Beter Bed
Alle reviewsBeter Bed
Alle reviews (204)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Dekbed
Op advies van de verkoopster hebben we een Texels wollen zomerdekbed gekocht a raison van €229. Het zou lekker koel zijn en niet zweterig zijn. Het tegendeel is het geval. Het is vooral warm en zwaar. We hebben het een paar nachten gebruikt en daarna klantenservice benaderd. Echter, omdat we het dekbed langer dan 14 dagen in bezit hadden (door vakantie), kon men niets voor ons doen. Pech gehad en excuses voor het ongemak. Ik zal hier nooit meer iets kopen.
3 bedden gekocht
Heb 3 simple bedden besteld, het heeft 8 maanden geduurd voordat de levering compleet was, verkeerde bed elementen geleverd gekregen, niet meteen opgepakt, daarna verkeerde hoofdbord gekregen, dat duurde 3 maanden voordat ze die hebben na geleverd. Alleen de bezorgers zijn vriendelijke de rest erom heen en met name de klantenservice is waardeloos. Nooit meer Beter bed!
Emma matras o2 160x200cm
Juni 2022 een Emma o2 160x200cm voor 730€ gekocht bij Beter Bed. Maart 2023 flink stuk van de tijk aan het pillen. Voel door het hoeslaken kleine bolletjes op de tijk.
Beter Bed geeft geen garantie op tijk was de reactie.
Emma zelf gemaild maar die verwijzen terug naar Beter Bed omdat ik het daar heb gekocht.
Geen 730€ waard, waardeloze serviceB-bright boxspring
Wij hebben vorig jaar mei een B-bright boxspring gekocht (hr extra met pocketvering en koudschuim topper). Al nadat wij het bed zo’n 3 maanden in gebruik hadden (en ondanks frequent draaien van de matrassen en topper), merkten wij dat er 2 kuilen in het matras kwamen en dus zijn wij wekelijks de topper en matrassen gaan draaien. Na 7 maanden hebben wij een klacht/servicemelding gedaan, omdat mijn man rugpijn kreeg. Er kwam een servicemedewerker langs die constateerde dat wij 12 mm kuil/lichaamsvorming in het matras hebben en 5 mm in de topper. In de voorwaarden staat dat pas bij 15 mm lichaamsvorming in 0-5 jaar na aanschaf naar een oplossing gezocht kan worden. Maar 12 mm na 7 maanden slapen (voor de beeldvorming, mijn man en ik wegen 60 en 80 kg en zijn 25 jaar) lijkt mij niet normaal. Dit gaf ik aan bij de servicemedewerker, maar hij kon niets betekenen. Ik heb hem gevraagd wat wij zelf konden doen, zodat we weer lekker konden slapen maar hij kon niets bedenken. Een andere topper zou geen zin hebben, omdat wij al een koudschuim topper hebben. Ik gaf aan dat ik de kuilvorming abnormaal vind, dit hebben wij bij de bedden hiervoor nooit gehad terwijl die veel goedkoper waren. Mijn ontevredenheid was te wijten aan ons verwachtingspatroon en niet aan het bed, zei de medewerker. Hierop zijn wij naar Beter Bed in Veenendaal gegaan (daar hebben wij het bed gekocht) in de hoop dat we daar een oplossing konden vinden. De leidinggevende wilde ons niet te woord staan en een medewerker gaf aan dat het enige wat zij kon doen het maken van een nieuwe melding was. Dit heeft zij gedaan, waarop wij reactie kregen dat er geen nieuwe afspraak ingepland kan worden omdat het product technisch in orde is bevonden (pas bij 15 mm zou er iets gedaan kunnen worden.)
Kortom; wij zijn een illusie armer en een SLECHTER bed rijker. Ondertussen verschuilt Beter Bed zich achter ‘richtlijnen’ en wordt er op geen enkele manier meegedacht.Compleetheid
Twee elektrische lattenbodem de een werkt verkeerd om
De ander is niet bruikbaar omdat er niet genoeg clips bij zaten
Zou binnen een week opgelost worden
Niet dus
Nou maar wachten tot er iemand komt om het op te lossenKussen
Kussen mag na aankoop in de winkel niet geruild of geretourneerd worden maar na een online aankoop mag je het kussen maar liefst 14 dagen thuis testen en vervolgens retourneren. Waardeloze klantenservice bovendien.
