C&A
Alle reviewsC&A
Alle reviews (140)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Tip voor maat bij C&A!
Voor mij de C&A de perfecte winkel. Ik vind de kleding echt heel leuk en het is nooit te duur.
Ik heb een keer wel best lang moeten wachten op een bestelling, maar dat was maar 1 keer en ik heb nu best wel vaak iets besteld.
Qua maat als tip; als je er eentje past, dan pas je het allemaal!! Ik heb hier altijd een L en watvoor kledingstuk ik ook koopt, L is altijd goed!!Telefonisch contact met service afdeling geen verdere mogelijkheid dan in een computer kijken en zeggen retourzending is nog niet verwerkt
Email gestuurd direct een auromatisch antwoordt retour dat ik geduld moet hebben.
Gaat wel over mijn geld .
Dus maar afwachten wanneer ze bereid zijn dit af te handelen
Ik koopniet meer online bij c en aWacht al 4 weken op mijn geld.
DUURT TE LANG WAAR BLIJFT MIJ PAKKETEN! C&A HEEFT TROUWENS ECHT LELIJK KLEDING DUS IK STUUR HET WEER TRG SUKKELS!
Ik heb besloten om niet meer hier te bestellen en ook niet meer naar de winkels te gaan slecht service!
Bestelling betaald ,geen bevestiging gekregen en in mijn account van c&a staat dat ik nog geen bestellingen heb gehad niks ontvangen ,geen reactie op mijn mail ,telefonisch zijn ze niet bereikbaar `je krijgt een antwoordapparaat dat de wachtijd wat langer kan zijn maar er komt geen eind aan wanneer je ook belt je ktijgt niemand aan de lijn ,fake dus ,dit is diefstal
Bestelling geplaatst, geen bevestiging gekregen.
In mijn account van c&a staat ,geen bestellingen .
Wel heb ik betaald.
Mail gestuurd, nog geen antwoord gekregen.
Ben hier wel ongerust over.5 weken op mijn bestelling gewacht. Retour gestuurd en nu wacht ik vanaf 24-11 op mijn geld.
Heb nog steeds geen geld terug van mijn retour gestuurde trui €19,99 reeds 22 januari verstuurd dit noem ik geen reclame voor c& a
ik had afspraak gemaakt om 1uur ivm corona voorschriften op 26-3-2021 ook voor mn vrouw afspraak gemaakt .kreeg netjes bevestiging ik was onderweg kreeg nog een herhaal bevestiging kom bij het filiaal buikslotermeer plein amsterdam noord meld me bij de ingang heeft de vrouw die daar namens c&a staat niks staan op dr iPad van onze afspraak ik laat dr de bevestiging mail zien en herhaal bevestiging zegd ze sorry ik mag u niet binnen laten staat ondertussen een klein rijtje mensen achter ons zegd ze u houd de boel op nou dat was mijn probleem niet. echt zeer amateuristisch allemaal in elkaar gedraaid het geen wat ik wilde kopen is dus niet doorgegaan echt een schaamteloze behandeling vind ik dit stond niks van de afspraak op mevrouw dr iPad nou geen c&a voorlopig meer voor ons wat een amateurs
Ik heb een bestelling gedaan 2 tot 5 werkdagen word ineens 3 weken levertijd is toch van de gekke,geef me geld maar terug,neen kan niet ben je nu te laat mee. belachelijk bestelling van 485 euro
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt, koop hier nooit meer!!
Witte short in maat 40 is 5 cm smaller dan zwarte short in maat 40.
Webshop onbereikbaar, zetten me nu 2x op dode lijn na 8 min wachten, daarna wordt verbinding verbroken. Op emails wordt niet gereageerd!!
Ik roep op hier niet meer te kopen! Zonde van tijd en geld.Baby clothing
It's been my 5th order with them in the past 12 months, and this last time i had an issue (not sure if it was a C&A issue or Post NL). My review is coming only now, because i respect the fact that my issue has been addressed the same day after filing a complaint, and new delivery is about to come in 12H. Thanks C&A for your customer service. Really appreciate how you have dealt with my case.
duurder geworden
volgens mij zijn ze duurder geworden bij de c en a want vroeger kon ik alles gewoon zo meenemen maar nu vind het soms dus best wel prijzig ineens
echt jammer is dat
maar ze hebben wel mooie kleren en ze zijn nog altijd goedkoper dan veel andere kledingwinkels dus misschien is alles wel weer duurder geworden
dat is niet leuk voor mensen met een kleine portomonnee!!Leuke mode voor kinderen, minder voor dames
De jeugdafdeling van de C&A vind ik helemaal geweldig. Ze hebben altijd wel iets leuks of schattigs voor onze kinderen.
