Blokker

Alle reviews

Blokker

49% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (116)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Soda stream

    I ordered a product online, chose the option to pick up in the store located in Deurne. When I received the message the order was ready I planned to pick it up. The store hours aren’t the most convenient since the close at 5:30pm, so I left a bit earlier from work to make it. I get the package and go home, to find the gave me an empty box, because apparently it was the “show model” product and the store personnel could not bother to check the product was in its box. I called the store for them to offer a solution since driving again to the store was highly inconvenient and it was their mistake! Their only solution was “sorry we can’t do anything l, you have to drive back to the store”. Very upset I call Blokker costumer service on the phone to request a refund…and oh surprise…even though I ordered and payed the product ONLINE to get my money back I had to go to the store. Basically the worst customer service ever! Never buying at Blokker again

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Koelkast op woensdag besteld. Om onduidelijke redenen niet afgeleverd. Donderdag opnieuw koelkast besteld. Zaterdag nog steeds niets ontvangen! Meermaals contact met Blokker alsook DHL leverde totaal niets op! Was voor ons echt de laatste keer Blokker!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Valeltti hangmat

    Valletti hangmat besteld. Met frame
    Volgende dag in huis zoals vermeld op de site. welke ik ook nog online kon volgen .Hele mooie hangmat met tashoes zodat je hem in de winter keurig op kan ruimen.Frame makkelijk in elkaar te zetten niet zwaar en toch stabiel en stevig.We waren blij verrast hoe de kwaliteit is en prijsverhouding. Ligt heel erg lekker. ook in elkaar te verplaatsen naar een andere plek in de tuin .Super blij mee denken er over na om er nog één te bestellen. Blokker bedankt.!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Servies Ottawa

    In de winkel mooi servies gevonden. Dacht dat het makkelijk zou zijn dit thuis te laten bezorgen. Halverwege het bestelproces in de winkel graag de computer aan dat de rest niet geleverd kon worden maar in de winkel opgezocht moest worden. Halve servies dus de stad door gesjouwd. Dag later werd de andere helft (twv €150) in stukjes afgeleverd, er was duidelijk met de doos gesmeten.
    Retour sturen kon een paar dagen later. Dezelfde bestelling moest ik zelf opnieuw doen en eerst weer betalen. Dit konden ze niet met telefonisch contact in orde maken.
    Paar dagen later kwam de nieuwe bestemming binnen, weer in duizend stukjes.
    Retour gestuurd en na een paar dagen zelf contact moeten zoeken over het verloop van dat proces en het terug betalen van het aankoopbedrag. Uiteindelijk goed gekomen maar wel lang op moeten wachten en zelf veel energie in moeten steken...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pannen

    Bezorging via de slechtste bezorg service van Nederland : Packaly 😕😕😕

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Airco

    Product nooit ontvangen, 2 weken verder en blokker weigerd mijn geld terug te storten. Ik moet contact opnemen met de verkooppartner, deze reageert niet. Nu wilt blokker zelf contact opnemen met de verkooppartner, maar weigerd nog steeds me geld terug te storten. Ik heb hier niks mee te maken en moeten ze onderling oplossen. Ze moeten gewoon me geld terug storten en dat doen ze niet. Er gaat niks op een fatsoenlijke manier bij hun. Blijf bellen en mailen, maar zelfs blokker reageert dan niet meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    MEDION P64014

    Heb online artikel gezien wat ik wilde bestellen. Op de Blokker site stond van 99,95 voor 69,95. Product in winkelwagen gezet. Bij betalen bleek er een bedrag van 99.95 te moeten worden betaald. Helpdesk aangeschreven met foto’s van betreffende verschil. “We zien dat het fout gaat, excuses, maar de prijs bij betalen geldt” Dit noemen ze misleiding/oplichting. Pas op als je bij Blokker iets gaat bestellen, beter andere wel betrouwbare. aanbieder zoeken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Oxo goodgrips knoflookpers

