FonQ

Alle reviews

FonQ

41% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (80)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tafel

    Verkoper bij Fonq weigert product retour te nemen.
    Fonq onderneemd geen actie en weigert geld retour te zenden als het product niet retour is genomen. Paarse krokodil houding. Waardeloos, hoop frustratie en zullen nu rechtelijke stappen gaan ondernemen. Fonq laat zien dat ze onwaardig zijn als platform bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vuurtafel

    Gangsters van het ergste soort. Op hun site stond duidelijk “ met veiligheidsglas” . Niet dus. Na drie dagen chatten en mailen, verklaren ze gewoon dat het een fout is op de site. Zuiver misleidende reclame. Gangsters van het ergste soort. Blijf daar weg. Koop daar nooit!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cognacglazen

    Ik heb een bestelling gedaan die binnen 2 dagen geleverd zou worden. Nu 9 dagen later en nog niets ontvangen. Ondertussen meerdere keren gemaild (geen reactie op ontvangen van Fonq) en 2 keer gebeld. Het enige dat ze doen is een mail sturen naar de verkooppartner maar die reageert niet. Nu aangegeven mijn bestelling te willen annuleren maar ik moet wachten tot de verkooppartner reageert. Die uiteindelijk maar gebeld (hoewel ik in mijn ogen een overeenkomst ben aangegaan met Fonq en niet met de verkooppartner) en die blijkt op vakantie te zijn. Nu maar wachten wanneer ik mijn geld terugkrijg. Voor mijn geen Fonq meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    koffietafel maar beschimmelde kast ontvangen

    Intussen bijna een maand geleden een volkomen verkeerd product geleverd gekregen. Ik ben zelfs niet in mogelijkheid om retour te zenden omdat het voorwerp zo groot is en ze zelfs niet de moeite hadden gedaan om het pakket in een doos te verzenden. Enkel in plastiek. Daarenboven bevat het toegestuurde artikel beschimmelde planken. Ik kan niet verplicht worden om dozen aan te kopen of verplaatsingskosten te betalen voor een niet-conforme levering. Dat is Europese wetgeving inzake consumentenbescherming. Nog steeds geen terugbetaling gehad. Ik bestel hier niet meer (en ik had voor 1600€ besteld dus ik ben geen kleine klant)

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niets

    Vanavond op de site terechtgekomen, omdat ik de een fermantatiepot zoek. De resultaten zijn crimineel v.w.b. de prijs. Het gaat hier om een glazen pot met een speciaal dekseltje voor fermenteren. Ronduit idiote prijzen als je bedenkt wat een glazen pot kost en wat dan de prijs van zo'n dekseltje is. Dat ga ik echt niet kopen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bbq

    nooit meer.

    product is niet geleverd
    klantenservice doet niks om het voor elkaar te krijgen.
    geven de klant de schuld dat die niet een 2e dag even vrij voor de levering neemt

    terugbetaling duurt 2 weken ondanks dat er nog niks geleverd is

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Barkruk

    Fout in systeem, 1 product eenzijdig geannuleerd moet er nu 2 bestellen, hoe slim is dat van Fonq…

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bureau

    Gewoon super slechte service. Defecte producten, geen oplossingen en geen geld retour. Begrijp niet hoe ze hier mee wegkomen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    cadeaukaart

    Een fonQ cadeaukaart gekozen als kerstpakket. Blijk de bon alleen geldig op bepaalde producten binnen het assortiment. Mijn tip is dan ook om hier absoluut geen cadeaukaart aan te schaffen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een klok

    Kon via mijn werkgever een cadeau bon uitzoekken van 50,00
    Heb gekozen voor een Fonq cadeau bon.
    Wat schets mijn verbazing ,dat ik niet alles kon bestellen met een giftcard.
    Voor dat jullie een giftcard aanbieden,zou het wel zo eerlijk zijn ,omdat erbij te vermelden.
    Zal dan ook nooit meer een giftcard,of zomaar iets bestellen bij Fonq.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Barkrukken

    Wij hebben 1,5 maand geleden leuke barkrukken gekocht bij Fonq. Na circa een week brak een stuk rotan van het zitgedeelte af. Inmiddels is van de tweede kruk ook een stukje rotan afgebroken op het zitgedeelte.

