Coolblue
Alle reviewsCoolblue
Alle reviews (466)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Fitbit horloge deluxe (ondeugdelijk product)
Mooi horloge om te zien maar te duur voor wat je krijgt. Horlogebandje gaat snel kapot. In eerste instantie nieuw horloge ontvangen en deze liet het horlogebandje ook los. Ter reparatie aangeboden bij coolblue en het horloge werd ongerepareerd teruggestuurd. Geen reden waarom. Coolblue klantenservice kan geen kritische vragen aan en reageren niet meer. Dit horloge is overduidelijk een ondeugdelijk product!
Wasmachine
Vacuum robot stofzuiger
Service met een glimlach.....het is om te janken. Een vacuum cleaner gekocht met helemaal niets geen electra snoer geen aacesoires zoals vermeldt in de omschrijving etc etc. Na eerst een 25 minuten in de wacht te staan te horen krijgen mijnheer pak maar in en stuur het maar op dan kijken wij ernaar. Na mijn opmerking kom het maar halen en ruil het maar om krijg je te horen dat dit niet kan. Zoals ik al zei om te janken, ben al vanaf het eerste moment klant maar dat maakt ze geen K.. uit
Afzuigkap
Alles voor een glimlach? Ik dacht het niet!
Ik heb een afzuigkap besteld bij Coolblue. Kost €159. Na een half jaar maakt hij een vreemd ratelend geluid. Ik meld dit online bij Coolblue. Coolblue belt al snel dat ze een monteur van Electrolux gaan sturen om dit te verhelpen. Electrolux met een geweldig reputatie van 1.4 sterren op trustpilot. 5 minuten na dat de monteur geariveerd was vertelde deze me."Dit gaat je geld kosten" Volgends de monteur was de terugslagklep fout gemonteerd en ik krijg een rekening van €144,- De terugslagklep zat er al een half jaar goed in! Maar dit was geen discussie.
Toen ik de opdrachtgever (Coolblue) belde hierover, krijg ik veel "ach wat vervelen en we snappen u helemaal". MAAR GEEN OPLOSSING!8k tv + soundbar
Na het op de kop slaan van een goede aanbieding, (ruim 1.5 week voor de grote verhuizing) blijken ze doodleuk mn geld aan te hebben genomen, en dan het product niet opzij gezet om t dan aan een ander te verkopen.
Er zijn er nu geen meer op voorraad.
Hier moest ik zelf achterkomen na er achteraan te bellen waarom de bezorging maar niet werd geleverd. En 50 minuten in de wacht te hebben gestaan, komt mevrouw doodleuk met "oops ja die hebben we niet meer en het product word ook nooit meer geleverd. U kan wel een soort-gelijk product kopen. Is maar 1000€ duurder."
Waardeloos gescammed door coolblue dus. Zal wel meerdere mensen overkomen, zou fijn zijn als die ook naar voren komen over dit C-bedrijf.Klantenservice is de laatste tijd echt verschrikkelijk geworden. Service is veranderd in wachttijd en smoesjes dat het met 1-3 dagen is opgelost.
Op 2 april een retour aangevraagd. Deze op 3 april afgegeven op het PostNL punt en op 5 april afgeleverd bij Coolblue,
Op 8 april maar eens contact opgenomen om te vragen of de retour binnen was. Want ik had de ontvangstbevestiging niet ontvangen. De klanteservice medewerker vertelde dat hij netjes op 5 april was binnen gekomen en dat ze ermee aan de slag gingen. Met een dag of 3 zou ik meer weten.
Op 11 april wederom contact gezocht. Nu was het pakket opeens verdwenen! Een onderzoek bij PostNL wordt. Dit kon maximaal 5 dagen duren.
Op 19 april wederom contact gehad. Helaas kreeg ik geen status van het onderzoek van postnl maar een reactie dat het bij de administratie lag en 3 dagen kon duren.
Op 17-4 ontvang ik een mail van Medwerker: “Door een fout in het systeem had je het geld al retour ontvangen van ons, maar omdat wij het product niet hadden bleef er een factuur openstaan. Dit is nu verwerkt, er staat dus geen factuur meer bij ons open. Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag.”
