Bonprix

Alle reviews

Bonprix

41% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (100)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Voor 200 euro besteld met achteraf betalen ( Let op, hier moet je alleen bestellen met achteraf betalen, scheelt later veel tijd en ergernis), een paar uur later een automatische mail met aanbieding: 20 % korting op uw vlg bestelling.
    Gemailt naar de klantenservice, ze willen dat ik al mijn gegevens mail, incl klantnr, bestelnr etc plus een screenshot van de mail met 20 % korting. ( ik koop sinds 15 jaar af en toe bij Bonprix, stom dat ik de mij beloofde korting moet bewijzen!) Netjes gedaan. Antwoord dat het bedrag in mindering is gebracht en dat dat te zien is in mijn account. Maar dat is niet zo, tenminste: ík zie het niet in mijn account.
    Na nog 3 keer vragen zie ik het nog steeds niet staan. Goed, dat wachten we af.

    Nu heb ik op 1 artikel na mijn hele bestelling retour gestuurd, dus ben benieuwd of mijn retour ontvangen wordt en daarna hoe het zal gaan met de administratieve verwerking. Krijg ik mijn korting nog, wordt de betaling icm retour goed verwerkt? Spannend, spannend...
    Gelukkig heb ik gekozen voor achteraf betalen, dan hoef ik iig niet op een terugbetaling te wachten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1 vest en twee truien

    Daar ik mijn drie artikelen heb terug gestuurd en 7 oktober in Zwolle zijn aan gekomen, heb ik daarna gevraagd wanneer ik mijn geld teruggestort krijg toen kreeg ik een mailtje terug dat het nog 21 dagen zal duren terwijl ze adverteren dat je na 14 dagen je geld teruggestort zal krijgen
    Ik heb er al vele dingen hiervoor gekocht ,,maar ik koop hier ook nooit méér wat.
    Het is best nog veel geld wat ik moet terug krijgen 71,92
    Dus mensen betaal niet maar achteraf !!!!!!!!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    meubel

    Geen goed woord voor deze website over. Ik zag een salontafel die ik mooi vond en bestelde halverwege juli. Hij zou binnen 3 weken geleverd worden stond op de website.

    Een paar dagen later kreeg ik een mail dat de tafel niet meer beschikbaar zou zijn, maar ik had hem dus al wel besteld dus ik begreep het niet helemaal. Geld terug dan maar? Hoewel op de website kon je de tafel nog gewoon bestellen?
    Ik had eerder voor deze tafel een melding aangezet dat wanneer hij weer beschikbaar zou zijn ik een mail zou krijgen dus ik dacht, misschien heeft dit elkaar gekruisd. Bonprix benadert om dit duidelijk te krijgen. Ik kreeg als reactie dat ze ernaar streven om het alsnog binnen 3 weken te leveren en mocht ik mijn bestelling willen annuleren ze dit graag hoorden. Dus ik denk, ik wacht wel maar vage communicatie.

    Op 4 augustus kreeg ik een mail dat het artikel nog steeds niet is aangekomen en dat ik nog een beetje geduld moest betrachten. De wachttijd kon nog een maand oplopen. Nou ja, vooruit...

    Op 1 september kreeg ik het mailtje dat ze de tafel toch niet konden leveren. Ik kon gratis portokosten bij mijn volgende(!) bestelling krijgen als excuus.

    Overigens staat de tafel NOG STEEDS (ten tijde van deze review op 12 september!) op de winkel beschikbaar en dat hij binnen 4 weken geleverd kan worden terwijl hij eigenlijk zelfs binnen 2 a 3 maanden niet geleverd kan worden. Deze website is echt niet up to date en de klant wordt eigenlijk gewoon voorgelogen. Ik begrijp dat leveringstijden vervelend zijn en dat bonprix ook deels afhankelijk zijn van andere partijen, maar informeer je klanten (vooral klanten die nu mogelijk die tafel nog bestellen!) beter en haal die tafel van die website als beschikbaar?! Zodat niet mensen net als ik ook 3 maanden bezig zijn met wachten op niets.

    Overigens kon bonprix mij ook eerst niet terugbetalen omdat, hoewel ik met iDeal had betaald, ze mijn IBAN nummer niet hadden? Hoe dat dan mogelijk is snap ik niet, of misschien hopen ze dat klanten dit niet zien/aanvullen en dat ze zo jouw geld kunnen behouden? Beetje achterdochtig misschien maar ik snap niet hoe het anders mogelijk is dat ze jouw digitale gegevens kwijt kunnen zijn terwijl je er mee hebt betaald en het dan aan de klant overlaten om dit aan te vullen i.p.v. dat ze dit hun probleem maken en het even gaan checken op hun rekening. Ze geven pas ook op hun website aan dat dit een probleem is, via de mail heb ik niet meegekregen dat dit een probleem was. Zonder het IBAN in te vullen houden ze het betaalde geld gewoon bij jouw account als in de plus/tegoed.

    LET OP voor andere klanten met een bonprix account: ik constateerde terwijl ik mijn IBAN nummer aanpaste dat bonprix je automatisch opt-in voor allerlei dingen, waaronder het aanvaarden dat bonprix je adres(?!) doorgeeft aan derden voor commerciele doeleinden???!, dat moet je dus zelf uitzetten. Dit kan je uitzetten via Mijn bonprix > Mijn aanmeldingen, daar staat alles waarvoor bonprix je automatisch heeft aangemeld.

    Ik heb gewacht tot ik mijn betaling terugkreeg, wat gelukkig wel vlot ging (ging 2 a 3 dagen overheen), voordat ik deze review post, want ik vertrouw dit bedrijf niet. Ik heb voorheen zonder problemen kleding hier besteld maar ik zou echt uitkijken als dingen in nabestelling zijn of misschien is het (alleen?) de meubelafdeling waar je voor uit moet kijken. Hoe dan ook, ik zou het bestellen bij deze winkel echt afraden.

    Mijn tips naar bonprix:
    - Wees duidelijker in de communicatie, zowel op de website (hou het up to date!) als via de klantenservice/mail. Ik kreeg het idee dat het bedrijf te groot is om te begrijpen wat er precies gebeurd en wat de status van dingen zijn. Ik neem dit de klantenservicemedewerker an sich niet kwalijk maar het oogt algeheel slordig.
    - Informeer klanten in een mail als er openstaande terugbetalingen niet gedaan kunnen worden. Wacht niet tot klanten hier zelf achterkomen, dit komt niet betrouwbaar over. Het is sws bizar dat je dit het probleem van de klant maakt ipv jullie zelf, maar als je er echt niet meer achter kan komen...
    - Niet zonder informeren naar de klant hun informatie doorverkopen aan derden?! Echt bizar dat ik dit als 'tip' moet meegeven.
    - Informeer klanten (op website maar het liefst ook via de mail) dat de terugbetaling in stand is gezet en dat het meerdere dagen kan duren voordat dit op jouw rekening terecht komt. Nu heb ik dit meerdere keren moeten checken voordat het geld er op stond.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jurk

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Legging, broek

    Ik heb 2 artikelen gehouden. Betaald. Ineens krijg ik een aanmaning met aanmaningskosten. Ze reageren op mijn mails niet wat precies ik moet betalen, daarna krijg ik weer een aanmaning. Heb contact opgenomen via whatsapp. Ik hoor via whatsapp dan dat ik op mijn account moet kijken wat openstaat en ook de retourkosten betalen terwijl op hun website staat dat het kosteloos, natuurlijk, je retourneert de spullen naar het antwoordnr. Waardeloos. Slechte service en administratie afhandeling.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Kleding ziet er in het echt heel anders dan op de website en maten vallen te vaak anders. Hierdoor ben je bijna verplicht om meerdere maten te bestellen. En vervolgens als je niks neemt omdat het tegenvalt mag je lekker verzendkosten gaan betalen. Vind ik uiterst klantontvriendelijk.
    Laatst ook een ruoling gedaan en alsnig mag ik verzendkosten betalen.
    Bah verwijder alsjeblieft mijn account en ik bestel nooit meer!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verduisteringsgordijnen 5 stuks bestel nummers 927237

    Hallo ik wou ook even een review geven over mijn gordijnen ,deze zijn erg mooi alleen zijn het geen verduisterings gordijnen de zon komt er toch een beetje door mijn vorige gordijnen waren niet verduisterend maar verduisterde meer dan deze en dat vind ik wel jammer, maar verders zijn het prachtige gordijnen maar als ik dat had geweten had ik toch andere gordijnen genomen die beter verduisteren ,verders ben ik erg tevreden over BonPrix .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn vrouw heeft iets gekocht

    We betalen altijd netjes en snel. Volgens BonPrix hebben we de factuur niet betaald en ook niet gereageerd op een aanmaning. Het eerst dat we zien is een 2e aanmaning. Inmiddels is het oorspronkelijke bedrag met 2x 10 Euro verhoogd. We betalen maar want voor 64 Euro ga we geen gezeur aan, maar er wordt nooit meer iets gekocht bij BonPrix. Ik verdenk ze ervan van de aanmaningskosten een verdienmodel te hebben gemaakt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Badkamermeubel

    Vorige week bleek een geleverd meubel vanwege de slechte wijze van verpakken en/of de wijze van hanteren bij PostNL kapot, 2 van de zijwanden waren in meerdere stukken gebroken zelfs (!!). Het meubel is daarmee volledig onbruikbaar. Hierop dus meteen maar naar de klantenservice gebeld, waar een vriendelijke medewerkster een retouraanvraag aangemaakt heeft welke direct ook gepland werd voor vandaag. Hiervan zou ik een bevestiging ontvangen (deze heb ik), en een link voor tijdstip vanuit PostNL de dag vantevoren. Ook afgestemd dat ik een vervangend artikel zou ontvangen, en er dus geen terugbetaling van toepassing was. So far, so good. Vandaag echter nog steeds geen link met afspraak planning retour vanuit PostNL, dus vanochtend maar de klantenservice gebeld aangezien ik daardoor vermoed dat er iets mis gegaan is bij het boeken van de retourafspraak door de medewerkster. Waarbij een zéér onvriendelijke andere medewerkster mij wist mede te delen dat er niks in het systeem stond behalve een retour die op een terugbetaling zou uitdraaien (wat ik expliciet niet wilde en ook niet de afspraak was, ik wil een vervangend intact product!), zij geen gegevens had van een retourophaalafspraak en daar ook geen informatie van kon achterhalen want de service weet blijkbaar niks van dingen die ze regelen. De mededeling was dat ik maar gewoon thuis moest blijven tot half 10 vanavond in de hoop dat er iets bekend was bij PostNL en die ergens vandaag wellicht op komen dagen. Als dat niet zo was had ik gewoon pech. En daarbij kwam nog, áls het meubel retour gehaald wordt, mag ik 3-4 weken wachten op de retourbetaling (die niet afgesproken was, en ook nog eens 10 euro lager is dan ik betaald heb) en ik moet sowieso zelf maar opnieuw bestellen incl. opnieuw verzendkosten als ik een vervangend product wil want het kapot geleverde product wordt niet vervangen. Oftewel: de klant draait voor de slechte service op, en dat wordt op een wijze medegedeeld die zwaar beneden de maat is. Dit was eens maar nóóit weer bestellen bij Bonprix.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T shirt met ankerprint

    Ik heb maat 40/42 maar omdat het van Bonprix altijd te groot valt 36/38 besteld. Uitgepakt en niet overdreven zag het eruit als 46/48. Gelijk retour gestuurd. Met verzendkosten was het bijna €22 en ik kreeg maar €16 teruggestord. €5 ver,zendkosten waren blijkbaar voor mij zelf. Never nooit meer bestel ik iets meer van Bonprix. Klaar mee.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Div

    Alleen minpunten
    Waarom staat er in lijst met sterren niks over retouren
    Als je iets verkeerd besteld ben je je geld een maand kwijt
    Toezeggingen over terugbetalen worden niet nagekomen
    En als op de site 2 weken na ontvangst retour staat terugbetaling zal het nog minimaal een week duren voor je je geld hebt
    Ik kreeg mails van retourenvelop op 9;april. Nu nog geen geld op de 25 …. Ik belde het wordt 1 deze dagen over gemaakt
    Waarom moeten klanten wachten op interne afwikkeling terwijl ze bericht ontvingen van retour?
    En waarom duurt een betaling meer dan een week . Als ik iets over maak is het gelijk bij ontvanger bijgeschreven.
    Mensen die telefoon beantwoorden en mails komen niet verder dan standaard antwoorden . Heb op fb en Twitter mensen gewaarschuwd voor bovenstaande

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks

    Zo jammer dat nachtkleding niet in jullie woordenboek voorkomt. En ik heb echt alle mogelijkheden geprobeert. Het is een drama. Helemaal als je voor heren nachtkleding gaat zoeken. Gemiste kans!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hele nieuwe garderobe i.v.m afvallen

    Ik heb alleen maar pluspunten. Snelle levering, kleding en schoenen passen precies, kleding is mooi en goed afgewerkt en betaalbaar. Ik ben heel blij met bonprix. Ik hoop dat het zo blijft. Dikke 10 met een griffel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleren

    Flink bedrag aan kleren bij deze winkel besteld. Ik zou vandaag het pakket thuis krijgen, niemand bij mij geweest wel gemarkeerd als geleverd door PostNL. Waar? Wie weet, maar PostNL kan dus blijkbaar niets voor mij betekenen. En na dat ik Bonprix belde om dit te melden, krijg ik te horen dat ik niet wachten tot 24-3 om te kijken hoe ze mij verder kunnen helpen. Belachelijk! Ik had een outfit dringend voor donderdag nodig, nou dat kan ik in ieder geval vergeten. En mijn geld? Wanneer krijg ik de kleren waarvoor ik netjes en meteen betaald voor heb? Allemaal vragen zonder antwoorden. Heel slecht dit!
    Nul oplossing voor mijn probleem!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Trainingsbroeken

    Weken geleden retour gezonden mijn geld nog steeds niet terug

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zwarte broek

    Broek was netjes verpakt, maar bij het openen 🤮 voor achter van boven tot beneden vol met honden haren!!! Echt te smerig.
    Maar hoe dan,hoe kan het dat bonprix dit weer terug neemt en het aan iemand anders het weer aanbied?
    Schandalig en te smerig dit.
    Aardige Mevrouw aan de lijn en bood excuses aan.
    Maar goed al het werk wat je er weer mee hebt!!!
    Dus voor degene die mijn bestelde broek weer lekker terug in het zakje gedaan heeft BEDANKT!!!!
    JAMMER dat ik geen foto kan plaatsen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    niet meer

    Onderwerp: Bonprix Administratie Puinhoop, Onterechte Aanmaning.
    Beste Dame/Heer
    Hierbij wil ik een klacht neerleggen betreft het sturen van onterechte aanmaningen die aan mijn vrouw gericht zijn, deze is onder haar eigen naam klant bij u onder dit account staat bij betalen 0,00.
    Wij senioren 75+ jaar worden al 4 maanden geteisterd met onterechte aanmaningen
    Bonprix stuurt de aanmaningen steeds naar het verkeerde Naam- adres- en huisnummer en verkeerd accountnummer.
    Deze komen terecht bij onze buren, en die komen ze weer naar ons brengen, omdat bonprix een achternaam heeft gekozen die bijna hetzelfde is als onze achternaam van mijn man die geen account heeft, namelijk met een R erin, de echte wanbetaler heeft een achternaam zonder de R.
    Zo weet de buurman dat wij een achterstand van betalen hebben, wat dus niet waar is, zo weet ook het halve appartement het al, dat wij een wanbetaler zijn, wat dus onterecht is, en schande.
    Uw administratie is niet in orde, en de man die de aanmaning stuurt is Dennis ……… deze heeft met nattevingerwerk maar een naam uitgezocht die het dichtst bij onze naam komt. Daaruit blijkt maar weer eens dat deze man zonder te verifiëren, zeer onzorgvuldig heeft gehandeld en dat is u administratie aan te rekenen!
    Tot overmaat van ramp heeft deze man ons nog maar eens een incassobureau EOS op ons dak gestuurd, die ons vraagt om maar eventjes een bedrag van €193,81 te storten, wat ik natuurlijk nooit ga doen
    Telkens als er weer een aanmaning wort gebracht is ben ik helemaal overstuur, en mijn man kan weer met een migraine aanval naar bed wij hebben er slapeloze nachten van, omdat ik geen mogelijkheid zie om dit probleem op te lossen omdat de klantenservice mij niet kan of mag met de administratie doorverbinden.
    Ik heb diversen keren de klantenservice gebeld, en die zeggen ook, u hebt geen achterstand, maar er is niemand die er iets aan doet, of ik krijg het antwoord we kunnen de aanmaningen niet tegen houden, of gooi het maar in de prullenbak, maar daar is het probleem niet mee opgelost!
    Ook is mijn verteld dat een medewerker binnen 2 dagen contact met mij zou opnemen, echter dat is ook niet gebeurt.
    Ook heb ik een aangetekende brief gestuurd naar hoofdkantoor maar daar wordt ook niet op gereageerd.
    Daarom wil ik nu genoegdoening, voor laster en smaad voor al het leed dat u ons 4 maanden heeft aangedaan.
    Groet Francisca
    De klantenservice van bonprix Mevr. Anna heeft geantwoord, mijn excuses voor dit ongemak, en ik krijg nu een kortingsbon van 20% op de volgende aankoop, wat ik natuurlijk niet ga doen, wegwezen bij deze firma ik wil er niets meer mee te maken hebben, en ga nooit meer bestellen.
    Conclusie: Beste mensen zo zie je maar dat je van de een op de andere dag als onterechte wanbetaler weggezet worden, door de firma Bonprix.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    jas

    ik ben tevreden met bonprix, alleen een bestelling ging mis, maar was fout van post nl, die heb wel mijn bestelling gescand maar niet bezorg! nog steeds niet!

    bonprix heeft mijn bestelling bezorg, ik ben zeer tevreden met klanteservice van bonprix.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ballerina's

