Kleren.com
Alle reviewsKleren.com
Alle reviews (2)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Jeans
We hebben jeans gekocht. Enkele dagen na de retour termijn teruggestuurd (slechts 2weken). We kregen echter niets retour. Kleding heeft het bedrijf gehouden. Na een review beloofde het bedrijf het geld alsnog terug te storten als we review zouden verwijderen. Review verwijderd, maar geen terugbetaling na maanden wachten. Dat vraagt om een nieuwe slechte review. Ik koop er nooit meer.
Mooie nette kleren
Mijn zoon zit in de tweede klas van de middelbare school en groeit als kool. Dat is natuurlijk helemaal leuk, maar dat betekent ook dat hij veel kleding nodig heeft. Dat loopt op zichzelf al behoorlijk in de papieren, maar er is nog iets anders. Die kinderen moeten allemaal merkkleding hebben. Dat vind ik aan de ene kant prima. Ik snap best dat ze er bij willen horen. Natuurlijk proberen we hem iets bij te brengen dat merkkleding niet alles zegt, maar toch. ze mogen van mij best wat merkkleding. De prijzen zijn echter behoorlijk hoog. Op kleren.com vind ik echter voldoende kleding tegen outletprijzen. Dat scheelt behoorlijk in de aanschafprijs.
Hoewel ik geen enorme fan ben van outletshops (vaak de goede maten niet meer, beperkt assortiment) vind ik bij kleren.com alles wat ik nodig heb. De levering is altijd netjes en de kwaliteit altijd goed. Mij hoor je daarom niet klagen en ik blijf hier zeker klant.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen