazing toen ik gisteren, 20 april, voor iets anders bij Leenbakker in Veenendaal binnenliep en zag dat de betreffende matras weer in de aanbieding was. Ik kon mijn ogen nauwelijks geloven toen ik de prijzen zag: exact dezelfde matras werd nu aangeboden van € 519,-- (€ 330,-- minder dus dan de oorspronkelijke verkoopprijs van € 849,--) voor € 311,--. De verkoper die ik erbij haalde en die constateerde dat het inderdaad om precies dezelfde matras ging, had er ook geen verklaring voor. Ik heb voor de twee matrassen € 918,-- + € 24,95 bezorgkosten betaald, in de veronderstelling dat ik een goede koop had gesloten, maar op dit moment, 4 maanden later, zou ik voor dezelfde aankoop € 622,-- hebben betaald, bijna € 300,-- minder. Ik voel mij niet alleen misleid, maar ben ook inderdaad misleid, ook als is daar de richtlijnen van de ACM ConsuWijzer en andere consumentensites op na sla.
    Ik hoop dat u deze misleiding ongedaan kunt maken door mij het verschil terug te betalen, dan wel in de vorm van tegoedbonnen. Ik ga er hoe dan ook niet mee akkoord als mijn klacht zonder meer terzijde zou worden gelegd. Ik kan mij niet voorstellen dat een bedrijf als Leenbakker als zo ongeloofwaardig te boek zou willen staan.
    Bijgaand stuur ik foto's van de "aanbiedingen" op beide tijdstippen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
    Hoogachtend,
    A.F. Lucas
    Op dit bericht ontving ik een bevestiging met de melding dat de klacht in behandeling zou zijn genomen als case LB-23-04-936074. Toen ik en maand later nog niets gehoord has, heb ik de brief nogmaals verzonden met het verzoek nu te reageren. Nooit meer iets gehoord. Conclusie: Leenbakker heeft lak aan klanten denkt: als we niet reageren, houden ze vanzelf wel op met zeuren. En daarmee hebben ze nog gelijk ook, want ik ben er inmiddels ook klaar meer. Mijn persoonlijke conclusie én advies: noot meer kopen bij Leenbakker!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    schoenenkast

    heb 5-6-23 2 schoenenkasten gekocht helaas zat er bij eentje geen achter wand bij besteld bij het filiaal paar keer gebeld antwoord nog niet binnen klanten service gebeld geen contact ik vind het een waardeloze bende daar zo ga je niet met een klant om ik zal er nooit meer iets kopen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een verschrikkelijke services.

    Wat een verschrikkelijke services, ik zit al vanaf 20 juni te wachten op een reactie, mijn pakket is nog steeds niet binnen. geen reactie via de telefoon, geen reactie via de mail.
    doe wat aan je services!!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2-zits bank

    tijdens ,t uitpakken van m,n bestelde bank scheur ontdekt in de voering aan de onderkant de kleur wijkt erg af van de door mij bestelde kleur bovendien is de bank veel te groot beslist GEEN 2-zits de bank ontsiert m,n huiskamer vele mailtjes gestuurd welke niet beantwoord worden ook een paar keer een klachten formulier ingevuld dan proberen ze binnen 14 dagen te reageren gebeurt niet uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van iemand van de ;klanten service; na veel geklaag ik kan een compensatie krijgen wegens de scheur ik heb ,t gesprek toen ala minuut afgebroken een compensatie? ze moeten deze foute bank bij mij thuis op komen halen en mijn geld terug storten op mijn rekening dat gaat gebeuren ook daar zorg ik wel voor leen bakker???? never ever again...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuinkussens

    Kwaliteit slecht, levering niet compleet en klamten’service’ reageert niet. NIET DOEN!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Laminaat

    De kwaliteit van het laminaat van de Leen Bakker is van enorm slechte kwaliteit. Bij het leggen moet je al heel voorzichtig zijn zodat de klikrandjes niet afbreken. Heb je het dan alsnog uiterst zorgvuldig de vloer gelegd breekt dit uiteindelijk gedurende de tijd van gebruik alsnog af en kan je de vloer weer gaan vervangen. Je hebt garantie op de vloer echter hebben ze altijd wel een excuus om deze niet uit te voeren. Koop hier geen laminaatvloer, dit is echt zonde van je geld!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tapijttegels

    Als je tapijttegels besteld krijg je eerst te weinig en na meer dan een halfuur aan de telefoon gewacht te hebben sturen ze 2 dagen later de ontbrekende en ook nog de verkeerde kleur

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bamboe bankje niet kunnen kopen

    Adverteren met een bamboe bankje voor 55 euro online. Deze kost, als je deze besluit op te halen, opeens 169 eur. Exact dezelfde bank. Geen reactie van de klanten service.

    20-4. Nog steeds geen reactie op mijn mail. Wel verzoek via social media te reageren op deze review. Gebruik ik niet en ik heb al een klacht per mail ingezonden via geëigende weg.

