Kwantum

Alle reviews

Kwantum

39% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (355)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Behang goud croq

    Super mooi behang. 25 euro wel per rol
    Maar ik vond dit het waard
    Vlies behang. Heel gaaf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Trapbekleding

    Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe trap en hal bekleding, De 2 mannen hebben het erg goed gedaan, het ligt er mooi bij. Alles is verlopen volgens afspraak heel fijn. Niets dan lof voor locatie Uden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Luxaflex en showgordijnen

    Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de aankoop van spullen.
    Mijn bestelling werd op 7 november 2022 afgeleverd en opgehangen.
    Echter 5 dingen waren niet goed terwijl iemand van Kwantum thuis is geweest
    om eea op te meten. Ik heb gelijk gebeld met de afd. Klantenservice. 3 dingen werden eind december voor mij opgelost door de meneer die een showgordijn kwam afleveren die te lang was. Hij mocht het eigenlijk niet doen.
    Er bleven nog 2 dingen over. Begin januari kreeg ik van Carina van de afd Klantenservice een mail met met een link om deze in te vullen. Zij zou ervoor zorgen dat deze doorgestuurd zou worden naar de afd. Klachten.
    Een showgordijn liep scheef en de luxaflex aan de bovenkant bij de deur was tekort.
    Ik heb in totaal wel 6 keer gebeld en moest vaak 1,5 tot 2 uur wachten voordat ik iemand van de Klantenservice aan de lijn kreeg.
    Ik kreeg steeds te horen dat ze een achterstand hebben. Dat werd in maart nog steeds gezegd.
    Begin april heb ik een aangetekende brief verstuurd en kreeg vervolgens van Post NL een bericht dat de brief was afgeleverd en er was getekend voor ontvangst.
    Daarnaast ook nog deze zelfde brief per post verstuurd.
    Ze hadden de tijd tot eind april om te reageren en helaas nooit een reactie van ze ontvangen.
    Ik ben zwaar teleurgesteld in Kwantum temeer ik van tevoren 1650 euro moest aftikken en mijn klacht niet serieus is genomen en dus tot op heden niet is opgelost.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloerkleed 200x290

    Dit is mijn in maart gekochte kleed van 270.00 klaar om naar de stort te gaan

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geweldige winkel. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Altijd zeer behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Service zeer goed alsook de levering. Nooit problemen gehad.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Inbetween gordijnen en jaloezieën

    Alweer even geleden)Eind 2020 Inbetween vitrage gekocht, begin 2021 konden we ze ophalen., maar zijn ruim 5/6 cm te lang en 4 plooien te breed.. Al die tijd tot nu aan toe mails gestuurd., krijg alleen maar automatisch mail antwoord met casenr.. maar geen antwoord.

    Vrijdag iemand geweest om jaloezieën te laten inmeten en besteld., en moest ook direct betalen..Alles werd goed geregeld zei die meneer toen hij wegging..
    Na betaling op de bevestigingsmail., stond iets vermeld wat NIet aan mij was verteld door die meneer., dat ik zelf moet zorgen dat de oude jaloezieën worden verwijderd.?. (Bijna 70 en rugproblemen) Ben nu vanaf zaterdag bezig om dit te regelen met Kwantum., dat ze die er wel afhalen voor mij., vergeet het maar., Mails gestuurd., geen enkele reactie., gebeld.; een antwoordapp.; of je wordt cru behandeld..
    Laatste mail gestuurd., Wil de koop ontbinden., kreeg direct antwoord., Dat is niet mogelijk.......
    Mss. toch maar mijn geld storneren bij de bank., mss dat ze dan zien dat ik het wel meen....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Houten bartafel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Meerdere gordijnen

