Kees Smit Tuinmeubelen
Alle reviewsKees Smit Tuinmeubelen
Alle reviews (60)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Tuinstoelen
6 tuinstoelen gekocht. Zeer duidelijke communicatie. Levering konden we zelf een datum voor kiezen. De dag voor levering fijn een sms met een tijdsbestek van 2 uur.
Er was 1 stoel niet goed afgewerkt.
Dat was geen probleem na contact met klantenservice.
De stoel werd kosteloos omgeruild en na 3 dagen stond de nieuwe stoel erbij.
Alleen maar top.Tuinmeubelen, stoelen en tafel
Kees Smit tuinmeubelen, prachtige showroom en prima geholpen. Aflevering echt waardeloos, stoelen en tafelpoot werden afgeleverd, het blad was nergens te vinden. Wij zouden gebeld worden, niet dus. Keer op keer gebeld en elke keer een andere leugen. een paar dagen voor onze vakantie werd het blad geleverd. Wij vroegen om een factuur en deze zou gemaild worden, wederom geen gehoor van kees smit. Behalve toen wij terug kwamen van vakantie middels een brief van de deurwaarder. Gelijk betaald.
In conclusie, een leugenachtige business en niet te vertrouwen. Als je bedonderd wilt worden moet je daar zijn.Tuinbank met 2 bijpassende stoelen
Kees Smit heeft een prachtige grote winkel (in Amersfoort) met veel keuzes. Een eigen gratis parkeergarage onder de zaak. Geen opdringerige verkopers. Kortom het is heerlijk winkelen hier. Na onze aankoop kregen we een heerlijk kopje koffie met koek in hun eigen restaurant-ruimte.
Toen de meubels werden bezorgd ging het helaas fout.
We kregen 2 verschillende kleuren. Toen ik de chauffeur vroeg om gelijk de foute kleur weer mee retour te nemen, kreeg ik te horen dat dat niet kon. Omdat ze een extern bedrijf zijn. Dus moesten we ze tijdelijk houden. Ook het karton wat om de bank en stoelen zat namen ze niet mee terug. Dat is wel een verbeterpunt hoor!
Maar goed. Toen moest ik zelf een afspraak maken om de twee verkeerde stoelen om te laten ruilen. Dat kan niet op zaterdag. Zo jammer. Want ik had al vrij moeten nemen toen de set werd gebracht en nu nog een keer. Terwijl dit niet mijn fout was. Ik heb daarover gebeld maar kreeg alleen maar “sorry” te horen. Ik heb nog gezegd dat fouten gemaakt kunnen worden, maar vind het niet terecht dat wij dat moesten oplossen. Dus WEER een vrije dag moeten nemen (omdat ze niet op zaterdag komen).En WEER een berg karton wat we zelf moesten afvoeren. Ze hadden op zijn minst een boeket bloemen kunnen sturen voor het ongemak. Maar helaas…
We zijn erg uiteindelijk erg blij met de set maar hoe ze met klachten omgaan is een slechte zaak.
Groetjes Carla v.d BergeTuin Lounge set
Door goed advies en begeleiding van Kees Smit geen miskoop gedaan, bedankt.
Heel erg goed geadviseerd bij Kees Smit Tuinmeubelen! De verkoper had heel veel geduld voor ons. Hij was zeer en zeer vriendelijk!
Heel erg tevreden over deze service en wij komen hier ZEKER terug!!Tuintafel met 6 stoelen
Voor 3 jaar terug de set gekocht. Stoelen in de winter (ondanks dat ze zeggen dat dat niet hoeft ) binnen gezet. In het voorjaar de stoelen weer buiten gezet. Halverwege de zomer kwamen we er bij toeval achter dat er bij een stoel een scheurtje vlak naast de rand in de zitting zat. Mijn vriend gebeld, 2x een uur in de wacht gestaan. Kees Smit niet bereikbaar. Gemaild en daarna weer gebeld. Er werd hem mede gedeeld dat ze een nieuwe stof voor de zitting konden opsturen voor 25 euro. Moest je er zelf maar aanmaken. Of voor 25 euro extra werd de stoel gemaakt. Gingen we niet mee akkoord. Na een lange discussie ( na 3 seizoenen, en minimaal gebruik van de stoelen nu al een scheur in de stof) wilden ze hem voor 25 euro repareren. Dit hebben we laten doen. Even dachten we dat het toch onder de garantie viel omdat een factuur uitbleef. Lag er na 4 weken een herinnering op de mat, terwijl we nooit een factuur hebben ontvangen.. Wij gaan NOOIT MEER naar Kees Smit En zullen het iedereen die ons er naar vraagt afraden hier naar toe te gaan.
