Beddenreus
Alle reviewsBeddenreus
Alle reviews (114)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
2 complete bedden en toebehoren
We zijn in Hoorn enorm goed geholpen (aanrader) en hebben onze bestelling hier tijdens ons bezoek direct geplaatst.
Na enkele dagen belde het hoofdkantoor dat ons bed niet meer leverbaar was en of we de complete order of enkel het bed wilden annuleren. Wij wilden dan alleen het bed (1 artikel van de 7 artikelen) annuleren maar het hoofdkantoor had alles geannuleerd. Bij navraag bij filiaal in Hoorn was hun niets bekend van annuleren en deze wijziging van assortiment. Hierna heeft het hoofdkantoor de bestelling (exclusief bed) weer in orde gemaakt, zonder excuus of huidige betere actie toe te passen (als vriendelijk gebaar na het ongemak). Nadat we ergens anders een vervangend bed hadden besteld belde het hoofdkantoor ons op dat hun bed toch leverbaar was. Al met al een hoop gekluns en zeer slechte service bij het hoofdkantoor. Lokaal gaat betermatrassen, bedden en boxsprings uitproberen!
Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen
We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.
Personeel was ook erg vriendelijk enzo.
Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijkErg slechte service dit, nog noooiiit zo een slechte service meegemaakt!
Goede adviezen en niet opdringerig
Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.
In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.
BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.Bij beddenreus is het geen 6 weken levertijd maar 6 MAANDEN!!!!! Teleurstellend!!!!!!
Bed
Wat een goede service bij Beddenreus. Ons bed was kapot, 1 kant ging niet meer omhoog. Garantie was net een paar dagen voorbij. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg een mailtje terug, dat ze langs zouden komen. Meteen een afspraak gemaakt en alles is kosteloos gemaakt. Super goede service! Nogmaals bedankt Beddenreus voor de super goede service!!
Zeer slechte service... koop hier niets... houden zich niet aan afspraken, zeggen terug te bellen doen dit niet. Al met al zou ik pas na 4 maanden het volledige bed hebben...
.Maxi-Pocket matras
Enige tijd geleden een Maxi-Pocket matras gekocht, kreeg daarbij een kussen cadeau. Vanaf de eerste nacht prima geslapen.
Ik werd goed geholpen in de winkel in Culemborg en ben uiterst tevreden.Compleete slaapkamer
-20 sterren was passender geweest. Mensen koop hier nooit maar dan ook nooit wat!!
Levering na 7 weken.. volledige slaapkamer.
- kleding kast waterschade.
- geen montage op de andere spullen
- chauffeur komt alleen dus zelf alles moeten tillen
- klantenservice geen service je krijgt niks zeggende voor je maakte antwoorden.
- email je krijgt alleen automatische antwoorden
Je komt er gewoon niet doorheen
- commode kast. Deurtje beschadigt
- poten commode kast zaten er niet bij.
Nalevering na nog een keer 7!!!! Weken.
- roedes + planken passen niet in de kleding kast
- vervanging deurtje commode zat er niet bij.
- omlijstingkleding kast. Gebroken.
3 keer raden... weer niet gehoord niet gezien.
14 weken verder en heb nog geen volledige kamer en kan nog steeds mijn kleding niet kwijt.
Deze toko is nog slechter dan slecht voor hun klanten.!!!goed advies
Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.
uitverkoop
wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.
levering was gelukkig heel snel want het was op voorraadBoxspring
Boxspring gekocht beddereus ekkersrijt super tevreden goed advies door Ingrid en Perry
Zeer vriendelijk en deskundig
Eerst bij Beter Bed geweest
Zaten met 3 personeelsleden te lunchen en namen nog niet te tijd om je te helpen zeer slechte ervaring geen aanraderBeter bed is dezelfde leveransier
Gewoon top
Ben hartstikke goed geholpen door Ingrid en overige personeel is ook heel vriendelijk.was bij beter bed geweest maar zijn heel onvriendelijk en geen goede service.dankje beddereus raad iedereen aan daar te halen gewoon top
Bedden
Wat een slechte kwaliteit! We hebben twee kingsize bedden gekocht. Goedkope stof, zo bleek al snel. Ook liet de stof al vrij snel los.