    Vanaf dag 1 is het niet goed gegaan: het advies klopt niet, geen verduistering in de slaapkamers. Verkeerd ingemeten: rolgordijnen en plissé gordijnen retour. Weer weken wachten. Je moet een dag vrijhouden.Nieuwe plisse komen na 2 weken van het kozijn afzetten. 1 rolgordijn een gat in de stof, 1 rolgordijn loopt scheef en vast. Inbetween gordijnen wist je dat die spontaan langer kunnen worden? Nooit reactie op een klacht via de mail: tot ik het op social media heb gezet: dan heb je aandacht. Helaas maar even: vergeten terug te bellen, vergeten een afspraak in te plannen met een stoffeerder om te laten kijken. Nu na 4 maanden mag ik het ZELF demonteren en tot op het laatste schroefje alles inleveren bij een winkel en mijn geld terugvragen. Uhm mevrouw, dit past niet in mijn autootje...tja dan heb je gewoon PECH. Of te wel fijn ondeugdelijke dingen ophangen, verkeerde adviezen en je mag zelf nog meer kosten maken om iemand te regelen die het komt demonteren en je moet kosten maken om een grote auto te huren of een kar???? Ja, sorry mevrouw.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloerbedekking laten leggen

    Vloerbedekking gelegd, open traptrede laat na 1 dag al los en lijmvlekken op de vloerbedekking en houtwerk beschadigd doordat de rollen vloerbedekking daar gewoon langs geschuurd/getrokken zijn. Maar het ergste is dat ik diezelfde dag klacht heb ingediend per e-mail (moet binnen 2 weken), niets gehoord, nogmaals klacht ingediend niets gehoord. Diverse keren gebeld en serieus na 9 WEKEN werd er gebeld. Ik was er helemaal klaar mee. Als je iets op orde moet hebben is het de klachtenafdeling. Nu krijg ik € 150 euro vergoed voor de schade. Nou denk niet dat ik daar de schilder van kan betalen. Erg boos en teleurgesteld.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen

    Gordijnen besteld door kwantum opgemeten. Toen de bestelling klaar was opgehaald. De gordijnen bleken te lang, terug naar de winkel er werden nieuwe besteld Bestelling opgehaald toch het ophangen was nog een dingetje, tijdens het ophangen gingen de haakjes los. Wat een waardeloze rotzooi, zal niemand aanraden hier iets te kopen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rolgordijnen+opmeetdienst

    Maart 2022 rolgordijn besteld. Nog steeds mee bezig wegens verkeerde levering. Vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd worden door de klantenservice en de winkel in Haarlem. Ongelofelijk... bizar belachelijk behandeld in de winkel. 1200 euro betaald en nog steeds missen er 2 rolgordijnen. Krijgen geen gehoor meer.. Kortom een RAMP in kwantum Haarlem!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoon opnemen, bereikbaar zijn…… 😂😂😂😂😂😂😂

    Slecht slecht slecht niet bereikbaar.

    Eerst via doorkiesnummers omwegen maken en na minuten later te horen te krijgen dat nummer niet bereikbaar is.

    Ook via verschillende postcodes op andere filialen geen contact te krijgen.

    Budget winkel, budget klantenservice!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vloerbedekking voor de trap

    Kwantum is een waardeloze zaak. In maart vloertapijt aangeschaft en vervolgens is de legafspraak 3 maal niet doorgegaan. Nieuwe afspraken maken duurt een maand. Verder is de klantenservice slecht bereikbaar. Het is echt om te schamen. Ik heb daarom ook mijn geld terug gevraagd en ga naar een andere winkel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen inclusief ophangdienst

    Ik ben zeer teleurgesteld in de Kwantum en hoewel ik begrijp dat mijn ervaring een incident (al lees ik er meer) kan zijn, zal ik het bedrijf niet aanbevelen. Op het moment dat er ook maar iets fout gaat, lijkt alles fout te gaan. Het bedrijf verzuimt in communicatie, medewerkers beschikken niet over mandaat en komt gemaakte afspraken niet na!