Uiteraard direct gebeld en gezegd dat dit niet klopt. Ik wacht nog steeds op een bevestiging van mijn retour én mijn geld.
Op 21 april natuurlijk weer contact gehad. “Ik zie dat mijn collega's ermee bezig zijn. Ik heb voor de zekerheid een herinnering gestuurd. Je kan binnen drie werkdagen het bedrag terug verwachten.”
26 april natuurlijk nog niks en weer contact gezocht. “Kan je voor mij controleren of je het bedrag al niet op 24/25 maart op je rekening hebt ontvangen? Ik zie namelijk op 24 maart een terugbetaling naar jouw rekening staat” PARDON!? Sorry, maar hoe kan het geld teruggestort zijn voordat ik überhaupt een retour heb aangevraagd!? Ik wacht inmiddels al 3 weken op een terug betaling en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wederom wordt het doorgezet naar de administratie en binnen 2 dagen is het opgelost.
Vandaag, 2 mei, 30 dagen na mijn retour, wederom wordt het doorgezet naar “de administratieve afdeling” en moet ik weer wachten. Verder geen communicatie. Enkel deze simpele afpoeieringen.
Als Coolblue zo doorgaat verliest het waar het ooit groot mee is geworden. Jammer dat bedrijven in deze tijd zo met hun trouwe en waardevolle klanten omgaat. Er zijn gelukkig genoeg alternatieve.interne SATA harde schijf voor computer
Coolblue's belabberde verzending interne SATA harde schijf voor mijn computer:
een interne harde schijf werd door Coolblue verder onverpakt geleverd in een veel te grote doos: deze Western Digital SATA harde schijf werd op een verschrikkelijk onprofessionele manier verstuurd, zonder beschermend materiaal lag de schijf heen en weer te klotsen in een veel te grote doos (waar er wel dertien in konden).
Bij Coolblue vond ik geen begrijpend gehoor: kennelijk denken ze daar: "alleen zachte schijven moet je goed verpakken, harde schijven kunnen er wel tegen"... nou, Coolblue-piepeltjes: er bestáán geen zachte schijven, ja, de snackbar, die verkoopt zachte schijven, bami-schijven.
Wat een onvoorstelbaar slechte service. ik heb de harde schijf uiteraard meteen teruggestuurd.
De servicedesk wist te vertellen dat zo'n harde schijf daar gerust tegen kon... ze presteerden het zelfs om te schrijven dat hun manier van verzenden: "geringe kans op schade" zou geven... ik wil geen GERINGE KANS OP SCHADE ! ik wil GEEN KANS OP SCHADE !
Dus mensen opgelet: koop géén harde schijven bij Coolblue ! ! !Wasmachine
Een wasmachine besteld met 50,- korting op de nieuwprijs van 756,- een tweede kans machine. De machine werd gebracht. 1 transport pennen niet allemaal gemonteerd. 2 zat nog vol water. 3 zat in het deurrubber vol haren en nog zelfs medicatie van iemand anders. 4 montage gereedschap missend. 5 geen handlijding. 6 slangbocht niet mee geleverd. 7 filter zat vol met een dikke zeep aanslag. Gebeld met de klanten service. Ik kon een voucher krijgen als oplossing maar dit was niet in verhouding. Kortom volgende dag retour. En zou zeggen mij zijn ze kwijt en vermoed dit een verhuur machine is geweest. Op de zeep lade zaten heel veel nagel krasjes kortom die is langer gebruikt dan de 30 dagen retour
Een d
Samsung televisie
Mijn Samsung televisie ging na 2 jaar en 8 maanden kapot, natuurlijk net nadat garantietermijn was verstreken. Dus belde ik Cool Blue waar ik hem gekocht heb. Medewerkster zou fabrikant laten weten mij te contacteren voor reparatie, binnen 2 werkdagen zou ik van hun horen. Heb een week gewacht, maar geen bericht dus ik weer gaan bellen. Medewerkster zou het aan back office doorgeven, dus krijg 2 dagen later mail van Bjorn van backoffice dat hij fabrikant een reminder zou sturen en dat binnen 2 werkdagen fabrikant mij zou bellen of mailen voor afspraak. Maar je kunt het wel raden na 4 dagen niets. Dus heb ik gisteren een boze mail naar back office gestuurd en kreeg vanochtend van Kelly antwoord hoe vervelend het allemaal we was, en of mijn email adres en tel. nr wel goed was. Tuurlijk was dat weer om mij aan het lijntje te houden, het lijkt wel of Cool Blue een ontmoedigingsbeleid hebben zodat gefrustreerde klanten de boel maar elders laten maken zodat Cool Blue er vanaf is. Dus ik heb ze net een mail gestuurd dat ze geen moeite meer hoeven te doen, ik laat hem wel ergens maken waar ze klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel hebben. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo'n slechte klantenservice, ik heb hier de laatste jaren vele duizenden euro's uitgegeven maar van mij ontvangen ze geen ene cent meer. Ik raad iedereen aan om dit verschrikkelijk falend bedrijf links te laten liggen en te gaan elders met betere klantenservice.