Double bed
Good products. Terrible delivery & customer service
I love the quality of beds sold by Beter Bed. However, their delivery service and customer service is by far the worst I have encountered in the Netherlands.
Context: I had purchased a bed from Beter Bed in November 2022. The delivery was scheduled for 18th January. On 18th Jan, I missed their call by 4 minutes and they sent an auto-schedule for 20th January without checking if I was available or why I wasn't at home for the original delivery (I was actually at home and missed their call because I was washing dishes!)
On 20th January, the delivery people left all the un-assembled products and I had to bring it up to my house on the 3rd floor and spend 4 hours assembling the same. I live alone and have spinal and back problems.
Since then, I have been trying to work with Customer Service for weeks now to acknowledge this poor service and get some reimbursement for the 'levering' that was just not provided. They responded to the first email but then simply stopped responding. It's been weeks now and I still haven't heard back from the company....Bed
I would not recommend Better Bed at all, We bought a bed from better bed in September which got delivered partially till February. While bringing the bed on the first floor their service guys damaged the stairs in my house. When I contacted better bed support they denied any liability and instead blamed us that we ourselves broke the stairs. The delivery guys song shamelessly. On top of that the quality of headboard which I expected was not delivered, the headboard was not neatly made and had a lot of wrinkles. I again went to customer care and asked them to replace it but never got any response. They just ignored me. I am actually very disappointed and angry. The excitement I had for new bed got replaced with bad experience and now I have a bed which I hate.Studentenkamer bed 'Butiken'
Studentenkamer bed 'Butiken' geleverd met veel te smalle laden, anders dan productinformatie aangeeft.
Servicemonteur stelt klant in het gelijk, maar klantenservice beroept zich op overschrijding inruiltermijn, terwijl het bedrijf zelf getreuzeld heeft en pas actie ondernam na herhaaldelijk aandringen.Elektrische deken
Op de site staat click en collect, maar er is mij medegedeeld, dat dit een foutje blijkt te zijn op de website. Na goed advies via whatsapp geprobeerd het filliaal Beter bed Nijmegen te bellen, waar ik tot 2 x toe zonder wat te zeggen in de wacht werd gezet. Na een totaal van 11 minuten wachten heb ik het hoofdkantoor gebeld en ben ik via die weg doorverbonden. Ik heb duidelijk aangegeven dat het onbeschoft is om zonder wat te zeggen klanten in de wacht te zetten, ik hoor immers wel en paar minuten gepraat en geroezemoes op de achtergrond. Mevrouw zei het is een storing in de apparatuur of iets dergelijks. Op de site staat alle producten kunnen in de winkel worden bekeken. Dit klopt dus ook niet, want betreffend product kon niet in de winkel worden bekeken. Al met al waardeloos! Er is dus geen aankoopdatum, want ik heb besloten het product niet via beter bed aan te schaffen.
Ps: deze review is ook via trustpilot geplaatst. Daar is hij offline gezet, omdat ik niet snel genoeg gereageerd heb op de mail die ik heb ontvangen ivm het weerleggen van bewijs. Ik lig met griep op bed namelijk en heb betreffende mail, en alle andere mail, gemist.
Nee, de winkel hoeft geen contact met mij op te nemen. Ik zal zelf terug bellen om te kijken of ik wel of niet weer in de wacht word gezet. Het resultaat zal ik in mijn review hier bewerken.2 matrassen
We wachten sinds twee weken de tweede matras. Uitkomst : we slapen op de grond en we weten nog steeds niet wanneer het probleem oplgelost zal zijn.
