Greetz
Alle reviewsGreetz
Alle reviews (140)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
kaarten Greetz
Ik vind dat Greetz een heel mooie collectie heeft. Wat superhandig is dat je ook foto's kan toevoegen. Ik schrijf altijd een bericht met de hand en upload dat als foto, vind ik persoonlijker.
De service is goed. Alleen vind ik sinds de website veranderd is het bestellen zelf echt een crime geworden. Misschien ligt het aan mij, maar ik ben er steeds veel tijd mee kwijt, ik vind veel dingen gewoon niet logisch. Bijvoorbeeld als je meer kaarten naar meer personen moet sturen, krijg je bij de tweede kaart de vraag '1 of meer adressen'. Ik denk dan: die eerste kaart gaat naar 1 adres. Maar dat ziet de site anders, en met terugwerkende kracht werd de eerste kaart die ik had gestuurd op het tweede adres gezet. Kwam ik bij toeval achter dat ik had moeten kiezen voor 'meer adressen'. Maar zeg dan: meer kaarten op meer adressen'.bloemen met vaas en kaart
Een firma met een goede website maar een zeer slechte bezorging en after-sales. Het interesseert Greetz helemaal niets wat de klant van het niet bezorgen van een bestelling denkt. De verplichte geld-terug-routine wordt aangezet met een standaard briefje erbij.
Kaart
Oplichters volgende dag in huis volgende week zal je bedoelen en als je hem annuleert krijg je greetz credits of je geld maar dat duurt 5 werk dagen BESTEL HIER NIET BOJ DEZE BEN JE GEWAARSCHUWD
Annulering op dag van bezorging 🤬
Ik had een kaart besteld met een cadeau erbij voor een hele speciale dag (omdat de persoon onlangs zeer slecht heeft gelegen). Nu was het cadeau niet leverbaar en hebben ze de hele bestelling op de dag dat het geleverd moest worden geannuleerd. Ik kreeg hier bericht over nadat ik had gevraagd of de kaart met cadeau geleverd zou gaan worden omdat in het systeem stond dat het nog niet was verzonden. Nieteens het fatsoen om te vragen naar een alternatief cadeau wat meegestuurd kon worden! Zeer teleurstellend en slechte service! Nu wachten dat mijn geld teruggestort wordt!
Kerstkaarten
Ongelofelijk hoe je een shop kan verknoeien, al de kaarten moet je afzonderlijk aanmaken, adres boek is een zooitje. Sommige adressen staan 20 keer in de lijst andere niet meer. Je kan ook je vorige kaarten niet meer gebruiken zonder eerst hun te contactere.
kerstkaarten met attentie
Met de nieuwe website niet meer te doen. Kaarten per stuk moeten klaar maken. Werkelijk niet meer te vinden hoe je er 5 tegelijk kan doen. Volgend jaar ga ik ergens anders adresboek aanmaken, want dit kost me veel te veel tijd. Verder is er ook geen banket meer bij te voegen. Deed altijd een kerstkrans erbij. Nu maar doosje chocolade gedaan. Geen herhaling voor volgend jaar. Bezorgen gaat meestal goed. 1x is de kerstkrans nooit aangekomen.
Kaarten versturen
1 condoleance kaart besteld juiste adres toegevoegd.en in winkelmandje geplaatst vervolgens 1 kerstkaart besteld met een ander adres voor kennisen in Oostenrijk. Betaald en verzenden. Zie ik tot mijn verbazing dat beide kaarten naar het adres in Oostenrijk worden verstuurd. Meteen contact opgenomen Kan volgens Greetz niet meer aangepadt worden. Nu krijgen de mensen in Oostenrijk een condoleance kaart die niet voor hun bestemd is en een kerstkaart. Greetz blijft hier aardig in gebreken. Je kunt toch niet zomaar een condoleance kaart naar iemand sturen die de overledene niet eens kennen. Belachelijke reactie van Greetz terwijl daar de fout ligt.
Kaart maken en versturen
Één doffe ellende
Was fantastisch maar sinds de overname een puinhoop,zo jammerKaart
Ik lees veel dezelfde kritiek en daar moet ik me helaas bij aansluiten...sinds de nieuwe site heel onoverzichtelijk geworden en duur....ik hoop dat ze er iets mee gaan doen want op deze manier raken ze heel veel klanten kwijt ...
Een kaart
Je komt nooit meer van ze af...hoe vaak je ook op unsubscribe klikt ze blijv3n je eeuwig achtervolgen met hun spam berichten
Kaart
Bezorgdatum ver overschreden. Kan op geen enkele manier achterhalen wat er is misgegaan. Contact met Greetz is ook niet vanzelfsprekend. Zelfs een review schrijven gaat niet probleemloos!