Bed/ kledingkast/2nachtkastjes/commodekast/2 lattenbodems
- bezorger kwam te laat
- bezorger kwam alleen waardoor wij de spullen boven moesten sjouwen
- de kledingkast had flinke waterschade want er zat een lek in de bus
- montage niet volledig
- zou volgende dag terug komen om montage af te maken maar niet gekomen
- klanten service geven standaard niks zeggende antwoorden
- nergens kan je in gesprek over je klacht alleen via de mail waar je dus automatische berichten terug krijgt meer niet
- poten commodekast niet geleverd.
- deur commode kast beschadigt.
- nieuwe levertijd WEER 7 weken..
0 reactie 0 overleg 0 klantvriendelijkheid
Ik adviseer nooit maar dan ook nooit hier te kopenMatrassen
2 matrassen gekocht voor de camping bij de beddenreus in Eindhoven, super vriendelijk personeel. Echter werd er maar 1 geleverd de andere waren ze vergeten en stond gewoon(zoals ze zeiden) in onze woonplaats. Na 4 weken niet naar de camping te kunnen gaan omdat we geen tweede matras hadden en heel veel mailtjes verder eindelijk het matras geleverd. Krijg je een goedmaak bon en reageren ze vervolgens niet meer op de mails. Erg veel frustraties ook niet naar behoren te woord gestaan en van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is voor ons ECHT DE LAATSTE KEER DAT WE BIJ BEDDENREUS GELD HEBBEN UITGEGEVEN. Wat ons telefonisch beloofd was werd is niks van terecht gekomen.
BOXSPRING Elektrische bediening
Met veel plezier enige jaren geslapen op de BOXSPRING. NU ineens een probleem........
Klap in bed Kunststof deel afgebroken onder bed bij Motorbediening. Gebeld via Klantenservice Beddenreus klacht uiteengezet....... dat we dit graag gerepareerd willen hebben (TEGEN BETALING). Netjes te woord gestaan maar dan: HEEFT U GEEN GARANTIE DAN IS ER GEEN SERVICE MEER!!!!!!!!! Dit betekent dus dat we na 3 tot 5 jaar een compleet nieuw bed moeten kopen. Dit staat natuurlijk nergens omschreven in de bepalingen. DUS ONS ADVIES KOOP DAAR GEEN BED WANT DAN KUN JE NA EEN DEFECT buiten de garantietermijn de PORTEMONEE WEER TREKKEN.
Te treurig voor woorden!!!!!!Boxspring, topper en kussens
Men zou bellen voordat alles geleverd wordt. Ik ben de hele dag thuis geweest
BED NOVEL 160X200
Het bed mist verschillende onderdelen en is ook kapot
Nooit meer!
Net verhuisd van Denemarken naar Nederland, vond een bed op Beddenreus en besloot het eens te proberen in plaats van voor de veilige optie van IKEA te gaan. Wat een nachtmerrie!
1) Bed doet er 17 dagen over om aan te komen, geweldig. Wie heeft er een bed nodig als je verhuist?
2) Bed komt aan zonder doos met poten. Neem contact op met de klantenservice en krijg te horen dat ik gewoon moet wachten, dat het ze spijt en dat de doos met poten per post zal worden opgestuurd. Vriendelijk verzocht om dit af te wachten. Geweldig, nog meer wachten en zonder bed zitten.
3) We proberen in ieder geval het bed in elkaar te zetten zodat als de poten arriveren we eindelijk op een bed kunnen slapen. Maar verrassing, verrassing, het bed mist 8 schroeven dus zelfs dat lukt niet. Ook is een van de metalen schroefgaten kapot en draait de schroef gewoon rond binnenin.