    Prima website, prima assortiment. Maaaar: logistieke uitvoering uitbesteed aan Cookinglife, die weer gebruik maakt van fietskoeriers.nl. Blokker belooft voor 22 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Maar alleen fietskoeriers.nl heeft al meer tijd nodig dan dat! Dinsdagmiddag heb ik besteld, sinds woensdag staat hij als "aangemeld maar nog niet ontvangen" en fietskoeriers geeft aan dat het op zijn vroegst maandag wordt. Niemand kan iets voor me doen, behalve de order retourneren. Hoop dat mijn geld terug er minder lang over doet...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Arm protector en Puzzel

    Levertijd afspraak wordt niet nagekomen. Na contact met de klantenservice kreeg ik als reden personeel tekort... Blokker had de juiste levertijd informatie op de website moeten zetten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Opbergboxen

    Blokker belooft vandaag voor 22:00 besteld, morgen in huis. Dit is niet waar. Ik heb al verschillende keren bij Blokker besteld en verschillende producten en in verschillende tijden (dus ‘s ochtends vroeg tot 21:00). Nog nooit is een product zoals beloofd bij mij bezorgd. Blokker geeft telkens een andere excuus van: pakketbezorger komt niet op tijd pakje halen tot u woont in een moeilijk bereikbaar plek (ik woon gewoon in Den Haag). Wat ik zie is dat als je s ochtends hebt besteld dan maken ze het pakket klaar en melden het aan op hetzelfde dag bij de bezorger maar die komt de dag erna ophalen. Vervolgens heeft Blokker een contract met de bezorger dat die 1-5 dagen de tijd heeft om te leveren, dus je hebt mazzel als ze binnen zijn 1e dag bezorgen! Maar als je tegen het einde vd middag besteld dan wordt pakket pas de dag erna klaargezet. Al in al, Blokker maakt het niet waar en jij bent een teleurgestelde klant!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Excellent

    Prima pannetje
    Alleen jammer dat er binnen de excellent serie blijkbaar 2 soorten zijn in de deksels. Bij het ene soort zit het handvat een kwartslag gedraaid tov de gaatjes. Heel onhandig. Gelukkig kon ik het pannetje vrij gemakkelijk ruilen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ariel pods

    Ariel pods besteld in de aanbieding krijg je ze niet geleverd omdat ze op zijn. De voorraad in de winkel is niet op dus gewoon een onzin verhaal. De oplossing is opnieuw bestellen voor de orginele prijs en dan krijg je erna een gift card opgestuurd. Vuile oplichters

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stellingkast

    Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Senseo Koffiezetapparaat Philips

    Op 13 november 2021 heb ik via de website van blokker koffiezetapparaat van Philips Senseo HD6553 aangeschaft en opgehaald in het filiaal aan de Kinkerstraat in Amsterdam.

    Vanmorgen (ruim 3 maanden later) wilde ik een kopje koffie zetten zoals iedere andere ochtend. Dit keer hoorde ik een sissend geluid gevolgd door een knal. Bij opnieuw het apparaat aan het uit zetten bleek er een defect en warmt hij niet meer op.

    Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice, die mij adviseerde om naar de winkel te gaan met het apparaat en de kassabon zodat het product omgeruild kon worden.

    Toen ik vanmorgen aankwam bij het filiaal in de kinkerstraat in Amsterdam, werd mij inderdaad in eerste instantie vertelt dat ik een nieuw apparaat mocht pakken en dat het defecte apparaat opgestuurd zou worden. Nadat ik met de doos van het nieuwe apparaat weer terug bij de kassa was en al mijn gegevens had doorgegeven kwam de winkelmanager erbij en vertelde dat het apparaat ter reparatie opgestuurd dient te worden, maar dat ik geen nieuw apparaat meekreeg of een apparaat ter vervanging. Vervolgens uitgelegd dat ik hier niet mee akkoord ging.

    Bovenstaande verhaal opnieuw gedaan, dat het apparaat 3 maanden oud is en ik niet 3 weken kan wachten op een eventuele reparatie voordat ik weer koffie kan zetten. De winkelmanager hield vol hier niks aan te kunnen veranderen. Ook niet nadat ik had uitgelegd dat het winkelpersoneel al had toegezegd dat ik gelijk een nieuw apparaat mee zou krijgen.

    De klantenservice blijft volhouden dat ze hierin niks kunnen doen.

    Ik was een vaste klant, maar ik zal NOOIT meer een aankoop doen bij deze keten!