Zelf koop ik voor mijzelf nooit iets bij de C&A, want voor dames vind ik de mode wel een beetje droevig ofzo. Bovendien is de pasvorm nooit goed voor mij hier. Helaas!
Maar voor de kinderen kom ik graag bij de C&A.Onlineshop. C&A.
C&A Onlineshop 2 artikelen besteld en betaald.geen bevestiging gehad .Per email.contact gezocht.al twee keer.en telefonisch ook.word er simpel gezegd. Er is niks bekend over een bestelling. Dus met andere woorden je betaald 50e en zie maar hoe je het terug krijgt.dus maar even 10 werkdagen of je het terug gestort krijgt.dus het bedrag zweeft ergens.mag toch niet kunnen bij zo een groot bedrijf.
3 T-shirt en een spijkerbroek
Of je krijgt je bestelling pas heel laat of gewoon helemaal niet.
De klanten service is ronduit waardeloos.droevig
Ik word toch altijd zo droevig als ik in de C&A kom. De mode is achterhaald, de aankleding van de winkel is helemaal niks en wat een rotsfeer hangt er ook altijd. Ze zijn wel goedkoop. Maar dan bestel ik liever online, dan hoef je tenminste niet naar die zielige winkels. Niet voor mij denk ik.
dan ga je toch gewoon niet naar de c&a, als je er zo droevig van wordt? .......
9 november besteld bij online shop. 11 November: bericht van vertraagde levering wegens drukte. Eindelijk 16 november de melding dat mijn bestelling klaar ligt in het filiaal. Kan het spul daar passen en indien nodig weer inleveren. Maar niet mijn geld terugkrijgen. Want spullen worden dan teruggestuurd en geld zou dan weer aan mij terug gestort worden. Wat een slagvaardige service zeg. Omdat het blijkbaar zo druk is bij de on-line shop van c&a is dit mijn eerste maar tevens ook laatste bestelling. Ik wil ze niet overbelasten met mijn onbenullige bestellinkjes. December moet nog beginnen. Ik wens ze sterkte!
Uitstekende service
Ik kom enkele keren per jaar met mijn oude behoorlijk demente mama bij c&a in de Oosterhof en wij worden daar altijd zo fijn geholpen. Behulpzaam naar mijn moedertje en lief en meedenkend. Dit mag ook wel eens gezegd worden. Super bedankt en tot de volgende keer.
Hier net zo!. Alleen pakketje is nog steeds niet aangemeld. Wel betaald kom wel 14 dagen duren. Ik vindt het zo vreemd . Alle andere webshops wie hun pakketjes versturen via post Nl komen binnen 2 dagen binnen.
Goedkoop en makkelijk
Wij bestellen vaak bij de C&A. Waarom zou je veel geld betalen voor een stukkie kleding die je toch niet voor altijd gaat dragen??
Het kan me nie schelen dat het niet voor eeuwig meegaat ook wand dan koop ik gewoon nieuwe ze zijn echt niet duur daaromRokje en trui
Afgelopen woensdag ben ik met mijn kleindochter wezen winkelen bij u in cityplaza, Nieuwegein. Bij de kassa troffen wij een super aardige caissière die een leuk praatje maakte met mijn kleindochter over haar kledingaankoop. Mijn complimenten. Fijne ervaring.
Een Mario bros trui
Ik heb online een trui besteld bij C&A voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik heb het laten leveren bij de C&A van bijlmerplein omdat het dichtbij mijn moeder haar huis is en zij of ik het konden ophalen. toen mijn moeder het was gaan ophalen kreeg zij te maken met een hele onaardige werkneemster. Die steeds maar bleef aangeven u heeft een machtiging nodig blablabla. Dan is het niet genoeg dat ik het betaald heb en aan de telefoon aangeef dat mijn moeder het voor mij is komen ophalen. C&A zit mij echt niet meer!
Diverse
Ik heb een heleboel kleding besteld voor een cliënt en direct afgerekend, ook heb ik de extra snelle bezorgservice genomen van ruim 9 euro. Vrijdag besteld om 11.30 uur en pas woensdag binnen. Die snelle bezorgservice klopt dus niet maar dit geld krijgt mijn cliënt niet terug. Wel 45 minuten aan de telefoon gehangen om de bestelling op te sporen.
Mijn vorige bestelling daar duurde het een maand voor ik mijn geld retour kreeg van mijn terug gestuurde artikelen.
Ik bestel niet meer jij C&A ze zijn ook moeilijk bereikbaarKinderbroeken
Besteld en betaald.
