De Telegraaf

Alle reviews

De Telegraaf

49% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (57)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Digitale krant

    Telegraaf vindt het normaal om het abonnement na drie jaar te verhogen van €6,77 naar 19,75. Niet betaald en gelijk incassobureau met bijkomende kosten. Pas op voor die oplichters.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telegraaf op internet

    Vele jaren lees ik de Telegraaf op mijn Tablet betalingen worden automatisch afgeschreven. Dan gaat er wat fout bij de Telegraaf met de automatische incasso. Ik probeer handmatig over te maken ook daar heet de Telegraaf een probleem. Ik ben druk dus laat het even tot een incassoburo zich meld. Ik betaal netjes incl kosten.Wat schets mijn verbazing mijn abonnement wordt niet voortgezet. Ik dien een klacht in. Reactie is dat er te weinig info is om de klacht te beoordelen. Ik omschrijf het probleem zoals ik nu doe en wat......Ik hoor niets meer. Telegraaf maakt een probleem maar wenst het niet op te lossen.Bravo Telegraaf en met deze review zullen jullie ook wel niets doen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    abbonement

    krant werd niet bezorgt , ik koop een in de winkel een krant . zeker na 08:30 uur . Later kom ik thuis en ligt er een krant in de bus. Tijdstip van bezorgen staat er niet op , maar de krant uit de winkel wordt niet vergoed.! Na enkele malen een klacht te hebben verstuurd was het antwoord nee MEVROUW!
    Ondank dat ik meer dan 30 jaar die krant lees!

    Weet waar je aan begint.
    Wij kunnen de kranten die uiteindelijk bezorgd zijn niet crediteren.
    Wij crediteren alleen de gemiste kranten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zaterdag abo

    Nu 8 weken ben ik een za abonnee en deze krant de 1e keer prima ontvangen. Daarna niets meer, al 7 weken op rij 0 keer.... Gebeld, totaal zeker 5 uur aan de lijn, mail, whatsapp.... krijg hun mdw aan de lijn, al 3x op 7x contact zoeken. Vergeleken met hun bezorgprestatie een grote stap vooruit.... allen zeggen niets te kunnen doen dan het door te geven, ze kunnen helaas niet terugbellen, ik kan geen manager spreken, ik mag niet zomaar abo stop zetten, ik mag niet.... ik mag helemaal niets dan alleen maar betalen.

    Toch raar als je bij de bakker bent en 1 brood besteld, je hiervoor betaald en de bakker jou geen brood geeft. Dat is precies hetzelfde.

    Telegraaf wil het niet weten, hun distributie is niet goed op veel plekken maar liever een klagende abonnee dan geen abonnee...

    En ondertussen koop ik de krant maar bij de super, genoeg voorraad daar....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telegraaf digitaal

    Ik heb een zeer snelle internetverbinding. Door de weeks de krant en het nieuws downloaden en lezen gaat prima. op zaterdag de digitale krant downloaden is een DRAMA; langer dan een half uur nodig om de krant te downloaden!?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    abonnee

    Wij zijn circa 50 jaar abonnee,omreden dat wij het een prima lezerswaardige krant vinden,Vanuit mijn vakgebied heb ik een zeer goed beeld van een dagbladbedrijf en zeker geen zeur.Echter de bezorging is een brok ellende, structureel veel te laat, regelmatig geen krant. of een ander kopblad.Sinds de tijd dat er een collectieve spreidgroep werd ingezet is het verval steeds erger geworden.Steeds weer diverse klachten doorgeven heeft geen enkele zin, alleen een mail ontvangen met het crediteren van 1 krant.Hopeloos!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Krant

    Houden jullie je rotkrant nooit bezorgd op zaterdag én ook mijn betalingen die ik heb gedaan dubieus schakel de consumentenbond in

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement 3 jaar

    Als je abonnement afloopt wordt dit automatisch zonder enige waarschuwing verlengd en betaal je het dubbele. Slechte service, dus hou de afloopdatum in de gaten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kindertablets

