Kwantum
Alle reviewsKwantum
Alle reviews (305)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Let op!! Speciale lampen in de badkamer
Wij zijn op zoek naar lampen voor in de badkamer en we werden goed geholpen door een meneer van de Kwantum. Die liet ons zien waar de lampen voor de badkamer hangen, want je kunt dus niet zomaar alles in de badkamer hangen! Er moet een speciaal keurmerk opzitten, anders krijg je brand!! Dus wij zijn goed geholpen in de Kwantum!
Beste Kwantum Klantenservice,
Jullie bedankt voor het goede advies!
Groetjes AnsLiever online
Wat een treurigheid in die winkel in Amsterdam-Noord, zo droevig ingericht en die sfeer ook, met die tl-lichten. Maar ze hebben wel veel keuze in betaalbare spullen. Alleen koop ik dat dan liever online, hoef ik niet naar zo'n winkel. En leveren ze het gewoon thuis af :)
Geachte Sarah,
Bedankt voor de tip, wij zullen dit intern doorgeven en hopen dat we er iets aan kunnen veranderen in de toekomst. Fijn dat je de service wel goed vindt!
Met vriendelijke groet,
Kwantum KlantenserviceOnline bezorgservice
Heeel handig dat ik niet meer een busje hoef te huren om spullen bij de Kwantum op te halen. Die kast die ik had gezien, laat ik nu gewoon thuisbezorgen. Top!
Bedankt voor de goede recensie heer/mevrouw van Tillingen! Met vriendelijke groet, Kwantum Klantenservice.
Liever online dan in de winkel bestellen
Ik heb best wel veel dingen bij de Kwantum gekocht. Gewoon vanwege de prijs en ook wel de collectie.
Maar ik kwam er op een gegeven moment niet meer zo graag, omdat ik het personeel in de winkel gewoon niet zo heel vriendelijk vind. Ongeïnteresseerd en gewoon niet erg klantgericht. Meer met zichzelf bezig.
Online is veel beter, want dan heb je met die mensen niet zoveel meer te maken. Bestellen gaat ook echt makkelijk online, je vult wat dingen in en huppakee.
En nog een groot voordeel is dat je dan niet met je nieuwe kledingkast hoeft te zeulen, maar dat deze gewoon wordt thuis bezorgd.Precies. Ontzettend dom en ongeinteresseerd personeel. Maken fout op fout en daar is de klant de dupe van. Maar ook hier geldt If you pay peanuts, you get monkeys! Een normaal mens gaat niet voor de Kwantum werken.
Deze mening deel ik niet met u.
Het personeel in de filialen Meppel en Hoogeveen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.Lamellen
Bestel nooit wat bij Kwantum! Het kan gewoon nooit goed gaan. Het hoofdkantoor communiceert gewoon niet met klant en winkel. Een ochtend voor niks gewacht op ophangdienst. Weken later winkel a/d lijn om weer te vragen vervolgens te klagen, word ik afgesnauwd want het ligt niet aan de winkel, maar aan hoofdkantoor, dus ik moet niet boos op hun worden. Ondertussen al meerdere problemen ondervonden met 2 bestellingen. Nooit meer!
Curtains
Worst store ever - DO NOT BUY HERE.
I have no words to describe the nightmare experience I am having with this store. I order custom made curtains in the store in de Pijp - after more than a month receiving no emails and calling the store once in a while to check on my order (even went there 2x) I got an email saying your order was delivered to the neighbor a month ago. WHAT?
I mean I had been talking with an employee 3 days before and no one told me this. Now the neighbor (not even the same building - unbelievable) says he doesn't have it and apparently it's nobody's responsibility.
I have been calling the customer service almost every day for the past MONTH! I don't have curtains or my money and every time I call they end up saying I am right and will process a new order (just wait for our confirmation email) just so that another person tells me the next day IT'S NOT POSSIBLE.
I am desperate. Asked to make a formal complaint - not possible. Asked to have my money back - not possible. Asked for my curtains - not possible. Don't know what to do anymore.
Reading the other comments here I see this is not an isolated case. THIS STORE IS A SCAM. BE AWAREecht een hele leuke winkel!!
Ik snap niet waarom iedereen zo zit te zeuren op Kwantum!
Ik vind het echt een hele leuke winkel!
Ze hebben allemaal leuke dingetjes, zowel groot als klein, en alles is even goedkoop!
Ik vind het het leukst om het in de winkel te kopen, want dan loop je nog eens ergens tegenaan en dat kan zomaar iets heel leuks zijn dat je net nodig had!