Daarna niets meer vernomen. Je geld is gewoon weg.
Na 5 dagen maar eens bellen. Geen Nederlandstalige medewerker beschikbaar.
Het antwoord ja foutje, stuur maar een mail dan maken we het geld wel een keer terug over.
Ze kunnen niet eens een tijdsspan aangeven.
Schaam je c&a.Broeken
Wat een WAARDELOZE webshop
Bijna een week op een bestelling aan het wachten. Geen contact met ze te krijgen. Kruipend naar de winkel had ik mn broeken sneller gehad.
En maar afvragen waarom het zo slecht gaat met je bedrijf....
Het is 2022.... Zorg voor een fatsoenlijke webshop en afhandeling van orders. Kan voor een bedrijf als c&a toch niet zo lastig zijnkleding
had kleding besteld vis DHL espress. voor 1 uur volgende dag in huis daar betaal je 9,95 voor. vervolgens niet de volgende dag maar pas op maandag erop. gebeld ik zou de 9,95 terug krijgen, omdat het via de gewone post net snel was gegaan en gratis. vervolgens krijg ik mail dat ik het geld niet weer krijg omdat er een weekend tussen zat. oplichters vermeld dat dan duidelijk.
Jongenskleding maat 104
Enige minpunt was bij 3 thermoshirts (multipack) bleek er maar 1 in maat 104 te zijn en de andere 2 maat 98. Verder was alles zoals verwacht en wel maat 104 zoals besteld. Fijne truien en broeken dus ik hoop weer een tijd vooruit te kunnen.
Jeans
Ik kocht altijd Canda maat 40 altijd goed maar nu verkopen ze andere merken en de maten kloppen niet 40 -42.
Is of te klein of te groot er klopt niets van waar is het merk Canda gebleven.ik hoor nu heel veel klachtenaankoop 4 broeken
Bij deze:IK BEN KLAAR MET C&A.Ongelooflijk, bestelling gedaan op 09-07-2021 en vooruit betaald 24,94 Euro klant nummer 27455635 opdrachtnummer 1337044648.Bestelling kan niet geleverd worden,Helaas ,dat is een feit. NU KOMT HET PROBLEEM:
op 16-07-2021 telefonisch contact .mijn vraag word doorgezet m b t terugstorting.Op 03-08-2021 opnieuw telefonisch contact,mijn
vraag word weer doorgezet m b t terugstorting. Op 13-08-2021 weer telefonisch contact met ????? je raad het al,mijn vraag word weer doorgezet naar de JUISTE AFDELING.OP 26-08-2021 opnieuw gebeld gesproken met Karlijn, zij heeft het doorgezet naar de afdeling ESCALATIE!!!!!!!! gevraagd naar de Manager,dat kon niet Ze gaf me de naam door van Manager IRENE?.van dit geprek heb ik uberhaupt geen terug koppeling gehad via de Mail.Na 4 x telefonisch contact is er nog steeds NIETS GEBEURD.HET IS MIJN GELD!!!!!!!!! en via de website word er gesproken dat het Z.S.M. teruggestort word. Mijn beoordeling
ZERO STERREN!!!!!!!!!!!!!!.Kleding
Besteld en betaald, geen bevestiging ontvangen na 2 dgn te hebben gewacht gebeld met 'klantenservice'.
Kreeg ik de melding het is een uitval order dus we leveren niet, fijn dat ze daar niet over communiceren.
En het duurt 10 dgn dat het geld terug wordt gestort, ik heb er een hard hoofd in.
Hoe kan een bedrijf die al zo lang bestaat en niet echt klein is de zaken zo niet voor elkaar hebben?
Ten eerste je besteld wat online en betaald.
Vervolgens geen communicatie vanuit het bedrijf om te melden dat ze niet leveren.
Een medewerker zegt doodleuk er is geen order, dhu ik heb betaald toch en kreeg bij afronding de melding dank voor uw bestelling, dus hoe dan.
En dan het lange wachten op de terugboeking als dat al gaat gebeuren.kleiding
duurt het meer dan 2weken voordat er eindelijk iets opgestuurd wordt, als je een retour hebt moet je 4 weken op je geld wachten.
Verschrikkelijk klantonvriendelijk! en als je met nummerweergave belt nemen na de 2de keer niet op, alleen als je anoniem belt. dus is mijn laatste keer dat ik wat bij C&A besteld heb.
Anderen bekeken ook

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Retourverwerking duurt 2 weken, geld terug op je rekening duur 5-10 dagen.
Voor mij hier geen on line bestelling meer.