Leen Bakker
Alle reviewsLeen Bakker
Alle reviews (197)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Divers meubel stukken
Verkeerde plank bij dressoir geleverd! Na telefonisch contact afgesproken dat hij vandaag in het filiaal werd geleverd aangezien deze op voorraad was in het magazijn. Helaas vandaag niet binnen gekomen wat was afgesproken. Aanstaande maandag word ik geopereerd aan nek en geen kans dan om het dressoir op te bouwen. Plank van showmodel afhalen was geen optie. Nooit geen leenbakker meer met deze klote service.
Teddy armchair
Ordered online a teddy armchair. Upon arrival to collect it from the shop, it was missing. Had to wait another 5 days for it to be delivered (at least that). Just to find out that one of the legs is poorly made and cannot be assembled. Such a disappointment and a waste of time/money! I usually never write reviews, but this time really made me mad. Especially when I want my office to be finished by now.
Bankstel
Bank na drie maanden doorgezakt. Schrok toen ik onder de bank keek. Met stukjes hout aan elkaar gelijmd. Ja dan is hij zo stuk. Klantenservice waardeloos. Zit nog te wachten tot er iets aan gedaan wordt. Duurt te lang
Bank Aberdeen
De service van Leen Bakker is uitermate slecht! Bij levering was onze bank beschadigd en de klantenservice van Leen Bakker is dan slecht te bereiken. Ze beloven te reageren, maar doen dit niet. De kwaliteit van de bank is daarnaast ook zeer matig.
Hoeslaken
Ontzettend slecht
Op order 1473094 1 hoes geretourneerd. Verzendkosten moet je zelf betalen. Dag erna geeft T&T aan dat retour is bezorgd. Hierna hoor je 2 weken niets.
Hierna maar 10 minuten in de wacht bij de klanten”service”, de dame vermoedt vertraging bij de retour-afdeling en belt mij hier graag dezelfde dag of de dag erna over terug.
Alleen, dat gebeurt niet. Dus zelf na 3 dagen maar weer bellen ( inmiddeld al weer 19 minuten in de wacht )
De enige klantenservicemedewerker die hard werkt is de vriendelijke dame die meldt dat “ alle medewerkers in gesprek zijn “Matrassen
Op 21 april 2023 schreef ik de volgende mail aan de klantenservice van Leenbakken:
Goedemorgen,
Op 25 november 2022 heb ik in de vestiging Veenendaal 2 matrassen, type Royal 9, art. 12800871, afm. 80 x 200 cm, gekocht. Ik kocht deze op basis van het lovende advies van de medewerker en op basis van de ogenschijnlijk zeer aantrekkelijke aanbieding, namelijk van de oorspronkelijke prijs van € 849,-- voor de aanbiedingsprijs van € 459,-- per stuk, Ik ging ervan uit dat een artikel met een oorspronkelijk hoge prijs ook aan hoge kwaliteitseisen zou voldoen en dacht dus een goede koop te heb ben gesloten.
Wat schetst mijn verbazing toen ik gisteren, 20 april, voor iets anders bij Leenbakker in Veenendaal binnenliep en zag dat de betreffende matras weer in de aanbieding was. Ik kon mijn ogen nauwelijks geloven toen ik de prijzen zag: exact dezelfde matras werd nu aangeboden van € 519,-- (€ 330,-- minder dus dan de oorspronkelijke verkoopprijs van € 849,--) voor € 311,--. De verkoper die ik erbij haalde en die constateerde dat het inderdaad om precies dezelfde matras ging, had er ook geen verklaring voor. Ik heb voor de twee matrassen € 918,-- + € 24,95 bezorgkosten betaald, in de veronderstelling dat ik een goede koop had gesloten, maar op dit moment, 4 maanden later, zou ik voor dezelfde aankoop € 622,-- hebben betaald, bijna € 300,-- minder. Ik voel mij niet alleen misleid, maar ben ook inderdaad misleid, ook als is daar de richtlijnen van de ACM ConsuWijzer en andere consumentensites op na sla.
