Kwebbels Kinderboeken
Alle reviewsKwebbels Kinderboeken
Alle reviews (66)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Proef beoekenpakket
Er werd mij beloofd een proefpakket op te sturen en dat ik nergens aan vast zou zitten. Dit heb ik meerdere malen gevraagd en werd mij bevestigd. Vervolgens schrijven ze gewoon een structureel bedrag af en zit je aan een abonnement vast. Wat een oplichters. Als je ze probeert te bellen wordt je na 30 minuten in de wacht weggedrukt. Dit is echt schandalig en bedrog!
Boekenpakket
Ik zou eenmalig een proefpakket ontvangen. Er werd mij aangegeven dat ik nergens aan vast zou zitten. Achteraf bleek dat ik vast zat aan een abonnement. Dit vind ik echt niet kunnen, vooral omdat ik het nadrukkelijk heb gevraagd.
Bedrog!Geen idee
I’m being called continuously and as soon as I pick it up they hang up on me. Super annoying and unprofessional! Also, I have no idea how did they get to my phone number and name. Watch out!
1 pakket voor onze kleindochter haar verjaardag! vervolgens bleven ze pakketten sturen, nu een aanmaning gekregen van een incasso bureau te betalen 50,--euro
Baby pakket
Slecht te bereiken. Een uur in de wacht gezet toen ik probeerde te bellen. Er werd toch nog een pakket gestuurd terwijl ik dit niet wilde.
boekenpakket
Ergerlijk dat Kwebbels de Nederlandse taal niet beheerst
17 maanden abonnement + tas en tablet
In eerste instantie leek het leuk. Het proefpakketje was ook leuk gevult. Echter na het afsluiten van het jaar abonnement vond ik de pakketjes minder. Geen bijzondere boekjes meer (zoals met licht of geluid) en elk pakket steeds vaker een soort gelijk boekje (laaste 8 maand een sticker boek of dun prenten boekje) afgewogen niet echt mijn geld waard. Voor die 14,95 kan je ook bij de kruidvat veel leuks halen.
Als het kwebbels team geld moet innen zijn ze flot met reageren. Als jij ze wil bereiken ben je zo een aantal weken verder.
Voor mijn dochtertje de tablet en tas besteld d.m.v een overvolle spaarkaart. Na een maand zelf contact op genomen waar deze bestelling nou bleef. Vonden ze dat ik er geen recht op dat omdat ik een gedeelte van ons lidmaatschap met een korting had en moest bij betalen. De nota om bij te betalen wederom snel ontvangen. Na een maand wachten zelf maar weer navraag gedaan waar het nu dan weer bleef. Simpele reactie: door corona vertraging we hopen volgende week. Weer afgewacht en na 2 weken weer vanuit me zelf contact moeten zoeken. Inmiddels 2 volle maanden verder.
Gelukkig was afgelopen maand ons laaste pakket en gaan wij voortaan lekker naar de kruidvat onze boekjes halen.
En dan nu maar hopen dat we die tablet en tas nog krijgen.Proef pakket
Proef pakket na tel aanbieding besteld klonk erg leuk. Alleen verzend koste betalen. 1e mail nwt inlog was er snel begon goed. helaas geen pakket ontvangen Wel rekening en aanmaningen sturen maar geen oplossing dat ik niets heb ontvangen zelfs niet na mail contact hoe nu verder. Slecht service. Voor mij dus nooit meer. nu op stop gezet had het abbo kado willen geven gelukkig eerst uitgeprobeert.
Boekenpakket
Ik begrijp niets van de negatieve berichten. Ik ben heel tevreden over wat wij maandelijks binnen krijgen. Tijdens het telefoongesprek is mij duidelijk verteld wat ee bedoeling is en dat je direct akkoord gaat met toekomstige betalingen en verzendingen. Opzeggen kan zonder problemen. Wij zijn heel erg tevreden!
Hoi Manon,
Leuk om te horen en fijn dat je dit wilt delen! Aanstaande vrijdag komt het nieuwe pakket binnen.
Veel leesplezier!nog geen
Deze enorme fout is wel erg gênant zeg.
