Greetz
Alle reviewsGreetz
Alle reviews (170)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Verjaardagskaart
Vroeger met liefde kaarten gekocht via Greetz. Het is een bende nu. Kaarten zijn moeilijk te schrijven en de app doet vaak lastig. Daarnaast is mijn kaart 4 dagen te laat binnen gekomen en boven op alles ... is er geschreven op mijn envelop!! Niet normaal ... Lange wachttijden bij de Customer service en Ik krijg niet eens mijn geld terug .. Ongelofelijk en nooit meer.
Bos bloemen met kaart
Van mijn dochter kreeg ik voor Moederdag een bos bloemen met een kaart. Zeer lieve kaart maar een ontzettend armtierig bosje bloemen wat 30 euro heeft gekost. Gewoonweg schandalig.
Kaart met cadeau
Slechte service!!!
Slechte klantenservice die je afscheept met de mededeling dat je moet afwachten.
Ruim van tevoren op 28 april een moederdagkaart met cadeau besteld. Levering op zat 13 mei. Nooit aangekomen. Koerier zegt dat zending vermist is en dat ik met greetz contact op moet nemen. Klantenservice greetz is alleen via chat bereikbaar en hanteert belachelijk lange wachtrij. Ze schepen je af met het bericht ‘ ik zie dat hij vertraagd is je moet morgen afwachten.’ Als je zegt dat de koerier zegt dat het vermist is dan staat het zogenaamd niet in hun systeem en moet je alsnog morgen afwachten. Ze zoeken niks voor je uit en houden een standaard verhaaltje. Walgelijke praktijken. Erg slechte service. Mensen bestel hier niet meer als je wenst dat je kaart op tijd komt!Onbeschofte medewerker
Moederdag kaart met persoonlijke foto’s, ruim op tijd, besteld. Het zou bezorgd worden op zaterdag 13mei 2023. Helaas niet bezorgd op 13 mei, dus voor Moederdag . Op Moederdag 14 mei 2023 contact gezocht met Greetz via chat ; medewerker (H) doet er zo luchtig over en zegt afhankelijk te zijn van PostNL en zou de verzendkosten retouren in mijn Greetz account.Het geld moet gewoon op mijn rekening waar mee ik betaald hebt. Niet in een account, alsof ik nog eens bestel. Mooi niet.
Het ergste van alles; meneer H. breekt het gesprek ineens af nadat ik tegen hem zei dat hij er wel heel laconiek over doet en de schuld bij PostNL neer legt !!!! Waarschijnlijk omdat het zo druk is met klachten in de chatbox. Ik was tenslotte nummer 90 in de wachtrij. Daag Moederdag kaart komt op zijn vroegst dinsdag 16 mei pas aan. Dan hoeft het niet meer hoor.Verjaardagskaart
Na u laatste bericht om nogmaals een foto op te sturen van de kaart met halfe tekst onder in beeld en twee telefoongesprekken en meerdere mails later vind ik het wel een principe kwestie geworden.
Het kan toch niet waar zijn dat we ruim vier weken met elkaar in gesprek zijn voor een kaartje waarvan je duidelijk kan zien dat er tekst niet goed gedrukt is.
Wie of hoe dit is kunnen gebeuren is niet eens belangrijk meer want als jaren vaste klant haden jullie mijn inziens de allereerste keer meteen ons een tegemoetkoming kunnen geven voor deze misdruk en ook nog eens te laat geleverd ondanks ruim op tijd besteld.
Nee een onderzoek instellen die een maand bezig is kost minder dan het kaartje ?
Wij zijn overgestapt naar kaartje2go en die geven de garantie kaartje niet goed geld terug.
In al die jaren was dit ons eerste klacht waarvan we zelf denken dat het niet mogelijk had moet zijn dat tekst printen buiten het kader mogelijk is.
Dit is een zeer slechte afhandeling van een trouwe vaste klant (ex vaste klant) en jullie moeten maar eens aan tafel gaan zitten waar de schoen wringt met een heel normale klacht.
Tot nooit meer ziens en als jullie nu nog een keer ons niet tegemoet willen komen met een bevredigend antwoord wil ik jullie vragen om het dan ook hier bij te laten.
€5 voor vier weken onderzoek twee telefoongesprekken en heeeeel veel tijd 🤣
Mvg Hans en IljaBloemen inclusief vaas
Boeket M besteld en een vaas. Vaas zat er niet bij inplaats daarvan zat het in een lelijk plastik bak. Daarnaast boeket was slap en heel klein. Dit laat je dan als cadeautje bezorgen bij iemand. Bah echt nooit meer! Had ik de reviews maar eerder gelezen voordat ik besteld had dan was deze flop niet nodig geweest.
Kaart die niet op tijd was
Ongelofelijk! Bestelling geplaatst op 31 maart om een kaart te laten bezorgen op 22 april. Die kaart is dus niet op tijd aangekomen in Hong Kong en als je via de chat contact opneemt, dan wordt er aangegeven dat het 10 dagen kan duren en dat ze het op 18 april hebben verstuurd. Zou het dan niet logischer geweest zijn om het op 12 april te versturen?????
Kaart plus cadeautje
Slechte service (niks bezorgd en geen communicatie hierover richting mij). Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice houden ze de verzendkosten voor zichzelf en crediteren ze het aankoopbedrag (wat nutteloos is want ik ga niks bestellen bij een bedrijf wat niet levert)
Al zo vaak hier besteld en tegenwoordig al zo meermaals hier teleurgesteld.
Extra verzendkosten betaald voor tijdige levering...tot op heden weet niemand waar het is..
