Douglas
Alle reviewsDouglas
Alle reviews (103)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
2 parfums en giftcard
Ik was maandag bij de Douglas passage AE Denhaag.
Werd geholpen Door Sabrina om 16:00
Ik was daar samen met me moeder
We kochten paar Cadeaus voor kerst. Ze kijkt zo vies en reageert geïrriteerd. We werden niet goed geholpen door haar. Ik heb dus heel vriendelijk gezegd mevrouw wilt uw Asublieft mooi voor ons ingaan pakken. Zucht ze en rol ze met haar ogen en haar houdin was super arrogant. En pak ze het rood in met blauwe lint. Ik zei mevrouw volgens mij past dat niet zo goed samen is het mogelijk om een andere kleur te gebruiken zegt ze geriteerd Goud!!! En haar houdin was niet oke
Toen zeiden we zwart? Maar zo kan je toch niet omgaan met klanten. Sorry maar dat kan toch niet Ik heb niks gezegd om dat er veel klanten achter me waren Mvg Shahin SoroushGoede service in de winkel, online besteld
Hallo Allemaal in Nederland!
Ik wilde even zeggen dat ik de Douglas een hele goede winkel vind. Ik was vandaag in de Kalverstraat aan het winkelen en moest een cadeautje kopen voor mijn moeder, want die is zaterdag jarig. Nou, dat is best lastig. Maar ze hebben mij toen heel goed geholpen met kiezen daar, de service is heel goed! En ook heel aardig, want het meisje in de winkel zei dat als ik het online bestelde dat ik dan extra dingetjes erbij zou krijgen en ook kon laten inpakken en opsturen, dus dat heb ik toen gedaan. Ik hoop dat mijn moeder het ook lekker vind, maar dat zal best, want ik heb kunnen proberen in de winkel!
Dus ik vind het een hele goede winkel.fijn geholpen door aardige dame met bruine krullen. Ze hielt me voor kerst cadeau voor mijn moeder die
mee eens
Cadeaupakket met hulp van Douglas voor mijn moeder met Valentijnsdag
Enorm cadeaupakket samengesteld voor mijn moeder voor Valentijnsdag.
Omdat ik zelf geen idee heb wat er dan allemaal leuk is voor een moeder, heb ik mij heel erg laten helpen door de lieve dames in de winkel en die hebben echt fantastisch geholpen.
Allemaal mooie verwenspulletjes en ze hebben het prachtig mooi ingepakt.
Echt heel leuk en ik ga vaker hierheen voor als ik cadeaus nodig heb, want ze adviseren heel uitgebreid en vinden het volgens mij ook gewoon zelf heel erg leuk om een cadeaupakket te maken en dat dan ook nog heel mooi in te pakken.Nyx wenkbrauw potlood in de kleur auburn
Hoe willen jullie in godsnaam iets verkopen als ik niet even de nyx wenkbrauw potlood mag uitproberen op mijn hand....is een kleine moeite en ik kom er niet eens voor binnen! Nee mevrouw u moet het beoordelen van uit de verpakking. De vorige keer mocht er wel even snel uitgeprobeerd worden kom nou. Dan na een kleine discussie wilde ik dit wel even bespreken met het management. Manager er bij. Ja mevrouw heeft te maken met de drukte... Er stonden 3 of 4 mensen achter mij poe poe.... de groeten.
Niets
Ik had een cadeaubon van Douglas en geurtjes genoeg. Vandaar dat ik een sieraad wilde kopen. De betreffende verkoopster was enorm druk met een tweetal, op leeftijd, dames die op vakantie waren en niet voornemens waren iets te kopen. Gezellig roddelend over een zeer succesvolle plaatselijke onderneemster, gingen de toeristische dames met slechts proefgeurtjes (waar ze zélf om gevraagd hadden) weer weg, speciaal uit de 'grote potten' gevuld door de verkoopster. Toen mij uiteindelijk een blik waardig werd gegund, werd ik eerst kritisch bekeken. Ja, ik had iets minder zorg aan m'n make-up besteed die ochtend, én ik was voornemens geld uit te geven (niet om de verkoopster van haar werk te houden met slechts een paar gratis samples...). De armband die ik had uitgezocht, was helaas te groot. De verkoopster wist niet eens, dat ik met m'n cadeaubon had willen betalen, kwam niet met een alternatief, maar verwees me direct door naar een juwelier aan de overkant, die (in haar woorden) "vast wel iets binnen mijn budget" zou hebben. Ik gooi mijn cadeaubon nog liever weg, dan dat ik daar ooit nog iets koop, laat staan bedelen om gratis samples.