    Op 19 november 2019 heb ik 2 kindertablets bij de webshop van de Telegraaf gekocht. Op 11 oktober 2020 (nog geen jaar na aankoop) had ik helaas al moeten melden dat de blauwe tablet kapot was, De tablet had ik toen geretourneerd, waarna ik op 29 oktober 2020 het bericht had ontvangen dat deze niet meer te maken was. Het aankoopbedrag is toen wel na heel veel moeite en na vele maanden en reminders op mijn rekening gestort. Ook de tweede tablet is niet lang meegegaan en is in oktober 2021 (iets minder dan 2 jaar na aanschaf) kapot gegaan. Aangezien de twee tablets van hetzelfde type allebei de 2 jaar niet hebben gehaald, twijfel ik aan de deugdelijkheid van deze apparaten. Ik heb vervolgens een mail naar de webshop van de Telegraaf verstuurd en om een oplossing gevraagd. De Telegraaf zei dat er maar 1 jaar garantie op zit en daarom niets voor mij wilden doen. Er is echter niets over de garantie vermeld (niet op de aankoopfactuur, niet op de orderbevestiging, niet in de mail en niet op de website) en er is ook niet op een andere manier naar de garantievoorwaarden verwezen. Een consument mag van de wettelijke garantie uitgaan indien de garantievoorwaarden niet zijn gecommuniceerd. Bij tablets is dat 2 jaar. De wettelijke garantie van 2 jaar is ook door de Telegraaf per mail erkend en bevestigd, maar de Telegraaf wilde mij toch op geen enkele manier tegemoetkomen. De Telegraaf stelde dat dat alleen garanties hoger dan 1 jaar op de factuur worden gemeld, waarbij de Telegraaf impliceert dat de consument zonder vermelding van een garantietermijn er dan vanuit moet gaan dat er een garantietermijn van slechts1 jaar van toepassing is. Dit is echt lariekoek en juridisch gezien ook niet juist.

    Ik vind de wijze waarop de Telegraaf met de garantie van producten omgaat zeer onredelijk en verwerpelijk, dus ik raad iedereen met klem af om producten bij de Telegraaf af te nemen. De Telegraaf doet er alles aan om onder de garantie uit te komen, waardoor je niet met een gerust hart een product bij de Telegraaf kunt afnemen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telegraaf

    Ben op straat bij de Albert Hein erin geluisd voor 3 jaar. Ik was er even met mijn hoofd niet bij, en de aardige straat verkoper vertelde niets over een 3 jarig contract. Pas later kwam ik erachter dat als je te lang wacht met opzeggen. Je er dan definitief aan vast zit. Een hele irritante pedante helpdesk medewerkster bij de Telegraaf (na 55 minuten in de wachtrij) probeerde mij glashard wijs te maken dat ik pas na 3 jaar kan opzeggen. Terwijl er in de wet staat dat dat na 1 jaar wel kan. Ik wil echt niets meer te maken hebben met dit bedrijf. Echte penoze. Ik heb ook bij alle vrienden en kennissen de telegraaf app eraf laten halen. Hierbij roep ik ook op iedereen hetzelfde te doen. Het opzeggen is nu wel gelukt na 14 maanden. Ik ben verschillende telefoontjes van minstens 3 kwartier verder. Een digitaal opzeg formulier wat niet werkt. En een schriftelijke bevestiging die ik heb moeten betalen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    telegraaf

    Al 3 weken elke morgen een e-mail met de mededeling dat
    de krant later wordt bezorgd. Het is een middagkrant geworden.

    Geen reactie op klachten.

    Helaas het abonnement opgezegd.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telegraaf

