JBL
Alle reviewsJBL
Alle reviews (53)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
5.1 bar en gratis oordopjes
Wat een kut bedrijf ik heb mijn retour netjes terug gestuurd ze willen geen geld terug geven omdat ik mijn pakketje niet goed heb verstuurd ik heb het pakketje niet een uitgepakt heb alleen de etiketten er afgehaald en hun retour label er opgeplakt ik raad iedereen aan om hier niet te bestellen
Zelfs de klantenservice is ruk je wordt steeds maar in de wacht gezet en er is niemand die je kan helpen ik ben zelfs al 3 keer zo weg ge druktSoundbar,1.9
Vriendelijk is lastig, maar ondanks alles ok oprecht dat zeker.
De levering te laat, de bezorging redelijk,de retournering te erg voor woorden.
Product voldeed niet, alles volgens de regels teruggestuurd.
Nu 3 maanden later nog steeds mijn geld niet terug .
Bellen, mailen met de klantenservice levert totaal niets op.
De bezorgdienst UPS,geeft de claim als product verlies.
Nu strijd tussen JBL en UPS, maar mijn geld, als klant vergeet iedereen.
Wat kan ik doen, kan iemand mij helpen.
Eerlijk gezegd ik ben in alle staten.
Mvg, Leo.Klantenservice
We kijken altijd als eerste bij JBL voor onze geluidsapparatuur.
Helaas is de service als je iets koopt wat al kapot is, niet zo goed als het geluid.
Medewerkers zijn niet bevoegd om iets toe te zeggen en na ruim 3 weken ellende te hebben gehad met de 9.1 soundbar, werd er geen moeite gedaan om deze om te ruilen.
Uiteraard retour gestuurd en voor het eerst sinds jaren staat er een ander merk op de kast.Soundbar
De service van dit bedrijf is ver te zoeken. Sound bar nog geen 30 dagen oud functioneert niet naar behoren heeft een irritante plop plop geluid maar nemen hem niet terug omdat er geen oringeel doos meer is alsof de sound bar hierdoor niet functioneert. Blijven maar heen en weer mailen maar komen niet met de oplossing en dan ineens door het heen en weer gemail is de 30 dagen voorbij. Ik koop ook nooit meer iets bij dit bedrijf. Services ver te zoeken en dus bagger! Mensen denk heel goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat. Zonde van je geld!
Slechte service
JBL Flip Essential:
Bericht gestuurd omdat de knoppen niet meer functioneren. I.p.v. een reparatie voor te stellen, gaat men uitleggen dat de garantie verlopen is omdat ik een handeling heb uitgevoerd welke voorgesteld wordt door JBL customer support USA (zeg gewoon dat het product een jaar en twee maanden geleden gekocht is en dat je geen garantie geeft dan hoef je jezelf er niet onderuit te draaien). Uit de volgende reactie maak ik op dat ze niet kunnen repareren, want het is een hardware issue en die kan niet hersteld worden.
De laatste belediging naar je klant is dan een korting code te sturen om een nieuwe te bestellen....Jbl soundbar 9.1
Na het lezen van wat negatieve reviews was ik blij verrast met hoe goed ik werd geholpen, had wat vragen over de soundbar en de persoon die mij aan de lijn had was erg helpvol
Jbl box flip4 en een koptelefoon.
Ewa ewa echt heel kontent topi top
Ik heb me box nu al 1 jaar en me koptelefoon 2jaar echt alle 2 top goeie basJBL TUNE 225TWS (Zwart)
Erg ontevreden over JBL.
Via een actie van de plaatselijke supermarkt oortjes, de JBL TUNE 225TWS (Zwart) gekocht. Na enkele malen gebruik laden de oortjes niet meer op (7 keer gebruikt). Hierop nam ik contact op met de klachten garantieafdeling. Ik kon het product opsturen voor reparatie. Ik kreeg de oortjes na reparatie terug. Na 2 maal te hebben gebruikt kon ik de oortjes niet meer opladen. Nogmaals contact gehad met de afdeling klachten en garantie. Het bleek dat ze de verkeerde oortjes hadden terug gestuurd. Ze hadden nieuwe op willen sturen maar hadden per abuis de kapotte opgestuurd. Nogmaals de kapotte oordopjes opgestuurd en na een tijdje kreeg ik nieuwe thuisgestuurd. Deze circa 5 keer gebruikt en ze laden niet meer op. Wederom contact gehad met de garantie klachtenafhandeling. Of ik dit keer foto's wilde opsturen. Dit gedaan. Nadat ze 2 maal de foto's hadden bestudeerd was de conclusie waterschade. Dit omdat er aanslag op de oordopjes zat en het KON zijn dat er oplaadpinnetje was afgebroken. De eindconclusie was geen garantie. Wel kreeg ik een korting bon om een nieuw product met 20% korting kopen. Ondertussen wel een half jaar verder. De prijs was omdat het een actie was wel aantrekkelijk. Uiteindelijk was goedkoop duurkoop.
Een ezel stoot stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen dus voor mij geen JBL meer.Jbl soundbar bar 5.1 blkep
Pluspunt mooi design
Minpunt de Electronica zaak waar ik het gekocht heb krijgt het niet geïnstalleerd ook niet met de app zij beweren nu dat het aan mijn hoorapparaat ligt en aan mijn 65 inch TV medion 1 jaar oud...
Ik heb achter me totaal geen effecten... Niks nada noppes... Nu vraag ik me af of ik via een jbl consulent kan verder geholpen wordenJBL Cinema SB120
Prima product, echter was de afstandbediening na korte tijd defect.