Teleurgesteld en boos. Nooit meer Beddenreus, nooit meer.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)2 x topcare matras
In 2020 twee topcare matrassen gekocht. 1 x medium voor mijn vrouw en 1 x stevig voor mij.
Dit was overwogen op ons gewichtsverschil. Ons gewicht viel ruim binnen de range welke prachtig omschreven staat in de winkel. Proefgelegen, en aangeschaft.
Nu anderhalf jaar later is mijn stevige matras ZACHTER dan het mediummatras van mijn vrouw. Winkel pakt klacht niet op, je moet naar de klantenservice bellen, prima. Gebeld, nog een keer gebeld en er komt over 3 weken iemand langs. Service meneer legt matras op de grond na mijn klacht aangehoord te hebben, loop naar z’n bus, heeft een stuk gereedschap zegt hij, haalt lange vierkant aluminium kokerprofiel, legt m op mijn matras . Hij is recht kijk maar geen kuil, keurig. Maar meneer moet u niet even voelen? Ze worden eenmaal zachter, verkoopster niet gemeld? dat had ze wel mogen doen zegt hij. Waar is je gereedschap om de hardheid te testen vroeg ik na m gewezen te heen op z’n amateuristisch gereedschap. De meting kunnen we niet doen , en we hebben dat gereedschap helaas niet.
Kortom, dit is wijzen naar elkaar, ik heb een veel te zacht matras inmiddels.
Mensen denk na voordat u hier koopt.KS ORTHOFLEX II EXTRA FIRM 060X050X014
Ik raad niemand aan om hier iets te bestellen. Maandag 07-02-22 in de winkel een kussen besteld met de vermelding dat het 08-02-22 verzonden zal worden met een track en trace op de mail. Het is inmiddels 11-02-22 en nog steeds is er niks verzonden. Contact opgenomen met de winkel en zij hebben het inmiddels wel op voorraad, maar dat ze het niet kunnen meegeven omdat anders de andere misschien bezorgd zal worden. Advies was om contact op te nemen met de klantenservice. Dat heb ik gedaan en die kunnen ook niks doen en gaven het advies om contact op te nemen met de winkel. Service in de winkel is oke, maar daarna belachelijk.
Electrische boxspring
Zeer slechte klantenservice en kwaliteit,op het moment van aankoop willen ze a.lles voor je doen ,maar als er iets defect is zijn ze niet thuis ,eens maar nooit meer
Seniorenbed
Goed geïnformeerd in de winkel
De levering was correct vriendelijke chauffeurs alles netjes gemonteerd en nog wat advies gegeven ivm onderhoud bed en matras
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Wat anderen zeggen over dit bedrijf? Je zou het ook echt moeten lezen, nog voordat je een aankoopbeslissing gaat doen. Het kopen van een product bi...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
Begin dit jaar een matras gekocht wat stevig zou moeten zijn. Eemaal een half jaar later lig ik al in een kuil. Contact opgenomen met de klantenservice om mijn klacht in te dienen en om geld terug te krijgen om een nieuw matras aan te schaffen. Vervolgens plannen zij een 'service afspraak' in en stonden ze ineens voor mijn deur met hetzelfde nieuwe matras. Wat totaal geen nut natuurlijk heeft, al ze eenmaal geluisterd hadden naar mijn klacht. Nu 5 maanden later ben ik nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen, omdat ik deze service ontzéttend slecht vind. Vervolgens weer contact opgenomen en maken ze wéér een serviceafspraak voor omruiling van het matras. (?!!?) Nu zit ik dus weer te wachten, omdat de klantenservice een herrinnering heeft gestuurd naar de desbetreffende afdeling die wij contact op moet nemen met mij. Echt waar wat een onzin, zeker geen aanrader!!