Meer dans 1800 euros betalen om eindelijk op de grond te slapen is zeker de slechste dienst en produkt geleverd !Bed met tv lift
Al 9 maanden bezig om een nieuwe afstandsbediening te krijgen voor onze tv lift! Staat al 9 maanden omhoog! 2x een ab ontvangen. Dezelfde. Welke niet werkt. We sturen u nu de juiste. En wéér dezelfde ontvangen. Bellen, winkel bezoeken, niemand die zich erin verdiept. Het intereseert ze helemaal niks. Nóóit meer een bed van Beter Bed. Wordt wakker en help je klanten!!
matrassen + kussens
Ongelofelijk, een redelijk duur M-line hoofd kussen aangeschaft in combinatie met 2 M-line matrassen, die ook niet echt goedkoop waren. Wat is het geval het kussen is te laag, dus weer netjes in de bijgeleverde niet vergrendelde tas gedaan. Even een belletje naar beterbed, nee hoor mv deze kunt u niet ruilen. Normaliter bestel ik alles online maar dan ook echt alles! Nu netjes naar de winkel geweest, netjes geholpen door een jongeman. 100 dagen omruilgarantie!!! wat er niet bij verteld is dat dit niet voor het kussen is. Staat natuurlijk in de kleine lettertjes. Nou daar sta ik met mijn kussen, nieuw in de verpakking. Heb je matrassen van meer dan 2000 euro gekocht en krijg je zo'n waardeloze klantenservice aan de lijn!!!! Als ik nou alles online gekocht zou hebben zou ik alles binnen 14 dagen kunnen retourneren, dat is wettelijk bepaald, ook voor kussens mits ze vergrendeld zijn. Het maakt dan niet uit of je er 10 dagen op heb liggen kwijlen etc, als je dat niet ziet is er niets aan de hand. Zo zegt ook de klantenservice!!! Beterbed ik trap er niet meer in bij jullie, voortaan kom ik voor advies naar de winkel en ga ik het voortaan online bestellen en wel bij een ander die ook weer goed koper is. In sept heb ik mijn matrassen besteld bij jullie , eind oktober kwamen ze pas, terwijl elders alles in een keer leverbaar was, en we het veel goedkoper konden kopen. Dit maar niet gedaan want de jongeman in de winkel had ons zo goed van advies gediend. (wel een minpuntje: had vergeten erbij te vermelden dat de omruilgarantie niet voor het kussen geldt) Maar als ik dit van te voren geweten had dan had ik het toch anders aangepakt.
Dus lieve mensen het is zeker niet goed voor de winkels maar ik adviseer met klem om online te bestellen bij BETERBED want anders snij je jezelf in de vingers.
PS; ik heb nog een gloednieuw m-line kussen te koop!!!Kussens
Kussens kun je niet ruilen. Dus kijken en uitproberen in de winkel Dan bij bol.com bestellen niet goed kan hij wel terug. En de prijs is ook nog beter
Compleet bed met matrassen elektrische bedbodems
Het bed is van april 2018 en het achterschot van hout is naar beneden gezakt vergeten te lijmen ook de tussen lat die de zaak bij elkaar hout is niet gelijmd.
Ik mag hopen dat zoiets op zijn minst 5 jaar meegaat voor het in elkaar stort antwoord beter bed ze kunnen een nieuw achterschot leveren 210 euro .
Wij gaan geen gebruik meer maken van beter bed .Matras gekocht
In juni had ik een matras besteld online, nadat ik hem eerst in de winkel had uitgeprobeerd. Na deze te hebben gekregen bleek dit niet de juiste keuze te zijn. Verkeerd geadviseerd, want het matras was veels te hard voor mij. Personeel had mij de Koud schuim matras geadviseerd, terwijl ik eigenlijk naar mijn wensen een Traag-schuim matras moest hebben. Dit was de 1ste fout. Vervolgens telefonisch contact gehad met een mannelijke medewerker van de Klantenservice. Die vertelde mij in eerste instantie dat ik de matras mocht omruilen, want daar had ik recht op zei hij. Maar hier kwam de medewerker later toch op terug, want het kon toch niet zo maar. Waarop ik zei "maar net zei u van wel en nu kan het ineens niet" 2de foute antwoord. Uit verbazing en frustratie heb ik toen de verbinding verbroken. Toen opnieuw toch maar weer gebeld en kreeg een vrouwelijke medewerker aan de telefoon. Mijn verhaal opnieuw verteld en gezegd dat ik al een paar dagen slecht had geslapen, omdat het matras te hard voor mij was en ook pijn in mijn rug kreeg. Kreeg ik als antwoord omdat u er maar een paar dagen op gelegen heb mag ik deze niet kosteloos omruilen. Minimaal 30 dagen werd mij gezegd. Waarop ik zei; mevrouw u wilt mij niet meemaken als ik 30 dagen niet geslapen hebt. Daar kon mevrouw helemaal niks mee, want als ik de matras zou willen omruilen, dan zou ik 120,- extra moeten betalen (dit worden omruilkosten genoemd). Achteraf als ik 30 dagen zou hebben gewacht, dan ook omruilkosten moeten betalen. Als antwoord "mevrouw we kunnen niks meer met het matras' Uiteindelijk ben ik met alles maar akkoord gegaan, want ja anders stond ik met lege handen. Mijn geld kreeg ik namelijk ook niet terug. Omruilen was de enige optie. Als klant stond ik met de rug tegen de muur.
