I-KOOK Keukens
Alle reviewsI-KOOK Keukens
Alle reviews (53)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Op zoek naar ander bedrijf maar kom hier uit.
Keuken
Erg goed geholpen bij het aankopen van de keuken. Daarna is het alleen maar mis gegaan. Inmiddels zijn we een jaar verder en is onze keuken nog steeds niet compleet en de klanten service heeft sinds november niets meer van zich laten horen. Er is geen reactie op de mails en terugbel verzoeken worden genegeerd.
Slechte communicatie binnen de organisatie. Onprofessionele monteurs die als zzper werken. We hebben 5 verschillende monteurs gehad waarvan 1 iemand echt in de keukens zat. De rest deed dit erbij en heeft letterlijk de keuken beschadigd. Jammer. Zeker geen aanrader en wij komen hier zeker niet terug.Keuken
Erg goed geholpen door I-Kook Huissen. Wij kwamen er terecht, omdat we graag advies aan huis wilden. Jim heeft ons deskundig advies gegeven en ons gewezen op dingen waar we zelf nog niet bij hadden stilgestaan en waardoor we ook nog eens goedkoper uit waren. Bij I-Kook proberen ze je zeker niets aan te smeren en denken ze met je mee. Zo wilden wij bijvoorbeeld geen vaatwasser, maar een lege plek onder het aanrecht waar we de kattenbak in kwijt zouden kunnen. Dit is uiteindelijk erg mooi en praktisch geworden.
De levering gebeurde op tijd en was volledig. Plaatsing door Patrick was erg prettig en professioneel. Enige minpuntje dat ik kan bedenken, is dat het spoeleiland wat beweegt, maar dit schijnt normaal te zijn. Wij raden I-Kook Huissen zeker aan!Kitchen
If you read this review because you consider the services of I-Kook, I encourage you to read further and make a well informed decision.
Short version: Change in design after signing the offer, delayed delivery, poor installation process, wrong size cabinets and colors, mistakes during installation, mistakes in the design, missing appliances, poor communication with I-Kook specialist and lack of response from I-Kook management, currently hired a lawyer to help with the process and hopefully getting our money back since they do not want to remediate our situation.
Long version:
We have started our process about 2 years ago (for a new build house). The initial ordering process went somewhat good. Our specialist listened to us, made the design and delivered the plans. The nightmare started after we have signed the proposal (most of our pre-agreed desires although were promised to be included in the designed later, were not possible anymore. So we were advised to reconsider our wishes and compromise). About 4 month ago when the Kitchen had to be ordered, it was done in a very rushed way and as a result our kitchen arrived incomplete and many cabinets were of a wrong size and even colour. Most of our appliances up to this day are missing (refrigerator, freezer, stove, hoven)
The delivery happened eventually, with one unexpected reschedule, but the installation.... was a nightmare.... after 2 failed reschedules, it has been cancelled the third time (they have asked us to come at our apartment 2 days in a row: Sunday and Saturday at 7am and no one showed up without emails or phone calls to reschedule or cancel the appointment). This is ridiculous, the customer is not the focus of their services for sure. I've never experienced such poor quality of service EVER. Emails are poorly followed-up and with delay, phone calls are not returned despite having asked for URGENT call back. Just ignored....
We were forced to go directly to I-Kook office to get to talk to someone. The result was disappointing: to all our questions the "kitchen coach" was claiming "I am only a guy selling kitchens in the store and I am not responsible for the delivery of the kitchen itself or installation, I cannot do anything". We asked for phone numbers and names of the responsible ones, he did not provide any stating that he will do it himself but no follow-up whatsoever.
Here is a list of the problems of our kitchen and what went wrong:
1) Delayed deliver (2 weeks later) and poor installation (after 3 reschedules the installer failed to install the entire kitchen. Up to this moment we have a half installed kitchen in our apartment). I will try attach pictures to show the magnitude of the problem.
2) The countertop was cut wrongly by the installer and does not fit the sockets on the wall. Currently, work on these sockets was not finalized and these are connected but exposed and unusable. There is also concern of safety as these exposed sockets are locate close to the water source which we use constantly.
3) Many cabinets were delivered in wrong sizes and wrong colours as a result the installation was not possible.
4) Even though we have paid the entire sum of the kitchen many of our appliances were not delivered. Currently we are missing :the refrigerator, the freezer, the hoven, the stove. They have delivered only the hoot (not installed because it does not fit the cupboard it was supposed to go in), microwave and the dishwasher (which we cannot use because the door to it was not installed). Worth noting that they have provided us with temporary stove and fridge (which arrived dirty and I had to wash).
5) The handles to the drawers as well as some mechanisms were half installed (we cannot open all of our cabinets)
6) The side panels of the island are not completely painted and are not shaped (as the front). The back part of the side panels is flat (with no decorative shape) and not the right colour (just plain white with marker writing).
7) Some parts of our design is not possible to install such as the push open buttons of some cupboards and the water filter.
8) We have observed during the use of the microwave that the door is not stable and does not align properly when used. (During the initial installation in June, the installer tried to fix this but after several usages, the problem of misalignment reoccurred).
I am sure some of the details are escaping me now.. but the story is more or less like this.
All these problems were communicated to I-KOOK yet they did not react in any ways. We were forced to go to a qualified lawyer for council and advice. Now we are trying to get our money back since I-Kook did not want to remediate (not even respond to our requests and questions). Worth noting that we have filed several official complaints to the management of I-Kook via the formular on their website (again because there are no emails to direct people or phone numbers) but they were not answered not even an email confirmation that the formular was successfully submitted).