    Wij wilden deze krukken terug sturen maar maar hadden geen dozen meer. Fonq geeft aan dat we zelf verpakkingsmateriaal moeten regelen. Dat maakt het lastig om ze terug te sturen.

    Om deze reden zullen wij in de toekomst geen grote meubels meer bestellen bij Fonq.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Karlsson Flip klok

    Klok is binnen een jaar helaas defect gegaan.
    Wanneer de Fonq garantiebepaling zegt "Bij gebreken heb je recht op vervanging of een reparatievergoeding" en ik geef de voorkeur voor vervanging wordt er toch bepaald dat ik een reparatievergoeding ontvang terwijl ik de klok voor dat bedrag niet kan repareren of vervangen, product is nog steeds op voorraad bij Fonq weliswaar in een andere kleur waar ik ook akkoord mee ben.
    Erg jammer, ik zit nu met een defect klok en een klein deel van het geld retour.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eettafel

    WAT EEN WAARDELOZE KLANTENSERVICE! Dit bedrijf zou niet eens meer mogen bestaan zó klantonvriendelijk en onprofessioneel! Deze mensen zouden allemaal een training moeten krijgen zoals al het personeel van bol.com & wehkamp etc.

    Echt de meest klantonvriendelijke en WAARDELOZE service die je maar kan krijgen is bij firma fonq!! Jammer dat ik minstens 1 ster moet geven, maar zelfs die is er 1 te veel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Crockpot express

    De meest klantonvriendelijke en waardeloze service die maar kan krijgen is bij firma fonq!! Jammer dat ik minstens één ster moet geven, maar zelfs die is er één te veel.
    Ik heb een crockpot express besteld, wat overigens goed ging.

    Het apparaat ging echter binnen de garantie kapot. Kan gebeuren. Teruggestuurd naar Fonq. Het apparaat kan niet meer gerepareerd worden. Het apparaat was ook niet meer leverbaar (zegt fonq). Ik kon een giftcard krijgen of een alternatief bestellen. Dat is niet wat ik wil. Ik wil een crockpot expressie anders had ik meteen wel een alternatief genomen.

    Nu staat deze weer op de site van Fonq. Ik ga bellen; kan niet, want deze wordt geleverd door een partnerbedrijf! Hij staat gvd op jullie site!!! En omdat deze dus via een partner gaat, kan ik hem niet betalen met de giftcard die ik dus krijg. Geld terug ipv een giftcard kan ook niet, want dat is witwassen!

    Als ik dan wel een alternatief zie, met bijbetaling; kan niet, wordt geleverd door een partnerbedrijf!

    Wat een waardeloze, slechte firma dat fonq. Ik heb bij hen besteld, aan hun betaald en aan hun geretourneerd. Is het dan de verantwoording voor Fonq? Ja, maar die nemen ze dus niet. Dit loopt nu al maanden maar de heren/dames van het bedrijf Fonq houden voet bij stuk. Misschien dat ik de geschillencommissie maar ga benaderen, want dit slaat werkelijk nergens op.

    Kijk uit voordat je bij fonq besteld. Geld ontvangen graag, maar service van niets.

    Dringend advies; niet bij Fonq kopen. Gebeurt er iets, doen ze niets voor je!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Opberg bank

    Eerste bankje kapot, tweede bankje kapot, beide dozen zouden woensdag opgehaald worden.. niet dus
    Communicatie niet pro actief en te laat want ik heb de gehele middag gewacht!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Barbecook billy

    Bij mijn billy barbecook zijn de lassen van de pootjes losgelaten dit is na 2mnd na verlopen van garantie op vakantie geconstateerd en na vakantie een mail gestuurd naar fonQ, helaas zijn zij niet bereid om mij te helpen om dat het na garantie is. maar je hebt als consument ook nog een zogenaamde levensduur verwachting van een product en daar is fonQ niet toe beried om deze verantwoordelijkheid te nemen ik vind dit een slecht services