Ik hoop dat u deze misleiding ongedaan kunt maken door mij het verschil terug te betalen, dan wel in de vorm van tegoedbonnen. Ik ga er hoe dan ook niet mee akkoord als mijn klacht zonder meer terzijde zou worden gelegd. Ik kan mij niet voorstellen dat een bedrijf als Leenbakker als zo ongeloofwaardig te boek zou willen staan.
Bijgaand stuur ik foto's van de "aanbiedingen" op beide tijdstippen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Hoogachtend,
A.F. Lucas
Op dit bericht ontving ik een bevestiging met de melding dat de klacht in behandeling zou zijn genomen als case LB-23-04-936074. Toen ik en maand later nog niets gehoord has, heb ik de brief nogmaals verzonden met het verzoek nu te reageren. Nooit meer iets gehoord. Conclusie: Leenbakker heeft lak aan klanten denkt: als we niet reageren, houden ze vanzelf wel op met zeuren. En daarmee hebben ze nog gelijk ook, want ik ben er inmiddels ook klaar meer. Mijn persoonlijke conclusie én advies: noot meer kopen bij Leenbakker!schoenenkast
heb 5-6-23 2 schoenenkasten gekocht helaas zat er bij eentje geen achter wand bij besteld bij het filiaal paar keer gebeld antwoord nog niet binnen klanten service gebeld geen contact ik vind het een waardeloze bende daar zo ga je niet met een klant om ik zal er nooit meer iets kopen
Wat een verschrikkelijke services.
Wat een verschrikkelijke services, ik zit al vanaf 20 juni te wachten op een reactie, mijn pakket is nog steeds niet binnen. geen reactie via de telefoon, geen reactie via de mail.
doe wat aan je services!!!!!!!2-zits bank
tijdens ,t uitpakken van m,n bestelde bank scheur ontdekt in de voering aan de onderkant de kleur wijkt erg af van de door mij bestelde kleur bovendien is de bank veel te groot beslist GEEN 2-zits de bank ontsiert m,n huiskamer vele mailtjes gestuurd welke niet beantwoord worden ook een paar keer een klachten formulier ingevuld dan proberen ze binnen 14 dagen te reageren gebeurt niet uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van iemand van de ;klanten service; na veel geklaag ik kan een compensatie krijgen wegens de scheur ik heb ,t gesprek toen ala minuut afgebroken een compensatie? ze moeten deze foute bank bij mij thuis op komen halen en mijn geld terug storten op mijn rekening dat gaat gebeuren ook daar zorg ik wel voor leen bakker???? never ever again...
Tuinkussens
Kwaliteit slecht, levering niet compleet en klamten’service’ reageert niet. NIET DOEN!
Laminaat
De kwaliteit van het laminaat van de Leen Bakker is van enorm slechte kwaliteit. Bij het leggen moet je al heel voorzichtig zijn zodat de klikrandjes niet afbreken. Heb je het dan alsnog uiterst zorgvuldig de vloer gelegd breekt dit uiteindelijk gedurende de tijd van gebruik alsnog af en kan je de vloer weer gaan vervangen. Je hebt garantie op de vloer echter hebben ze altijd wel een excuus om deze niet uit te voeren. Koop hier geen laminaatvloer, dit is echt zonde van je geld!!
tapijttegels
Als je tapijttegels besteld krijg je eerst te weinig en na meer dan een halfuur aan de telefoon gewacht te hebben sturen ze 2 dagen later de ontbrekende en ook nog de verkeerde kleur
Bamboe bankje niet kunnen kopen
Adverteren met een bamboe bankje voor 55 euro online. Deze kost, als je deze besluit op te halen, opeens 169 eur. Exact dezelfde bank. Geen reactie van de klanten service.
20-4. Nog steeds geen reactie op mijn mail. Wel verzoek via social media te reageren op deze review. Gebruik ik niet en ik heb al een klacht per mail ingezonden via geëigende weg.
Datum van ervaring: 06 april 2023Bamboe bankje, 3x zo duur in de winkel
Adverteren net een bamboe bankje voor 55 euro online. Deze kost, als je deze besluit op te halen, opeens 169 eur. Exact dezelfde bank. Geen reactie van de klanten service.