    Wat is er gebeurd?
    In november 2022 gordijnen besteld, welke pas 6 maanden later (mei 2023) geleverd zijn. Het ging om gordijnen inclusief ophangdienst. Er is door de kwantum verkeerd gecommuniceerd. Op de dag dat de gordijnen geleverd zouden worden (wat is bevestigd per e-mail en sms), is er niemand geweest. De klantenservice meldde mij dat de bestelling vertraagd was, maar kon niet zien tot wanneer. In de tussentijd heb ik niks van de Kwantum mogen vernemen. Ik heb 7 keer zelf contact gezocht met diverse medewerkers en winkels. Wachttijden zijn lang. Medewerkers beschikken niet over mandaat en er is geen initiatief getoond om het probleem op te lossen. Na mijn in gebreke stelling heb ik nogmaals contact gezocht om tot een laatste oplossing te komen. In ruil voor een financiële vergoeding zijn we overeengekomen dat de gordijnen alsnog geleverd mochten worden. De gordijnen zijn inmiddels geleverd, maar als het om de terugbetaling gaat; ook hier: Waar de Kwantum vraagt om begrip en een doorlooptijd van maximaal 10 werkdagen, heb ik hier wederom een telefoontje naar de klantenservice aan moeten besteden en heeft dit in totaal 34 dagen geduurd voordat het geld op mijn rekening stond.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Houten jaloezieën gehele huis

    Bestelling geplaatst (eerst in de winkel geweest, daarna online besteld). Levertijd was 5 weken, RUIM 9 maanden moeten wachten. Tot 4 keer toe monteurs in huis gehad, elke keer was iets mis. Door Kwantum zelf ingemeten, maar toch verkeerde maten, verkeerd materiaal, verkeerde verhoudingen. Elke keer gordijnen incl. rails eraf gehaald door hele huis en dan pas bij aankomst melden dat de bestelling niet compleet is. Doorverwezen worden naar de klantenservice tot 6 keer toe en dan ruim 30+ in de wachtrij staan voordat je een medewerkers telefonisch aan de lijn hebt, dan bericht krijgen dat het een maand later 'hopelijk' geleverd en geïnstalleerd kan worden. Het leukste is nog, nu hangt het eeeeindelijk, trekt het alsnog scheef. Klacht hierover indienen en dan een waardebon van €50 kunnen krijgen, bij een order van duizenden euro's. Wat een drama en slechte klanten beleving!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vloerbedekking

    4 jaar geleden vloerbedekking gekocht voor de hele bovenverdieping en de trap in laten meten stoffeerder zei dat de ondervloer goed was voor het hoogpolige tapijt dat ik had besteld hij heeft het netjes gelegd maar na een paar maanden ging het plat lopen dus een nieuwe stofzuigermond gekocht en die een paar maanden uitgeprobeerd daarna maar een nieuwe stofzuiger gekocht ook dat hielp niet dus weer een andere stofzuigermond gekocht hielp ook niet, in de winkel gevraagd of ik er wat anders aan kon doen maar inmiddels was de garantie periode voorbij en de winkelmedewerkster zei me dat dat waarschijnlijk kwam door de ondervloer dus mijn rechtsbijstand erbij gehaald die konden niets voor mij doen!! inmiddels heb ik de geschillencommissie ingeschakeld en we zijn ook 1,5 jaar verder ik krijg net bericht van het rapport en ach ja dit hoort bij hoogpolig tapijt ja het is met de stofzuiger niet meer te doen maar met je vingers wel????? dus wij als consument zijnde trekken altijd aan het kortste eind fijn ik zet geen stap meer bij de kwantum!!! heel klantonvriendelijk dit grapje kost mij 1500euro en een hoop ergenis, tijd en energie ik adviseer om nooit je vloer bij de kwantum te kopen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen + ophangservice

    Ik heb begin 2022 gordijnen besteld bij Kwantum, inclusief hun ophangservice. Tot 3 x toe opnieuw omdat 1x de lengte niet goed was en 2x de afwerking van de gordijnen heel lelijk. In november 2022 blijkt de stang van de gordijnen helemaal door te zakken. Ik kan de gordijnen niet meer sluiten. Schriftelijke klacht ingediend incl. Foto’s, geen reactie. Januari 2023 telefonische klacht achter gelaten, ze zouden een afspraak inplannen binnen 2 weken. Februari 2023, nog steeds niks vernomen. Weer bellen, weer opnieuw de klacht indienen, inmiddels hangt het stucwerk er ook helemaal af. Ze zouden we binnen 2 weken bellen. Bijna april; NOG STEEDS GEEN AFSPRAAK.

    En het ergste van alles: de vreselijke wachttijd + muziekje als je ze moet bellen.

    ik hoop echt dat ik snel serieus word genomen en ze de boel komen maken en ik nooit meer iets met Kwantum hoef te doen.

    Wij hebben hetzelfde probleem. De rail van de lamellen laat los van het plafond. Ook laten ophangen door de ophang service van kwantum vanwege de garantie. Ook meerdere malen gebeld en zeker een uur per keer in de wacht gestaan, ze zijn totaal niet bereikbaar. Ook al 3 mails en klachtenformulieren opgestuurd maar alleen een bevestiging dat de mail is ontvangen en voor de rest geen reactie, ook een maand geleden inmiddels. Ook naar de winkel geweest om de klacht bij hun voor te leggen, maar zij verwijzen ons weer naar de klantenservice. Ze zeiden wel in de winkel dat de klantenservice een grote ramp was, als zij de klantenservice zelf bellen hangen ze ook een eeuwigheid aan de lijn. Kwantum op deze manier raken jullie klanten kwijt, zal zeker niemand aanraden om lamellen bij jullie te kopen en laten ophangen. Een grote teleurstelling!!!

    Ik heb hetzelfde probleem., dat ze veel te lang zijn en te breed.. (zie mijn bericht hier van vandaag 1 augustus.)

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen

    26 januari 2023 gordijnen besteld, betaald en orderbevestiging gekregen leverdatum 19 tot 33 dagen. bezorging zou dus tussen 14 en 28 februari zijn. helaas!
    13 maart maar eens om een reactie gevraagd. geen antwoord! maar plots geld terug gestort gekregen !? zonder uitleg of verklaring. na telefonisch(eindelijk) contact is het de schuld van het systeem.
    als ik het toch nog wilde hebben of ik het dan even opnieuw wilde bestellen. tuurlijk de laatste ervaringen waren zo fantastisch.. Koekkoek
    conclusie, ze geven niets om je als klant.
    weet waar aan je begint als je iets bij ze besteld..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stoelen

    Op 26 februari 2023 8x stoelen besteld en nog wat anderen dingen. Op 10 maart zouden ze bezorgd worden waarbij ik €50 aan verzendkosten moest betalen. Eenmaal bezorgd zie ik dat de helft van de stoelen geleverd zijn. Bij nabellen hoor ik dat de stoelen niet leverbaar zijn en dat ik mijn geld dan maar terugkreeg (als ik niet nagebeld had, hadden ze het geld wrs gewoon gehouden). Ter compensatie kreeg ik een bon van €10 euro. Via de mail moest ik dan maar een klacht indienen. Dezelfde middag krijg ik een mail dat mijn stoelen verzonden waren. En een aantal dagen later mijn geld en de bon. Opnieuw gebeld waar dan de reactie op mijn klacht of die gezogenaamde verzending van mijn stoelen bleef. Mijn klacht werd afgedaan omdat ze die €10 tegoed wel prima vonden, stoelen zijn dus nooit verzonden. Waardeloze service!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Inbetween gordijnen

    Inbetween gordijnen besteld, alleen de stof dus niet eens laten maken.
    Wat denk je? Weken/ maand(en) levertijd!!
    Niet normaal meer!
    En als je de klantenservice belt dan sta je eerst een half uur in de rij.
    Had al eerder gebeld, maar daar wisten ze niks meer van...


    Bestel er nooit meer gordijnen.

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
53 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

2Cheap
7 reviews

Ontdek op NederlandReview alles over de ervaringen van klanten van 2Cheap. Het online warenhuis heeft een ruim assortiment met allerlei verschillen...

Witgoedhuis.nl
7 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert
19 reviews

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...

Kwantum

Kwantum: Ervaringen
Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

Over Kwantum
De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.

 

Diensten van Kwantum
In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst,  waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen.  Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl  te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

Klachten over Kwantum
Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

}