Sinds eind mei bezig geweest met het regelen van een vervangend onderdeel.
Tot op heden is er nog geen vervangend product/onderdeel verstuurdjbl charge3
JBL charge 3 bluetoothspeaker sinds 2.5 jaar in gebruik.Speaker uit de garantie en krakend geluid.Schijnt aan de speakeraansluitingen te liggen.Jammer! Reparatie niet rendabel.
Ga eens een ander merk proberen.Charge 5
Koop je een charge 5 ontvang je gebruikte charge 4. Nog steeds geen oplossing maar ik heb wel betaald. Nooit geen jbl meer.
Wat een zooitje.Partybox 100
Ik bestelde hier mij box een week geleden met het idee 1 a 2 werkdagen is die er ondertussen was het 3 werkdagen later dus ik dacht ik bel even bleek dat die er over 2 a 3 dagen was ik nu weer 2 a 3 werkdagen wachten nog steeds niks binnen dus ik weer gebeld nee hij komt pas over 10 dagen binnen dus als je het ergens anders kan kopen doe het en niet bij jbl zelf
Maart 2021
2x party box en 2 microfoons gekocht werk het niet.Na 5 dagen over en weer gemaild te hebben nog steeds geen oplossing, microfoons connectie niet......slechte service alleen maar we gaan er aan werken....
NIEUWE SPULLEN VAN JBL........Jbl charge 4
Via ING rentepunten 25% kortingsvoucher gekocht en daarmee een JBL charge 4 besteld. Na levering bleek product defect. Zelf product terug moeten sturen en 1 week moeten wachten op mijn geld terug. I.p.v. dat JBL/Harman Kardon zegt excuses wij gaan het in orde maken, leggen ze alles bij mij neer. Wachten op nieuwe codes/heractivering wat niet is gebeurd, meermaals moeten bellen waaronder met UK. 0 excuses, 0 service en nog geen werkend product
JBL 55BT
Draadloze koptelefoon bij JBL besteld. Na één jaar is de hoofdband gebroken en daardoor niet meer bruikbaar. Contact opgenomen met de klantenservice. Zij zeggen dat dit buiten de garantie valt.
De koptelefoon is meegeweest in een rugzak voor een fietstocht van 5 minuten. Er is niks geks mee gebeurd, en hij heeft al vaker in deze rugzak gezeten. Dit is niet de kwaliteit die ik verwacht van een koptelefoon van 100 euro. Hier wordt helaas door de klantenservice niks aan gedaan.Jbl charge 4
Wij hebben op 27-11-2020, een jbl charge 4 gekocht en je raad het al nog niks , mailen bellen enz niks help ,hoop excuus, en beloven dat ze binnen twee werkdagen terug bellen of mailen . Zo schandalig is dit dat je bijna drie weken moet wachten en dan heb je nog niks .
Jbl speaker extreme
Ik heb 31 oktober een bestelling geplaatst voor het kado van mijn vriend. Er stond bij 1 tot 2 werkdagen levertijd. Mijn vriend is vrijdag 6 November jarig. Dit zou makkelijk moeten kunnen volgens de site. Nu was mijn vriend gisteren jarig en het kado is er nog niet. Ik vind dit heel slecht. Ik heb zelfs tussendoor gebeld maar het enige wat ze segment is excuus. Daar heb ik niks aan. Mijn vriend heeft al geen feestje wegens corona, maar nu ook nog geen kado.
JBL flip 5
Op maandag 26 oktober bestelling geplaatst, op donderdag 29 oktober gaf mijn bestelstatus aan: 'niet verzonden'. Ik belde de 29ste met de klantenservice en mij werd verzekerd dat ik de volgende dag of uiterlijk zaterdag 31 oktober mijn bestelling zou ontvangen. Bestelling kwam niet. Op maandag 2 november naar mijn bestelstatus gekeken: 'niet verzonden'. Dit was al 8 dagen na het plaatsen van de bestelling. Ik wilde de bestelling annuleren om ergens anders een speaker te kopen. Maar omdat ik de bestelling op naam van mijn zoontje gezet had (et was een kadootje voor hem), mocht ik de bestelling van de klantenservice niet annuleren: dat moest volgens de klantenservice mijn zoontje doen....(!!!) Ik bestel hier NOOIT meer iets: er is vanuit JBL geen enkele communicatie geweest over een eventuele vertraging van de bestelling, en ik daarbij mag ik de bestelling niet eens annuleren! Zeer slechte 'service' van dit bedrijf.
Levering Jbl partybox 100
Op de website staat 1,2 dagen levertijd. Dit klopte niet, het product was niet op voorraad. Vervolgens had ik een bepaalde datum gekregen waarvan hun zeiden dat ik er vanuit kon gaan dat ze dan weer op voorraad waren en direct zouden worden verzonden.
Ik op deze dag contact opnemen, maar ze konden me geen antwoord geven of dit product al binnen was gekomen of eventueel was verzonden.
Na heel wat mails en telefoon gesprekken is nog steeds niet mijn bestelling verzonden !
Ter compensatie kunnen ze alleen 20 % korting vouchers aanbieden zodat ik hier alsnog weer een keer zou moeten bestellen. Grote onzin deze tegemoet koming. Met ING spaarpunten kan je 25 % korting krijgen dus een zogenaamde tegemoet koming zit er bij jbl niet bij.
Waardeloos bedrijf
Anderen bekeken ook

Televisie kijken in de badkamer, zijn daar goede oplossingen voor te vinden? Want als je een uurtje in bad gaat zou het natuurlijk wel leuk zijn al...

Foto de Vakman is meer dan alleen dé vakman op het gebied van camera’s. Nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die hier hun camera k...

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...