    Datum van ervaring: 06 april 2023

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bamboe bankje, 3x zo duur in de winkel

    Adverteren net een bamboe bankje voor 55 euro online. Deze kost, als je deze besluit op te halen, opeens 169 eur. Exact dezelfde bank. Geen reactie van de klanten service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niets

    Als senior manager in retail gespecialiseerd in leiderschap, managementvaardigheden en servicetrainingen heb ik de afgelopen week bij meerdere vestigingen van Leen Bakker ervaringen opgedaan. Mooie situaties te gebruiken in trainingen over hoe retail in 2023 niet meer toekomstbestendig kan zijn. Te beginnen in het filiaal in Zaandam; openingstijden online gecheckt, open vanaf 10:00 uur staat er online, met nog een kopje bijzondere openingstijden in de nabije toekomst. Bij aankomst is het filiaal echter tot 3 uur na de gecommuniceerde openingstijd gesloten i.v.m. een inventarisatie zo staat geschreven op een A4tje op de etalageruit. Proces gaat blijkbaar voor de klant, en een deugdelijke communicatie vooraf blijkt te ingewikkeld. Vervolgens een rit naar filiaal Amsterdam Zuid Oost gepland, daar is het gewenste tapijt nog ruimschoots op voorraad zo wordt me verzekerd. 09:55 de volgende dag kom ik aan, tegen 10:10 komen de eerste medewerkers naar beneden gesloft met koffie in de hand om met frisse tegenzin de winkel te openen. Ik vraag direct of iemand me kan helpen met het afsnijden van de gewenste stukken tapijt. En hoewel het het meest dunne tapijt betreft schijnt hier een expert voor aanwezig te moeten zijn, en die is vandaag afwezig. Niemand in het pand die een Stanleymes kan bedienen en zelfs het aanbod dat ik prima zelf in staat ben dit te doen wordt niet in dank afgenomen. Ik heb alle begrip voor personeelstekorten, ziekteverzuim en andere redenen waarom iemand niet aanwezig zou zijn. Maar het onmiskenbare gebrek aan motivatie, klantgerichtheid en enige vorm van opleiding van personeel getuigd mijns inziens van totale incompetentie van store-en areamanagement. Ik gun jullie met een mogelijke overname in het verschiet een flinke reorganisatie toe. Mij zien jullie als klant in ieder geval niet meer terug, wel wil ik jullie bedanken voor de mooie ervaringen voor trainingen, heeft deze ellende me toch iets gebracht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank

    Grootste punt van kritiek: het niet luisteren naar een klacht. Niet reageren op mails. Wel reageren op een slechte review op trustpilot (neem aub contact met ons op) maar dan vervolgens weer niets laten horen. Ik koop hier nooit meer iets.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen

    6 weken geleden gordijnen besteld in de winkel.Het zou 3 weken duren en ik heb na 5 weken eens gebeld.De stof was voorradig tijdens de bestelling en ik heb de helft betaald, maar tot op heden nog niks.
    In de winkel kunnen ze er verder ook niks mee.super irritant. Dat het wat langer duurt oke en dat kan gebeuren,maar houd je klanten dan even op de hoogte.
    Nooit weer dit. Dan maar een paar tientjes meer betalen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen op maat zouden 3 weken duren gaat nu 12 w duren

    Gordijnen besteld en betaald....alles was op voorraad.....na 4 w toch maar ff bellen, bleek dat stof er niet meer was. Hele aardige medewerker aan de lijn maar Gordijnen gaan minstens 12 w duren......dus geen aanrader

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tapijt Sunshine

    Op de website een aardig tapijt gevonden voor €16,79/m. In de beschrijving stond expliciet "prijs per strekkende meter" en "breedte 400 cm".
    Toen ik wilde afrekenen bleek de prijs per vierkante meter te zijn, dus 4 keer zo hoog.
    Anderhalve week later zijn de prijzen al twee keer aangepast, maar de rest van de informatie blijft zo. Leen Bakker blijft doodleuk volhouden dat het een fout op de website is, die 'zo snel mogelijk' zal worden aangepast.
    Volgens mij is Leen Bakker domweg verplicht om voor de geadverteerde prijs te leveren, aangezien het geen onzinnige prijs, waaruit een fout duidelijk zou blijken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kant-en-klare vouwgordijn

    Een klein plastic onderdeel van het ophangsysteem van een kant-en-klare vouwgordijn is door een ongelukje onlangs stukgegaan, waardoor het vouwgordijn is afgevallen en niet meer terug opgehangen kan worden. Dit valt niet onder garantie en losse onderdelen kunnen niet geleverd worden. Wat een waardeloze service! Gordijn hing net 2 jaar.

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
53 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

2Cheap
7 reviews

Ontdek op NederlandReview alles over de ervaringen van klanten van 2Cheap. Het online warenhuis heeft een ruim assortiment met allerlei verschillen...

Witgoedhuis.nl
7 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert
19 reviews

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...

Leen Bakker

Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen!  Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

Over Leen Bakker
Leen Bakker is  een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

Diensten
Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over! 

U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen.  In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

Klachten
Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker?  Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf,  U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview!

}