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuinstoel exotan

    Blunder na blunder...
    Tuinstoel besteld en kies voor levering in pakketpunt aangezien ik niet heel de dag thuis ben. Die dag krijg ik bericht dat het aangeboden is maar ik niet thuis ben... neem contact op aangezien ik thuis was en vraag hun wat er mis gelopen is?! Het pakket is idd geweigerd door het pakketpunt dat door hun werd aangeboden. Dan maar thuislevering (waar ik de hele dag voor thuis moet blijven), maar ik zou ´s morgens op de hoogte gebracht worden wanneer de levering ongeveer zou plaatsvinden. Niet dus?! In de plaats krijg ik een mail met excuus dat zij het bezorgadres helaas niet hebben kunnen bereiken vanwege de kermis in het dorp terwijl mijn adres perfect bereikbaar is.. dan maar bellen naar klantendienst waar ik niet echt (vriendelijk)werd verdergeholpen.. zo is het excuus na excuus... blijkbaar tot je opgeeft.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ecopots hangbloempot Brussels

    Wat een super slechte service en product info. Ik heb een hangploempot besteld en nu blijkt dat deze niet ingekort kan worden terwijl dit niet op de site staat aangegeven. Maar ook niet hoelang de kabels zijn. Het contact met de klantenservice was ook echt bedroevend diegene die ik aan de lijn had begreep totaal niets en wilde ook helemaal niet tegenmoet komen terwijl het bedrijf geen goede product informatie heeft gegeven. Nu zit ik met een dure hangbloempot waar ik niets mee kan. Nog nooit zo’n slechte service en dergelijk meegemaakt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuinschuur

    Ik heb een tuinschuur besteld via Fonq op 7 mei deze dezelfde dag geannuleerd . Na 1 uur in de wacht te hebben gehangen de klantenservice te pakken. De bestelling kon nog worden geannuleerd volgens de klantenservice. 2 dagen later kreeg ik een mail dat de schuur verstuurd was. Gebeld met de klantenservice eindelijk te pakken na 1 uur en 21 minuten in de wacht. Het pakket niet aannemen was het antwoord. Het pakket werd op het verkeerde adres bezorgd deze mensen hadden het pakket aangenomen.
    Weer gaan bellen , mailen. Fonq is ineens niet meer verantwoordelijk maar stuurt alle verantwoording naar Vida lux. En nu 16 juni nog steeds geen geld retour. Fonq gemaild , die geven aan opdracht te hebben gegeven aan Vida lux en zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Bestel direct bij de juiste leverancier en laat Fonq ertussen uit !

    Hier kopen nee zeker niet! vergeten aan te vinken

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kave Home Passo Fauteuil

    Ik zou liever 0 sterren willen geven aan dit bedrijf. Was een vaste klant, maar dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik bestel een fauteuil wat op voorraad is en die de volgende dag geleverd moet worden door PostNL Extra@Home, zit de hele dag thuis en ontvang niks. Zelfs op de bezorgdag zeggen ze telefonisch dat ze het naar je verstuurd hebben. Daarna sturen jullie mij twee uur nadat ik gebeld heb een email dat de bestelling is vertraagd. Jullie hebben dus gewoon NIKS verstuurd.
    Het track and trace die jullie naar mij versturen werkt niet. Er staat PAKKET NIET GEVONDEN. Als jullie wel hadden verstuurd stond er PAKKET ONTVANGEN DOOR POSTNL. HET PAKKET IS ZELFS NIET AANGEMELD. Is dit nou een OPLICHTING.
    Op de track and trace pagina van PostNL staat dat dit track and trace code NIET BESTAAT.

    Hieronder staat de email die ik heb ontvangen van fonq
    ----------
    Beste Dhr. Serhat Emeni,

    Onlangs heeft u een bestelling geplaatst met ordernummer ******** bij fonQ.

    Momenteel ervaren wij grote drukte waardoor uw bestelling helaas niet op tijd is verstuurd. Uw bestelling zal daarom vandaag niet geleverd kunnen worden.

    Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat de levering morgen alsnog bij u bezorgd wordt. Zodra de bestelling is ontvangen door de bezorgdienst ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code.

    Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice fonQ
    ----------
    JULLIE GEVEN ZELF TOE DAT DE BESTELLING DOOR DE DRUKTE NIET AAN DE VERVOERDER KON WORDEN AFGEGEVEN. WAAROM ZEGGEN JULLIE DAN DAT DE BESTELLING IS VERZONDEN. WAAROM STUREN JULLIE MIJ EEN VALSE TRACK AND TRACE CODE.