Dior - Dolce Vita
Parfum besteld die “door een fout in het systeem” niet geleverd kon worden. Aankoop werd vanuit hun ontbonden. Diezelfde parfum staat echter direct weer op hun website te koop voor 10 euro duurder. Gebeld om aan te geven dat het een verjaardagscadeau betreft en dat ik verwacht het aangekochte product gewoon voor de eerder overeengekomen prijs te kunnen bestellen. Enige dat hiervoor nodig was is dat ze een kortingskaart/code toesturen, maar ze hebben echt 0,0 coulance getoond. Slechte zaak!
Positieve en negatieve puntjes (maar vooral positief hoor)
Positief aan de Douglas:
- Veel om te kiezen, zowel in de winkel als op de website.
- Lekker veel ruimte in de winkels, je kan goed rondkijken
- Ze zitten in de meeste winkelstraten
- Goede merken, zoals Blond Amsterdam en Chanel en alles eigenljik
Negatief:
- Ik wil wel meer leuke aanbiedingen en kortingen. Er is wel veel, maar kan altijd meer ;)
- Soms is het best duur en dan is een andere winkel goedkoper.Geurtje omruilen mag
Gisteren in de stad geurtjes geshopt voor de feestdagen.
Ik had een verkeerd geurtje gekocht (oeps) en dat was heel mooi ingepakt, maar gelukkig kon ik het toch nog ruilen vandaag. heel blij mee, want ik had verkeerd gekeken en moest echt iets totaal anders hebben. Het was ook nogal een DUUR geurtje, dus fijn dat ik het mocht omruilen. Ik was bang dat dat met geurtjes misschien niet zou mogen, maar gelukkig wel!!mugler angel
Ik had in het Duitsland een navulflacon gekocht voor de allerlekkerste geur ooit: Therry Mugler Angel. Bij thuiskomst bleek mijn lege fles niet navulbaar. Bij de Douglas in de Westfield Mall (filiaal 065) stond een bijzonder aardige dame, Elly, die mij hielp aan een nieuwe navulbare flacon, die ik wel kon vullen. Ze nam alle tijd en heeft mij bijzondeer goed geholpen. Ik ben met een grote glimlach de winkel uit gegaan.
Leuk
Ik vind douglas een super leuke winkel, eigenlijk nooit problemen mee gehad. In sommige winkels is het aanbod niet zo groot maar daar hebben we internet voor;) verder heb ik alleen een probleempje gehad met een reservering van een product. Ze hadden de verkeerde naar achter gelegd en toen ik er kwam hadden ze geen idee waar ik het over had. Dat was best jammer, iedereen maakt gelukkig fouten????
Ik ben op 21-09-2017 naar douglas in Amstelveen gegaan. Personeel was onbeschoft, laag geschoold, onprofessioneel en niet klantvriendelijk.
Douglas giftcard
In januari een giftcard gekocht, blijkt die niet geactiveerd te zijn. In ander filiaal te horen gekregen dat we terug moeten naar filiaal waar die gekocht is. Daar krijgen we te horen (na overleg met klantenservice) dat we een mail naar de klantenservice moeten sturen. Via e-mail krijgen we van de klantenservice te horen dat we in de winkel moeten zijn. Nog steeds geen geactiveerde card ontvangen of geld terug. Wat een wanvertoning.
Biotherm
Zeer dom, asociaal en onbeschoft personeel in de Douglas Kalverstraat. Ik zocht naar een gezichtsscrub en een van de dames die mij wilde helpen liet mij bijna met een facewash de deur uit gaan. De dame bij de kassa vertelde mij op onbeschofte en geïrriteerde toon dat ik geen gespaarde punten kon inleveren (ik had ruim voldoende punten in mijn app) omdat het toch niet in haar “systeem” stond. Mijn verjaardagsvoucher kon ik evenmin inleveren want dat was alleen voor “online”. Toen ik aangaf dat de gezichtscrub (die ik na verkeerd advies van haar collega zelf had gevonden) online niet beschikbaar was werd mij verteld door de dame van de kassa en haar coördinator “dat ik maar een ander mooi product uit moest kiezen”. Bovendien gaven zij mij het idee dat ik maar “niet zo moeilijk moest doen omdat ik toch al 25% korting kreeg”. Deze korting is er overigens standaard en dus een sigaar uit eigen doos. Een soortgelijke negatieve ervaring heb ik al eens eerder gehad bij deze winkel. Kortom: slaat u deze winkel van douglas aan de Kalverstraat alstublieft. Het personeel heeft een misplaatste arrogantie en lijkt zich totaal niet bewust van hun ongelooflijke domheid en onbeschofte gedrag.
er is een reden waarom ze bij douglas werken. meeste zijn niet slim genoeg voor een echte baan of het zijn jonkies die daar zitten voor de personeelskorting. dat gezegd te hebben, die in dordrecht zijn echt vriendelijk.