Nespresso-apparaat Krups
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Nespresso-apparaat en slechte klantenservice!
Wij hebben een Nespresso-apparaat van Krups besteld via Coolblue. Het apparaat ging meerdere malen kapot en is steeds ter reparatie teruggestuurd aan Coolblue (2 jaar garantie). Na de tweede reparatie ging het apparaat voor een derde maal kapot en na overleg werd mij door de klantenservice aangeboden om het aankoopbedrag terug te ontvangen. Hier ging ik mee akkoord, vervolgens werd mij bericht dat het apparaat opnieuw aan de reparateur zou worden aangeboden. Vervolgens weer gebeld om te vragen waarom dit werd gedaan omdat ik mijn aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Vervolgens kreeg ik te horen dat dit niet het beleid van Coolblue was en dat dit pas na de derde reparatie zou worden overwogen. Heel vreemd dat Coolblue na het toezeggen van terugstorting van het aankoopbedrag hierop terugkomt. De uitleg was dat de medewerker van de klantenservice niet op de hoogte was van het beleid van Coolblue. Na opnieuw te hebben gebeld werd mij gezegd dat ik waarschijnlijk een tegoedbon zou krijgen die besteed zou kunnen worden bij Coolblue. Ik heb duidelijk aangegeven het apparaat niet meer terug te willen en ging dus met enige twijfel akkoord. Vervolgens kreeg ik doodleuk een bericht dat het apparaat opnieuw was gerepareerd en bij mij thuis bezorgd zou worden. Opnieuw gebeld met de klantenservice, de medewerker vertelde mij vervolgens dat het reparatiecentrum bepaald of er reparaties worden uitgevoerd of niet. Coolblue maakt dus op geen enkele manier waar wat er wordt beloofd en toegezegd. Men verschuilt zich achter interne protocollen en neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor de beloften die men maakt. Ik bestel nooit meer iets via Coolblue!Neato robotstofzuiger
Zeer slechte service bij Coolblue . Robotstofzuiger heeft al 2 keer hetzelfde defect gehad. Duurt maanden voordat de raparatie is uitgevoerd
Philips The One (43PUS8505) - Ambilight
Wat een flutservice bij jullie!
Jaren terug altijd goede service gehad, maar wat is het een drama geworden!
Mijn vorige bestelling was ook al een ramp met de retour afhandeling. Maar dat ter zijde.
Waar het om gaat:
Ik heb mijn tv naar jullie opgestuurd, wat al belachelijk is, onder andere omdat ik geen doos en/of verpakkingsmateriaal meer had en deze hierna in moest leveren bij een
post-nl punt. Behoorlijk onhandig en hoop gedoe en jullie vertikken het om een monteur langs te sturen! (na enkele mails bleek het toch fout te zitten bij jullie)
Verder:
- opsturen naar jullie. Kost 5-dgn (weekend ertussen en late levering post-nl)
- jullie sturen het door naar philips kost minstens 2-dagen (weer weekend ertussen natuurlijk)
- reparatie aantal dagen
- terugsturen 2-dagen
- afwachten of reparatie is gelukt of is gedaan. Anders de cyclus opnieuw?