Maar ik heb ook wel eens iets online besteld en dan heb je soms ineens een interessante aanbieding. En het is ook wel zo makkelijk als ze die zware spullen komen leveren en dat je dan niet zelf hoeft te sjouwen!keukenkastje met kras gratis geruild
We hadden een keukenkastje in de winkel gezien en deze toen online besteld voor de levering
Maar toen we het uitpakten, bleek dat er een lelijke kras opzat. Echt zo aan de voorkant, heel erg in het zicht.
Het was een goedkope kast daarom dacht ik dat je niet kan ruilen
Maar we zijn toen weer naar de winkel gegaan en toen hebben ze het voor ons opgelost en gebeld en we konden de kast gewoon omruilen voor een nieuwe
die was wel goed!
het kostte niks extra's en was met een paar dagen geregeldGordijnen
In de kwantum te Hilversum werd geholpen door annemarie. Ik zocht gordijnen die bij mijn behang paste en zij hielp mij om de juiste kleurencombinatie te maken. Ze stelde mij veel vragen en liet mij veel zien zoals welke kleur ringen het beste erbij paste en of ik doorschijnende gordijnen wilde of niet. Ik vond dat ze heel betrokken was bij mijn beslissing en zeer prettig om mee te praten. Uiteindelijk zijn we samen tot een besluit gekomen en heeft ze alles netjes uitgerekend en nog dubbel gecheckt met mij. Een hele fijne ervaring voor mij.
Loungeset Salerno
Levering was netjes op tijd. Grote doos in de voortuin geplaatst. Bij het uitpakken constateerde wij dat de kleur en het motief van de 2 en 3zits niet gelijkwaardig waren aan elkaar, soort vlag op een modderschuit.
Na 3 kwartier in de wacht bij de klantenservice, toch wel netjes geholpen. Er wordt een nieuwe opgestuurd maar wanneer is niet duidelijk, heb duidelijk aangegeven dat wij wel een set met “een” kleur en motief willen hebben en dat ze deze anders ook direct mee terug krijgen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.Plissegordijnen plaatsen
Januari 2022 plissegordijnen besteld, tot op heden (30 mei) is het voor de montagedienst na 3 pogingen niet mogelijk gebleken de gordijnen goed te bevestigen. Behoorlijke boorschade en vlekken om het kozijn
(nieuwbouwwoning geschilderd door schildersbedrijf) en 1 tijdens de werkzaamheden gesneuveld gordijn, wat dus weer opnieuw besteld moet worden. Klantendienst heel slecht bereikbaar, wachttijd minimaal 30 minuten. Trieste vertoning, daar woon je zeker niet beter van!Lamellen
Wat een waardeloos bedrijf!
Slechte producten.
Slechte montage.
En het allerergste:. Totaal onbereikbaar.
Telefoon wordt niet opgenomen.
Mail wordt niet beantwoord zelfs geen ontvangstbevestiging.
Wat een treurigheid.
Niet goed: geld weg!Vloeren
Vandaag 17-05-2022 zeil laten plaatsen
In de keuken ik heb nog nooit zulke zooi gezien
Op advies van medewerkers van afdeling vloeren
Hebben wij dit genomen 2 mannen hebben het gelegd toen ze bijna klaar waren vroeg ik er zitten heel veel hobbels in ik kreeg als antwoord
Kom dat het in de bus op gerold was
Ze hadden het zelf ook al door dat het niet goed
Zat dus kwantum geen mooie reclame
Wat ik wel jammer vind dat ik er geen foto’s
Kan plaatsenParasol
Het produkt bestellen was een makkie
Ophalen in de winkel niet
Hangt bij receptie briefje bestelling ophalen bij de vloeren
Da,s voor een minder valude een pokke end lopen
Niemand aanweezig daar dus onverrichte zaken terug
Een lusteloos medewerker die er duidelijk geen zin in had vertelde me om nog maar eens te kijken
Ik weigerde en uiteindelijk werd het produkt kangs de kassa aangeleverd tot de auto door een vriendelijke dame die ghelp het produkt in de auto te krijgen
Advies aan kwantum om bestekde artukwlen bij de in/uitgang op te slaan voor een snelle afhandelingGordijnen en lamellen
Zomer vorig jaar gordijnen en lamellen gekocht. Oktober vorig jaar geleverd.
Gordijnen scheef genaaid, lamellen verkeerd geleverd, sluiten niet en slecht gemonteerd.
Mailtjes werden niet beantwoord.
Telefonisch onbereikbaar.
Uiteindelijk stampij in de winkel gemaakt en toen is er een "specialist" geweest.
Na weer 2 maanden! Nieuwe en goede gordijnen.
Aardige "Specialist" had ook nieuwe lamellen bij zich echter met dezelfde gebreken en dezelfde fouten ondanks mijn verzoek eerst te komen kijken en opnieuw te meten.