L'oreal inforcer
Waarschijnlijk ander personeel, super aardig en goede service! Op deze manier kom ik hier graag
J'adore eau de parfum 150 ml
Op 25-12-2021 via de website van Douglas een 150 ml fles J'adore eau de parfum besteld. Dit blijkt echter geen echte eau de parfum te zijn, de geur verdwijnt al na 5 min. al zou ik de hele fles leegspuiten dan zou je het na 5 min al niet meer ruiken. Op 4-2 het hoofdkantoor gebeld en dit aan hun medegedeeld zij adviseerden mij om met de fles naar een willekeurige Douglas winkel te gaan en het probleem voorleggen. Ik ben toen naar de locatie in Ridderkerk gegaan daar werd mij verteld dat er 's middag toevallig ook iemand was geweest met dezelfde klacht en ook een parfum van Dior.
Een andere verkoopster gin mij verder helpen omdat de manager net naar huis was. In eerste instantie zei ze dat er altijd een Dior logo op de fles staat (leek wel of ze mij wilde beschuldigen van oplichting) maar nadat ze op de andere flesjes had gekeken kwam ze tot de conclusie dat daar ook geen Dior logo op stonden.
Toen heeft ze geroken en zei dat ze niet bijzonders rook, ze kon misschien wel een tester meegeven van 100 ml. Maar ik heb een eau de parfum van 150 ml gekocht en die wil ik ook gewoon weer terugkrijgen. Dat ging niet morgen zou de manager er weer zijn en die zou mij dan terugbellen en de fles moest ik daar achterlaten.
De volgende dag werd ik idd door de manager teruggebeld.
Zij vertelde dat zij niets bijzonders rook en dat het misschien wel aan mijn hormonen zou liggen. Ik ben 62 jaar en heb geen last meer van mijn hormonen!! Toen begon ze dat ze wel een bodylotion kon geven zodat ik dat er eerst kon opsmeren voordat ik de parfum zou gebruiken, dat blijst dan beter hangen. Pardon als ik een parfum koop dan wil ik dat gewoon kunnen gebruiken zonder eerst een bodylotion te moeten smeren. Ik gebruik deze parfum al meer dan 10 jaar en als ik het op een jasje spuit dan ruik je het een aantal dagen later nog maar bij deze fles niet.
Ik moest de fles daar maar achterlaten en dan zou een vertegenwoordigster van Dior er wel naar kijken alleen wist ze niet wanneer die zou komen en hoe lang het zou duren.
Heb meteen weer het hoofdkantoor gebeld en dit doorgegeven.
Zij vertelde dat ik de fles terug moest halen en dat ik deze week teruggebeld zou worden. Het is inmiddels woensdag en ik heb helaas geen telefoontje meer ontvangen.
Waarom kunnen ze bij Douglas niet zoals bij andere winkels gewoon een nieuwe geven wanneer een product niet goed is. Waarom moeten ze moeilijk doen en je behandelen alsof je een of ander crimineel bent die de boel oplicht.
Ik heb al vaak producten via de website besteld van o.a. Chanel maar ik zal dit niet meer bij Douglas doen.
Dit is toch niet de juiste manier om klanten te behandelen.
Het is een parfum dat best wel aardig wat geld heeft gekostParfum ,Beste kopers pas op !! groot leugenaar winkel!!