Apparaat minstens 12-dagen kwijt en in de hoop dat
deze niet beschadigd is tijdens de heen en weer transporten. Dit terwijl ik een dure garantie verzekering erbij heb genomen
Belachelijk!
Jullie zeggen dat deze procedure niet kan veranderen, maar jullie konden gewoon een andere sturen en hierna de kapotte door kunnen sturen naar de leverancier.
Hier had ik een aparte garantie verzekering voor afgesloten. Dan had je een goede service gegeven. Nu is het weer afwachten wanneer en in welke staat ik deze terug krijg.
Of om een monteur van hun langs te sturen, zodat hij eventueel hun flut product mee terug kunnen nemen en/of omruilen
Wat een belachelijke afspraak met hun. Ben al vanaf het begin niet tevreden mee geweest met dit apparaat.
Trouwens, weten jullie nu wat precies het defect is? Ik heb nog niet echt de vraag gekregen van jullie.
Jullie komen steeds meer ongeloofwaardiger over.
Ook bij iedere correspondentie weer een ander contact persoon. Om moedeloos van te worden.
Dit is de allerlaatste keer dat ik ooit nog iets bij jullie heb besteld. Dus deze klant zijn jullie al kwijt.
Doe ermee wat je wilt. Ik zal hierop ook wel weer zo’n standaard antwoord krijgen met een glimlach, wat ook al behoorlijk irritant wordt.Toetsenbord incl hoes voor iPad
De klantenservice is waardeloos!
Product defect, kan gebeuren.
De afhandel termijn is schandalig.
De communicatie mbt de reparatie is nog erger.
Mijn geduld is meer dan op.
Plus dat het scherm van de iPad gesneuveld is.
Bestel geen ZAGG pro, product is veel te duur en al meerdere defecten gehad.
Zeker niet bij coolblue bestellen aangezien de service erg slecht is!Wasmachine
Ik had vandaag een hele slechte ervaring met Coolblue
Het betreft een wasmachine.
Ze adverteren met de volgende dag geleverd.
Ik heb de wasmachine vorige week Dinsdag besteld.
Kon niet meer op korte termijn want er was geen monteur voor de instalatie van het trekkoodaansluiting
Zou vandaag geleverd en aangesloten worden.
Ik dacht in de middag ga eens bellen.
Wasmachine wordt vandaag niet geleverd want is blijven staan op het depot.
Ik zeg maar er stond toch een bezorg/instalatie gepland voor vandaag.
Niet aan te doen lukt niet meer,kan pas op 11 April.
Nou ik was er klaar mee.
Geannuleerd!
Hele slechte servicewasdroger
Op zaterdag de nieuwe wasdroger besteld, op zondag op tijd bezorgd.
Aangesloten, goede uitleg, verpakkingsmateriaal mee genomen en het oude apparaat natuurlijk.
Geweldige jongens, in één woord: Top!!!!Koelkast diepvries
Zeer slechte service. Ze hebben de koelkast ingepakt binnen gezet en verkeerde uitleg gegeven van hoelang je moest wachten om hem in te steken. Verder zeiden ze het boekje zit er in. Dat is geen service voor een oudere vrouw alleen. Dus ik koop nooit meer bij coolblue en zal slechte reclame maken als ze mij iets vragen.
Logitech MX Master Muis
Perfecte service van Coolblue nadat m'n Logitech MX Master muis na een half jaar gebruik stopte met werken. Opgestuurd ter reparatie, maar 2 dagen later al een volledig nieuwe muis geleverd door Coolblue. Gelijk ook de reden dat ik Coolblue hoog in het vaandel heb staan en daar al jaren regelmatig aankopen doe: Kopen, ontvangen, retourneren, service achteraf, alles gaat gewoon zonder gedoe en zoals het hoort. Ga zo door!
