Bedden.nl
Alle reviewsBedden.nl
Alle reviews (27)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Topper
12 aug een topper besteld. Tussen de 2 á 5 dagen levertijd. En toen werd het stil. Gebeld naar het nummer op de site, dagen lang, maar krijg te horen dat dit nummer tijdelijk niet bereikbaar is. Oke dan maar een mail sturen. Krijg een automatische reactie waarin staat dat zij tussen de 1 á 3 dagen zullen reageren. Je voelt hem al aankomen.....geen reactie. Via google een nummer gevonden van het hoofdkantoor, maar is helaas niet meer in gebruik. Via instagram een 06 nummer gevonden, maar ook deze wordt niet beantwoord. Via instagram een bericht verstuurd, maar geen reactie. Het is nu 23 aug ´23 en nog geen topper of enig teken van leven gehad. Inmiddels de bank verzocht om het geld terug te gaan halen. Want ja, op 12 aug betaald en op 13 aug wel het bedrag verzilverd.
Topmatras Luna NASA Traagschuim ± 11cm - 80x200cm
Afgesproken levertermijn 2-5d: 10 dagen later geen levering.
Geen reactie op mails, nog op de chat box!Topper
Bestelling (1273313123) op 1-10 via Bol geplaatst en zou vandaag worden geleverd.
Nog niets ontvangen en ook geen track en trace is beschikbaar.
Ineens zijn ook alle producten van jullie van de Bol website gehaald. Ook jullie blijken niet bereikbaar (telefoonnummer via website wordt niet beantwoord) en ik zag een groot aantal KVK inschrijvingen op dit (woon)adres gevestigd. Lijkt mij erg op oplichting en heb dit ook bij Bol ondertussen aangegeven. Indien vandaag bestelling niet binnen dan ontvang ik graag binnen 24 uur mijn geld terug of we zullen zeker niet schromen om een en ander bij de advocaat neer te leggen om alles tot op de bodem te gaan uitzoeken. Vanzelfsprekend doen we dan tevens aangifte van oplichting.Pocketvering matras
Op vrijdag 5 juli 2021 bestelden wij een matras en onderlakens bij Bedden.nl
Het matras werd met 3 dagen bezorgt. Bij nader inzien bleek het gekochte matras te hard voor ons. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met Bedden.nl en zijn opnieuw naar Molenhoek gegaan, alwaar de showroom zich bevindt. Aldaar heel hartelijk ontvangen door Dilber die ons direkt koffie aanbood. Wij hebben een nieuw matras uitgezocht. Dit is vandaag bezorgd. Keurig uitgepakt en op het bed gelegd door de bezorger. Het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen.
Wij zijn zeer tevreden over de service en werkwijze van Bedden.nl en bevelen dit bedrijf van harte aan.Dekbed overtrek
Plus punten heb ik niet, ik wacht vanaf 1 April op een levering, 3 keer een mail gestuurd daar kwam geen reactie op, na 5 telefoontjes iemand aan de lijn, die beloofde dat ik het de volgende dag binnen zou hebben maar dat is in middels weer 2 weken geleden. Ik ga hier een juridische zaaak van maken, een leuk programma voor radar.
Boxspring zeus
8 mei 2021 boxspring zeus besteld, zou 7 tot 10 dagen duren de levering. 25 mei vanaf 08.30 gaan bellen gezien ik nog niks gehoord had over de levering. Na 15 x bellen nog geen gehoor. Dan maar mailen, hier kreeg ik de zelfde dag reactie. Kreeg een vage mail dat er intern iets fout zou zijn gegaan en dat de boxspring vrijdag 28 mei geleverd zou worden tussen 17.00 en 19.00. Vervolgens mijn oude bed in de middag laten ophalen zodat ik ruimte zou hebben voor mijn nieuwe bed. Helaas heel de avond gewacht en geen bed ontvangen. Kan nu op de bak slapen. Bestel hier geen bed !!!
Boxspring Calypso
Heel tevreden over bedden.nl! Ik kom uit amstelveen en de showroom zit tegen de duitse grens, geen zin om op en neer te rijden dus. Meisje aan de telefoon is zelf naar de showroom gelopen om mijn vragen gedetailleerd te beantwoorden. Ik heb de boxspring zojuist ontvangen en ben er hartstikke tevreden mee!
Topper luna koudschuim
Topper besteld en de volgende dag netjes geleverd echter zat er een grote vlek, om te controleren of dit op de verpakking zat of echt op het product, hebben wij het open moeten maken. Het bleek dus echt in de topper te zitten. Na fotos gestuurd te hebben en telefonisch contact gehad te hebben, heb ik de volgende dag meteen een nieuwe topper gekregen en de oude werd weer netjes mee terug genomen. Ik vond het allemaal heel soepel verlopen!
Topper Luna koudschuim
Transportbedrijven hebben het hartstikke druk in deze periode, maar bedden.nl kon zo snel mijn topper leveren met een eigen chauffeur. Prima service
Boxspring Zeus!