    Beste Mehdi,
    Ik snap de frustraties volkomen. Helaas werken we bij Blokker sinds kort met een nieuw systeem voor retouren. Dit systeem is compleet digitaal. Wij kunnen, als personeel, enkel de optie accepteren die het systeem ons aangeeft. Vaak probeerd het personeel in deze situaties coulance toe te passen, maar wij kunnen en mogen niet zomaar de keus maken een (tijdelijk) vervangend product mee te geven. Dit heeft gevolgen voor het desbetreffende personeel. Ik hoop dat dit wat duidelijkheidnkan geven.

    Mvg

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    pepermolen

    Via hun site heb ik (via het account van mijn zoon) een weegschaal en twee pepermolens besteld en betaald. Helaas was in het filiaal in Eersel (het filiaal van mijn keuze) alleen 1 pepermolen beschikbaar. De rest van de bestelling werd door Blokker geannuleerd. Ik heb toen meteen via mijn eigen mail gereageerd dat ik aan die ene molen niets had en daarom de volledige bestelling wilde annuleren. Zelf nooit een reactie ontvangen, maar tot irritatie blijven ze via de mail en telefoon van mijn zoon reageren. Vandaag (21-2) dus maar eens gebeld. Ze vertelden me opnieuw dat ik naar het filiaal in Eersel moet om die ene pepermolen af te halen en daar meteen te retourneren. Alleen dan krijg ik mijn geld terug! Ga ik dus echt niet doen. Maar krijg van Blokker dan pas het geld terug. Blijkbaar is dat de enige manier waarop ze me kunnen helpen.
    Mijn irritatie is dus tweeledig: enerzijds kan blokker blijkbaar alleen reageren via mijn zoon (want zijn gegevens stonden bij de originele bestelling) en anderzijds houdt men vast aan de eigen procedures voordat ik mijn geld terug krijg.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Strijkijzer

    Product kwam van een ander bedrijf en was belachelijk verpakt in een enorme doos zonder vulmateriaal. Factuur niet meegeleverd. Klantenservice zeer moeilijk bereikbaar. Vraag werd pas na 7 weken beantwoord. Voor mij te laat. Nooit meer Blokker, wat een ergenis !!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pizeretta

    Retourneren product, verwerking en uitbetaling kostte 2 maanden
    Pizeretta besteld op 1 december, teruggestuurd op 8 december.

    Meerdere keren gemaild (met bewijs retourneren product) en gebeld. Medewerkers geven aan dat door drukte terugbetaling langer duurt, maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Toen bekend was dat het bedrag moest worden terugbetaald, duurde ook dit nog weken....

    7 februari pas mijn geld terug gehad.

    Ik heb zeer slechte ervaring en zou daardoor niets meer bij dit bedrijf bestellen.

    Jammer, gemiste kans voor Blokker.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoen organizers

    Had online 22 organizers besteld heb er 18 ontvangen na 5 keer contact te hebben gehad met de klantenservice zouden ze er 4 na sturen dat werd 5 keer gezegd nu 3 weken geleden nog steeds niks gehoord of gehad dus service vind ik zeer slecht nooit geen online bestelling meer bij Blokker sterren hier boven aan klikken gaat niet lager als 2 ????

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kan geen online aankoop doen

    Al meerdere malen geprobeerd om bestellingen online te betalen met cadeaukaarten van de postcode loterij en vvv cadeaukaart. Geen enkele cadeaukaart wordt geaccepteerd. Hierover al meerdere malen in januari en februari 2022 gebeld Het antwoord wat je krijgt is; ja wij hebben een storing die dus nu al 6 weken loopt. Probeer het anders in de winkel en anders weet ik het ook niet. Wat heb je aan zo'n antwoord. Kom met een oplossing zou ik zeggen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Groentesnijder

    Echt een waardeloze aankoop……, paprika bv blijft in mesjes plakken, ui in 1/4 de gaat er ook niet goed doorheen, kortom je hebt er niets aan, ergernis…

Anderen bekeken ook

Verhuisdozensale.nl
1 reviews

Verhuizen is een stressvolle aangelegenheid die de meeste mensen niet al te vaak zullen doen. Daarom is het handig dat je te rade kunt gaan bij een...

