Coolblue

Alle reviews

Coolblue

40% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (409)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reparatie washmachine

    Verschrikkelijk. 3 weken zonder washmachine. Vrij nemen voor reparatie en toch komt niet moet andere dag inplannen. Vrij nemen kost meer dan garantie. Schandalig.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Herstelling laptop in garantieperiode

    Jammer dat men liegt tegen klant: toestel was niet herstelbaar en daarom hebben we het weggegooid. ‘Sorry dat we dit niet met klant eerst hebben overlegd’ kan er niet van af.
    De keugen bestaat erin dat Coolblue het toestel ter herstelling heeft aangeboden maar dat het nooit werd aangeboden voor herstelling bij de leverancier

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    inbouw magnetron Intventum

    Service van Coolblue en Inventum is dramatisch slecht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Wat een drama ,na een jaar kapot, 5 keer pogimg tot reparatie maar achteraf was het na 2 keer onherstelbaar door de kundigheid van repatiebedrijf.
    Alles bijelkaar heeft 2 maanfen geduurd en ik had geen werkende ijsmachine of watertap en dat met de temperaturen can afgelopen maanden iedere dag rond de 30 graden.
    Service coolbleu, servilux en samsung ve rte zoeken.
    Ik moet steeds achter alles aan lopen en bellen en de verzekering was voor noppes. Nu krijg ik alleen prijs koelkast terug en niet eens meteen zodat ik een andere kan kopen en spullen overzetten, nee met moet eerst deze ophalen en dan pas kan ik mijn geld terug krijgen. Wat een waardeloos bedrijf .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Smartwatch

    Slechte service. Smartwatch gekocht Gps deed het niet. Terug gestuurd met de belofte dat ze gelijk een nieuwe zouden opsturen. Mail gekregen dat het horloge was ontvangen. Echter geen nieuw horloge gekregen. Gebeld ze hebben het wel ontvangen maar zijn het nu kwijt. Ok prima maar dat is niet mijn probleem kunnen jullie een nieuw horloge opsturen? Nee dat kon niet. Gevraagd om doorverbonden te worden met klantenservice kon niet kon alleen via mail. Erg bijzonder allemaal.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung tablet

    In maart 2022 een Samsung tablet gekocht. De tablet weigerde regelmatig verbinding te maken met de Wifi. In de afgelopen 5 maanden 3 x de tablet teruggestuurd maar steeds zonder resultaat. Toen ontving ik een e-mail van een medewerker met instructie voor de instellingen! Ben ik 4? Heb ik niet meermalen aangegeven dat andere apparaten wel verbinding hebben maar deze tablet niet? Foto's meegestuurd.
    Uiteindelijk, na maanden heen en weer sturen en nog steeds klachten heb ik de tablet retour gestuurd en gevraagd om geld terug. Vele weken heb ik de tablet niet kunnen gebruiken. Het is genoeg zo.
    Maar zo werkt het niet bij Coolblue. Het wordt doorgegeven. Je hoort nog. Dan wachten op akkoord van de retourafdeling en dan is het wachten, rappelleren en weer wachten. En heel lang aan de telefoon zitten.
    Na lange tijd een e-mail gekregen dat de retourzending ok is, en dat er shoptegoed voor mij klaar staat.
    Gebeld en weer een e-mail gestuurd dat ik geld terug wil en geen shoptegoed. Het antwoord was : "Helaas is het niet mogelijk om shoptegoed uit te keren. Sorry! "
    En weer zijn we 2 weken verder. Gebeld met Jasper. Het komt goed, excuses, hij gaat het regelen. Weer een e-mail van Coolblue dat shoptegoed niet wordt uitbetaald. Weer met Jasper gebeld. E-mail ontvangen dat ze een uitzondering gaan maken. Hij heeft het tegoed dezelfde dag laten overboeken. Bedankt Jasper, hier hebben we wat aan.
    En dezelfde dag werd hetzelfde bedrag nóg een keer overgemaakt.
    Daarop volgde een e-mail met het verzoek dit zsm terug te storten, anders werd een incassobureau ingeschakeld. Wat....?
    Hoe ga je om met klanten? Nou zo niet!!
    Wat mij ook zeer ergert is de toon van de e-mails. In de aanhef Hey en Hi! en een e-mail vol met Je en Jouw.
    In het verleden regelmatig bij Coolblue gekocht, maar deze ervaring heeft mij doen besluiten nooit meer deze zaak te kopen. Een zeer teleurstellende ervaring.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Oortjes