Diningtafels
In juni kocht ik bij Kees Smit een diningset Forza Caluso. Bij binnenkomst bleek de tafel beschadigd te zijn. De tafel werd omgeruild binnen een week, bij binnenkomst bleek ook de andere tafel beschadigd.
Echter Kees Smit kon dezelfde tafel niet meer leveren, toen hebben wij de tafel Bellagio Veneto
Diningtafel uitgezocht was wel 300 euro duurder.
Binnen een week kwam deze tafel binnen, en de andere tafel ging retour.
Bij het uitpakken van deze tafel bleek deze ook beschadigd te zijn en vol met vlekken te zitten, welke wij er zelfs met groene zeep niet uitkregen.
E.e.a. Is niet goed voor je gemoedsrust.
Te meer omdat ik 79 jaar ben, en ik een mannetje moest inschakelen die tafel in elkaar zetten en de verpakkingsmateriaal meenam kosten inmiddels
3 x 35,00 euro. Gebeld met Kees Smit die mij voorstelde de tafel om te ruilen, of een compensatie te krijgen. Ik heb voor compensatie gekozen omdat ik bang was voor de Wet van Murphy. , (wat betekend alles wat fout kan gaan,
Zal fout gaan.)
Met veel gemarchandeer kwam Kees Smit met €50,00 compensatie, waarbij. Niet mee akkoord ging. Uiteindelijk werd er een compensatie verleend van € 75,00. Een godspe………
De ergenis, en de kosten die ik heb moeten maken van 105,00 euro, heeft mij doen besluiten om nooit meer iets bij Kees Smit te kopen, en familie en kennissen die ik over de vloer krijg zullen een zelfde gevoel krijgen.
KEES SMIT BEDANKT.Table and 6 chairs
Very disappointed. I received my order of a new garden table and chairs on June 18th. When we unpacked the items we noticed some of the chairs had scratches, missing paint and black marker covering the scratches. (Almost like someone covered them up to send back?). On the same day of receipt, I sent in the complaint and we are now on day 17 with no answer from Kees Smit. I have been in the waiting line for their customer service all morning. The first call lasted 45 mins and then I was hung up on my the automated service. Now I am 10 mins into my second try. This is very unfair especially when the products are not cheap. I expected better service from such a big company.
2 stoelen
Als je de winkel binnenloopt zijn er erg veel verkopers die je maar al te graag iets willen verkopen. We hebben 2 stoelen gekocht die binnen 2 weken zouden worden geleverd. De 2 weken zijn inmiddels al een week voorbij en we horen niks. Inmiddels sta ik om 9.00 uur in de ochtend al 44 minuten in de wacht om iemand van de klantenservice te spreken.. Goeie service inderdaad zover het de verkoop betreft..
parasol
foute levering en totaal geen opvolging via klantendienst.
zeer droevige ervaringkussenkisten
Ik wil mijn order annuleren en stuur daarom een mailtje naar de klantenservice. Automatische reactie: er wordt binnen 10!! werkdagen gereageerd. Veel te lang natuurlijk en daarom maar even bellen. Heb inmiddels al 2x bijna een uur in de wachtrij gestaan. Niemand gesproken en helemaal horendol van het irritante deuntje. Nog niets kunnen annuleren dus. Dit was een eenmalige bestelling bij Kees Smit.
Sunyard Oxford Dining tuintafel
Bestelling geplaatst op 29/5.Bevestiging op 29/5 in huis. Afspraak met vervoerder Jos Dusseldorp uit Lichtenvoorde op 31/5 dat tafel op maandag 7/6 bezorgd wordt. Laten op 7/6 niets van zich horen !! Vervoerder en Kees Smit niet telefonisch bereikbaar. (twee keer een half uur in de wacht !) Op dinsdagmorgen 08.00 u. vervoerder aan de telefoon. "vergeten in te laden " Nieuwe afspraak: levering op 9 juni 11.30 en 14.30 u. Weer niemand gekomen. Om 16.00 u telefoon van Dusseldorp: vergeten in te laden ! Bezorgen niet eerder dan di. 15/6 . Kopen: graag dank u wel. Levering super knoeiwerk. Ze moesten zich rot schamen. Gauw een andere vervoerder zoeken. Zo behandel je de klant niet. Ergerlijk !!!
Hartman kuipstoel
Zondags besteld, meteen maandagochtend er na al geleverd.
Keurig verpakt.