“ Ervaringen Kwebbels Kinderboeken. Leest uw kind dolgraag boeken en wilt hij of zij elke avond voor het slapen gaan, of na school een boek lezen?”
Wilt hij…. Ga je schamen.kwebbels kinderboeken
Beëindiging abonnement wordt erg moeilijk gemaakt.
Is me tot nu toe, ondanks meerdere pogingen, niet gelukt.
Na een ontvangen proefpakker meerdere leveringen gekregen met automatische afschrijving waar ik geen toestemming voor heb gegeven.Ik maak hetzelfde mee heb mijn tweede betaling teruggehaald ben er gewoon in geluisd
1x gratis pakket
Ik heb ingestemd met een proefpakket . Dit is goed ontvangen en daarvoor heb ik betaald . Echter hierna is er weer een pakket gestuurd en automatisch geld afgeschreven, terwijl ik hier geen toestemming voor heb gegeven. Ik wil afzeggen, maar voor de opzegbrief moet ik 5,95 betalen zodat hij verstuurd wordt. Wat is dat voor belachelijks. Ik heb al geprobeerd te bellen maar elke keer wordt er gezegd dat ze onbereikbaar zijn.
Dus van een tevreden klant kan ik niet spreken.
Jammer hoor, want dit kan volgens mij heel anders.Geweigerd proefpakket toch geleverd???
Zeg maar NEE, dan wordt je alsnog beduveld. Wat een kutbedrijf! Als ze bellen, gelijk ophangen!!!
Goedemorgen,
Vervelend dat er iets is mis gegaan. Wat ik uit uw bericht begrijp is dat u nee heeft gezegd bij het telefonisch contact voor het proefpakket maar u deze toch heeft gekregen? Als u uw vraag per mail wilt sturen naar klantenservice@kwebbelskinderboeken.nl dan helpen we u graag verder.‘Gratis’ proefpakket ook als je NEE zegt
Stelletje oplichters zijn het. Zelfs als je het ‘gratis’ proefpakket afwijst krijg je hun troep toegestuurd en wordt je automatische geld geïncasseerd. Niet 1 keer, maar keer op keer, elke maand weer. 1 keer die lui hierop aanschrijven is niet genoeg gebleken, pas na 3 keer hield het op (hoop ik dan, want met deze oplichters weer je het maar niet). En mooi ook maar 1 keer iets van een boek van die lui ontvangen. Oplichterspraktijken!!! Die goeie reviews zullen ze zelf wel bedacht hebben, zo gemeen zijn ze wel.
Goedemorgen,
Vervelend dat er wat is mis gegaan. Heb je al contact gehad met de klantenservice? We zullen altijd met je kijken naar een oplossing. Het is zeker niet de bedoeling dat als je nee hebt gezegd, je toch iets ontvangt. Daarbij is Kwebbels Kinderboeken maandelijks opzegbaar. We willen daarom graag met je kijken naar wat er is mis gegaan. Je kunt contact opnemen via klantenservice@kwebbelskinderboeken.nlProefpakket (slecht!!!)
Alleen maar minpunten. Slecht geïnformeerd in telefoongesprek, waarna je 1) een hoop geld kwijt ben aan een “gratis” proefpakket van slechte kwaliteit en bizar weinig in verhouding voor wat je betaald (hoezo “gratis”?) en 2) je ineens aan een abonnement vast blijkt te zitten terwijl je toegezegd is “zonder enige verplichting” en 3) dat voor dat abonnement waar je dus als niet om gevraagd hebt ook alvast het maandelijkse bedrag automatisch media zónder toestemming afgeschreven wordt. Een rotbedrijf voor wie fatsoen nul betekenis heeft. Nooit weer!!!
