Heine Shop
Alle reviewsHeine Shop
Alle reviews (35)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Bikini
Bestelling ging fout, communicatie was slecht en de bikini binnen 1 dag stuk.
Setje broek + blouse
Hele slechte service. Klantenservice is heel onvriendelijk en geïrriteerd. Ik heb een kleding set besteld broek + blouse. De blouse ontving ik na 1,5 maand de broek geb ik nog steeds niet.
Vanwege omstandigheden de jurk terug moeten sturen en de bestelling van de bolero moeten annuleren. Gebeld met Heine en kreeg een zeer begripvolle en meedenkende medewerker te spreken. Besloten om bolero te annuleren. De volgende dag stond het bedrag hiervan al op mijn rekening. Het bedrag van de toen nog terug te sturen jurk een paar dagen later. Ik ben tevreden over de service en zal in de toekomst zeker nog een keer iets bestellen.
Broek en schoenen
Bijna 2 weken geleden een bestelling geplaatst. Vandaag nog geen bericht ontvangen. Gebeld naar Heine. 2x Marianne aan de telefoon gehad. Zeer slecht te verstaan door haar Limburgse accent. Tot 2 keer toe verbrak ze de verbinding. Laatste keer dat ik iets bij Heine heb besteld.
Naam en e-mail niet vermelden bij review.Jurk
Verkeerde levering. En ook nog kapot. Kan alleen terug gestuurd worden. En fan weer 4 weken wachten en dan maar hopen dat je dan wel het juiste krijgt. Dus totaal geen medeleven. Nu moet ik extra kosten maken omdat ik feest heb En jurk aan moet. Hier bestel ik nooit meer
blouse
Veel te lange levertijd en slechte service! Op 15 februari een blouse besteld, deze was niet op voorraad maar zou 4 weken later geleverd worden. Op 20 april een mail ontvangen dat er medio mei artikel geleverd kon worden. Vandaag 28 mei nog niets geleverd en geen mail ontvangen dat er opnieuw een vertraging zou zijn. Gebeld met klantenservice: nemen geen initiatief, ze geven de informatie door aan een interne afdeling en heb je de keuze dat ze doorgeven dat je je geld terug wilt of dat je zelf na ongeveer 3 werkdagen belt of mailt om te weten te komen wanneer je het artikel geleverd gaat worden. Dus ook hier moet jij er als klant achteraan. Volgens medewerkster klantenservice mogen zij geen klanten terugbellen en gaf geen reden waarom klant niet teruggebeld kan worden, behalve dan "dat ze dat niet mogen doen". Kost hen natuurlijk geld, nu betaalt de klant de telefoonkosten en hoeven ze niet bij te houden dat er een klant teruggebeld moet worden, scheelt weer administratie. Service betekent dat je als bedrijf anticipeert op zaken ( tijdig een mail stuurt over de gang van zaken en initiatief neemt om een bericht/ telefoontje te plegen naar de klant). Met een te late levering heb ik al eerder ervaring opgedaan bij dit bedrijf maar gaf ik ze nog het voordeel van de twijfel. Nu het artikel na ruim 3 maanden nog niet geleverd is en er geen zicht is op wanneer dat wel het geval zou zijn ben ik inmiddels helemaal klaar met Heine. Ik ga hier nooit meer wat bestellen.
Deurmat
Op 2 maart heb ik een deurmat bij #Heine-shop besteld met een levertijd van één week. Inmiddels zijn we ruim vijf weken verder en is de mat nog steeds niet geleverd! We hebben vervolgens maar besloten de bestelling te annuleren. Het meest balen wij ervan dat Heine niets van zich laat horen. Wij voelen ons als klant niet serieus genomen. Zo ga je niet met je klanten om. Zo’n slechte service hebben wij niet eerder meegemaakt. Ongelofelijk dat een dergelijk bedrijf überhaupt nog bestaansrecht heeft. Dat recht heeft Heine-shop voor ons compleet verspeeld. Ondertussen wachten wij alweer geruime tijd op de retournering van ons geld. Bezint eer gij begint!
Rokken shirt jurken
Ik had deze site nog nooit gezien en ik dacht wauw wat een leuke kleding voor zo'n weinig geld. Ik had 5 kledingstukken besteld op zaterdag en echt op maandag binnen. Ik was best bang Omdat ik na mijn bestelling en betaling de reviews ging lezen schrok ik erg il dacht nou daar gaat mijn geld. Maar niks van waar alles past mooi materiaal ik ben er erg blij mee. Dus een tevreden klant erbij.