Bloemen bezorgen
Geen bloemen laten bezorgen. Als de bezorger geen zin heeft, noteert hij "niet thuis" en klantenservice is een ramp want die doet net of de bezorger gelijk heeft.
Nooit meer.2 pakketjes niet ontvangen, geen geld terug
Jarenlang klant geweest van greetz. Altijd tevreden geweest. Maar nu ben ik ontevreden over greetz!!
Mijn pakketjes kwamen altijd binnen bij mijn vrienden/familie. Echter heb ik dit jaar 2 pakketjes met kaartjes verstuurd en vervolgens is dit nooit meer aangekomen. Ik heb e-mails gestuurd naar greetz hierover. Maar nooit meer reacties ontvangen. Ik kan blijkbaar greetz ook niet bereiken via de telefoon dus moest ik met een medewerker chatten. Ik zou bij ene pakket geld terug krijgen en bij ander pakket zou ik credits voor terugkrijgen. Ik heb ook geen bevestiging gekregen van greetz via de mail en ik heb ook NOOIT mijn geld meer teruggekregen. En de credits heb ik ook nooit meer ontvangen. Ik heb dus een hoop geld betaald voor 2 pakketjes die dus nooit zijn aangekomen!
Te belachelijk voor woorden. En greetz belooft dingen die niet zijn nagekomen!! Ik bestel voortaan niets meer via greetz. Voortaan stap ik over op kaartje2go.nlKaarten
Was altijd zeer tevreden over Greetz. de nieuwe Website is zeer gebruiks onvriendelijk. 3 tekstvlakken, stickers, fotos binnenkant waarom! en een stuk duurder geworden. En sluit mij aan bij de andere schrijvers. Ben overgestapt naar kaartje 2 GO.
Niets
Meerder keren ingelogd te bestellen. E-mails adres en wachtwoord wordt niet herkent. Telefonisch contact opgenomen. Probleem werd opgelost. Daarna nogmaals een bestelling geprobeerd te plaatsen. Zelfde probleem. Contact via chat. Worden dingen beloofd maar niet nagekomen. Geen greetz meer voor mij
Kaart
Kaartje was niet bezorgd.Klantenservice erg onbeleefd. Kreeg niet eens een sorry. Toen ik vroeg om zijn baas te spreken zei hij: die ken ik niet en ik ga niet naar Amsterdam lopen.
Hoor meer klachten over Greetz.
Ga ook zeker antireclame maken bij vrienden etc
Zelf zeg ik na al die jaren mijn account op. Ga wel naar kaartje2go.nlCondoleance kaart deze keer
De website is vreselijk slecht. Dat heeft niets met die Stampz te maken. Zoals die 3 tekstvakken op de binnenkant. Je kunt niet terug. Alle opmaak is dan zoek. Ik houd ermee op. Was een fantastische app, maar ik geef het op. Misschien zijn de Engelse klanten wel tevreden. Ik lees hier dat de Nederlandsche dat niet zijn. Toedeloe!
Kaart
Nieuwe website is verschrikkelijk.
Kaarten
Nu al de 2e keer dat onze bestelling niet door jullie wordt bezorgd,
Goedemorgen, op 23 september zouden er door jullie twee kaarten worden bezorgd bij onze dochter en kleinzoon adres het want 10 3224 PH te HELLEVOETSLUIS deze zijn tot ons verdriet nog steeds niet bezorgd, referentienummer 22265UHLZEE2 kados plus 1 kaart
2 kados en een kaart voor hetzelfde adres besteld. 1 van de kados is geleverd de andere en de kaart niet. Weg verassing. Waar blijft de rest van mijn bestelling? Geen idee want er is geen contact met greetz mogelijk. Email zal 5 dagen duren! Als je te druk ben om bestelling aan te nemen dan moet je daar mee stoppen. Veel gebruik van greetz gemaakt. Nooit meer!!!
Anderen bekeken ook


Lees nu ervaringen over dit bedrijf! NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed o...


Helemaal mee eens..wat een zooitje
ook doet de kortingscode het op geen enkel cadeau en kreeg ik mijn setje kaarten niet compleet, waardoor ik nog voor 1 kaart naar de winkel moest. Ik heb het druk, daarom maak ik gebruik van deze site, gelukkig hebben ze een concurrent, dan ga ik daar maar heen. Ik krijg ook rare reacties terug als ik een klacht indien-excuses en fijne jaarwisseling...op 27 december-die zat waarschijnlijk al met de champagne 2023 in te luiden ofzo.