    Als kers op de taart hangen jullie de telefoon op terwijl ik aan het praten ben met jullie collega. DAT IS NOG EENS SERVICE!!!

    Als laatste wil ik iedereen WAARSCHUWEN die hier iets willen bestellen, met name grote artikelen zoals meubels. Bespaar je de moeite en doe het ALSTUBLIEFT NIET, ze zeggen dat ze verstuurd hebben, maar je ontvangt NIKS.

Anderen bekeken ook

Hipinderegen.nl
4 reviews

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Kleren.com
2 reviews

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Sinner
5 reviews

Heeft u een sport zonnebril, skihelm, skihandschoenen, skibril of iets heel anders gekocht bij Sinner? Deel hier uw review over deze webshop. Daar ...

MUCHACHOMALO
3 reviews

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

FonQ

Wat vindt u van FonQ? En natuurlijk wat vinden de consumenten over het bedrijf FonQ? Wij, NederlandReview, verzamelen reviews van andere consumenten die ervaring hebben meegemaakt met het bestellen van producten, het omgaan met de klachtencentrum en of het wel of niet op tijd wordt aangeleverd. NederlandReview is een platform waar u uw mening/review kunt achterlaten over een bedrijf zodat wij als NederlandReview weten hoe het bedrijf is. Ook kunnen de consumenten hier aan profiteren en kunnen ze hierdoor weten of het bedrijf wel of niet geschikt is om daar iets te gaan kopen. Hiermee bieden we een goede service en samen met andere consumenten kijken we dus of het een geschikte bedrijf voor je is om daar je spullen te gaan kopen. Graag willen we weten wat uw mening is over Fonq.nl.

Over Fonq
Wat is FonQ? FonQ is een webwarenhuis met meer dan 40.000 artikelen/producten in hun assortiment. Het zijn kleurrijke en bijzondere producten die het leven iets of net beter maken met cadeau’s, voor je huis of voor in de schuur. Je vindt unieke cadeau- en designproducten en een groot assortiment op het gebied van wonen, koken en tuin producten die je bij Fonq.nl kan vinden voor in en om het huis. Het is een eigentijdse webwarenhuis waar je zeker leuke  en unieke designproducten kunt vinden volgens FonQ. In hun grote enorme assortiment met ruim 50.000 producten en de beste merken vind je alles voor in en om het huis volgens hen. Klopt dit volgens jou dat je alles kan vinden voor in en om het huis? En dat er een groot assortiment is op het gebied van wonen, koken en tuin producten? Zo ja, laat je review achter. 


FonQ is onderdeel van RFS Holding BV waaronder ze ook de baas zijn over wehkamp.nl RFS is de marktleider op het gebied van online winkelen in Nederland. Het webwarenhuis is opgericht in het jaar 2003 die een jong en snelgroeiend e-commercebedrijf is. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en er werken ongeveer 190 personen in het gehele ordertraject; Marketing, logistiek, voorraad, inkoop klantenservice en flfillment.

FonQ diensten
FonQ is een groot bedrijf met een grote assortiment zoals ik het net heb verteld. Je hebt categorieën zoals Wonen & Design, Koken & Tafelen, Lifestyle, Tuin & Vrijetijd & Huishouden , Body & Sport en Baby & Kids. In de Wonen & Design categorie heb je producten voor in de badkamer, heb je accessoires voor in de toilet, vloerkleed of zitzak om te luieren. 

Ook hebben ze natuurlijk horloges van verschillende merken, boeken en gadgets. Volgens FonQ kon je van alles vinden en lijkt het dat jou ook zo? Graag willen we uw review horen.

Klachten
Een bedrijf als FonQ heeft natuurlijk een klantenservice waar u uw vragen kunt stellen of als u klachten heeft. FonQ streeft namelijk naar een uitstekende klantenservice waarbij het doel van hun de verwachting is. FonQ heeft ook een telefonisch contactlijn die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 – 22:00 uur, en zaterdag + zondag van 10:00 – 17:00 uur.

Heeft u een keer de klantenservice van FonQ benaderd? Zo ja, klopt het dat zij een uitstekende klantenservice hebben? Laat uw mening achter voor de consumenten.

Beoordelingen & reviews over FonQ. Leuke producten maar ook goed en makkelijke bestellen en retourneren? Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Bij NederlandReview

}