Coolblue & 1000EUR+ vatwasser = kapote product, flinke shade 250+EUR, 5 dagen wachten voor vervanging (of nog meer?...)
orders: 70968686, 70928046
15.03.2023 Siemens vatwasser besteld 1249EUR + 119EUR installatie
16.03.2023 8:30 een pushbericht van videodeurbel dat er een beweging is, NIET gebeld
16.03.2023 8:33 ik zag dat er een bezorger van Coolblue was, maar hij was al weg. Op videoopname is het te zien hoe een man 19 seconden voor de deur stond, niet gebeld en weggegaan
16.03.2023 8:34 contact met Coolblue customer service, was geregeld dat de installateur toch dezeflde dag komt
16.03.2023 11:09-11:52 installatie is plaatsgevonden als resultaat:
1) oude vatwasser demonteerd, nieuwe gezet, maar nieuwe is KAPOT, was beloofd dat alles op 17.03.2023 geregeld is
2) water, zand overal op de vloer
3) quooker werkt niet meer, geen warm water in de keuken
4) keukenmaatje kapotgescheurd
5) gerennoveerde bamboevloer is overal gescheurd, die man sleepte vatwasser zonder op te tillen!
totale schede minstens 250EUR!!!!!
16.03.2023 Contact met "Dounia" van Customer Service: "Ik begrijp dat de vaatwasser nog wel bij je thuis staat maar de dat de deur niet dicht gaat. Dus we komen die dan ophalen en nemen de nieuwe mee en die zal dan weer geïnstalleerd worden. Dat zal morgen gebeuren tussen 7.30 en 17.00. Je krijgt vannacht nog een tijdvak ons.". Ook schadeclaim ingediend, fotos, videos gestuurd
17.03.2023 Order niet verzonden, 8:51 contact met Customer Support, Danisha zei: "Je bestelling is nog niet ingepakt, omdat er nog een bedrag open staat. De bestelling is nog niet volledig betaalt en een bedrag van 119 euro staat nog open. Ik kan je hiervoor een betaal link sturen en dan zullen wij ervoor zorgen dat wij morgen komen leveren.", na alle allende moest ik nog BIJBETALEN volgens Coolblue!!! Nee, denk maar even: kapot product, schade, geen vervanging en je moet bijbetalen. Nou, goede business!
17.03.2023 9:01 Customer Service gebeld, kreeg te horen dat er een fout in de order was en het niet meer lukte om op 17.03.2023 te leveren en ik zou tot 20.03.2023 moeten wachten. Was 40EUR compensatie aangeboden, belachelijk.
In kort:
- bezorger komt, niet belt en weggaat, leuke baan, hij wordt daarvoor betaald!
- na de installatie geen vatwasser, kapote machine in de keuken
- quooker niet meer werkt, geen warmwater
- 250EUR schade aan gerennoveerde dure bamboevloer, gescheurde keukenmaat
- keuken vies, water, zand van schoenen, ik moest alles schoonmaken terwijl ik net van het ziekehuis ben na een heftige operatie met VEEL pijn
- nu moet ik de hele weekend wachten zonder warmwater, zonder vatwasser, met alle rommel en viesheid in de keuken en ik heb geen vertrouwen of het allemal op mandaag opgelost is
Geen oplossing van Coolblue, belachelijke compensatie voorstel. NOOIT, NOOIT, NOOIT, NOOIT meer bij Coolblue. Niet klantgericht, kapote producten, installateurs amateurs die niets kunnen maar allen schade inrichten. Customer Service kan geen goede order aanmaken, kunnen geen oplossing vinden. Alles, gewoon alles is mis bij Coolblue.Sony TV
Sony TV geeft binnen 30 dagen foutmelding, reparatie aangemeld bij Cool BLue na enkele resets werkt hij weer, retour sturen afgemeld.
wat blijkt op mijn account is de nieuwprijs gestort, maar de TV was intussen wel € 272,- duurder geworden. Kon dus niet dezelfde TV kopen
Het tegoed op mijn account heb ik gemeld dat het niet correct was, is ook snel eraf geboekt.
als ze het produkt na aanschaf duurder maken krijg je dus nooit hetzelfde produkt gelevert, maar een tegoedbon voor de oude prijs.
is de prijs na enige tijd na levering gezakt, dan krijg je een nieuw produkt en geen tegoed.
zo heeft Cool Blue altijd het maximale voordeel van een garantieretour
Anderen bekeken ook


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...
ja das de glimlach waarbij ze iedereen in het gezicht uitlachen