Nu houdt Kwantum zich weer onbereikbaar.
Mailtjes worden niet beantwoord zelfs geen bericht van ontvangst.
Eerdaags maar weer eens paniek maken in de winkel in Amersfoort.
Misschien helpt dat.
Advies: Koop niet bij Kwantum. Koop je er wel betaal niet eerder dan na volle tevredenheid.
Want eenmaal betaald betekent einde service.Diverse producten via webshop, aflevering aan huis
27 maart heb ik een rol zeil, een fietskratje, stoel en 6 armaturen besteld met als afleverdatum 25 april.
Op maandag 25 april ontving ik het zeil en het kratje.
Hele dag vrij voor moeten nemen, maar ingecalculeerd.
De rest van de zending stond als niet verzonden op de bon.
In de avond van de 25e ontving ik het bericht dat de andere artikelen verwerkt waren
En toen werd het stil.
Geen reactie op mail en na 3x ruim een half uur in de wacht bij de klantenservice maar weer in de mail geklommen.
Nu donderdag 28 april heb ik nog steeds geen enkel bericht mogen ontvangen, ook weet ik niet wanneer de zending geleverd gaat worden en is ondertussen de hulp voor het ophangen van de armaturen afgebeld.
Maar nu het volgende, sommige mensen moeten werken.
Straks staan ze voor de deur als ik er niet ben en krijg ik extra vrachtkosten €75 aan mijn broek....
Lijkt mij niet juist....
Hoe nu verder?Stoelen
Begin april bestelling geleverd, eettafel en 4 stoelen. Door verbouwing zijn deze opgeslagen in een lege kamer, op de doos staat duidelijk 4 stuks, blijkt na het openen 2 stuks te bevatten. Na langdradig gedoe eindelijk iemand aan de telefoon, in de winkel word je namelijk niet geholpen en doorgestuurd naar een klantenservice die te bereiken is door een 0900 nummer te bellen. En dan komt het mooie, zowel kwantum als het afleverbedrijf wisten allebei allang dat er geen 4 maar 2 stoelen geleverd zijn. Ze zijn het alleen vergeten te geven aan degene die er voor betaald! Overige 2 stoelen zouden dan opgehaald worden, verder is het mijn probleem, ik zit zonder stoelen. Maar zelfs dat kunnen ze niet regelen, want het weegt namelijk niet genoeg om opgehaald te worden. Of ik het even zelf met PostNL kan versturen of terug brengen in de winkel..
dus mensen, kijk uit als je hier wat koopt, de service is zwaar KUT!
Morgen de stoelen terug brengen en me geld ophalen, en dat was de laatste stap die ik ooit in die verrotte winkel gezet heb!Tuinstoelen
Zeer slechte service. Wacht al een maand op de stoelen. Helaas geen voortgang bericht. Wanneer je belt om te vragen naar de status hebben ze geen idee. Zeer slecht ontwikkeld omtrent het online bestellen.
vloer en deze is niet geleverd
Begin maart in de winkel een vloer gekocht die begin april geleverd ging worden. Op de dag van levering komt de bezorgdienst met ondervloer en plinten maar geen vloer. Kwantum zelf moeten bellen: na ongeveer een half uur in de wacht kregen we de informatie dat de vloer niet meer geleverd ging worden want die was uit het assortiment gehaald. Niemand heeft in die maand contact met ons gezocht om te melden dat de vloer niet meer geleverd werd. De klantenservice was een soort drama want het kwam erop neer dat we het geld pas terug kregen als de wel geleverde items terug waren. Dus de Fa. Kwantum had en de vloer en het geld van de niet geleverde vloer en de klant had 0,0 product. En daarboven op heeft kwantum niet 1x de moeite genomen om zelf contact met ons op te nemen over deze kwestie en excuses te maken voor hoe de hele kwestie was gegaan. De klantenservice is erg van vasthouden aan de regels en niet meedenken met de klant. Het is de eerste en laatste keer geweest dat we bij Kwantum een vloer hebben gekocht. Uiteindelijk heeft de winkel waar de vloer was gekocht het heel netjes opgelost alle complimenten daarvoor!!
Vloerbedekking trap
Afspraak zonder overleg 3x verzet via een mailtje, bellen of mailen naar Kwantum heeft geen zin, je hebt je maar aan te passen. Ook afval niet volgens afspraak achter gelaten. 1e en laatste keer Kwantum.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Wat anderen zeggen over dit bedrijf? Je zou het ook echt moeten lezen, nog voordat je een aankoopbeslissing gaat doen. Het kopen van een product bi...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
Beste Ans,
Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Wij bedanken je voor de goede recensie.
Met vriendelijke groet,
^Rita Kwantum Klantenservice.