    Ik heb 2 paar ballerina's besteld Bij Zalando waarvan 1 paar goed zat de andere waren te klein ,ik heb een mail gestuurd naar de partner van Zalando
    SE Valesska- Gertstrabe 5
    10437 Berlijn
    Duitsland
    Mij is netjes gevraagd de te kleine ballerina's terug te sturen en een maat groter te bestellen dat heb ik gedaan ik zou de ballerina's voor dezelfde prijs ze waren in de aanbieding + 20% korting mogen ruilen , het prijsverschil zou verrekend worden ik heb vertrouwen dat ze dit ook zullen doen 🤔 de € 78,00 die ik nu extra hebt betaald aan de opnieuw bestelde ballerina's terug boeken op mijn rekening .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jurkjes

    Wat ik erg jammer vind , is dat op de foto's altijd lange modellen zijn en als je het besteld heb , dus erg tegen valt ! Want de jurkjes komen altijd onder mijn knieën waardoor het soepjurken lijken. Dus voor alle korte mensen onder ons , goed opletten .

Anderen bekeken ook

Juwelier It's Beautiful
59 reviews

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Hipinderegen.nl
4 reviews

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Kleren.com
2 reviews

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Sinner
5 reviews

Heeft u een sport zonnebril, skihelm, skihandschoenen, skibril of iets heel anders gekocht bij Sinner? Deel hier uw review over deze webshop. Daar ...

Bonprix

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Bonprix is een online shop waar je online kleren kunt kopen. Online kleding kopen is een trend welke alleen nog maar verder groeit. Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen van reviews over dit bedrijf. We weten zeker, dat ook jij zult genieten van de mogelijkheden om een eerlijke mening achter te laten over hun. Je mening mag positief zijn en ook negatief. Op die manier is het immers mogelijk voor een ander om een eerlijk beeld te krijgen van een organisatie en een bedrijf als Bonprix. Wanneer je ze al kent is het slim en goed om juist je mening over hun achter te laten op NederlandReview. Anderen kunnen dan ook een goed beeld van hun krijgen. Al vast bedankt voor het achterlaten van je positieve of negatieve review over Bonprix.  

Over Bonprix
Bonprix is een onderdeel van de grote OTTO groep. Natuurlijk ken je ze nog wel van die grote dikke catalogussen. Het is een wereldmarktleider op het gebied van kleren verzenden. In 1968 zijn ze in Duitsland gestart en later internationaal uitgegroeid. Al snel kwam er Frankrijk, Polen, Italië, Engeland, Rusland en ook Nederland bij plus België.  

Het succes van Bonprix ligt hem in de grote Europese collectie welke gebaseerd is op een goede dienstverlening gericht op haar klanten. Sinds 2004 is Bonprix in Nederland actief. Er zijn meer dan vier miljoen catalogi per seizoen. Er is altijd wel iets moois te zien in hun collectie. Ze weten er een groot publiek mee aan te spreken. Voor iedereen is er eigenlijk wel een outfit.  De hele familie kan zich kleden bij Bonprix.  De redenen hiervoor zijn simpel:

•    Alle maten voor dezelfde prijs.
•    Eenvoudige en gemakkelijke betalingsvoorwaarden
•    Gekarakteriseerde catalogi voor iedere leeftijd 
•    Gevarieerde collecties voor de hele familie, met streng gecontroleerde kwaliteitsproducten.
•    Gebruiksvriendelijke bestelmogelijkheden  
•    Persoonlijk contact met de bonprix consulentes  

Scherpe prijzen zijn de basis van het succes van Bonprix. 

Bonprix diensten
Bonprix heeft een groot scala aan diensten waar je gebruik van kunt maken. Het is mooi om te zien wat er allemaal kan. Kies ook voor de mooie mode van hun. 

Klachten, tips en complimenten over Bonprix
Natuurlijk kan er een keer wat misgaan bij Bonprix. Het is goed om dan de klacht kenbaar te maken en om van je te laten horen. Het kan per mail, per post, per telefoon! Vervolgens mag je een reactie van hun verwachten. Hierna kun je een review over Bonprix op NederlandReview achterlaten. 

Heb jij ervaring met Bonprix? 
Wacht niet langer! Geef jouw mening over dit bedrijf op NederlandReview. Het is goed om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een oordeel te geven over een bedrijf. Wacht niet langer! Deel met anderen wat jij van dit bedrijf vindt. 

 

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Goed of slecht? U kunt het hier lezen zodat u weet of de bestelling op tijd aankomt en ze doen wat ze beloven. Lees beoordelingen bij NederlandReview

}