Beste kopers pas op !! groot leugenaar winkel!!
ik heb een parfum gekocht via online, op website schrijft 24 uur bezorgd duurt drie dagen, ik heb nooit zo groot leugenaar niet gezien. beter ergens anders betelen !!wenkbrauw vuller
Ik heb 11 januari dit artikel online besteld. Het zou 12 januari jl. geleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. het is nu 15 februari. Talloze malen gebeld en gemaild maar niets kwam. Uiteindelijk was er een klantenservice medewerkster die het bedrag dat ik reeds betaald had, omzette in een giftcard. De giftcard en pincode zouden apart verzonden worden. Giftcard heb ik ontvangen maar geen pincode. Dus ik kan er niets mee. Het restant dat ik overgemaakt had via Ideal zou ook teruggestort worden, maar ook dit heb ik niet ontvangen. Weer talloze malen gebeld en gemaild, maar nee hoor, geen pincode en geen geld teruggestort. Slechte service aan de telefoon. Ze zeggen maar wat en het gesprek is afgelopen. Mijn advies is dan ook: bestel nooit online bij Douglas!!!!!!!!!!
Producten
Heel slecht! Bestelling geplaatst op 28.01 als verjaardagscadeu met een kaart erbij. 1 week later heb ik ze gemaild dat ik nogsteeds niks had ontvangen, geen reactie gekregen op de mail (voor wat heb je dan een klantenservice?). En dan wordt vandaag 10.02 mij bestelling geannuleerd met de domste reden. Dat ze niks hebben kunnen afschrijven van mijn bank, terwijl ik nooit mijn bank details met ze heb gedeeld! Ik had de optie gekozen om te betalen en afhalen in de winkel. Als jullie iets niet kunnen leveren dan zeg je dat gewoon op tijd en laat je iemand niet wachten om dan met een leugen te komen 2 weken later!
gucci bloom parfum
heel veel min punten
al vanaf 22dec besteld niet binnen terwijl het nu al 11januari is.
vorige week gebeld en er zou een onderzoek gestart worden en ik zou na 5 dagen wat horen maar heb nu nogsteeds niks gehoord heel slechtParfum en ligne
- Commande (DGL BE0000348934) de 91,53 euros passée et payée le 29/11.
- Réponse très rapide par mail de Douglas qu'ils ne peuvent pas livrer et qu'ils rembourseront le montant payé dans les 10 jours.
Après 3 semaines sans retour d'argent - je contacte avec grande difficulté le service client (SERVICE PAYANT – ILS PAIENT EN PLUS LEUR ARNAQUE SUR LE DOS DU CLIENT !!!) de Douglas qui me dit qu'ils ne savent pas sur quel compte bancaire ils doivent déposer (TOUT est cependeant sur leur application bancaire ! !!!).
- Les coordonnées bancaires sont envoyées le 16/12/202, et à nouveau par courrier, promesse de remboursement dans les 10 jours ......
- Le 10/01/2022 - presque un mois et demi après la commande - NO CENT BACK ....
Pour une telle entreprise, il n'y a qu'un mot : VOLEURS ! !!!.
Ne commandez JAMAIS chez DOUGLAS, ils prennent votre argent et ne vous livreront rien.
Ils ne livrent et ne remboursent jamais ..- lisez tous les avis qui racontent la même histoire .. !
Mieux vaut payer un peu plus et ne pas être victime de tels escrocs ! !!!.Ariana Grande parfum o.a.
• Bestelling on line (DGL BE0000348934) voor bedrag 91,53 Euro geplaatst en BETAALD op 29/11.
• Zeer snel antwoord per mail van Douglas dat ze niet kunnen leveren en binnen 10 dagen betaald bedrag terug storten.
Na 3 weken geen cent terug – ik neem met veel moeite contact op met de (BETALENDE !!!) klanten dienst van Douglas dat mij aangeeft dat ze niet weten op welk rek nummer ze moeten storten (ALLES staat toch op hun bank app !!!!).
• Bank gegevens worden doorgezonden opo 16/12/202, en opnieuw per mail, belofte dat ze binnen de 10 dagen gaan terug storten …..
• OP 10/01/2022 – bijna anderhalve maand na bestelling – GEEN CENT TERUG ….
Voor zo’n onderneming bestaat er een woord: DIEVEN !!!!
BESTEL NOOIT BIJ DOUGLAS ze nemen u geld en leveren u niets.
Terugbetalen doen ze niet ….!
Betaal liever iets meer en wees niet de pineut van zo’n bedriegers !!!!
Anderen bekeken ook

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...
Ik ben 2 maanden geleden ook door dit meisje geholpen. Is die meisje met blonde haren en uitgroei echt ik voel me gwn ongemakkelijk als zij aanwezig is kijkt heel erg strak aan en als ze je helpt heb ze geen fijne blik en bepaalde toon. Andere collegas wel heel fijn en kom nog steeds mijn boodschappen doen daar