Dus opnieuw naar de winkel en ander matras uitgekozen en dit door winkelpersoneel laten doorgeven. Daar komt ie; paar dagen voor levering, deze duurde al 9 weken verder) Dacht ik laat ik het even checken of ik wel het juiste matras binnen zou krijgen. Wat bleek het verkeerde matras was doorgegeven. Gelijk met de medewerker van de klantenservice rechtgetrokken.
Toen eindelijk de datum gekregen van eind september dat de matras bezorgd zou worden, kreeg ik in dezelfde week het bericht dat het uitgesteld was naar 16 oktober. Vrijdag 16 oktober kreeg ik dan ook eindelijk mijn goede matras bezorgd. Bij elkaar heeft het 4 maanden geduurd voordat ik het juiste matras in huis had na zoveel misverstanden/ verkeerde voorlichting van zowel Klantenservice medewerkers en Winkelpersoneel wat zich Bedrijfsleidster mag noemen. De manier waarop ik ben voorgelicht ben ik totaal niet tevreden mee en zal de volgende keer jullie winkel voorbij gaan en zeker niet adviseren om met jullie zaken te doen.Karlsson boxspring
Wat een ongelofelijk slechte service biedt Beterbed.
We hebben sinds het begin kuilvorming in ons bed en na tweemaal een inspectie te hebben gekregen, is het bed technisch in orde verklaard. Wat houdt dit in voor jou als klant? Dat je geen poot hebt om op te staan, want je bed is technisch in orde. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf met een onvriendelijke "costumer service".
We hebben ruim tweeduizend euro voor ons bed betaald en de conclusie?
Weg gegooid geld!!! Wij slapen slecht.
Wegen allebei onder de 70 kilo dus daar ligt het ook niet aan. Maar nee, volgens de monteur moet je "in het midden van je matras blijven liggen" want er zit geen vering aan de zijkant van de boxen en boxmatrassen. Wat een service zeg, ongelofelijk.
Wij eisen een passende oplossing, maar dit bedrijf valt niet mee te praten lijkt het!!
Koop hier geen bed!!!matras
Gisteren na beterbed geweeest Anthony fokkerweg Amsterdam
vriendelijk gegroet door beide verkoop medewerkers het is een leuke sfeer binnen
laten je rustig rond neusen uiteindelijk geholpen door K.Donmez aardig man
weet je snel wat het beste matras is voor mij waardoor snel over stag was
heerlijk geslapen op nieuwe matras top persoon zal zeker aanradeBoxspring met 2 dure matrassen
Zeer sle hte service paar keer een mail gestuurd
Nooit wat gehoord en met onze klacht naar de winkel daar kwamen we er niet uit .ze weten het mooi te vertellen. Maar klopte niks van we zijn behoorlijk bedonderd.en hebben slechte informatie gehad.Topper
We hadden afgelopen woensdag onze nieuwe topper willen ontvangen.
Tenminste daar hadden we een afspraak voor gemaakt voor de levering.
Inmiddels is de bezorging 5x uitgesteld.
Eerst blijkt dat het niet is mee gegeven met Postnl.
Daarna was het pakketje te groot voor post nl
Inmiddels nog niets mogen ontvangen.
Bij de klanten serves kunnen ze niets doen. We moeten gewoon afwachten en elkedag netjes thuis blijven.
Aangezien het geen pakket is wat je bij de buren laat afleveren.
Waardeloos.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