Nee dit was de allerlaatste keer hier!!Als Oma doet dit pijn dat je kleinkind op de verjaardag geen kaart krijgt en tot op heden nog niet. Dat post nl de boos doener is heb ik niks aan,al was het per postduif verstuurd. En dan sorry, postzegel vergoed bij volgende bestelling. Nee schenk het maar aan het vergeten kind . En voor mij geen Greetz meer breng hem liever nog zelf.
Kaart en Cadeautje
Slechte klantenservice, geen empathisch vermogen. Geen Greetz meer voor mij! Bezorging niet op afgesproken datum en daarom onbetrouwbaar. Was een kaart met cadeau voor een jongen van 9 die de laatste dag van zijn Leukemie behandeling heeft afgesloten. Advies is afwachten op alsnog de bezorging en fijne middag.
Bloemetje en kaart
Je betaald ruim €30 aan bloemen plus een kaart. In de track en trace kreeg ik een tijd tussen 22:00 en 00:00. Absurde tijd, maar met geen mogelijkheid om in contact te komen met Greetz. Uiteindelijk in de t&t het bericht om 21:00 dat ze aan de deur waren geweest, maar niemand thuis. Vanwege operatie de hele dag thuis, maar niemand aan de deur. Ook op de bezorgdienst hun site staat dat zij een kaartje in de brievenbus doen en bij de buren bezorgen. Niks van dit gebeurd.
Vandaag via een omweg contact gehad met Greetz. Werd niet begrepen, konden mij niet helpen en werd aan het eind zelfs raar aangesproken door een medewerker. Het is duur om bij Greetz te komen, slecht bereikbaar, slechte service en slechte bezorgdienst.Ballonnen en kaart
Speciaal bij greetz een verjaardagscadeau gekocht om op de verjaardag te leveren. De datum werd ook in de bevestiging genoemd. Echter later bleek dat de bestelling later werd verwerkt en kwam het cadeau te laat aan. Fijn als je verjaardagsballonnen verstuurd. Nooit weer bestellen bij greetz! Dit als de tweede keer dat het mis gaat met bezorgen!
Bloemen
Voor de verjaardag van mijn schoonmoeder een mooie maar dure bos bloemen besteld. De bloemen zijn tijdig bezorgd, maar leken absoluut niet op de foto op de website. Het was een heel ielig goedkoop ogend bosje. Echt een enorme teleurstelling en ik schaamde me kapot dat ik dat had gegeven!
Kaart
Even leuk een verjaarsdagskaart sturen. Gewoon een standaard kaart voor de duidelijkheid. Kost €7,28! Brengen €3,99 bezorgkosten in rekening. Belachelijk. Laatste keer voor mij. 😡
Cadeautje met kaart
Super slechte service!!! Koop hier nooit meer iets. Al anderhalve week bezig om een cadeautje met kaart bezorgd te krijgen bij een 6 maanden oud mannetje wat medisch een flink lastige periode doormaakt. Adres van ziekenhuis (1 van Amsterdams grootste ziekenhuizen) snapte het bezorgbedrijf Packs niet (hoe moeilijk kan het zijn...). Daarna geeft supportmedewerker van Greetz via de chat (jaja de enige manier om te contacten met Greetz) aan het pakket door te sturen naar het huisadres. Ook niet gelukt. Na ruim een week weer contact met de chatservice en dan krijg ik te horen dat ik credits terug kan krijgen en alles opnieuw kan bestellen. Dame van de chat kan het adres niet wijzigen (haar collega wel, bijzonder...). Spoedlevering kost geld, dus die compensatie wordt niet aangeboden. Fijn bedrijf dat Greetz... NOT!
Verjaardagskaart
Een week van te voren een verjaardagskaart besteld met het idee lekker op tijd te zijn, 6 dagen later en de kaart is nog niet binnen. Helaas kan Greetz geen tijdige levering waarborgen, waarmee ze de plank volledig misslaan in deze business.
Daarbij is de factuur niet te downloaden. Geeft melding dat factuuradres moet worden toegevoegd in "mijn adresboek". Vervolgens staat nergens waar je een factuuradres kan toevoegen.
Jammer, want het aanbod is leuk en de website is prima. Alleen valt dit in het niet als de andere zaken niet goed geregeld zijn.Kaart met kado
Slechte service.
Kaarten en kado's kwamen niet aan. Sommigen kaarten kwamen te laat aan.
Een kado kwam beschadigd aan.
En GREETZ reageert nergens op.
Was vroeger een fijne webwinkel.
Tegenwoordig is het BAGGER.Greetz een ballon met kaart
Een paar dagen geleden een ballon met kaart besteld voor mijn ouders wat op valentijnsdag geleverd moest worden. Dus op tijd.
Maar de bestelling is niet geleverd. Ook nog best veel verzendkosten betaald.
Dit is echt de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.Ik zou hier niet weer kopen!!!!!!!
Bloemen voor valentijnsdag
Bloemen besteld voor me vrouw.
Ik wilde haar verrasen voor de valentijnsdag en heb nog extra betaald om het voor 16 uur te ontvangen. Een paar keer gesproken met greetz en ze kunnen niks inzien zeggen ze.
Dankjewel greetz dat mijn bestelling er nog steeds niet is 👍
Mijn bestelling hoeft niet bezorgd te worden heeft geen nut meer
Anderen bekeken ook


Lees nu ervaringen over dit bedrijf! NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed o...


Hier precies het zelfde woensdag besteld en tot de dag van vandaag nog niks binnen