    Wat een waardeloze krant. Al weken mail ik met klachten. Geen mail terug. Heb meerdere keren gebeld . Zal een paar voorbeelden noemen. Begin dit jaar lag er een pak sneeuw . Helaas kan de krant vandaag niet bezorgt worden. Natuurlijk alle begrip. Maar vervolgens een hele week geen krant. Daar na is het alleen maar erger geworden . Krant telaat. 6 dagen per week . En de laatste paar weken meerdere dagen geen krant ontvangen . Terwijl ik dit schrijf om 12.39 valt waarachtig de krant in de bus met de krant van gisteren erbij. Dat was deze week ook al op woensdag kreeg ik de krant 12.00 met de krant van dinsdag erbij. OCHTENDKRANT HÉ.
    Twee zaterdagen achter elkaar geen krant. Is niet normaal . Een fatsoenlijk antwoord van de Telegraaf krijg ik niet . Duurt niet lang dan denk ik dat er 1 keer per week 6 kranten in de bus vallen. Wat zal ik blij zijn als mijn abonnement stopt. Dat heb ik inmiddels aangevraagd . Nog geen antwoord.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Al maanden komt de Telegraaf 4 tot 5 x per week te laat. Prijs werd ineens verhoogd met, schrik niet, 105%!! Gebeld en na ruim 35 minuten!!!! in de wacht te hebben gestaan werd ik eruit gekiept. Opnieuw gebeld en er waren 10!!! wachtenden voor me. Nog nooit zo’n klantonvriendelijkheid instantie meegemaakt. Abonnement meteen per mail opgezegd; hélemaal klaar mee.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement Telegraaf

    Nu dik een jaar abonnee door een aantrekkelijke aanbieding. Nagenoeg altijd de krant ( op tijd) gekregen. Sinds 3 dagen niks meer….. 3 keer ( digitaal) gemeld met daarop een ( automatisch?) reply dat men de melding had genoteerd dat “ de krant te laat was bezorgd” ???? Nee, ik heb NIKS ontvangen….
    Dan maar bellen,…. Na 10 min wachten word je eraf geknikkerd.
    Alle begrip voor bv een tekort aan bezorgers maar een reactie was fijn geweest. Zeker als de laatste bezorger vantevoren al aangaf dat hij/zij ging stoppen maar geen idee had over verdere bezorging?!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement Telegraaf

    De krant wordt te laat of helemaal niet bezorgd

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Wat een slechte service heb in dec abonnement genomen met de belofte dat hij op de camping zo worden geleverd anders zouden we het niet doen.
    Krijgen 5maanden de krant geleverd en dan op 1 september kan het niet meer.
    Je hebt abonnement afgesloten voor 3 jaar dan worden plotseling de voorwaarden veranderd.
    Telefonisch en via mail zijn ze zeer slecht te bereiken of je krijg geen antwoord.
    Ik zal deze krant nooit meer pakken en ik raad iedereen aan dit zelfde te doen.
    Ze komen de belofte echt niet na

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    abonnee krant

    Eigenlijk zijn er helemaal geen goede punten bij de Telegraaf, als je de klantenservice belt om je abonnement te beëindigen krijg je standaard een bandje met : u heeft nog 10 wachtende voor u, als je dan aan de beurt bent dan word de verbinding verbroken. mail je naar het mediahuis dan krijg je geen antwoord, mail je naar de klanten service of via een contact formulier dan word er ook niet gereageerd. Als een contract afloopt met de telegraaf dan zou je verwachten dat het daadwerkelijk stopt, bij de telegraaf niet die zadelen je zonder toestemming op met een duur abonnement waarvoor je haast het dubbele moet neertellen. opzeggen lukt niet zie verhaal boven. niet betalen of te laat met betalen dan hoor je ze ook niet want dan heb je meteen een incassobureau in je nek. krijg je een dag je krant niet bezorgd dan word er doodleuk gezegd dat je een dag later mag betalen (wat ook nergens op slaat) kortom ik zal blij zijn als ik word verlost van die K.U.T krant en zijn slechte klantenservice. De dag dat dit gebeurd hang ik de vlag uit!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Een abonnement krijgen gaat snel, maar als je opzegt. Incaaeren ze gewoon door terwijl je geen krant ontvangt ook niet digitaal.
    Telefonisch niet te bereiken, alleen via app en in de eerste zin wordt gelijk gedriegd met het incassobureau. Hoe klein kan een ‘groot’ bedrijf zijn.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement De Telegraaf