BallonnenParade.nl
5 reviews

Wie heeft er geen goede jeugdherinneringen aan. Bij een feestje kreeg je een ballon. Nog steeds worden feestelijke gebeurtenissen opgefleurd met ba...

Zolemba
6 reviews

Heeft u een Dymo, Brother, Bixolon of Zebra printer en zoekt u naar een voordelige leverancier voor de bijpassende labels en etiketten? Dan moet u ...

Lintbedrukken.nl
5 reviews

Er zijn momenten waarop u een mooi lint wilt laten bedrukken. Bijvoorbeeld bij een droevige gebeurtenis als een begrafenis of crematie, of bij een ...

Blokker

Wat vinden consumenten nou van Blokker? Blokker is een alles in 1 winkel op het gebied van huishouding. Blokker heeft alle mogelijke producten die je nodig hebt in het huishouden. Van schoonmaakmiddel tot prullenbakken, Blokker heeft het. Blokker heeft meerdere winkels door Nederland en België. In elke stad waar je komt zie je wel weer een Blokker. Naast al deze winkels heeft Blokker ook een online webshop. Daar kan je 7 dagen per week terecht om de spullen te kopen die jij nodig hebt. Uw ervaring over Blokker is het allerbelangrijkste voor nieuwe of potentiële klanten die erover denken om een product bij Blokker aan te schaffen. NederlandReview is volledig onafhankelijk in haar reviews en de reviews worden enkel gegeven door echte klanten! Heeft u een vervelende of juist positieve ervaring over Blokker? Schrijf dan snel uw ervaring op en helpt andere consumenten!

Over Blokker
Blokker is dé huishoudspecialist. Je kan er terecht voor alles dat je nodig hebt in de huishouding, van schoonmaakmiddelen tot een koffiezetapparaat, Blokker heeft het. Blokker bestaat al ruim 100 jaar en is in die 100 jaar natuurlijk behoorlijk gegroeid. Je ziet ze tegenwoordig overal, in elke stad en in elk dorp. Naast al deze winkels heeft Blokker ook een online webwinkel waar je 7 dagen per week, 24 uur per dag, terecht kunt voor alle producten die Blokker te bieden heeft. Blokker geeft aan de beste service te bieden aan klanten, zowel online als in de winkel. Of dit echt zo is bepaalt u! Laat daarom snel weten of het klopt dat Blokker zegt.


RTL Z over de nieuwe strategie van Blokker

Diensten
Blokker is de huishoudspecialist van Nederland. Ze bieden een breed assortiment met spullen aan die je niet kunt missen in je huishouden. Of je nou een spons, wasmiddel of koffiezetapparaat nodig heeft, Blokker heeft het. Blokker geeft aan alleen met de beste kwaliteit producten te werken. Zij geloven ook zo erg in de producten dat als er iets fout is je het direct om kan ruilen. Tenminste, dat staat op de website. Of dit ook echt allemaal klopt en dat ze ook echt zo makkelijk ruilen en enkel met de beste producten werken is natuurlijk aan u, laat u daarom snel een review achter op NederlandReview zodat andere consumenten er van kunnen profiteren!

Klachten
Voor klachten kun je bij Blokker het beste naar de winkel gaan. Online hebben zij wel een veelgestelde vragen centrum met de meest voorkomende vragen. Als je contact met Blokker wilt hebben bieden ze wel 2 telefoonnummers aan, voor een contactformulier moet je even wat beter zoeken op de website. Een klacht melden is ook een beetje moeilijk, je moet eerst opzoek gaan in de veelgestelde vragen naar de pagina klacht en dan een formuliertje invullen. Ze zeggen wel om binnen 48 uur na de klacht te reageren. Verder bied Blokker een reparatieservice aan waar je je producten kunt laten repareren. Hoe goed deze service is bepaalt u natuurlijk. Heeft u ervaringen met de reparatieservice of over Blokker? Laat het ons dan snel weten door een review achter te laten!

Lees hier de ervaringen van echte klanten van Blokker. Kun je hier goed online huishoudelijke artikelen bestellen? Zijn er goede aanbiedingen, leveren ze op tijd, hoe gaan ze met klachten om?

}