    Heb oortjes via marktplaats gekocht van iemand.
    Zat nog garantie op gelukkig want na een dag waren ze al kapot dus naar coolblue bellen.
    Heb ook aangegeven dat ik ze over gekocht heb aan de klantenservice ze zeiden tegen me dat ik me niet druk hoeften te maken en dat het gewoon op mijn naam zal komen.
    Dus niet de oortjes waren niet herstelbaar en al het tegoed wat mij belooft was door de klantenservice kreeg de verkoper waar ik de oortjes van gekocht heb.
    En dan doen ze moelijk en gaan ze zeggen van meneer het tegoed is al op de verkoper zijn coolblue gezet wij kunnen dat niet over zetten ze helpen je totaal niet bij coolblue nooit meer iets kopen bij ze echt slechte kwaliteit en slechte klantenservice.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sumup 3 Gwificardmetprinter

    Jullie zijn niet te bereiken
    Er is zogezegd een pakketje gekomen met ondertekening voor ontvangst CB
    Door ene thomas op de fiets.
    Pakje nergens te vinden???!!!@

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Arlo camera s

    Hele slechte service set camera’s gekocht merk Arlo
    Een doet het niet meer nu willen ze de complete set terug anders kunnen ze het niet repareren zelfs de muurbebevestiging moet mee.Wat inhoud dat wij zonder beveiliging komen en dat willen wij niet de reden is dat wij een verschrikkelijke inbraak hebben mee gemaakt we wilde het politie rapport zelfs toezenden zodat men begrip zo kunnen tonen dat we de rest wat wel werkt niet kwijt willen in onze situatie.Nou dan kunnen geen reparatie verrichten en houd het op.
    Dit geloof je toch niet
    Alles voor een glimlach
    Nou echt niet de tranen springen er van in je ogen dat men totaal niet begrijpt dat we de andere nu niet kwijt willen in onze situatie.Zelfs na ons verhaal verteld te hebben.Ja we mogen een nieuwe set kopen dan kunnen we de oude set wel terug sturen en hoeven we niet zonder beveiliging te zitten nadat de oude is gerepareerd kunnen we de nieuwe set terug sturen mits deze onbeschadigd is u zult begrijpen dat we dat risico niet gaan nemen.
    1 camera werkt niet goed en hoppa alles moet terug wat wel werkt gek hè dat ze anders geen reparatie uit kunnen voeren!!!!
    Nee hier niet kopen mensen .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine en droger

    Erg tevreden over Coolblue. Droger en wasmachine besteld, volgende dag geleverd. Installatie kost niet veel. Ze leggen het goed uit hoe het werkt en waar je op moet letten.Gingen niet weg voor ze hadden getest of er water toevoer is. Ze sms'en in welk tijdvak ze je bestelling komen brengen en belde zelfs nog omdat ze iets eerder waren. Zeer professioneel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine

    Supergoede en snelle levering. Betrokken en aardige chauffeur die meedenkt en goede uitleg geeft! Heel erg tevreden!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dienstverlening/service

    Geachte heer/mevrouw,

    In de laatste week van juli heb ik naar alle tevredenheid een droger en wasmachine besteld via Coolblue. Normaliter ben ik zeer content met de dienstverlening, echter ben ik nu enorm teleurgesteld.

    28 juli zou mijn bestelling worden geleverd, hier heb ik speciaal een dag vrij voor genomen. Echter is mijn bestelling geannuleerd terwijl er enkel een wijziging door was gevoerd. Daarnaast heb ik in totaal 45 euro aan belkosten gemaakt, dat door een fout binnen uw organisatie. Ik heb getracht dit telefonisch op te lossen, echter stond de desbetreffende collega niet open om dit probleem op te lossen.

    Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van Coolblue. Hopelijk brengt deze reactie meer teweeg.

    Groet,

    Michaela Disseldorp

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    etna inductie kookplaat vrijstaand

    online een etna inductie kookplaat besteld,deze bleek bij levering al kapot te zijn,direct via facebook contact gehad met coolblue,hier werd afgesproken dat er een swap(omruiling)zou plaatsvinden,helaas op de afgesproken dag geen nieuwe plaat bij hun,meerdere keren met coolblue rotterdam gebeld en voorgelegd dat ik nu niet kon koken,dit begrepen hun en zouden vandaag zondag 21/8/2022 een nieuwe komen brengen,helaas weer alleen een ophaal opdracht,dus nog geen nieuwe kookplaat,op moment van schrijven hang ik weer een half uur aan de telefoon om verhaal te halen,dit zal wel weer op niets aflopen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hele slechte ervaring

    Coolblue.. Ik hoor er altijd goeie dingen over, maar helaas heb ik geen goede ervaring met ze.

    Ik heb een nieuwe Sony Bravia bij Coolblue besteld. Een super mooie en fijne tv, maar helaas was deze kapot geleverd. De tv had een dikke balk in het scherm. Na contact heb ik afgesproken dat ik deze tv mocht retourneren en dat Coolblue een nieuwe op zou sturen.

    De nieuwe tv werd wederom wéér kapot geleverd. Bij het uitpakken zagen we direct dat deze tv kapot was. Ditmaal zat er een dikke deuk in de rand van de tv en een barst in het scherm. Wederom weer contact opgenomen en ik mocht hem weer retourneren. Weer zou Coolblue een nieuwe leveren. De tv was dit keer alleen niet meer op voorraad. Ik heb nu ruim een maand gewacht tot de tv weer voorradig was. Hier moest ik overigens zelf achter komen via de website, want Coolblue liet hier zelf niets over horen.

    Vandaag zou eindelijk de tv geleverd worden. Ik heb geen mail ontvangen met de tijd waarop de tv geleverd zou worden. Toen ik Coolblue belde kreeg ik 2 tijden door en ze wisten niet zeker welke klopte. Hierdoor heb ik de hele dag thuis moeten wachten op mijn tv. Einde van de middag stond Coolblue dan eindelijk voor de deur, maar NIET met mijn tv. Ze brachten deze keer namelijk geen kapotte tv, maar een tv die ik helemaal niet had besteld. Ik kreeg namelijk een Samsung in plaats van een Sony.

    Dit alles heeft als resultaat dat ik al ruim 2 maanden wacht op een mega dure tv. Ik heb al 3 dagen vrij moeten nemen van mijn werken en ik moet nu wéér vrij nemen, door fouten van Coolblue. Ook zit ik al weken lang met een mega doos opgescheept in mijn appartement met de kapotte tv, omdat deze pas gehaald wordt, als de nieuwe geleverd wordt.

    Nu mag ik weer ruim een uur in de wacht staan, om te bellen met de klantenservice zodat ik hopelijk óóit toch nog eens een goede tv ontvang. Coolblue? NOOIT MEER!

    UPDATE
    Beste Coolblue,

    Wat fijn dat jullie wel reageren op mijn review! Want op mijn verstuurde mailtjes met daarin vermeld dat ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn order heb ik nog steeds geen reactie.

    Jullie gaven aan dat ik een mail moet versturen naar geenglimlach@coolblue dat heb ik netjes na het lezen van jullie reactie gedaan, maar een normaal antwoord terug heb ik niet gekregen.