Niets
Als senior manager in retail gespecialiseerd in leiderschap, managementvaardigheden en servicetrainingen heb ik de afgelopen week bij meerdere vestigingen van Leen Bakker ervaringen opgedaan. Mooie situaties te gebruiken in trainingen over hoe retail in 2023 niet meer toekomstbestendig kan zijn. Te beginnen in het filiaal in Zaandam; openingstijden online gecheckt, open vanaf 10:00 uur staat er online, met nog een kopje bijzondere openingstijden in de nabije toekomst. Bij aankomst is het filiaal echter tot 3 uur na de gecommuniceerde openingstijd gesloten i.v.m. een inventarisatie zo staat geschreven op een A4tje op de etalageruit. Proces gaat blijkbaar voor de klant, en een deugdelijke communicatie vooraf blijkt te ingewikkeld. Vervolgens een rit naar filiaal Amsterdam Zuid Oost gepland, daar is het gewenste tapijt nog ruimschoots op voorraad zo wordt me verzekerd. 09:55 de volgende dag kom ik aan, tegen 10:10 komen de eerste medewerkers naar beneden gesloft met koffie in de hand om met frisse tegenzin de winkel te openen. Ik vraag direct of iemand me kan helpen met het afsnijden van de gewenste stukken tapijt. En hoewel het het meest dunne tapijt betreft schijnt hier een expert voor aanwezig te moeten zijn, en die is vandaag afwezig. Niemand in het pand die een Stanleymes kan bedienen en zelfs het aanbod dat ik prima zelf in staat ben dit te doen wordt niet in dank afgenomen. Ik heb alle begrip voor personeelstekorten, ziekteverzuim en andere redenen waarom iemand niet aanwezig zou zijn. Maar het onmiskenbare gebrek aan motivatie, klantgerichtheid en enige vorm van opleiding van personeel getuigd mijns inziens van totale incompetentie van store-en areamanagement. Ik gun jullie met een mogelijke overname in het verschiet een flinke reorganisatie toe. Mij zien jullie als klant in ieder geval niet meer terug, wel wil ik jullie bedanken voor de mooie ervaringen voor trainingen, heeft deze ellende me toch iets gebracht.
Bank
Grootste punt van kritiek: het niet luisteren naar een klacht. Niet reageren op mails. Wel reageren op een slechte review op trustpilot (neem aub contact met ons op) maar dan vervolgens weer niets laten horen. Ik koop hier nooit meer iets.
Gordijnen
6 weken geleden gordijnen besteld in de winkel.Het zou 3 weken duren en ik heb na 5 weken eens gebeld.De stof was voorradig tijdens de bestelling en ik heb de helft betaald, maar tot op heden nog niks.
In de winkel kunnen ze er verder ook niks mee.super irritant. Dat het wat langer duurt oke en dat kan gebeuren,maar houd je klanten dan even op de hoogte.
Nooit weer dit. Dan maar een paar tientjes meer betalen.Gordijnen op maat zouden 3 weken duren gaat nu 12 w duren
Gordijnen besteld en betaald....alles was op voorraad.....na 4 w toch maar ff bellen, bleek dat stof er niet meer was. Hele aardige medewerker aan de lijn maar Gordijnen gaan minstens 12 w duren......dus geen aanrader
Tapijt Sunshine
Op de website een aardig tapijt gevonden voor €16,79/m. In de beschrijving stond expliciet "prijs per strekkende meter" en "breedte 400 cm".
Toen ik wilde afrekenen bleek de prijs per vierkante meter te zijn, dus 4 keer zo hoog.
Anderhalve week later zijn de prijzen al twee keer aangepast, maar de rest van de informatie blijft zo. Leen Bakker blijft doodleuk volhouden dat het een fout op de website is, die 'zo snel mogelijk' zal worden aangepast.
Volgens mij is Leen Bakker domweg verplicht om voor de geadverteerde prijs te leveren, aangezien het geen onzinnige prijs, waaruit een fout duidelijk zou blijken.Kant-en-klare vouwgordijn
Een klein plastic onderdeel van het ophangsysteem van een kant-en-klare vouwgordijn is door een ongelukje onlangs stukgegaan, waardoor het vouwgordijn is afgevallen en niet meer terug opgehangen kan worden. Dit valt niet onder garantie en losse onderdelen kunnen niet geleverd worden. Wat een waardeloze service! Gordijn hing net 2 jaar.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...


Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...