Binnen 5 minuten stond de stoel in mijn tuin te pronken. Zit heerlijk. Ik ben er erg blij mee. Gratis kussen erbij gekregen.Teakhouten tuintafel met 6 stoelen
Ik had een mail gestuurd naar aanleiding van vlekken in mijn nieuwe teakhouten tuintafel die ik er niet uit kreeg. Vlekken ontstaan tijdens een bbq, vetvlekken. Drie dagen later werd een pakket bezorgd met daarin teakreiniger met spuit en schuurspons, gebruiksaanwijzing, kostenloos. Super service Kees Smit.
tuinset
Ik heb een tuinset gekocht in de winkel te Amersfoort. Leuk contact in de winkel. Helaas werd er niets verteld over de levering. Er staat daar een tafel van 220 meter. De verkoper vertelde mij niet dat dit een bouwpakket is en dat ik dat zelf in elkaar moet zetten. Bij de daadwerkelijke bezorging kreeg ik drie waanzinnig grote dozen. De tafel is een bouwpakket en niet te tillen. De dozen staan in mijn schuur waardoor ik de schuur niet meer kan gebruiken. Contact met Kees Smit levert niets op dan een welgemeend excuus ik had geïnformeerd moeten orden in de winkel. Dat ik de meubels zelf in elkaar moet zetten en dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen wordt. Ze zeggen dat ze voor de levering een e-mail hebben verstuurd waar dat in stond. Dus na de aankoop wordt ik per e-mail geinofrmaeerd over iets wat ik aanschaf in de winkel. Ik ben een alleenstaande vrouw kan de dozen niet verplaatsen te zwaar. Te chauffeurs was te laat en pinnen was ook niet mogelijk dus heb ik beleefd het bedrag zelf overgemaakt. Ik dacht dit lossen we op maar nee excuses maar verder bekijk het maar met je dozen en bouwpakket. Heet slecht KEES SMIT.
tuin set
na klacht nieuwe tafel probleem loos ruilen ,zelfde klacht bij de zelfde tafel die omgeruild was .konden een nieuwe keus maken voor een andere tafel .we hebben een nieuwe set gekozen ,heel blij met deze top service .kan menige zaak wat van leren
tuinset
5 jaar geleden tuinxet gekocht. Levering en produkt conform afspraak. Veel plezier van. Afgelopen week sneuvelde er 3 armleggers van 2 verschillende stoelen. Kees een mail gestuurd en vraag voor reparatie kosten. Set al ver buiten garantie. Binnen enkele dagen reactie waarin Kees mijn zeer positief verraste. Ik heb binnen 3 werkdagen KOSTELOOS voor 4 stoelen nieuwe armleggers ontvangen. Na instructie zeer eenvoudig zelf te monteren. Top Kees waar vind je tegenwoordig nog deze service.
Dakparasol
Geweldige service van dit bedrijf. Speciaal voor mij gaan zoeken naar een laatste artikel in hun magazijn en zonder extra kosten bezorgd.
Ook aan de telefoon goede en vriendelijke service. Kan Kees Smit zeker aanraden!intenso villagoi dining tuinstoel + Madison Elegance tuinkussens 77x47
1) frame van 1 stoel is 1 moer niet gelast. 8x bouten niet geleverd.
2) Verkeerde kussens geleverd
Afgesproken via de supervisor alles retour in 1 doos ( 1m3 )
Op afgesproken tijd stond Brinks bij mij voor de deur echter alleen de bestelde goede kussens bij in de doos. Geen 2 stoelen !!!!
Kees Smit zou met mij spoedig contact opnemen, heb zelf maar gebeld. Weer het zelfde verhaal verteld aan medewerker. Medewerker zegt dat er een andere levering zou moeten komen.
Conclusie: communicatie tussen medewerkers van wat er is afgesproken SLECHT.
Inpakken en checken juiste spullen: SLECHT.
Klant moet maar afwachten wanneer Brinks de juiste opdracht krijgt om stoelen te krijgen. Dit is toch raar dat het niet in eenkeer goed kan gaan afgezien dat dit extra kosten en een ontevreden klant betreft.
Een eventuele vervolg order zou ik Keessmit NIET aanbevelentuinset met houten tafel
Eind vorig jaar hebben wij een tuinset gekocht bij Kees Smit. Een houten tafel met 6 stoelen. Na een paar maanden zitten er behoorlijke scheuren in het tafelblad. Natuurlijk weten wij dat hout een natuurproduct is wat werkt. Maar zo erg dat de glazen scheef staan en omvallen..
Deze klacht heb ik een aantal weken geleden ingediend via de klantenservice. Ik ben 6 weken bezig geweest om in contact te komen, bellen, opnieuw een mailtje en weer een mailtje.. Nu hebben wij eindelijk een reactie mogen ontvangen, de klacht wordt niet in behandeling genomen en ze wensen ons veel plezier met deze prachtige tafel!! Kortom, wij kopen natuurlijk nooit meer iets bij Kees Smit!parasols 30 stuks met voet
afgesproken dat de parasols vrijdag 3 juli 2020 geleverd zouden worden. Nu wordt dit maandag 6 juli a.s. dan zijn de parasols te laat voor de bijeenkomst. Afspraak is afspraak. Niet bestellen bij Kees Smit zij komen levering niet na.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