Hoi Jasper,
Vervelend om te horen dat er iets is mis gegaan. We doen ons best dit voor je op te lossen. Wil je je klacht ook even mailen naar klantenservice@kwebbelskinderboeken.nl. We zullen dan zo snel mogelijk reageren en met een oplossing komen.Nix, is me opgedrongen
Rotbedrijf die mensen oplicht met valse marketingtruc. Koop hier nooit, trap niet in hun smerige nep proefpakket!
hoi Betty,
Jammer dat je een vervelende ervaring hebt gehad. Wil je ons even mailen? Dit kan naar klantenservice@kwebbelskinderboeken.nl. We kijken dan samen met je naar een passende oplossingKinderboeken
Graag direct stopzetten verzending kinderboeken !
Heb geen interesse!!
DankDie lui van Kwebbels zijn niets minder dan oplichters, die je met een valse marketingtruc geld aftroggelen en zonder jouw expliciete toestemming doen ze net alsof je een abonnement bij ze hebt aangevraagd.
Kwebbels kinderboekjes
Helaas heb ik dus ook een extra zending boekjes, na de aanbiedingszending. Met de vermelding per email dat het daarna afgelopen is. Waarom trap ik daar toch in?
Het is afgelopen met die onzin.U bent helemaal nergens in getrapt hoor. Dit verhaal is aan de zijde van Kwebbels als een valse babbeltruc gegaan. Zij vragen u eenmalig goedkeuring voor een eenmalige afschrijving voor een zgn. ‘gratis’ proefpakket, om vervolgens iets te mompelen over “verzendkosten betalen”. De kwaliteit is tov de prijs die betaald moet worden sowieso al bizar (veel te hoog). En de telefonist vertelt er ook niet eerlijk bij (misschien weet die ook wel niets van de smerige praktijken van financiële oplichting door bedrijf Kwebbels???) dat uit naam van Kwebbels vervolgens maandelijks een (hoger!!) bedrag afgeschreven zal worden, ook al heeft u daar niet expliciet toestemming voor gegeven. Vervolgens doen ze alsof ze dat wél vermeld hebben en verwijzen ze naar een lange mail vol vage taal. Maar ondertussen wordt u doodleuk besodemieterd. Het is een gemene manier van Kwebbels om mensen geld afhandig te maken. Dat soort lui zorgen ervoor dat ook bedrijven die wél eerlijk zijn en moois te bieden hebben steeds vaker een luide NEE! te horen krijgen. Zo helpt Kwebbels ook eerlijke ondernemers de afgrond in.
Goedemorgen, jammer te lezen dat er niet goed naar je gecommuniceerd is. Je kunt bij ons per direct opzeggen. Dus ook na het kennismakingspakket. Het is wel de bedoeling dat je daar per telefoon en mail goed over wordt geïnformeerd. Je kunt je klacht doorsturen naar klantenservice@kwebbelskinderboeken.nl. We kijken altijd samen naar een passende oplossing
Na proefpakket stopgezet
Blijven ze me lastig vallen met aanmaningen terwijl ik verder niets meer heb ontvangen! Waarschuwing, dit was dus weer een lokkertje! Hoe kom ik hier weer vanaf?!!!
Goedemiddag, wil je je klacht doorsturen naar onze klantenservice? Zij zullen dan kijken hoe het opgelost kan worden. Het mailadres is klantenservice@kwebbelskinderboeken.nl
Proefpakket
Mij was een boekenpakket van 6 boeken beloofd, maar ik kreeg vandaag een pakket met 1 klein boekje en 3 tijdschriften. Dit vind ik niet kunnen en wil dan ook geen enkel boek meer ontvangen. Je moet sturen wat je belooft.
Anderen bekeken ook

Nieuwe kleren voor je kinderen kopen, is vaak net zo leuk als voor jezelf. En je kinderen worden er super blij van. Ze showen maar al te graag hun ...

Kixx-online: snel en makkelijk kinderkleding bestellen. Ben je op zoek naar leuke en hippe merkkleding voor jouw kids? Dan vind je wellicht wat je ...


Als je een kindje verwacht dan heb je natuurlijk van alles nodig. Naast een babykamer heb je kleertjes, een maxi cosi, een kinderwagen en nog veel ...
Goedemiddag,
Vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Kun je me even laten weten wanneer en hoe dat je hierover contact hebt opgenomen? Ik zoek dit dan graag voor je uit en uiteraard komen we tot een oplossing.