    Nu heeft mijn vriend (de hoofdboeker) een mail gestuurd maar vanuit jullie blijft het stil… helaas want de stapel van ontevredenheid wordt zo alleen maar hoger en hoger…

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Monitor , nog geen 6 maande out wacht al 3week

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Gisteren koelkast besteld bij Coolblue ivm snelle levering ( gezien huidige temperaturen) vanochtend bericht gehad dat levering vandaag tussen 09.40 uur en 10.40 uur plaatsvind vervolgens vrije dag genomen. Even later een mail dat ivm fout magazijn levering vandaag niet doorgaat blablablabla. Standaard bericht, schreeuwen, publiceren dat zij snel kunnen leveren, helaas🤐. Nu maar hopen dat ze met een goede compensatie komen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Muismat

    Wat een kutbedrijf. 2 producten besteld waarvan maar 1 geleverd. Nu moeten ze 2-5 werkdagen gaan "uitzoeken" wat er met dat andere product is gebeurd en dan nemen ze contact met me op. Belachelijk. Je beloofd dat mijn product er de volgende dag is, dan moet je het me ook de volgende dag sturen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sony Bravia

    Coolblue.. Ik hoor er altijd goeie dingen over, maar helaas heb ik geen goede ervaring met ze.

    Ik heb een nieuwe Sony Bravia bij Coolblue besteld. Een super mooie en fijne tv, maar helaas was deze kapot geleverd. De tv had een dikke balk in het scherm. Na contact heb ik afgesproken dat ik deze tv mocht retourneren en dat Coolblue een nieuwe op zou sturen.

    De nieuwe tv werd wederom wéér kapot geleverd. Bij het uitpakken zagen we direct dat deze tv kapot was. Ditmaal zat er een dikke deuk in de rand van de tv en een barst in het scherm. Wederom weer contact opgenomen en ik mocht hem weer retourneren. Weer zou Coolblue een nieuwe leveren. De tv was dit keer alleen niet meer op voorraad. Ik heb nu ruim een maand gewacht tot de tv weer voorradig was. Hier moest ik overigens zelf achter komen via de website, want Coolblue liet hier zelf niets over horen.

    Vandaag zou eindelijk de tv geleverd worden. Ik heb geen mail ontvangen met de tijd waarop de tv geleverd zou worden. Toen ik Coolblue belde kreeg ik 2 tijden door en ze wisten niet zeker welke klopte. Hierdoor heb ik de hele dag thuis moeten wachten op mijn tv. Einde van de middag stond Coolblue dan eindelijk voor de deur, maar NIET met mijn tv. Ze brachten deze keer namelijk geen kapotte tv, maar een tv die ik helemaal niet had besteld. Ik kreeg namelijk een Samsung in plaats van een Sony.

    Dit alles heeft als resultaat dat ik al ruim 2 maanden wacht op een mega dure tv. Ik heb al 3 dagen vrij moeten nemen van mijn werken en ik moet nu wéér vrij nemen, door fouten van Coolblue. Ook zit ik al weken lang met een mega doos opgescheept in mijn appartement met de kapotte tv, omdat deze pas gehaald wordt, als de nieuwe geleverd wordt.

    Nu mag ik weer ruim een uur in de wacht staan, om te bellen met de klantenservice zodat ik hopelijk óóit toch nog eens een goede tv ontvang. Coolblue? NOOIT MEER!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine

    Belachelijke service koop hier niet mijn zoin wacht al 10 dagen op een monteur en ze hebben nog garantie dus wasmschkne is niet oud nu al stuk en kimt niemand te gek voor woorden

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Levering televisie

    Ze houden zich niet aan de afgesproken leverdatums (2x achter elkaar zelfs niet) ,je moet er zelf achteraan bellen en ze proberen je dan af te wimpelen met een voucher van €40,- omdat ze dingen beloven die ze niet na kunnen komen. Vervolgens geef ik aan dat ik de televisie dan zaterdag op een aangegeven tijd geleverd wil hebben ,hebben ze ook nog het lef om extra kosten in rekening hiervoor te brengen. Wat een ongelovige slechte klantenservice levert Coolblue ,daar bestel ik dus nooit meer iets.

Anderen bekeken ook

Durexshop.nl
3 reviews

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...

Cosmania
5 reviews

Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Cosmania.nl? Cosmania.nl is een bedrijf wat zich richt op persoonlijke verzorging. In de wereld van de persoonl...

Podobrace
17 reviews

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

oogvoororen.nl
22 reviews

Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Coolblue

Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

Over Coolblue
Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

Diensten van Coolblue
Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

Klachten over Coolblue
Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview!

}