    Heb een abonnement bij de Telegraaf. Al meer dan een jaar is het kommer en kwel tav de bezorging. De laatste maanden is het helemaal dramatisch. De krant komt meer niet dan wel. Wat mij helemaal steekt is dat de Telegraaf dit niet accuraat oppakt. Steeds weer de mededeling dat het abonnement doorloopt of dat het verrekend zal worden. Wat heb ik daar aan?! Ook de mededeling dat ik de krant toch ook digitaal kan lezen, slaat nergens op. De krant is namelijk bestemd voor iemand van bijna 80 die helemaal geen Internet heeft. Telegraaf, schaam je! Het is echt schandalig hoe jullie met klanten omgaan. Iets extra's doen om de klant te compenseren voor alle tijd, kosten en frustratie die dit geeft heeft opgeleverd, doen jullie niet meer aan. Ik dacht toch echt dat jullie een dalend ledenaantal hadden... Hoe zou dat nou komen?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Na lang twisten is het uit eindelijk recht gezet en ben tevreden
    dit na aansmeren en verkeerd voorlichten door krantenverkoper een extra vrouw gekregen wat wij niet wilde na lang tour trekken is alles recht gezet ben nu weer trouwe klant

Anderen bekeken ook

Reisboekwinkel de Zwerver
3 reviews

Reisboekenwinkel de Zwerver: Reisgidsen en kaart voor waar je reis ook heengaat. Wil jij het liefst in een boek lezen en kijken als je je reis voo...

Geeektech.com
56 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Luisterboeken.nl
2 reviews

Luisterboeken.nl: Al luisterend lees je de leukste boeken. Lezen is heerlijk, alleen heb je niet altijd zin om een boek vast te houden, voor j...

Gezinnig
2 reviews

Je groeit op, ontmoet een leuke partner, en op een gegeven moment krijg je kinderen. Ieder kind is anders, en wat handige hulpmiddelen en producten...

De Telegraaf

Wat vindt jij van De Telegraaf? Het is de krant van wakker Nederland en wordt het meeste gelezen iedere dag. Het is mooi om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een mooie krant op de deurmat te krijgen of digitaal op je tablet of computer. De Telegraaf is een krant welke er al vele jaren is en er zeer waarschijnlijk nog vele jaren zal blijven. De Telegraaf is een onderdeel van de Telegraaf Media Groep. Er zijn volop zaken waarover je kunt lezen in de krant. Ontdek wat er allemaal mogelijk is en kan. Kijk ook naar de mogelijkheden om een Telegraaf op je (digitale) deurmat te krijgen iedere dag. 

Over De Telegraaf
De Telegraaf is een van de oudste en ook grootste kranten van ons land. Het is een onderdeel van de Telegraaf Media Groep. Dit is een van de grootste mediabedrijven van ons land. Naast de Telegraaf als krant zijn er ook radiostations (Radio Veronica, Classic FM en Sky Radio) en tal van websites waarmee ze het nieuws delen met alle Nederlanders. Het is goed om te zien hoe de krant steeds blijft vernieuwen. 




De diensten van De Telegraaf
De belangrijkste dienst welke De Telegraaf levert is natuurlijk het delen van nieuws uit binnen- en buitenland. Ze doen dit op hun website en in hun krant plus speciale uitgaven. Het is mooi om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn om een goede krant op je deurmat te krijgen. De Telegraaf heeft verschillende abonnementen. Het begint allemaal met een proefabonnement en vervolgens kun je maandelijks abonnement kiezen. Je kunt kiezen uit een digitaal abonnement waarbij de krant je dagelijks online geleverd wordt. Je kunt de Telegraaf dan op je iPad, tablet, smartphone of laptop lezen. Natuurlijk zijn er ook de traditionele abonnementen waarbij je dagelijks de krant in de brievenbus krijgt. Op die manier kun je ook volop van de Telegraaf genieten. Start met het ontdekken van de Telegraaf door e starten met een proefabonnement!

Klachten of tips over De Telegraaf
Zeker als je de krant iedere dag in de brievenbus verwacht en hij is er een keertje niet, dan wil je hier natuurlijk over klagen. Er is helaas geen speciale klantenservice pagina op de website van de Telegraaf. Wel kun je via de contact pagina de contactgegevens vinden en een speciaal nummer met betrekking van de bezorging. Een klacht kan natuurlijk altijd voorkomen bij tal van bedrijven. Het is vaak belangrijker hoe een klacht wordt opgelost. Toch?

 

Lees ervaringen over de telegraaf. Hoe is het nieuws, prive, weer of sectie vrouw? Hoe zijn de bezorgtijden? Dat leest u bij NederlandReview door lezers van de telegraaf!

}