It is of course up to you to decide whether you want to go ahead and use their services (I would not recommend) and if you do so, I hope your experience will be better.
I wish I could attach pictures! (See Google review for pictures)Keuken
Goed advies van de medewerker Sunny. Keuken werd helaas niet compleet geleverd en er was enige onduidelijkheid voor mij over een paar dingen. Erg goed geholpen maar wacht nog op mijn combi magnetron. Door omstandigheden nog niet geleverd. De keuken gekocht in Zaandam
keuken
Goed geholpen bij I-kook Amersfoort. Van begin tot bestellen van de keuken geen enkel moment het gevoel gehad dat ons iets opgedrongen werd. Er werd actief mee gedacht op een prettige manier. De bestelling is net de deur uit. Inmeten moet nog gebeuren.
Tot dus ver heel blij met Martin van I-kook Amersfoort.12-02-2022
Op 12 februari jl. ben ik met mijn dochter naar I-Kook in Zichtenburg (Den Haag) gegaan. We werden heel vriendelijk ontvangen door Awinash Bandhoe. Ik had niet verwacht dat we een keuken zouden kopen. Met het engelengeduld van Awinash (die zijn lunch oversloeg, sorry daarvoor) kochten we een prachtige keuken. Ik was al maanden bezig een keuken te vinden maar wat ik wilde en wat je moest betalen lag mijlenver uit elkaar. Het is nu wel gelukt en dat dankzij Awinash!
A, 317 Tortona
Keuken uitgezocht bij IKook te Bergen op Zoom. Vakkundig en vriendelijk geholpen door Jayaprethep.
Alles is ingemeten en de keuken kan besteld worden. Als de keuken over 2 en een halve maand geplaatst is schrijf ik nog een review over service en levering.Januari 2022
Super mooie keuken besteld bij I kook, fantastisch geholpen door Arif. De prijs is heel erg meegevallen dus ik raad iedereen aan om bij I kook te gaan kijken en natuurlijk om te kopen
keuken
Wij hebben een aantal weken een keuken samen gesteld samen met een medewerker van I Kook . Deze is nu besteld
complete keuken
Nog geen minpunten tegen gekomen
Keuken
Heel goed begeleid door verkoper Tom. In verband met corona en de daarbij behorende winkelsluiting is hij op eigen initiatief bij ons thuis geweest om de order af te ronden. Keuken is nog niet geleverd dus kan ik nog geen eventuele minpunten benoemen.
Hoekkeuken
Vriendelijk personeel en goed geholpen
We hebben best een lastige keuken met twee grote ramen, maar prima geholpen door Joyce van der Deen van I-kook Veendam. Nu het voorwerk nog doen en dan kan de keuken geplaatst worden.keuken
moet nog geleverd worden,maar hebben er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen ,want wat heb je aan slechte reclame?
Keuken
Super goede uitgebreide service bij het uitzoeken van onze droom keuken!
Keuken
In september hebben we een keuken bij I-KOOK besteld omdat dit uiteindelijk de beste keuze was voor ons wat betreft kwaliteit en de prijs !
Ik heb even gewacht met deze review totdat we ook werkelijk alles geinstalleerd hadden, hoe kan je anders een juiste review doen ?
We zijn in Almere geholpen door keukencoach Tristan de Ruiter die ons zeer vriendelijk en geduldig geholpen heeft. Ook zijn response via email of telefoon was snel en professioneel.
Omdat ik de keuken zelf kon installeren kregen we deze al in november binnen.
Wat we in de showroom zagen kregen we ook ! een heel degelijke keuken, sterke kwaliteit kasten en laden!
We zijn er erg tevreden over!
Ook de bezorging was netjes en goed ingepakt, nergens schade !
Bedankt I-KOOK !Keuken
Prettig geholpen door Erik. Fijne sfeer en alle tijd om alles naar wens in te vullen. Mooie keuken samengesteld. Helemaal tevreden!
Keuken
Zonder afspraak ben ik samen met mijn vrouw en labradoodle bij I-Kook binnen gelopen.
(Bergen op Zoom)
Werd erg prettig geholpen door de verkoper, zonder druk, is alles goed uitgelegd .
En zijn we 2 uur later naar buiten gelopen met de 3d tekening van onze nieuwe keuken.
Kortom we zijn erg tevreden.
2 februari. 2022 wordt de keuken geplaatst.
Hopelijk gaat het deze keer wel goed eerdere ervaringen met een andere keukenleverancier waren 14 jaar geleden traumatisch te noemen.
Maar we gaan ervan uit dat alles netjes wordt opgeleverd.
Mario en Angelique SchultsSystemat keuken
Zeer goed geholpen door Jordi Neefe! Goed bereikbaar en heeft goed meegedacht. Het allerbelangrijkste vind ik de interactie, snel en direct!
De keuken moet nog geleverd/geplaatst worden, maar verwacht dat dit ook zeer vakkundig zal gebeuren.Schuine afzuigkap glas
Ging ineens kapot na 21 maanden kan gebeuren natuurlijk gebeld was ook bouwvak vakantie dus moest wachten dat ie voorbij was en inderdaad Ik werd terug gebeld voor afspraak kon niet gemaakt worden moest onderdelen bestellen daarna weer gebeld voor de volgende afspraak en alles netjes gemaakt en gratis geweldige service daar 👍
Anderen bekeken ook

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...


Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...