Ik ben positief verrast door het brede assortiment! Vorige week twijfelde ik over een boxspring en deze week keek ik weer op de site, maar ik zag ineens veel meer bedden dan e vorige keer. Dit keer meteen verliefd geworden op boxspring Zeus en dus ook meteen besteld!
Snorban Kussen
Onlangs het snorban kussen aangeschaft bij bedden.nl. Ik lig al maanden wakker door het gesnurk van mijn partner. Nu niet meer!! Ik ben lekker uitgerust en mijn man ook;) De levering was gewoon prima oprijd.
Combi matras siesta hr koudschuim Nasa traagschuim 25 cm
Goede service
snelle levering
goed matrasBoxspring Hera
Ongeveer een maand geleden heb ik een boxspring Hera besteld en binnen een week werd deze geleverd en gemonteerd waar ik wilde dat hij zou staan! Ik slaap een maand al heerlijk, bedankt bedden.nl!
Ledikant
27 mei 2020 een ledikant besteld het is nu11 aug. en nog steeds niets binnen. Kan dit bedrijf telefonisch niet bereiken. Mailtjes daar word ik aan het lijntje gehouden ben het goed zat.
Wat een vaag bedrijf wel geld vangen maar niet leveren!!Boxspring
Een jaar geleden hadden we boxpring gekocht bij bedden.nl wat bijna €1000,- heeft gekost. Binnen 1 jaar was de matras ingezakt (veering kapot) en maakte ontzettend veek krakend geluid. Hierdoor heb ik rugklachten gekregen. Dit heb ik ze gemeld. Uit verzoek van bedden.nl. moest ik een video-opname maken van het geluid. Dit gedaan. Ze hadden me gelijk terecht gegeven en we kregen een nieuwe matras (andere matras wat volgens hun betere kwaliteit was). Die andere was uit het assortiment. Nou, prima dacht ik. Na de eerste dag gebruiken van het nieuwe matras, merkte ik al snel dat deze ook kraakte. Met volle teleurstelling berichte ik dit. Het eerste wat ze aangaven was " het spijt ons enorm, we hebben niet eerder deze klachten gekregen". Nou ja zeg. Alsof ik hier aan het liegen ben. Trouwens bij de eerste matras was het dezelfde reactie. Kortom mensen, geen aankoop doen bij bedden.nl. Zonder van je geld.
Boxspring
KOOP HIER NOOIT WAT! Omzeilen de wet, betalen je niks terug, overal proberen ze extra geld bij te krikken. Zo word een boxspring zogenaamd gratis thuis geleverd, maar alleen letterlijk tot de voordeur. Wil je dat het bed naar binnen of een verdieping hoger wordt bezorgd? Dan €50 extra. En die 90 slaapgarantie is ook klare onzin. Want ja, je moet dan WEER €50 extra betalen, terwijl dat nergens op hun website beschreven staat! Verkeerd formaat matras geleverd, gezeik met de bezorging gehad, en daarna niet eens fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de 14 dagen bedenktijd, óf van de 90 dagen slaapgarantie, DOOR HUN FOUTEN. En restitutie of iets geven? Nee hoor, NIKS krijg je terug. Grootste fout ooit om hier te bestellen, wat een schaamteloze criminelenpraktijk!
King Matras
Totaal geen pluspunten.
De levertijd zou onder het product staan en stond er ook. Hier stond 1 tot 7 werkdagen. Drie weken verder en de matras is er nog niet. Wordt mij op een gegeven moment vertelt dat het 2 januari aan GLS is meegeleverd en onderweg was. Na twee dagen contact opgenomen met GLS en die vertelde mij dat er helemaal geen Matras aan hun was meegegeven maar alleen maar mijn gegevens. Ze liegen dus ook nog. Tot nu toe nog geen Matras gekregen. Bestel hier niet is mijn adviesBoxspring
Criminele praktijken wat in mijn voorgaande bericht staat is het volgens de wet wel geld verdienen door de wet te omzeilen echter achteraf zie en voel ik het niet zo dus dat neem ik terug hun service en gedrag buiten annuleringsbeleid om zijn wel 5 sterren
Bed
Wettelijk gezien mag een klant binnen 14 dagen na aankoop afzien van een aankoop bedden.nl lapt dit aan zijn laars of beter gezegd aan zijn bed en gaat toch facturen sturen dus een bedrijf die criminele praktijken toepast zie consuwijzer.nl
zwevend bed
Besteld op 27 april "direct uit voorraad leverbaar" twee maanden later nog steeds aan het wacht. Als je belt, wordt je aan het lijntje gehouden, je blijft thuis omdat ze komen leveren, waarna dat niet gebeurd. Als je enige waarde hecht aan je tijd, koop je een bed ergens anders. Wij hebben het onze nog niet gekregen, ik begin ook al te vrezen voor de kwaliteit.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...


Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Een maand geleden een boxspring gekocht. Binnen een week geleverd en gemonteerd op de plek waar ik wilde dat hij zou staan. Ik slaap heerlijk! Bedankt bedden.nl!