Mvg ConnyPyama en ochtendjas
De klantenservice van heine is ronduit slecht. Hoorn werd erop gegooid, haf uur wachten voor je überhaupt te woord gestaan word. Artikelen die verkeerd op de website staan en dan dus niet verkocht worden want dat kan de mevrouw van de klantenservice niet aanpassen en artikelen die ineens een maand langere levertijd hebben zonder je als klant daarvan op de hoogte te stellen. Geld.terugstorten duurt 4 weken.....inmiddels 8 weken verder dus nu nog 4 weken wachten op mijn geld en dan nooit meer bestellen!
sweat pak
Sweat pak besteld, verkeerd bovenstuk in de verpakking. Na telefonisch overleg retour gestuurd. Artikel weer besteld. Juiste artikel geleverd. Kwaliteit valt tegen. Na telefonisch overleg volledig pak retour, met de opmerking erbij geschreven zoals de medewerkster zei. Bovenstuk is 5 mei ontvangen en gecrediteerd, van de broek niets gehoord. Het pak zat in !!!! 1 doos!!!. Mail gestuurd, maar geen antwoord en geen geld retour.
Meerdere artikelen
Plus: Best veel leuke dingen.
Min: 1.Beschikbaarheid van artikelen - net geadverteerd en al uitverkocht, nou jaaa...
2. Service - luisteren echt niet naar de klant, echt niet!
3. Administratie is een grote drama - eerst met geleverde artikelen. Alas je 3 van krijgt en je wil passen, kan je moeilijk de juiste verpakking vinden om terug te sturen omdat je alle soorten codes vindt maar niet de bestelnummer!
4. En retourzendingen zijn een nog grotere drama - waardelos!
5. Schromen ze niet aanmaningen en waarschuwingen te sturen al ligt de vertraging bij Heine’s verwerking van de retourzendingen.
De gehele ervaring is vreselijk!Heel veel
PLUSPUNT: kleding op foto komt overeen met de geleverde kleding, ook de maat klopt goed. MINPUNTEN: 1: al jaren bestel ik bij Heine voor duizenden euros, ook in de tijd dat in maandelijkse termijnen kon betalen maar nu kan dat niet meer. Ik koop daarom ook bij a niets meer. 2: alle maten een prijs volgens hun! Echter wanneer je in een iets grotere maat (42-44) wilt wat bestellen wordt het gelijk duurder! Ik voel me gewoon met €100-en euros in het loop van al die jaren opgelicht! 3: de website werk heel slecht! 4: de levering is erg traag en ook geen track en trace code. De verwerking van de gegevens loopt behoorlijk achter. 5. Ruilen is een ramp, duurt eeuwig en als je iets gekocht heb met korting en wil ruilen maar de actie is ondertussen verlopen dan word de korting niet verrekend. Dus eigenlijk krijg je helemaal geen korting in dit geval, dus weer opgelicht. 6: producten zijn veel duurder dan elders ( bijv: Lascana , Ashley Brook). 7. Collectie loopt achter, sommige zijn al jaren op de site. Te veel ingekocht maar weinig nieuwe. De meeste is al lang uit de mode.
Broek
Op de kwaliteit van de artikelen is niets aan te merken, maar dat mag je ook verwachten gezien de prijzen. De clientenservice is ronduit waardeloos en een webshop onwaardig. Lange wachttijden, medewerkers beheersen de Nederlandse taal onvoldoende en op e-mail wordt niet gereageerd. Zij vinden het normaal dat je 4 weken op creditering van een retour gestuurd artikel moet wachten, nadat je via track en trace hebt gezien dat het artikel bij Heine is afgeleverd. Na die 4 weken is het bedrag nog steeds niet gecrediteerd. Ik heb mijn account opgezegd.
Slechte onlinebedrijf, wil je iets bestellen en ineens betalen, lukt niet, klantenservice weet nergens van. Mevr. Je moet een mail van ons gekregen hebben, dat je eerst iets moet betalen en leveren wij. NOOIT een mail gehad, waarom schrijft men dan betalingen ineens, acceptgiro.Dit bedrijf heeft geen gevoel, hoe je moet werken, functioneren met je bedrijf, zeker in de coronatijd. Klantenservice HEEL slecht, mensen die je niet begrijpen en nauwelijks Nederlands kunnen
Kan alleen maar adviseren, bestel bij wehkamp,Zalando,Otto
Nette zaken, klasse levering,goede klantenservice4 truien
Meerdere truien besteld. Aantal moeten ruilen ivm de maat. Dit ging goed. Nog gevraagd hoe het zat met de korting. Ik moest bellen als de truien die ik hield binnen waren. Zo gezegd zo gedaan. Allemaal goed gegaan.
Totdat ik het bedrag wilde gaan betalen dat ik volgens mij met de korting moest betalen. Het bedrag kwam namelijk niet overeen met het bedrag in mijn account. Ik kreeg na 35 min een medewerkster aan de telefoon die haar ingestudeerde bandje afspeelde. Na ongeveer een half uur waren we eruit welke truien ik gehouden had omdat ik geen bestel nummers meer had. (Later wel gevonden in mijn account). Communicatie met deze mevr bleef uit. Ze vertelde niet wat ze deed en het viel regelmatig stil, waarop ik een aantal keren vroeg wat ze aan het doen was, omdat het zolang duurde. Uiteindelijk werd er gezegd dat ik in de wacht werd gezet om het bedrag aan te passen.
De medewerkster heeft mij zeker 20 min in de wacht laten staan en kwam niet meer terug in het gesprek om te zeggen wat ik uiteindelijk moest betalen. Ik werd er uiteindelijk uitgegooid door het systeem en moest opnieuw terugbellen om te weten wat ik nou moest betalen.
De andere medewerkster leek ervan te weten en bood haar excuses aan voor het gedrag van haar collega.
Ik moet zeggen dat dit nieuw is voor mij. Normaal heeft Heine goede service. Ik bestel hier al jaren. Maar misschien was dit een nieuwe medewerkster. Ik vond gedrag onprofessioneel.En als je telefonisch met iemand ingesprek bent is het de bedoeling dat je uitlegd wat je doet!! Misschien nog even een cursus voor deze dame en anders ander werk zoeken!Wattéjas
Op 16-12 jas via site €94.99 bij bestellen €149.99 twee maten besteld en via callcenter medewerkster die dit in orde zou maken. Wilde ook de Sinterklaaskorting van 30% hiervoor gebruiken. Dat zou allemaal prima in worden gemaakt.
18-12 pakket binnen. Mooie jas ik wil die wel voor €94.99 -30%= €66.49
Net gebeld met callcentermedewerker die zegt dat alleen de Sinterklaas korting geldig is op de originele prijs, dus kost die jas mij dan €104.99!
Het is een fout van hun systeem en dat de korting al op 9 december was afgelopen. Ik heb een printscreen van 16 december! 7 dagen foutieve informatie op HeineShop.nl het gaat niet goed met dit bedrijf!
Ik ben zo teleurgesteld, ik stuur alle bestellingen terug!Pantoffels
Maar weer eens een poging gewaagd om iets te bestellen. Bijna wekelijks ligt er wel een catalogus op de mat, en ja, dan zit er wel iets tussen wat je wil bestellen. Aangezien de leveringen in het verleden altijd zo lang op zich lieten wachten, eerst maar gekeken of het artikel op voorraad was. Ja dus. Na 2 weken maar eens gebeld waar het bleef. De dame aan de lijn vertelde al direct dat er altijd een levertijd van minimaal 5 werkdagen gehanteerd wordt. Het pakket was wel al aangemeld. Ik kreeg een track-en-trace code. Nu volg ik deze al 4 werkdagen en blijkt dat het pakket wordt verwacht maar nog niet bij de post is. Gèk wordt je er van.
Gelukkig heb ik gekozen voor betaling achteraf, en ben benieuwd of ik de pantoffels deze winter nog kan dragen.Slippers
Slippers staan op de website als nieuw, maar je kunt ze niet bestellen want alles is uitverkocht..heel vreemd. Klantenservice weet er ook niks van. Beter dus iets op de website zetten wat mensen ook echt kunnen kopen. Nu maar afwachten of ze ooit in de verkoop gaan. Nog nooit meegemaakt.
Stopzetten catalogus wordt genegeerd.
Ruime een maand ben ik al bezig om de wekelijkse catalogus niet meer te willen ontvangen.
Vandaag gebeld en ronduit slecht te woord gestaan. Op 16 april mijn verzoek ingediend en de Mw. van de "klantenservice" durfde ijskoud te beweren dat het verzoek pas vanaf 10 mei is ontvangen.
Mijn e-mail box bewijst iets anders......
De mededeling was dat er nog wel wat catalogi konden volgen.......
Negeren en onwaarheden verkopen voeren de boventoon.
Tja......geen hoogstandje van "klantenservice"!Erg tevreden
Plus:
Superleuke kleding, apart, mooie kwaliteit.
Maatvoering goed.
Min:
Lastige website, hou de betaling in de gaten.Opnemen telefoon
Als je ze opbelt en de niet bestellen keuze maakt hang je na 20 minuten nog in de wacht met om de 30 seconden een bericht dat je het ook via het internet kan regelen
Opgehangen nu voor de bestel optie gekozen werd meteen opgenomen waardeloos bedrijf
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
DRAMA!
Administratie is echt een drama bij Heine: referentie nummer, artikel nummer, booking nummer - niets matcht met elkaar. Eens vinden wat en wannier is besteld, geleverd in hoeveel keer en verpakkingen is onmogelijk. Net zoals vinden hoe retourzendingen zijn afgeboekt. Duurt zeker 5 a 6 weken. Ongelofelijk rommelig! Nooit meer dat gedoe!